مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پلیور و ژاکت زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ژاکت و پلیور زنانه از لباس‌های کاربردی فصل‌ پاییز و زمان‌هایی است که هوا هنوز آنقدر سرد نشده که نیاز به پوشیدن کاپشن و پالتو پیدا کنید. از انواع ژاکت و پلیور می‌توان برای مناسبت‌های رسمی و غیررسمی استفاده کرد، پس بهتر است حتما چند مدل از ژاکت و پلیور را در کمد لباس‌های خود داشته باشید. البته به یاد داشته باشد که نکات مهمی هنگام خرید پلیور و اکت زنانه وجود دارد که شما را برای یک انتخاب درست از سردرگمی نجات می دهد. پس در ادامه با نکات مهم و راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا این نکات را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع جنس پلیور و ژاکت زنانه

  • کشمیری: این نوع از پلیور و یا ژاکت ها به دلیل جنسی که دارد قیمت نسبتا بالایی هم دارد. چون جنس آن از پشم بز کشمیر ساخته شده است. فقط خانم‌های عزیز توجه داشته باشید که هنگام خرید پلیور و یا ژاکت از جنس کشمیر حتما باید دقت کافی به خرج دهید تا جنس اصل از بدل را تشخیص دهید.
  • نخی: به دلیل ساختار و جنس به کار رفته در آن بیشتر برای فصل بهار مناسب است. چون بافت سلولزی پلیور و یا ژاکت نخی زنانه مانع از جذب گرما خواهد شد. قیمت این نوع جنس نسبت به مدل کشمیری پایین‌تر است.
  • پشمی: در بین پلیور و ژاکت های زنانه و مردانه‌ای که در بازار موجود هستند، جنس پشمی خواهان بسیار زیادی دارد. فقط شست‌و‌شوی آن مقداری سخت است، چون بعد از شستن نباید آن را بچلانید.
  • الیاف مصنوعی: کیفیت و دوام این جنس نسبت به جنس‌های دیگر پایین تر است و قیمت آن هم حتی از پلیور نخی کمتر می‌باشد. ممکن است بعد از چندبار شستن به طور کلی شکل اولیه خود را از دست بدهد. پس خانم‌های عزیز حتما هنگام خرید دقت داشته باشید.
  • و …

نکات مهم هنگام خرید پلیور و ژاکت زنانه

نوع ژاکت و پلیور زنانه

نخستین نکته در خصوص انتخاب و خرید پلیور و ژاکت زنانه توجه به فرم کلی این پوشیدنی است. این پوشاک گرم و زمستانی مخصوص بانوان در دو مدل فیت (جذب) و معمولی (آزاد) تولید و وارد بازار تقاضا و فروش می‌شود.

خانم‌های خوش تیپ و دارای اندام مناسب و مطلوب، بهتر است نمونه های فیت را انتخاب نمایند. مدل‌های آزاد برای دیگر بانوانی که خیلی توجهی به تناسب اندام خود ندارند، گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

فراموش نکنید که حتی اگر از تناسب اندام خوبی نیز برخوردار هستید اما می‌خواهید در زیر پلیور و یا ژاکت خود از لباس‌های دیگری استفاده نمایید، باید دور خرید مدل‌های فیت را خط بکشید و نوع آزاد آن‌ها را در دستور خرید خود قرار دهید.

سایز مناسب برای خرید پلیور و ژاکت زنانه

دومین عامل برای انتخاب یک پلیور و یا ژاکت زنانه توجه به سایز لباس است. شما باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنید و به اندازه بخش‌هایی از بدن خود و کسانی که قرار است برایشان این لباس را تهیه کنید، توجه داشته باشید. به گونه‌ای که لباس زمستانی منتخب شما از نظر سایز مناسب تن باشد، خیلی کوچک و تنگ یا خیلی هم بزرگ و گشاد نباشد!

برای این که در این خصوص درست عمل نمایید، توصیه ما به شما خانم‌ها و دختران جوان این است که هنگام خرید نگاهی به اندازه سرشانه‌ها، دور سینه، پهلوها، قد کلی پلیور و هم‌چنین بلندی آستین‌های آن داشته باشید.

بهترین جنس پلیور و ژاکت زنانه

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید پلیور زنانه و یا انتخاب و خرید ژاکت زنانه توجه به جنس آن است. نخ، پلی‌استر، پشم، کشمیر، الیاف مصنوعی و … موادی هستند که جنس این نوع پوشیدنی را تشکیل می‌دهند.

جنس این لباس گرم و زمستانی از هر نوعی که باشد، داشتنِ چند ویژگی برای آن مهم است. قابلیت گرمایی مطلوب و عدم ایجاد حساسیت خصوصاً زمانی که قصد ندارید چیزی زیر آن بپوشید از جمله این امتیازات است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید هودی بچگانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بد نیست که به کش بافت بودن پایین لباس و همین‌طور سرآستین‌های آن توجه کنید. با این خصوصیت سرما کم‌تر به داخل لباس نفوذ می‌کند و بیشتر هم به تن می‌نشیند. البته قابلیت شستشوی آسان آن را نیز فراموش نکنید.

رنگ و طرح پلیور و ژاکت زنانه

با وجود اینکه می‌دانیم خانم‌ها در انتخاب رنگ و طرح لباس سنگ تمام می‌گذارند، اما کمی دقت در این زمینه خالی از لطف نیست
اینکه پلیور و ژاکت منتخب شما خانم شیک‌پوش از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، قطعاً چیزی که آن را تعیین می‌کند نظر و سلیقه خودتان است. با این حال اگر نظر ما را می‌خواهید پیشنهادمان این است که بر اساس نوع مصرف و مکان استفاده رنگ و طرح لباس را برگزینید.

برای محافل خودمانی از نمونه های طرح‌دار و با رنگ‌های شاد و فانتزی استفاده کنید. برای حضور در مجالس رسمی نمونه های تک رنگ و ترجیحاً ساده از لحاظ طرح را بپوشید.

نوع یقه پلیور و ژاکت زنانه

اسکی، ایستاده، هفت، آرشال یا گرد، کدام یقه برای پلیور شما مناسب است؟
از دیگر موارد حائز اهمیت در خصوص خرید یک ژاکت زنانه و پلیور زنانه توجه به فرم یقه لباس است. مدل یقه این لباس گرم و شیک زمستانی می‌تواند اسکی، ایستاده، هفت، آرشال و یا گرد باشد. برای انتخاب نوع یقه باید نگاهی به اندازه گردن خود داشته باشید.

اگر دارای گردنی بلند هستید بهتر است از نمونه های یقه گرد استفاده نمایید. زیرا گردن شما کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. خانم‌هایی که گردنشان کوتاه است با پوشیدن مدل یقه هفت می‌توانند گردن خود را بلندتر از آن چیزی که هست، نشان دهند.

قیمت خرید پلیور زنانه و ژاکت زنانه

قیمت پلیور زنانه و ژاکت زنانه با توجه به موارد گفته شده در این مطلب مشخص می‌شود که البته بایستی به تمام آن‌ها دو مورد را نیز اضافه کرد، یکی نام و برند تولید کننده لباس است و دیگری کیفیت دوخت آن است. با این حال اما خیالتان از بابت توانایی خرید یک یا چند پلیور و ژاکت زنانه خوب و باکیفیت کاملا آسوده باشد؛ زیرا در بازار این مدل از البسه بافتنی و گرم با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه گفته شد، می توانید پلیور و ژاکت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پلیور و ژاکت زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ژاگت زنانه کونیگزاله مدل Silke خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Königsallee یکی از برترین تولیدکننده‌های پوشاک بافتنی هست که از سال 1983 میلادی آغاز به کار نموده است . بلوز مدل Silke یکی از مدل‌های تولید این مجموعه است که درنهایت دقت و ظرافت تولیدشده است. خانم‌های شیک‌پوش و خوش‌سلیقه ایرانی برای درخشش در مجالس میهمانی ها میتوانند از این بلوز استفاده کنند.اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که در کنار زیبایی، کیفیت را به‌عنوان مشخصه اصلی پوشاکی که استفاده می‌کنید در نظر میگیرید این بلوز علاوه بر برخورداری از طرح و رنگی زیبا، کیفیتی بسیار مناسب نیز دارد. برخلاف الیاف‌های غیر سازگار پلاستیکی، این محصول از جنس کتان تولیدشده است. زیبایی رنگ ، طرح ،کیفیت و قیمت مناسب این محصول را به یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب برای هدیه به عزیزان تبدیل نموده است. این بلوز می‌تواند مکملی برای زیبایی و خاص بودن شما در مراسم‌ها و میهمانی باشد. این بلوز قابل‌استفاده برای استایل روزمره در پاییز ،بهار و زمستان است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژاکت زنانه اسمارا مدل ysh01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از ژاکت گرم در فصول پاییز و زمستان واجب و لازم است. برای ست کردن با رنگ ها و طرح های مختلف لباس خانم ها، برند اسمارا طراحی های خاصی را در نظر گرفته است. از جمله، این محصول که با بافت ریز و رنگ خاص خود زیبایی ویژه ای به استایل شما می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور زنانه اسمارا کد 9780867 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور اسمارا آمیخته ای از 39 درصد پلی استر و 14 درصد ویسکوز و 35 درصد کتان و 12% پلی آمید می باشد و شومیز چسبیده به پلیور آمیخته ای از 60 درصد کتان و 40 درصد پلی استر می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور زنانه اسمارا مدل bf3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور بسیار نرم و لطیف با صد در صد پنبه به سبک کلاسیک و در قسمت فوقانی 80 درصد ویسکوز و 20 درصد پلی امید تولید شده است. این پلیور مخصوص پاییز و زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور زنانه مدل NB-30 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز پلیور زنانه اسمارا مدل 7309163 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور اسمارا مخصوص پاییز و زمستان آمیخته ای از 75 درصد نخ و پنبه و 25درصد پلی استر می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست ... به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید ... به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید ... حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید . این پلیور زیبا را بپوشید و از زندگی لذت ببرید ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژاکت زنانه اسمارا مدل NW321 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژاکت زنانه اسمارا از جنس کاموا نرم و موهر دار میباشد جنس کار بسیار نرم و لطیف است که قد کار حدودا75 است جلو باز مناسب استفاده در پاییز و زمستان میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا