مد و پوشاک

نکات مهم خرید ساعت مچی دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروز خرید ساعت می تواند تجربه گیج کننده ای باشد. نه تنها ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بلکه انواع مختلفی از ساعت ها با قیمت های مختلف وجود دارد. بنابراین کدام مدل ساعت مچی را بخریم؟ هر کاتالوگ را باز کنید، به هر وب سایت خریدی بروید، وارد هر جواهر فروشی شوید و ساعت های متنوع حیرت انگیزی به شما ارائه می شود. ساعت های بزرگ، کوچک، مشکی مات، استیل براق، نارنجی روشن و … همیشه ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارند. به همین دلیل انتخاب ساعت بسیار مشکل است. ما در این مقاله از نکته خرید سعی بر آن داریم تا نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها نیز همراهمان باشید.

تفاوت ساعت مچی دیجیتال با آنالوگ

علاوه برآنکه ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع نمایش زمان با هم متفاوت هستند اما این تفاوت تنها به این مورد محدود نمی‌شود. درواقع ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع سنجش فشارو نحوه استفاده از قطب نمای به‌کار رفته در ساعت نیز با یکدیگر فرق دارند. با این حال نمایش بهتر در شب و روز، قابلیت تغذیه مستقیم از برق شهر یا باتری، دقت بیشتر نسبت به ساعت‌های مکانیکی و داشتن امکانات جانبی متنوع از قبیل آلارم چندگانه و تاریخ همگی از مواردی هستند که یک ساعت دیجیتالی خوب می‌تواند داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال

مهم است بدانید از ساعت دیجیتال خود چه انتظاری دارید. این راهنما تمام موارد ضروری مورد نیازرا برای خرید ساعت دیجیتال پوشش می دهد.

سبک و استایل ساعت دیجیتال: امروزه ساعت های دیجیتال با تنوع زیاد، توانسته اند سلایق مختلف را پوشش دهند. برخی برای استایل های رسمی، برخی برای ورزش کردن، برخی برای تیپ های اسپرت و برخی دیگر صرفا برای کودکان طراحی شده اند. برای انتخاب از بین این همه ساعت جذاب و متفاوت حتما به محل تردد و نوع پوشش خود توجه کنید.

کیفیت: برای درک بهتر کیفیت ساعت دیجیتال به جنس بدنه، جنس بند، جنس شیشه و وضوح صفحه دیجیتال دقت کنید.

ماندگاری: مطمئنا دوست ندارید ساعت مچی تان خیلی زود از کار بیفتد و برای همیشه داخل کشو بماند. پس هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال به ماندگاری آن دقت کنید. تکنولوژی به کار رفته در ساعت، برند تولید کننده، جنس بدنه و ضدآب بودن از موارد مهم در تعیین ماندگاری ساعت شماست.

کاربرد: ساعت های مچی کاربردهای متنوعی دارند. برخی با علائم خود و اطلاع رسانی های دقیق برای ورزش کردن مناسب هستند. برخی به بلوتوث مجهز بوده و جهت رانندگی طراحی شده اند و برخی برای انجام امور روزمره. قبل از انتخاب ساعت دلیل خرید ساعت دیجیتال را مشخص کنید. مطمئنا جواب این پرسش انتخاب را برایتان راحت تر می کند.

سایز: بمانند یک ساعت عقربه ای کلاسیک لازم است به سایز ساعت مچی دیجیتال دقت کنید. اگر مچ ظریفی دارید ساعت های دیجیتال با صفحه کوچک تر و اگر مچ شما بزرگ است از ساعت هایی با صفحه قطورتر استفاده کنید.

گارانتی: همیشه از برندهایی خرید کنید که محصولات خود را ضمانت می کنند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ گاه شرکتی جنس بی کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند، زیرا این کار فقط برای شرکت هزینه اضافی و ضرر به دنبال خواهد داشت.

قیمت: تنوع قیمت ساعت های مچی باعث شده تا تمامی اقشار جامعه امکان خرید این اکسسوار کارآمد را داشته باشند. نام برند، تکنولوژی به کار رفته، سبکی و راحتی، ماندگاری، ضد آب بودن و هزاران ویژگی دیگر در قیمت ساعت مچی مردانه تاثیرگذار است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساعت مچی دیجیتال گفته شد، می توانید ساعت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساعت مچی دیجیتال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل LA680WGA-1DF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه تعداد بی‌شماری ساعت‌های مختلف با برندها، مدل‌ها، قابلیت‌های مختلف وجود دارند که کار انتخاب را برای خریدار سخت می‌کند. هنگام خرید ساعت باید آن را مطابق با سبک زندگی فرد موردنظر انتخاب کنید. بدین منظور که، ساعتی که انتخاب می‌کنید بیشترین کاربرد را برای شما داشته باشد. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل LA680WGA-1DF انتخابی است که می‌توانید آن را در نظر بگیرید. این کالا صفحه ای 8 ضلعی به رنگ طلایی از جنس فلز دارد که به‌وسیله بندی هم رنگ بدنه دور مچ قرار می‌گیرد. قفل آن ضامن دار کلیپسی بوده و جنس شیشه آن زرین است. میزان مقاومت این ساعت در برابر آب 3ATM است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. صفحه این ساعت مشکی رنگ است و طراحی ظریف و زیبا دارد. این کالا گزینه مناسبی برای شما است زیرا در کنار زیبایی کیفیت بی نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتالی اسکمی مدل 1303 کد B31 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت های دیجیتال اسکمی بدلیل کیفیت و کارآیی بسیار بالا و قیمت مناسب در اغلب کشورها مورد توجه ویژه قرار گرفته اند .دراین میان ساعت اسکمی مدل 1303نیز یکی از مدل های زیبا و با کارآمدی بسیار بالا برای اغلب رده های سنی مناسب می باشد .با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث با نصب نرم افزار ویژه مربوطه ،می توان از تماس تلفنی و یا پیامک و دیگر رویدادهای تلفن همراه با صدای بوق مطلع شد همچنین مشاهده اطلاعات گام شمار و آمار گام های طی شده در طول روز و یا هفته و ماه یکی دیگر از امکانات آن می باشد.تغذیه ساعت یک عدد باتری 3 ولت با کد 2430 می باشد که از 6 تا 9 ماه دوام دارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل B-1251 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها برندهای زیادی در دنیا ساعت‌ مچی با کارایی‌های مختلف تولید می‌کنند، که یکی از معتبرترین و پر‌فروش ترین آنها برند اسکمی است.شرکت SKMEI با تولید این ساعت از بسیاری برندها سبقت گرفته است. کیفیت، زیبایی و کارایی از بارزترین مشخصه‌های این کالا‌ می‌باشد.بند این محصول از پلی یورتان ضد حساسیت تولید شده، که دارای مقاومت بالا و نرمی فوق العاده است و باعث آزار دست نمی‌شود.با استفاده از باطری مکسل 2032 باعث کارکرد طولانی و با عایق بندی مناسب 100% ضدآب و مقاوم در برابر گرد‌و‌غبار و رطوبت نموده است.با کاربرد صفحه تاریک (DARK) و نمایشگر جیوه‌ای خواندن این ساعت را در آفتاب و نور مستقیم میسر نموده و به جذابیت آن افزوده و با ال ای دی لایت در نور صفحه شما قادر به مشاهده راحت زمان در تاریکی مطلق هستید.یکی از دقیق ترین محاسبه گرهای زمان در بین ساعت‌های موجود در بازار می‌باشد.با طراحی آرگونومیک این ساعت باعث شده است تا بسیار زیبا بر روی دست قرار گیرد و در سرتاسر بند این ساعت شکاف‌های کوچکی قرار دارد تا ساعت بعد از بستن بر روی دست به هیچ عنوان باعث تعریق نشود. یکی از خصوصیات مهم این ساعت نمایش زمان 2 کشور مختلف است که کارایی زیادی برای افرادی دارد که مرتبا در سفر هستند. استفاده از نمایشگر 3D خواندن این ساعت را از هر زاویه‌ای ممکن کرده است.استفاده با خاطری آسوده در آبهای شور ، باران ، کویر ، گل و لای و ......... بارها و بارها برای هر شخصی پیش آمده که در هنگام شنا - اسکی - بدنسازی و سایر ورزش‌ها ، حمام و یا کارهایی همچون معماری - مکانیکی - نجاری و ... نیاز به ساعت مچی مقاوم داشته باشد ، می‌توانید با تهیه این کالا به خواسته خود برسید و از مقاومت بالای آن لذت ببرید.تحمل گرما تا 120 درجه سانتیگراد و تحمل سرما تا 50- درجه سانتی گراد که در کمتر ساعتی شاهد این مورد خواهید بود.تمامی محصولات تست شده و اصلی را با لیبل MVK SHOP و جعبه فلزی اورجینال تحویل بگیرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1579S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعتهای اسکمی ‏(‏Skmei‏)‏ جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های ژاپنی و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد. طراحی ساعت‌های این برند توسط واحد اختصاصی این شرکت انجام می‌شود و از این رو شاهد طراحی‌های بسیار متنوع، اختصاصی و مورد پسند همه اقشار جامعه هستیم. یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای این برند مدل 1579 می باشد که با توجه به طراحی خاص و بی نظیر و همچنین صفحه لمسی خود نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال مدل ca1005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی پیش رو با داشتن امکانات متعدد نظیر:تایمر معکوس،نشاندهنده ساعت 20 کشور مختلف،نشاندهنده تاریخ بصورت کامل،ایام هفته،کرنومتر،پنج نمونه آلارم،چراغ پس زمینه،باطری اصلی با دوام حدودا 10 ساله،ضدآب،کیفیت بالا و بند رزین با کیفیت عالی ودرب پشت پیچی(عدم امکان نفوذ آب) و کاملا استیل ضد زنگ و...میتواند انتخابی بسیار مناسب جهت خرید یک ساعت دیجیتالی با کیفیت باشد.این ساعت مچی برای تمامی سنین با جنسیت های مختلف قابل استفاده بوده و با جعبه چوبی به خریداران محترم تقدیم میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال کاین مدل 1903101-99 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معمولا ساعت‌های دیجیتال ظاهری اسپرت دارند و کمتر می‌توان از آن‌ها در موقعیت‌های رسمی و مجلسی استفاده کرد، اما ساعت مچی دیجیتال کاین مدل 1903101-99 با دارا بودن ظاهری شیک در اوج سادگی و ترکیب رنگی طلایی و مشکی، جلوه‌ای رسمی نیز داشته و قابل استفاده در این مواقع هم خواهد بود. این ساعت مردانه  با قطر صفحه  داخلی حدودا 3 سانتی متر و قطر قاب 5 سانتی متری بسیار مناسب و زیبا خواهد بود. بند این ساعت ساده، مشکی رنگ و از جنس لاستیک است، این بند با دارا بودن شیارهایی که بر روی آن وجود دارد هم ظاهری بهتر گرفته و هم به گردش هوا و عدم تعریق کمک می‌کند. صفحه این ساعت ساخته شده از استیل ضد زنگ است و حساسیتی را برای پوشت ایجاد نخواهد کرد. همچنین این ساعت با کیفیت و با دوام طراحی شده است و اگر به دنبال هدیه‌ای ماندگار برای جوانان هستید، این کالا انتخاب مناسبی خواهد بود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A168WG-9WDF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مدل A168WG-9WDF از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر آن با رنگ طلایی منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد. تفاوتی نمی‌کند که این ساعت را یک خانم استفاده کند و یا یک آقا آن را به دست خودش ببندد، زیرا ساعت‌های دیجیتالی معمولا برای استفاده‌ی هر دو جنسیت خانم و آقا ساخته می‌شوند. یکی از دلایلی که برخی ترجیح می‌دهند از ساعت‌های دیجیتالی استفاده کنند این است که معمولا امکاناتی را که یک ساعت دیجیتالی در اختیار کاربرش قرار می‌دهد بیشتر از ساعت‌های عقربه‌ای است. اگر هم قرار باشد یک ساعت عقربه‌ای تمام این امکانات را در اختیارتان قرار دهد با یک صفحه‌ی شلوغ مواجه می‌شوید که حتی ممکن است گیج‌تان کند. قطر صفحه‌ی ساعت 36 میلی‌متر است و اندازه‌ای مناسب برای همه‌ی مچ‌ها به شمار می‌رود. داشتن تقویم با قابلیت نمایش روز ماه و روز هفته هم برای ساعت‌های دیجیتالی یک قابلیت بدیهی تلقی می‌شود. با قابلیت آلارمی که این ساعت در دل خودش جای داده است به راحتی می‌توانید برای قرار‌ها یا کارهای روزمره‌ی خود زنگ هشدار تعریف کنید. وجود یک دکمه برای نور پس زمینه، همان کار عقربه‌های شب‌تاب را در ساعت‌های مچی عقربه‌ای انجام می‌دهد و می‌توانید در محیط‌های کاملا تاریک هم به راحتی صفحه‌ی ساعت را مشاهده کند. این ساعت با قطر صفحه‌ی 36 میلی‌متری و 51 گرم وزن ، ساعتی سبک محسوب می شود و با داشتن قابلیت‌هایی نظیر تقویم که تاریخ روز ماه و روز هفته را نمایش می‌دهد، داشتن تایمر، آلارم، نور پس‌زمینه و بند استیل و ضد زنگ، با قیمتی مناسب از طرف شرکت کاسیو عرضه شده است تا کسانی که می‌خواهند ساعتی داشته باشند که علاوه بر قابلیت‌های زیادی که دارد قیمت مناسب و پایینی داشته باشد بتوانند آن را انتخاب کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایید اصل بودن محصولات اسکمی: شرکت اسکمی جهت جلوگیری از فروش غیررسمی و محصولات جعلی در حرکتی هوشمندانه اقدام به معرفی لیبل امنیتی کرده است. پشت تمام محصولات اورجینال اسکمی این لیبل قرار داده شده است. مشتریان می توانند با اسکن بارکد هوشمند توسط تلفن همراه از سامانه این شرکت تایید اصل بودن کالای خود را دریافت کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1299 کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی برند اسکمی توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند باطری ساخت ژاپن . فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی هم اکنون در ایران با تنوع بسیار بالا برای پوشش همه سلیقه ها .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال امپاور مدل Spo881 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل جدید از سری جدید برند ام‌پاور که جزو مرغوبترین مدل های این شرکت می‌باشد و ساخته شده از بهترین متریال روز برای استفاده شما یا هدیه به عزیزانتان مناسب میباشد. مناسب سنین 14به بالا این محصول ضدآب می‌باشد و با امکانات کامل خریدی رضایت‌بخش را برای شما به همراه خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا