مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید پلیور مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پلیور مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

انواع مدل ژاکت و پلیور مردانه از الیاف و در استایل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید و در انتخاب یک لباس خوب مردانه تردید دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. پس تا انتها با نکات مهم و راهنمای خرید ژاکت و پلیور مردانه همراهمان باشید.

جنس‌ پلیور مردانه

  • پلیور کشمیر: مطرح‌ترین جنس در تولید پلیور مردانه، کشمیر می‌باشد، چون از پشم بز کشمیر ساخته شده است. قیمت این جنس هم بسیار بالاست و در خرید آن باید نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید جنس کشمیر اصل را انتخاب نمایید و در طول ۱۰ سال هم برای شما کار کند.
  • پلیور پشمی: جنس پشمی هم در تولید لباس‌های گرم‌ مردانه بسیار کارایی دارد. پلیور پشمی در بین آقایان بسیار شهرت دارد. منتهی نگهداری از آن مقداری سخت است و در برابر خیس شدن و کش آمدن بسیار حساس هستند و آسیب می‌بینند.
  • پلیور نخی: از این جنس پلیور بیشتر در فصلی چون بهار استفاده می‌شود، چون ساختار و بافت سلولزی آن باعث می‌شود که گرما را خیلی سریع پس بزند و هنگام پوشیدن احساس گرما نکنید. همچنین قیمت این مدل هم نسبت به مدل پشمی و کشمیر ارزان‌تر خواهد بود‌.
  • پلیور با الیاف مصنوعی: دوام این مدل نسبت به سایر مدل‌ها کمتر است و قیمت آن هم مانند قیمت پلیور نخی پایین می‌باشد. در ظاهر ممکن است شبیه به پلیور نخی یا پشمی باشند، اما بدون کیفیت. پس هنگام خرید حتما دقت نمایید.
  • پلیور ترکیبی: ممکن است در بازار هنگام خرید پلیور مردانه، یک‌ پلیور تحت عنوان کشمیر معرفی شود، منتهی بیشتر مواد سازنده‌ی آن پشم و الیاف مصنوعی باشد. به هر حال فروشنده در صدد است که فروش محصولات خود را بالا ببرد و تا حدی هم به فکر جیب مشتری باشد. به هر حال تولیدکنندگان در ساخت محصولات ترکیبی به دنبال کیفیت و کارایی بهتر آن لباس نسبت به یک پوشاک تولید شده با الیاف صرف هستند.

نکات مهم هنگام خرید پلیور مردانه

به نظر شما در زمان خرید پلیورمردانه چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ آیا قیمت باید در اولویت قرار بگیرد یا صرفاً باید جنس با کیفیت خریداری شود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.

نوع پارچه

نوع پارچه بافت های مردانه، تأثیر به سزایی بر قیمت آن دارد. طبیعتاً قیمت بافت های پشمی و کرک کشمیر در مقایسه با بافت پنبه ای بیشتر است. نوع پارچه را با توجه به نیازتان تعیین کنید. اگر درجه دما هوا در محیط زندگی تان پایین است، بهتر است سمت بافت های پشمی و کشمیری بروید. سعی کنید نوع پارچه انتخابی به گونه ای باشد که با استایل و اندام شما تطابق یابد.

نوع یقه

مهم ترین نکته در انتخاب نوع یقه، کاربری بافت است. اگر به دنبال پلیوری مناسب برای محیط های اداری، رسمی و مجالس هستید، بافت یقه هفت مناسب تر است. از طرفی بافت های یقه گرد و یقه اسکی هم برای استایل های نیمه رسمی بهتر هستند. بافت های مردانه در هر نوع یقه ای جذابیت خاص خود را دارند که با توجه به نیاز و شرایط می توانید از هرکدام استفاده کنید.

طرح پلیور مردانه

در سالیان اخیر، استفاده از پلیورهای مردانه به طرح های فانتزی گسترش یافته است که این طرح ها هم زیبایی خاص خود را دارند. با این حال بافت های شامل طرح فانتزی فقط باید در استایل های اسپرت استفاده شوند. به طور کلی در انتخاب نوع طرح بافت، سعی کنید الگوهای مشهور و جذاب را در اولویت قرار دهید. زیرا این الگوها تطابق بهتری با استایل های مختلف دارند.

قیمت پلیور مردانه

پلیورهای مردانه قیمت بندی مختلفی در بازار دارند. برخی از مدل های ارزان قیمت حاوی موادی هستند که به پوست و بدن آسیب می زنند. لذا از خرید این مدل از بافت ها خودداری کنید. بافت های با کیفیت قیمت بالایی دارند، اما از طرفی به دلیل دوام زیاد، تا مدت طولانی می توانند قابل استفاده باشند. بنابراین سعی کنید پلیورهای مردانه را در تعداد کم اما کیفیت مناسب خریداری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید پلیور مردانه گفته شد، می توانید پلیور مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ژاکت و پلیور مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه رایکا کد 2177BrGr-03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور بافت مردانه رایکا انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند استایلی به روز و زیبا داشته باشند. بافت های رایکا دارای جنسی درجه یک و بادوام هستند.بافت مردانه رایکا انتخابی مناسب برای استفاده روزمره در فصول سرد سال است. بافت رایکا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع براحتی امکان انتخابی دقیق و مناسب را به شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه کد L2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پلیور بافت مردانه از جنس نخ اکریلیک تهیه شده است و دارای یقه گرد می باشد.سر آستین ها و پایین آن کشباف شده است که از ورود سرما جلوگیری نماید.این محصول مناسب فصل های سرد پاییز و زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژاکت مردانه مدل yesh رنگ ذغالی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس ژاکت الیاف ضخیم میباشد که بسیار مناسب برای فصول سرد سال است و بخاطر ضخامتش مانع از رسیدن هوای سرد به بدن میشود. این ژاکت فری سایز است و مناسب برای انواع سایزها است. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه پاییزان مدل PE700 رنگ بادمجانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کاهش دما و شروع فصل سرما خریدهای پائیزه و زمستانه فرا می‌رسد و باز هم بازار خرید البسه جان تازه می‌گیرد. مدل «PE700» محصولی از شرکت «پاییزان» است و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به پلیوری گرم و نرم و در حین حال باکیفیت هستند. جنس این پلیور مردانه آکریلیک است و در فضای باز می‌توانید آن را به‌همراه کاپشن و در فضای بسته بدون کاپشن بپوشید. طراحی این بافت به‌نحوی بوده که به‌خوبی بر تن فرد می‌نشیند. این مدل رنگ‌های جذاب بسیاری دارد و میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و با استایل خود ست کنید. این پلیور برای مصارف روزمره است و جیب ندارد. مدل PE700 یقه اسکی است. در کنار کیفیت، این پلیور مردانه ضخامت نسبتاً نازکی دارد و بسیار کم وزن است؛ وزن کم برای لباس‌های زمستانه یک نقطه‌ی قوت بزرگ محسوب می‌شود چراکه شخص از روی پلیور کاپشن نیز می‌پوشد و وزن زیاد لباس‌ها می‌تواند بسیار خسته و کسل کننده شود؛ بنابراین در خصوص وزن این پلیور مشکلی نخواهید داشت. سر آستین‌ها و قسمت پایین پلیور کشبافت است؛ این طراحی باعث می‌شود تا سرما به‌راحتی راهی برای نفوذ پیدا نکند و حتی گرمای بدن از دست نرود. سمت راست پلیور گلدوزی دارد و طرح را از سادگی کامل خارج کرده است. این پلیور در قسمت آرنج تکه دوزی دارد؛ استفاده از تکه دوزی باعث می‌شود تا آرنج بر اثر ساییدگی، صاف و خم شدن دست آسیب نبیند که تأثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. در هنگام شستشوی این پلیور مردانه، به‌ خاطر داشته باشید که حداکثر دما 30 درجه است و بیش از این دما، به پلیور آسیب خواهد زد. همچنین برای شستشو از مایع لباس شویی استفاده کنید و از سفید کننده و پودر آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو آسیبی به رنگ این مدل نمی‌زند و دچار رنگ‌رفتگی نمی‌شود که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به‌شمار می‌رود. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. اگر قصد اتو کشی دارید بهتر است پلیور خشک شود و یک پارچه سفید روی پلیور قرار دهید سپس با درجه حرارت کم اقدام کنید و به هیچ عنوان اتو را مستقیما بر روی پلیور قرار ندهید؛ در واقع بهتر است فقط از بخار اتو استفاده نمایید و با دست چروک‌ها را صاف کنید؛ در غیراینصورت بافت‌ها آسیب خواهند دید و پلیور دچار شل شدگی خواهد شد و در نهایت استایلش را از دست خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سارافون زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه رایکا کد 2195Db-03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور بافت مردانه رایکا انتخابی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند استایلی به روز و زیبا داشته باشند. بافت های رایکا دارای جنسی درجه یک و بادوام هستند.بافت مردانه رایکا انتخابی مناسب برای استفاده روزمره در فصول سرد سال است. بافت رایکا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع براحتی امکان انتخابی دقیق و مناسب را به شما می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه پاییزان مدل PR700 رنگ بادمجانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کاهش دما و شروع فصل سرما خریدهای پائیزه و زمستانه فرا می‌رسد و باز هم بازار خرید البسه جان تازه می‌گیرد. مدل «PR700» محصولی از شرکت «پاییزان» است و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به پلیوری گرم و نرم و در حین حال باکیفیت هستند. جنس این پلیور مردانه آکریلیک است و در فضای باز می‌توانید آن را به‌همراه کاپشن و در فضای بسته بدون کاپشن بپوشید. طراحی این بافت به‌نحوی بوده که به‌خوبی بر تن فرد می‌نشیند. این مدل رنگ‌های جذاب بسیاری دارد و میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و با استایل خود ست کنید. این پلیور برای مصارف روزمره است و جیب ندارد. مدل PR700 یقه گرد است. در کنار کیفیت، این پلیور مردانه ضخامت نسبتاً نازکی دارد و بسیار کم وزن است؛ وزن کم برای لباس‌های زمستانه یک نقطه‌ی قوت بزرگ محسوب می‌شود چراکه شخص از روی پلیور کاپشن نیز می‌پوشد و وزن زیاد لباس‌ها می‌تواند بسیار خسته و کسل کننده شود؛ بنابراین در خصوص وزن این پلیور مشکلی نخواهید داشت. سر آستین‌ها و قسمت پایین پلیور کشبافت است؛ این طراحی باعث می‌شود تا سرما به‌راحتی راهی برای نفوذ پیدا نکند و حتی گرمای بدن از دست نرود. سمت راست پلیور گلدوزی دارد و طرح را از سادگی کامل خارج کرده است. این پلیور در قسمت آرنج تکه دوزی دارد؛ استفاده از تکه دوزی باعث می‌شود تا آرنج بر اثر ساییدگی، صاف و خم شدن دست آسیب نبیند که تأثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. در هنگام شستشوی این پلیور مردانه، به‌ خاطر داشته باشید که حداکثر دما 30 درجه است و بیش از این دما، به پلیور آسیب خواهد زد. همچنین برای شستشو از مایع لباس شویی استفاده کنید و از سفید کننده و پودر آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو آسیبی به رنگ این مدل نمی‌زند و دچار رنگ‌رفتگی نمی‌شود که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به‌شمار می‌رود. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. اگر قصد اتو کشی دارید بهتر است پلیور خشک شود و یک پارچه سفید روی پلیور قرار دهید سپس با درجه حرارت کم اقدام کنید و به هیچ عنوان اتو را مستقیما بر روی پلیور قرار ندهید؛ در واقع بهتر است فقط از بخار اتو استفاده نمایید و با دست چروک‌ها را صاف کنید؛ در غیراینصورت بافت‌ها آسیب خواهند دید و پلیور دچار شل شدگی خواهد شد و در نهایت استایلش را از دست خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه پاییزان مدل PE700 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کاهش دما و شروع فصل سرما خریدهای پائیزه و زمستانه فرا می‌رسد و باز هم بازار خرید البسه جان تازه می‌گیرد. مدل «PE700» محصولی از شرکت «پاییزان» است و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به پلیوری گرم و نرم و در حین حال باکیفیت هستند. جنس این پلیور مردانه آکریلیک است و در فضای باز می‌توانید آن را به‌همراه کاپشن و در فضای بسته بدون کاپشن بپوشید. طراحی این بافت به‌نحوی بوده که به‌خوبی بر تن فرد می‌نشیند. این مدل رنگ‌های جذاب بسیاری دارد و میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و با استایل خود ست کنید. این پلیور برای مصارف روزمره است و جیب ندارد. مدل PE700 یقه اسکی است. در کنار کیفیت، این پلیور مردانه ضخامت نسبتاً نازکی دارد و بسیار کم وزن است؛ وزن کم برای لباس‌های زمستانه یک نقطه‌ی قوت بزرگ محسوب می‌شود چراکه شخص از روی پلیور کاپشن نیز می‌پوشد و وزن زیاد لباس‌ها می‌تواند بسیار خسته و کسل کننده شود؛ بنابراین در خصوص وزن این پلیور مشکلی نخواهید داشت. سر آستین‌ها و قسمت پایین پلیور کشبافت است؛ این طراحی باعث می‌شود تا سرما به‌راحتی راهی برای نفوذ پیدا نکند و حتی گرمای بدن از دست نرود. سمت راست پلیور گلدوزی دارد و طرح را از سادگی کامل خارج کرده است. این پلیور در قسمت آرنج تکه دوزی دارد؛ استفاده از تکه دوزی باعث می‌شود تا آرنج بر اثر ساییدگی، صاف و خم شدن دست آسیب نبیند که تأثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. در هنگام شستشوی این پلیور مردانه، به‌ خاطر داشته باشید که حداکثر دما 30 درجه است و بیش از این دما، به پلیور آسیب خواهد زد. همچنین برای شستشو از مایع لباس شویی استفاده کنید و از سفید کننده و پودر آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو آسیبی به رنگ این مدل نمی‌زند و دچار رنگ‌رفتگی نمی‌شود که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به‌شمار می‌رود. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. اگر قصد اتو کشی دارید بهتر است پلیور خشک شود و یک پارچه سفید روی پلیور قرار دهید سپس با درجه حرارت کم اقدام کنید و به هیچ عنوان اتو را مستقیما بر روی پلیور قرار ندهید؛ در واقع بهتر است فقط از بخار اتو استفاده نمایید و با دست چروک‌ها را صاف کنید؛ در غیراینصورت بافت‌ها آسیب خواهند دید و پلیور دچار شل شدگی خواهد شد و در نهایت استایلش را از دست خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کلاه و شال گردن زنانه و مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه مدل بافت ساده یقه اسکی کد SKI-Z رنگ زرد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پلیور بافت مردانه دارای یقه اسکی بوده و از نخ اکریلیک تهیه شده است.یقه اسکی ، کشبافت سر آستین ها و پایین این محصوا موجب می شود که گرما در آن حفظ شود.بافت این پلیور بسیار ریز و لطیف می باشد و مناسب فصل های پاییز ،زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه پاییزان مدل PR700 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کاهش دما و شروع فصل سرما خریدهای پائیزه و زمستانه فرا می‌رسد و باز هم بازار خرید البسه جان تازه می‌گیرد. مدل «PR700» محصولی از شرکت «پاییزان» است و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به پلیوری گرم و نرم و در حین حال باکیفیت هستند. جنس این پلیور مردانه آکریلیک است و در فضای باز می‌توانید آن را به‌همراه کاپشن و در فضای بسته بدون کاپشن بپوشید. طراحی این بافت به‌نحوی بوده که به‌خوبی بر تن فرد می‌نشیند. این مدل رنگ‌های جذاب بسیاری دارد و میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و با استایل خود ست کنید. این پلیور برای مصارف روزمره است و جیب ندارد. مدل PR700 یقه گرد است. در کنار کیفیت، این پلیور مردانه ضخامت نسبتاً نازکی دارد و بسیار کم وزن است؛ وزن کم برای لباس‌های زمستانه یک نقطه‌ی قوت بزرگ محسوب می‌شود چراکه شخص از روی پلیور کاپشن نیز می‌پوشد و وزن زیاد لباس‌ها می‌تواند بسیار خسته و کسل کننده شود؛ بنابراین در خصوص وزن این پلیور مشکلی نخواهید داشت. سر آستین‌ها و قسمت پایین پلیور کشبافت است؛ این طراحی باعث می‌شود تا سرما به‌راحتی راهی برای نفوذ پیدا نکند و حتی گرمای بدن از دست نرود. سمت راست پلیور گلدوزی دارد و طرح را از سادگی کامل خارج کرده است. این پلیور در قسمت آرنج تکه دوزی دارد؛ استفاده از تکه دوزی باعث می‌شود تا آرنج بر اثر ساییدگی، صاف و خم شدن دست آسیب نبیند که تأثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. در هنگام شستشوی این پلیور مردانه، به‌ خاطر داشته باشید که حداکثر دما 30 درجه است و بیش از این دما، به پلیور آسیب خواهد زد. همچنین برای شستشو از مایع لباس شویی استفاده کنید و از سفید کننده و پودر آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو آسیبی به رنگ این مدل نمی‌زند و دچار رنگ‌رفتگی نمی‌شود که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به‌شمار می‌رود. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. اگر قصد اتو کشی دارید بهتر است پلیور خشک شود و یک پارچه سفید روی پلیور قرار دهید سپس با درجه حرارت کم اقدام کنید و به هیچ عنوان اتو را مستقیما بر روی پلیور قرار ندهید؛ در واقع بهتر است فقط از بخار اتو استفاده نمایید و با دست چروک‌ها را صاف کنید؛ در غیراینصورت بافت‌ها آسیب خواهند دید و پلیور دچار شل شدگی خواهد شد و در نهایت استایلش را از دست خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور یقه اسکی مردانه مدل بیسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از نخ آکریل درجه یک تهیه شده که ضخامت متوسطی داشته و در فصول سرد سال بسیار پراستفاده می باشد . این محصول از الیاف طبیعی تهیه شده و سازگار با پوست بدن بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور یقه اسکی مردانه مدل بیسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از نخ آکریل درجه یک تهیه شده که ضخامت متوسطی داشته و در فصول سرد سال بسیار پراستفاده می باشد . این محصول از الیاف طبیعی تهیه شده و سازگار با پوست بدن بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور یقه اسکی مردانه مدل بیسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از نخ آکریل درجه یک تهیه شده که ضخامت متوسطی داشته و در فصول سرد سال بسیار پراستفاده می باشد . این محصول از الیاف طبیعی تهیه شده و سازگار با پوست بدن بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه یو اس پولو مدل یقه هفت رنگ سبز تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید پیراهن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

بافت های مردانه، یکی از پرطرفدارترین مدل های روزهای سرد و ترکیب های زمستانی می باشند. بافت های مردانه US Polo ASSN در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شوند و به عنوان جایگزینی گرم برای روزهای سرد، تقریباً مورد پسند همه آقایان است. پارچه های تریکو در بسیاری از اقلام تمام فصل از جمله بافت های مردانه استفاده می شود.پارچه‌های بافتنی به دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری که دارند، راحتی و ظرافت را در لباس های مورد استفاده فراهم می کنند. این امر به ویژه در بافت ها که یکی از رایج ترین مدل های لباس های مردانه است صادق می باشد. همچنین این پارچه ها در مقایسه با سایر پارچه ها، قابلیت حفظ گرما را دارند که موجب می شود در روزهای سرد زمستان شما را بهتر گرم نگه دارند. بافت های مردانه به دلیل استایل شیک و ساختار پارچه ای خود، برای همه سبک ها، چه اسپرت، شیک یا غیر رسمی جذاب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین رنگ ها و مدل های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. U.S. Polo ASSN محصولاتی با کیفیت چشم نواز و با رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با استایل دلخواه شما به همراه قیمت هایی جذاب به شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه یو اس پولو مدل یقه گرد رنگ قرمز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بافت های مردانه، یکی از پرطرفدارترین مدل های روزهای سرد و ترکیب های زمستانی می باشند. بافت های مردانه US Polo ASSN در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شوند و به عنوان جایگزینی گرم برای روزهای سرد، تقریباً مورد پسند همه آقایان است. پارچه های تریکو در بسیاری از اقلام تمام فصل از جمله بافت های مردانه استفاده می شود.پارچه‌های بافتنی به دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری که دارند، راحتی و ظرافت را در لباس های مورد استفاده فراهم می کنند. این امر به ویژه در بافت ها که یکی از رایج ترین مدل های لباس های مردانه است صادق می باشد. همچنین این پارچه ها در مقایسه با سایر پارچه ها، قابلیت حفظ گرما را دارند که موجب می شود در روزهای سرد زمستان شما را بهتر گرم نگه دارند. بافت های مردانه به دلیل استایل شیک و ساختار پارچه ای خود، برای همه سبک ها، چه اسپرت، شیک یا غیر رسمی جذاب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین رنگ ها و مدل های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. U.S. Polo ASSN محصولاتی با کیفیت چشم نواز و با رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با استایل دلخواه شما به همراه قیمت هایی جذاب به شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه یو اس پولو مدل یقه گرد رنگ سرمه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بافت های مردانه، یکی از پرطرفدارترین مدل های روزهای سرد و ترکیب های زمستانی می باشند. بافت های مردانه US Polo ASSN در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شوند و به عنوان جایگزینی گرم برای روزهای سرد، تقریباً مورد پسند همه آقایان است. پارچه های تریکو در بسیاری از اقلام تمام فصل از جمله بافت های مردانه استفاده می شود.پارچه‌های بافتنی به دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری که دارند، راحتی و ظرافت را در لباس های مورد استفاده فراهم می کنند. این امر به ویژه در بافت ها که یکی از رایج ترین مدل های لباس های مردانه است صادق می باشد. همچنین این پارچه ها در مقایسه با سایر پارچه ها، قابلیت حفظ گرما را دارند که موجب می شود در روزهای سرد زمستان شما را بهتر گرم نگه دارند. بافت های مردانه به دلیل استایل شیک و ساختار پارچه ای خود، برای همه سبک ها، چه اسپرت، شیک یا غیر رسمی جذاب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین رنگ ها و مدل های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. U.S. Polo ASSN محصولاتی با کیفیت چشم نواز و با رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با استایل دلخواه شما به همراه قیمت هایی جذاب به شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه یو اس پولو مدل یقه گرد رنگ طوسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بافت های مردانه، یکی از پرطرفدارترین مدل های روزهای سرد و ترکیب های زمستانی می باشند. بافت های مردانه US Polo ASSN در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شوند و به عنوان جایگزینی گرم برای روزهای سرد، تقریباً مورد پسند همه آقایان است. پارچه های تریکو در بسیاری از اقلام تمام فصل از جمله بافت های مردانه استفاده می شود.پارچه‌های بافتنی به دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری که دارند، راحتی و ظرافت را در لباس های مورد استفاده فراهم می کنند. این امر به ویژه در بافت ها که یکی از رایج ترین مدل های لباس های مردانه است صادق می باشد. همچنین این پارچه ها در مقایسه با سایر پارچه ها، قابلیت حفظ گرما را دارند که موجب می شود در روزهای سرد زمستان شما را بهتر گرم نگه دارند. بافت های مردانه به دلیل استایل شیک و ساختار پارچه ای خود، برای همه سبک ها، چه اسپرت، شیک یا غیر رسمی جذاب هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از بین رنگ ها و مدل های مختلف، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. U.S. Polo ASSN محصولاتی با کیفیت چشم نواز و با رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با استایل دلخواه شما به همراه قیمت هایی جذاب به شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه مدل یقه هفت کد SOR-7 رنگ سرمه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیورهای بافت مردانه گزینه های بسیار مناسبی برای استفاده در زیر کت و کاپشن و ... هستند که موجب گرم شدن کاربر شده و در محیطهای کار و منزل نیز به صورت تنهایی قابل استفاده هستند.بافت این پلیورها ضخیم نیست .زیرا پلیورهای ضخیم در طولانی مدت باعث خستگی می شوند.رنگ این محصول سرمه ای است که با رنگهای زیادی ست می شود .ابعاد آن : عرض شانه 51 ، دور سینه 102 ، قد 67 و طول آستین 60 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا