مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاپشن زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کاپشن زنانه خوب و مقاوم میتواند شما را از یک زمستان سرد و برفی بدون سرماخوردگی عبور دهد و علاوه بر این یک زن خوش تیپ در فصل زمستان را در شما به وجود آورد، پس خرید یک کاپشن جدید زنانه برای شما می‌تواند یک چالش لذت‌ بخش باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی درباره خرید این محصول بدست آورید.

انواع کاپشن زنانه

امروزه تنوع کاپشن زنانه به قدری بالا است که بسیاری از بانوان هنگام خرید کاپشن زنانه همواره مردد هستند که کدام مدل را انتخاب کنند. در ادامه برخی از کاپشن های زنانه را نام می بریم. از جمله:

  • کاپشن زنانه ورزشی یا اسپرت
  • کاپشن زنانه ساده یا کژوال
  • کاپشن زنانه لحافی
  • کاپشن زنانه کلاه‌ دار
  • کاپشن زنانه خزدار
  • کاپشن زنانه مدل شاینی
  • کاپشن زنانه اسلیپینگ بگ
  • کاپشن زنانه جیب‌ دار
  • کاپشن زنانه مخمل

نکات مهم خرید کاپشن زنانه

  • در زمان انتخاب انواع کاپشن زنانه به عایق و محافظ کاپشن توجه کنید. بهترین نوع عایق برای کاپشن ها از جنس الیاف مصنوعی، پشم شیشه، کرک یا پر است.
  • عایق و محافظ کاپشن در میان پارچه و آستر کاپشن قرار دارد.
  • وجود عایق در کاپشن ها باعث می شود که شما احساس سرما نداشته باشید.
  • محافظ ژیپ توسط پارچه ای در جلوی زیپ دوخته و با دکمه بسته می شود. همچنین از نفوذ باد و سرما به درون کاپشن جلوگیری می کند.
  • کاپشنی که عایق آن از جنس کرک یا پر است اگر خیس شود، برای استفاده دوباره از آن اجازه دهید کاملاً خشک شود.
  • کاپشن هایی که دارای جیب بزرگ هستند، به راحتی از دستان شما در برابر سرما محافظت می کنند. بنابراین به جیب های کاپشن ها دقت کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین کاپشن زنانه را خریداری کنید.
  • کاپشن روی لباس های ضخیم پوشیده می شود، بنابراین در انتخاب سایز کاپشن دقت کرده و کاپشن های چسبان و تنگ خریداری نکنید.
  • انواع کاپشن زنانه چرم در ظاهر بسیار زیبا هستند اما بدن را در فصل سرما به خوبی گرم نمی کنند. کاربرد کاپشن های چرم برای زیبایی و شیک پوشی است. بنابراین اگر قصدتان از خرید کاپشن، زیبایی ظاهری است، کاپشن چرم خریداری کنید.
  • نوع دوختی که در بخش‌ های مختلف کاپشن به کار رفته، تأثیر فراوانی در ظاهر و زیبایی کاپشن دارد. همچنین نشانگر این است که برای طراحی و دوخت انواع کاپشن زنانه وقت و انرژی زیادی صرف شده است.
  • در انتخاب کاپشن زنانه به نخی که در کاپشن به کار رفته دقت کنید. استفاده از نخ‌ های بادوام و مرغوب نظیر نخ پلی‌ استری در زیبایی کاپشن تأثیر چشم گیری دارد و ظاهر آن را زیباتر نشان می دهد.
  • مدل دکمه ها، زیپ، سگک روی کاپشن و کمربند جزء تزئینات کاپشن است. بنابراین استفاده از این جزئیات به کاپشن ها جلوه و زیبایی دو چندان می دهد. کاپشن را از حالت سادگی و معمولی خارج می کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه گفته شد، می توانید کاپشن زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپشن زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز بارانی زنانه سلین مدل زیپ دار رنگ یشمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس بارانی کتان زارا درجه یک و ضد آب می باشد. تمام کار آسترکشی شده و برای فصول پاییز و زمستان بهترین انتخاب هست. دارای دو جیب کاربردی هست که از مزایای این مدل بارانی می باشد. فری سایز هست که از سایز 38 تا 48 را ساپورت می کند. قد آن 90 هست و برای استایل های دانشجویی هم مناسب می باشد. تمام زیپ های روی بارونی کاربردی می باشد و میتونید به دلخواه خودتون تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن زنانه اسمارا مدل 13492749 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن اسمارا بسیار گرم و نرم و لطیف آمیخته ای از 100 درصد پلی استر می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشان دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کت چرم زنانه چرم شهباز مدل کلاسیک کد S0211 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کت چرم زنانه مدل کلاسیک از مرغوب ترین چرم گوسفندی طبیعی ساخته شده که علاوه برکیفیت بالایی که دارد بسیار لطیف و سبک می باشد. به همین دلیل است که امروزه چرم گوسفندی از پرطرفدارترین انواع چرم ها در صنعت پوشاک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن زنانه اسمارا مدل 005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن لایت زنانه برند اسمارا آلمان است. رنگ کاپشن کالباسی میباشد. جهت حمل آسان تر کاپشن، لباس دارای یک کیف کیسه ای است. کاپشن بدون کلاه و یقه ایستاده است. در مجموع دارای چهار عدد جیب میباشد، دو جیب روی کاپشن که با زیپ بسته میشود و دو جیب بزرگ داخل کاپشن میباشد. جنس زیپ YKK میباشد. جنس کاپشن 100٪ پلی استر است. سر مچ آستین ها از داخل کش کار شده که مانع از ورود سرما به لباس میشود. اندازه های لباس در سایز 34-36؛ عرض سینه 47 سانتی متر، قد کاپشن 60 سانتی متر و قد آستین ها 66 سانتی متر است. کاپشن بسیار سبک بوده و در عین حال ایجاد گرمای خوبی میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اِسا مدل AS-02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمام کلاسیک‌های یک پالتوی زیبا و ایدئال در طراحی این لباس دیده می‌شود. یقه این پالتو فرم انگلیسی دارد و پارچه‌ای که برای این پالتو درنظر گرفته شده است، چهارخانه و از جنس پلی استر و پشم است. دو جیبی که در طرفین این پالتو وجود دارد هم دارای حالتی هماهنگ با مدل پالتو است. آستین‌های لباس فرم راسته دارد و طرح متفاوتی به آن می‌دهد. آستر داخلی پالتو از پارچه پلی استر و در رنگ هماهنگ با لباس دوخته شده است. نحوه بسته شدن این پالتو به وسیله دو عدد دکمه است و موقع بسته شدن دکمه‌ها، پالتو فرم مناسب‌تری پیدا می‌کند. دوخت دقیق و تمیز و برش‌های پارچه، باعث فرم مناسب‌ و زیبای این پالتو روی تن می‌شود. قد پالتو نسبتا کوتاه است و تا زیر باسن می‌رسد. با همراهی این لباس با انواع شلوار، شال و بوت‌هایی به رنگ‌های مشکی، خردلی، سرمه‌ای و... می‌توان یک استایل زمستانی گرم و زیبا خلق کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل شیما خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه های مدل پیدوپل یکی از معروف ترین و محبوب ترین پارچه های طرح دار در سراسر جهان هستند که معمولا در لباس های پاییزه و زمستانی مورد توجه قرار می گیرند. این مدل پارچه که در ایران با نام پیردوپل یا پیردوپول شناخته شده و در زبان فرانسه به آن طرح Pied de poule میگویند از تکرار یک الگوی ثابت دو رنگ (معمولا مشکی و سفید) در کنار هم شکل می گیرند.. با توجه به گسترش محبوبیت روزافزون این نوع از پارچه در دنیای مد و به ویژه ترند شدن لباس ها و مانتوهای پیرودوپل در سال 2020، بسیاری از طراحان و برند ها بار دیگر به آرشیو های قدیمی خود رجوع کرده و تلاش کردند تا با ترکیب رنگ های مختلف و همچنین تکنیک های بافت متفاوت، شکل های بدیع و جذابی از پارچه های پیدوپل را برای عاشقان و طرفداران دنیای مد عصر حاضر طی سال 2020 و 2021 به وجود آورند. لباس پیدوپل که با استفاده از این پارچه ها دوخته می شوند، هیچ گاه قدیمی نمی شوند.اگر به دنبال یک استایل رسمی برای مهمانی یا محل کار هستید، پارچه های پیرودوپل باعث می شوند تا شما چشم نوازتر به نظر بیایید.این پالتو سراسر آسترکشی شده و کیفیت آستر آن در حد بسیار مرغوب می باشد. پالتو وآستین آن کمی حالت کلوش دارد و مطابق عکسها زیر سینه در دوطرف یک پیلی می‌خورد. کارموجود یک کار سفارشی دوز وخاص مزون دوزی شده است، و به جرات می توان گفت نمونه آن در بازار موجود نیست. قد پالتو103 و قدآستین51 است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ربکا مدل تاراپلاس کد 9021 رنگ طوسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه کپ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این کالا جزو کالای مصرفی بوده که دارای پارچه باکیفیت و دوخت صنعتی که این کالا را نسبت به بقیه متمایز میکند تولیدی این کالا جزو بهترین تولیدی ها بوده که تمام تلاش خود را در راستای تولید یک کالای با کیفیت انجام میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه چیبو مدل SH208 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو به رنگ سرمه ای میباشد . جنس پالتو فوتر است. قد پالتو 90 سانتی متر است. عرض سینه این پالتو 65سانتی متر است. پاتو جیب هم دارد. دور بازو این پالتو 44 سانتی متر است و تا سایز 48 هم سایز میشود. از برند بی نظیر چیبو آلمان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل بتوف کد 04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو فوق از جنس فوتر ترک دوخته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. الگویی پالتو عروسکی است. اندازه آستین سه ربع است. قد پالتو 80 سانتیمتر است. رنگ پالتو زرشکی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اچ اند ام مدل N167n خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتوی زیبای زنانه، محصول برند اچ اند ام است که به رنگ سفید مشکی ارائه شده و دارای آستر می باشد. این محصول با یک بند از بغل بسته می شود و دارای دو جیب است. جنس این پالتوی گرم، ترکیبی از 47 درصد پشم، 19 درصد پلی استر، 17 درصد اکریلیک، 16 درصد پلی آمید و یک درصد الاستین است. جنس آستر محصول ترکیبی از 55 درصد پلی استر و 45 درصد ویسکوز است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه تپل تیپ مدل آهو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پارچه پالتو چرم می باشدووارونه پارچه چرم یه لایه نازک پارچه چسبانده شده است(چرم سویت).پارچه نسبتا ضخیم و محکم می باشد.مناسب فصل پاییز و زمستان است.مدل لباس یقه انگلیسی و جلو باز که به بوسیله دوتا دکمه بسته می باشدو یقه لباس از پارچه طرح دار و جنس پارچه یقه از مخمل سویت است.قدپالتو تا بالای زانو می باشد(90).لباس آستین بلندو ساده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژاکت زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این ژاکت، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این ژاکت را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این ژاکت زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا