مد و پوشاک

نکات مهم خرید گن لاغری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید گن لاغری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای اینکه لباس‌هایتان تن‌خور باشند و استایل شما خوش فرم‌تر به نظر برسد، لازم است چربی های دور شکم و پهلوها پوشیده یا تعدیل شوند، گن‌های لاغری در انواع و مدل‌های مختلف، قادرند این نیاز شما را بر طرف نمایند. از این رو ما در این مقاله راهنمای خرید گن لاغری سعی کرده‌ایم اطلاعاتی مفید و کاربردی در مورد گن های زنانه در اختیار شما قرار دهیم تا انتخاب و خرید مطمئنی داشته باشید‌.

گن لاغری چیست؟

امروزه استفاده از گن ها بسیار رایج شده است. اوایل از گن ها فقط برای برطرف کردن عوارض عمل استفاده می شد، چون در ترمیم عوارض عمل نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. گن وسیله ای ساخته شده از پارچه های کشی مانند لیکرا، اسپاندکس می باشد. وجود این پارچه های کشی در گن های لاغری سبب می شود که قسمت های تحت فشار مانند پهلوها و شکم جمع شوند و به مرور زمان چربی های موجود در آن قسمت از بین بروند.

انواع گن لاغری

گن های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز تولید می شوند.

الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت.

گن هایی که چند لایه هستند و بافتی سفت تر و متراکم تر دارند معمولا از زیپ یا قزن برای بسته شدن استفاده میکنند و با استفاده از آن ها کاهش سایز بیشتری احساس خواهید کرد ولی به دلیل ضخامت بالای گن احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

گن هایی که به منظور چربی سوزی استفاده میشوند معمولا یک لایه لاتکس بین لایه های دیگر گن کار گرفته میشود تا تعریق را افزایش دهد و آب میان بافتی را تبخیر کند این نوع گن ها معمولا با هدف لاغری استفاده میشوند و پوشیدنشان زیاد راحت نیست ولی همراه با ورزش و رژیم غذایی میتوانند بهترین نتیجه را به شما بدهند.

گن لاغری شکم و پهلو

یکی از پرکاربردترین گن های لاغری گن لاغری شکم و پهلو است که فقط قسمت بالاتنه را میپوشاند. برخی از این نوع گن ها صرفا محدوده پهلوها تا زیر سینه را پوشش میدهند .

انواع دیگر به شکل تاپ بند دار هستند که ممکن است روی سینه ها را بپوشانند یا روی سینه را باز بگذارند. بند گن تاپی می تواند حلقه ای بوده یا مانند کرست قابل تنظیم باشد. که به اصطلاح گن لاغری نیم تنه و بالاتنه گفته میشوند.

گن لاغری بازو

شلی و افتادگی پشت بازو یکی از رایج ترین مشکلات خانم هاست به خصوص اگر کاهش وزن داشته باشند. بهترین روش برای جمع شدن پشت بازو خانم ها استفاده از گن بازو است. گن لاغری بازو به گن های آستین دار گفته میشود که میتواند بالاتنه را هم بپوشاند و گن بازو و نیم تنه محسوب شود یا این که فقط بازوها را پوشش دهد و از جلو با قزن بسته شود.

گن لاغری ران پا

 که علاوه بر شکم و پهلو ، ران ها تا قسمت زانو را میپوشاند.

گن لاغری یکسره و تمام بدن

معمولا از الیاف نازک و  رنگ بدن تهیه شده و تمام بالاتنه و پایین تنه را میپوشاند و صرفا برای زیر لباس مجلسی کاربرد دارند هنگام خرید این گن ها باید دقت داشته باشید که قسمت فاق گن قابل باز شدن باشد که در صورت نیاز به دستشویی رفتن شما را دچار زحمت نکند.

نکات مهم هنگام خرید گن لاغری

سایز مناسب: اولین نکته ای که باید در هنگام خرید گن لاغری به آن توجه داشته باشید، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما است. بد نیست در این خصوص بدانید چنانچه بخواهید از گن های لاغری بزرگتر از سایز خودتان استفاده کنید، هیچ تاثیری در طولانی مدت مشاهده نخواهید کرد و اگر هم بخواهید از گن های لاغری کوچکتر از اندازه بدن خود بهره گیری نمایید، هم با فشار نامطلوبی در نواحی بسته شدن گن مواجه خواهید شد و هم خیلی زود بر روی پوست بدن شما چین و چروک های متعدد حاصل خواهد شد. پس بهتر پیش از اقدام جهت خرید یک گن لاغری زنانه، اندازه دور کمر و سایر نواحی مربوط به خود را داشته باشید و یا از شخص فروشنده کمک بگیرید.

جنس گن: از دیگر موارد مهم به هنگام خرید یک گن لاغری مناسب چه زنانه باشد و چه مردانه، توجه به جنس و کیفیت آن است. هیچوقت فراموش نکنید که گن های لاغری همیشه تحت تاثیر فشارهای زیادی هستند و به همین خاطر باید از دوام بالایی نبر برخوردار باشند تا شما بتوانید به راحتی از آنان استفاده کنید. در ضمن فراموش نکنید که یک گن لاغری حتما باید از قابلیت شستشو نیز برخوردار باشد؛ زیرا در ارتباط مستقیم با تعرقات بدن شما قرار دارد.

رنگ گن لاغری: بهتر است اغلب به دنبال خرید گن لاغری زنانه ای باشید که رنگ آن مشکی و یا کرم است و حتی المقدور از خرید گن هایی با رنگ روشن همچون سفید خودداری کنید! چرا که هم خیلی سریع کثیف می شوند و هم عمدتا قابلیت استفاده در زیر سایر لباس های دیگر را ندارند و خود را از زیر آنان نشان می دهند.

تعیین نوع: گن های لاغری در مدل های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند. مدل های کمری و یا سراسری آنان اصولا از مشتریان بیشتری در بین بانوان برخوردار است؛ منتها نباید فراموش کنید که گن های کمری تنها موفق به پوشش ناحیه کمری و همچنین پهلوهای شما هستند و گن های سراسری تا بالای سینه هایتان را نیز در بر می گیرند که البته خرید این مورد برای خانم هایی که دارای سینه های کوچکی هستند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

قیمت گن لاغری زنانه: قیمت گن لاغری زنانه بسته به موارد مختلفی از جمله جنس آن، قابلیت تنظیم اندازه، نوع و غیره می باشد. برای خرید یک گن لاغری این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید و فارغ از توجه به قیمت این قبیل محصولات فرم دهنده و کاهش دهنده وزن به سراغ گنی بروید که از بیشترین میزان تناسب با ابعاد فیزیکی شما برخوردار هستند. ناگفته نماند کسانی که از مشکلات گوارشی گوناگونی نیز برخوردار هستند، حتما باید با مشورت پزشک خود از گن های لاغری استفاده نمایند.

نکات مهم به عنوان ایمنی استفاده از گن

  • گاهی گن باعث خارش، قرمزی پوست و اگزما می‌شود، اگر خیلی تنگ باشد، احتمال کبودی پوست دور از ذهن نیست.
  • گن اگر زیاد مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است خاصیت الاستیکی (کشسانی) پوست را کاهش دهد.
  • تنگ بودن گن احتمال دارد عروق لنفاوی را ببندد و سبب تورم پوست شود.
  • اگر مشکل گوارشی دارید، بهتر است قبل از بستن گن با پزشک مشورت نمایید.
  • هنگامی که گن را پوشیدید، پرخوری نکنید، در غیر این صورت گن را باز کنید.
  • استفاده طولانی از گن، ضعف عضلات و افتادگی شکم و پهلوها را به همراه دارد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید گن لاغری گفته شد، می توانید گن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گن لاغری ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین

نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل چسبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای انتخاب سایز گن x با متر دور کمرتون رو از روی ناف اندازه بگیرید و اندازه رو بگید (cm) ~~~~~~~~~~~~~~~~ اگر متر ندارید سایز شلوار کافیه. ~~~~~~~~~~~~~~~~ ‎اندازه دور کمر از روی ناف : ‎زیر75 ~> xs ‎75 - 80 ~> s ‎80 - 90 ~> m ‎90 - 100 ~> l ‎100 - 110 ~> xl ‎110 - 120 ~> 2xl‌ بالای120 ‎3xl است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل 25 فنره و 6 قزن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

توسط قزن بسته میشود ساخت کلمبیا دارای 9 فنر که از لول شدن گن جلوگیری میکند به محض پوشیدن بین 1الی 3 سایز کمتر نشان داده خواهید شد و در استفاده روزانه کمک به کاهش سایز میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کوئین رال مدل ساعت شنی بند دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزارهایی که برای لاغری، تناسب اندام، تسکین دردهای عضلانی و... مورد کاربرد قرار می گیرد گن یا کمربندهایی ساخته شده از جنس لاتکس است؛ گن ساعت شنی نیز نوعی از گن های لاغری است که برای افراد دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو مناسب می باشد. گن کوئیین رال کمک می کند فرم و استایل بدن افراد به شکل ساعت شنی (یعنی کمر و پهلوهایی باریک تر) نزدیک شود که این روزها محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر کمک به زیبایی اندام و افزایش انحنای بدن در پهلوها، گن ساعت شنی از عضلات ناحیه کمر نیز محافظت کرده و ممکن است برای برخی از افراد پس از عمل جراحی شکم نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه ووئه کد 3007-2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن زنانه ووئه مناسب برای استفاده بعد از انواع جراحی لاغری از جمله لیپولیز و لیپوماتیک میباشد. گن شورتی اسلیپ دارای سه ردیف قزن از جلو بوده و فاق آن نیز دارای قزن، جهت سهولت استفاده از سرویس بهداشتی است. بند سرشانه قابل تنظیم آن به مصرف کننده این امکان را میدهد تا بدون نگرانی از لول شدن و تا خوردن از بالا از گن استفاده نماید. پارچه آنتی میکروبیال ضد تعریق و ضد حساسیت آن از بهترین پارچه های با بافت لایکرا است که راحتی بی نظیری به مصرف کننده ارائه میدهد. دارای استانداردهای بهداشتی اروپا، آمریکا و تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل PY خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت گنی فری سایز میباشد استفاده بسیار راحت و مناسب تمام فصل ها میباشد بدون نیاز به استفاده از لباس زیر خاصیت کشسانی دارد جنس بسیار نرم ولطیف شست و شوی اسان است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل پادار بلند کمر دوبل ژله ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن های لاغری از قرن ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن آن طرفداران زیادی داشته است. به تازگی ، این گن ها نه تنها برای افراد مشهور بلکه برای همه افراد به عنوان جز اصلی کمد لباس تبدیل شده اند. یکی از فواید گن لاغری این است که به شما کمک می کند که بدون ناراحتی و بسیار سریع فرم بدن خود را شکل دهید و زیبا به نظر برسید. اما سوالی که معمولا مطرح می شود این است که آیا گن های لاغری به کاهش وزن کمک می کنند؟ بسیاری از مشتریان در هنگام خرید انواع گن در مورد این موضوع سوال می پرسند. تاکنون مطالعات زیادی در مورد این سوال صورت گرفته است که هر کدام پاسخ های متفاوتی ارائه داده اند. خبر خوب این است که گن لاغری به طور مستقیم به شما کمک می کند که به محض پوشیدن چند سایز کم کنید و به طور غیر مستقیم فرآیند لاغری و کاهش وزن را برای شما آسان می کند. بسیاری از محصولات ما , ناحیه موردنظر را تا 3 برابر فشرده می کند ، و پوشیدن مرتب آن می تواند به شما در کاهش 1-3 سایز کمک کند!

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید. با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل 09 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی لباس شما هم بیافزاید. با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نیم ست زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل ترک کد E1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن مدل شورتی برای استفاده روزمره ، مناسب کاهش حجم و فرم دهی و برای بعد از زایمان نیز توصیه می شود. بافت استفاده شده فوق العاده نرم و مقاوم از مواد مرغوب که کاملا تنفسی می باشد (90% Polyamid و 10% Elastan ) تولید ترکیه نوار سیلیکونی ضد لغزش دور کمر باعث شده همیشه فرم دلخواه را داشته باشید و گن سر نخورد. جهت انتخاب سایز مناسب ، دور کمر و باسن را اندازه گیری کنید و از جدول راهنمای محصول استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل پادار دار و ساعت شنی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پوشیدن گن قزن دار کاهش یک الی دو سایزی را تجربه کنید ، این گن نواحی شکم و پهلو و زیر شکم را پوشش می دهد و با قزن میتوانید سایز دلخواه خود را تنظیم کنید این دارای جنسی بسیار محکم و با دوام و با کیفیت با طول عمر بالا با بهترین نوع پارچه می باشد . محصولی با الیافی کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و ضد بو و خارش در تمام مدت استفاده و ، پارچه بدون درز و روزنه های ریز برای تهویه هوا از دیگر خصوصیات این گن لاغری لاغری است و قابلیت شستشوی مکرر بدون از دست دادن انعطاف می باشد چربی ها و اضافه وزن ناموزونی که وجود دارد به طور متناسب پخش می شود و بدن فرمی خوب به خود می گیرد. به همراه این گن گن شکمی ساعت شنی روبان دار با قابلیت تنظیم میزان جمع کنندگی با روبان میتوانید اندازه دلخواه خودتون را تنظیم فرمایید ، با فنرهای تعبیه شده در گن باعث فرم دهی به شکل ساعت شنی بدنتون می شود و همچنین باعث عدم لول شدن می باشد ، کاهش دو سایز به محض پوشیدن همچنین طراحی طبی و اصولی گن لاغری سبب شده است تا حس راحتی زیادی از پوشیدن آن داشته باشید و بر خلاف سایر انواع گن لاغری در هنگام استفاده به هیچ وجه احساس ناراحتی نخواهید کرد.جنس الیاف نیز به گونه ای است که هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد که از مهم ترین ویزگی های نیز همین موضوع می باشد اگر از گن های قزن دار ساعت شنی خسته شدید و علاقه ای به بستن قزن های زیاد ندارید این گن با روبان ها کاملا خیالتون را راحت کرده و به راحتی سایز خودتون رو در میزان حمع شدگی تنظیم فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه کد 4769 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن لاغری زنانه پادار به راحتی کمک تان می کند با هر وزنی و هر اندامی در سریع ترین زمان 3 سایز کوچک تر و خوش اندام تر دیده شوید.این محصول از الیاف طبیعی ساخته شده و با حساس ترین پوست ها نیز سازگار است. این محصول بدون خط دوخت بوده و بعد از پوشیدن های طولانی مدت هیچ گونه خط و مرزی بروی بدن تان نمی اندازد و به خاطر ساختار استانداردی که دارد چربی های اضافه شکم و پهلو را کاملا پوشش داده و خط باسن را بالاتر می آورد تا زیر لباس های تان اندامی جذاب تر داشته باشید. از این محصول می توان برای فرم دادن شکم ،پهلو،باسن و کشاله ای ران به طور همزمان بهره گرفت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل سه قزنه ساعت شنی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی شکم بند سه قزنه، به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد. و به دلیل لاتکس بودن جنس داخلی ان باعث ایجاد تعریق می شود ، با وجود فنرهای متعدد مانع لول شدن می شود و فنر ها کمک میکند که بدن شما به فرم ساعت شنی درآید و بدن شما به صورت یکنواخت دیده شود ، . همچنین با قزن های جلوی گن میتوانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید ، مناسب جهت پیاده روی ، ورزش های سبک ، بعد از زایمان و عمل پیکرتراشی و مناسب جهت خانم ها و اقایان به همرا این گن یک عدد شکم بند حرارتی با جنس نئوپرن ساعت شنی به شما تعلق میگردد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه لانافرم کد 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس گن لاغری لانافرم ،پارچه ای بوده و از الیاف طبیعی بامبو به همراه سنگدانه های تورمالین تهیه شده است. از فواید الیاف بامبو، میتوان به مواردی چون : ضدباکتری، ضد تعریق، ضدحساسیت، ضد امواج مضر برای بدن، ضد اشعه ماوراء بنفش، جاذب رطوبت، بسیار نرم و لطیف، سازگار با پوست بدن، سازگار با محیط زیست و قابلیت تجزیه شدن توسط نور خورشید اشاره کرد. فواید دانه های تورمالین شامل ضد سلولیت، ماساژ درمانی، افزایش سرعت گردش خون، افزایش متابولیسم، خروج زایدات از بافت بدن و بازسازی بافت ها می باشد. سایر مزایای این گن را میتوان به قابل استفاده برای بانوان و آقایان، مناسب برای دوران بارداری و پس از آن، فرم دهی سریع و موضعی، درمان دردهای موضعی و درمان سلولیت اشاره کرد. زمان استفاده موثر به مدت 1 تـا 2 ماه و فقط 8 ساعت در روز (ترجیحا در هنگام بیشترین تحرک و فعالیت) پیشنهاد میشود و میزان تاثیر آن کاهش حداقل یک سایز بدن خواهد بود. مکانیسم عملکردآن افزایش جریان خون در رگها، افزایش متابولیسم و کاهش سایز میباشد. پوشش آن از زیر سینه تا زیر شکم است. گن لانافرم ساخت کشور بلژیک میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه نانو تن پوش مدل NaNo-G3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت گنی زنانه آنتی باکتریال نانو تن پوش کشی ، لطیف، سبک و جذب می باشد و به دلیل ذرات نقره موجود در نخ این الیاف دارای خواص درمانی ضد حساسیت، ضد بو، ضد قارچ، ضد باکتری با ماندگاری دائم خواص حتی پس از دهها بار شستشو با آب جوش و مواد شوینده می باشد. ذرات نقره موجود در نخ این الیاف در زمان ذوب ریسی در دمای 250 درجه سانتی گراد ذرات نقره به الیاف آغشته گردیده که خواص آنتی باکتریال این محصول حتی پس از بارها شستشو با آب جوش و مواد شوینده از بین نمی رود. این الیاف بعد از کش آمدن به حالت اولیه ی خود باز می گردند و نسبت به دیگر الیاف سریع تر خشک می شوند‏. الیاف پلی آمید ( ‏Polyamide‏ ) از انواع نخ های نایلونی تشکیل شده اند‏‏.‏‏ ترکیب این الیاف با پنبه موجب افزایش استحکام پارچه و خاصیت جذب رطوبت مناسب در شرایط گرم و سرد، باعث ایجاد دمای متعادل و مطلوب بدن می شود‏‏.‏‏ الیاف پلی آمید لطیف، سبک، بادوام، ضد آلرژی و ضد چروک هستند‏‏.‏‏

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پالتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل فنره قزن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این گن ساعت شنی با 25 ردیف فنر و 6 ردیف قزن ، بهترین حالت شکل دهی ساعت شنی را به بدن شما می دهید و همچنین با 6 ردیف قزن باعث تنظیم سایز دلخواه شما می شود گن ساعت شنی به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد. و به دلیل لاتکس بودن جنس داخلی ان باعث ایجاد تعریق می شود ، با وجود فنرهای متعدد مانع لول شدن می شود و فنر ها کمک میکند که بدن شما به فرم ساعت شنی درآید و بدن شما به صورت یکنواخت دیده شود ، همچنین با قزن های جلوی گن میتوانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید ، مناسب جهت پیاده روی ، ورزش های سبک ، بعد از زایمان و عمل پیکرتراشی و مناسب جهت خانم ها و اقایان

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه اسمارا مدل 5524678 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن اسمارا از 95 درصد پلی امید و 5درصد الاستین تولید شده است و چون تست کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست ... به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید ... به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید ... حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید . این تاپ زیبا را بپوشید و از زندگی لذت ببرید ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شورت گنی زنانه مدل SHABLA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شورت گنی پروتزدار یک گن شورت دو منظوره است که میتوان از آن هم به صورت پروتزی و هم به صورت بدون پروتز استفاده کرد. پروتز این گن قابل تعویض می باشد. در صورتی که تمایل داشته باشید از آن فقط به صورت گن استفاده کنید میتوانید پدهای داخل آن را بردارید. همچنین بعد از مصرف مداوم در صورتی که پدها فرم اولیه خود را از دست داده باشند ، میتوانید پدهای جدید داخل آن استفاده کنید. قسمت گن با پوشش حداکثری از زیر شکم تا زیر سینه را پوشش میدهد. قسمت گن به صورت یک تکه بافته شده و هیچگونه درزی در قسمت بالاتنه وجود ندارد و به دلیل عدم وجود دوخت ، روی بدن رد ایجاد نمیکند و حس کلافگی نخواهید داشت. قسمت گن دولایه است که با تا شدن در قسمت بالا مجدد به قسمت شورت متصل می شود. به صورتی که قسمت ابتدایی و انتهایی گن با یک دوخت ظریف به شورت متصل شده است. قسمت شورت هم بسیار سبک و با جنس مناسب بافته شده است که حس ناخوشایند به مصرف کننده القا نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آرتان کد 2013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در این مدل از پارچه‌ ی ماکرو فایبر استفاده‌شده که خاصیت آنتی باکتریال دارد و از تجمع میکروب‌های مولد بوی نامطبوع در آن جلوگیری می‌کند و درنتیجه می‌توان این مدل را به‌صورت روزمره و بدون نگرانی از ایجاد بوی نامطبوع تعرق استفاده کرد. طراحی این مدل بدن را از زیر سینه تا بالای زانوها در برمی‌گیرد و به‌واسطه طراحی مهندسی شده‌ای که دارد فشار را در قسمت‌های لازم به بدن وارد می‌کند. در طراحی روی قسمت شکمی این مدل از پارچه‌ای باقدرت بالا و کشش زیاد استفاده شده و به‌راحتی به جمع شدگی ناحیه شکم می‌انجامد. در قسمت ران و باسن نیز این خاصیت وجود دارد. بالاتنه این مدل دو بند باریک باقابلیت تنظیم سایز دارد که این بندها را می‌توان از روی گن به سهولت جدا کرد. پارچه‌ای این گن به کمک فناوری نانو تهیه‌شده و در ساخت آن از الیاف پلی‌آمید به شکل ماکروفایبر استفاده شده است؛ اگر با بزرگنمایی بسیار بالا به سطح مقطع الیاف ماکروفایبر نگاه کنیم شکل ستاره‌ای سطح مقطع آن را می‌بینیم که مهم‌ترین عامل جذب آب و رطوبت است. این الیاف با جذب رطوبت و کشاندن آن به سطح منجر به ایجاد احساس خشکی و خنکی در پوست می‌گردند. علاوه بر اینکه رطوبت از سطح بدن دور می‌شود این الیاف خاصیت آنتی‌باکتریال دارند و از ایجاد باکتری مولد بوی نامطبوع در پارچه جلوگیری می‌کند. درنتیجه به‌راحتی می‌توان در درازمدت از این گن استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه مدل اسلیپ قزن دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با پوشیدن گن اسلیپ قزن دار کاهش یک الی دو سایزی را تجربه کنید ، این گن نواحی شکم و پهلو و زیر شکم را پوشش می دهد و با قزن میتوانید سایز دلخواه خود را تنظیم کنید این دارای جنسی بسیار محکم و با دوام و با کیفیت با طول عمر بالا با بهترین نوع پارچه می باشد . محصولی با الیافی کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و ضد بو و خارش در تمام مدت استفاده و ، پارچه بدون درز و روزنه های ریز برای تهویه هوا از دیگر خصوصیات این گن لاغری لاغری است و قابلیت شستشوی مکرر بدون از دست دادن انعطاف می باشد چربی ها و اضافه وزن ناموزونی که وجود دارد به طور متناسب پخش می شود و بدن فرمی خوب به خود می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن لاغری ژانکس مدل ساعت شنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن های ساعت شنی دارای 9 فنر برای جلوگیری از تاخوردگی و لول شدن و حرکت گن و فرم دهی به کمر و پهلوها میباشد.دارای چندین ردیف قزن برای ریگلاژ به سایز دلخواه میباشد.جنس لاتکس طبیعی با رویه کتان ضد حساسیت های پوستی هست.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا