مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن دخترانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاپشن دخترانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

جست و جو در بازار برای خرید لباسی گرم برای دختران احتمالا پر چالش ترین آزمونی است که هر پدر و مادری می تواند در طول سال تجربه کنند. حتما این تجربه را داشته اید که در طول یک فصل کاپشن فرزندتان را برای تعمیر زیپ یا موارد دیگر به دست خیاط سپرده باشید و در نهایت بجز هزینه برای دوخت مجدد به بازار بروید و کاپشن دیگری را خریده باشید یا شاید به بازار رفته باشید و از میان طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف ندانید کدام را برای فرزندتان انتخاب کنید تا ظاهر بهتری داشته باشد. بعضی از پدرها و مادرها تنها به ظاهر کاپشن توجه می کنند و به نوع دوخت آن که متناسب چه شرایط و موقعیتی است توجه نمی کنند. در این نوشتار قصد داریم نکاتی را عنوان کنیم که برای خرید کاپشن دخترانه باید به آن توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

انواع کاپشن‌ دخترانه

کاپشن‌دخترانه بلند: اگر به دنبال خرید کاپشن بچگانه‌ای هستید که علاوه بر گرم نگهداشتن قسمت بالایی بدن کودک شما مقداری از پاهای او را گرم نگهداری کند. بهترین گزینه برای کودک شما کاپشن بلند دخترانه است. این کاپشن علاوه بر گرم کردن قسمت بالایی بدن کودک شما پاهای کودکتان را از باسن تا زانو هم گرم نگه می‌دارد.

کاپشن‌دخترانه کوتاه: برای خیلی از والدین راحت بودن کاپشن بچگانه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. همان طور که می‌دانید یک کاپشن بلند می‌تواند وزن بیشتری داشته باشد و کودک درون آن احساس خوبی نداشته باشد. اگر به دنبال یک کاپشن راحت و سبک برای کودک خود هستید از کاپشن‌های کوتاه غافل نشوید.

کاپشن‌دخترانه پالتویی: خیلی وقت‌ها سرمای هوا اجازه پوشیدن یک پالتو به دختر بچه شما را نمی‌دهد زیرا پالتو‌ها زیاد گرم نیستند و تیپ پیشنهای شما برای کودکتان پالتو است. در این شرایط به جای استفاده از پالتو می‌توانید از کاپشن پالتویی استفاده کنید. زیرا از نظر ظاهری شباهت زیادی به پالتو دخترانه دارند.

کاپشن‌دخترانه لحافی: این مدل حالت پف کرده دارد و تقریبا قیافه آن شبیه به یک لحاف است به همین علت به آن کاپشن لحافی گفته می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل داشتن ضخامت قابل قبول به اندازه یک لحاف هم بدن کودک شما را گرم نگهداری می‌کنند. همچنین به علت پف‌دار بودن کودک شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. این مدل مناسب کودکان لاغر اندام است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاپشن دخترانه

کاپشن‌دخترانه خزدار: دیدن خز شما را به جاهای خیلی سرد مثل قطب شمال و جنوب می‌برد. اسکیموهای آن منطقه کاپشن‌های زمستانی خزدار استفاده می‌کنند. اما امروزه به علت زیبایی که خز دارد در تولید کاپشن دخترانه از آن استفاده می‌کنند. این مدل بیشتر رنگ و بوی زمستان می‌دهند و فرد درون آن‌ها احساس گرمای بیشتری می‌کند.

کاپشن‌دخترانه کلاه‌دار: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن خوب داشتن کلاه مناسب است. بچه‌ها بیشتر از ناحیه سر سرمای هوا را احساس می‌کنند و بیشتر از این ناحیه سرما می‌خورند. اگر کودک شما سابقه گم کردن کلاه خود را دارد و پوشیدن کلاه برای او اندکی دشوار است. می‌توانید برای کودک خود کاپشن کلاه دار بخرید که نه کلاه آن گم شود و نه به سختی پوشیده شود.

کاپشن‌دخترانه اسلیپینگ بگ: نوعی کاپشن جدید برای دوستاران محیط زیست که از پلاستیک بازیافت شده تولید می‌شود. این مدل کاملا ضد آب بوده و از گردن تا پایین پا بدن شما را پوشش می‌دهد به دلی شباهت به یک کیسه خواب به آن اسلیپینگ بگ گفته می‌شود.

کاپشن‌دخترانه چرمی: چرم که از دباغی پوست بدن حیوانات تهیه می‌شود از دیرباز مورد توجه انسان‌ها قرار داشته است و محصولات متفاوتی با آن تولید کرده‌اند. کاپشن چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود که نوع طبیعی آن مقداری گران‌تر است و نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد.

کاپشن‌دخترانه جین: اگر می‌خواهید برای کودک خود یک تیپ اسپورت و جوان پسند داشته باشید کاپشن جین را انتخاب کنید. جین همان پارچه کتان ضخیم است که به علت دوام و مقاومت بالایی که دارد مورد توجه همه قرار گرفته است. متاسفانه پارچه جین ضد آب نیست بنابراین از این مدل در آب و هوای برفی و بارانی نمی‌توان استفاده کرد.

کاپشن‌دخترانه براق: جدیدترین مدل کاپشن دخترانه‌ای که وارد بازار شده است کاپشن دخترانه‌براق می‌باشد. امروزه خیلی از خواننده‌ها و هنرپیشه‌های مطرح سینما و تلویزیون در جهان از این مدل کاپشن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید کودک شما تیپ متفاوتی داشته باشد و مانند یک ستاره مد در مجالس بدرخشد می توانید از کاپشن‌های براق استفاده کنید.

کاپشن‌دخترانه ضخیم: هیچ چیز مانند داشتن یک کاپشن گرم در زمستان شما را خوشحال نمی‌کند. هر چه ضخامت یک کاپشن بیشتر باشد مقدار گرمادهی آن افزایش می‌یابد. این مدل کاپشن‌دخترانه به علت داشتن لایه‌ای ضخیم از پشم شیشه بسیار گرم‌تر از کاپشن‌های معمولی است.

نکات مهم هنگام خرید کاپشن دخترانه

انتخاب نوع کاپشن

اولین نکته در خصوص خرید کاپشن دخترانه توجه به نوع آن است که بستگی به نظر و زمینه مصرفی شما عزیزان از این قبیل لباس های گران قیمت زمستانی دارد.

سایز مناسب کاپشن

مورد بعدی در انتخاب کاپشن دخترانه توجه به تناسب سایز لباس با نیم تنه بالایی شما دختران عزیز است.

برای این منظور بهترین کار پوشیدن کاپشن پیش از خرید نهایی آن است اما اگر هم به هر دلیلی تصمیم به خرید اینترنتی یک کاپشن زیبا و باکیفیت برای خود کرده اید، می توانید از طریق راهنمای انتخاب سایز کاپشن و تناسب آن با ابعاد فیزیکی خود، لباس مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

نکته: در هنگام خرید خود به قد کاپشن در هنگام پوشیده شدن آن نیز توجه لازم را داشته باشید. فراموش نکنید که قرار است در زیر کاپشن دخترانه خود از دیگر البسه گرم زمستانی نیز استفاده کنید!

کیفیت دوخت کاپشن

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید و انتخاب کاپشن دخترانه توجه به کیفیت دوخت و درزهای کار شده با ماشین های صنعتی می باشد.

یادتان باشد اگر درزهای کاپشن شما به خوبی مُهر و موم نشده باشند و یا دوخت ایجاد شده در ظاهر و باطن لباس از کیفیت مرغوبی برخوردار نباشد، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از خرید کاپشن پشیمان می شوید.

درزهای خوب به هم چفت شده مانع از نفوذ سرما به داخل لباس و هم‌چنین هدر رفتن گرمای داخلی آن به بیرون می شود.

عایق داخلی

حتما حتما به جنس عایق داخلی کاپشن که در فضایی میان آستر و پارچه دوخته شده محصول جای گرفته است نیز توجه داشته باشید.

این عایق می تواند از نوع کرک، پشم، پر، پشم شیشه و … باشد. کیفیت خوب عایق ها می توانند تضمین کننده گرم نمودن بدن شما در سردترین روزهای سال باشند.

جیب و کلاه کاپشن

اینکه کاپشن دخترانه شما از کلاه و جیب های متعدد بر روی خود برخوردار باشد یا نباشد، موضوعی است که انتخاب آن منوط به سلیقه و نظر خودِ شما خریداران عزیز است.

با این حال اما توصیه می کنیم از خرید کاپشن های فاقد کلاه اجتناب کنید و ترجیحا به سراغ خرید محصولاتی بروید که بر روی زیپ خود از یک لایه چسبی یا دکمه ای محافظتی نیز جهت جلوگیری از ورود سرما به داخل لباس برخوردار هستند.

ضد آب بودن کاپشن

اینکه کاپشن زمستانی شما از مقاومت بالایی هم در برابر آب و هم در مقابل باد بهره‌مند باشد، یک نکته کاملا بدیهی در میان تمامی کاپشن های گرم و زمستانی است.

متاسفانه بر خلاف باور عامه مردم تمامی کاپشن های مناسب این فصل از این قابلیت برخوردار نبوده و بایستی به هنگام خریدتان به این مورد نیز گوشه چشمی داشته باشید.

قیمت کاپشن دخترانه

حقیقتش را بخواهید قیمت کاپشن دخترانه و کلاً کاپشن های باکیفیت آن طور که تصور می‌شود اصلا ارزان نیست. به همین خاطر بهتر است قبل از اقدام به پرداخت پول و نهایی کردن خرید خود، حتما به بررسی دقیق محصولی که آن را انتخاب کرده اید، بپردازید تا خدایی ناکرده بعدها دچار پشیمانی نشوید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کاپشن دخترانه گفته شد، می توانید کاپشن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپشن دخترانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه لوپیلو مدل PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن دخترانه لوپیلو یک کاپشن حرفه ای تمام عیار است، این کاپشن برای روزهای سرد طراحی شده، جنس کاپشن ضدآب است و آب از آن عبور نمیکند، آستر داخلی کاپشن کرکی و گرم می باشد، داخل کاپشن مجز به کلیه بند می باشد و باعث علاوه بر گرم نگه داشتن کمربند میانی شکم، با بستن دکمه ها و کیپ شدن در این قسمت مانع نفوذ سرما از قسمت پایینی کاپشن می شود با گسترش ویروس ها و بیماری های خطرناک کاپشن های حرفه ای با فروش قابل توجهی همراه بوده اند زیرا گاهی سرماخوردگی ساده زمینه ساز بیماری های جدی تری می شوند سایز 12 تا 24 ماه: مناسب کودک با قد 86 | 92 سانتی متر سایز 2 تا 4 سال: مناسب کودک با قد 98 | 104 سانتی متر سایز 4 تا 6 سال: مناسب کودک با قد 110 | 116 ساتی متر سایز 6 تا 8 سال: مناسب کودک با قد 122 | 128 سانتی متر سایز 8 تا 10 سال: مناسب کودک با قد 134 | 140 سانتی متر سایز 10 تا 12 سال: مناسب کودک با قد 146 | 152 سانتی متر سایز 12 تا 14 سال: مناسب کودک با قد 158 | 164 سانتی متر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل 99738 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش روزمره مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

کاپشن دخترانه فوق العاده سبک و گرم و راحت و در رنگهای مد روز تولید شده است .این کاپشن صددرصد از مموری کره می باشد . این کاپشن تست کیفیت دارد و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند . این کاپشن ضد آب است و مخصوص پاییز و زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل 99789 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن دخترانه فوق العاده سبک و گرم و راحت و در رنگهای مد روز تولید شده است .این کاپشن صددرصد از مموری کره می باشد . این کاپشن تست کیفیت دارد و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند . این کاپشن ضد آب است و مخصوص پاییز و زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارانی دخترانه مدل bara410 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارانی دخترانه از جنس پلی استر عالی . مناسب برای بهار است . لایه داخلی از جنس نخ است و کیفیت کار بسیار بالا است. طرح زیبای این کار طرفدار بسیاری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارانی دخترانه اچ اند ام مدل 21247-4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند سوئدی اچ اند ام (H&M) دومین برند بزرگ عرضه‌کننده لباس در جهان و رقیب سرسخت شرکت زارا است. این برند در 62 کشور جهان بیش از 4500 شعبه دارد. لطافت و سازگاری با پوست کودک و نیز ارگونومی بسیار زیبای این لباس باعث خاطره ای شیرین از یک خرید مطلوب خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل حیوانات مینیاتوری C1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کاپشن با طرح جنگل و حیوانات مینیاتوری از جنس مموری فوم ضد آب، لایه میانی از جنس نانو و لایه داخلی از جنس خز پشمی بسیار با کیفیت است، این کاپشن سبک مناسب پاییز و بهار و زمستان شهرهای جنوبی است. لایه رویی همچون بارانی ضد آب و پفکی است، و سرآستین‌ها از کشباف درجه یک دوخته شده است. این کاپشن مناسب کودکان 2 تا 7 سال است اما با توجه به تفاوت در جثه کودکان بهتر از جدول سایز بهره بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل SOP-SE-220 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول موجود، تولید داخلی بوده و از بهترین پارچه و خز تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد. جنس رویه کاپشن، مموری می باشد که علاوه بر ضد آب بودن، دارای نرمی خاصی بوده و در داخل کاپشن از خز بسیار با کیفیت با تراکم بالا استفاده شده و همچنین جهت گرمای بیشتر، درون کاپشن از پشم شیشه 200 گرمی مرغوب استفاده شده است. مدل کاپشن بلند بوده و سر آستین از کشبافت مرغوب استفاده شده است.دور از خز استفاده شده که زیبائی خاصی به محصول داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل C-SE-220 رنگ سبز یشمی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول موجود، تولید داخلی بوده و از بهترین پارچه و خز تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد. جنس رویه کاپشن، مموری می باشد که علاوه بر ضد آب بودن، دارای نرمی خاصی بوده و در داخل کاپشن از خز بسیار با کیفیت با تراکم بالا استفاده شده و همچنین جهت گرمای بیشتر، درون کاپشن از پشم شیشه 200 گرمی مرغوب استفاده شده است. مدل کاپشن بلند بوده و سر آستین از کشبافت مرغوب استفاده شده است.دور از خز استفاده شده که زیبائی خاصی به محصول داده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه توک توک مدل لوپیل خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند توتوک یک برند شناخته شده میباشد کیفیت طراحی کالا های ان مثال زدنی است و طراحی های زیبا و جذابی را برای پوشاک کودکان در نظر گرفته است در تولید این لباس از الیف ضد حساسیست و همچنین ارگونمی بدن کودک استفاده شده است تا راحتی فرزند دلبند شما را فراهم کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارانی مدل خالخالی کلاه دار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارانی سرمه ای خوش رنگ که خال های صورتی طراحی شده در آن زیباییش را دوچندان نموده است دارای کلاه کاربردی و جنس پارچه بیرونی ضد آب و داخل دارای آستر نرم و لطیف می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارانی دخترانه مدل 334 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سویشرت بارانی دخترانه کلاه دار است رویه میکرو بارانی ضدآب میباشد چاپ بارانی چاپ خوده پارچه است رویه بادگیر میباشد داخل تمام آستر میباشد پایین و سرآستین کش میباشد جیب ها مدل کج است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل Z-A-370 رنگ زرشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

محصول موجود، تولید داخلی بوده و از بهترین پارچه و خز تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد. جنس رویه کاپشن، میکرو می باشد و در داخل کاپشن از خز بسیار با کیفیت با تراکم بالا استفاده شده و همچنین جهت گرمای بیشتر، درون کاپشن از پشم شیشه 200 گرمی مرغوب استفاده شده است. مدل کاپشن بلند بوده و سر آستین از کشبافت مرغوب استفاده شده است. کلاه کاپشن نیز قابلیت جداشدن دارد. کاپشن دارای بند کمر بوده که برای اندام های مختلف قابل تنظیم می باشد.رنگبندی محصول فوق العاده زنده و شفاف بوده و دارای کیفیت بسیار بالائی می باشد همچنین جهت زیبائی بیشتر، بر روی آستین ها و درب جیب ها گلدوزی بسیار زیبائی انجام شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل اوور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن دخترانه مدل اوور میباشد رویه کاپشن شمعی زخیم مدل برزنت است لایه وسطی کاپشن الیاف مصنوعی (پشم شیشه) میباشد لایه داخلی کاپشن لاینر میباشد کلاه کاپشن زیپ دار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل 506 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن دخترانه جلو دکمه میباشد رویه شمعی زخیم نرم میباشد داخل کاپشن الیاف مصنوعی میباشد رویه بادگیر میباشد کلاه دار میباشد پشت کاپشن گل دار است سرآستین دار است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل 21260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند اُش کُش بی گُش (Oshkosh B’Gosh) یکی از تولیدکنندگان پوشاک بچه‌گانه است که در سال 1895 در ویسکانسین تاسیس گردیده است. این برند در حال حاضر از برند‌های تابعه کمپانی کارترز محسوب می‌گردد. این محصولات برای رده‌های سنی نوزادان، خردسالان و کودکان ارائه می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل خرسی براق خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن دخترانه خارجی میباشد مدل زیر باسنی است طرح کاپشن خرسی میباشد داخل کاپشن از الیاف گرم است لایه داخلی لاینر میباشد دارای عروسک خرسی است کلاه خز دار و رویه کلاه شکل خرس میباشد سرآستین ها کشبافت است پشت کاپشن طرح خرس دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل تاج 4030069 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کاپشن از پارچه پشم شیشه درجه یک تولید شده است . داخل این کاپشن پشم شیشه دورو میباشد. این کاپشن به رنگ های زرد - زرشکی - مسی - سبز تیره - سبز روشن - یاسی و قرمز میباشد. کلاه این کاپشن با زیپ وصل شده و قابل جدا شدن میباشد. داخل کمر این کاپشن یک بند وجود دارد که به وسیله آن میتوان کاپشن را فیکس بدن کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل نقلی پارادایس 4030193 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه این کار از بهترین پارچه شمعی میباشد. داخل این کاپشن از پشم شیشه درجه یک میباشد. این کاپشن به رنگ طوسی روشن موجود میباشد. کلاه این کاپشن با زیپ است و قابل جداشدن است. سرآستین این لباس کشباف مخفی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه مدل حلقه رویا 4030198 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کاپشن از بهترین پارچه شمعی تولید شده است. داخل این کاپشن از پشم شیشه درجه یک میباشد. سر آستین این کاپشن کشباف مخفی دارد. کلاه این کاپشن با زیپ است و قابل جدا شدن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن دخترانه کول کلاب مدل Gr22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کول کلاب یکی از معتبرترین برندهای شناخته شده در صنعت پوشاک کودکان است که محصول کشور لهستان می باشد،این کاپشن بسیار زیبا و منحصر به فرد با کیفیت بسیار عالی و از الیاف درجه یک می باشد،رنگ آن مشکی و بدلیل جنس آن براق است و جلوه خاصی دارد،قد کاپشن65cmو عرض آن35cm است،الیاف آن از جنس پلی استر مرغوب و بسیار با کیفیت است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا