نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید میز تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند به ارتقای دکوراسیون منزل شما کمک کند و فضایی کاربردی برای تماشای تلویزیون فراهم کند. در این مطلب از نکته خرید چند نکته مهم برای انتخاب میز تلویزیون مناسب آورده شده است. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

انواع میز تلویزیون

انواع مختلفی از میزهای تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد. از جمله:

علاوه بر این سبک ها، میزهای تلویزیون نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و روکش ها موجود هستند. می توانید میزی را پیدا کنید که با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون گفته شد، می توانید میز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 5546 جنس روکش از ملامینه درجه یک میباشد و دارای دو کشو با ریل ساچمه ای با کیفیت و نحوه باز و بسته شدن درب به صورت مگنتی میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از نیازهای هر خانه برای قرار گرفتن تلویزیون و وسایل مرتبط با آن بر روی آن می باشد. با توجه به‌ فضای بزرگ طبقات زیرین این میز، از آن می توان برای قرار دادن لوازم دکوری استفاده کرد. طبقات میز از جنس ملامینه با نوار پی وی سی است. پایه های این میز از ام دی اف خام هشت میلیمتری ساخته شده است که با رنگ اکریلیک مشکی رنگ آمیزی شده است. پایه های پلاستیکی کف میز قابلیت تراز کردن میز را می دهد. این میز با 12 پیچ به راحتی مونتاژ می شود. لینک فیلم آموزش مونتاژ در بسته بندی قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مجموعه تماماً از چوب چندلایه طبیعی ضخیم و مستحکم با ضخامت 18 میلیمتر ساخته شده و با روغن چوب گیاهی (قسمت‌های رنگ چوب) و رنگ‌های بر پایه اکریلیک (قسمت‌های رنگ شده) پوشش داده شده است بطوری که حس چوب را به خوبی منتقل می‌کند؛ در نتیجه زیبایی و استحکام را تواماً در اختیار شما قرار می‌دهد.آیتم‌های مختلفی مانند تخت‌خواب در چند سایز، چند مدل کمد، دراور، کنسول، کتابخانه، میز تحریر، کافی بار و غیره تشکیل شده است. برخی از آیتم‌های این مجموعه طوری طراحی و ساخته شده است که از آن می‌توان بصورت چندمنظوره استفاده کرد. جایگذاری کشوها، کمدها، کابل‌های محافظ و سایر اقلام به نحوی صورت گرفته که کاربردی بهینه را در کنار زیبایی برای زندگی امروزی فراهم کند. اجزای این آیتم‌ها با استفاده از پیچ به راحتی مونتاژ می‌شوند. با وجود اطمینان از سهولت و لذت‌بخش بودن مراحل مونتاژ، که مانند بازی‌های ساختنی است، در تمام مراحل مونتاژ و پس از آن پشتیبانان شرکت سازنده از طریق خطوط ارتباطی بیست و چهارساعته در کنار شما هستند. یراق‌آلات این مجموعه همگی از بهترین گزینه‌ها هستند تا از استفاده سهل و طولانی مدت برای کاربر اطمینان حاصل شود. بطور کلی می‌توان گفت این مجموعه به نحوی طراحی و ساخته شده که سالهای زیادی بتواند همراه شما باشد. اگر به دکوراسیون مدرن و مینیمالی که از متریال باکیفیت تولید شده علاقمندید، این مجموعه برای محل زندگی و یا کار شما انتخاب بسیار مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز برای تلویزیون چه در ورودی ، در دفتر ، خانه یا مجموعه اصلی قرار گیرد ، یک مبلمان همه کاره است که فضای موردنظر را برای ذخیره سازی فراهم می کند در حالی که به هر گروه جذابیت بصری می بخشد. این طرح برای یک سبک الهام گرفته از صنعت با قاب باز به شکل ضربدری و یک نقاشی تمیز . از چوب ملامینه ساخته شده و از فلز درجه یک ساخته شده و دارای سه قفسه مناسب برای جمع کردن لوازم جانبی یا نمایش گیاهان گلدان و عکس های خانوادگی است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب لوازم خانگی ساده اما شیک نشانه‌ی سلیقه‌ی منحصربه‌فرد شما در خرید است. برای تغییر دکوراسیون نیاز نیست که تمام لوازم خانه را از نو خریداری کنید، گاهی با خریدن یک میز تلویزیون و یا نهارخوری فضای خانه برایتان جذاب‌تر می‌شود. میز تلویزیون مدل «K736» با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار مطلوب گزینه‌ای ایدئال در سبد خرید شما خواهد بود. این روزها دیگر با وجود فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیاز نیست به بازار بروید و به دنبال کالای موردنظر باشید. تنها با مراجعه به سایت فروشگاه و دیدن تصاویر کالا، انتخاب خود را براساس نیازی که دارید انجام دهید. این میز دارای دو کشو و دو طبقه مجزا برای قرار دادن سیستم صوتی شما است که به‌ نوبه‌ی خود بسیار جادار است. این میز دارای طول 140 سانتی‌متر است که برای تلویزیون‌های سایز 50 اینچ نیز مناسب خواهد بود. اگر هم سایز تلویزیون شما کوچک است، می‌توانید ساندبار را روی میز قرار دهید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DF108L یک میز باریک و کشیده با وزن سبک و طول 150سانتیمتر استاندارد از نمایشگر 32 تا 68 اینچ را ساپورت میکند و میتوانید میز اسپورت را در هر ارتفاعی توسط پیچ رولپلاک که همراه میز است به دیوار اتصال بزنید این میز بصورت مونتاژ شده و آملده برای شما ارسال میشود جنس این میز از لترون (ملامینه) است، برای خرید جنس ام دی اف و یا خرید ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور بررسی کنید. همه اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. میز DF108L در رنگهای مختلف موجود است برای انتخاب رنگ مورد پسند سمپل رنگ را در تصاویر محصول ببینید و در صورت انتخاب گزینه چند رنگ کالا مشابه تصویر در ترکیب سفید و مشکی ارسال میشود. این میز دیواری تلویزیون (میز ال سی دی یا میز ال ای دی) با فضای مناسب، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد با توجه به داشتن جای کابل از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود. برای تهیه جنسهای مختلف و تهیه ابعاد بزرگتر یا کوچکتر لطفا دیگر محصولات دلفان دکور را ببینید. برای انتخاب رنگ دلخواه کاتالوگ را در تصاویر ببینید. ابعاد و اندازه های دقیق در تصاویر محصول ثبت شده لطفا با دقت بررسی کنید سپس سفارش خود را نهایی کنید. لطفا سولات خود را از طریق چت مطرح کنید در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در صورتی که دکوراسیون منزل سبک مدرن می باشد ،برای رعایت قوانین دکور میبایست تمام عناصر از این سبک تبعیت کنند ، میز تلویزیون یا همان میز LCD یکی از عناصر تاثیر گذار در زیبایی یک اتاق مخصوصا اتاق پذیرایی می باشد ، میز تلویزیون مدل 114S یک میز دو تکه و متحرک است که طراحی بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و در سبک مدرن قرار می گیرد ، جنس این میز ملامینه بوده و نمای بسیار زیبایی دارد . طراحی ساده ی این میز باعث می شود با تمام دکوراسیون های مدرن و برخی دکور های کلاسیک هم خوانی زیبایی داشته باشد . این میز در حالت بسته 130 سانتی متر و در صورت کشیدن طول نهایی آن به 170 سانتی متر میرسد، عرض آن 36 و ارتفاعی برابر با حدود 45 سانتی متر دارد که برای تلویزیون های تا 50 اینچ مناسب است. 

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون «بیتلی» مدل «ME110» با طول 140 سانتی‌متر یک میز نسبتا بزرگ است. این میز از لترون ملامینه با روکش ضد آب و ضد خش ساخته شده است با طرح چوب روی آن اضافه شده که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های چوبی میز در عین سادگی هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارد و ارتفاع کلی میز را به 45 سانتی‌متر می‌رساند. در سمت راست این میز دو کشو دستگیره‌دار قرار گرفته و در سمت چپ به صورت قرینه یک کمد قرا گرفته و تعادل خوبی به میز بخشیده است. یک تکه بودن این میز جابه‌جایی آن را آسان کرده و استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون بیتلی مدل ME110 طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کالا از ام دی اف درجه یک جنس پایه ها فلزی و رنگ ثابت میباشد.برای رنگ آمیزی کار از بهترین برندهای رنگ موجود در بازار استفاده میشود.ودر انواع رنگ بندی قابل سفارش است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پاییترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0113 یکی از جدیدترین مدل های شرکت بالان می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. این کار از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و جنس سطوح ضد خط و خش می باشد . محصول دارای دو کشوی مگنتی بوده و دو جای دستگاه درون آن تعبیه شده است. با توجه به ابعاد و وزن مناسب آن از قابلیت حمل آسانی برخوردار است . پایه های میز از جنس چوب مرغوب بوده و رنگ استفاده شده در آن درجه یک می باشد. با توجه به طراحی ساده ی میز قابل استفاده برای هر چیدمانی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.  آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری benita از سری محصولات دیواری مینیمال برند النسی بوده که چندین محصول را در دل خود دارد. این محصول شامل یک بدنه که روی دیوار سوار می شود به همراه یک یونیت میز با کشوهای مختلف بوده و نهایتا یک شلف در بخش بالای این میز موجودست. بدنه میز تلویزیون دیواری بنیتا از ورق ام دی اف با روکش قهوه ای خوش رنگ ساخته شده که بخشی از آن به سبک ترند روز دکوراسیون ، ترمو وال ، طراحی شده است و خطوط عمودی این میز ، باعث ایجاد ذهنیت افزایش ارتفاع محصول و دیوار در چشم مخاطب می شود. یونیت میز بنیتا دارای دو محفظه با جک بوده که به سمت پایین باز شده و یک کشو در سمت چپ میز وجود دارد. میز تلویزیون بنیتا به کمک چند پیچ روی دیوار محکم شده و برای تلویزیون هایی تا 50 اینچ مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL45V ساخته شده از جنس ممبران ام دی اف سی ان سی وکیوم با طرح حکاکی روی درب و روکش کره ای دارای وزن سبک و ابعادی استاندارد از نمایشگر 32 تا 63 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال میخورد. جنس این میز ممبران درجه یک است، برای خرید جنس های دیگر یا خرید ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور بررسی کنید. همه اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده از فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار می شود و به جای کف خانه بیشتر از دیوارهای عمودی استفاده، این میز دیواری تلویزیون با داشتن دو درب داشبوردی و طبقات و جای کابل مخصوص، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی و مهم در هر خانه‌ای است. اگر برای خانه‌تان قصد تهیه میز تلویزیون جدید و شیک و به سبک مدرن دارید، بیتلی مدل دکومبل 205 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل با طول 140 سانتی‌متر، عرض 34 سانتی‌متر و ارتفاع 43 سانتی‌متر در تولید و به به بازار عرضه شده است. این میز تلویزیون 25 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن سه 3 عدد کشو در نظر گرفته شده است. این کشوها با نوار طلایی زیبا تزیین شده اند و با دستگیره طلایی که با میز ست است باز و بسته می شود . این تعداد کشو برای قرارگیری لوازم جزئی بسیار مناسب است. جنس غالب بیتلی مدل دکومبل 205 ترکیبی از جنس ام دی اف با روکش وکیوم و لترئن ملامینه ضد خش و ضد آب است و پایه ها از جنس فلز با رنگ ثابت با کیفیت ساخته شده است . رنگ و طراحی این میز سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در وسط میز یک 1 فضا برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است. این میز زیبا با کیفیت عالی تولید شده و در بسته بندی مناسب کارتنی و داخل نایلون حباب دار و با مارک بیتلی به منزل شما ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دینیال مدل DINIAL 0195 مثال بارز زییابی در عین سادگی است، این سری از میز ها با هدف قراردادن مفهوم زیبایی در عین سادگی و با رویکرد تولید اقتصادی همگام با کیفیت بالا ترکیب چوب و فلز ، انتخابی ایده آل برای فضایی مدرن و دلنشین است. میز تلویزیون دینیال محصولی جدید از کمپانی دینیال با استفاده از متریال با کیفیت محصولی مدرن و کاربردی به شما عزیزان عرضه کرده است.میز های دینیال به همراه هولوگرام شرکتی و دفترچه راهنمای نصب برای شما عزیزان ارسال میگردد لازم به ذکر است زمان مورد نیاز برای نصب میز ها 10 دقیقه می باشد و حتی یک خانم خانه دار به تنهایی می تواند این محصول را نصب کند.فلز استفاده شده برای این محصول بسیار مقاوم بوده و رویه رنگ فلز الکترواستاتیک ضد خش و زنگ زدگی است. این مدل میز تلویزیون دینیال برای تلویزیون های تا 50 اینچ توسیه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میزهای تلویزیون با طراحی جدید و دارای زیبایی خاص یکی از جذابترین و شیکترین میزهای موجود در بازار است که برای فضای خانه بسیار مناسب می باشد و می توان زیبایی خاصی را با آن به خانه بخشید، این میز تولید شده توسط گالری چوب آشنایی یک محصول جدید بوده که طرح خاص و زیبایی شگفت انگیزی دارد. نحوه انتخاب طرح صفحه میز تلویزیون در ادامه قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است و وجود آن برای تکمیل دکوراسیون منزل ضروری است. اگر شما قصد تهیه میز تلویزیون برای خانه خود را دارید، میز تلویزیون مدل 0025-200، یکی از گزینه‌های مناسب و شیک برای شما است. این میز تلویزیون 35 کیلوگرم وزن دارد و با طول 200 سانتی‌متر، عرض 35 سانتی‌متر و ارتفاع 35 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 1 عدد کشو از نوع استپ‌دار در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن برای نگهداری انواع وسایل مانند کنترل‌ها و ... استفاده کنید. جنس قالب میز تلویزیون مدل 0025-200، از MDF است. هم‌چنین برای این کالا از پایه‌هایی از جنس پلاستیک مقاوم استفاده شده است؛ این مورد علاوه بر افزایش زیبایی میز، به افزایش مقاومت و طول عمر آن کمک کرده است. برای روی میز از ام‌دی‌اف استفاده شده است. کیفیت این میز بسیار بالا بوده و رنگ و طراحی این میز سبب شده تا این مدل برای تمامی خانه‌ها با سلایق مختلف گزینه مناسبی باشد. در بالای کشو، فضایی برای قرار دادن کنسول بازی یا پخش کننده تعبیه شده است و از این نظر نیز بسیار کاربردی است. با خرید میز تلویزیون مدل 0025-200، زیبایی دکوراسیون منزل خود را چندین برابر کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در حال حاضر گرایش به میز تلویزیون های سبک کلاسیک بسیار افزایش یافته ،برای رعایت قوانین دکور میبایست تمام عناصر از این سبک تبعیت کنند ، میز تلویزیون یا همان میز LCD یکی از عناصر تاثیر گذار در زیبایی یک اتاق مخصوصا اتاق پذیرایی می باشد ، میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 میزی است که طراحی بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و در سبک کلاسیک قرار می گیرد .جنس این میز MDF با روکش وکیوم بوده و نمای بسیار زیبایی دارد ، این میز از دو کشوی معمولی و دو محفظه کابینتی برخوردار بوده . رنگ این میز آنتیک ( قهوه ای چوبی ) می باشد . همچنین دارای محفظه ای برای قرار دادن لوازم جانبی مانند DVD پلیر و کنسول بازی و مواردی از این قبیل است . طراحی ساده ی این میز باعث می شود با تمام دکوراسیون های کلاسیک و حتی برخی درکور های مدرن هم خوانی زیبایی داشته باشد . طول این میز 140 سانتی متر ، عرض 40 و ارتفاعی برابر با حدود 50 سانتی متر دارد که برای تلویزیون های تا 60 اینچ مناسب است لطفا نظر خود را ارسال کنید .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میزهای تلویزیون با طراحی جدید و دارای زیبایی خاص یکی از جذابترین و شیکترین میزهای موجود در بازار است که برای فضای خانه بسیار مناسب می باشد و می توان زیبایی خاصی را با آن به خانه بخشید، این میز تولید شده توسط گالری چوب آشنایی یک محصول جدید بوده که طرح خاص و زیبایی شگفت انگیزی دارد. نحوه انتخاب طرح صفحه میز تلویزیون در ادامه قرار داده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 4833 از سبک میزهای ساده و شیک است که دارای دو کشو مگنتی میباشد و سایز میز 140است که فضای زیادی رو اشغال نمیکند و تا تلویزیون های 55 اینچ رو ساپورت میکند روکش ام دی اف بکار رفته در این میز فوق العاده با کیفیت ضد آب ضد ضربه هست که باعث دوام زیاد میز میشود. همچنین برش های میز به صورت برش فارسی بر انجام شده که به استحکام میز بسیار کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل Light TV از نور نواری دارای 15 رنگ مختلف و کنترل رادیویی برخوردار است و جنس میز از ام دی اف مرغوب ساخته شده دارای دو در لولایی میباشد. نحوه اتصال میز به دیوار با کمک دو قید فارسی بر شده که یکی به خود میز وصل است و قید بعدی توسط مشتری به دیوار وصل خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس میز از ام دی اف با کیفیت دارای سه کشو با ریلها و مگنت های فوق العاده با کیفیت این محصول حالت بازشوندگی دارد درحالت بسته بودن 200 سانتیمتر در حالت باز شدن 280 سانتیمتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0125 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزتلویزیون اعیان.جنس ملامینه.سطح ضدخش.طراحی کاربردی.وزن متناسب با ابعاد.سه درب.تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد.در رنگ های متنوع.بسته بندی با لوگو و برند اعیان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدلwal 1,یک میز با طراحی مبتنی بر سادگی است ,همچنین این میز بسیار اقتصادی بوده و سعی شده با حفظ کیفیت ,محصول نهایی محصولی ارزان قیمت باشد. در دو طرف میز جای دو دستگاه تعبیه شده است ,که مسیر کابل دستگاهها تا تلویزیون روی صفحه اصلی پیش بینی شده است/همچنین در پوش مخصوص این سوراخ ,روی میز نصب شده است تا در صورت عدم استفاده از سوراخ ایجاد شده , با درپوش بتوان آنرا مسدود کرد. برای این میز کشو در نظر گرفته نشده است و علت آن هم این است که مسیر کابلها بدون مشکل ,از محفظه درب دار وسط باید رد شوند. درب قسمت وسط به حالت داشبوردی باز و بسته میشود. رنگ اصلی بدنه کرم روشن (رنگ چوب روشن)است و رنگ درب خاکستری (نوک مدادی) است , که ترکیب رنگیه بسیار قوی و چشم نوازی است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون، یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد؛ هم‌چنین شما می‌توانید با قرار دادن وسایل دکوری کوچک و دوست‌داشتنی روی میز، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید. امروزه انواع میز تلویزیون در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و در بازار موجود است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل لوتوس، یک نمونه از میزهای شیک و مدرن است که با طراحی ساده و رنگ‌بندی متنوعی که دارد، به آسانی با دکور اکثر منازل ست می‌شود. جنس قالب و پایه‌های این میز از چوب مقاوم است و به مرور زمان کیفیت آن حفظ خواهد شد. میز تلویزیون لوتوس دارای یک عدد کمد و یک کشو مگنت‌دار است که می‌توانید از آن برای نگهداری وسایل مختلف مانند کنترل تلویزیون و ... استفاده کنید. این میز با طول 140سانتی‌متری خود برای تلویزیون‌ها از 32 تا 55 اینچ مناسب است. میز تلویزیون لوتوس، کیفیت و زیبایی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌ شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شرکت‌های زیادی اقدام به تولید میز تلویزیون در طرح، جنس و رنگ‌های متنوعی کرده‌اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون مکان موردنظر خود، بهترین مورد را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل 0010، یکی از میز تلویزیون‌های شیک موجود در بازار است که با طراحی زیبا، ابعاد مناسب و رنگ‌بندی متنوع، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این میز با طول 180 سانتی‌متر، یک میز نسبتا بزرگ است که از وکیوم و ملامینه ساخته شده و جنس قالب آن نیز از MDF است که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های پلاستیکی میز مقاوم و مخفی بوده و ارتفاع کلی میز را به 35 سانتی‌متر رسانده است. برای این میز 1 کشو برای نگهداری وسایل و تجهیزات اضافی و یک قسمت برای قراردادن دستگاه‌ها و پلیرها در نظر گرفته شده است. یک تکه بودن این میز، جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون مدل 0010، طراحی ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌ خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل