مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید کیف زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیف زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کیف زنانه اکسسوری پرمصرف، محبوب و دوست داشتنی برای خانم‌ها به شمار می‌رود. آنها می‌توانند هم استفاده‌ی روزمره داشته باشند، هم همراهی باوفا برای اداره و محل کار و هم به عنوان یک کیف مجلسی، شما را متفاوت نشان دهند. اما مساله ای که در اینجا اهمیت دارد شناخت انواع کیف های زنانه و نکات مهم مرتبط با خرید آنها است. در ادامه مقاله راهنمای خرید کیف زنانه سعی داریم اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. از این رو همراهمان باشید.

اهمیت استفاده از کیف زنانه

کیف یکی از لوازم مورد نیاز برای خانم‌هاست. همراه داشتن یک کیف دوشی به قدری اهمیت دارد که برخی از خانم‌ها بدون آن نمی‌توانند راه بروند و احساس می‌کنند چیزی کم دارند. بنابراین اگر بگوییم کیف نقش مهمی در تعادل جسمی بانوان دارد اغراق نکرده‌ایم.

از این رو انتخاب و خرید یک کیف مناسب و هماهنگ با تیپ و استایل خانم‌های شیک‌پوش علاوه بر کاربرد عمومی یعنی حمل وسایل شخصی، می‌تواند ضمن پوشاندن ضعف‌های اندام، استایلی جذاب و چشم‌نواز به آنها بدهد.

انواع کیف زنانه

کیف دوشی

کیف دوشی، معروف به کیف Shopper، بزرگترین کیف کمد شما خواهد شد. این کیف دارای دو دسته نسبتاً بلند برای حمل روی شانه است و معمولاً دهانه ای بدون زیپ یا دکمه ‌دارد. اندازه بزرگ این کیف و حمل راحت آن باعث شده برای قرار دادن اقلام کوچک و گذاشتن و برداشتن پول یا کارت هنگام خرید، راحت ترین گزینه باشد.

کیف دستی

کیف های دستی زنانه کوچکتر از کیف های دوشی هستند. اما در تولید و طراحی این کیف ها توجه و ظرافت بیشتری به کار می رود. در طراحی کیف های دستی معمولا دو دسته برای نگه داشتن روی دست یا آرنج و گاهی بندی جدا شدنی برای استفاده به صورت کیف دوشی در نظر گرفته می شود. دهانه کیف هم میتواند زیپ و دکمه داشته باشد و هم اینکه باز بماند.
این کیف ها به آسانی حمل می شوند. اندازه متعادل کیف دستی زنانه آن را به مدلی پرکاربرد تبدیل نموده که در موقعیت های زیادی قابل استفاده است.

در بیشتر کیف های دستی برای لوازم  مورد نیاز روزمره بانوان از جمله: کیف پول، جعبه عینک، کیف لوازم آرایش و موبایل به اندازه کافی فضا در نظر گرفته می شود. همچنین این مدل کیف ظاهری رسمی داشته و قابل‌ استفاده برای مجلس، دیدارهای رسمی و یا ملاقات دوستانه هستند.

شاید بتوان گفت این کیف مخصوصا نوع چرم آن، از شیک‌ترین، زنانه‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کیف زنانه است.

کیف هوبو یا هلالی

از دیگر انواع کیف های زنانه، باید مدل هوبو یا هلالی را نام برد، زیرا بسیار کاربردی و رایج هستند. کیف های هوبو معمولاً پارچه‌ای و یا چرمی هستند که طراحی نرم و شلی دارند. کیف های هلالی، معمولاً به دلیل داشتن بند غیر قابل تنظیم، تبدیل به کیفی با ساختاری یکپارچه و تکراری شده اند. از خاطر نبرید که این کیف ها با وجود طراحی ویژه ی خودشان، تنها در استایل‌های کژوال و یا غیر رسمی به کار می روند و استفاده از آنها در تیپ های رسمی را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. با این وجود می توانید از آنها برای کاربردهای روزمره و حمل اقلام فراوانی (به دلیل جادار بودن) استفاده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف زنانه

کیف کتابی

کیف های کتابی معمولاً شکل مستطیل و ضخامت های متنوع دارند. نداشتن هیچ دسته یا بندی باعث می شود آن را با همه انگشتان و کف دست بگیرید. به دلیل این نحوه در دست گرفتن کیف، آن ها کلاچ (Clutch) – به معنی محکم گرفتن – نامیده می شوند. امروزه کیف های کتابی در شکل های مختلفی مانند دایره، بیضی، مربع، مثلث و یا قلبی طراحی می شوند.

در این کیف های کوچک می توانید موبایل، کلید، کارت اعتباری، اسکناس و یا تعداد محدودی لوازم آرایش قرار دهید. مدل های سنگ دوزی یا گل دوزی شده این کیف ها و بعضی مدل های براق و درخشان، انتخاب مناسبی برای مهمانی های شبانه خواهند بود.

کیف باگت

کیف باگت نام خود را از نان فرانسوی که شبیه آن بوده گرفته است. کیف باگت یک کیف دستی نسبتاً کوچک با یک یا دو بند کوتاه است که پوشیدن آن را با لباس های زیبا بسیار عالی می کند.

کیف باگت، کیفی کوچک، جمع و جور با بند کوتاه است که اولین بار توسط برند فندی ارائه و مشهور شد. کیف باگت مخصوصا کیف باگت چرم، کیف زنانه معمولی با بندهای نازک همه کاره است.

کیف تک بند

کیف های تک بند اندازه ای کوچک و مشابه کیف های کتابی یا باگت دارند. با این تفاوت که بند دوشی بلند چرمی و یا زنجیری در آنها وجود دارد. این کیف ها اغلب با دهانه تاشو و یا زیپ دار طراحی می شوند.

اندازه این کیف ها و بسته به طرح و جنسشان برای خرید، پیاده روی و یا در طول سفر، برای اقلام کوچک روزانه مناسب می باشند. بنابراین استفاده معمول این کیف ها برای زمانی است که احتیاجی به برداشتن اقلام زیادی ندارید.

کیف پستچی

این کیف ها که کم شباهت با کیف های پیک سوارها و یا برخی از کیف های مدرسه قدیمی نیستند، کیف پستچی (Messenger) نامیده می شوند. کیف پستچی بند بلند دوشی دارد که به دو طرف کیف متصل است. دهانه تاشو این کیف که معمولاً با دو دکمه یا سگک بسته می‌شود، از محتویات داخل کیف محافظت می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور و ژاکت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

این کیف ها برای استفاده دانشجویان یا کارمندانی که با خود کتاب یا مدارک حمل می کنند، بسیار مناسب است. همچنین می توانید در آن لپ تاپ یا تبلت خود را قرار دهید. بند دوشی آن برای سنگین بودن کیف آماده است.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف زنانه

کوله پشتی

کیف هایی کوله (Backpack) برای استفاده راحت‌تر با دو بند روی یک یا هر دو شانه قرار می گیرند. سایزهای مختلف این کیف ها مقدار جادار بودنشان را مشخص می کند. به همین دلیل مدل های فانتزی و یا چرمی طراحی شده، صرفاً جنبه کیف دستی روزمره دارند.

از کوله ها اغلب برای حمل اقلام سنگین استفاده می شود. به همین دلیل بیشتر مورد توجه و استقبال دانش آموزان و ورزشکاران است. بسیاری اما برای حمل لپ‌تاپ و یا لوازم هنری و یا از هر تخصص دیگر از آن استفاده می‌کنند. مدل‌های کوچک، شیک و به روزتر این کوله ها نیز، سال هاست استایل متفاوتی ایجاد کرده‌اند.

کیف کیسه ای

کیف کیسه ای ظاهری شبیه کیسه جمع شده که در دهانه با بند بسته شده است دارد. این نوع کیف ها از نوع کیف کراس بادی هستند که طرحی استوانه‌ای و کفی صاف دارد، کـه دهانه کیف با بند جمع می شود. همچنین در نظر گرفتن بند بلند دوشی در طراحی کیف کیسه ای استفاده آن را آسان کرده است. ناگفته نماند که کیف کیسه ای معمولا در اندازه های کوچک تولید شده و کاربرد روزمره دارد.

کیف کمری

کیف کمری از دیگر انواع کیف زنانه است که امروزه در میان خانم ها، بسیار پرطرفدار شده است. زیرا کیف های کمری در مکان های شلوغ، در هنگام پیاده روی و نیز برای مسافرت گزینه بسیار مناسب و کاربردی هستند. کیف های کمری با یک بند به شکل کمربند دور کمر بسته می شوند و گزینه مناسبی برای قرار دادن اشیاء کوچک، مدارک، پاسپورت و… لوازم ضروری که روزانه به آن نیاز دارید، هستند.

کیف استوانه‌ای

کیف لوله‌ای یا استوانه‌ای شکل است که همان‌طور که از اسمش پیداست به شکل یک استوانه با طول زیاد و عرض کم طراحی‌شده است. برای اینکه انعطاف‌پذیرتر باشد از چرم یا برزنت ساخته می‌شود. اگر از جنس پلاستیک باشد به‌عنوان کیف باشگاه نیز می‌توان از آن استفاده می‌شود.

کیف ساحلی

این نوع کیف از کیف‌های زنانه از جنس پارچه‌های ضد آب در رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب فانتزی ساخته می‌شود. برای حمل وسایل موردنیاز در کنار دریا مانند وسایل شنا، حوله، صندل، بطری آب، ضد آفتاب، عینک دودی و غیره استفاده می‌شود.

کیف پول

کیف پول‌ها مهم‌ترین جزء زندگی روزمره انسان‌ها هستند که هرروز از آن برای نگهداری پول، کارت‌های اعتباری، گواهینامه و حتی موبایل استفاده می‌شوند. در ابتدا کیف‌های پول برای آقایان ساخته شدند تا بتوانند پول و کارت‌های اعتباری‌شان را بدون گم کردن جابه‌جا کنند. اما امروزه خانم‌ها نیز به‌وفور از انواع مختلف کیف پول در طرح‌ها و مدل‌های مختلف استفاده می‌کنند. این نوع کیف از انواع کیف‌های زنانه بسیار کاربردی تر بوده و تقریباً همه خانم‌ها یکی از آنها را دارند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیف زنانه

نکات مهم هنگام خرید کیف زنانه

تناسب با اندام شما: اولین موردی که باید به هنگام انتخاب و خرید کیف زنانه به آن توجه فراوانی داشته باشید، تناسب آن کیف با نوع استایل بدنی شما می‌باشد. خانم‌های عزیز توجه داشته باشند استفاده از یک کیف مناسب می‌تواند در کنار پوشاندن عیب و نقص جسمانی شما، سبب زیبایی دوچندانی ظاهرتان نیز شود، پس بهتر است در هنگام خرید حتماً به این مورد توجه کنید. لازم به ذکر است خانم‌های قد بلند و لاغر می‌توانند از انواع و اقسام کیف‌ها استفاده کنند و اما خانم‌های قد کوتاه بهتر است از کیف‌هایی که دارای دسته‌های کوتاه هستند، بیشتر استفاده نمایند. همچنین بد نیست بدانید خانم‌هایی که از بالاتنه بزرگ‌تری برخوردار هستند، بهتر است از کیف زنانه با دسته‌های بلند استفاده کنند و خانم‌هایی هم که دارای پایین تنه بزرگ‌تر هستند از کیف‌هایی با دسته‌های کوتاه تر و رنگارنگ بهره بگیرند.

رنگ کیف: یادتان باشد ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که چه بخواهیم و چه نخواهیم ظاهر و تناسب رنگ پوشش‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم در جلب نظر و توجه دیگران فوق العاده مهم است! پس پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید یک کیف زنانه به انتخاب رنگ آن نیز توجه کافی نمایید و حتی المقدور سعی کنید از کیف‌هایی در فعالیت‌های روزانه خود استفاده نمایید که با رنگ شال، مانتو و یا حتی رنگ کفش‌هایتان دارای هماهنگی می‌باشد.

اندازه آن: همانطور که می دانید کیف‌های زنانه در انواع و اقسام سایزها طراحی و تولید می‌شوند و این شما هستید که باید انتخاب کنید آیا نیاز به یک کیف بزرگ دارید و یا اینکه یک کیف دوشی کوچک نیز می‌تواند دربردارنده وسایل مورد نیاز شما باشد! لازم به ذکر است که کوچکی و یا بزرگی اندازه کیف‌های زنانه نیز بهتر است با توجه به نوع استایل شما بانوان خوش پوش ایرانی صورت پذیرد.

تعداد جیب‌ها: این نکته نیز با اینکه در خرید یک کیف زنانه بسیار مهم و حائز اهمیت است، اما از سوی کاملاً سلیقه ای بوده و تنها به نظر شما بستگی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از جمله خانم‌هایی هستید که همیشه از شلوغی کیف خود خسته و درمانده شده‌اید، حتماً از کیف‌هایی استفاده کنید که دارای تعداد زیادی جیب داخلی و یا خارجی هستند و اگر هم از دسته بانوانی هستید که خیلی نیازی به حمل وسایل مختلف در فعالیت‌های روزمرگی‌تان ندارید، بهتر است از کیف‌های ساده ای استفاده کنید که از تعداد جیب‌های کمتری برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نیم بوت زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

دوام دسته و جنس محصول: جنس کیف و همچنین مقاومت دسته‌های دوخته شده به آن نیز از دیگر موارد مهمی است که بهتر است به هنگام خرید یک کیف زنانه حتماً به آن توجه کافی را داشته باشید. فراموش نکنید یک کیف مناسب باید در هر شرایط زمانی و مکانی از سوی شما مورد استفاده قرار بگیرد پس توصیه می‌کنیم بیشتر بجای توجه به ظاهر کلاسیک و یا فانتزی آن، به کیفیت جنس و دوام و ماندگاری کیف مورد پسندتان توجه داشته باشید.

قیمت کیف زنانه: واقعاً هیچ نیازی به گفتن نیست که قیمت کیف زنانه کاملاً جورواجور و متنوع است و نمی‌توان هیچ رنج قیمتی خاصی را برای آن در نظر گرفت! با اینکه اصولاً توجه به قیمت کالا و محصولات همیشه از سوی ایرانی‌ها مقدم تر از توجه از به کیفیت و سایر خصوصیات آن کالا می‌باشد، اما توصیه می‌کنیم در خرید یک کیف زنانه حتماً به موارد گفته شده در فوق توجه نمایید و تنها ذهن خود را معطوف به قیمت آن نکنید.

نکته: خانم های شیک پوش و خوش تیپ برای خرید کیف به نکاتی مانند اندام، قد و سن توجه می کنند و بر اساس این موارد بهترین و مناسب ترین را انتخاب می کنند.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید کیف زنانه گفته شد، می توانید کیف مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه فوور مدل 01-2899 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف زنانه فوور مدل 2899-01 با داشتن رنگ های خاص و زیبایی منحصر به فرد مختص افراد شیک پوش و خاص پسند میباشد .جنس کیف پلی استر ضد آب و قابل شستشو میباشد که با وزن بسیار سبک 300 گرم راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان میاورد . در جلوی کیف 2 جیب زیپ دار و در پشت کیف یک جیب زیپ دار قرار دارد. درون محفظه اصلی کیف در یک طرف یک جیب ساده و در طرف دیگر یک جیب زیپ دار و دو جیب ساده قرار دارد . این مدل به داشتن بند بلند دوشی هم به صورت دستی و هم به صورت رودوشی قابل استفاده میباشد. زیپ و یراق الات آن از کیفیت درجه یک میباشد که بر روی آن برند فوور درج شده است . همچنین بر روی آستر داخلی برند فوور درج شده است که نشان دهنده اورجینال بودن کالا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه صاد مدل AY10803 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیف تهیه شده از چرم مصنوعی نرم، منعطف و مقاوم است و یراق آلات به کار گرفته شده در این کیف از فلزی با ثبات رنگ بالا می باشد. همچنین لگویی برند بروی کالا نصب شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه چرم مشهد مدل S0728 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف حمایل زنانه تهیه شده از چرم طبیعی گاوی (نرم) تولید شده از چرم گاوی با طرح ساده نحوه استفاده از این مدل به صورت روزمره و حمایل می باشد بند این کیف به صورت بلند دوشی تولید شده است دارای جاکارتی در داخل کیف

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف رودوشی زنانه دی کلس کد 02235 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف رودوشی دی کلس با پارچه وارداتی ومتریال حرفی ای و با کیفیت و همچنین دوخت مناسب،همراهی مناسب برای شما می باشد.پارچه استفاده شده در این کیف از جنس برزنت باکیفیت است که همچنین قابلیت شست و شو و ضد اب بودن را دارا می باشد استر و یراق الات و زیپ های به کار رفته در این کیف از کیفیت کم نظیری برخوردار است؛کافی است یکبار زیپ های این کیف رو باز و بسته کنید تا تفاوت ان را احساس کنید. تعدد جیب های کاربردی این کیف وسیله ای مناسب برای مدیریت وسایل شماست. کیفیت این کیف به صورتی است که اگر استفاده صحیح از ان گردد می تواند چندین سال عمر کند و در نهایت شما از ان خسته شوید. در مجموع این کیف با ظاهر خاص و همچنین فضای داخلی مناسب می تواند کمک حال شما در امور مختلف من جمله اداره،دانشگاه،مدرسه و امور روزمره باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه سرزمین چرم مدل 281160 نگین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره کیف ها میتوانند تاثیر زیادی در شیک بودن استایل شما عزیزان داشته باشند . مکمل یک استایل شیک و زیبا کیفی مناسب و شیک می باشد. در فروشگاه ما می توانید انواع کیف های چرم در مدل های مختلف و متنوع را بیابید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف اداری زنانه سرزمین چرم مدل لیندا کد 281165 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره کیف ها میتوانند تاثیر زیادی در شیک بودن استایل شما عزیزان داشته باشند . مکمل یک استایل شیک و زیبا کیفی مناسب و شیک می باشد. در فروشگاه ما می توانید انواع کیف های چرم در مدل های مختلف و متنوع را بیابید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه مدل کتابی زنجیری k11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالای فوق از جنس با کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در دسته ی کالاهای درجه یک کشور چین قرار می گیرد. این کالا با کالاهای متفرقه موجود در بازار قابل مقایسه نیست و فو ق العاده زیبا و جذاب است و به شما حس خوبی انتقال می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف رودوشی زنانه مدل 861 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف بند بلند جادار رویه کیف چرم مدل سنگی یا پوست ماری میباشد رویه کیف چرم طبیعی گاوی و کناره ها و پشت کیف چرم مصنوعی درجه یک و یراق الات مورد استفاده وارداتی درجه یک با زو بسته کردن کیف به صورت زیپ داخل کیف دارای استر پارچه ای دوخت کیف با ظرافت و کیفیت بالا میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا