نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیسه خواب باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای سفرهای کوهنوردی و طبیعت گردی که قصد توقف شبانه را دارید، خرید کیسه خواب مناسب یکی از ضروری ترین کارهایی است که از قبل سفر بایستی انجام دهید. زیرا نداشتن خواب راحت و کافی مسلما باعث می‌شود تا از سفر خود لذت نبرید. اما به یاد داشته باشید به دلیل اهمیت این وسیله کاربردی هنگام سفر باید نکاتی را هنگام خرید رعایت نمائید.

کیسه خواب نوعی رختخواب مدرن می باشد که دارای لحاف و تشک است. به وسیله زیپ یا دکمه به هم وصل می شوند، به طوری که فردی که در آن می خوابد با بستن زیپ یا دکمه ها لحاف را به تشک وصل می کند. در اواخر قرن ۱۹ میلادی توسط پرایس_پرایس _جونز اختراع شد.

به علت کم حجم بودن،قابل حمل بودن و بسته شدن کامل کمک خوبی به گرم شدن بدن به وسیله گرمای تولید شده توسط بدن می کند. کیسه خواب ها معمولا از جنس الیاف و نایلون می باشند که علاوه بر نگهداری دما، از ورود رطوبت نیز جلوگیری می کنند. در ادامه به شما آموزش می دهیم تا بهترین نوع کیسه خواب را برای خود انتخاب و در صورت تمایل با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

کیسه خواب چیست؟

این محصول رختخواب مدرنی است که از لحاف و تشک تشکیل شده به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به یکدیگر متصل می شوند و فرد استفاده‌کننده پس از خوابیدن درون آن با بستن زیپ یا تکمه‌ها، لحاف را به تشک متصل می کند.

فواید استفاده از کیسه خواب

همراه داشتن کیسه خواب در سفر برای شما فواید بسیاری در پی خواهد داشت. به طور مثال هنگامی که هوا به شدت سرد است، هیچ چیز به اندازه این وسیله نمی‌تواند شما را از سرما نجات دهد. کیسه‌خواب در واقع همانند عایقی بین زمین و بدن شماست تا گرمای بدنتان حفظ شود. هنگامی که دمای محیط برای شما مساعد شود، شما به خوابی عمیق و آرام فرو رفته و در نتیجه سفر خود را با انرژی و توان کافی ادامه خواهید داد.

در این مطلب بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

انواع کیسه خواب

با توجه به تناسب کیسه خواب با شرایط آب و هوایی، کیسه خواب ها به سه دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند: تابستانی، سه فصله و زمستانی.

کیسه خواب تابستانی

کیسه خواب های تابستانی برای دمای حدود منفی یک درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسب بوده و به دلیل اینکه از مواد عایق کمتری در آنها استفاده می‌شود وزن سبک‌تری نسبت به دو نوع دیگر دارند. حالت جمع شده آن‌ها حجم کمتری داشته و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

کیسه خواب سه فصله

این نوع کیسه خواب ها برای دمای حدود منفی هفت درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسبند. بهترین حالت استفاده از این کیسه خواب ها برای فصل های بهار و پائیز است. همین طور برای تابستان‌های مناطق کوهستانی که دمای هوا در نیمه شب کاملا سرد شده و کمی از زمستان‌ ندارد، مناسب می باشند. کیسه‌های سه فصله با کیفیت، امکانات خوبی برای مقابله با سرمای بیش‌تر از حد انتظار دارند. مواردی نظیر کلاه قابل اتصال، یقه اضافه و پوشش اضافه برای زیپ و … .

کیسه خواب زمستانی

این همراهان گرمابخش برای دماهای منفی هفت درجه سانتی گراد و کمتر از آن مناسب بوده و علاوه بر اینکه تمام امکانات کیسه های سه فصله (یقه اضافه و …) را دارند، از مواد عایق‌ بیشتری در آن‌ها استفاده شده است. کیسه‌ های زمستانی در حالت جمع شده حجم بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید مدلی را برگزینید که در آن فشرده‌سازی بیشتری صورت گرفته باشد و حجم کمتری داشته باشد.

انواع کیسه خواب از لحاظ ظاهری

کیسه خواب ها در شکل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. شکل هایی مانند مستطیلی، ماموتی، نیمه مستطیلی و … .

مستطیلی (Rectangular): این نوع کیسه خواب جای زیادی برای حرکت دست ها و پاها در اختیار شما قرار می دهد. به راحتی می توانید دست ها و پا های خود را در این نوع کیسه خواب کش داده و در هر وضعیت دلخواهی که تمایل دارید، می توانید بخوابید. برخی از کیسه خواب های این شکلی را می توان کاملا باز کرده و به عنوان پتو یا زیر انداز مورد استفاده قرار داد.

نیمه مستطیلی (Semirectangular): این کیسه خواب ها با نام ها «مومیایی اصلاح شده» و «بشکه ای» نیز شناخته می شوند. این نوع کیسه های خواب فضای مناسب را برای حرکت در درون آن در اختیار شما قرار داده و به دلیل شکل ظاهری، آنها معمولا گرما را بهتر حفظ می کنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

مومیایی (Mummy): این نوع کیسه ها با هدف کاهش وزن و افزایش حفظ گرما طراحی و تولی می شوند. در این نوع کیسه خواب ها به جای این که درون کیسه حرکت کنید، کل کیسه را با خود حرکت می دهید.

دو نفره (Double bags): کیسه خواب های دو نفره مناسب افرادی است که تمایل دارند در دل طبیعت کنار هم استراحت کنند. مخاطب اصلی این نوع کیسه خواب ها خانواده های ماجراجو و طبیعت گرد می باشند. یک حالت دیگر این است که برخی از کیسه خواب های مستطیلی به شکلی طراحی شده اند که امکان زیپ کردن با هم را فراهم می کنند. به یاد داشته باشید برای استفاده از این حالت باید هر دو کیسه خواب از یک برند و مدل باشند.

کیسه خواب ها از لحاظ سایز هم در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این صورت می توانید متناسب با سن و جنسیت خود کیسه خواب مناسب را خریداری نمائید. مانند کیسه خواب مخصوص زنان، مردان و بچگانه.

دمای قابل تحمل کیسه خواب ها

اغلب کیسه خواب ها با استاندارد اروپا برای بیانگر مقدار دمای قابل استفاده ارائه می شوند. معنای این عبارات به شکل زیر است:

حد بالا (Upper limit): این بالاترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

دمای راحتی (Comfort ): این پایین‌ترین دمایی است که یک زن معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

حد پایین (Lower limit): این پایین‌ترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

نوع عایق کیسه خواب

اولین تصمیمی که برای خرید کیسه‌خواب با آن مواجه هستید این است که می‌خواهید عایق آن از جنس پر (کُرک) باشد یا از جنس الیاف مصنوعی؟ در اینجا به تفاوت‌ها و نقاط ضعف و قوت آن‌ها می‌پردازیم:

عایق از جنس پَر (Down)

پر یا همان کُرک، سبک‌ترین و بهینه‌ترین عایقی است که در کیسه های خواب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشترین قابلیت فشرده‌سازی را داشته که باعث می‌شود حجم کمتری را اشغال و حمل ساده‌تری داشته باشد. نسبت به الیاف مصنوعی عمر طولانی‌تری داشته اما معمولا گران‌تر از الیاف مصنوعی‌ می باشند. هر چه پَر استفاده شده در کیسه فشرده‌تر باشد، گرمای بیشتری ایجاد می‌کند. واحد فشردگی پَر در کیسه اینچ مکعب است و معمولا مقداری بین 600 تا 900 دارد. اما این نوع کیسه خواب برای استفاده در هوای بارانی و یا رطوبت بالا مناسب نیست. زیرا با جذب رطوبت، قدرت عایق پَرها خیلی کمتر می‌شود و همچنین اگر کیسه‌ خواب خیس شود، زمان زیادی طول خواهد کشید تا دوباره خشک شود. این کیسه خواب ها برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی در مناطقی با رطوبت معمولی یا کم و سفرهای با دوچرخه گزینه مناسبی محسوب می شوند.

عایق از جنس الیاف مصنوعی (Synthetic)

انواع مختلفی الیاف مصنوعی مورد استفاده در کیسه‌خواب‌ها وجود دارد، اما اکثراً از مواد پلی‌استر پُرزدار (کُرکی) که تا میزان قابل توجهی آب را به خود جذب نمی‌کنند، استفاده می‌شود. این نوع کیسه خواب ها بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد شب‌مانی در آب‌وهوای مرطوب را دارند. البته کیسه‌های ساخته شده با الیاف مصنوعی سنگین‌تر و جاگیرتر بوده و نسبت به کیسه‌ خواب های نوع پَر دار ارزان‌ترند، اما طول عمر کوتاه‌تری نسبت به آن‌ها دارند. این کیسه خواب ها برای استفاده در مناطقی که رطوبت بالا دارند و مناطقی که دمای خیلی پایینی ندارند، مناسب می باشند. همچنین اگر از کیسه خواب بسیار زیاد استفاده می‌کنید و به شستن آن نیاز پیدا خواهید کرد، بهتر است سراغ الیاف مصنوعی بروید.

نکات مهم هنگام خرید کیسه خواب

نحوه صحیح استفاده از کیسه خواب

درست است که کیسه خواب شما را گرم نگه می دارد، اما توجه داشته باشید که کیسه خواب گرما تولید نمی کند و صرفا مانع از خارج شدن گرمای بدن شما می شود. بنابراین حتی اگر بهترین کیسه خواب دنیا را هم خریده باشید لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

لباس مناسب بپوشید

اگر قرار است در سرمای شدید داخل کیسه خواب بخوابید حتما لباس زیر، جوراب و کلاه پوشیده تا گرمای بدنتان را حفظ کنید. از پوشیدن لباس های خیس و نمدار اجتناب کنید و اگر لباستان خیس است قبل از رفتن به داخل کیسه خواب حتما آن را عوض کنید.

مایعات کافی بنوشید

یکی از مشکلاتی که در سفر ممکن است برای افراد پیش بیاید کم آبی است. گاهی آنقدر سرگرم سفر و دیدنی های طبیعت می شویم که از آب نوشیدن غافل می شویم. اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن مایعات نه تنها باعث حفظ سلامتی می شود بلکه به گرم کردن بدن شما نیز کمک می کند. فردی که دچار کم آبی شده نمی تواند گرمای کافی تولید کند.

غذای کافی بخورید

در طول فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی یا سفر نیاز بدن به انرژی افزایش پیدا می کند. بنابراین طبیعی است که میزان غذا خوردن شما نیز باید بیشتر از مواقع عادی باشد. غذا برای بدن نقش سوخت برای اتومبیل را بازی می کند. اگر به اندازه کافی مواد غذایی به بدنتان نرسد نمی تواند گرما و انرژی کافی تولید کند.

زیرانداز مناسب

 اگر قصد خرید کیسه خواب را دارید حتما خرید یک زیرانداز را نیز مدنظر قرار دهید. زیرانداز با ایجاد یک عایق بین کیسه خواب و سطح زمین به حفظ گرمای بدن شما کمک به سزایی می کند. زیرانداز مانع از انتقال رطوبت و سرمای زمین به کیسه خواب می شود و باعث گرم تر نگه داشتن شما می شود.

در زیر چند نمونه کیسه خواب که جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین های ایران می باشند برای شما جمع آوری کرده ایم که قیمت آنها روزانه و هفتگی به روز رسانی می شوند و شما می توانید با کلیک روی تصاویر آنها یا دکمه ی زیر هر آیتم نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با این کیسه خواب سازگار که می تواند به عنوان لحاف نیز استفاده شود، آرامش را برای او فراهم کنید. پوشش یکپارچه گم نمی شود و می تواند به یک جیب اسباب بازی یا جیب جلو تبدیل شود. 3 تنظیم مختلف برای کودکان با قد 115 - 155 سانتی متر در دسترس است. ابعاد: 170 در 65 سانتی متر. حداکثر اندازه کودک 155 سانتی متر زیپ کناری. وزن 755 گرم / حجم 12 لیتر / کیف یکپارچه دمای آسایش 10 درجه سانتیگراد - فیبر پر. به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی، دستورالعمل های مراقبت را دنبال کنید. این کیسه خواب را نمی توان با لباس های دیگر ترکیب کرد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیسه خواب باکیفیت و سبک محصول کشورچین است.کیسه خواب از پر ساخته شده است. جنس کاور موجود نیز علاوه بر حمل آسان تر، کیفیت نگهداری این کیسه خواب را در برابر عوامل خارجی بیشتر کرده است.ابعاددر حالت باز:210x80x50 سانتی متر، وزن:1200گرم، اندازه بسته:36×18×18، و جنس داخلی پلی‌استر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل یک نفره xl سایز xl محصولی است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود.پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

-کیسه خواب فورکلاز مدل APP-222 سایز L محصول کمپانی دکلتون است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود.پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل APP-223 سایز M محصولی است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود.پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب اسنو هاک مدل SPRING 900 دارای آستر داخلی نایلون بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت و پارچه رویه نایلون بسیار با کیفیت است. زیپ های کیسه خواب بدلیل زیاد باز و بسته شدن کیسه و رد شدن هوای بیرون به درون آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیپ های بکار رفته در این محصول از برند مشهور SBS ساخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و کمتر خراب می شوند و در هنگام باز و بسته کردن کیسه خواب راحت مورد استفاده قرار میگیرد. این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دنا 300 جدید با طراحی بروز شده، و استفاده از زیپ YKK دو طرفه و کیفیت تولید بسیار عالی، مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است. کیسه خواب دنا 300 با وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک انتخابی عالی برای برنامه‌های بکپکینگ و کوله گردی در فصول معتدل سال است. دنا 300 از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، کم حجم، سبک و فوق العاده گرم ساخته شده است، این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و مانع از هدر رفت انرژی می‌شوند، همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاوت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌خواب پر هستند. همچنین قیمت کیسه خواب دنا نسبت به محصولات مشابه بسیار رقابتی و مناسب می‌باشد. رویه کیسه از جنس پلی استر کره‌ای، مقاوم در برابر پارگی، پوسیدگی است و رطوبت را از خود دور می‌کند، آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست است. انتهای کیسه خواب طراحی شده تا پای شما به صورت عمودی در آن قرار گیرد. کلاه کیسه بسیار جادار است و سر و پیشانی شما را کامل می‌پوشاند. همچنین با سفت کردن بند دور گردنی، می‌توان از ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب جلوگیری کنید. جهت آشنایی بیشتر با کیسه‌ خواب الیاف و خرید دقیقتر مقاله بررسی کیسه‌ خواب الیاف را مطالعه بفرمایید. زیپ YKK تولید کشور ژاپن، از معروفترین و باکیفیترین زیپ‌های جهان است، زیپ یکی از اصلی ترین اجزای یک کیسه خواب است که دوام، روان بودن و سرعت عمل آن در هر شرایطی بسیار مهم است. زیپ دو طرفه به کار رفته در کیسه خواب‌های دنا این قابلیت را دارد تا در تمامی زوایا به خوبی عمل کند و در حین استفاده، از داخل کیسه خواب به راحتی باز و بسته شود. همچنین باز شدن زیپ از پایین این قابلیت را به شما می‌دهد که قابلیت تنفسی بودن کیسه خواب را بالا ببرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل TREK500 15C که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود. پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی‌استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند. درجه حرارت کامفورت (آسایش) 15 درجه سانتیگراد / درجه حرارت لیمیت (محدود) 10 درجه سانتیگراد دارای شکل مومیایی و بسیار راحت و دارای 2 زیپ با دستگیره دو طرفه برای تهویه بهتر پارچه آبگریز و تنفسی برای بهینه سازی عملکرد حرارتی کیسه خواب را داراست. کیسه خواب گرما تولید نمی کند بلکه گرمای تولید شده توسط بدن را حفظ می کند. بنابراین این دماها به مقاومت فرد در برابر سرما (حجم، خستگی و غیره)، تجهیزات (تشکی که از سرما عایق می‌شود و غیره)، و شرایط آب و هوایی (رطوبت ، باد و…) بستگی دارد.قبل از رفتن در کیسه خواب برای راحتی بیشتر این کارها را انجام دهید:• سر، دست ها و پاهای خود را گرم نگه دارید: از کلاه، دستکش و جوراب استفاده کنید • دست و پا ها را مالش دهید چون ماهیچه های شما 70 درصد انرژی مصرف شده را به گرما تبدیل می کنند با این حال شما باید این کار را بدون تحرک زیاد انجام دهید زیرا این کار می تواند باعث ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل Trek500 جدیدترین مدل کیسه‌خواب های کمپانی دکتلون است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است. از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی کوهنوردی به راحتی ممکن خواهد بود. پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی‌استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند. دمای بهینه برای استفاده از این کیسه خواب در 10 تا 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است. مطابق با استاندارد بین‌المللی سنجش گرمای کیسه‌خواب، دمای کامفورت در کیسه خواب بهاره فورکلاز ( کچوا ) 10 درجه بالای صفر و دمای لیمیت 5 درجه بالای صفر است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیسه خواب به گونه ای برای شما طراحی شده است تا در دمای 0 درجه سانتیگراد به راحتی بخوابید . هود دورتادور، یقه دوتایی، روکش ضخیم: همه چیز برای گرم نگه داشتن شما در این کیسه خواب در نظر گرفته شده است! طراحی منحصر بفرد این محصول تهویه با 2 زیپ با لغزنده دوتایی را فراهم می کند. کیسه خواب قابل ترکیب و اتصال به دیگر کیسه خواب ها از همین سری می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب صخره مدل دنا 300 دارای پارچه پلی استر با بافت متراکم و مقاوم در برابر آب در بالا بردن عمر کیسه خواب بسیار موثر است. الیاف ارتجاعی بسیار لطیف که عایق بسیار قوی گرما می باشد و از اتلاف گرما جلوگیری میکند. هم چنین دارای زیپ دو طرفه بسیار با کیفیت ykk ژاپن و شال زیپ برای عدم اتلاف دما از قسمت زیپ است. قابلیت جمع شدن کلاه برای عدم اتلاف دما را دارد. امکان باز کردن زیپ از قسمت پایین برای تنظیم دمای کیسه خواب فراهم شده است. هم چنین دارای کاور با قابلیت کاهش حجم برای قرار گیری راحت تر در کوله پشتی است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب اسنو هاک مدل ICE 700 از پر اردک با تراکم 80 درصد و پر طبیعی 100 درصد پر شده است. دارای آستر داخلی نایلون بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت و پارچه رویه نایلون بسیار با کیفیت است. این کیسه خواب بهترین عایق ممکن برای جذب رطوبت است و باعث می شود خوابی راحت و آرام داخل این کیسه داشته باشید. همچنین نوار دور گردنی ضخیم دور تا دور گردن را می پوشاند. بنابراین، این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کینگ کمپ مدل Oasis 250 XL یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در کمپینگ ، کوهنوردی و … به شمار می رود. این کیسه خواب که در رنگ های متنوعی و در ابعاد 75x(190+30) سانتی متر تولید می شود قادر است تا فضای مناسبی برای کاربر فرهام کرده تا شخص هنگام استفاده از آن ، احساس راحتی داشته باشد. رویه یا لایه بیرونی این کیسه خواب سه فصل از 100% پلی استر 210T, W/P Cire و لایه داخلی آن پلی استر 190T می‌باشد که دارای جنس عایق یا پرشده با Comfort Loft با فیل پاور 250g/㎡ است. پارچه به کار رفته در کیسه‌خواب قابلیت تنفس دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می‌باشد. می‌توان از کیسه‌خواب به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده کرد. دمای کامفورت این کیسه خواب تک نفره برای آقایان 7 درجه سانتی‌گراد و برای بانوان 12 درجه سانتی‌گراد قید شده است و دمای لیمیت آن 7 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است. همچنین دمای اکستریم آن نیز 3- درجه می‌باشد. زیپ این کیسه خواب مسافرتی دو طرفه است و قابلیت اتصال به کیسه خواب دیگر و تبدیلی شدن به یک کیسه خواب دو نفره را دارد. کیسه‌خواب یکی از مهمترین وسایلی است که برای یک طبیعت گرد لازم است و باید در سفر خود همیشه همراه داشته باشید. کیسه خواب کینگ کمپ مدل Oasis 250 XL بسیار سبک می‌باشد. وزن کلی این کیسه‌خواب 1.4 کیلوگرم است و این امر باعث راحتی بیشتر برای حمل و نقل آن می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دو نفره Naturehike NH21MSD06 دارای یک بالش توکار داخل کیف است. مناسب در پاییز، زمستان یا خوابیدن در اتاقی با تهویه مطبوع. کیسه خواب دو نفره از پارچه پلی استر 210T ساخته شده است که برای کمک به گرم نگه داشتن و محدود کردن گرد و غبار، ضد آب است. آستر پنبه ای داخل آن گرما را حفظ می کند، قابل تنفس است، نه مخفیانه. لایه پنبه توخالی نرم، گرم و الاستیک است. زیپ دو طرفه صاف و با کیفیت که محکم دوخته شده است. لایه محافظ زیپ از چسبیدن مو، نخ اضافی یا کثیفی جلوگیری می کند. دمای کامفورت این کیسه خواب 15 درجه سانتیگراد است. سایز کیسه خواب: کیسه خواب در هنگام باز شدن دارای سایز 145x215 سانتی متر می باشد که برای استفاده 2 نفر راحت است. در صورت تا شدن، فقط Φ28cm x 40cm به راحتی در هنگام مسافرت، پیک نیک، کمپینگ حمل می شود. این بالش دارای اندازه جمع و جور، راحت 24x37x8 سانتی متر است که در صورت عدم استفاده به راحتی تا می شود. ویژگی خاص: کیسه خواب دو نفره Naturehike را می توان در 2 کیسه خواب مستقل برای استفاده شخصی جدا کرد. یا ساختن پتو برای کل خانواده بسیار همه کاره و راحت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب Quechua مدل Forclaz 10، مناسب برای کسانی است که به دنبال کیسه خوابی سبک و کم حجم می باشند. اکثر افراد به خصوص کوهنوردان و یا کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند داشتن کیسه خواب Quechua مدل Forclaz 10، را به خاطر وزن کم، کم جا و داشتن پوشش سر به کیسه خواب های دیگر ترجیح می دهند. این محصول که متعلق به برند فرانسوی کچوآ می باشد با برخورداری از دمای کامفورت 10 درجه سانتی گراد و حداقل دمای 5 درجه سانتی گراد قابل استفاده در سه فصل سال بهار، تابستان و پاییز بوده و همراهی مناسب برای علاقه مندان به طبیعت گردی می باشد. رویه ی این محصول از جنس پلی آمید و آستری از جنس پلی استر بوده که نرمی و لطافت خوبی دارد. همچنین داخل این کیسه خواب از پلی استر پر شده تا گرمای مناسبی را برای کیسه خواب فراهم کند. زیپ در نظر گرفته شده برای این کیسه خواب به صورت دو طرفه با یک بند متصل به زیپ می باشد تا به راحتی هم از داخل و هم از خارج باز شود و احتمال شکسته شدن زیپ را کاهش می دهد. این زیپ که به صورت L شکل بوده و در قسمت چپ و در مدل دیگه در قسمت راست کیسه خواب تعبیه شده و می توانید با اتصال آن به یک کیسه خواب مشابه دیگر، از آن به عنوان یک کیسه خواب دو نفره استفاده نمایید. از مهمترین قسمت های این کیسه خواب وجود یک بند کشی در قسمت سرپوش بوده که با کشیدن آن قسمت سر کیسه خواب جمع شده و امکان نفوذ سرما را کاهش می دهد. در ضمن این محصول دارای کیف حمل از جنس پلی استر، جهت ذخیره سازی و حمل و نقل آسان می باشد که موجب محافظت از کیسه خواب در برابر پارگی و یا آسیب رساندن به آن می شود.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دونفره نیچرهایک مدل NH19S016، محصولی بی نظیر از کمپانی نیچرهایک که در سفرها، کمپینگ، کوهنوردی و ... مورد استفاده شما قرار می گیرد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه در تولید محصولات طبیعت گردی توانسته سهم بسزایی از بازار جهان را به خود اختصاص دهد. با داشتن کیسه خواب نیچرهایک در روزهای خنک و سرد سال که برای گذراندن اوقات فراغت به دامان طبیعت می روید، با خیالی آسوده در پایان روز به استراحت خواهید پرداخت. همچنین این کیسه خواب به دلیل برخورداری از دمای کامفورت 10 درجه سانتی گراد جزء کیسه خواب های گرم محسوب می شود و مناسب جهت استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز می باشد. کیسه خواب نیچرهایک دارای رویه ای از جنس پلی استر و آستر آن از پارچه Tricot است که وجود پارچه Tricot سبب شده تا نرمی و لطافت خاصی به کیسه خواب ببخشد. زیپ کیسه خواب ، به صورت دوطرفه بوده که سبب سهولت در استفاده از آن می شود. یکی از ویژگی های بارز این محصول باز شدن کامل زیپ آن بوده که قابلیت تبدیل به دو کیسه خواب تک نفره و پتو و یا زیرانداز را دارد. در کنار این محصول دو عدد بالش کوچک و قابل جدا سازی نیز قرار دارد که راحتی بیشتری را در هنگام استراحت برای شما فراهم می کند. طراح این کیسه خواب لایه زیرین را ۳۰ سانتی متر بلندتر قرار داده تا در هنگام خواب سر و گردن شما از فضای کافی و مناسب برای استراحت برخوردار باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل L350 Cotton کیسه خواب سبکی است که می توان از آن در هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ، سفر با دورچرخه و موتور، آفرود و … استفاده کرد. طراحی این کیسه‌خواب به صورت پاکتی (envelope) است که آزادی حرکت بیشتری در این نوع کیسه‌خواب ها وجود دارد. این نوع کیسه‌خواب‌ها این قابلیت را دارند که با استفاده از زیپ دو روی کناری به یکدیگر متصل شوند تا کیسه‌خواب دو نفره به دست بیاید.وزن کلی این کیسه‌خواب 1.7 کیلوگرم است و این امر باعث راحتی بیشتر برای حمل و نقل آن می‌شود.رویه کیسه‌خواب از جنس کتان شست و شو داده شده می‌باشد که با الیاف کتان، پر شده است. پارچه به کار رفته در کیسه‌خواب قابلیت تنفس دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می‌باشد. می‌توان کیسه‌خواب را کامل باز کرد و از آن به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پانچویی نیچرهایک مدل SD-04 Cloak Cotton در نقش یک پتو می تواند شما را دربرابر سرما و باران حفظ کند. می توانید از آن در برنامه های طبیعت گردی و کمپینگ استفاده کنید و به راحتی قابل حمل است. این پانچو برای بزرگسالان با قد 180 سانتی متر و کمتر ایده آل می باشد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز طراحی شده است. دمای کامفورت کیسه خواب پانچویی نیچرهایک 15 درجه سانتی گراد می باشد. رویه پانچو از نایلون ضد آب تهیه شده و داخل آن با الیاف کتان پر شده است. از آنجایی که این پانچوی گرم تنها 800 گرم وزن دارد، می توان در برنامه های کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ، بک پکینگ، سفر با دوچرخه و موتور و غیره از آن استفاده کرد. پشت پانچو در حالت عادی 115 سانتی متر و جلوی آن 85 سانتی متر طول دارد. پانچو در حالت باز شده 200 سانتی متر طول و 140 سانتی متر عرض دارد و می تواند به عنوان پتو مورد استفاده قرار بگیرد. جلوی پانچو جیب بزرگی وجود دارد که زیپ بسیار نرم و روانی دارد. دو طرف کیسه خواب پانچویی نیچرهایک مدل SD-04 Cloak Cotton با دکمه های فشاری پلاستیکی بسته می شود و به راحتی می توان آنها را باز و بسته کرد؛ ضمن آن که دوخت پانچو بسیار تمیز و محکم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کوهنوردی یکی از لذت بخش ترین فعالیت های طبیعت گردی و در عین حال ورزشی چالش برانگیز است. اما، به شرطی که وسایل و تجهیزات مناسب با فعالیتمان را به همراه داشته باشیم. بسیاری از ما تجربه کرده ایم که سرمای زمستان می تواند لذت یک سفر را به خاطره ای تلخ تبدیل کند. سرماخوردگی، سردرد و شاید عواقبی بسیار وخیم تری را نیز می تواند در پیش داشته باشد. عدم استراحت شبانه در یک سفر، خستگی روز بعد را به همراه خواهد داشت. از این رو، گرم نگه داشتن خود علی الخصوص در هنگام شب و در حین خواب از اهمیت بسزایی برخوردار است. داشتن یک کیسه خواب کوهنوردی برای استراحت در طبیعت و کمپینگ، ضروری به‌نظر می‌رسد ولی جنس و کاربرد آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. گرمای کیسه خواب توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود می شود، بوجود می آید. این لایه عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کایلاس Kailas Trek 300 KB110020 با پارچه با چگالی بالا و سبک ، نرمی و لطافت را برای شما به ارمغان می آورد. -عایق بندی : 90% پر اردک غاز + Thermopuff -عایق حرارتی در نقاط ( شانه ، پا و لگن ) برای گرم نگه داشتن هر چه بیشتر تعبیه شده است -دارای دکمه آهنربایی در قسمت یقه برای دوام و راحتی بیشتر -دارای کیسه استراحت

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز MT500 از کیسه خواب های تخصصی کوهنوردی و مناسب برای خواب در دمای منفی 5 درجه تا منفی 11 درجه می باشد. ساخته شده با تمام استانداردهای روز دنیا برای قد تا 185 سانتی متر است

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر اسنوهاک کد K2-600 یکی از محصولات برند اسنوهاوک است که از پر غاز سفید تراکم 90/10 پر شده است. دارای 600 گرم پر به نسبت وزن 1000 گرمی کیسه خواب که مانع از هدر رفتن گرمای بدن می شود. پارچه کیسه خواب ساخت شرکت KOLON کره ی جنوبی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. دارای آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت است. کلاه خواب تمام سر شما را می پوشاند، گرما را حفظ می کند و به شما اجازه می دهد تا راحت تر تنفس کنید. همچنین این کلاه بسیار جادار با چفت شدن بند جهت پوشاندن بخش بیشتری از صورت از ورود هوای سرد به داخل جلوگیری می کند. داخل کیسه خواب در قسمت پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا از نفوذ سرما از قسمت زیپ به داخل جلوگیری کند و فضایی گرم و نرم را برای شما به ارمغان می آورد. قابل ذکر است که پر به کار رفته در این کیسه خواب پر اسنوهاوک بهترین عایق ممکن برای جذب رطوبت است و باعث می شود خوابی راحت و آرام داخل این کیسه داشته باشید. همچنین نوار دور گردنی ضخیم دور تا دور گردن را می پوشاند. بنابراین، این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدف از خرید یک کیسه خواب یک خواب راحت در خارج از منزل و در سفر ها است. این محصول با داشتن طرحی مناسب برای استفاده در دماهای معمولی پیشنهاد میگردد چرا که باید دقت کرد همانطور که هوای سرد باعث اذیت شدن میشود، هوای گرم نیز همین مشکل را بوجود خواهد آورد. در خرید کیسه خواب خود دقت کنید. این کیسه خواب مسافرتی ساخت شرکت پاویلو بست وی است، جنس کلی محصول از پلی استر 190 درجه بوده و در دمای -11 تا12 درجه سانتی گراد کارایی دارد. دارای یک بالش بادی است که با حجم بسیار کم داخل یک ساک حمل و نقل کم حجم قرار میگیرد. یک زیپ بلند با کیفیت تا انتهای این کالا دیده میشود و در صورت باز کردن این زیپ تا انتها، میتوان این کیسه خواب را به یک زیر انداز تبدیل کرد. limit:3 تا 37 درجه comfort: 8تا46 سانتی متر

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین کیسه خواب نمونه ای است که بتواند از بدن شما در برابر سرما، رطوبت و نفوذ حشرات در یک تفرجگاه یا هر منطقه تفریحی حفاظت نماید که ما در ساخت این محصول این چنین ارزش هایی را اضافه نموده ایم. امروزه حتی بهترین کیسه خواب های دونفره نیز از الیاف با وزن کم تولید می شوند و این محصول وزن سنگینی ندارد که باعث میشود برای حمل و جابجایی دچار دردسر نشوید. علاوه بر این قدرت خوبی در حفظ دمای بدن دارد، اما حجم بسته بندی بزرگ و سنگینی را ارائه نمی دهد. این محصول به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف درجه یک کاملا ضد آب تولید شده است. و همچنین این کیسه خواب به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف کاملا در برابر باد و سرما مقاوم است و اجازه نفوذ سرما را نمی دهد. این پارچه ها قابلیت بالایی در دفع آب از خود دارند، به نحوی که هیچ گونه مواد و آبی را از بافت خود عبور نمی دهند , به همین دلیل آن ها را با نام پارچه های شمعی ضد رطوبت هم می شناسند. همچنین به دیگر خواص این کالا میتوان به ویژگی هایی نظیر حفظ کردن حرارت بدن , ضد باکتری و قابلیت شستشوی زیاد و مداوم اشاره نمود. این کیسه خواب مناسب حداکثر قد 190 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین کیسه خواب نمونه ای است که بتواند از بدن شما در برابر سرما، رطوبت و نفوذ حشرات در یک تفرجگاه یا هر منطقه تفریحی حفاظت نماید که ما در ساخت این محصول این چنین ارزش هایی را اضافه نموده ایم. امروزه حتی بهترین کیسه خواب های دونفره نیز از الیاف با وزن کم تولید می شوند و این محصول وزن سنگینی ندارد که باعث میشود برای حمل و جابجایی شما دچار دردسر نشوید. علاوه بر این قدرت خوبی در حفظ دمای بدن دارد، اما حجم بسته بندی بزرگ و سنگینی را ارائه نمی دهد. این محصول کاملا ضد آب تولید شده و در دوخت ان از پارچه پلی استر آستر تترون کره ای استفاده شده است که این پارچه به دلیل وجود الیاف پلی استر دارای استحکام بالا و همچنین بخاطر وجود ویسکوز لطافت قابل توجهی در پارچه ایجاد نموده است. همچنین به دیگر خواص این کیسه خواب میتوان به مواردی نظیر حفظ کردن حرارت بدن , ضد باکتری و قابلیت شستشوی زیاد و مداوم اشاره نمود. این کیسه خواب دارای زیپ استخوانی هشت از دو طرف است و مناسب حداکثر قد 190 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر نیچرهایک مدل CW400 Mummy Large از بهترین الیاف پر با خلوص 90% ساخته شده و مناسب چهار فصل میباشد. این کیسه خواب در کیف مخصوص جمع شده و به اندازه ی یک بطری 1.5 لیتری کوچک می شود. وزن آن بسیار کم است و رویه آن از نایلون 20D مقاوم در برابر نفوذ آب تهیه شده است. این کیسه خواب 930 گرم وزن دارد و برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ، بک پکینگ، سفر با دوچرخه و موتور و مواردی از این دست ایده آل می باشد. طراحی کیسه خواب CW400، طراحی پاکتی است که نسبت به مدل های مومیایی حجم بیشتری دارد، اما فرد فضای بیشتری برای حرکت دارد. دمای کامفورت کیسه خواب 5 درجه سانتی گراد و دمای لیمیت آن 0 درجه می باشد؛ بنابراین برای استفاده در فصل زمستان و هوای سرد گزینه بسیار خوبی است. در فصول گرم تر سال می توان زیپ کیسه خواب را به طور کامل باز کرد و به صورت دو نفره از آن استفاده نمود. پارچه نایلون 20D 400T به کار رفته در کیسه خواب، مقاومت بالایی به آب دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. زیپ YKK دو طرفه سبب می شود که بتوان بالا و پایین کیسه خواب را به صورت جداگانه باز کرد. کیسه خواب پر نیچرهایک مدل CW400 Mummy Large دارای کلاه بزرگی است که در قسمت صورت با بند کشی محکم می شود و احتمال نفوذ سرما به داخل را به حداقل می رساند. این مدل یکی از بهترین لوازم خواب و شب مانی در طبیعت است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای لذت بردن از سفر به طبیعت نیاز به وسیله های متفاوتی وجود دارد. وسیله هایی که میتوانند میزان لذت بردن از طبیعت را چندین برابر کنند. این موضوع هنگامی که میخواهید کمپ بزنید و شب را در طبیعت سپری نمایید اهمیت بیشتری نیز دارد. کیسه خواب از جمله محصولاتی است که میتواند به شما برای گذراندن اوقاتی خوش در طبیعت کمک ویژه ای نماید. اما کیسه خواب ها نیز با گذشت زمان دچار تغییرات مهمی شده اند، تغییراتی که میتواند بر کیفیت آن تاثیرگذار باشد از همین رو باید توجه داشته باشید که هر نوع کیسه خوابی نمیتواند از بدن شما در برابر خطرات احتمالی مراقبت نماید. بنابراین توصیه میکنیم حتما در هنگام خرید کیسه خواب نهایت دقت را بکار بگیرید. کیسه خواب دیزرت اند فاکس یک انتخاب بسیار مناسب برای طبیعت گردی در کشور عزیزمان میباشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل U Series Envelope U350 از کیسه خواب های جدید برند نیچرهایک می باشد که در وهله اول برای سفر با سفر با دوچرخه طراحی شده، اما می توان از آن در هر برنامه ای اعم از کمپینگ، کوهنوردی و غیره استفاده کرد. طراحی این کیسه خواب به صورت مستطیلی یا به اصطلاح فنی تر پاکتی است که آزادی حرکت بیشتری در این نوع کیسه خواب ها وجود دارد. کیسه خواب های U Series این قابلیت را دارند که با استفاده از زیپ دو روی کناری به یکدیگر متصل شوند تا کیسه خواب دو نفره به دست بیاید. رویه کیسه خواب از جنس پلی استر 190T می باشد که با الیاف کتان طبیعی پر شده است. پارچه به کار رفته در کیسه خواب قابلیت تنفس دارد و در عین حال سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. می توان کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل U Series Envelope U350 را کامل باز کرد و از آن به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده کرد. دمای کامفورت این مدل 1 درجه و دمای لیمیت آن منفی 2 درجه سانتی گراد می باشد. زیپ کیسه خواب دو طرفه است و می توان قسمت های بالا و پایین را به صورت جداگانه باز کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دلایل خرید کیسه خواب نورث فیس Aleutian 50/10 اگر فصل خارج از منزل شما در تمام طول سال باشد ، کیسه خواب الیاف مصنوعی ALEUTIAN برای شماست. شما را در دمای پایین تا انجماد گرم نگه می دارد ، خواب خوب در زمستان را تضمین می کند و دارای یک طراحی خلاقانه و جذاب است. ویژگی های نورث فیس Aleutian 50/10 با استفاده از این کیسه خواب شما تجهیزات مناسبی از بهار تا پاییز دارید. این کیسه خواب شما را در شب ها تا 2 درجه گرم نگه می دارد. کیسه خواب یک زیپ نوآورانه دارد که با یک حرکت صاف قابل باز شدن است. مواد استفاده شده در آن از Heatseeker™ Eco بوده که باعث گرم شدن شما در کیسه خواب می شود. و به خصوص در اطراف بدن فوقانی و در پاها بسیار گرم می باشد. قسمت داخلی دارای پشم گوسفند نرم است. کیسه خواب تاشو جمع و جور است و سبک وزن است. ایده آل برای ماجراهای چادر سه فصل.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب snowhawk zagros 600 با ابعاد 220x30x30 سانتیمتر و محدوده تحمل سرمایی از _5 تا 0 تا 5 درجه سانتیگراد می باشد و دارای زیپ sbs بوده که در کوهنوردی می توان در مناطق خاص با خیال راحت از آن استفاده کرد و جنس داخلی از 600 گرم پر تهیه شده است و لایه بیرونی 100 نایلون و لایه داخلی 100 درصد پلی استر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری ziz از کیسه خواب های نکو یکی از با کیفیت ترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد که موجب خوابی بسیار دلچسب می شود. از مواردی که این کیسه خواب را متمایز کرده می شود به آستر پنبه ای داخل کیسه خواب اشاره کرد که مانع از تعریق میشود( تعریق و خیس شدن کیسه خواب موجب لرز و احساس سرما می شود) و گرمای بیشتر و مطلوب تری را احساس می کنید. از دیگر مزایای این مدل استفاده از زیپ های دو طرفه ژاپنی YKK می باشد که معروف ترین برند زیپ در دنیاست . نرمی و استهلاک کم ویژگی این مدل زیپ می باشد. زیپ دو طرفه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا هم بتواند از قسمت پای کیسه خواب زیپ را جهت تنظیم دما باز کند و هم از قسمت بالای کیسه خواب. از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب می باشد که احساس سبکی و نرمی بسیار بیشتری به نسبت کیسه خواب های دیگر به شما می دهد و هنگام استفاده افزایش حجم بیشتری پیدا می کند. تسمه های مختلف جهت تنظیم ورود و خروج هوا به کیسه خواب یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که آن را به یک کیسه خواب حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری ziz از کیسه خواب های نکو یکی از با کیفیت ترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد که موجب خوابی بسیار دلچسب می شود. از مواردی که این کیسه خواب را متمایز کرده می شود به آستر پنبه ای داخل کیسه خواب اشاره کرد که مانع از تعریق میشود( تعریق و خیس شدن کیسه خواب موجب لرز و احساس سرما می شود) و گرمای بیشتر و مطلوب تری را احساس می کنید. از دیگر مزایای این مدل استفاده از زیپ های دو طرفه ژاپنی YKK می باشد که معروف ترین برند زیپ در دنیاست . نرمی و استهلاک کم ویژگی این مدل زیپ می باشد. زیپ دو طرفه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا هم بتواند از قسمت پای کیسه خواب زیپ را جهت تنظیم دما باز کند و هم از قسمت بالای کیسه خواب. از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب می باشد که احساس سبکی و نرمی بسیار بیشتری به نسبت کیسه خواب های دیگر به شما می دهد و هنگام استفاده افزایش حجم بیشتری پیدا می کند. تسمه های مختلف جهت تنظیم ورود و خروج هوا به کیسه خواب یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که آن را به یک کیسه خواب حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاینر کیسه خواب اوت ول مدل Cotton Liner Single، محصولی کاربردی جهت استفاده در داخل کیسه خواب می باشد. این محصول علاوه بر افزایش دمای کیسه خواب، باعث تمیز نگهداشتن فضای داخلی آن می شود و می توان از آن در هنگام سفرهای طبیعت گردی، کمپینگ، اقامت در هتل و ... بهره برد. جهت جلوگیری از شستشوی بیش از حد و پردردسر کیسه خواب که سبب از بین رفتن کیفیت و الیاف کیسه خواب شده و گاهی منجر به خسارت و یا خرابی آن می شود از لاینر می توان استفاده کرد. همچنین در زمانی که از تمیز بودن تشک های هتل و یا محل اقامت خود اطمینان ندارید، به راحتی می توانید در داخل لاینر استراحت کنید. لاینر کیسه خواب Cotton Liner Single دارای پارچه ای نرم و راحت از جنس پلی کتان (%20 پنبه و %80 پلی استر) با ساختاری مستطیل شکل می باشد که همچنین پس از استفاده قابلیت شستشو دارد. در چهار گوشه کیسه خواب تسمه هایی با دکمه فشاری وجود دارد که به راحتی قابل اتصال به کیسه خواب بوده تا از حرکت آن در داخل کیسه خواب جلوگیری نماید. در ضمن این محصول جهت حمل و نقل آسان در داخل کیف مخصوصی بسته بندی شده است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری ziz از کیسه خواب های نکو یکی از با کیفیت ترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد که موجب خوابی بسیار دلچسب می شود. از مواردی که این کیسه خواب را متمایز کرده می شود به آستر پنبه ای داخل کیسه خواب اشاره کرد که مانع از تعریق میشود( تعریق و خیس شدن کیسه خواب موجب لرز و احساس سرما می شود) و گرمای بیشتر و مطلوب تری را احساس می کنید. از دیگر مزایای این مدل استفاده از زیپ های دو طرفه ژاپنی YKK می باشد که معروف ترین برند زیپ در دنیاست . نرمی و استهلاک کم ویژگی این مدل زیپ می باشد. زیپ دو طرفه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا هم بتواند از قسمت پای کیسه خواب زیپ را جهت تنظیم دما باز کند و هم از قسمت بالای کیسه خواب. از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب می باشد که احساس سبکی و نرمی بسیار بیشتری به نسبت کیسه خواب های دیگر به شما می دهد و هنگام استفاده افزایش حجم بیشتری پیدا می کند. تسمه های مختلف جهت تنظیم ورود و خروج هوا به کیسه خواب یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که آن را به یک کیسه خواب حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب ایزی کمپ کد 0001 برای طبیعت‌گردی طراحی شده است؛ این کیسه‌خواب رویه‌ای از جنس پلی‌استر دارد که مقاومت زیادی دربرابر سایش و پوسیدگی برخوردار است و تراکم زیاد الیاف به‌کاررفته در آن باعث افزایش دوام و استحکام رویه می‌شود و همین موضوع کمک می‌کند تا بتوان از این محصول مدتی طولانی در انواع برنامه‌های خارج‌شهری استفاده کنید. ابعاد این محصول به‌گونه‌ای تخمین زده شده است که با استفاده از آن، فضایی کافی برای استراحت خواهید داشت. این کیسه‌خواب کمی عریض‌تر است تا به‌راحتی برای همه افراد با جثه‌های متفاوت مناسب باشد. کیسه خواب ایزی کمپ دارای طولی برابر با 200 سانتی‌متر است. این ابعاد در نظر گرفته شده کمک می‌کند تا افراد بلندقد هم قادر باشند از این کیسه‌خواب برای داشتن خوابی راحت بهره ببرند. بسته‌بندی کیسه‌خواب کد 001 همچون یک کیف زیپی متصل به محصول است. این کالا علاوه بر کیسه خواب یک بالش، زیرانداز و پتو مناسب نیز است.

معرفی

کیسه خواب خوب یکی از اصلی ترین لوازم کوهنوردی است که هر کوهنوردی حداقل باید یکی از آن ها را داشته باشد. این کیسه بسیار مناسب برای کمپینگ و مسافرت های طولانی در طبیعت است. از مزایای کیسه خواب اسن است که دمای بدن را حفظ می‌کند. کیسه خواب ها در برش ها و شکل های فیزیکی متفاوتی وجود دارد.

ویژگی و کاربرد

با داشتن کیسه خواب شما می‌توانید در طبیعت در هر شرایط آب و هوایی استراحت کنید. اگر دنبال بهترین عایق هستید تا با وزن کم و اندازه کوچک خود کمترین فضا را در وسایل شما حین سفر اشغال کند تهیه یک کیسه خواب به شما توصیه می‌شود. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 از الیاف ساخته شده است. کیسه خواب های الیاف، به سختی رطوبت را جذب می‌کنند و سریعتر از کیسه خوای پر خشک می‌شوند. از مزایای این کیسه خواب این است که شما دیگر نگران گلوله شدن این کیسه خواب به هنگام خیس شدن نخواهید بود. این کیسه خواب به هنگام خیس شدن خاصیت عایق بودن خود را بیشتر حفظ می‌کند. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 تک نفره قابلیت استفاده به عنوان بالش، زیر انداز، کیسه خواب و پتو را دارد. جنس رویی این کیسه خواب از پلی استر است. نحوه بسته شدن این کاور با زیپ است. جنس داخلی این کیسه خواب از پلی استر بوده و زیپ از راست باز و بسته می‌شود.

جمع بندی

یکی از مواردی که می‌تواند خستگی یک طبیعت گرد را کم کند داشتن یک خواب راحت و آرام در دل طبیعت است. اما وجود رطوبت، سرمای هوا به خصوص در کوهستان، و یا شب‌های بیابان باعث می‌شود. اما بد نیست به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر قصد داشته باشید که شب را درون چادر به سر کنید بازهم از نیاز شما به کیسه خـواب از بین نخواهد رفت. وزن این کالا 2120 گرم است که قابلیت حمل دارد و به راحتی در خودرو شما جا می‌شود. از مزایای استفاده از کیسه خواب پر شده با الیاف این است که برای مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب هستند. این محصول در اثر رطوبت گلوله نمی‌شود و خاصیت عایق بودن آن افزایش پیدا می‌کند. کیسه خواب ایزی کمپ کد 0002 قابلیت استفاده به عنوان بالش، زیر انداز، کیسه خواب و پتو را دارد. استفاده از کیسه خواب باعث می‌شود تا در سفر احساس بهتری داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. شما با تهیه این کیسه خواب می‌توانید در طبیعت استراحت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پکینیو (کله گاوی) مدل پلار 300 (POLAR 300) دارای طراحی مومیایی شکل و مناسب هوای معمولی است. این کیسه خواب دارای دمای راحتی 3+ برای آقایان و 7+ برای بانوان است. جنس پارچه رویه نایلون ریپ استاپ 420T، پارچه داخل نایلون 380 و زیپ آن YKK ژاپن است. برای پُرکردن آن از 300 گرم پر 10/90 اردک سفید با تراکم 650 استفاده شده است. از دیگر ویژگی های خوب آن می توان به وزن و حجم کم آن اشاره نمود. وزن در حدود 800 گرم و اندازه فشرده شده اش نیز 18x30 سانتیمتر است. کیسه خواب پلار 300 کله گاوی دارای طول 215، عرض شانه 85 و جای پا 55 سانتیمتر است. طراحی آن به صورت مومیایی با کلاه است. دور کلاه کیسه خواب قابل تنظیم است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب Snow Hawk مدل ZAGROS 900 برای برنامه های کوهنوردی نیمه سنگین مسافرت و کمپینگ یک گزینه ی ایده آل محسوب می شود . یکی از ایده آل ترین عایق هایی که برای کیسه خواب های کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد پر می باشد . پر به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن باعث می شود که یک کیسه خواب با ابعاد کوچک ولی دمای قابل تحمل بسیار پایین داشته باشیم . این کیسه خواب از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به سبب بهره گیری از عایق پر وزن بسیار کمی را نیز دارا می باشد . همچنین این کیسه خواب دارای یک کانال پر مجزا در قسمت گردن و یک کانال پر در سمت داخلی زیپ اصلی می باشد تا سرما از این قسمت ها به داخل نفوذ نکند . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که اهل سفرهای کویری و کمپینگ هستند حتما با کیسه خواب آشنایی دارند. شاید استراحت در بیابان و کوه سخت به نظر برسد اما انتخاب یک کیسه خواب مناسب لذت استراحت در این شرایط سخت را به شما هدیه می‌کند. لزوم وجود کیسه خواب مناسب برای کوهنوردان حرفه‌ای پوشیده نیست. کیسه خوابی که در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و محافظ خوبی برای فرد در برابر سرما و شرایط بد آب و هوایی باشد. از ویژگی‌های جالب توجه کیسه خواب REDCAMP مدل G200 باید به قابلیت استفاده از آن در چهار فصل سال و همینطور مقاومت خوبش در برابر نفوذ آب است. رویه‌ی استفاده شده برای این کیسه خواب از الیافی است که در برابر رطوبت موجود در محیط مقاوم هستند. این کیسه خواب برای استفاده افراد تا بلندی قد 205 سانتی‌متر مناسب است. در کل کیسه خواب REDCAMP مدل G200 طراحی بسیار ساده‌ای دارد و یکی از کوچکترین کیسه خواب های موجود در بازار است و گزینه مناسبی برای کوهنوردانی است که در شرایط سخت و دمای پایین آب و هوایی قصد خوابی راحت در دل طبیعت را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گتر کوهنوردی صخره مدل کامفی پرو طراحی شده تا کفش و شلوار شما را از هرگونه آسیب و خیس شدن، مصون نگه دارد. گتر کوهنوردی یکی از ضروری ترین تجهیزات هر کوهنوردی و طبیعت گردی است. توصیه می‌شود در تمامی برنامه‌ها از گتر استفاده شود تا کفش و شلوار ارزشمند شما را سالم نگه دارد. کامفی پرو با زیپ YKK، پارچه گورتکس ضد خش، ضد آب و تنفسی با عایق بندی گورتکس، تسمه قابل تعویض بسیار مقاوم، نوار چسبی ضد آب و تسمه کیلپسی قابل رگراژ، از بهترین گترهای کوهنوردی موجود در بازار است. گتر کوهنوردی کامفی به خوبی تمامی جهات کفش شما را پوشش می‌دهد و تا زیز زانو را می‌پوشاند. این گتر مناسب گام برداری در برف عمیق است و می‌توان ساعت‌ها در برف با آن کوهنوردی کرد. تسمه به کار رفته از جنس پلی پروپلین بادوام است و اگر درست رگراژ شود سالها برای شما کار می‌کند (توجه داشته باشید از ضربه خوردن تسمه با سنگ‌های تیز جلوگیری کنید). گیره فلزی مقاوم در قسمت جلوی گتر جهت اتصال به بند کفش تعبیه شده است تا از حرکت گتر به بالا در اثر فشار ضربه برف جلوگیری کند. زیپ Ykk در گتر کوهنوردی اُنیسه از زیپ YKK ژاپی استفاده شده است که بهترین زیپ دنیا برای استفاده در پوشاک است. این زیپ بسیار روان، خوش دست و با طول عمر بسیار بالا است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب ها همیشه از محصولات پر طرفدار بین کوهنوردان و طبیعت گران بوده اند ، حجم بسته بندی کوچک و نهایتا راحتی از جمله ویژگی های کیسه خواب های KANTAL است.این محصول به راحتی در هر کوله پشتی جا می شود و می توانید در انواع سفر ها و برنامه های کوهپیمایی هم آن را به همراه داشته باشید و خیالتان از یک خواب آسوده در طبیعت راحت باشد . دمای Exterme (حداقل دما) : منفی 12 درجه

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل