نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیرانداز سفری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر عاشق طبیعت گردی و برپایی کمپینگ و همچنین پیک نیک های به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده و دوستان خود هستید، پیش از هر اقدامی باید به فکر تهیه کردن یک زیرانداز مسافرتی باکیفیت برای خودتان باشید. خرید زیرانداز سفری با توجه به انواع و اقسام مدل هایی که امروزه در بازار موجود می باشد، کمی سخت و پیچیده شده است، به همین دلیل هنگام خرید نیازمند اطلاعاتی کافی می باشید. پس در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا نکات ارزشمندی را برای خرید زیرانداز سفری در اختیارتان قرار دهیم.

زیرانداز سفری چیست؟

در واقع می توان گفت زیرانداز نوعی پوشش از جنس های متفاوت است که همانند فرش برای نشستن بر روی زمین در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری کرده و می توانید به عنوان زیر سفره و یا زیلو برای داخل چادر مسافرتی از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز سفری

انواع زیرانداز سفری

زیرانداز سفری حصیری

این نوع زیر انداز از چوب تولید شده و دقیقا همان حصیر سنتی می باشد. از مزایای کاربردی این زیر انداز می توان به وزن کم و عدم گرفتن خار و خاشاک، گرد و خاک به خود اشاره کرد.

زیر انداز سفری حصیر‌‌‌ پلاستیک

این نوع زیر انداز دقیقا از نظر بافت و ظاهر شبیه زیر انداز حصیری بوده و فقط حصیر آن ها به جای چوب از پلاستیک بافته شده است. از مهم ترین ویژگی این نوع زیراندازها می توان به طول عمر بیشتر آن ها در مقایسه با زیراندازهای حصیری چوبی اشاره کرد.

زیرانداز سفری پارچه ای

این نوع زیرانداز از جنس پارچه مقاوم بوده و نسبت به مدل های قبلی فضای کمتری را اشغال می کنند. تنها ایرادی که دارند این است که نشستن روی آن ها چندان راحت نبوده و ناهمواری های روی زمین را به راحتی احساس خواهید کرد.

زیرانداز سفری ضدآب

این نوع از زیر انداز مشابه زیرانداز پارچه‌ای بوده با این تفاوت که مقداری ضخیم تر می باشد. آب را به خود جذب نکرده و مناسب برای استفاده در سطوح خیس و مرطوب می باشد. شما از این زیرانداز می توانید در کنار رودخانه و ساحل دریا استفاده کنید.

زیرانداز بادی

در واقع می توان گفت کم حجم ترین زیرانداز سفری نوع بادی آن می باشد. برای استفاده از این زیراندازها نیاز به یک تلمبه برای باد کردن خواهید داشت. نسبت به نمونه های قبلی نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند. ناگفته نماند که این زیرانداز ها را نمی توان در جاهایی که امکان سوراخ شدن آن ها وجود دارد، استفاده کرد.

زیرانداز فوق فشرده

این زیراندازها از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و باعث می شود میزان هوای بیشتری را در خود حبس کنند. زیراندازهای فوق فشرده برای مکان های سطح خشک که ناهمواری داشته و پر از سنگریزه هستند، استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید زیرانداز سفری

اندازه مناسب

هنگام خرید زیرانداز سفری توجه به اندازه آن از نکات بسیار مهم می باشد. برای این منظور حتما به تعداد نفراتی که در هر پیک نیک همراهتان هستند، توجه نمائید.

وزن محصول

زبرانداز سفری به دلیل جا به جایی مداوم باید دارای وزنی مناسب باشد. یادتان باشد گاهی اوقات شما مجبور هستید زیر انداز خود را زیر بغل زده و یا آن را به کوله مسافرتی خود متصل نمایید؛ پس بهتر است تا جایی که امکان دارد، زیرانداز شما از وزنی کم برخوردار باشد تا جا به جایی آن نیز برایتان راحت تر صورت گیرد.

میزان ضخامت

از پارامتر ضخیم و یا نازک بودن زیرانداز مورد نظر خود نیز غافل نشوید. هرچه محصول انتخابی شما ضخیم تر باشد، یقینا از نرمی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. همچنین ناگفته نماند ضخیم تر بودن زیراندازها جهت انتقال کُندتر سرمای زمین تاثیرگذار خواهد بود.

جنس زیرانداز

همانطور که در بالا اشاره کردیم زیراندازها از جنس های مختلفی نظیر پارچه، پلاستیک، چوب و فوم فشرده تولید می شوند. هر یک از این جنس ها معایب و مزایای خاص خود را دارند که باید با توجه به نوع ناز بهترین نمونه را انتخاب و خریداری نمائید.

ضد آب بودن محصول

به طور حتم هیچ کس دوست ندارد وقتی در محیطی نشسته است، بطور کاملا ناگهانی احساس خیسی و تر شدگی کند. به همین دلیل توصیه می شود زیراندازیی استفاده کنید که از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. این نمونه از محصولات معمولا هم از لایه رویین و هم از لایه زیرین خود دارای مقاومت مطلوب در برابر مایعات و رطوبت هستند.

انتخاب رنگ و طرح

اینکه زیرانداز سفری شما به چه رنگ و طرحی باشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظرتان خواهد داشت. با این حال توصیه می کنیم با توجه به شرایط خاکی و گِلی اغلب مکان های قابل استفاده از زیراندازها، حتی المقدور به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های تیره نروید. زیرا اینگونه رنگ ها خیلی زود کثیفی موجود بر روی خود را نشان می دهند.

در خصوص طرح نقش بسته شده بر روی محصول انتخابی تان نیز خودتان می توانید تصمیم بگیرید.

حمل و نقل آسان

هنگام خرید بهتر است به سراغ زیراندازهایی بروید که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار می باشند. این مدل از محصولات عموما دارای کیف و یا کاور مخصوصی جهت ایجاد راحتی هرچه بیشتر در جا به جایی های طولانی و کوتاه مدت خود هستند. چنانچه زیرانداز شما از دو طرف خود دارای دسته هایی باشید که بتوان به هنگام جمع کردن محصول از آن دسته ها برای حمل و نقل آسانتر استفاده کرد، خیلی بهتر است.

شستشوی راحت

زیراندازها به دلیل استفاده در محیط های اصولا غیر بهداشتی نیاز به شستشوی مرتب و منظم دارند. به همین دلیل سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی بروید که شستن آنها خیلی نیاز به رعایت نکات ویژه ای نداشته باشد.

بهترین برند زیر انداز سفری و قیمت زیرانداز سفری

با توجه به نکات ذکر شده سعی در خرید بهترین زیراندازسفری که دارای برندی معتبر و شناخته شده مانند تامکس، سومریا، تتیس و … در کنار قیمت مناسب دارد، بروید. زیرا در این صورت زیرانداز سال های سال برایتان ماندگاری داشته و می توانید در شرایط مختلف از آن به خوبی استفاده نمائید.

روش نگهداری از زیرانداز سفری

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید زیرانداز سفری گفته شد، می توانید زیرانداز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زیرانداز مسافرتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در سال های اخیر، تولید فوم TPE بیشتر و بیشتر شده است، در بسیاری از زمینه های حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در انرژی، TPE به تدریج جایگزین PVC می شود. TPE می تواند بازیافت و استفاده مجدد شود.فوم TPE با وجود ویژگی قابل بازیافت بودن و دوام بیشتر امروزه مورد توجه مشتریان قرار گرفته .استفاده این نوع مت برای افراد مبتدی و نیمه حرفه و حرفه ای پیشنهاد می شود.قابل استفاده برای ورزش های مختلف مانند یوگا و پیلاتس و ورزش های ایروبیک استفاده از زیرانداز ورزشی برای انجام دادن حرکات ورزشی باعث حفظ سلامتی و تندرسی شما می‌شود. مت یوگا 10 میلی متری TPEسطحی نرم سبب میشود، در زمان اجرای تمرینات دچار لغزش نشوید و حرکات ورزشی را به طور صحیح انجام دهید. مت یوگا TPE دو رو 10 میلیمتری برای جلوگیری از تماس بدن با سطح سخت و آلوده در زمان انجام حرکات ورزش‌هایی مانند یوگا، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و… بسیار مناسب و البته لازم است.مت وزنی سبک داشته ومی توانید به راحتی آن را با خود حمل کرده و در هر مکانی که مایل بودید از این وسیله استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از وسایل ضروری کوهنوردان و طبیعت‌گردانی که قصد شب‌مانی در طبیعت را دارند، زیرانداز مناسب کیسه خواب است. بدون زیرانداز کیسه خواب، قطعا نفوذ سرما در طول شب‌های کوهستان انکارناپذیر است، حتی اگر ادعا کنید بهترین و گرم‌ترین کیسه خواب را به همراه دارید.پیشنهاد ما زیرانداز آکاردیونی برند نیچرهایک مدل NH20FCD07 است.این زیرانداز با توجه به ابعاد بزرگ 2.5 x 56 x 187 سانتی متر وزنی معادل 530 گرم دارد که بسیار سبک است که با توجه به ضخامت 2.5 سانتی و روکش آلومینیوم ( R Value : 1.7 ) از شما در برابر نفوذ سرما از سمت زمین محافظت میکند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Trail Pro برای راحتی بی‌سابقه در طول ماجراجویی‌های شما ، گرمای تمام سال و پشتیبانی افسانه‌ای Therm-a-Rest را به ارمغان می‌آورد . سه اینچ فوم درجه یک که در پارچه کشباف فوق العاده مخملی پیچیده شده است و ساختار StrataCore را دارد ، طرحی که بهترین نسبت گرما به وزن را در میان هر ساختار فوم خود باد شونده ارائه می دهد . میزان R-value در Trail Pro عدد خارق العاده 4.4 به ماجراجویان اجازه می دهد از کوله پشتی و کمپینگ در تمام طول سال لذت ببرند . پد همه کاره خود باد شونده دارای شیر WingLock با کارایی بالا است که به لطف باز شدن بزرگتر و باد کردن یک طرفه ، سرعت جریان هوای آن سه برابر شیر کلاسیک است . Trail Pro مانند تمام پدهای Therm-a-Rest برای اطمینان از کیفیت و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ساخته شده است . پد شامل یک کیسه وسایل جمع و جور است.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز بادی نیچرهایک مدل Rain Line Pattern از سه لایه متفاوت تشکیل شده؛ لایه اصلی آن اسفنج مخصوص جمع شونده می باشد که پس از خروج از کیف مخصوص و باز کردن زیرانداز، به طور خودکار به شکل اولیه خود باز می گردد و تمام منافذ آن از هوا پر خواهد شد. نازل پیچی مقاوم و با کیفیت در کنار رویه انعطاف پذیر موجب شده تا این تشک بادی به راحتی در ابعاد کوچک و قابل حمل جمع شود. ضخامت تشک 8 سانتی متر می باشد و همین امر سبب می شود هم بستری نرم برای استراحت ایجاد شود و هم سرما و رطوبت از کف سرایت نکند. زیرانداز بادی نیچرهایک مدل Rain Line Pattern از چندین لایه متشکل از رویه نایلون کشسان 30D، اسفنج پلی استر 190T و TPU ساخته شده و به همین دلیل مقاومت خوبی به آب، ساییدگی و پارگی دارد. وزن خالص تشک 1.2 کیلوگرم می باشد و برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، کوهنوردی، بک پکینگ، ساحل دریا، ماهیگیری، سفر با موتور و دوچرخه و غیره مناسب می باشد. طراحی خط بارانی تشک هم گردش هوا را بهبود می بخشد و هم حالت ارتجاع تشک را تقویت می کند. حالت ارتجاعی و برگشت پذیری بالای تشک سبب می شود که احساس خستگی زودتر از بین برود و ستون فقرات در بهترین وضعیت تعادلی خودش قرار بگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سبک و جمع و جور برای هایکینگ سریع و سبک. زیر انداز خود باد شو اولترا لایت با ضخامت 2.5 سانتی متر و وزن کمی بیشتر از نیم کیلو برای سایز متوسط ارائه می­شود. ما با استفاده از پلی استر 30D و سوراخکاری عمودی فن آوری انحصاری "دلتا کور_وی" (Delta Core-V™) که در عین ارائه حمایت و کم حجمی فوق العاده، مناطق تماس بدن را گرمتر نگه می­دارد، وزن را پایین نگه داشته ایم.استفاده از فیبر تو خالی و فشرده کردن آن باعث می­شود برای باد شدن زیر انداز فقط نیاز باشد آن را پهن کرده و دریچه هوا را باز کنید. خلا ایجاد شده در داخل فیبر زیر انداز باعث مکش هوا به داخل و پر شدن حفره های فیبر شده و زمان کمتر از یک دقیقه زیر انداز کاملا باد شده و قابل استفاده است. در صورت تمایل می‌توانید با چند بار در آن بدمید تا به حالت دلخواه شما برسد که معمولا نیازی به این کار نیست. در ضمن وجود سوپاپ چند کاره به شما کمک می­­کند بعد از رول کردن زیرانداز دیگر نگران باد شدن مجدد آن نباشید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی اتوماتیک نیچرهایک مدل Wide Air Spliced با قطر 2.5 سانتی‌متر و وزن 1 کیلوگرم، گزینه مناسبی برای سفرهای کمپینگ و کوهنوردی می باشد. لایه داخلی اسفنج، علاوه بر افزایش راحتی و ایجاد توازن در انتقال نیروی بدن به استحکام و مقاومت تشک کمک می کند. از جمله قابلیت های این تشک بادی می توان به امکان باد شدن خودکار بدون نیاز به دخالت دست و ورود هوا اشاره کرد، صرفا با باز کردن نازل مخصوص پیچی تشک در مدت کوتاهی به طور کامل باد خواهد شد. طراحی تشک به طوری است که امکان استفاده بالش در ناحیه سر با باد کردن دستی وجود خواهد داشت. تشک بادی نیچرهایک دارای بالش متصل می باشد و همین امر کار را برای کوهنوردان و طبیعت گردان بسیار راحت می کند. این تشک از دسته تشک های خودباد شونده می باشد و نیازی به تلمبه و پمپ باد ندارد. برای باد شدن این تشک ها کافی است سوپاپ هوا را باز کنید و بعد از باد شدن آن برای آن که فشار باد بیشتر باشد، خودتان کمی در سوپاپ بدمید. این تشک بادی 1 کیلوگرم وزن دارد و می توان از آن در هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ و بک پکینگ استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی تک نفره نیچرهایک مناسب برای انواع سفرها در شرایط مختلف می‌باشد، قطر بالای 6 سانتی‌متر آن علاوه بر حفظ خاصیت عایق بودن، راحتی فو‌ق العاده ای جهت استراحت فراهم می کند. نازل دو طرفه مخصوص به طوری طراحی شده که در هنگام بادکردن و خالی کردن راحت باشید، همچنین کیفهای ضد آب نیچرهایک توسط یک نازل مخصوص قابلیت تبدیل شدن به تلمبه جهت بادکردن تشک را دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصاویر ارائه شد در آلبوم ، مربوط به محصول پوروچیستا بوده و فروشنده اصلی این کالا پوروچیستا میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مت یا زیرانداز مودرا در مدل های MT بسیار سبک، Eco Friendly، دولایه، دورنگ و از جنس TPE با ضخامت 5 میلیمتر است. در مدل MT-GG5 رنگ روی آن سبز و رنگ زیر آن طوسی میباشد. همچنین وزن این زیرانداز فقط حدود 800 گرم میباشد. این مت دارای یک بند قابل تنظیم است که باعث میشود بعد از جمع شدن، فضای کمی را اشغال کند و به راحتی برای حمل روی شانه قرار بگیرد. این زیرانداز، مناسب برای تمرینات یوگا، پیلاتس و تمامی ورزشهایی است که نیاز به سطح نرم و ثابتی دارند. جنس این مدل از زیرانداهای مودرا، لاستیک ترموپلاستیک است که درواقع از نوعی مخلوط پلیمری ساخته شده که هم شامل خصوصیات ترموپلاست ها و هم شامل خصوصیات الاستومرهاست؛ به طور کلی جنس این زیرنداز از مواد بسیار سبکی است که هم برای استفاده در سفر و هم منزل یا باشگاه عالی هستند و شما با استفاده از این مدل از زیراندازهای مودرا حفاظت از مفاصل و زانوهایتان را تضمین میکنید. همچنین ساختار بسیار متراکم این زیرانداز تعادل شما را برقرار کرده و سطح ثابتی را برایتان فراهم می آورد که باعث میشود تا از سطح زمین فشاری به بدن وارد نشود و شما با راحتی بیشتر تمرینات خود را انجام دهید. بر خلاف زیراندازهای PVC، NBR، EVA و ECO-PVC (که باز هم PVC دارند) که همه اینها تجزیه پذیر نبوده، در نتیجه دوستدار محیط زیست هم نیستند و شامل ترکیبات کارسینوژن (مواد سرطانزا) هستند، مواد مرغوب به کار رفته در این مدل از زیراندازهای مودرا، دوستدار محیط زیست و غیر سمی هستند. همچنین برخلاف زیراندازهای لاستیک طبیعی (Natural Rubber) بدون لاتکس هستند و این یعنی دیگر از حساسیت به لاتکس خبری نیست. این زیراندازها دارای خصوصیات تمیز کردن آسان و بدون میکروب هستند و این به دلیل ساختار سلولی بسته ایست که باعث میشود از نفوذ رطوبت، آلودگی و میکروب در امان بمانند. به همین سادگی میتوانید ایمنی و بهداشت تان را در ارتباط با زیراندازتان تضمین کنید. استفاده از مواد به کار رفته در این مدل از زیراندازهای مودرا در حوزه فناوری باعث ارتقاء زیراندازهای سنتی شده اند و به دلیل خصوصیات ذاتی شان مثل برتری کیفی، متراکم تر بودن و ساختار منحصر به فردی که دارند، دارای کارایی بهتری نسبت به رقبای ضخیم تر خود هستند. بنابراین دیگر نیازی نیست به دنبال زیراندازی ضخیمتر برای تمرینات خود باشید. به علاوه اصطکاک فوق العاده ای در تماس با بدن و همچنین روی زمین ایجاد میکنند و آزمایش های انجام شده اثبات میکنند که این زیراندازها شاخص اصطکاک (چسبندگی) بالاتری در مقایسه با زیراندازهای دیگر دارند. همچنین دوامشان به اندازه یک عمر ماندگاری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز سفری حصیری از جنس پلی استر و ضد آب و قابل استفاده در هم جا میباشد و کم حجم و سبک تولید میشود که در سایزهای مختلف براساس تعداد خانوار تولید و عرضه میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد کوهنوردی یا گردش در طبیعت داشته باشید، معمولا احتیاج به وسایل سبک و کم حجم و در عین حال کاربردی خواهید داشت تا کوله خود را هرچه سبک تر حمل کنید. یکی از لوازم شخصی هر کوهنورد یک زیرانداز کوچک است که در ایستگاههای استراحت بر روی آن نشسته تا از خاشاک و سرمای زمین در امان باشد همچنین هنگام کمپ بتواند کیسه خواب خود را بر آن قرار دهد. زیرانداز سفری آکاردئونی اسپرت کوهستان وسیله ای مناسب برای این منظور است که بسیار سبک بوده و در حالت تاشده فضای بسیار کمی میگیرد. زیر انداز آکاردئونی دورو با دو رنگ متفاوت در هر سمت با بهره گیری از پارچه های ضدآب و فوم پنج میل از آشناترین همراهان کوهنوردان در تمام فصول می باشد. موارد استفاده از این مدل زیر انداز علاوه بر بستر های خشک مانند چمن و خاک، برف، یخ و محیط های مرطوب نیز می باشد. به دلیل استفاده از جنس ضدآب پارچه در دوسمت زیر انداز عایق رطوبتی بسیار قابل اعتمادی در سفر به ویژه برای زیر چادر چه در بیرون و چه در داخل و زیر کیسه خواب می باشد. هرچند برای پیک نیک های درون شهری نیز همراه جمع و جور و بسیار پرکاربرد است. این مدل زیر انداز با استفاده از دو رنگ متضاد در دو سمت، این امکان را به مصرف کننده عزیز می دهد که همواره از یک سمت به عنوان رو و نشیمن استفاده کنند. لازم به ذکر است که بعد از هر پیک نیک به راحتی و با خیال راحت نسبت به جنس و سبکی زیر انداز برای یک شستشوی راحت می توانید به ماشین لباس شویی آن را بسپارید و پس از شستشو در کمتر از 20 دقیقه خشک میگردد. همچنین یک کاور واتر پروف به عنوان محافظ حرفه ای برای زیر انداز تعبیه شده است که علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن یک رسالت مهم نیز برای سفر در محیط های بسیار مرطوب دارد. مصرف کننده لازم است درب کاور ضد آب زیر انداز را برای جلوگیری از ورود رطوبت کاملا بسته نگاه دارد و تنها پیش از استفاده درون چادر از محفظه خارج کنند و زیر کیسه خواب بیندازند. استفاده از کیسه های واتر پروف ضد رطوبت برای البسه و زیر انداز و کیسه خواب و ... برای کوهنوردان از اهمیت بالایی برخوردار است تا در طول شب درون چادر یک خواب راحت، معتدل و بدون رطوبت داشته باشند. این زیرانداز پس از تا شدن در کیسه مخصوص خود جای میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز بالش‌دار «سرماگرم» مانند دیگر زیراندازهای این شرکت به یک عایق حرارتی در داخل خود مجهز است. به این معنی که چه شما روی سطح سردی مانند سنگ یا حتی برف و چه روی سطح گرم و داغی مانند شن‌های صحرا از زیرانداز استفاده کنید، عایق به دمای سطح زیرین زیرانداز اجازه نخواهد داد تا به سطح رویی نفوذ کند؛ درنتیجه می‌توانید با خیالی راحت روی آن به استراحت بپردازید. همچنین عایق استفاده‌شده باعث می‌شود آب و رطوبت نیز توانایی ردشدن از زیرانداز را نداشته باشد و سطح بالایی زیرانداز همواره خشک بماند. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید از این زیرانداز برای نشستن روی انواع سطوح خیس و نمناک مانند چمن‌های خیس نیز استفاده کنید. عایق استفاده‌شده داخل این زیرانداز ساختاری نرم دارد که تا حدی می‌تواند سختی زمین را کاهش دهد و باعث راحتی بیشتر شما به هنگام نشستن و استراحت شود. همراه این زیرانداز یک بالش با ابعادی مناسب برای یک نفر نیز عرضه شده است تا بتوان با راحتی بیشتری روی آن به استراحت پرداخت. این محصول یک کاور نیز به همراه دارد تا حمل و نگهداری آن به شکل بهتری انجام شود. زیرانداز بالش‌دار سرماگرم با داشتن عایق دما و رطوبت در ساختارش می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما باشد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید ؛ به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این زیرانداز مسافرتی سبک و کم جا است رنگبندی شادی دارد یک تکه میباشد دارای ضخامت بالایی است شستشوی آن راحت است به راحتی جمع وپهن میشود به صورت کیف جمع میشود

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز آکاردئونی با کیفیت ساخته شده و به دلیل قطر بالایی که دارد از نفوذ سرما از سطح زمین به کیسه خواب جلوگیری می نماید. یکی از ویژگی های مثبت این نوع از زیر اندازها، آکاردئونی بودن آن است که به دلیل جمع شدن حجم و فضای کمتری را اشغال می نماید بنابراین حمل را آسان تر می سازد.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضخامت، سبکی و نرمی و اندازه مهمترین ویژگی یک زیر انداز ورزشی میباشد. زیرانداز یا مت یوگا مدل TRX، دارای خاصیت ارتجاعی و همچنین سبک و نرم با ضخامت 9 میلی متر در ابعاد 180 سانتی متر در 70 سانتی متر میباشد که از زیراندازهای موجود در بازار بزرگتر میباشد. طراحی زیبا و جدید و همچنین داشتن بند کوله همراه این مدل زیر انداز آنرا به یکی از پرفروشترین زیر اندازهای بازار تبدیل کرده است. شما میتوانید بعد از تمرین به راحتی آنرا رول کرده و بر دوش خود حمل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر ابعاد و ضخامتی مناسب دارد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده در زمان تمرینات یوگاست. اگر حرکات کششی یوگا روی زمین سفت انجام گیرد، فشار زیادی به بدن مخصوصا زانو وارد می‌شود. این فشار باعث خواهد شد تا نتوانید به شکل مناسبی حرکات را انجام دهید؛ اما استفاده از این زیرانداز یوگا باعث می‌شود چنین فشاری به بدن وارد نشود و بتوانید به شکلی بهتر به انجام حرکات یوگا بپردازید.همچنین این زیرانداز با داشتن برآمدگی‌های خطی از لیزخوردن شما به همراه پد جلوگیری می‌کند و شما در زمان استفاده روی آن ثابت می‌مانید؛ درنتیجه حرکات را با کنترل بیشتری انجام می‌دهید. این زیرانداز برای راحتی بیشتر در زمان حمل کاوری دارد تا به‌آسانی آن را جابه‌جا کنید. «زیرانداز یوگا TPE ضخامت 10 میلی متر» ساختار مناسبی دارد و می‌تواند برای شما راحتی و عملکرد بهتری را در زمان انجام حرکات یوگا ایجاد کند.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز کیسه خواب وسیله ای برای راحتی کوهنورد در هنگام خواب است.بخصوص در سطوح سنگی و ناصاف .یکی از مهترین وظیفه زیر انداز کیسه خواب بخصوص برای کوهنوردان حرفه ای یا علاقمندان به کمپینگ در زمستان عایق سازی حرارت بدن در هنگام خواب است.اگر بهترین کیسه خواب را همراه خود داشته باشید.فرقی نمیکند پر باشد یا الیاف،اگر زیرانداز نداشته باشید حتما سرما را به راحتی در داخل کیسه خواب لمس میکنید.زیر انداز خوب کوهنوردی اگر به اندازه کیسه خواب اهمیت نداشته باشد کمتر از آن هم نیست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از زیرانداز در زمان سفر، کمپینگ و یا طبیعت گردی و کوهنوردی زیاد دور از ذهن نیست. چه خوب است که این زیرانداز علاوه بر بزرگ بودن کارایی زیادی داشته باشد و حتی بتوان از آن بای کاربردهای دیگر نیز بهره ببریم. اگر حجم کمی هم اشغال کند که دیگر عالی می شود. زیراندازی بهتر است استفاده شود تا بتواند ضمن مقاوم بودن در برابر سایش و رطوبت، به راحتی شستشو شود. زیرانداز مدل S300 این ویژگی ها را دارد. از این زیر انداز به عنوان زیر انداز معمولی، زیر انداز چادر و حتی سایه بان هم می توان استفاده کرد. چهار طرف زیر انداز دارای جلقه های فلزی است تا به راحتی بتوانید زیرانداز را به زمین و یا (با قلاب کردن یا بستن با طناب) آن را به محل مورد نظرتان اتصال داده و محکم کنید. چنس که از جنس پلی استر ساخته شده است. در برابر سایش و آب و زطوبت مقاومت دارد. برای حمل آن به راحتی می توانید آن را در کیسه کوچک مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید. شانگ یانگ S300 برای سفر، کوهنوردی و کمپینگ و استفاده در چادر بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
خروج از نسخه موبایل