ورزش و سفر

نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاناپه بادی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کاناپه بادی یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات بادی در جهان به شمار میرود و یکی از کاربردی ترین مبل های بادی چند کاره مخصوص استفاده در منزل و محل کار است. کاناپه های بادی از جنس پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده اند و ساختار داخلی این محصول از پل های پی وی سی ضخیم تشکیل شده که به جای فنر به کار رفته و وظیفه تقسیم بندی هوا در داخل و تقسیم بندی وزن شخص بر روی کاناپه را به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با اینگونه محصولات می توانید در ادامه با مقاله راهنمای خرید کاناپه بادی همراهمان باشید.

کاناپه بادی چیست؟

کاناپه در واقع نوعی مبل راحت است. شاید این سوال هم در ذهن شما ایجاد شده باشد که چرا به این نوع مبل کاناپه می گویند و چه تفاوتی با مبل معمولی دارد. پاسخ خیلی ساده است این نوع مبل معمولا برای بیش از سه نفر طراحی شده است در واقع نوعی مبل که برای بیش از دو نفر استفاده می شود کاناپه می باشد. البته نوعی کاناپه دو نفره هم ساخته شده که به آن در اصلاح لاوست گفته می شود. نوعی از کاناپه که از جنس پلاستیک و لاستیک مقاوم ساخته می شود که آن را به وسیله هوا و سایر گازها پر می کنند، به همین دلیل به آن کاناپه بادی گفته می شود.

مزایای استفاده از کاناپه بادی

کاناپه بادی از سری محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت است که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای کاناپه های چوبی و ابری باشد. این محصولات در ابعاد و رنگ های بسیار متنوعی تولید شده اند که خریداران می توانند با توجه به طراحی های انبوه کاناپه بادی یکی از آن ها را انتخاب کنند. افراد می توانند از این محصولات در دیزاین داخلی خانه و یا محل کار استفاده کنند چرا که بسیار شیک بوده و با وجود رنگ های مختلف می تواند با رنگ مدنظرتان در دیزاین شما همخوانی داشته باشد و محیطی بسیار شیک و بی نظیری را فراهم کند.

معایب استفاده از کاناپه بادی

این کاناپه ها به دلیل اینکه بادی هستند و پی وی سی آسیب پذیر دیواره های محفظه بادی آن را تشکیل داده است می تواند در برابر وسایل و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر باشند. با وارد شدن فشار زیاد از طریق اجسام نوک تیز ( اعم از سوزن ، چاقو ، قیچی ، سنگ ریزه و … ) سوراخ شوند.. با سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی دیگر کل محصول به مشکل می خورد و دیگر نمی توان آن را راه اندازی کرد. از دیگر اتفاقاتی که ممکن است به بدنه این محصولات آسیبی وارد شود، وسایل گرمایشی و پر حرارت مانند آتش یا بخاری نیز می تواند به بدنه کاناپه های بادی آسیب برساند. چرا که این جنس خاصیتی مانند پلاستیک دارد و ممکن است با بالا رفتن بیش از حد دما، بدنه آب شده و آسیب ببیند که دیگر خسارت وارده به بدنه جبران ناپذیر خواهد بود. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی می باشد که در مشخصات آن ها زده شده که چه رنج سنی می تواند از آن استفاده کند. پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپه ای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند. چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است.

انواع کاناپه بادی

کاناپه بادی یک نفره: مناسب برای یک فرد بزرگسال یا یک کودک می باشد.
کاناپه بادی دو نفره: دو نفر همزمان و در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند و اگر فقط خودتان باشید می توانید روی آن دراز کشیده و به کارهایی مانند مطالعه و تماشای تلویزیون مشغول شوید.
کاناپه بادی چند نفره: معمولا این مدل به صورت یک اِل انگلیسی (L) بوده و بیش از دو نفر روی نشیمنگاه آن جا می شوند.
کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو: تکه نشیمنگاه این مدل از روی هم قرار گرفتن دو یا سه تکه مجزا شکل می گردد و با باز کردن تای لایه های متصل کننده آن ها نشیمنگاه بصورت یک تشک بادی در خواهد آمد. این مدل برای افرادی که از کمبود جا در اتاقشان رنج می برند بسیار کاربردی بوده هم چنین در مسافرت می توانید از آن هم برای نشستن و هم خوابیدن استفاده کنید.
کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو: تخت خواب این مدل نیز مانند مدل قبلی شکل می گیرد و ممکن است تعداد تکه های آن تنها دو عدد باشد. اندازه این تکه ها طبیعتا به علت دو نفره بودن محصول بزرگ تر از مدل قبلی است.
کاناپه بادی چند کاره: نیمکت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، تشک بادی شیبدار و پشتی بادی حالت های مختلف این وسیله هستند در واقع یک محصول بسیار کاربردی و مفید و به ویژه اقتصادی می باشد هم چنین در سفرها و کمپ ها به چند حالت مختلف می تواند راحتی و آرامش شما را موقع استراحت فراهم کند.
کاناپه بادی کودک: مدل های کودکانه در ابعادی کوچک تر طراحی شده اند و طرح های شاد و بچه گانه نیز در بدنه آن ها بکار رفته است. می توانید با این وسیله از بوجود آمدن مشکلات ستون فقرات و بد فرمی بدن کودک خود در اثر استفاده از سطوح نامناسب برای نشستن جلوگیری کنید.

نکات مهم هنگام خرید کاناپه بادی

قیمت: برای خرید هر وسیله‌ای قیمت در اولویت اول شما قرار دارد. در واقع شما با توجه به میزان بودجه خود کاناپه خریداری می کنید. بهتر است میزان بودجه برای خرید کاناپه را مشخص کنید. زمانی که بودجه لازم برای خرید مشخص شود خود به خود خیلی از مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می شوند.
نوع: همان طور که قبلا هم اشاره شد، کاناپه بادی انواع مختلفی دارد. کاناپه معمولی، کاناپه تخت شو و کاناپه چند کاره که در قسمت قبل هر کدام به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفت. شما می توانید با توجه به توضیحاتی که در قبل داده شد کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید.
جنس: کاناپه‌ بادی ها با توجه به قیمتی که دارند از مواد مختلفی ساخته می شوند. اگر بخواهیم بهترین جنس کاناپه را به شما معرفی کنیم کاناپه ای با جنس پی وی سی مقاوم با روکش ضد تعریق و حساسیت است.
آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. برخی از آن‌ها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند.
ظرفیت: به ظرفیت کاناپه هم توجه کنید، همان طور که گفته شد کاناپه بادی انواع مختلفی دارد از تک نفره گرفته تا دو و چند نفره شما با توجه به نیاز خود می توانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.
تحمل وزن: کاناپه ها هر کدام یک آستانه تحمل وزن دارند یعنی تنها قادر به تحمل وزنی خاص هستند. همیشه با توجه به وزن خود کاناپه مورد نظر را خریداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر کاناپه می شود.
رنگ و طرح: به رنگ و طرح کاناپه هم توجه کنید. شاید از نگاه اول زیاد مهم نباشد، اما ممکن است رنگ مورد نظر شما را آن برند نداشته باشد. یا طرح مورد علاقه شما با رنگ مورد علاقه شما هم خوانی نداشته باشد. زیبایی محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد.
بهترین مارک کاناپه بادی: در واقع کاناپه‌هایی که از جنس پی وی سی مرغوب با روکش مخمل ضد عرق ساخته می شوند. جزو بهترین کاناپه بادی های موجود بازار هستند. شاید اگر نامی از یک برند خاص ببریم تبلیغات باشد، اما به دور از انصاف است که اسمی از کاناپه بادی اینتکس برده نشود. intex یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوازم بادی در ایران است. به دلیل اینکه نمایندگی اینتکس در ایران در شهر اصفهان قرار دارد به آن کاناپه بادی اصفهان هم گفته می شود. برند دیگر بست وی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. پس می توان با خیال راحت برند بست وی را هم خریداری کرد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کاناپه بادی

نحوه نگهداری از کاناپه بادی

  • حواستان باشد برای نگهداری هرچه بهتر از این محصول خود آن را همیشه پُر از باد نکنید و کمی از ظرفیت هوای داخل آن را خالی بگذارید.
  • هیچ‌گاه با اجسام تیز به طرف مبل حرکت نکرده و کودکان خردسال خود را نیز در این خصوص آگاه نمایید.
  • از قرار دادن محصولات بادی خود در کنار وسایل گرمایشی همچون بخاری، شوفاژ، شومینه و … اجتناب کنید که باعث آسیب دیدن به ساختار بادی محصول می شود.
  • سعی کنید برای جا به جایی مبل بادی تان ابتدا باد آن را خالی کرده و بعد آن را به هر گوشه ای از خانه و یا فضای بازی که دوست دارید، منتقل نمایید.
  • هم‌چنین پیش از قرار دادن کاناپه پر از باد خود در هر مکانی، زیر آن را به خوبی مشاهده نمایید تا عاری از هر گونه جسم تیز و سختی باشد.
  • یادتان باشد برای هر نوع تعمیری نیازی نیست به نمایندگی محصول خود مراجعه کرده و مثلا می توان با داشتن یکسری چسب و لایه های اضافه مخصوص، قسمت های سوراخ شده بر روی کاناپه بادی تان را خودتان رفع و رجوع نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید کاناپه بادی گفته شد، می توانید کاناپه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH80 محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوانیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH80 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده. به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار محصول تشک خواب تاشو نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH90 به همراه تشک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH90 به همراه تشک، محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوابیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH90 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده، به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار این مدل تشک تاشو نیز در نظر گرفته شده است و ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی بدون تشک مدل BH60 محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوانیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH60 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده. به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند هشت نفره مدل ریپس کد PR8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پشه بند هشت نفره تولید شده از توری حریر ریزبافت که مانع ورود هرگونه حشره ای به داخل پشه بند می شود این محصول مناسب نشستن 8 نفر و برای خواب مناسب 4 نفر می باشد. ابعاد 250x250 و ارتفاع 200 است. کف محصول پارچه ضخیم کار شده است. و زیپ ها دنده 10 می باشد و دارای دو سرزیپ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ روشنایی و پنکه سفری مدل 20000-F6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چنکه و چراغ مسافرتی مدل f6 جزو محصولات ترکیبی چند کاره ای میباشت که جزو ملزومات سفر خارج شهری و کمپ در کوه ، کویر و جنگل می باشد داری یک کابل تایپ c برای شارژ ، فن چند حالته دارای زاویه چرخش دو گانه ، ریموت کنترول با دسترسی کامل به تمام کاربرد های محصول ، قلاب نگه دارنده برای اویزان کردن محصول کالای فوق دارای باطری 20000 میلی امپری میباشد که از طریق کابل تایپ C موجود در ان قابل شارژ است کالا ی فوق از یک رینگ لایت 16 لامپی تشکیل شده است که قابلیت تنظیم نور به صورت نور زیاد تا کم را دارا می باشد فن موجود در محصول قابلیت تغییر زاویه به صورت دوگانه را دارا بوده و همچنین به صورت چرخش خودکار را دارا میباشد ، خصوصیت مهم فن دستگاه تنظیم شدت باد و همچنین تایمر زمانبندی میباشد دستگاه دارای نمایشگر میزان شارژ باطری نیز میباشد از دیگر خصوصیات این محصول ورودی و خروجی تایپ C و USB می یاشد که قابلیت شارژ لوازم الکترونیک شارژی همراه شما مانند GPS و موبایل و تبلت را دارا می باشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل ZGC_T205ST_L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری آرامیس مدل FC_3020_AL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد است . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوق العاده بالا میباشد که در 5 درجه مختلف (100 تا 145) قابل قفل می باشد و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول 100 کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 3.7 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک پیک نیک باریکو مدل BA242016plus خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند باریکو یکی از تولید کنندگان ظروف نگهداری غذا، لوازم پذیرایی، پیک نیک، لوازم تزئینی و لوازم تهیه غذا و نوشیدنی می باشد. باریکو برای ساخت تولیدات خود از بهترین مواد پلاستیکی و بهداشتی که در برابر فشار و استهلاک، بسیار مقاوم و دارای کیفیت بسیار عالی هستند استفاده می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان مسافرتی استنلی مدل Pro Grade ظرفیت 6.6 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تصور کنید برای یکی از روزهای آخر هفته تصمیم گرفته‌اید همراه خانواده خود به طبیعت‌گردی رفته‌اید و می‌خواهید در همان جا غذایی را آماده سازید. طبعا بسیاری از مواد غذایی نظیر گوشت، میوه و ... در صورت قرار نگرفتن در محفظه‌ای سرد به زودی فاسد می‌شود. حال اگر شما در چنین شرایطی از وسایلی نظیر جعبه خنک نگهدارنده پیک نیک استنلی مدل Pro Grade استفاده کنید، می‌توانید از مواد غذایی خود در بهترین حالت نگهداری کنید. این جعبه خنک نگه‌دارنده غذا دارای دو لایه عایق فومی است که دمای محتویات آن را به مدت 72 ساعت نگه‌داری می‌کند. همچنین نوار پلاستیکی که دورتادور لبه‌های آن به کار رفته است از هدر‌رفتن دمای داخلی این وسیله جلوگیری کرده تا به وسیله آن شما بتوانید موادغذایی خود را در دمایی مناسب نگه‌داری کنید. بدنه این جعبه خنک‌ نگه‌دارنده از جنس پلی‌پروپیلن است. استفاده از این ماده شیمیایی در بدنه آن، باعث افزایش دوام آن شده است، به صورتی که در صورت وارد‌شدن فشار به آن به زودی از بین نمی‌رود. این جعبه نگه‌دارنده غذا همچنین دارای طراحی بسیار مناسبی است. به صورتی که بر روی درب آن بندهایی کشی قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا برخی وسایل مورد نیاز خود نظیر فلاسک، قمقمه و... را در دسترس قرار دهید. ظرفیت داخلی بالای این جعبه خنک نگه‌دارنده غذا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید، تعداد زیادی از موادغذایی مورد نیاز خود را داخل آن قرار داده و با استفاده از آن‌ها در حالتی تازه‌تر لذت بیشتری ببرید. جعبه خنک نگهدارنده پیک نیک استنلی مدل Pro Grade با برخورداری از قابلیت حفظ دما در مدت زمانی زیاد و بدنه‌ای مستحکم به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن، لحظاتی خوش را در کمپ یا مسافرت تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوش سفری نیچرهایک مدل Outdoor Shower گنجایش 11 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوش کمپینگ نیچرهایک از PVC ساخته شده و سر دوش آن از جنس ABS می باشد. این وسیله روی هم رفته 980 گرم وزن دارد و تا 11 لیتر گنجایش آب دارد. شلنگ این دوش 2 متر طول دارد. از این وسیله می توان برای دوش گرفتن در طبیعت و شستن اتومبیل استفاده کرد. با فشردن پا بر روی پمپ پایی، آب جریان پیدا می کند. کلاهک بزرگ آن سبب می شود بتوان به راحتی آن را پر از آب کرد. در پایین مخزن دریچه ای تعبیه شده تا باقی مانده آب از آنجا تخلیه شود. ابعاد مخزن در حالت بسته 24×10 سانتی متر و در حالت باز شده 20×46 سانتی متر می باشد. ویژگی های دوش کمپینگ نیچرهایک تهیه شده از PVC و ABS است. دارای شلنگ دو متری میباشد 11 لیتر گنجایش میباشد کم مصرف میباشد آبکشی راحت و ساده میباشد پمپ PVC میباشد بندهای امنیتی برای جلوگیری از باز شدن مخزن در حین استفاده میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space 8L New Pack خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی یخچال رومیزی Baseus Zero Space Refrigerator (8L Winter heat preservation and Cooling in Summer) 220V CRBX01-02 کمپانی بیسوس این محصول را با دو نوع مختلف استاندارد دو شاخه تولید کرده است. بدین ترتیب که کد CRBX01-02 (رنگ سفید) و CRBX01-04 (رنگ صورتی) برای دو شاخه ایرانی و کدهای CRBX01-A02 (رنگ سفید) و CRBX01-A04 (رنگ صورتی) برای دوشاخه چینی به کار می‌روند. برای نگه داری از مواد غذایی فاسد شدنی استفاده از یخچال بدیهی به نظر می رسد. اما در محل کار یا در خودرو چطور؟ واقعیت این است که همیشه یخچال بزرگ خانگی در دسترس ما نیست و اگر مواد غذایی همراه خود داشته باشیم همواره نگرانی بابت خراب شدن آنها وجود دارد. برعکس این موضوع هم خودش مشکلی دیگر است. اینکه برای گرم کردن غذا و نوشیدنی ها نیز همیشه به اجاق گاز و ماکروفر دسترسی نداریم. برای حل همه این مشکلات، پیشنهاد ما به شما یک محصول با دو کارآیی است. مینی یخچال و گرم کن بیسوس Zero Space Refrigerator CRBX01 هر دو کار را انجام می دهد. چرا که این دستگاه هم یخچال است و هم گرم کن. هم سرد کننده هم گرم کننده مواد غذایی : مینی یخچال و گرم کن Baseus CRBX01 دو عملکرد کاملا متفاوت دارد. در تابستان از این دستگاه به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید. به شرطی که دمای محیط بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد، دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد. همچنین برای رسیدن به شرایط پایدار دمایی حدود 1.5 ساعت زمان لازم است. عملکرد دوم این دستگاه، گرم کن است. شما می توانید مثلا در محل کار یا خودروی خود در فصل زمستان، غذای تان را با آن گرم کنید. گرم کن این مجصول می تواند دما را تا 65 درجه سانتی گراد افزایش دهد که برای رسیدن به دمای پایدار، 1 ساعت باید صبر کنید. (گرم کن تحت تاثیر دمای محیط بیرون دستگاه قرار نمی گیرد). یخچال و گرم کن قابل استفاده در ماشین و محل کار : با استفاده از فندکی خودرو شما می توانید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید تا در سفر های خود نیز با خیال راحت بتوانید مواد غذایی که نیاز به یخچال دارند را حمل کنید و هر زمان که خواستید از آنها استفاده نمایید. همچنین در محل کار، برای گرم کردن غذا، می توانید از این دستگاه به عنوان گرم کن استفاده کنید تا همیشه غذایی گرم نوش جان کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری باسئوس مدل CRBX01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگهداری از مواد غذایی فاسد شدنی در محل کار یا در در طول سفر همواره یک مشکل اساسی بوده است. واقعیت این است که همیشه به یخچال بزرگ خانگی یا اجاق گاز و ماکروفر دسترسی نداریم. مینی یخچال و گرم کن بیسوس CRBX01 راهکار این مشکلات است. از این محصول در تابستان به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید. اگر دمای بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد، دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد و برای رسیدن به شرایط پایدار دمایی حدود 1.5 ساعت زمان لازم است. همینطور شما می توانید مثلا در محل کار یا خودروی خود در فصل زمستان، غذای تان را با آن گرم کنید. گرم کن این محصول می تواند دما را تا 65 درجه سانتی گراد افزایش دهد که برای رسیدن به دمای پایدار، 1 ساعت باید صبر کنید. با استفاده از فندکی خودرو می توانید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید تا در سفرهای خود مواد غذایی که نیاز به یخچال دارند را حمل کنید. همچنین در محل کار، برای گرم کردن غذا، می توانید از این دستگاه به عنوان گرم کن استفاده کنید تا همیشه غذایی گرم نوش جان کنید. در گرمای تابستان، رژ لب، عطریات، ماسک صورت، کرم و ... ممکن است خراب شوند. این مساله باعث می شود علاوه بر نگهداری مواد غذایی، لوازم آرایشی و عطریاتی که ممکن است در گرما آسیب ببینید را نیز در یخچال قرار دهیم. یخچال رومیزی و گرم کن CRBX01-02 به اندازه 8 لیتر ظرفیت دارد. وزن این محصول 3.5 کیلوگرم است و ابعادش 36 در 27.5 در 29 سانتی متر می باشد. بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم ABS بوده و طراحی آن به سبک ژاپنی است. پایه های یخچال چوبی و شیشه درب یخچال مات است اما محتویات داخل یخچال قابل رویت می باشد. منبع تغذیه آن برق شهری است و توان یخچال 60 وات می باشد و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است. داخل پک محصول، یک کابل 1.5 متری برق معمولی، یک کابل 1.5 متری فندکی ماشین و دفترچه راهنما قرار داده شده است. بر خلاف برخی یخچال های مشابه، این دستگاه، سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. یک پردازنده نیمه رسانا در ساخت این یخچال به کار گرفته شده است که می تواند تفاوت دمایی با محیط بیرون، برای خنک کردن یا گرم کردن را ایجاد کند و در نهایت طعم غذاهای داخل یخچال را تازه نگه دارد. داخل بدنه لایه ای ضخیم مانند دور آن را فراگرفته، که آن را ایزوله می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری مدل Portable کد Y-001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری به شما این امکان را میدهد در روز های سرد فضای چادر خود را گرم نگه دارید، ویژگی منحصر به فرد این محصول حمل آسان و سوخت ارزان و قابل دسترس آن است، و همچنین قابلیت استفاده با گاز ال پی جی را دارد

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نظم دهنده سفری  مدل AN8 مجموعه 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ارگنایزر ساک و چمدان بسته ی 7 عددی که از پارچه پلی استری ساخته شده که محکم و مقاوم است و لایه رویی از نوعی پارچه توری دوخته شده تا در هنگام استفاده در داخل چمدان بتوانید محتویات کیف ها را مشاهده نموده و هوا نیز داخل وسایل جریان داشته باشد ابعاد کیف ها از بزرگ به کوچک 40x30x10 ، 34x27x10 ، 30x22x10 ، 27x20x10 ، 34x27 ، 27x15 ، 26x15 سانتی متر می باشد. این نظم دهنده محصول کشور چین می باشد و دارای ویژگی هایی همچون وزن سبک ، حجم مناسب ، ابعاد متفاوت ، قرار گرفتن در داخل یکدیگر در زمان عدم استفاده از دیگر مشخصات این محصول می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری مدل YC-808B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بخاری سفری مدل YC-808B در ابعاد و وزن بسیار مناسبی عرضه شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با همراه داشتن آن همیشه لذت گرم بودن در فضای داخلی چادر را تجربه کنید و از خوردن غذای داغ حتی در هوای بسیار سرد لذت ببرید.عملکرد این محصول بخاری قابل حمل است که می توان از آن به عنوان اجاق کوهنوردی هم استفاده کرد و خرید بخاری مسافرتی می تواند دو مزیت برایتان داشته باشد. یک لیتر آب را در ده دقیقه با قدرت 1.3 وات به جوش می آورد.طراحی این محصول به گونه ای است که به صورت چرخشی گرما را به صورت جهت دار پخش می کند. به دلیل شیب طراحی شده در قسمت درپوش می توانید جهت و زاویه آن برای پخش گرما تنظیم کنید.برای داشتن غذا یا چای گرم هم می‌توانید از بخاری سفری استفاده کنید. با تهیه‌کردن یک کپسول قابل ‌حمل از گاز بوتان به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.کوهنوردان و علاقه‌مندان به طبیعتگردی به دلیل شرایط خاصی که هنگام فعالیت تجربه می‌کنند نیاز به استفاده از ابزاری در حجم و اندازه کوچک و سبک، اما بادوام و مستحکم دارند.قسمت گرمایش آن دارای صفحه سرامیکی هست که بر روی آن صفحه گرد (سبد) قلزی نصب می شود که می توانید بر روی آن ظرف غذا برای پختن ، داغ نمودن نان تست یا کتری آب سفری را برای بجوش آمدن آب بگذارید.نحوه استفاده از این بخاری سفری: ابتدا کپسول را داخل محفظه گذاشته سپس ضامن کشویی را به پائین می کشید و سپس با کشیدن یک اهرم در کنار شعله که باعث می شود گردش هوا سریعتر و احتراق را قوی تر کند و همزمان چرخش ولوم یا دستگیره تنظیم شعله ، فندک عمل می کند و می توانید پس از روشن شدن با همبن ولوم، میزان شعله یا حرارت را تنظیم کنید. با نصب یک کپسول 200 گرمی در داخل آن بستگی به تنظیم میزان حرارت امکان استفاده 2 الی 3 ساعت را دارد.xتوجه : این بخاری مثل سایر بخاری ها تولید گاز منوکسید می نماید اما به نسبت مصرف، کمتر این گاز را تولید می کند لذا به هیچ وجه در محیط کاملا بسته نباید از آن استفاده نمود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ روشنایی نیچرهایک مدل NH22ZM005 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ دافع حشرات نیچرهایک با 3 حالت نور دهی از شما در برابر حشرات محافظت میکند.زمان کارکرد در حالت های مختلف بین 8 تا 20 ساعت میباشد.میزان تاثیر گذاری تا 30 متر مربع میباشد.(توجه : در زمان اولین استفاده حتما پیچ زیر دستگاه را باز کرده و کاغذ محافظ باتری را جدا کنید.برای اطلاعات بیشتر به عکس های محصول توجه کنید).لطفا از قرار دادن این وسیله در روزهای بارانی برای مدت زیاد پرهیز کنید.این دستگاه با ولتاژ پایین کار میکند و لطفا دست در قسمت میانی دستگاه نبرید. علاوه بر نور بنفش که پشه ها را به خود جذب می کند، این لامپ به 3 سطح روشنایی 40 – 150 – 200 لومن مجهز شده است. در 200lm، لامپ می تواند به عنوان یک چراغ قوه دستی استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بخاری پروپان قابل حمل نه تنها به عنوان بخاری بلکه به عنوان یک ظروف پخت و پز برای وسایل کمپینگ و فضای باز قابل استفاده است. این بخاری گازی برای فعالیت های خانگی و فضای باز مانند کمپینگ، پیک نیک، ماهیگیری، پیاده روی، شستن حیوان خانگی و غیره بسیار مناسب است. بهترین همراهی در جاده. اجاق گاز کمپینگ در فضای باز دارای یک کنترل سوئیچ احتراق پیزوالکتریک ساده است، می توانید از کنترل خاموش/کم/بالا برای خاموش کردن آن استفاده کنید و طبق قضاوت خود آن را روی کم یا زیاد تنظیم کنید. با اندازه کوچک، سبک وزن و دسته حمل راحت، می توان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد. بدون برق، از کپسول گاز بوتان استاندارد (شامل نمی شود) برای تامین گرما استفاده کنید. همچنین می توانید از کانکتور خارجی مخزن گاز استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوش سفری مدل Portable خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوش کمپینگ شارژی یک دوش صحرایی برقی می‌باشد که با داشتن یک پمپ آب با ولتاژ موتور 3.7 ولت و ظرفیت باتری پمپ 2200 میلی‌آمپر ساعت، لذت استحمام و دوش گرفتن در فضای باز و کمپینگ را برای شما فراهم می‌سازد. این دوش صحرایی مناسب برای کلیه مصارف خانگی و سفری، شستشوی ماشین، استحمام در طبیعت، استحمام در شرایط اضطراری که دسترسی به حمام نیست، استحمام حیوانات خانگی، شستشوی ظروف و مواد غذایی و میوه در کمپ، آبیاری باغچه و …. می‌باشد. مواد به کار رفته در این دوش شارژی برای سلامتی انسان بی خطر بوده و از دوام بالایی در کیف برخوردار است. دوش کمپینگ شارژی دارای دو نوع گیره می‌باشد که گیره قلابی برای آویزان کردن آن به شاخه درخت و چیزهایی از این قبیل و گیره چسبی برای چسباندن آن به سطوح صاف مثل شیشه ماشین به کار می‌رود. سردوشی دوش کمپینگ شارژی فشار کافی برای استحمام و شستشو را تولید می کند و دارای کلید قطع و وصل در مسیر دوش است. همچنین این دوش دارای یک سری کارواش می باشد که با آن میتوانید ماشین خود را بشویید و یا میوه های خود را تمیز نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک بادی که بسیار مورد توجه طبیعت گردان قرار گرفته است محصولی بسیار کاربردی با طراحی شش ضلعی مناسب جهت استفاده درکمپینگ، سفر, کوهپیمایی, طبیعت گردی, چادر, آفرود, ساحل دریا, کویر و ... می باشد که راحتی و آسایش فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد . این تشک دارای بالش و با ساختاری از جنس TPU ، دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر نفوذ آب، سایش و فشار می باشد و همچنین تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند . از ویژگی های منحصر به فرد این تشک عدم نیاز به پمپ باد و تلمبه می باشد و به وسیله ی فشار پا باد میشود . در کناره های تشک دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها میتوان تشک ها را به هم متصل نمود .طراحی شش ضلعی این تشک باعث میشود تا هوا به صورت یکسان در داخل تشک پخش شود و هنگام غلت زدن یا نشستن دچار فرورفتگی یا بیرون زدگی نشود . این محصول دارای یک کیف بوده که پس از تخلیه باد در حجم کوچکی جمع شده و در داخل آن قرار می گیرد که علاوه بر بسته بندی و حمل آسان آن سبب محافظت از تشک نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری اینتکس مدل 64765N.P خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک پمپ و بالشت 64765 اینتکس ساخته شده از پی وی سی ضد حساسیت ،سازگار با پوست بدن دارای سطح مواج ضد تعریق می باشدتحمل وزن این محصول 272 کیلوگرم است که مناسب برای استفاده 2 نفر بزرگسال می باشد .قابل شستشو و قابل حمل است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا شما سخت می خوابید و خوابتان کم است، برای خواب بهتر می بایست سبک زندگیتان را تغییر دهید. یکی از آسان ترین راهها استفاده از چشم بند پولیشی در هنگام خواب است . این ساده ترین کاری است که برای کمک به خودتان و حفظ سلامتی تان میتوانید انجام دهید. خواب نقش موثری در حفظ سلامتی شما دارد که با این راهکار ساده میتوانید بزرگترین کمک را به خودتان بکنید.شروع هر سفری با حرکت به سمت مقصد شروع می‌شود و هر کسی بسته به شرایطی که دارد از یکی از وسایل حمل نقل شامل، هواپیما، قطار، اتوبوس و ... استفاده می‌کند. بسیاری از مردم در زمان سفر به دلیل طولانی بودن مسیر و یا خستگی نیاز به خواب پیدا می‌کنند. در چنین موقعیتی محصولی مانند چشم‌بند خواب بسیار کارآمد ظاهر خواهد شد و اگر این چشم بند یک چشم بند فانتزی و زیبا باشد دیگر می توان گفت همه چیز برای یک خواب اسوده و زیبا، تمام و آماده است. یکی دیگر از فواید مهم استفاده از چشمبندها پولیشی جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط زیر چشم است، وقتی که سرمون رو روی بالش میذاریم تا استراحت کنیم خیلی اوقات به پهلوها برمیگردیم یا روی شکم میخوابیم و صورتمون روی بالش کشیده میشه، اگر چشمبند مناسب داشته باشیم مانع از اینکار می شود وبرای همین هست که افرادی که از چشمبند استفاده میکنن چین و چروک کمتری دور چشم دارند. همچنین قابل ذکر است که قسمت رویی این محصول پارچه پولیشی بسیار با کیفیتی است که با ظرافت روی آن گلدوزی شده و پشت آن رویه نخی بسیار لطیفی دارد که باعث راحتی و آرامش بیشتر شما در خواب خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ خشک سفری مدل Khul Akku آلمانی 1050 گرمی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخ خشک سفری Kuhl Akku 1050 گرمی تولیدی بسیار با کیفیت از کشور آلمان است که در سفرها ، کمپینگ ها و حمل نقل مواد غذایی و دارویی بسیار کاربرد دارد. این وسیله در طول 8 ساعت در دمای منفی 18 درجه یخ زده و بسته به محفظه عایق و تعداد مورد استفاده می توانند تا حداکثر 48 ساعت سرمای خود را حفظ نماید. توجه داشته باشید که عوامل مختلفی از جمله حجم و دمای محفظه نگهداری، حجم و دمای مواد در حال حمل، کیفیت عایق محفظه حمل از جمله موارد مهم و تاثیر گذار در عملکرد این یخ خشک است. در دمای معمولی و فضای باز این آیس پک مانند آب یخ زده عمل کرده و بیش از آن ماندگاری سرمایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین کد 67001 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین (Twin) دارای وزن 2.6 کیلوگرم است که آن را به تشکی نسبتاً سبک برای حمل و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت تبدیل کرده است. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری مدل HXM 115 به همراه بالش سفری بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی ، تاشو، حمل آسان. این بسته شامل 1 تشک بادی، 2 عدد کوسن هوا، 1 عدد پمپ باد، 1 عدد کیسه نگهداری، 1 عدد کیسه ابزار می باشد. تقریبا. 175 × 130 سانتی متر / 68.9 × 51.2 اینچ، لطفاً قبل از خرید، اندازه صندلی عقب ماشین خود و جزئیات مقایسه دقیق نقشه اندازه دقیق را اندازه بگیرید. تشک بادی از پی وی سی ضخیم و با کیفیت بالا ساخته شده است و سازگار با پوست و سازگار با محیط زیست است. محافظ سر، می تواند به عنوان پشتی برای نشستن و دراز کشیدن، محافظت از برخورد سر، تغییر حالت آزادانه استفاده شود. کیسه‌های هوا در هر دو طرف را می‌توان به سرعت در عرض چند دقیقه باز کرد یا به استحکام لازم باز کرد. این تشک بادی دو طرفه چه در ماشین، چه در فضای باز و چه در خانه می تواند به عنوان تخت استراحت استفاده شود. ظرفیت بارگیری فوق العاده 650 پوندی دارد و فضایی را برای 2 تا 3 بزرگسال ارائه می دهد. برای اکثر خودروهای کوچک / ماشین های میان رده / ماشین های تجاری ، عالی برای کمپینگ و مسافرت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی استارکام مدل SRCM PRO بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دارای 16 کانال – باند فرکانس UHF ابعاد دستگاه بیسیم : 38x57x126 میلیمتر ارتفاع آنتن 105 میلیمتر باتری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر وزن بهمراه باتری 182 گرم دارای پایه شارژر ( استند ) رومیزی مجهز به آلارم سیستم هشدار میباشد و دارای باطری لیتیومی با قابلیت شارژ توسط برق ، Port USB ، شارژر فندکی خودرو ، پاور بانک و …این نوع از بیسیم ها دارای آداپتور شارژر ( موبایلی ) با کابل USB و پایه شارژر رومیزی با امکان شارژ دستگاه به صورت دلخواه میباشد و دارای نشانگر میزان ذخیره باطری , بدون نیاز به نصب هر گونه سیستم جانبی مثل : آنتن، دکل، دستگاه سانترال یا فرستنده مادر دارای سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود CTCSS , DCS و دارای سیستم Battery Saver و صدای شفاف، واضح و با کیفیت بالا در ده سطح بلندی و گروه فنی مهندسی چشم آنلاین با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای توانسته است در صنعت خانه هوشمند گامی بزرگ و موثر بردارد ، و با بهره گیری از به روزترین علم ، در سطح جهانی به رقابت به ایستد و قابلیت ست شدن با تمامی مدلهای بیسیم طنین و طیف از قبیل و موتوکام 444 و 555 و 666 و TEAF TF-192 , Tanin TN2000 , Tanin GP-89 , Tanin GP-23.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC555 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از اصلی ترین و بیشترین کاربرد بیسیم‌ها برای کوهنوردان، گروه‌های طبیعت گردی، تور‌های مسافرتی و گروه‌های آفرود و به طور کلی برای مناطقی که تلفن همراه در آنجا سرویس ندارد، است. عدم پوشش تلفن همراه و میزان بالای نگهداری شارژ باتری همچنین برد مناسب مسافتی، مقاومت بالا در شرایط بد آب و هوایی و … باعث شده تا بیسیم به یکی از اصلی ترین وسایل طبیعت گردی تبدیل گردد. بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC555 یک نمونه از بیسیم‌های موجود در بازار است که برای کاربردهای اینچنین طراحی شده است. این کالا در ابعاد به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 3 × 6 × 20 سانتی‌متر تولید و وزنی در حدود 150 گرم دارد. این ابعاد متناسب و وزن سبک این امکان را می‌دهد تا به راحتی و در هر زمانی آن را همراه خود داشته باشیم. از مزیت‌های این کالا داشتن باتری با قابلیت جدا شدن است. همچنین قابلیت شارژ باتری توسط کابل Mini USB یکی از مزایای ویژه این محصول می باشد. در بسته‌بندی این کالا کلیپس برای اتصال به کوله یا کمربند، استند شارژ و دفترچه راهنما وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دمبل به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5901 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز غذاخوری برای محیط ها و آشپزخانه های کوچک می باشد و با توجه به تاشو بودن آنها می توان به وقت عدم نیاز در کمتر از 10 ثانیه جمع و پهن شود و نیاز به جای غذاخوری و سختی جمع و پهن کردن سفره را مرتفع می کند و بسیار نرم و راحت و پر کاربرد می باشد. اندازه صفحه میز 80x80 سانتیمتر می باشد. طراحی پایه ی این میز بسیار خاص و مخصوص برند میزیمو می باشد و سطح کاملا صافی را در 2 ارتفاع ارائه می دهد. این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 74 تا 76 سانتیمتر نسبت به ارتفاع دلخواه می باشد و در هر دو حالت ارتفاع، سطح صافی را ارائه می دهد. پایه های این میز و صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست و تا 100 کیلو گرم و کمی بالاتر وزن تحمل می کند. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. موارد استفاده این میز، تحریر، مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز مدرسه، غذاخوری دو نفره می باشد. صندلی ها در کفی و پشتی دارای ابر داخلی به ضخامت یک سانتیمتر و نرم می باشد و روکش صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده است. این محصول با برند میزیمو و مستقیما توسط تولید کننده ارائه و به فروش می رسد. فروش کالاهای متفرقه و بدون نام تجاری میزیمو ممنوع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری کد 60 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز و صندلی تاشو و تنظیم شو سفری کد 60 یکی از پرطرفدارترین میز و صندلی های سفری موجود در بازار است که علاوه بر تاشو بودن ، قابلیت تنظیم شدن هم را هم دارد که در 4 درجه قابل تنظیم است و قابلیت جمع شدن را نیز دارد که به شما این اجازه را می دهد که در سفر همراه خود داشته باشید . جنس میز از فلز مقاوم است و صفحه از ملامینه ضدخش می باشد ، صندلی ها تاشو هستند و سبک می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino ظرفیت 28 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino از طراحی بسیار مناسب و فضای داخلی بسیار بزرگی برخوردار است تا شما به کمک آن بتوانید مواد غذایی مورد استفاده خود در زمان مسافرت را در حالتی تازه‌تر مصرف کنید. این یخدان دارای محفظه داخلی بزرگی است؛ به نحوی که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بیشتر مواد غذایی مورد نیاز خود را برای سفر، جهت جلوگیری از فاسد‌شدن، همراه داشته باشید. بدنه این یخدان از جنس پلاستیک آنتی‌باکتریال است . استفاده از این نوع خاص از پلاستیک شرایطی را فراهم کرده تا در صورت ماندن مواد غذایی داخل یخدان، از ایجاد بوی نامطبوع حاصل از رشد باکتری جلوگیری شود. این یخدان همچنین از طراحی بسیار مناسبی برخوردار است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با راحتی بیشتری آن را همراه خود حمل کنید. دسته قرار گرفته بر روی این یخدان متحرک بوده که به شما کمک خواهد کرد تا در مواقع نیاز آن را در بالای یخدان قرار داده و یخدان خود را با راحتی بیشتری جابه‌جا کنید. یکی از مشکلاتی که در استفاده از وسایلی نظیر یخدان و یا کیف‌های خنک نگه‌دارنده ممکن است پیش آید نشت کردن مواد غذایی یا مایعات به خارج از آن است. طراحی این یخدان به گونه‌ای است که با در نظر گرفتن واشری دورتادور لبه‌های محفظه داخلی از نشت کردن مواد غذایی یا مایعات به بخش خارجی تا حدود زیادی جلوگیری می‌کند. یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino با طرح و رنگی زیبا و متنوع و همچنین فضای داخلی بزرگ شرایطی را فراهم کرده است تا شما با استفاده از آن در زمان سفر راحتی و رضایت بیشتری را تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان کاداک مدل 24CAN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کول بگ مسافرتی با ظرفیتی برابر با 24 قوطی در ابعادی مناسب طراحی و ساخته شده و می تواند مواد غذایی و نوشیدنی را در زمان سفر خنک نگه داشته و از فاسد شدن آنها جلوگیری نماید. قسمت داخلی این محصول دارای عایقی از جنس فوم بوده که با جلوگیری از تبادل دما میان محیط بیرونی و قسمت داخلی کول بگ باعث خواهد شد تا مواد غذایی در دمایی مناسب جهت استفاده نگهداری شوند. این محصول دارای یک دستگیره در روی درب و یک بند رودوشی قابل تنظیم می باشد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری همسفر کد 1011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افراد مختلف به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خود را می‌طلبد. در این میان، افراد بسیاری هستند که دوست دارند حتی در زمان سفر کاملا راحت باشند. مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو چهارنفره‌ای همسفر می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد که بتوانید با استفاده از آن در زمان سفر به‌ ویژه هنگام نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به ‌خوبی شما را در مکان‌های گوناگون یاری می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خود لذت بیشتری ببرید. این میز و صندلی از مواد پلیمری و شاسی های آهنی و پروفیل های آلومینیومی با کیفیت بالا تولید شده که بصورت یک کیف است که تمامی قطعات به صورت کاملا مهندسی شده داخل یکدیگر بصورت کشویی جا گرفتند و بوسیله چند حرکت از داخل یکدیگر باز شده و تبدیل به یک میز و صندلی می شوند. 4 صندلی که با اتصالات پروفیل های آلومینیومی توسط یک هدایت کننده به صفحه میز متصل شده و در واقع زمانی که صفحه میز بسته می شود تبدیل به یک جعبه و کیف شده و با دسته ای که روی آن تعبیه شده به راحتی می توان آن را جا به جا کرد جالب است بدانید وزن این جعبه فقط 8.5 کیلوگرم است اما وقتی به شکل میز و صندلی می شود تا نیم تن !! تحمل وزن دارد. فقط کافیست اهرم های مربوطه را طبق کاتالوگ سرجای خود قرار دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. به سرعت و در مدت 10 ثانیه میتوانید این کیف را باز و استفاده کنید میز و صندلی همسفر را به سه حالت میز و صندلی 4 نفره ، میز تنها و نیمکت هم میتوانید استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستمال فشرده سفری مدل ونوس بسته 40 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستمال فشرده یکی از لوازم مورد نیاز در کوهنوردی و طبیعت گردی و سفر می باشد. این محصول از جنس پنبه و پارچه غیر بافته شده می باشد. پارچه غیر بافته شده دارای ویژگی های خاصی از قبیل جذب، دفع مایع، انعطاف پذیری، نرمی، کشش، قابل شستشو، عدم جذب باکتری و استریل می باشد که در این محصول مورد استفاده شده است. این دستمال ها دارای بافتی نرم و بدون بو می باشند و علاوه بر آن کاملا بهداشتی و بدون حساسیت هستند و دربیمارستانها، هتل ها، رستورانها، خانه و مسافرت می توان مورد استفاده قرار گرفت. این قرص ها حجم کم و وزن کمی دارند و به راحتی میتوانید با خود حمل نمایید. این دستمال در حالت معمولی به شکل قرص میباشد که با خیس کردن این قرص به حالت دستمال در آمده و قابل استفاده می باشد و دیگر هیچ وقت به حالت اولیه باز نمیگردد. ابعاد این قرص در حالت بازشده 24x20 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هیزم مارشال مدل 15 وزن 15 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هیزم درجه یک تهیه شده از انواع چوب های جنگلی و میوه ای می باشد. دارای بافت متراکم و کاملا خشک و حرارت و شعله یکنواخت و طولانی مدت و همچنین بسته بندی قابل حمل و نگهداری طولانی مدت می باشد. مناسب برای شومینه و بخاری هیزمی و آتشدان و کمپینگ و پیک نیک و پخت و پز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی طرح 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش بادی طرح 1 مدل Inflatable Cushion  در حالت باد شده به ابعاد 45×25×5 سانتی‌متر است، که شما می‌توانید، پس از تخلیه باد این بالش، آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کرده و در داخل کیف یا ساک‌تان قرار دهید. در واقع در سفر یا کمپ نیاز به وسایلی که فضای کمی را اشغال می‌کنند، بسیار زیاد شده است، و به همین دلیل اغلب افراد به دنبال تجهیزات باکیفیت و در ابعادی کوچک هستند. این بالش دارای رویه‌ای پارچه‌ای است که به شما این مزیت را می‌دهد که علاوه بر استفاده از آن به عنوان بالش، از این وسیله به صورت پشتی یا زیر‌پایی استفاده کنید. این بالش دارای طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک است، که از ایجاد درد‌های ناشی از استفاده از بالش‌ یا پشتی‌ها در نواحی سر و گردن و کمر تا حدودی جلوگیری می‌کند. برای پارچه به‌کار رفته در رویه این بالش، از پارچه با الیاف مخصوصی استفاده شده است. وجود رویه با این جنس به احساس راحتی بیشتر در هنگام استفاده از این بالش کمک زیادی خواهد کرد و آن را به وسیله‌ای مناسب برای همراه داشتن در هر سفر تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید این بالش را بارها مورد استفاده قرار دهید و این نشانه‌ی دوام خوب محصول است. در واقع مجموعه‌ی این ویژگی‌ها در کنار پارچه باکیفیت، ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک این محصول موجبات خوابی لذت‌بخش در مسافرت را فراهم خواهد آورد. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی سفری تاشوی «اف‌آی‌تی طرح 3» طرح و رنگی زیبا دارد که در کنار ابعاد بسیار مناسب می‌تواند گزینه‌ای خوب باشد برای کسانی که به یک صندلی برای استفاده در زمان سفر نیاز دارند. همراه‌‌داشتن تعداد زیادی وسیله و ابزار در حین سفر به‌ویژه سفرهای طبیعت‌گردی و کمپینگ، ممکن است مشکلات زیادی ایجاد کند که یکی از این مشکلات احتمالی، فضای کم برای همراه‌‌داشتن تمامی وسایل ضروری است. این صندلی در ابعادی بسیار کوچک جمع می‌شود و کمک می‌کند تا بتوان با راحتی بیشتری آن را همراه داشت. وزن کم این صندلی حمل راحت آن را در پی‌ دارد و کمک می‌کند تا بتوان حتی چند عدد از آن را به‌سادگی در خودرو جای داد. این صندلی سفری تاشو با استفاده از طرح و رنگی زیبا و وزن و ابعادی بسیار مناسب، انتخابی سنجیده برای افرادی است که دوست دارند در زمان سفر و کمپ، با آرامش‌خاطر در کنار آتش بنشینند و از شب‌های زیبا و پر رمز و راز طبیعت لذت ببرند.

ویژگی‌های کلی صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح 3

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری بست وی مدل TC291 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این بالش برای همراهی شما در هنگام کمپینگ یا دوچرخه سواری طراحی شده است. حمل آسان به لطف وزن سبک، طراحی جمع و جور، به راحتی قابل باد کردن است! بالش ایده آل برای سفرهای طولانی و کوتاه. بالش بادی که می توانید در تمام سفرهایتان آن را با خود حمل کنید.سهولت حمل و نقل به دلیل قابلیت تاشو فضای کمتری را اشغال می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ژل آتش زا کارا مدل 01 حجم 350 میلی لیتر مجموعه 10 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژل آتش زا کارا ایمن ترین اتش زنه غیر قابل اشتعال بر روی سطوح مختلف و دست انسان تنها قابل اشتعال بر روی چوب و زغال به صرفه ترین آتش زا قابل اشتعال در دمای 30° زیر صفر بدون بو گرفتن و تاثیر شیمیایی بر روی زغال، کباب و... ساخته شده از روغن رقیق شده درخت کاج قابلیت روشن کردن زغال سنگ و زغال نمدار بدون خطر در نگهداری و جابجایی از دست ندادن خاصیت در نور آفتاب میباشد بسته 10 عددی این ژل به قیمت مناسب در خدمت شما قرار گرفته است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخدان سفری کویر مدل L200 گنجایش 20 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این یخدان نسبت به قیمتش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از بهترین برندهای تولید یخدان و کلمن محسوب میشود امروزه برای سفرها و کمپینگ های خود نیاز مبرم به یخدان داریم با این یخدان خیال خود را از بابت مواد غذایی خود راحت کنید

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا