مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید شلوار مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید شلوار مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

شلوار مردانه بخش مهمی از یک استایل عادی روزمره را به خود اختصاص می دهد. اگرچه در نگاه اول هیچ شلواری مثل سایر اجزای لباس در نیم تنه بالایی به چشم نمی آید، اما نمی توان از اهمیت انتخاب و خرید شلوار مردانه درست و کاملا مناسب با فرم و حجم بدن غافل ماند. اگر همیشه اولویت انتخاب و خرید شلوار هایتان بر حسب زیبایی یا مد و ترند های سالانه بوده است، دست نگه دارید و این مطلب را که به بررسی ویژگی ها، قیمت شلوار مردانه و نحوه انتخاب آن می پردازد، مطالعه کنید تا بهترین شلوار مردانه برای خود تهیه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید شلوار مردانه

نوع شلوار مردانه

شلوار های مردانه معمولا به چند دسته کلی تقسیم میشوند: شلوارهای اندامی، شلوارهای دم‌پا گشاد و شلوار راسته. شلوارهای دمپا گشاد در قسمت‌های ران، چسبیده به بدن هستند و در قسمت نزدیک به مچ پا، فضای آزاد زیادی دارند. شلوارهای راسته شلوارهایی هستند که از قسمت ران تا به پایین به یک اندازه دوخته می‌شوند.

اگر فردی لاغر هستید، بهتر است که از شلوارهای اندامی استفاده کنید تا اضافی پارچه‌ای که در شلوار وجود دارد، ظاهر بدی به پاهای شما ندهد.
اگر چاق هستید، به شما توصیه می‌کنیم که شلوار دمپا گشاد بپوشید. این کار باعث می‌شود که تناسب میان پاهای شما و بالاتنه ایجاد شود.

نوع پارچه شلوار

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی میدهند در ابتدا بایستی به نوع جنس و کیفیت پارچه دقت کنید. زیرا هر پارچه ای دوام خود را ندارد و پس از یک مدت ظاهر اولیه خود را از دست میدهد و از ریخت میافتد.
انواع پارچه های مختلف تهیه شده برای شلوار میتوان به پارچه های لینن ، کتان ، جین ، فلانل و پشم نام برد. برای روز های گرم تابستان میتوانید از شلوار با دوخت لینن استفاده کنید . برای بهار و تابستان نیز شلوار های کتان نیز مناسب میباشد.

از پرطرفدارترین نوع پارچه های شلواری میتوان به نوع کتان اشاره کرد که در حین سبک بودن وزن و راحتی مناسب برای روز های گرم نیز مناسب میباشد.

رنگ شلوار مردانه

رنگ های مشکی ، سرمه ای ، قهوه ای ، خاکستری از بیشترین محبوبیت برخوردارند. معمولا رنگ شلوار را با پیراهن و بافت یا کت ست کنید جلوه ی بیشتری خواهد داشت.

شلوار زیپ دار یا دکمه ای

البته که انتخاب زیپ یا دکمه ی یک انتخاب سلیقه می باشد اما شلوارهایی که در جلوی آنها زیپ وجود دارد محبوبیت بیشتری دارد از آنجایی که استفاده از زیپ راحت تر و سریع تر می باشد امتیاز بیشتری را نیز دارا می باشد.

مزیت های داشتن زیپ سریع تر و راحت تر بودن استفاده از آن می باشد اما یکی از معایب آن احتمال فراموش کردن بستن آن است دکمه بسیار مطمئن تر است اما زمان بیشتری برای بستن آن نیاز است در بیشتر فروشگاه ها شلوار های دارای زیپ فروش بیشتری دارند و اغلب آقایان علاقه بیشتری به خرید شلوار های زیپ دار دارند.

دم پای شلوار مردانه

انتخاب دم پای شلوار بستگی به سلیقه شخص دارد و اینکه تیپ و استایلی که مد نظر خواهد داشت . برخی دوست دارند قد شلوارشان کوتاه باشد تا اینکه بالای کفش قرار گیرد . مانند شلوار جین هایی که در همین چند وقت اخیر مد شده است . برخی دیگر از آقایان خیر دوست دارند شلوار روی کفش آنها یک چین کوچک بیفتد که هم مدل کفش مشخص باشد هم اینکه دارای ظاهری مردانه تر باشند.

معمولا شلوار های مردانه با قد کوتاه باید آزاد تر باشند و شلوار هایی که بلند تر هستند بایستی اسلیم فیت یا راسته باشند. تا خوردن پایین شلوار یا یک چین پایین شلوار ربطی به مد روز ندارد و این مورد بیشتر به سلیقه خود شخص مربوط میشود .

پل کمربند شلوار مردانه

به طرز دوخت پل شلوار ها دقت کنید که به درستی دوخت شده باشند و در محل مناسب از کمرتان قرار بگیرد یا کمربندی که برای شلوار خود انتخاب میکنید پهنای آن کمربند اندازه پل شلوارتان باشد . در ضمن شلوار هایی که دارای پل هستند را هیچگاه بدون کمربند نپوشید زیرا جالب به نظر نمیاید.

افزایش طول عمر شلوار مردانه

دقت داشته باشید که در تمامی لباس ها یک تکه پارچه سفید رنگ وجود دارد که تمام اطلاعات لباس را در آن نوشته است. از این اطلاعات می توان به چگونگی شستشوی لباس، درجه حرارت آبی که قرار است لباس را با ان بشویید، نوع مایع شوینده و درجه حرارت اتو در آن ذکر شده است. که بسیاری از افراد به این نکته توجهی نداشته و با این کار عمر شلوار را کم می کنند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

برخی از شلوارها را نمی توان در خشک کن انداخت و برخی دیگر را باید حتما با دست شست. از این رو مطالعه جزئیات و اطلاعات لباس بسیار اهمیت دارد.

نحوه صحیح شستشوی شلوار مردانه

لازم است بدانید برای شستن شلوارهای رنگی، جین و کتان نباید از مایع سفید کننده و یا پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید چراکه به تار و پود لباس آسیب می رسانند و از همین رو مدت زمان کمتری می توانید از شلوار استفاده کنید.

استفاده از مایع لباسشویی به همراه نرم کننده های موجود در بازار بهترین انتخاب برای شستن شلوار مردانه می باشد. برای شستن کت و شلوار مردانه بهتر است خودتان اقدام نکنید چراکه شستن آن ها یک عمل حرفه ایست و ممکن است شما نتوانید آن را به درستی انجام دهید در نهایت آنچه از ماشین تحویل می گیرد، یک لباس کهنه خواهد بود که شاید دیگر نتوانید آن را به تن کنید. بنابراین لازم است دقت کنید که همه لباس ها را نمی توانید خودتان بشویید و انتظار نتیجه ای فوق العاده داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید شلوار مردانه گفته شد، می توانید شلوار مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوار مردانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه کد 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دوخته شده از پارچه ی فلامنت با رنگ پایه نوک مدادی،در تن خوری کلاسیک،دارای دو جیب در کنارین و یک جیب فیلتویی در پشت که توسط کارکنان ایرانی تولید گردیده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل سه زیپ TS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش چند جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل دارای دو جیب زیپ دار در کنار و یک جیب زیپ دار در پشت میباشد. استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید شلوارک مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه لیورجی مدل لینن کد 9088281 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار لیورجی آمیخته ای از 45درصد نخ و پنبه و 55 درصد لینن می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست ... به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید ... به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید ... حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید . این شلوار زیبا را بپوشید و از زندگی لذت ببرید ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه پاتن جامه مدل 101221010140442 رنگ طوسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار کتان مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس پارچه کتان - 97 درصد پنبه / 3 درصد کش می باشد. رنگرزی خمی با ثبات نوری و سایشی بسیار بالا. جهت اطلاع از اندازه دقیق کالا بهجدول سایز در آلبوم تصاویر دقت فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل rr-41776 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش شش جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل دارای دو جیب در کنار و دو جیب در کنار زانوها میباشد استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید سارافون زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل چهار نقاب 03 ti خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش چند جیب یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل، دارای دو جیب در کنارو چهار جیب (البته دوتا از این چهارتا طرح جیب هست)در قسمت زانو میباشد که در بازار معروف به چهارنقاب است استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل اسلش هفت جیب 6633 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسلش هفت جیب کمر و دمپا کش بافت یک کار بسیار زیبا و شیک برای کسانی که به دنبال مد روز و زیبایی هستند.دارای جنس کشی می باشد و برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه ی این شلوار بدون وارفتگی است و شما با پوشیدن این اسلش، در طول انجام فعالیت های روزانه و خارج از خانه احساس راحتی می کنید. همچنین می توانید از این اسلش زیبا و راحت، در مسافرت های خانوادگی و دوستانه ی خود به ویژه هنگامی که در خودرو هستید استفاده کنید و لذت ببرید. این مدل کمر کشبافت و دمپا کشبافت می باشد و دارای دو جیب در کنار و چهار جیب در کنار زانوها (دو جیب بزرگ و دو جیب کوچک) استایل خوب و خوش فرم بودن از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه ایندیگو مدل کتان کد 122117 رنگ سرمه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتان از شلوارهای همه پسند و محبوب ایرانی است که برای استفاده در موقعیت‌های مختلف گزینه بسیار مناسبی است. این شلوار به‌خاطر جذابیتی که به اندام فرد می‌بخشد، طرفداران زیادی دارد؛ از این رو، شلوار کتان مردانه ایندیگو Indigo یک شلوار جذاب و جوان‌پسند است که برای استایل‌های کژوال و راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه نرم و نازک و وجود کش در پهلوها، به راحتی و آزادی بیشتر شلوار در تن کمک می‌کند؛ ضمن اینکه فاق کوتاه با دمپا مچ و کشی شلوار به‌خوبی در کنار هم طراحی شده و یک استایل زیبا را به وجود آورده‌اند. در نهایت طرح ساده آن قابلیت ست کردن با انواع تیشرت‌های ساده و طرح‌دار در تمام فصول را دارد. یکی دیگر از برندهای داخلی که تمرکز خود را روی تولید محصولات باکیفیت و طراحی‌های به‌روز و جوان‌پسند گذاشته‌است، ایندیگو است. تنوع تولیدات این مجموعه، گزینه‌های زیادی را برای انتخاب محصول مورد نظر در پیش‌روی مصرف‌کننده قرار می‌دهند؛ بنابراین هیچ ایرانی با ایندیگو مشکل انتخاب محصول نخواهد داشت. ضمن اینکه قیمت مناسب محصولات این برند برای تمام اقشار جامعه در نظر گرفته شده است و نیاز تمام ایرانیان از هر قشری را برطرف خواهد کرد. در نهایت ایندیگو در آینده نزدیک به‌خاطر عرضه محصولات باکیفیت و خلاقانه به یکی از محبوب‌ترین برندهای پوشاک ایران تبدیل می‌شود. ترکیب کتان و اسلش یک ترکیب هیجان‌انگیز را برای پسران خوش استایل به وجود آورده است. این شلوار دارای ویژگی‌های زیر است: نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: کم است. جیب: دو جیب مورب در جلو، دو جیب فیلتابی در پشت دارد. جزئیات مدل: دارای پل کمر، دمپا مچ و کشی، کش در پهلوها دارد. قد شلوار: برای سایز 50، در حدود 98 سانتی متر است. قد مدل 183 سانتی متر، وزن 80 کیلوگرم و سایز 54 پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این شلوار کتان با استایل اسلش سرمه‌ای است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا