دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

کالاهای سوپرمارکتی جزو مهم‌ترین و البته پر تنوع‌ترین محصولاتی هستند که نیازهای روزمره ما را برطرف می کنند. این محصولات شامل موارد زیادی می شود که هر کدام به خودی خود تنوع زیادی دارد. از این رو ما در نکته خرید سعی داریم هر چند اندک نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

انواع کالاهای سوپرمارکتی:

  • خواروبار و کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، قند و شکر، خیارشور و ترشیجات، انواع آبلیمو، آبغوره و سرکه، ماکارونی و رشته، زعفرات، حبوبات و …
  • صبحانه  مثل انواع عسل‌ها، شیره، مربا، کره بادام زمینی، حلوا شکری، ارده و کنجد و همچنین غلات صبحانه به همراه محصولات بخش‌های دیگر مثل محصولات پروتئینی، دمنوش‌ها و …
  • مواد پروتئینی مثل انواع گوشت گوسفندی گرفته تا گوشت گاو و گوساله، انواع پروتئین دریایی مثل ماهی، میگو، خاویار و تن ماهی، انواع تخم مرغ ساده ومحلی و همچنین محصولات فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس و …
  • لبنیات مثل انواع شیر، پنیر، ماست، دوغ، کره و …
  • نوشیدنی ها مثل انواع نوشیدنی خنک تابستانی گرفته تا دمنوش‌های خوش عطر و گرم زمستانی و …
  • تنقلات مثل انواع شکلات، آبنبات، تافی، بیسکویت، مغزهای طعم‌دار، کیک و کلوچه، چیپس، پاپ کورن و …
  • و …

نکات مهم هنگام خرید کالاهای سوپرمارکتی

برای خرید کالاهای سوپرمارکتی از هر نوعی که مد نظرتان است، باید این نکات را در نظر داشته باشید. از جمله:

  • تاریخ تولید و انقضا
  • برند محصول
  • قیمت

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی گفته شد؛ می توانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کالاهای سوپرمارکتی با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز گلدان ارکیده رویال گلیتال مدل GTL144 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گلدان رویال ارکیده از چهارشاخه ارکیده ایجاد شده است. گل ارکیده از محبوب‌ترین، لوکس‌ترین و زیباترین گل‌های جهان است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد و داوام بالا، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به گونه‌ای که از آن به عنوان پادشاه گل‌ها یاد می‌کنند. بیش از هفت کشور از ارکیده به عنوان گل ملی خود نام می‌برند. ارکیده، گیاهی بسیار کم توقع است و در مدت زمان کمی با محیط خو می‌گیرد. این گیاه باشکوه در سال؛ یک تا سه بار گل می‌دهد.به این نوع از ارکیده، ارکیده فالانوپسیس یا ارکیدهٔ شب‌پره‌ای یا ارکیدهٔ پروانه‌ای هم گفته‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گیاه طبیعی سانسوریا ابلق مدل شمشیری  کد 10225/2322 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیاهی است گلدار و همیشه سبز و بومی مناطق جنوبی قاره آفریقا و مناطقی از جنوب آسیا می‌باشد و بیش از 70 گونه سانسوریا وجود دارد که دارای شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند،  این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و یکی از گیاهان رایج و تداول برای نگهداری آسان در نقاط مختلف بخصوص مکان‌های سرپوشیده محسوب می‌شود. انتخاب نام شمشیری برای این گیاه اشاره به شکل آن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستکش یکبار مصرف شیک مدل 10 بسته 1000 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستکش های نایلونی از مواد پلاستیک (PE) تولید می شوند. دستکش های پلی اتیلن اقتصادی ترین دستکش ها هستند. بیشتر اوقات برای کارهای سبک که به تعویض مکرر دستکش نیاز دارند، استفاده می شود. این دستکش دارای طراحی مناسب و شل برای کاربردهای آسان و خاموش است و به ویژه در خطوط خدمات غذا، شمارنده های غذای آماده ، پمپ بنزین ها و مصارف خانگی استفاده میشود. این دستکش ها از مواد شفاف و به صورت یکبار مصرف ساخته می شوند. پوشیدن و برداشتن این محصول آسان است و یک اندازه بزرگ متناسب با همه دست ها میباشد. دستکش های نایلونی به راحتی پاره نمی شوند و در دست راحت هستند . دستکش های نایلونی مخصوص کاربردهای سبک مانند خدمات پزشکی، بهداشتی، غذایی و نظافت است. این دستکش بیشتر برای کف دست بزرگسالان مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ضدعفونی کننده سطوح شرکت رضاراد مدل +Surfosept Quick حجم 750 میلی لیتر بسته 18 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سارفوسپت کوییک پلاس اسپری ضد عفونی کننده الکلی برای سطوح کوچک و تجهیزات تشخیصی غیر بحرانی سازگار با سطوح مختلف به جز (پلکسی پلاس) می باشد این محصول حاوی ترکیبات با اثر ضد میکروبی پایدار ، رایحه ملایم و مطبوع می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج طارم ممتاز گلستان - 4.5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر قصد دارید ته‌چین، دلمه، باقالی‌پلو یا غذاهای این‌چنینی را آماده کنید و یک سفره‌ی کاملا ایرانی بچینید، برنج مهم‌ترین ماده برای تهیه‌ی غذاست. برنج طارم معطر عطر و بوی بی‌نظیری دارد که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک سفره‌ی ایرانی باشد. این نوع برنج نسبت به برنج طارم هاشمی، عطر و بوی بیشتری دارد؛ اما اندازه‌ی دانه‌های آن کوتاه‌تر است. «گلستان» برای دسترسی مصرف‌کنندگان به برنج اصیل ایرانی، برنج طارم عطری را با وزن 4.5 کیلوگرم در کیسه‌های نایلونی بسته‌بندی کرده که در هر 100 گرم حاوی 91.5 گرم کربوهیدرات، 7.6 گرم پروتئین و 0.3 گرم چربی است و 3.589 میلی‌گرم نیاسین دارد. برنج منبعی سرشار از ویتامین ب است که برای کودکان در دوران رشد یک ویتامین ضروری به‌حساب می‌آید.

گلستان

مجموعه «گلستان» در اوایل دهه‌ی 30 شمسی شروع به فعالیت کرد. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و بسته‌بندی چای در کشور به‌شمار می‌رود. در سال 1349 گلستان اولین دستگاه بسته‌بندی اتوماتیک چای پاکتی را در ایران راه‌اندازی کرد  و  در سال 1360 خط تولید و بسته‌بندی مکانیزه چای کیسه‌ای راه افتاد. از قدم‌هایی که گلستان برداشته، بسته‌بندی چای قدیمی و انگلیسی «تویینینگز» است. تنوع چای‌های گلستان بسیار زیاد است. چای ارل گری، انواع تی بگ‌ها ساده یا میوه‌ای، چای سبز و دمنوش‌ها توسط گلستان تولید شده‌اند و این چای‌ها انواع سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش می‌دهند.

برنج طارم گلستان

  برنج طارم ممتاز گلستان جزو برنج‌های قدبلند به حساب می‌آید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد برنج طارم این است که پس ازدم‌گذاشتن، برنج‌ها یک‌اندازه هستند، خوب قد می‌کشند و عطر خوبی هم دارند. این برنج فواید بسیار زیادی برای بدن انسان دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم‌کردن منابع لازم ویتامین B1  برای بدن اشاره کرد. ارزش غذایی بسیار بالای این محصول باعث شده تا بتواند جزو پرفروش‌ترین برنج‌های موجود در بازار ایران باشد. گلستان هم این برنج باکیفیت را در اختیار مصرف‌کننده‌ی ایرانی قرار داده تا غذایی خوش‌عطر و پرخاصیت برای خانواده بپزد.

برنج طارم از برنج‌های خوب و خوش‌پخت ایرانی است. طارم از اسم یکی از مناطق استان زنجان گرفته شده است که این نوع برنج بیشتر در آنجا کشت می‌شود. البته هم‌اکنون این برنج در نقاط مختلف کشور ازجمله شمال ایران کشت و برداشت می‌شود. برنج طارم گلستان از نوع برنج مرغوب اعلاست. این برنج نمونه‌ای از یک برنج ناب و باکیفیت ایرانی به‌حساب می‌آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی معطر گیلان کاویش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از خوشپخترین و با کیفیت ترین گونه برنج در گیلان است که طول قد و طعم برنج در زمان پخت به بهترین شرایط میرسد.نام این برنج از آقای یوسف هاشمی که آن را کشف کرده است برداشت شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رب گوجه فرنگی گلنوش - 1600 گرم بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنعت فرآوری گوجه فرنگی یکی از مهم ترین بخش های صنایع غذایی در جهان می باشد. سالانه بیش از 40 میلیون تن گوجه -فرنگی عمدتاً بصورت میوه تازه و محصولات مختلف از جمله رب گوجه فرنگی که رنگ و طعم آن تاثیر بسزایی در غذا دارد، فرآوری می شود. شایان ذکر است مهم ترین سهم تولید رب گوجه فرنگی در ایران حدود 920.000 تن بوده که از 4.600.000 تن گوجه فرنگی فرآوری می گردد. شرکت صنایع غذایی گلنوش نزدیک به نیم قرن تجربه با مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز اروپا در زمینه تولید انواع کنسرویجات، رب گوجه فرنگی، ترشیجات، سس ها و نوشابه های گازدار ... از مواد اولیه با کیفیت و پس از طی مراحل کنترلی توسط پرسنل زبده واحدهای کنترل و تضمین کیفیت در آزمایشگاه های پیشرفته این شرکت به بازار عرضه می گردد. گلنوش طی سال های پیاپی بعنوان واحد نمونه کیفیت سازمان ملی استاندارد، پنج سال متوالی واحد نمونه صادرات و همچنین مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است . برای تهیه کنسرو رب گوجه فرنگی از گوجه فرنگی های تازه ، دستچین و مرغوب استفاده می شود و گوجه فرنگی ها پس از شستشو، جداسازی و ضدعفونی وارد سیستم های فیلتراسیون پیشرفته می شود، آب گوجه فرنگی صاف شده داخل سیستم های تحت خلا و در دمای 70 درجه سلسیوس تغلیظ و تبدیل به رب گوجه فرنگی می گردد که با این روش تمامی خواص غذایی و رنگ مطلوب محصول حفظ می گردد که مزیت اصلی رب صنعتی نسبت به رب خانگی در همین موضوع خلاصه می شود. محصول نهایی بعداز پاستوریزاسیون داخل ظروف استریل پر شده و پس از عملیات استریلیزاسیون بسته بندی می گردد. تولید رب گوجه فرنگی گلنوش با استفاده از روش ها و تجهیزات نوین صورت گرفته و دارای رنگ ، طعم ، غلظت و قوام فراتر از استاندارد ملی بوده و بهمین دلیل برای مصرف کنندگان گرامی نسبت به محصول مشابه می تواند مقرون به صرفه باشد. لازم به ذکر می باشد یکی از نشانه های سلامت و عدم استفاده از مواد نگهدارنده در محصول این است که اگر رب گوجه فرنگی خریداری شده در اوزان بیش از نیاز مصرف خانواده باشد بعد از مدتی شروع به کپک زدن نموده و در اینصورت مصرف کننده گرامی پس از مشاهده کپک مطمئن می شود که محصول خریداری شده عاری از هرگونه مواد نگهدارنده می باشد و بنابراین توصیه میشود جهت مصارف خانوار از اوزان کوچک استفاده گردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن زیتون با بو کریستال طلایی - 250 میلی لیتر مجموعه 12 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیتون برای بدن فواید بسیار دارد و تبدیل زیتون به روغن سبب شده تا بتوان از آن استفاده‌های بیشتری کرد و از فواید بی‌نظیر آن بیشتر بهره‌مند شد. از روغن‌زیتون در پخت‌وپز، سالاد، مواد آرایشی، داروهای مختلف، صابون و ... استفاده می‌کنند. روغن‌زیتون تصفیه‌شده با بو کریستال طلایی از برترین روغن‌های تولیدشده است و با استفاده از آن بوی خوش زیتون را حس خواهید کرد. این روغن‌زیتون چاشنی مناسب برای انواع سالاد شماست و با استفاده روزمره آن پیر و جوان، کودک و بزرگ‌سال می‌توانند به‌راحتی به‌سلامتی روده، تقویت موها و شادابی پوستتان استفاده کنند. برای استفاده از روغن‌زیتون تصفیه‌شده کریستال طلایی در سرخ کردن مواد غذایی، فراموش نکنید که از حرارت ملایمی انتخاب نمایید تا ارزش غذایی آن را از بین نبرید. بهتر است بدانید که روغن‌زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است که این ویژگی از آسیب سلولی جلوگیری کرده و دقیق‌تر آنکه از ابتلای شما به سرطان جلوگیری می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ‌نیم‌دانه طارم  برنج تو - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم‌دانه طارم در واقع برنج‌هایی که بعد از برداشت توسط شالی­کاران برای عملیات سفید کردن به کارخانه برده می‌شوند و بنا به دلایلی چون گرمای زیاد و ناکارآمدگی دستگاه‌های شالیکوبی کارخانه و در کل مقاوم نبودن برنج شکسته می‌شوند، برنج نیم‌دانه طارم می‌گویند. با این حساب باید بدانید که کیفیت و طعم و بوی این برنج هیچ فرقی با برنج معمولی و دانه کامل طارم ندارد چرا که از همان ریشه و ساقه به وجود آمده است. در واقع این نوع برنج جز ظاهر هیچ فرق دیگری با برنج دانه کامل ندارد و از تمام خواص و ویژگی‌های آن برخوردار می‌باشد. بسیاری از افراد بر این باورند که کیفیت برنج‌های نیم‌دانه با برنج‌های دانه­ سالم فرق می‌کند اما این تصور کاملا اشتباه است. چرا که فقط ظاهر این دو برنج با هم فرق می‌کند. این موضوع فقط در زمانی حائز اهمیت می‌شود که بخواهید از این برنج در مهمانی‌های مجلل استفاده کنید. دلیل این امر هم این است که برنج‌های نیم‌دانه در زمان پخت کمی حالت چسبندگی دارند لاکن از نظر ارزش غذایی و خواص و ویتامین‌ها و املاح برنج‌های نیم‌دانه هیچ فرقی با برنج‌های سالم و کامل ندارند. در واقع به خاطر همین شکل ظاهری برنج نیم‌دانه، عموما از این برنج به عنوان مصارف روزانه و در اکثر موارد در خانه‌ها استفاده می‌شود  برنج نیم‌دانه‌­ی طارم جزء برنج‌های خوش عطر و بو و معطر شناخته می‌شود و در واقع این برنج از نوع نژاد برنج‌های خوش عطر است و در برخی موارد عطر این برنج از دانه کامل هم بیشتر می شود! این مسئله سبب شد که از این نوع برنج نه تنها در طبخ و پخت برنج استفاده شود بلکه در تهیه‌ی انواع دسرها و شیرینی‌ها و حتی انواع غذاهای ترکیبی مثل آش‌ها و شله‌زرد و فرنی و سوپ نیز از آن استفاده شود. همچنین می‌توان این برنج‌ها را آرد کرد و از آرد آن در شیرینی پزی‌ها استفاده نمود. مجموعه‌ی برنج‌تو با بهره‌گیری از کارشناسان باتجربه و انتخاب‌ باکیفیت‌ترین انواعِ برنج از مزارعِ درجه‌‌یک و برنج‌کاران زبردستِ سه استانِ شمالی کشور، گلستان، گیلان و مازندران برنج ناب ایرانی را دستچین نموده و با حذف واسطه‌ها،  به دست شما هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌رساند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رب گوجه فرنگی تبرک - 800 گرم بسته 12عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تبرک؛ خوش رنگ و بی نظیر رب چاشنی خوشمزه برای خوش‌رنگ و طعم شدن انواع غذا در تمام دنیاست. خانگی پختن رب زمان زیادی لازم دارد و استفاده از رب گوجه صنعتی در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. در گوجه ویتامین‌هایی مانند C و K و B دارد که با استفاده حتی یک قاشق این ویژگی‌ها را به غذایتان اضافه خواهید کرد. رب باید در یخچال و در ظروف شیشه‌ای نگهداری شود تا بتوانید سالم وبری مدت‌ها از آن استفاده کنید. رب گوجه‌فرنگی فقط نقش عطر یا طعم‌دهنده ندارد با داشتن 13 کالری در هر قاشق کالری کمی داشته و فاقد چربی است. کم‌کالری بودن رب به معنای سلامت بودن آن برای بدن و از همه مهم‌تر بی‌تأثیر بودن بر روی وزن ماست. رب گوجه‌فرنگی باد در دمای ب‌4 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود و البته زیاد باز و بسته نکردن در یخچال نیز در سلامت ماندن رب تأثیر دارد. از رب‌های بی‌نام‌ونشان و فاقد تاریخ‌مصرف و مجوز بهداشت یا حتی فله‌ای غیراستاندارد استفاده نکنید، زیرا حاوی مواد نامطلوب هستند و پاستوریزه نیستند و شما را دچار مشکل خواهند کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نبات چوبی زعفرانی تکنفره پایتخت بسته 200 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نبات چوبی زعفرانی با پوشش سرگل زعفران محصولی منحصر به فرد و پرکاربرد می باشد که گزینه ای اقتصادی ، خاص و بسیار لوکس جهت پذیرایی در هتل ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، کترینگ های هواپیمایی و قطار و اتوبوس رانی ، جلسات و مهمانی ها ی خاص ارایه می دهد . هر بسته نبات تکنفره حاوی 1 عدد نبات چوبی زعفرانی تکنفره با وزن حدود 15 گرم با بلورهای یک دست و زیبای زعفرانی می باشد که از شکر با خلوص بالا و عصاره خالص زعفران اعلا تهیه شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی بیتمز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج پاکستانی سوپر کرنل باسماتی بیتمز - 10 کیلوگرم بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این برنج را می‌توان خوش طعم ترین و خوش پخت ترین برنج پاکستانی نامید. برنج سوپر کرنل باسماتی بیتمز از بهترین مزارع برنج پاکستان تهیه شده است. این برنج کاملا ارگانیک بوده و بدون استفاده از هر نوع کود شیمیایی مضر در مراحل کشت فراوری شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی عنبر بو معطر فوق اعلاء جنوب بوستان عرش -10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عنبر بو معطر فوق اعلاء کاملا با عنبر بو های بازار متفاوت هست چرا که تعاونی بوستان عرش گیلان شلتوک عنبر بو را از جنوب به گیلان انتقال میدهند و با دستگاه های سنتی بوجار میکنند که عطر و طعم اعلایی به برنج میماند و در عین حال با دستگاه های پیشرفته بروز تمیز و سورتینگ انجام میدهند که بشدت برنج تمیزی هست کته و دمی این برنج فوق العاده هست و پخت متوسطی دارد با توجه به قد خام برنج اما در پخت قد بسیار خوبی میدهد عطر و طعم خوبی دارد و برای مصرف روزانه بشدت پیشنهاد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج ایرانی دمسیاه هاشمی بوستان عرش - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج دمسیاه هاشمی گیلان، معطر (عطر ملایم) می باشد و کیفیت و طعم عالی و پخت خوبی داراست تمیز و سورت شده است و بصورت مستقیم از کارخانه شالی کوبی بوستان عرش تالش به دست شما میرسد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج نیم دانه عطری مهمان نواز - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج نیم دانه عطری ایرانی شامل برنج نیمه و سر لاشه درشت برنج ایرانی میباشد که با عطر و طعم عالی جهت مصرف خانواده های ایرانی از طریق برند مطرح مهمان نواز برای شما اماده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کرمانشاهی ممتاز 110 - 2.7 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کرمانشاهی دستاورد دیرینه مردمان سخت‌کوش عشایر است که پس از جمع‌آوری شیر از گوسفندان و گاوهای خود آن را درون دیگ بزرگی ریخته و می‌جوشانند و پس از ولرم شدن به آن مایه ماست اضافه کرده و در جای مناسب قرار می‌دهند. ماست تهیه شده را درون مشک ریخته و با افزودن مقداری آب و نمک آن را به دوغ و کره محلی تبدیل می‌کنند سپس کره جداشده را داخل دیگ بزرگی روی آتش قرارداده و پس از تصفیه کردن، روغن خالص با عطرخاص به نام روغن حیوانی تولید می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ - 2 لیتر بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکیب طلایی روغن سرخ کردنی بر پایه سبوس برنج بدون پالم مری کینگ دارای بالا ترین نقطه دود 280 درجه برای اولین بار در ایران میباشد. ترکیبات روغن سرخ کردنی مری کینگ : روغن سبوس برنج - روغن کلزا - روغن آفتابگردان - روغن سویا است. روغن سرخ کردنی مری کینگ سرشار از ویتامن E (توکوفرول - توکوترینول ) و دارای ویتامین های K وD و B و A و دارای Omega 3&6 وسرشار از آنتی اکسیدان طبیعی (Oryzanol) میباشد. روغن سرخ کردنی مری کینگ فاقد اسید چرب ترانس وغنی در چربی مفید (MUFA) و دارای بیش از80 درصد اسید چرب غیر اشباع است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن سرخ کردنی بر پایه روغن کنجد کامجد - 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرخ کردن غذا یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های پخت غذا به شمار می رود، غذاهای سرخ شده با داشتن طعم خوب، رنگ و بافت تردی که دارند از محبوبیت بیشتری در مقایسه با غذاهای بخارپز و آب‌پز برخوردارند. به طور کلی سرخ کردن به فرآیند قرار دادن غذا در روغن داغ در تماس با هوا و رطوبت با دمای حدود 150 تا 190 درجه سانتی گراد گفته می شود. روغنها، عامل انتقال حرارت به غذا و ایجاد بافت و طعم دلپذیر غذاهای سرخ شده می باشند. البته این شرایط منجر به افزایش سرعت اکسیداسیون و فساد روغن می شود، روغن اکسید شده موجب تغییر عطر و طعم غذا شده و اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. هر قدر روغن مورد استفاده، اسیدهای چرب چند غیر اشباع بیشتری داشته باشد، مثل روغن سویا، میزان فساد روغن در حرارت بالا بیشتر است. روغن سرخ کردنی سالم کامجد ترکیبی از چهار روغن کنجد، کانولا، آفتابگردان و ذرت می باشد. ترکیب این چهار روغن با داشتن مقادیر بالای ویتامین E در روغنهای ذرت و آفتابگردان، آنتی اکسیدانهای طبیعی سزامین و سزامول روغن کنجد و مقدار بالای امگا 3 روغن کانولا می تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت سرخ کردن مواد غذایی باشد. در فرمولاسیون روغن سرخ کردنی کامجد از روغن کنجد استفاده شده است و لذا تمامی خواص تغذیه‌ای کنجد از جمله اسیدهای چرب ضروری(امگا 6 و 9) و آنتی اکسیدان‌های طبیعی در این فرآورده وجود دارد، این روغن نسبت به سایر روغن های مشابه که حاوی مقدار بالایی روغن پالم و اسیدهای چرب ترانس میباشد و پایداری بالای این روغن در برابر اکسیداسیون، آن را برای سرخ کردن‌های عمیق و طولانی نیز مناسب نموده است. لازم به ذکر است نقطه دود این روغن حدود 240 درجه میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن ذرت فوق تصفیه کامجد - 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن ذرت منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری (امگا3 و امگا6)، ویتامین‌های K و E می‌باشد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف سرخ کردن پخت و پز و نیز سالاد استفاده نمود(نقطه دود این روغن 450 درجه فارنهایت 232 درجه سلسیوس می باشد)، این روغن از نقطه نظر تغذیه‌ای و هم از نظر کیفیت پخت عالی می‌باشد. روغن حاصل از ذرت از لحاظ اسید لینولئیک که یک اسید چرب ضروری است، غنی می‌باشد. همچنین روغن ذرت سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند، اصلی ترین آنتی اکسیدان آن فرولیک اسید میباشد که یکی از عوامل موثر در پیشگیری از سرطان شناخته شده است، روغن ذرت از نظر میزان توکوفرول‌ها، پس از روغن جوانه گندم در مقام دوم قرار دارد. روغن ذرت پایداری زیادی نسبت به اکسیداسیون دارد و از آن می‌توان برای همه مصارف پختن، سرخ کردن کوتاه مدت و نیز سالاد استفاده کرد، نکته حائز اهمیت این است که روغن ذرت کامجد از جوانه ذرت استحصال شده و غیر تراریخته میباشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاور گوشی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روغن کنجد خالص تصفیه شده و بدون بو کامجد - 4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روغن کنجد به عنوان یک روغن باکیفیت بالا در بین روغنهای خوراکی با درصد بالای چربی غیر اشباع شناخته می شود. نوع لیگنان و آنتی اکسیدانهای طبیعی موجود در این روغن باعث بروز مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خواص فیزیولوژیکی ارزشمند روغن کنجد شده است. روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی است که باعث جلوگیری از سرطانها میشود. این روغن همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E موجب شفافیت و لطافت پوست می گردد. از دیگر خواص روغن کنجد باعث کاهش کلسترول بد خون(LDL) می شود، فشار خون بالا را کاهش میدهد و مانع از تصلب شرائین می گردد و از بروز سکته قلبی جلوگیری میکند. خواص آنتی اکسیداسیونی فوق العاده به دلیل وجود دو ماده شیمیائی Sesamol و Sesamin آنتی اکسیدانها با رادیکالهای آزادی که به سلولها آسیب میرسانند و به روند پیری سرعت میبخشند مقابله میکند. این روغن برای درمان سرفه، یبوست، آرتریت و پوست خشک توصیه میشود. ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که برای هر سه مصرف سرخ کردن، پخت و پز و سالاد قابل استفاده است (روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردن و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد). روغن کنجد بکر چیست و چه تفاوتی با روغن کنجد تصفیه شده دارد: روغن خام که به روش پرس سرد استحصال شده است، با فشار از پارچه های فیلتری با تار و پود متراکم عبور داده می شود و تصفیه فیزیکی می شود و خاک و ناخالصی های روغن از آن جدا میگردد و رنگ روغن طلایی می گردد که روغن بکر نام دارد. روغن کنجد بکر فقط برای سالاد و آن هم در صورتی مطلوب است که دانه تحت کشت ارگانیک باشد. تصفیه روغن کنجد چیست: بطور خلاصه جدا کردن اسیدهای چرب آزاد، آلدئیدها و آلکالوئید های مضر برای سلامتی، پر اکسید به عنوان رادیکال های آزاد سرطان زا همچنین سموم کشاورزی و آلاینده های فلزی موجود در روغن کنجد بکر را تصفیه روغن کنجد میگوییم، مراحل تصفیه روغن در خلاء انجام میگیرد به همین دلیل روی ساختار مولکولی روغن تاثیری ایجاد نمی شود و خواص و ویتامینهای روغن حفظ می گردد. روغن کنجد تصفیه شده کامجد به دلیل حذف مواد مضر مذکور و همچنین داشتن نقطه دود بالا در بین سایر روغن های گیاهی مناسب برای سرخ کردنهای سطحی و پخت و پز و سالاد می باشد(تکرار می کنیم روغن کنجد به شرطی قابل مصرف برای سرخ کردنی و پخت و پز میباشد که تصفیه شده باشد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی کشت دوم لوکس هیمه - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی دوبار کشت یا همان برنج کشت دوم هاشمی از مرغوب ترین محبوبترین و گرانترین انواع برنج ایرانی موجود در بازار است. این برنج که در تالاب فریدونکنار کشت میشود عطر و طعمی بی بدیل دارد که هیچ محصول دیگری توان مقابله با آن را نخواهد داشت. ویژگی دومی که به خصوص برای ما ایرانیها بسیار حائز اهمیت است قد کشیدن برنج است که برنج هاشمی کشت دوم از بلند قامت ترین برنج ها میباشد. برنج هاشمی دوبار کشت نه تنها قد بلندی دارد بلکه پس از پخت نیز بسیار ری میکشد و به برنجی دانه بلند و خوش عطر و طعم در سفره تبدیل خواهد شد. از دیگر تفاوتهای هاشمی دوبار کشت با برنج کشت اول میتوان به عطر و طعم و پخت بسیار خوب آن اشاره کرد. واحد بسیار دقیق کنترل کیفیت شرکت هیمه، ضامن مرغوبیت و درجه یک بودن هاشمی دوباره کشت ارایه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج عنبربو ایرانی معطر خوشپخت زرین زیبا - 10 کلیوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج عنبر بو به دلیل کشت در هوای گرم تنها برنج دارای طبع گرم است که به همین خاطر خواص درمانی قابل توجهی دارد.برنج عنبر بو زرین زیبا از بهترین شالیزارهای خوزستان با بروزترین دستگاه های سورتینگ آماده شده تا مصرف این برنج به تجربه ای دلچسب و لذتبخش تبدیل شود.برنج عنبر بو زرین زیبا تنها برنج دارای سیب سبز سلامت در استان خوزستان است که این نشان گواهی بر سلامت هر چه بیشتر این برنج است.برای گرفتن بهترین نتیجه از برنج عنبربو بهتر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج درجه یک کشت دوم هاشمی پاریجان - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی، یک نوع برنج با دانه‌های کامل و بسیار کیفیتی است که به شکل بلوری و طبیعی را عرضه می‌کند. با رنگ سفید خاص خود، برنج هاشمی به غذاهای شما زیبایی و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد. این نوع برنج دارای خواص بیشماری است. اولین خاصیت آن این است که چسبندگی کمتری نسبت به سایر انواع برنج دارد، بنابراین طعم و خواص غذاها را در بهترین نحو حفظ می‌کند. علاوه بر این، برنج هاشمی دارای طعم ملایم و دلپذیری است که به سادگی در غذاهای مختلف قابل استفاده است. در کشت دوم، برنج هاشمی با مراقبت‌های ویژه در دوره رشد و بهره‌برداری پرورش داده می‌شود، که باعث می‌شود دانه‌های برنج به شکلی کامل و بدون هیچ نقصی تولید شوند. برنج هاشمی به دلیل دانه‌های کامل و قشنگی که دارد، برای تزئین غذاهای شما بسیار مناسب است. اضافه کردن این نوع برنج به غذاها، جلوه شگفت‌انگیزی به ظاهر ظاهر و مزه‌ای منحصر به فرد می‌بخشد.اگر به دنبال یک نوع برنج با دانه‌های کامل، رنگ سفید و خواص بی‌نظیر هستید، برنج هاشمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این برنج به غذاهای شما کمال را می‌بخشد و تجربه‌ی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج هاشمی درجه یک گیلان - 10 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی، یک نوع برنج با دانه‌های کامل و بسیار کیفیتی است که به شکل بلوری و طبیعی را عرضه می‌کند. با رنگ سفید خاص خود، برنج هاشمی به غذاهای شما زیبایی و استایلی منحصر به فرد می‌بخشد. این نوع برنج دارای خواص بیشماری است. اولین خاصیت آن این است که چسبندگی کمتری نسبت به سایر انواع برنج دارد، بنابراین طعم و خواص غذاها را در بهترین نحو حفظ می‌کند. علاوه بر این، برنج هاشمی دارای طعم ملایم و دلپذیری است که به سادگی در غذاهای مختلف قابل استفاده است. برنج هاشمی به دلیل دانه‌های کامل و قشنگی که دارد، برای تزئین غذاهای شما بسیار مناسب است. اضافه کردن این نوع برنج به غذاها، جلوه شگفت‌انگیزی به ظاهر ظاهر و مزه‌ای منحصر به فرد می‌بخشد.اگر به دنبال یک نوع برنج با دانه‌های کامل، رنگ سفید و خواص بی‌نظیر هستید، برنج هاشمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است. این برنج به غذاهای شما کمال را می‌بخشد و تجربه‌ی بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برنج درجه یک هاشمی گلشن - 5 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برنج هاشمی گلشن برگرفته از شالیزاره های استان گیلان همچنین تبدیل شده و سورت شده با دستگاه های کاملا مدرن و بهداشتی . برنج دارای عطر و طعم بسیار عالی است و کافیست یکبار امتحان کنید تا همیشه مهمان سفره شما باشیم .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا