ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوازم ورزش و سفر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

فعالیت های تفریحی و ورزشی در گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی به آرامش روحی و جسمی ما می کند و تأثیر زیادی بر انگیزه شخصی و عزت نفس دارد. از این رو بهتر است با خواندن نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر در مجله اینترنتی نکته خرید، سعی در خرید بهترین وسایل مورد نیاز خود داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم ورزش و سفر

هنگام سفر و یا ورزش لوازم و پوشاک راحت به شما کمک می‌کند از سفر یا ورزش خود لحظاتی به یاد ماندنی خلق کنید. زیرا اگر بخواهید شرایطی را فراهم کنید تا  از سفر لذت بیشتری ببرند باید از تجهیزات و لوازم مناسب استفاده کنید. بنابراین حتما نکات ذکر شده در ادامه را برای خرید در نظر داشته باشید.

  • با توجه به نوع ورزش و یا سفر خود اقدام به خرید بهترین و مناسب ترین وسایل برای سفر و یا ورزش نمایید.
  • از کیفیت محصولاتی که می خرید اطمینان حاصل کنید. زیرا شاید هنگام سفر یا ورزش شرایط خرید مجدد نداشته باشید.
  • کیفیت را به هیچ عنوان فدای قیمت نکنید. با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید وسایل در نظر گرفته اید، سعی در انتخاب و خرید بهترین لوازم داشته باشید.
  • از خرید وسایل غیر ضروری اجتناب کنید.
  • به وزن و حجم وسایلی که قصد خرید آنها را دارید، توجه کنید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوازم ورزش و سفر گفته شد؛ می توانید لوازم مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوازم ورزش و سفر با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل چرخ کربنی A01 طرح برلین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از pu است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC11 است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی ساحلی مدل راما خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی ساحلی مدل راما از یک شاسی چوبی مقاوم از جنس پلایوود بوده که کاملا نسبت به آب و آفتاب مقاوم است.صندلی راما برای استفاده در فضای باز کنار استخر ، ساحل و باغ و ویلا گزینه کاربردی و مناسبی است.نشمین صندلی از پارچه برزنت از نوع آبگریز می باشد که نسبت به آب و آفتاب مقاوم است. تکیه گاه صندلی قابل تنظیم در پنج زاویه مختلف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تردمیل آبی فریال مدل x-2000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از تردمیل آبی فریال می توانید از کلیه مزیت های راه رفتن و دویدن در آب در یک محیط کاملا خصوصی و با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته ای همچون تغییر سرعت ،تغییر ارتفاع آب و تغییر دمای آب بهره برد این تردمیل ها کاملا آب بند می باشند و میتوان در هرنوع فضایی اعم از کلینیک ، باشگاه و مراکز لاغری و تناسب اندام بدون نیاز به دسترسی به استخر استفاده نمود آب موجود در این تردمیل ها در یک سیکل بسته قرار دارد و پس از استفاده هر کاربر کاملا تخلیه و به مخزن جانبی منتقل می گردد و برای استفاده نفربعد کاملا استریل و میکروب زدایی می گردد در داخل تردمیل آبی یک عدد صندلی تاشو جهت استراحت و انجام تمرینات بالاتنه موجود می باشد تردمیل های آبی فریال مجهز به سیستم هیدروماساژ می باشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستکش بوکس مدل AA67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوکس یکی از باسابقه ترین ورزش های رزمی جهان میباشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این ورزش پر هیجان برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ،تجهیزاتی در نظر گرفته شده تا آسیب ها به حداقل برسد. یکی از ضروری ترین تجهیزات خانواده بوکس که نقش مهم و حیاتی حفاظت از دستان شما در برابر ضربات را دارد ،دستکش بوکس میباشد. دستکش های بوکس تنوع بسیار زیادی از لحاظ جنس ، وزن ،ایمنی ، فرم پنجه ،انرژی بازگشتی ، قابلیت تهویه و دوام دارند. این دستکش بوکس که برای شما در نظر گرفته شده است دارای قابلیت هایی نظیر: رویه چرم مرغوب سرپنجه کاملا گرد ایمنی بالا بالشتک مناسب برای شست ،مچ و مشت راحتی و خوش دستی قابلیت خنثی سازی ضربه دوام ومقاومت بالا کیفیت ساخت عالی قابلیت ارتجاعی بالا وزن استاندارد و... میباشد که باعث خلق لحظات شیرین و ایمنی در اوقات ورزشی شما میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه شهری پورت لاین مدل دنیز سایز 16 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به راحتی مونتاژ کنید! 80% دوچرخه مونتاژ شده است پس نیازی به معطلی و دردسر برای مونتاژ کردن نیست. راهنمای نصب و فیلم آموزشی هم کمکتان میکند. - ایمن تر دوچرخه سواری کنید! دسته ها و دسته ترمزهای ایمن، ترمزهای عقب و جلو با ایمنی دو برابر در مقایسه با دیگر دوچرخه ها، تایرهای عریض که تعادل را بالاتر می برند، پدال های ضدلغزش و محافظ زنجیر همگی ضامن ایمنی بالای کودک شما هستند. - راحت تر دوچرخه سواری کنید! پورت لاین با استفاده از بهترین بلبرینگ ها، سواری نرم تری را برای کودکان فراهم می کند. همچنین دسته ترمزهای این مدل استفاده موثرتر از ترمز را حتی برای کودکان خردسال میسر می سازد. - طراحی و رنگ آمیزی بینظیر! رنگ های روشن و شاد جذابیت های دوچرخه را افزایش می دهند. زین نرم لذت سواری را دوچندان می کند و پشتی علاوه بر راحتی کودک، برای محافظت، کمک به سوار شدن کودک و آموزش توسط والدین هم کارآمد هست. - سایزها و رنگ های متنوع! با هر سلیقه می توان دوچرخه مورد علاقه خود را در میان محصولات ما یافت. فقط در هنگام انتخاب سایز، قد کودک دلبندتان را مدنظر قرار دهید. - بسته بندی مقاوم : به دلیل حفظ سلامت کالا تا لحظه ای که به دست شما میرسد از بسته بندی با مقاومت بالا استفاده کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شنا سوانز مدل MG-SS-OWS-1PS SMY خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک شنا سوانز با طراحی زیبا و آیرودینامیک و دارای بالاترین کیفیت لنز و کش سیلیکونی با تنظیم سریع و آسان می باشد. این عینک برای مسابقات حرفه ای شنا طراحی شده و جهت راحتی بیشتر در محل تماس لنز با صورت دارای واشر لاستیکی است. جنس لنز آن از پلی کربنات، دارای لایه ضد بخار با چهار برابر ماندگاری بیشتر و UV400 بوده که از چشمان شما در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافطت می کند. لنز این عینک مجهز به حالت پلارایزد برای دید بهتر و دقیق تر هنگام شنا در آب های آزاد را به شما می دهد. و در جعبه محافظ پلاستیکی از جنس بسیار مقاوم با درب کشویی ارائه می شود. کش این عینک در برابر کشیدگی و پوسیدگی ناشی از کلر مقاومت بسیاری داشته و در آزمایشگاه های کنترل کیفی ژاپن مورد تایید واقع شده است. این مدل عینک دارای تاییدیه فدراسیون جهانی شنا FINA می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شطرنج مدل مستر کلاسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای ارتقا وضعیت کیفی سطح خود بستر های تجربی استاندارد برای تجربه یک رقابت جذاب و تمرینات تئوری ، پیشنهادی اصولی برای شما شطرنج دوست عزیز می باشد. صفحه و مهره شطرنج مدل مستر کلاسیک تماما از چوب و در ابعاد استاندارد می باشد. صفحه در قسمت رویی صیقل خورده و موجب می شود تا مهره های شطرنج با کمترین اصطکاک و با سهولت روی صفحه شطرنج حرکت کنند. به کار بردن متریال مرغوب و باکیفیت درساخت این صفحه سبب شده تا استقامت بالایی در برابر ضربات احتمالی و تغییرات دمایی محیط داشته باشد. مهره های چوبی مستر کلاسیک از نوع بزرگ می باشد و علاوه بر پک 32 تایی استاندارد، دو عدد مهره وزیر به صورت مازاد داخل باکس چوبی مخصوص مهره ها تعبیه شده است. به طور کلی صفحه و مهره شطرنج طرح چوبی مدل مدل مستر کلاسیک با حفظ پارامتر های اصولی در ساخت پیشنهاد مناسبی برای شما شطرنج دوست عزیز می باشد. ستون ها و سطر های صفحه شطرنج چوبی در قالب حروف و اعداد تفکیک شده اند که این امر کمک شایانی در ثبت حرکات بازی خود به شما می کند. این ست صفحه و مهره شطرنج به همراه یک باکس چوبی با درب کشویی برای محافظت بیشتر از مهره ها خدمت شما ارسال میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پیک نیک هپی کمپ کد 46825 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول مناسب انواع سفرهایی میباشد که برای حمل وسایلی مثل لوازم و پوشاک با خودرو خود نیاز به کیفی بزرگ و جادار دارید. این محصول که مانع آسیب رسیدن به لوازم و کوله پشتی شود. در 4 طرف دیواره های این کیف بار فوم 20 میلی متر وجود دارد که از ضربه خوردن وسایل هم جلوگیری میکند. هم چنین در 4 طرف این کیف دستگیره هایی وجود دارد که حمل دو نفره را برای شما آسان می کند. در قسمت بیرونی کیف (روی درب) بندهایی تعبیه شده که می توانید لوازم سبک مورد نیازتان روی آن ببندید. دو جیب توری روی بدنه ی اصلی قراردارد که برای لوازم مورد نیازتان طراحی شده است. در داخل این کیف سه عدد دیوایدر یا پارتیشن وجود داردکه فضای داخلی را برای شما سازماندهی میکند، از دیگر ویزگی های این پارتیشن ها متحرک بودن آن هاست که به شما این امکان را میدهد تا بهترین استفاده را از فضای این کیف ببرید. این کیف را دارد. این محصول از پارچه جودون و یک زیپ بزرگ و بسیار با کیفیت طراحی و تولید شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان خلبانی مدل 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای چهار جیب خارجی و سه جیب داخلی - ضد آب و قابل شست و شو - جنس آستر : پلی استر - دسته بالا هم به کلاف دوخته شده و هم پرچ شده است و تحمل وزن بالا و هم مقاومت بالایی دارد - جنس دسته ترولی : آلومینیوم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک سانتکو مدل Kafe PURPOSE گنجایش 0.65 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک قهوه ساز 650 میلی‌لیتری Santeco مدل Kafe Multi-Purpose، محصولی کاربردی برای شما که دوست دارید به هرکجا که می‌روید، در سفر، کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت‌گردی، پیاده‌روی و ... نوشیدنی محبوب خود را همراه داشته تا در زمان نیاز از آن بنوشید. این فلاسک یکی دیگر از تولیدات شرکت سانتکو است که این شرکت با هدف حذف بطری‌های پلاستیکی اقدام به تولید محصولات متنوع از جمله فلاسک، ماگ، قمقمه و ... نموده تا به کمک این محصولات از تولید پلاستیک بیشتر و آسیب به محیط زیست جلوگیری نماید. در نگاه اول به این محصول شما یک فلاسک زیبا با حجم 650 میلی‌لیتر را مشاهده می‌نمایید، اما با تعبیه محفظه‌ای در انتهای این فلاسک شما می‌توانید با همراه بردن پودر قهوه هر زمان که دوست داشتید یک فنجان قهوه دمی تازه، نوش جان کنید. Kafe Multi دارای بدنه‌ای مقاوم و دو جداره با عایق خلاء در میان آن است که از فولاد ضد زنگ با گرید غذایی بالا ساخته شده تا بتوانید از حرارت و یا خنکی طولانی‌تر و قوی‌تری بهره‌مند شوید. علاوه بر حفظ دمای مایعات در مدت زمان طولانی، مانع از تغییر طعم و بوی آن‌ها نیز شده و برخلاف برخی محصولات به نوشیدنی شما طعم و بوی فلز را نخواهد داد. مدت زمانی که این فلاسک قادر است تا نوشیدنی شما را گرم نگهدارد 12 ساعت بوده و برای نوشیدنی‌های خنک تا 24 ساعت می‌تواند آن‌ها را سرد نگهدارد. درب طراحی شده برای این محصول به صورت پیچی و ضدنشت بوده تا هنگام واژگونی، محتویات داخل آن بیرون ریخته نشود. بر روی این درب یک دکمه طراحی شده تا در زمان‌هایی که نمی‌خواهید درب پیچی را باز کنید، از طریق این دکمه به محتویات داخل فلاسک دسترسی داشته باشید. در ضمن با باز کردن دو گیره‌ای که بر روی درب طراحی شده می‌توانید شستشوی راحت‌تری داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این فلاسک قرارگیری محفظه‌ای بر روی این درب پیچی بوده که از آلوده شدن درب فلاسک جلوگیری می‌نماید. همچنین از این درپوش می‌توانید به عنوان فنجان برای نوشیدن نیز استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد در انتهای این فلاسک محفظه‌ای برای دم کردن قهوه طراحی شده است. این محفظه از سه قسمت تشکیل شده که شامل یک ظرف درب‌دار برای حمل پودر قهوه، یک فیلتر برای دم کردن قهوه و یک فنجان است. برای دم کردن یک قهوه عالی در طبیعت کافیست تا ابتدا انتهای فیلتر را بچرخانید تا پایه‌های نگهدار

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز راکت پینگ پنگ دونیک مدل Legends Line 900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت (Donic schildkrot) سری Legends line 900 یک راکت تمام عیار برای تمرین بازیکنان حرفه ای و کسانی که قصد یادگیری پیشترفته ورزش پینگ پنگ را دارند میباشد.فن‌آوری‌های بزرگی در این راکت تعبیه شده است: PLS) Power Light System) دسته توخالی ویژه است که راکت را سبک و آسان می‌کند، در حالی که مرکز ثقل را به سمت سر راکت می‌برد تا راکتی بسیار سنگین و تهاجمی‌تر داشته باشد. سیستم ضد ارتعاش AVS به طور قابل توجهی لرزش راکت را کاهش می دهد و بازی بدون خستگی را امکان پذیر می کند. لبه های گرد دستگیره ERGO در دست گرفتن بسیار راحت تر است و هیچ نقطه فشاری به دست ایجاد نمی کند. با داشتن این راکت فوق العاده لذت بیشتری از بازی خود میبرید.ضمنا راکت از چوب دارای گواهی FSC ساخته شده اند که این چوب از مدیریت پایدار جنگل به دست می آید و نه از بهره برداری بیش از حد. تمامی اطلاعات سرعت و پیچ و کنترل راکت در عکس انتهایی قابل مشاهده میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان پارتنر مدل 01 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان مارک پارتنر میباشد و جنس بدنه این کالا از پلی پروبلین تولید شده و همین موجب شده تا در مقایسه با سایر جنس‌ها، استحکام و انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.پلی پروپیلن به نسبت دیگر شبه پلاستیک‌هایی که در ساخت چمدان مورد استفاده قرار می‌گیرد محکم‌ترین بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان با خیالی راحت از این محصول برای سفرهای خود استفاده کرد.از مزایا این چمدان داشتن 8 عدد چرخ است که باعث شده علاوه بر حمل آسان به راحتی روی زمین بچرخد. این چمدان دارای 2 عدد دستگیره در قسمت بالا و طرفین و 1 عدد دستگیره تلسکوپی است. در داخل چمدان یک محفظه برای قرار دادن و تفکیک لباس زیر از سایر البسه وجود دارد. این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی 360 درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابه‌جا کرد. این چرخ‌ها همچنین به صورتی تولید شده‌اند که در زمان چرخش از خود صدایی ایجاد نمی‌کنند و باعث می‌شود تا حرکت چمدان بی‌صدا باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان خلبانی رونکاتو مدل SIDETRACK کد 415284 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

RONCATO نام برندی از محصولات کیف وچمدان است که شهرت جهانی آن در"Made in Italy" خلاصه میشود.طراحی ایتالیایی، نوآوری در فرایندهای تولید ،تنوع وکیفیت محصولات RONCATO این برند را به عنوان برترین آغازگر تولید کیف،کوله ، چمدان و اکسسوری درایتالیا معرفی نمود.سابقه این برند به سال 1940 برمیگردد که فعالیت تولید چمدان به شکل صنعتی ازسال 1970شروع نمود. RONCATO طی دهه های گذشته با تحول درساخت و طراحی درانواع رنگ ها و اجناس ازجمله پلی استر،پلی پرو پیلن،پلی کربنات خودرادرزمره برترین عرضه کنندگان کالا قرارداده است. ازجمله نوآوری های این برند میتوان به مواردی مانند تولیدوبه کارگیری دسته ارگونومیک،استفاده از ترکیب پلی پروپیلن و لوکس پلی کربنات وافزودن چرم درتولیدات این برند اشاره کرد. RONCATO باداشتن سبک ترین چمدان های پلی کربنات در جهان "ساخته شده در ایتالیا" نام خودرادراین صنعت متمایزنموده است. با گذشت سالها ، RONCATO به نمادی از چمدان های "Made in Italy" در سراسر جهان تبدیل شده است و چمدان های ایتالیایی آن سبک ترین و قوی ترین در جهان به حساب می آیند. امروزه کالاهای RONCATO در فروشگاه های منحصرا RONCATO،مولتی برندها و دپارتمان استورها در بیش از 100 کشور جهان و ایران و در هر پنج قاره درحال عرضه و فروش میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جی پی اس ایستگاهی مدل TS5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جی پی اس ایستگاهی مدل TS5 از دقت بالایی در تخمین نقاط ایستگاهی برخوردار است. این روز ها نقشه برداران از این وسیله پرکاربرد بسیار استفاده می کنند و کار نقشه برداری را بسیار آسان نموده است. ابعاد جی پی اس 16.4 در 8.35 سانتیمتر بوده و وزن آن 1400 گرم می باشد. این دستگاه دارای 440 کانال بوده که باعث سریعتر وصل شدن به ماهواره ها و افزایش انتقال و پردازش داده ها می شود. سیگنال های رهگیری: GPS: L1, L2C/L2P, L5 BDS: B1, B2, B3 GLONASS: L1, L2 دقت: 2.5 تا 15 میلیمتر

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تلمبه اتوماتیک دکتلون مدل TC225 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ما این بادزن جمع و جور را طراحی کردیم تا لاستیک های شما را در چند ثانیه با فشار صحیح باد کند. همچنین برای لاستیک های هیبریدی و دوچرخه شهری مناسب است. به دنبال یک بادکننده سریع و موثر هستید؟ با اتصال جهانی آن، هر لاستیک را در کمتر از 5 ثانیه باد کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز عینک شنا آرنا مدل Air-Bold Swipe smoke خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عینک هایAir Bold Swipe، مزایای طراحی لانه زنبوری Air Seals را با فناوری ضد مه Swipe ترکیب می کنند. ترکیبی از سبکی درزگیرهای هوا و شفافیت ضد مه کش این عینک‌ را به خوبی با صورت سازگار می کند وعینک را روی صورت ثابت نگه می دارد و حسی فوق‌العاده به شناگران هنگام شنا می‌دهد. فناوری جدید عینک ارنا که توسط شناگران در اوج بازی آزمایش شده است، عینک‌های مسابقهAir Bold Swipe را افسانه‌ای کرده است و آن را به گزینه ای مناسب برای شنای تمرینی می کند. لنزهای پانورامای واید عینک ارنا Air Bold Swipe مجهز به حفاظت UV بوده و دید جانبی گسترده ای را ارائه می دهند. بند اسپلیت به صورت جداگانه برای راحتی هنگام استفاده حتی همچنین با موهای بلند به صورت قابل تنظیم طراحی شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارابین کمپ مدل Nomad Carabiner خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارابین کمپ نومد یک کارابین برای via ferrata یا پارک های ماجراجویی است. بسته شدن خودکار است و فقط حلقه را به سمت پایین بکشید و سپس اهرم را فشار دهید. طراحی و سیستم قفل به شما این امکان را می دهد که کابل ها و لنگرها را بدون زحمت تنها با استفاده از یک دست گیره دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارابین پیچی مدل چرخشی 360 درجه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قلاب کارابین چفتی/ چرخشی حلقه‌ای فلزی است که قسمتی از آن باز و چفت می‌شود و قسمت پایین آن میتواند به صورت 360 درجه بچرخد. قلاب کارابین در بسیاری از فعالیت‌ها که در آن نیاز به کاربرد طناب هست بکار می‌رود. در کوهنوردی، سنگنوردی، غارنوردی، قایق‌رانی و برخی از عملیات نظامی وصنعتی از کارابین استفاده می‌شود.همچنین کاربرد به خصوصی نیز در قلاده حیوانات خانگی دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کلاه ایمنی دوچرخه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل VLRA - SF11 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر VLRA - SF11مدل ارتقا یافته ای از اسکوتر معروف mi365 است که با برطرف کردن برخی نواقص موجود در آن ، بهترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد. این اسکوتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. وزن کم و قابلیت تا شدن، این اسکوتر برقی را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی کرده است. تنها در سه ثانیه می‌توانید میله اسکوتر را خم کنید و آن را در دست بگیرید و در هر جایی از جمله مترو و اتوبوس حمل کنید (در حالت تا شده اسکوتر تنها 49 سانتی متر ارتفاع دارد). موتور قدرتمند این اسکوتر به همراه بدنه آیرودینامیک و آلومینیومی، آن را قادر می سازد تا بتواند با حداکثر سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت کند. برای کنترل اسکوتر در این سرعت سیستم ترمز دوگانه قرار داده شده است که عملکرد مطمئنی از خود نشان می‌دهد. باتری این اسکوتر به گونه ای طراحی شده است که در مسیرهای سرپایینی شارژ باتری به مقدار کمی جبران شود. رابط کاربری این اسکوتر برقی به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب برای اقشار مختلف باشد و 3 حالت حرکتی مختلف بسته به سن و میزان مهارت در این دستگاه وجود دارد. همراه این اسکوتر برقی اپلیکیشن موبایلی تعبیه شده است که با اسکن کد QR در کاتالوگ دستگاه میتوان به آن دسترسی داشت. قفل کردن اسکوتر، روشن کردن چراغ جلو و عقب، مودهای مختلف حرکتی، کروز کنترل، عملکرد باتری، میزان مسافت پیموده شده و نمایشگر دما از جمله مواردی هستند که در اپلیکیشن قابل استفاده هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چتر مدل اتوماتیک JIE HUI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چتر فول اتوماتیک 8 فنر ویند پروف Windproof (ضد باد) ، این چتر از معدود چترهای است که از 8 فنر مستحکم فایبرگلاس ضد باد برخوردار است همچنین هر کدام از این فنرها با یک فنر 6 سانتی کوچک تقویت شده اند این خاصیت باعث میشود که چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی کند و نشکند ، پارچه چتر از جنش شمعی 100درصد آب گریز است که به هیچ عنوان خیس نمیشود ، چتر دارای کاور مخصوص است و در حالت بسته تنها 28 سانتی متر طول دارد که حمل آن را بسیار راحت و اسان میکند ، جنس دسته از پلاستیک باکیفیت با روکش ضد لغزش است و دارای بند مخصوص کشی میباشد ، چتر حالت 3تاشو دارد و با یک دکمه باز و بسته میشود و فقط تاکردن ان بصورت دستی میباشد. جنس دسته غیر فایبرگلاس بوده که کثیف نمیشود و طراحی ارگونومیک دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه ایون مدل EY-10 گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخلاف تصور اکثر مردم نوشیدن مایعات حین ورزش بسیار مهم و ضروری است. هنگام ورزش در اثر تعریق میزان مایعات بدن کم شده در نتیجه باعث غلظت خون و افزایش گرانروی می‌شود که متعاقب آن خون رسانی به قلب دشوار شده و قلب تحت فشار قرار می‌گیرد. در نتیجه سرعت و ضربان قلب بالا می‌رود. تعریق زیاد حین ورزش موجب کم آبی و گرمازدگی ورزشکار می‌شود و در پی تمام این موارد کاهش کیفیت فعالیت و آسیب به ورزشکار وارد می‌شود. این اتفاقات در مواردی مانند ورزش‌های بالای 30 دقیقه و طولانی مدت، ورزش‌های شدید، کوهنوردی،پیاده‌روی، دوچرخه سواری، کمپینگ و... اتفاق می‌افتد. در این هنگام داشتن یک بطری مناسب مایعات بسیار ضروری است. قمقمه ایون مدل EY-10 با ابعاد 24x10 سانتی‌مترو گنجایش 700 میلی‌لیتر بسیار مناسب برای تامین مایعات در حین فعالیت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چمدان پارتنر مدل B004 سایز کوچک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چمدان با بدنه پلی کربنات بسیار مقاوم ساخته شده است.قفل رمزی و دسته سبک و همچنین چرخ های 360 درجه خصوصیات اصلی این محصول به شمار میرود.این چمدان جزو سبک ترین چمدان هاست و سایز بزرگ 3.8 ،سایز متوسط 3.5 و سایز کوچک 3.2 کیلوگرم وزن دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب میلت مدل Dreamer Composite 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار کامپوزیت مزایای پر کردن و مصنوعی را ترکیب می کند. به لطف بخش پایینی مصنوعی خود (که در هر صورت له می شود)، به طور هوشمندانه با تماس با زمین برخورد می کند، در حالی که قسمت بالایی پر شده جلوه ای لحاف مانند را فراهم می کند. مصالحه ای مفید بین وزن و گرما و سرمایه گذاری هوشمندانه برای کاربران قد بلندتر. این کیف سه فصل که برای کوهنوردی، طبیعت گردی و پیاده روی در نظر گرفته شده است، در پنج نسخه متناسب با کاربری خاص شما عرضه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره طرح رنجر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره طرح رنجر محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 8 نفر در حالت نشسته و 4 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا