خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید لوستر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید لوستر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با اینکه نور و روشنایی فضای منزل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ولی اغلب اینطور است که در ابتدا همه وسایل منزل انتخاب می ­شوند و بر اساس شرایط فضا و سبک دکوراسیون لوستر مناسب برای فضاهای مختلف تهیه می ­شود. برای اینکه انتخاب عالی داشته باشید بهتر است راجع به راهنمای خرید لوستر اطلاعاتی داشته باشید. به همین دلیل این مطلب از نکته خرید می ­تواند به شما برای خرید لوستر مناسب کمک کند. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر همراهمان باشید.

انواع مدل‌های لوستر

همانطور که احتمالا در بازار شاهد آن بوده‌اید، لوسترها دارای سبک‌ها و مدل‌های مختلفی هستند تا متناسب با دکوراسیون یا سلیقه‌ی خاص شما باشند. با توجه به همین تنوع هم در ابتدا به معرفی انواع سبک‌های لوستر موجود در جهان می‌پردازیم.

لوسترهای کریستالی (Crystal Chandeliers)

این سبک از نظر تاریخی یکی از رایج‌ترین سبک‌ها ساخت لوستر در جهان است. در واقع محصولات ساخته شده در این سبک بر اساس انواع برش‌های انجام شده بر روی کریستال‌ها از جمله برش دستی، صیقل دستی، برش با ماشین یا پرداخت متفاوت هستند. یک سیستم روشنایی به سبک کریستالی را می‌توان روی بسیاری از قاب‌ها سوار کرد و در اندازه‌های مختلفی ساخت. در حالت کلی لوسترهای کریستالی بدون توجه به نوع فلز به کار رفته در آن، ساختار یا مدلی که دارند، حالتی خیره کننده به اتاق می‌دهد.

لوسترهای روستیک (Rustic Chandeliers)

به طور کلی سبک روستیک با ساختارها و عناصر طبیعی فراوان گره خورده است. مواد مورد استفاده در این نوع سبک لوستر از چوب، آهن و حتی شاخ حیوانات، تشکیل شده است. لوسترهای بزرگ و سنگین به سبک روستیک به خوبی به یک اتاق بزرگ با سقف‌های طاق‌دار می‌آید.

لوسترهای معاصر و مدرن (Contemporary and Modern Chandeliers)

جالب است بدانید که هر سبک جدیدی که پس از سال ۱۹۳۰ تا به امروز ایجاد شده است در دسته مدل‌های معاصر قرار می‌گیرد. به طور کلی این دسته از لوسترها دارای خطوط ساده و پرداخت‌های تک رنگ، به‌ویژه کروم یا نیکل هستند و در ساختار آن‌ها اثری از طرح‌های پیچیده و تزیینات به چشم نمی‌آید.

دیودهای ساطع کننده نور (LED) کم مصرف‌ترین و سریع‌ترین فناوری‌های روشنایی برای لوسترها هستند. این نوع لامپ بیش از پنج برابر بازده انرژی بیشتری نسبت به سایر لامپ‌ها دارند و می‌توانند تا ۲۵ برابر بیشتر از لامپ‌های رشته‌ای سنتی دوام بیاورد.

لوسترهای سنتی (Traditional Chandeliers)

لوسترهای سنتی بر ظاهر آراسته و طرح‌های نئوکلاسیک تمرکز دارند. سازه‌هایی در سبک کلاسیک از دهه‌ی ۱۷۵۰ تا اوایل قرن ۱۹ رایج بوده‌اند و لوسترهای این سبک با منحنی‌هایی ملایم همراه با خطوط مستقیم به تصویر کشیده می‌شوند.

لوسترهای چندشاخه (Transitional Chandeliers)

پرداخت‌هایی برنزی رنگ بیشتر در لوسترهای چند شاخه دیده می‌شوند و عناصر آن از ترکیب سبک‌های سنتی و معاصر به وجود می‌آید. لوسترهایی به سبک چندشاخه ظاهری ساده با خطوط مستقیم دارند و از هر نوع شلوغی‌ای در طراحی به دور هستند.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم هنگام خرید لوستر

  • ابعاد و اندازه لوستر: یکی از مهم­ترین موارد در خرید لوستر، ابعاد و اندازه لوستر است. لوسترهای موجود در بازار از اندازه­ های کوچک و مینیمال تا لوسترهای کریستال بزرگ و بلند وجود دارند. برای فضاهایی با مساحت زیاد می­ توانید یک لوستر بزرگ و مجلل تهیه کنید و یا از چند لوستر استفاده کنید تا روشنایی کافی برای فضا ایجاد شود، همچنین برای خانه نقلی و مدرن خود می­ توانید لوستر مدرن با ابعاد مناسب برای فضا انتخاب کنید. پس نگران نباشید شما با کمی جستجو می ­توانید لوستر مناسب منزل خود را به راحتی پیدا کنید.
  • سبک طراحی لوستر: همیشه راجع به هماهنگی بین سبک دکوراسیون و وسایل مختلف خانه صحبت کرده ­ایم. هماهنگی بین همه اجزای فضا باعث ایجاد یک کلیت واحد و در عین حال زیبایی دکوراسیون خواهد شد. در رابطه با خرید لوستر هم شما باید به سبک طراحی لوستر توجه کنید و بر اساس نوع سبک دکوراسیون منزل، بهترین فرم و شکل لوستر را بخرید. لوستر مجلل و کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک و لوسترهای جمع و جور و مدرن برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب هستند.
  • طرح و رنگ لوستر: شاید لوستر به اندازه فرش و یا پرده، رنگ­ های متنوعی نداشته باشد ولی باز هم باید به رنگ و طرح لوستر برای هر فضا و تناسب آن با دکوراسیون توجه کنید. در جواب به سوال لوستر را با چی ست کنم؟ باید بگویم؛ بهتر است به فکر خرید لوستری باشید که با همه وسایل و دکوراسیون منزل متناسب باشد. جنس و طرحی که زود از آن خسته نشوید.
  • اهمیت ارتفاع سقف در خرید لوستر: به طور کلی ارتفاع آپارتمان­ ها و خانه­ های معمولی به اندازه استاندارد است و در طراحی لوسترها به این موضوع توجه می­ شود؛ ولی برخی از ساختمان­ ها ممکن است سقف بلندتر و یا کوتاه ­تری داشته باشند در نتیجه نصب لوستری که باعث ایجاد مزاحمت و یا عدم تناسب بصری در فضا باشد جالب نخواهد بود. امروزه برخی از انواع لوسترهای سقفی که حالت آویز ندارند و متصل به سقف هستند؛ لوستر مناسب برای سقف کوتاه به شما می‌­روند.
  • جنس لوستر: تا چندین سال قبل اغلب لوسترها ساختاری فلزی از جنس برنج و برنز داشتند؛ ولی امروزه تنوع جنس لوسترها زیاد شده است و در انواع؛ مدل لوستر حصیری، لوستر کریستال، لوستر آویز چوبی، لوستر پارچه‌­ای و… در بازار پیدا می ­شود. برای انتخاب جنس لوستر هم به ظاهر آن توجه کنید و هم فضایی که لوستر در آن نصب می­ شود. با کمی خلاقیت می­ توانید ساخت لوستر خانگی را امتحان کنید و یک لوستر دست­ ساز داشته باشید.
  • کاربری فضای نصب لوستر: لوستر مناسب برای آشپزخانه نمی ­تواند برای فضای پذیرایی جذاب باشد و یا نصب لوستر مناسب پذیرایی در آشپزخانه و یا اتاق خواب کمی نامتجانس به نظر می­ رسد. پس به فضای نصب لوستر دقت کنید و بهترین نوع لوستر را برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و… انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از لوسترهای مناسب برای هرفضا آورده ­ایم.

در این مطلب بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید لوستر

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب فضاهای مختلف

  • راهنمای خرید لوستر پذیرایی: اگر می­ خواهید پذیرایی خاص و زیبا داشته باشید؛ لوستری را انتخاب کنید که ابعاد آن با فضا متناسب باشد. برای انتخاب بهتر به جزئیات وسایل مانند پرده و یا مبلمان دقت کنید و از فرم آنها برای انتخاب لوستر ایده بگیرید.
  • راهنمای خرید لوستر آشپزخانه: تهیه لوستر برای بالای اپن و یا جزیره، انتخاب درستی است. به میزان روشنایی و راحتی تمیز کردن لوستر دقت کنید. همچنین می­توانید لوستر مدرن آشپزخانه را در وسط فضای آشپزخانه نصب کنید.
  • راهنمای خرید لوستر اتاق خواب: اگر می­ خواهید لوستری که در اتاق خواب نصب کردید؛ خیلی جلو چشم نباشد، یک لوستر سقفی مدرن و جمع و جور انتخاب خوبی است. اگر هم به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک علاقه دارید؛ باید مساحت اتاق خواب را در نظر بگیرید و یک لوستر کلاسیک متناسب با فضا انتخاب کنید.
  • لوستر مناسب اتاق مطالعه: اگر در حین مطالعه و انجام کار و پروژه نیاز به روشنایی کافی دارید؛ خرید لوستر برای اتاق مطالعه می­ تواند بخشی از روشنایی فضا را تامین کند.خرید لوستر سقفی و یا دیواری هم برای فضای اتاق مطالعه مناسب است.
  • لوستر مناسب راه پله: برای راه ­پله­ های بزرگ و مجلل انواع لوستر آویز شیشه ­ای وجود دارد که هم فضای راه پله را روشن می­ کند و هم اتصالی بین طبقات ایجاد می­ کند. برای راه پله­ های کوچکتر لوسترهای دیواری مدرن انتخاب خوبی است.
  • لوستر مناسب دوبلکس: سقف خانه­ های دوبلکس در بخش ­هایی از آن بسیار بلند خواهد بود. در نتیجه لوستر با ابعاد بزرگ که به سقف طبقه دوم نصب می­ شود و تا طبقه پایین کشیده شده است جالب خواهد بود.
  • لوستر مناسب بالای میز ناهارخوری: فضای ناهارخوری یکی از بخش ­های مناسب برای نصب لوستر است. با توجه به فرم میز و ابعاد میز و صندلی می ­توانید چراغ بالای میز ناهارخوری را انتخاب کنید. با نور کافی غذا میل کنید!
  • لوستر مناسب سالن زیبایی: نور کافی در سالن­ های زیبایی و مزون­ ها اهمیت زیادی دارد. اگر فضای سالن زیبایی بزرگ و کلاسیک باشد، وجود یک یا چند لوستر کلاسیک و زیبا دکواسیون سالن زیبایی را کامل می­ کند. لوستر حلقه‌ای مدرن جزو لوسترهای جدیدی است که می ­تواند سالن زیبایی را جذاب­تر کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید لوستر گفته شد، می توانید لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چراغ مطالعه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح اسکلت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح اسکلت میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح گیتار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح گیتار میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید گلیم فرش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نوری طرح تاج خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح تاج میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ دیواری طرح Yin Yang خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلوها به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون و چیدمان به حساب می ایند و استفاده از آن ها می تواند به فضای خانه ، اتاق خواب و محل کار روح تازه ای ببخشد تابلوها میتونن به عنوان یک منبع انرژی باشن پس چه خوب میشه که برای انتخاب اونا دقت لازم رو داشته باشیم و میتونن محیطی رو که در اون قرار گرفتن رو بسیار چشم نواز کنن پس اگه شما هم دوست دارین که به فضای داخلی مکان مورد نظر خود یه رنگ و حال تازه ببخشین تابلو نوری طرح Yin Yang میتونه یه فرصت خوب باش این تابلو از جنس MDF با ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده و با وجود ال ای دی هایی که پشت آن چسبانده شده دارای 16 رنگ متفاوت است که می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور رنگ ال ای دی هایش را تغییر دهید. همچنین، دارای چهار حالت رقص نور زیبا می باشد. به علاوه، این تابلو قابلیت تنظیم شدت نور و سرعت حالات رقص نور را نیز داراست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل ALD گرد 60-40-20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر ژینا مدل ALD گرد 60-40-20 تولید شده با مواد اولیه درجه یک از جنس آلومینیوم و پلکسی با پوشش رنگ الکترواستاتیک در چهار رنگ سفید براق ، مشکی سوپرمات ،نقره ای استیل براق و طلایی متالیک و با دو نوار لامپ SMD با تراکم 120 لامپ در هر متر و عمر بسیار بالا که قابلیت نوردهی آفتابی - مهتابی - مخلوط ( ترکیب نور آفتابی و مهتابی) دارای ریموت کنترل دیمر دار ( با قابلیت کم و زیاد کردن نور) با قابلیت اتصال به موبایل می باشد. این لوستر مناسب فضاهای کمتر از 20 متر مربع از قبیل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب و ... می باشد . حلقه های لوستر قابلیت تنظیم ارتفاع از 10 سانتیمتر تا 80 سانتیمتر را دارند. همچنین نحوه چیدمان و قرارگیری حلقه ها قابل تنظیم می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ دیواری نئون طرح باب اسفنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نئون فلکسی یکی بهترین و جدیدترین در عین حال شیک و خاص ترین تابلو تبلیغاتی و تزئینی دکوری میباشد مصرف بسیار پایین برق ، طول عمر بالا ، مقاومت در برابر ضربه ، بی صدا بودن و رنگ های بسیار جذاب آرامش بخش از مزایا این تابلو می‌باشد. تابلو نئون فلکسی سیلیکونی با بهترین متریال وارداتی با زمینه طلق پلکسی تایوان و اکو نئون تایوان ساخته میشود و دارای آداپتور 12 ولت میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر کولاک مدل مدرن پاپیون بینهایت کد PT500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر پاپیونی بینهایت که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 90سانت قابل تغییر است ، و در مدل چند رنگ با ریموت و اتصال اپلیکیشن موبایل (ios_android) میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.و همچنین تغییر رنگ نور در مدل چندرنگ از آپشن های این محصول میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ آویز ایکیا مدل skymningen خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای روشنایی عمومی اتاق می توانید چراغ آویز را روی میز ناهارخوری یا نزدیک به سقف آویزان کنید.لامپ آویز SKYMNINGEN دارای طراحی برنده جایزه است و تا حدی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. شکل توربین منحنی نور دلپذیری را پخش می کند - و مهم نیست که کجا آن را آویزان کنید، چشم نواز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد B7701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر سه حلقه ،با قطرهای 70-50-35 می باشد ،که با بدنه مشکی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تارا مدل مدرن کد SPB360 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نواری مدل مربع سه طبقه ای به اضلاع 60-45-30 نور به بیرون و با قابلیت تنظیم ارتفاع و چیدمان دارد. این لوستر دارای سه حالت نور آفتابی ، مهتابی و نچرال می‌باشد که با ریموت کنترل قابل تغییر میباشد و همچنین دارای چهار رنگ بدنه سفید ، مشکی ، طوسی و طلایی می‌باشد که در قسمت تنوع کالا قابل انتخاب می‌باشد. لوستر بسیار شیک و مدرن و قابل استفاده در انواع فضاهای مسکونی تجاری و اداری می‌باشد . این لوستر دارای ریموت کنترل جهت تنظیمات نور و همچنین برنامه موبایل اندروید و IOS می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز چشمه نور کد CH252808 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن چشمه نور کد CH252808 یکی از جدید ترین لوستر های موجود در بین تنوع کالایی این شرکت میباشد ، چشمه نور با استفاده از بهترین متریال توانسته لوستر مدرن کد CH252808 را در بازار عرضه کند ، این لوستر با استفاده از لامپ های مدرن اس ام دی توانسته نور دهی بالا و مصرف برق کمی داشته باشد ، همچنین جنس بدنه این محصول از فلز آلومینیوم با رنگ کوره ای استاتیک و بسیار مقاوم میباشد . این محصول فاقد ریموت کنترل میباشد . این لوستر قابلیت نوردهی در دو حالت افتابی و مهتابی را دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله شاهان تک کد B/8021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترهای برنزی علاوه‌بر تامین روشنایی مورد نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به همین منظور طراحی و تولید می‌شود. شرکت «شاهان تک» این لوستر را تولید کرده است و با مدلB/8021 شناخته می‌شود. ایجاد فضایی زیبا در داخل خانه خواسته‌ هرفردی است. زیبایی که می‌توان با انتخاب لوازم خانگی شیک و مناسب ایجاد کرد. لوستر 8021 چراغ آویزی بسیار شکیل برای زیبا پسندان است. این مدل از شش شاخه برخوردار است که روی هر کدام از شاخه‌ها می‌توان تعداد دو عدد لامپ نصب کرد؛ یعنی در مجموع می‌توان از 12 عدد لامپ روی آن استفاده کرد. پس این مدل علاوه‌بر زیبایی منبع نوری مناسب محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ B/8021 از برنج بوده وپرداختکاری که بسیار با کیفیت و با ثبات است. همچنین ارتفاع آن 75 سانتی‌متر است و طول و عرضی معادل 60 سانتی‌متر دارد. نوع سرپیچ لامپ‌های این لوستر E14 است. این نوع سرپیچ از پرکابردترین شکل سرپیچ‌ها است. تمامی لامپ‌های شمعی و اشکی از این نوع پایه سرپیچ برخوردار هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل MS40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی مدل ادون MS40 یکی از زیباترین و بهترین محصولاتی میباشد که طراحی وتولید شده است این محصول دارای کفی از جنس استیل اصل بوده و به هیج عنوان زنگ نمی زند همچنین در کفی این محصول ال ای دی های ریزی وجود دارد که شبها علاوه بر اینکه جلوه خواصی به محصول میدهد میتوان به عنوان شب خواب از نور آن استفاده نمود. این محصول دارای 8 سرپیچ از نوع E14 (شمعی) میباشد برای تامین نور محیط امیدواریم با خرید این محصول رضایت شمارا جلب نماییم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز چشمه نور کد P2635/45GO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود. « لوستر چشمه نور کد P2635/45GO » نوردهی مناسبی دارد. جنس این لوستر زیبا از فلز می باشد .مدل P2635/45GO با کریستال های کاردی سفید 12CM آذین شده است و به درخشش هرچه بیشتر این لوستر کمک میکند باعث پخش نور بیشتر میشود . این لوستر ارتفاعی برابر 75 سانتی‌متر دارد و کاربر می‌تواند با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را میتواند کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد. این محصول با نام « P2635/45GO » شناخته می‌شود. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخارشو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چراغ آویز چشمه نور کد N2688/65G-BK-O خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نگاه کردن لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، در نگاه اول مانند نگاه کردن به یک اثر هنری است. برای بدنه فلزی لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از پوشش استاتیک به رنگ مشکی استفاده کرده ایم و در کنارش طلایی که ابکاری می باشد و که در مقابل خط و خش ، پوسته شدن و رنگ پریدگی کاملا مقاوم است. کریستال های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از بهترین و با کیفیت ترین کریستال های کاردی شفاف (سفید) موجود در بازار می باشد.همانطور که می دانید استفاده از کریستال با کیفیت در نوردهی بهتر و جلوه و زیبایی بیشتر لوسترهای کریستالی بسیار موثر است. لامپ های بکار رفته لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O ، از نوع اس ام دی می باشد که با نوردهی رو به سمت پایین به تنهایی 20 تا 25 متر مربع را برای شما روشن خواهد کرد. مزیت استفاده از لامپ های اس ام دی علاوه بر پخش نور بهتر و بیشتر ، طول عمر بیشتر و مصرف برق کمتر می باشد. همچنین شما با خرید این مدل لوستر نیازی به خرید لامپ به صورت مجزا ندارید. از لحاظ دسته بندی سبک ، لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O در دسته لوستر های نئوکلاسیک دسته بندی می شود و این بدین معناست که شما می تواند لوستر چشمه نور کد N2688/65G-BK-O را در سبک کلاسیک و مدرن نیز استفاده کنید. وجود رنگ مشکی و طلایی در این لوستر مهر تاییدی بر این است که نصب آن در فضایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال انتخاب خوب و هوشمندانه ای خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 6 شعله چشمه نور کد N2420/6NO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در نگاه اول، لوستر یکی از ابزارهای روشنایی و دکوراتیو است که انواع و کاربردهای متفاتی دارد. لوستر N2420/6NO با شاخه های ساده بخاطر ظاهر بسیار زیبا و جذاب، نگاه هر ببینده ای را به خود جلب می کند.شرکت «چشمه نور» این لوستر را تولید می‌کند و با مدل N2420/6NO شناخته می‌شود.از « لوستر شش شعله چشمه نور کد N2420/6NO » برای محیط‌هایی که به نور متمرکز نیاز ندارند استفاده می‌شود. این لوستر از نوع شش شعله بوده و از حبابهای زیبای لهستانی در آن استفاده شده است. این لوستر شش شعله وزنی برابر 6400 کیلوگرم دارد که به‌دلیل استفاده از فلز در ساخت این لوستر حاصل شده است،این محصول در عین ظرافت، وزن بسیار مناسبی دارد که میتوان این مدل لوستر به راحتی بر روی همه سقف ها نصب کرد.شاخه‌ها و ستون فلزی این چراغ آبکاری خوبی دارند. که این آبکاری به شکل مناسبی تمام سطح فلزی لوستر را پوشش داده و موجب درخشش بیشتر شاخه‌ها و ستون شده است. از این مدل لوستر مدرن در آشپزخانه – اتاق خواب – راهرو – بالکن – کافه ها – رستوران ها میتوان استفاده کرد.. درون هر لاله‌ی این محصول تنها یک لامپ E27 قرار می‌گیرد و استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی و کم‌مصرف بهترین گزینه برای این لوستر هستند. این محصول مدل « N2420/6NO » نام دارد و توسط شرکت «چشمه نور» تولید می‌شود.این ظاهر ساده و زیبای لوستر باعث شده که پخش نور 360 درجه ای را داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر مدل مدرن کلاسیک کد HP809/2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن اس ام دی کد 809/2 دارای نور سه حالته (آفتابی, مهتابی, ترکیبی) قابل تغییر با ریموت کنترل و تلفن همراه. مناسب جهت استفاده در محیط خانه ،اتاق خواب و محل کار شما. قابلیت نصب آسان با بهترین متریال و بهترین کیفیت که به شما تضمین زیبایی و طول عمر طولانی مدت و دکوراسیون محیط را بسیار زیبا و خیره کننده میدهد . با اتصال از طریق گوشی و دارا بودن ریموت کنترل میتوانید به راحتی رنگ نور را کم و زیاد و تغییر دهید که دارای رنگ های آفتابی ، مهتابی و ترکیبی زیبا هست و همینطور تنظیم نور شب و روز که به راحتی قابل انجام است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد D_6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر سه حلقه ،با قطرهای30-50-70 می باشد که از دو طرف حلقه ها پخش نور دارد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد، تنظیم طیف نوری انجام دهید و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر تارا مدل مدرن کد Co120 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول که به مدل پروانه معروف می‌باشد دارای بدنه آلومینیومی و روکش سیلیکونی می‌باشد. سیستم روشنایی smd دارای تراکم 180 و دارای سه حالت نور آفتابی ، مهتابی و نچرال می‌باشد. طول کار 120 سانتی متر و 4 رنگ بدنه سفید ، مشکی ،طوسی و طلایی دارد که در قیمت تنوع امکان انتخاب رنگ بدنه وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر آویز کد 5-LM102/2-C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر اویز دو حلقه کد 5-LM102/2-C با ظاهری مدرن برای فضاهای کوچک همانند آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و یا بالای میز ناهارخوری و میز کار طراحی شده است. زاویه سازه لوستر را با استفاده از تغییر ارتفاع کابل های نگه دارنده می توان به دلخواه تغییر داد. همچنین ارتفاع کلی لوستر را با توجه به ارتفاع سقف می توان تنظیم کرد. این محصول دارای لامپ های نواری خطی با تراکم 180و فوق کم مصرف SMD می باشد. همچنین دارای ترانس ایزوله می باشد که مانع از برق گرفتگی احتمالی شده و ایمنی محصول را بالاتر می برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 5 شعله کد 888/5WT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منبع نور هر محیطی از مهم‌ترین اجزا دکوراسیون آن محیط است. لوستر چشمه نور 5 شعله کد 888/5WT، نوردهی مناسبی داشته و به شکل زیبایی طراحی شده است. حباب‌های این لوستر ساختاری شبیه به گل واژگون دارند و موجب زیبایی هرچه بیشتر این مدل شده‌اند و از نگاهی دیگر حباب‌های این لوستر رو به پایین قرار دارند و پخش نور مناسبی دارند. در داخل هرکدام از حباب‌ها یک سرپیچ بزرگ E27 قرار دارد و کاربر می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف برق از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا کم‌مصرف استفاده کند. همچنین این محصول دارای 5 سرپیچ است. لازم به ذکر است که این لوستر همراه با لامپ عرضه نمی‌شود و شما باید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید. جنس بدنه این لوستر از چوب و استیل استه که استحکام و کیفیت بالایی دارد. ارتفاع همه شعله ها یکسان بوده و شما می‌توانید ارتفاع لوستر را از سقف، تغییر دهد. ارتفاع این لوستر به 65 سانتی‌متر می‌رسد و مناسب برای نشیمن، اتاق خواب و دیگر قسمت‌های مختلف خانه شما است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد D7701B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/35 میباشد ، که با بدنه مشکی ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل 3033 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر عرضه شده توسط لوستر لایت با قطر 30 و ارتفاع 35 سانتیمتر میباشد بدنه لوستر از استیل ضد زنگ در دو رنگ طلایی و سیلور استفاده شده است سطح لوستر با لامپهای ال ای دی و نور اصلی آن توسط 4 عدد لامپ سرپیچ شمعی تامین می‌شود کریستال کاردی 12 سانتیمتر جلوه ای بسیار زیبا به این لوستر داده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-gy60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن سقفی به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه طوسی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی مدل تیتان خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدل تیتان تمام کریستال و استیل ضد زنگ تشکیل شده است. سطح لوستر از لامپهای ریز ال ای دی بسیار زیبا که فضایی رویایی به منزل شما میدهد. در لوستر کروم ال ای دی یخی و در لوستر طلایی ال ای دی طلایی کار شده و نور اصلی لوستر از 12 عدد لامپ E14 میباشد دور اول لوستر کریستال کاردی 12 سانتیمتر میباشد ریموت کنترل سه حالته باعث راحتی مصرف کننده است لوستر مدل تیتان بسیار زیبا و با کیفیت است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 24 شعله کد 9966 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی محیط، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. لوستر 24 شعله کد 9966 به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک دکور زیبا و باشکوه باشد. این لوستر 24 شعله‌ی روشنایی دارد که برای ایجاد فضایی پرنور در آن قرار خواهد گرفت. سرپیچ‌های این لوستر از نوع E14 (سرپیچ شمعی) است. کریستال‌های آویخته از لوستر، با انعکاس نور می‌توانند جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای بسازند. لوستر کد 9966 از فلز برنج ساخته شده و همین امر باعث ثبات رنگ در طولانی مدت میشود. ارتفاع آن 70 سانتی‌متر است که تا 60 سانتی متر قابل کوتاه شدن و تنظیم ارتفاع است و طول و عرضی به اندازه‌ی 70 سانتی‌متر دارد. این لوستر وزنی به اندازه 20 کیلوگرم دارد و بصورت کاملا منتاژ شده و اماده نصب میباشد شما در این لوستر می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های لامپ را استفاده کنید تا یک فضای پذیرایی گرم یا خنثی داشته باشید. این لوستر، می‌تواند در سالن‌های پذیرایی و فضاهای مجلل و باشکوه آویخته و منشا نور و زیبایی محیط باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جارو هوشمند به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی ام کی لایتینگ مدل مدرن کد S-w6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر شش حلقه ،با قطرهای 30،40و20 می باشد ،که با بدنه سفید ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 15 سانتیمتر و مناسب فضاهای با ارتفاع کم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر  چشمه نور مدل مدرن کد F6602/3H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرافت مدرن را با لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار تجربه کنید. دکوراسیون خود را با کمی هنر معاصر و مدرن ارتقا دهید. لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار ، شاهکاری مسحورکننده به عنوان یک لوستر مدرن حلقه ای است. جنس لوستر آلومینیومی و با سه حلقه SMD ساخته شده است که این امکان را به شما می‌دهد تا چیدمان لوستر را به صورت طبقاتی و یا کهکشانی تغییر دهید. این لوستر با رنگ بدنه سفید لوستر آویزی مدرن و جذاب خواهد بود که برای روشن کردن اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه و ... مناسب است. ابعاد متناسب لوستر چشمه نور مدل F6602/3H - ریموت دار ، نوید یکپارچگی بی نظیری را در طراحی داخلی شما می‌دهد. این لوستر مدرن سمفونی از فرم و عملکرد است. نوردهی و تغییر حالت رنگ طبقات در این لوستر به صورت همزمان و در حالت رنگ نور آفتابی، مهتابی و روشن شدن هردو همزمان(چند رنگ)، نورپردازی بی‌نظیری را در طول روز و شب برای اتاق شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر چشمه نور 7 شعله کد A856/7-O   خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انتخاب لوستر در دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. لوستر چشمه نور 7 شعله کد A856/7- با نوردهی مناسبی که دارد، فضای اطراف شما را زیباتر می‌کند. حباب‌های لوتوس این محصول به سمت بالا قرار دارند و با توجه به رنگ ماتی که دارند، نوری ملایم از خود ساطع می‌کنند. ستون‌ها و شاخه‌های این لوستر، فلزی بوده و علاوه بر طراحی زیبایی که دارند، دارای دوام و استحکام بالایی نیز هستند. یکی از نقاط قوت این لوستر آبکاری زیبا و باکیفیت آن است که در دو رنگ طلایی و کروم عرضه می‌شود و شما می‌توانید آن را با دیگر اثاثیه خود، به راحتی ست کنید. این آبکاری درخشش زیادی دارد و خم‌های شاخه‌ها، هم‌خوانی بالایی با شکل لاله‌ها دارند. درون هر لاله یک سرپیچ E27 قرار دارد که می‌توان لامپ را درون آن نصب کرد. این لوستر ارتفاعی برابر 70 سانتی‌متر دارد و شما می‌توانید با کم کردن زنجیرهای آن، این میزان را به 60 سانتی‌متر کاهش دهد. از لوستر فوق می‌توان در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده کرد. این لوستر در عین زیبایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد GT7704 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل لوستر چهار حلقه نور به بیرون ،با قطرهای 35-50-70-90 می باشد ،که با بدنه طلایی ارائه شده ، و در سه رنگ نور ،آفتابی و مهتابی و همزمان هردو (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است ،همچنین می توانید چیدمان لوستر را ، به طبقاتی یا کهکشانی تغییر دهید. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور لوستر را کم و زیاد کرد ،طبقات را خاموش و روشن کرد ،و همچنین دکمه حالت شب از امکانات ریموت می باشد.و همچنین تغییر رنگ نور در مدل چندرنگ

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 8854 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر کد 8854 لوستری با شش بازوی روشنایی است که روی هرکدام دو عدد لامپ با سرپیچ‌هایی از نوع E14 قرار می‌گیرد. این مدل از جنس برنج ساخته شده و کیفیت و ثبات رنگ بالایی دارد. سر هر شعله یک لاله‌ی زیبای بلورین قرار گرفته است و آویزهای کریستالی جلوه‌ی بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند و بازتاب نور جذابی را پدید می‌آورند. لاله‌ها و کریستال‌های این لوستر رنگ شامپاینی دارند. چنین طراحی مجللی می‌تواند فضای سالن پذیرایی شما را دگرگون کند؛ چرا که لوسترها علاوه‌بر تولید روشنایی، نقش بسیار مهمی در دکوراسیون دارند. هم‌چنین رنگ نوری که برای لامپ‌ها انتخاب می‌کنید از موارد مهمی هستند که می‌توانند فضای شما را به محیطی گرم یا سرد تبدیل کنند. لوستر 12 شعله کد 8854 برای دکور کردن خانه‌های دارای طراحی کلاسیک انتخاب مناسبی است و با فضاهای مدرن هم‌خوانی کمتری دارد. این لوستر با تمام اجزاء در مجموع 12 کیلوگرم وزن دارد. بهتر است لوازم بلوری و کریستال‌ها بعد از نصب لوستر سر جای خود قرار بگیرند که هم در هنگام نصب وزن کمتری داشته باشد و هم این لوازم حساس آسیبی نبینند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد PH_B110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز امیران لایتینگ مدل خطی در هم تنیده به طول 110 سانتیمتر ، رنگ بدنه مشکی استاتیک ،در سه نوع رنگ نور (آفتابی مهتابی و چند رنگ) ارائه میشود، از امکانات ریموت میتوان کم و زیاد کردن نور ، حالت شب ، خاموش روشن کردن و در حالت چند رنگ تغییر رنگ ، اپلیکیشن موبایل (کم و زیاد کردن نور ، حالت شب و تنظیم زمان برای روشن خاموش شدن ) اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر پنج شعله چشمه نور کد G562/5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صنایع لوستر چشمه نور، یکی‌از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل است، که سابقه فراوانی دراین زمینه‌ها دارد. لوسترها و آویزها علاوه‌بر تامین روشنایی مورد‌نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به‌همین منظور طراحی و تولید می‌شود. چراغ آویز کد G562/5 تنها به‌انحصار صنایع لوستر سازی چشمه نور تولید و عرضه می‌گردد. لوستر فوق تحت عنوان مدل « G562/5» شناخته می‌شود. برای روشن‌کردن این لوستر باید از لامپ‌هایی با سرپیچ E27 استفاده کرد. حباب‌های شیشه‌ای این لوستر رو‌به پایین قرار دارند و این موضوع موجب پخش نور بهتر لوستر به‌سمت پایین می‌شود. در ساخت این محصول چوب و شیشه به‌شکل زیبایی درکنار هم قرار گرفته‌اند. لوستر فوق ارتفاعی برابر 65 سانتی‌متر دارد و از وزنی 3 کیلوگرمی برخوردار است. از این لوستر می‌توان برای تامین نور اتاق خواب، اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد. بهتراست برای این لوستر از لامپ کم‌مصرف استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر سقفی روشنایی بزرگ زاده کد 565 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر سقفی روشنایی بزرگ زاده کد 565 جزء محصولاتی بوده که توسط روشنایی بزرگ زاده تولید و عرضه میگردد. سرپیچ این محصول از نوع معمولی بوده و هر نوع لامپی قابل استفاده میباشد. رنگ محصول مشکی مات کوره ای بوده وطی زمان زنگ زدگی و خرابی نخواهد داشت

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد 7701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوستر مدرن نور از بیرون ، در ابعاد 70/50/35 میباشد ، که با بدنه سفید ارائه شده و در سه نوع رنگ نور افتابی ،مهتابی و روشن شدن هردو همزمان( چند رنگ ) ارائه میشود و قابل انتخاب میباشد. ارتفاع لوستر از 20 سانت تا 80 سانت قابل تغییر است، همچنین میتوانید چیدمان لوستر را از ، به طبقاتی ویا کهکشانی تغییر دهید . با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوانید نور لوستر را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر رایکا مدل ROS736 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه لوسترهای ساده به دلیل ظاهر شیک خود و توانایی ست شدن با اثاثیه مختلف، بسیار پرطرفدار هستند. لوستر رایکا مدل ROS736، با شکل مدرن و منحصربه‌فرد خود، از بهترین گزینه‌ها برای روشن کردن محیط زندگی و کار شما است. کلاهک این محصول از جنس آلومینیوم با پوشش رنگ استاتیک(کوره‌ای) است که دوام و طول عمر طولانی دارد و تغییر رنگ نمی‌دهد. این لوستر در چند رنگ متفاوت عرضه می‌شود و مناسب اتاق خواب، راهروها، آشپزخانه و اتاق کار است. قطر این کلاهک این لوستر 30 سانتی‌متر و وزن آن 1 کیلوگرم است. این کالا دارا ی یک سرپیچ E27 است و بدون لامپ به شما عرضه می‌شود تا با توجه به سلیقه خود آن را خریداری کنید. اگر شما فردی هستید که به دیزاین و دکوراسیون مدرن و مینیمال توجه دارید و دوست دارید محیط اطراف خود را با اثاثیه ساده و شیک دکور کنید، این لوستر از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر 12 شعله کد 6699 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لوسترها علاوه‌بر تامین روشنایی محیط، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارند. لوستر 12 شعله کد 6699 به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی یک دکور زیبا و باشکوه باشد. این لوستر شش شاخه‌ی روشنایی دارد که روی هر کدام دو لاله‌ی زیبای بلورین قرار می‌گیرد و مجموعا 12 لامپ، برای ایجاد فضایی پرنور در آن قرار خواهد گرفت. سرپیچ‌های این لوستر از نوع E14 است. کریستال‌های آویخته از لوستر، با انعکاس نور می‌توانند جلوه‌ی خیره‌کننده‌ای بسازند. لوستر کد 6699 از فلز برنج ساخته شده و از آبکاری باکیفیت و مقاومی برخوردار است. ارتفاع آن 65 سانتی‌متر است و طول و عرضی به اندازه‌ی 55 سانتی‌متر دارد. این لوستر وزنی به اندازه 7 کیلوگرم دارد و لازم است لاله‌ها و آویزهای آن پس از نصب آویخته شوند. شما در این لوستر می‌توانید ترکیبی از رنگ‌های لامپ را استفاده کنید تا یک فضای پذیرایی گرم یا خنثی داشته باشید. این لوستر، می‌تواند در سالن‌های پذیرایی و فضاهای مجلل و باشکوه آویخته و منشا نور و زیبایی محیط باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-b60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آویز مدرن سقفی به قطر 60 سانتیمتر ،که با بدنه مشکی ارائه شده ،نور (چند رنگ ) قابل انتخاب می باشد. با ریموت و اپلیکیشن موبایل میتوان نور را به آفتابی ،مهتابی و نچرال تغییر داد ،نور را کم وزیاد، و خاموش و روشن ، و یا به حالت شب تغییر بدهید .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا