مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

  • اندازه‌ها بسته به برند یا حتی دسته خاصی که محصولات در آن ساخته شده‌اند، متفاوت می‌باشد. بنابراین اندازه های دقیق خود را بدانید.
    قبل از اینکه خرید خود را نهایی کرده و به صفحه پرداخت بروید، اندازه‌های خود را با نمودار سایزبندی سایت چک کرده تا به شما کمک کند تا چیزی را که مطابق میل شما است سفارش دهید.
  • نظرات مشتریان اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا آن‌ها دیدگاه واقعی و تجربه خود را در مورد لباس مورد نظر به شما ارائه می‌دهند. نظرات مربوط به سایز، تن‌خور و کیفیت پارچه را بررسی کرده تا ایده بهتری در مورد تناسب یک مورد با اندازه واقعی آن داشته باشید.
  • جنسی که لباس از آن تهیه شده به اندازه سایز آن مهم است. هیچ چیز بدتر از این موضوع نیست که در آخر آن لباسی را که زمان زیادی به آن چشم دوخته‌اید دریافت نموده، و متوجه ‌شوید که پارچه‌اش بی کیفیت است. بنابراین به جنس دقت لازم را داشته باشید.
  • عکس‌ها می‌توانند بسیار فریبنده باشند، پس اگر فرصتی برای دیدن لباسی درحالی که کسی آن را به تن کرده دارید، از آن استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که نحوه نمایش رنگ‌ها روی صفحه ممکن است با واقعیت کمی متفاوت باشد و در حالی که باید آماده باشید تا خریدهای خود را با رنگ کمی متفاوت دریافت کنید، اگر رنگ با انتظارات شما فاصله بسیاری داشت، حتما کالا را پس دهید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کفش مخصوص دویدن مدل GEL-NIMBUS 21 PINQ-11300305 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک کفش دویدن در مسافت های میانی تا طولانی راحت و خوش ساخت هستید، کفش GEL-NIMBUS 21 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای مدت بیش از 20 سال، کفش های GEL-Nimbus محبوب ترین مدل کفش دویدن مسافت طولانی شرکت بوده است. GEL-Nimbus 21 جدیدترین مدل در خط تولید نیمباس است که معمولاً به عنوان کفش پرچمدار شرکت برای دوندگان مسافت های طولانی و حرفه ای شناخته می شود. این شرکت در تلاشی بی وقفه برای ارائه و طراحی بالاترین سطوح جذب شوک، بالشتک سازی و راحتی بیشتر کوشیده است و مدل مذکور سبک ترین مدل طراحی شده تا به امروز است. رویه مشبک دولایه ژاکارد فضای بیشتری را در پنجه بدون آسیب رساندن به تکیه گاه پا، که باعث راحتر خم شدن در سرتاسر قسمت میانی پا می شود را ارائه می دهد. رویه FluidFit® در این مدل با تکنولوژی روز بهینه و بازطراحی گشته است و در آن از پارچه کششی چند جهته استفاده شده که در حین دویدن برای یک تناسب سفارشی با پای شما سازگار می شود جوری که شما فکر می کنید که آن را فقط برای شما طراحی کرده اند. در زیره میانی کفش مواد FlyteFoam® Lyte و Propel را برای اولین بار کنار هم قرار داده است. در بالا، یک لایه FlyteFoam Propel انرژیی را که در گام‌های رو به جلو خود وارد کرده‌اید، باز می‌گرداند. لایه زیرین FlyteFoam Lyte با استفاده از یک ترکیب نانوالیاف برای فرودهای فوق‌العاده نرم، بالشتک ماندگاری را ارائه می‌کند که شوک را جذب می‌کند و پای شما را راحت نگه می‌دارد. این کفش سبک وزن تمامی آن چیزی می باشد که پای شما در هنگام دویدن، جلسات بدنسازی و تمرینات کراس فیت به آن نیاز دارد. همچنین زیره انتهایی کفش مقاوم در برابر سایش می باشد. قابل شست و شو در ماشین لباسشویی با دمای پایین می باشد. کفش کیفیت اصلی سفارش آسیا، ساخت ویتنام می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار بارداری اسمارا مدل جین کد 11787301 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شلوار اسمارا آمیخته ای از 83 درصد نخ و پنبه و 16 درصد پلی استر و 1 درصد الاستین می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیتی زن مدل NJ0170-83X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

NJ0170-83X از جدیدترین مدلهای کمپانی سیتی زن ژاپن است که به بازار عرضه شده است ، موومنت کالیبر 8210 با دقت و کیفیت ساخت بسیار بالا قلب تپنده این ساعت است ، کیفیت ساخت ارتقا یافته است و قاب و بند از استیل 316L تولید شده است که کاملا ضدحساسیت است ، درب پشت قاب پیچی است و به همین سبب مقاومت این مدل در برابر فشار آب بسیار بالاست ، نشانگر تاریخ روزهای ماه داخل صفحه بسیار چشمگیر و خاص است ، وزن ساعت حدود 182 گرم است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کفش روزمره زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش مردانه مدل ناپولاتا اکسفور کد 730 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا یکی از لوکس ترین کفش های مردانه رسمی دستدوز چرم تبریز میباشد که با بکارگیری از مرغوب ترین نوع چرم طبیعی گاوی تبریز توانسته علاوه بر زیبایی ، دوام فوق العاده ای نیز داشته باشد ، همچنین با توجه به بکارگیری از قالب سازی سوئیسی راحتی و زیبایی بسیار زیادی را برای استفاده های طولانی در راه رفتن برای پای شما به همراه می آورد ؛ که این مهم ترین مشکل در کفش های مردانه قلمداد می شود . در واقع همین تخت بودن زیره و طبی نبودن کفش است که موجب آسیب به پا و کمر می شود که این مشکل در این کفش با توجه به طراحی آن کاملا حل شده است. این کالا با بهره گیری از رویه ، آستر و کفی چرم گاوی ، یکی از بهترین مدل های تمام چرم کفش مردانه است زیره ی این محصول از جنس میکرولایت دست ساز ترک با پاشنه چوب hdf میباشد که بسیار شکیل و زیبامیباشد کفی این محصول تماما از چرم گاوی میباشد. دوخت این کالا بسیار تمیز بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای استایل های کلاسیک و رسمی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل MTS-100L-1AVDF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که به داشتن ساعت علاقه دارید بهتر است در نظر داشته باشید که برای داشتن یک استایل منحصر به فرد ساعت می‌تواند یک گام درست باشد به شرط آن‌که با استایل شما به درستی ست شود. ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل MTS-100L-1AVDF کاربرد روزمره دارد و به شما این اجازه را می‌دهد تا از آن به راحتی در هر روز با استایل‌های مختلف استفاده کنید. جنس شیشه آن معدنی است و بند و بدنه آن از چرم تشکیل شده است. همچنین رنگ بند و بدنه این ساعت به ترتیب مشکی و نقره ای است. نوع قفل سگکی ساده محصول این اطمینان را می‌دهد که به راحتی با ضربه از دستمان نمی‌افتد. از دیگر ویژگی‌های خوب این کالا می‌توان به داشتن میزان 3 ATM مقاومت در برابر فشار آب اشاره کرد. پس اگر به دنبال ساعتی شیک برای خود یا هدیه برای دیگران هستید کاسیو انتخابی است که می‌توانید آن را در نظر داشته باشید.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB48-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

النگوی طلای 18 عیار مدل VB48 محصولی است از گالری سَهی. سایز این النگو شماره 1 است. سایر سایزهای این مدل النگو را می توانید در صفحه گالری سَهی در دیجی کالا با جستجوی کد VB48 بیابید. ضمنا پس از خرید، فاکتور این محصول را می‌توانید از بخش جزییات سفارش در حساب کاربری خود دریافت کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل رویا D1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو زنانه با طراحی بسیار شیک و مدرن، از پوست مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است تا زیبایی و گرمای لازم را در روزهای سرد سال به شما هدیه کند. طرح آن، که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها در دنیای مد می‌باشد، این پالتو را به یک انتخاب ایده‌آل برای افزودن جسارت و شیک‌پوشی به استایل روزمره تبدیل کرده است. دارای بسته‌شدن جلو با زیپ و قفل‌های فلزی ظریف، این پالتو نه تنها کاربردی و راحت است، بلکه جزئیات آن نیز بیانگر دقت در طراحی و توجه به جزئیات می‌باشد. دو جیب جانبی به شما امکان می‌دهند تا وسایل شخصی خود را به آسانی حمل کنید و در عین حال، یک ظاهر مرتب و شسته رفته داشته باشید. این پالتو نه تنها یک انتخاب مد روز است، بلکه با توجه به استفاده از مواد مصنوعی، انتخابی مسئولانه نسبت به حیوانات و محیط زیست محسوب می‌شود. خواه برای یک دورهمی دوستانه یا یک جلسه کاری آماده می‌شوید، این پالتو گزینه‌ای عالی برای افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه است.این پالتو زنانه با طراحی بسیار شیک و مدرن، از پوست مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است تا زیبایی و گرمای لازم را در روزهای سرد سال به شما هدیه کند. طرح آن، که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها در دنیای مد می‌باشد، این پالتو را به یک انتخاب ایده‌آل برای افزودن جسارت و شیک‌پوشی به استایل روزمره تبدیل کرده است. دارای بسته‌شدن جلو با زیپ و قفل‌های فلزی ظریف، این پالتو نه تنها کاربردی و راحت است، بلکه جزئیات آن نیز بیانگر دقت در طراحی و توجه به جزئیات می‌باشد. دو جیب جانبی به شما امکان می‌دهند تا وسایل شخصی خود را به آسانی حمل کنید و در عین حال، یک ظاهر مرتب و شسته رفته داشته باشید. این پالتو نه تنها یک انتخاب مد روز است، بلکه با توجه به استفاده از مواد مصنوعی، انتخابی مسئولانه نسبت به حیوانات و محیط زیست محسوب می‌شود. خواه برای یک دورهمی دوستانه یا یک جلسه کاری آماده می‌شوید، این پالتو گزینه‌ای عالی برای افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش پیاده روی فیلا مدل KICK T12M312201FPO YASH-116003014 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کتونی‌ ها برای کاهش فشار وارده و راحتی پاهای شما تولید شده‌اند. کفش مخصوص پیاده‌روی، تمامی آنچیزی که پای شما در هنگام پیاده‌روی‌های طولانی مدت به آن نیاز دارد را فراهم میکند. از ویژگی‌های تخصصی این کفش، دوردوخت و قابل شستشو است و میتوان آن را در ماشین لباس شویی با دمای کم شست. کفی آن نیز طبی است و افراد حساس نیز میتوانند با این کفش به راحتی پیاده‌روی کنند. کفی کفش قابل جایگزینی است و هر زمانی میتوانید آن را تعویض کنید. کشور تولید کننده‌ی این نوع کتونی، چین است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم بوت زنانه چرم عطارد مدل طبی چرم طبیعی کد SH73 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نیم بوت طبی تمام چرم طبیعی گاوی برند چرم عطارد از مرغوبترین چرم طبیعی گاوی دباغی شده در مجموعه چرم عطارد تولید شده است. تمام رویه کفش صدرصد چرم طبیعی گاوی فلوتر و آستر داخل کفش چرم طبیعی بزی میباشد ، همچنین یک لایه کتان در زیر پنجه برای راحتی بیشتر پا استفاده شده است. استفاده از چرم طبیعی گاوی و بزی امکان تنفس طبیعی پا را فراهم و در استفاده طولانی مدت باعث میشود پای شما بو نگیرد همچنین زیره کفش با ارتفاع پاشنه 5.5 سانتمتر طبی بوده و برای استفاده طولانی مدت روزانه بسیار مناسب است. تجربه و دانش دباغی و تولید محصولات چرم طبیعی در برند چرم عطارد تمایزی خاص ایجاد کرده است. کفش های برند ثبت شده چرم عطارد در بسته بندی که مناسب هدیه نیز میباشد برای شما عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه تامی لایف مدل 8518 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست گرمکن شلوار ورزشی تامی لایف مدل 8518 با لایه داخلی پشمی و کشسان مخصوص فصول سرد و ضخیم می باشد. صاحب مدلی باشید که با جزئیاتش نمای متفاوتی از شما ارائه می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستبند طلا 18 عیار بچگانه مدل حرف KDK S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستبند چرم و پلاک طلای 18 عیار طرح‌ پسربچه لیردا، یک هدیه خاص و متفاوت و اختصاصی شده برای فرزند کوچک شماست. این دستبند بچه گانه حرف S، با حکاکی طرح پسربچه، یک کادو شیک و اسپرت برای کودکان 1 تا 8 سال می باشد که با داشتن بند قابل سایز تا سالهای سال می تواند استفاده شود. اسم و طرح، روی پلاک طلا حکاکی شده و به هیچ عنوان پاک نمی شود. سطح پلاک طلا مات است تا در دست بچه ها که همیشه در حال فعالیتند، دچار خط و خش نشود. جنس چرم از جنس کاملا طبیعی و بدون هیچگونه حساسیت می باشد. دستبند همراه با جعبه خدمت شما ارسال می‌گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ربکا کد 7201 رنگ آجری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا جزو کالای مصرفی بوده که دارای پارچه باکیفیت و دوخت صنعتی که این کالا را نسبت به بقیه متمایز میکند تولیدی این کالا جزو بهترین تولیدی ها بوده که تمام تلاش خود را در راستای تولید یک کالای با کیفیت انجام میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه پروت مدل P044 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول تک دوزی می شود. به همین خاطر دوختی فوق العاده و بسیار تمیز دارد. جنس پارچه سوییت و روی آن تکه دوزی هایی با دست انجام شده . پالتو دارای آستر و قد کار 120 سانتی متر است و مناسب فصل زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل چهارخونه آستین چرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو چرم جلوباز با طرح خاص مناسب برای کسانی که طرحی متفاوت را می پسندند. طراحی این کار منحصر به فرد بوده و تضمین درخشیدن در روزهای سرد سال را می دهد. سر آستین و سر جیب های این کار با چرم تزئین شده.قد کار 85 و فیری سایز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نیم ست زنانه مدل مثلث کد N.22MS.B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به تولید داخلی این محصولات، دامنه‌ی تنوع طرح که یکی از مهمترین امتیازهای محصولات زینتی است، گسترده بوده و برای سلیقه‌های مختلف و رده‌های سنی گوناگون در دسترس بانوان عزیز ایرانی قرار گرفته است. ازسویی وزن کم این محصولات به لاله‌ی گوش فشار نیاورده و آسیبی نمی‌زند. در ضمن در این محصول به جای زنجیر از نوعی نخ ضخیم به نام گارد استفاده شده است که حتی با پوست‌های حساس نیز سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سویشرت ورزشی مردانه مدل 831 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این سویشرت ورزشی کلاه دار دارای یک لایه لطیف نخی نازک جهت گرم نگه داشتن بدن درهنگام فعالیت های ورزشی می باشد.جنس این سویشرت ورزشی از پارچه استرج و پلی استر لطیف است که علاوه بر دوام دربرلبر شستشو های مکرر تنفس قابل توجهی برای خشک نگه داشتن بدن درهنگام تعرق شدید فراهم می آورد.بافت پارچه این سویشرت مردانه ورزشی کاملا کشسان بوده به طوری که بدن در هنگام اجرای فعالیت های ورزشی امکان آزادی حرکت فراوانی دارد.این سویشرت ورزشی مردانه علاوه بر امکان استفاده در فعایت های روزمره پوششی مناسبی برای گرم نگه داشتن بدن در هنگام دویدن،ورزش کردن،باشگاهای ورزشی و دیگر رشته ورزشی می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جلابیب شهر حجاب مدل زینت کرپناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر حجاب جلابیب شهر حجاب دارای آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است. چادر حجاب طوری طراحی شده که نیاز به سرکردن روسری یا مقنعه و پوشیدن مانتو و ساق دست ندارد و خودش به تنهایی حجاب شما را کامل می کند. این چادر دارای یک شبه مقنعه است که شما را از سر کردن روسری بی نیاز می کند. این مقنعه کاملا به چادر دوخته شده و با بغل کردن کودک یا در اثر باد تکان نمی خورد و محکم روی سرتان می ماند و می توانید مقنعه را با توجه به صورت تان تنظیم کنید. آستین چادر جلابیب هم طوری طراحی شده که خودش ساق دست دارد و با یک زیپ مخفی کیپ می شود و نمی گذارد آستین حرکت کند و دست تان پیدا شود. جیب مخفی که در داخل چادر طراحی شده شما را از کیف دست گرفتن بی نیاز می کند. چون می توانید وسایلی مثل کیف پول و موبایلتان را در آنها جا بدهید. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پولوشرت آستین کوتاه مردانه مدل 0115 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این کالا جودون می باشد و بعد از شستشو نیاز به اتوکشی ندارد. مناسب برای استفاده روزمره است. این کالا تولید داخلی است. برای ماندگاری بیشتر با آب سرد شسته شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گن زنانه آن چری مدل ساعت شنی 3 قزنه و نه فنره روبان دار مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گن ساعت شنی شکم بند سه قزنه، به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد. و به دلیل لاتکس بودن جنس داخلی ان باعث ایجاد تعریق می شود ، با وجود فنرهای متعدد مانع لول شدن می شود و فنر ها کمک میکند که بدن شما به فرم ساعت شنی درآید و بدن شما به صورت یکنواخت دیده شود ، . همچنین با قزن های جلوی گن میتوانید میزان جمع کنندگی گن را تنظیم نمایید ، مناسب جهت پیاده روی ، ورزش های سبک ، بعد از زایمان و عمل پیکرتراشی و مناسب جهت خانم ها و اقایان است.به همراه این گن یک عدد گن ساعت شنی روبان دار قابل تنظیم ارسال می شود ساعت شنی روبان دار به وسیله روبان قابل تنظیم هست و برای زمانی که تنها هستید خودتون به تنهایی میتوانید میزان جمع کنندگی را تنظیم نماید جنس گن ساعت شنی روبان دار از لحاظ محکمی و قالب به طور ساعت شنی طراحی شده است طوری که با پوشیدن و بستن روبان ها قالب ساعت شنی به خود میگیرد همچنین با فنر های متعدد باعث عدم لول شدن می باشد که جز بهترین فرم دهنده ای بازار می باشد برای زمانی که لباس مجلس شما دکتله هست و در مجالس زیر لباس های مجلسی مناسب می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی زنانه مدل A86 CUTe خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی ا.ز نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا