ورزش و سفر

نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر می خواهید از سلامتی و تن درستی برخوردار باشید باید ورزش کنید. ورزش کردن با افزایش توان بدنی نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها مقاوم می شود. اگر شما هم به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است مقداری ورزش کنید. دوچرخه سواری یکی از ورزش های تفریحی است که شما می توانید علاوه بر ورزش کردن از تفریح لذت ببرید. اما ممکن است شرایط به گونه ای باشد که نتوانید برای دوچرخه سواری به بیرون بروید. من در این مطلب به شما خرید دوچرخه ثابت را پیشنهاد می کنم. شما به کمک این وسیله می توانید بدون اینکه از منزل خارج شوید به ورزش دوچرخه سواری بپردازید.

شاید برای خیلی از خانم ها که علاقه زیادی به این ورزش دارند به دلیل مسائل مختلفی امکان بیرون رفتن از خانه وجود نداشته باشد. اما شما می توانید به راحتی به وسیله یک دوچرخه ثابت خوب در منزل به انجام این ورزش دوست داشتنی بپردازید.

همچنین اگر قصد چربی سوزی دارید و می‌خواهید چربی دور شکم خود را کم کنید، می‌توانید با خرید دوچرخه ثابت و استفاده از آن به این هدف خود برسید. این وسیله به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از آسیب به زانوها ورزش کنید. بنابراین اگر می خواهید یک دستگاه دوچرخه ثابت بخرید اما با توجه به قیمت ها و مدل های مختلف این دستگاه در انتخاب با مشکل برخورده اید نگران نباشید. با ما همراه باشید تا به شما نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن ها توجه کنید را بیاموزیم.

مزایا و معایب استفاده از دوچرخه‌ ثابت

دوچرخه های ثابت با توجه به اینکه میزان کمتری از فضا را نسبت به وسیله های دیگر اشغال می کند. و به سبب ایجاد شادی و نشاط ایجاد می کند. همچنین شما با استفاده از این دستگاه می توانید در هر شرایط آب و هوایی به ورزش دوچرخه سواری بپردازید. مقاومت ماهیچه های شما را زیاد می کند و با دور کردن استرس سبب ترشح هورمون اندروفین می شود. اما متاسفانه این وسیله برای افرادی که دچار مشکل آرتروز هستند، همچنین خانم های باردار و افرادی که مشکل سیاتیکی دارند مناسب نیست.

انواع دوچرخه ثابت

به‌طورکلی، سه نوع دوچرخه ثابت وجود دارد:

دوچرخه ثابت اسپینینگ

این مدل از دوچرخه‌های ثابت بیشتر در باشگاه‌ها دیده می‌شوند. ساختار دوچرخه‌های اسپینینگ معمولا به شکلی است که زین و دسته‌ها در یک سطح قرار می‌گیرند. شکل قرارگرفتن فرد روی این دوچرخه‌ها بسیار شبیه موقعیتی است که روی دوچرخۀ واقعی دارد. تمرکز این نوع از دوچرخه‌ها روی پدال‌زدن است و نسبت به دو مدل دیگر بایستی برای استفاده از آنها با فشار بیشتری رکاب بزنید.

عملکرد دوچرخه‌های اسپینینگ شبیه سوارشدن بر دوچرخه‌های کوهستان است. اگر به‌دنبال آب‌کردن چربی‌ها و سوزاندن کالری بیشتر هستید، دوچرخه‌های اسپینینگ گزینه‌های مناسبی خواهند بود. به‌طورکلی، به افرادی که به ورزش در سطح حرفه‌ای‌تری نگاه می‌کنند و از تمرین‌های سخت و سنگین هراسی ندارند، استفاده از دوچرخه ثابت اسپینینگ توصیه می‌شود.

دوچرخه ثابت نشسته پشتی‌دار

دوچرخه‌های ثابتِ پشتی‌دار در نقطه مقابل دوچرخه‌های اسپینینگ قرار می‌گیرند؛ علت این است که برای پدال‌زدن، زحمت زیادی متوجه افراد نمی‌شود و برای ورزش‌کردن با فشار کمتر طراحی شده‌اند. این مدل‌ها یک تکیه‌گاه دارند که ورزش‌کردن را برای همه گزینه مناسبی کرده حتی کسانی که کمی کمردرد دارند ولی پزشک اجازه استفاده از دوچرخه ثابت را به آنها داده است.

پس اگر به‌دنبال سوزاندن مقدار زیادی کالری نیستید و می‌خواهید با استفاده از دوچرخه ثابت در منزل فعال بمانید و به بدنتان تکانی بدهید، به‌سراغ این دوچرخه‌ها بروید؛ چون موقعیتی که روی دوچرخه‌های پشتی‌دار قرار می‌گیرید، راحت است و امکان پدال‌زدن تند و بافشار با آن هم وجود ندارد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت عمودی

شکل و ظاهر دوچرخه‌های عمودی به مدل‌های اسپینینگ شبیه است اما نباید این‌دو را با هم اشتباه گرفت. شباهت این دو محصول در شبیه‌سازی حالت دوچرخه‌سواری واقعی برای راننده آن است؛ یعنی هر دو مدل می‌کوشند این احساس را در شما به وجود بیاورند که انگار روی یک دوچرخه واقعی هستید و همان کاربرد را برایتان شبیه‌سازی می‌کنند.

اما تفاوت دوچرخه‌های ثابت عمودی با مدل‌های اسپینینگ در این است که دسته‌های دوچرخه کمی بالاتر از زین قرار می‌گیرد و هدفش این است که کار پدال‌زدن و استفاده از دستگاه راحت‌تر شود. موقعیت قرارگیری دسته‌های دوچرخه به شکلی است که باید دست‌ها و بازوها را هم در فرایند دوچرخه‌سواری دخیل کنید؛ به همین‌ خاطر، تمرینی برای دست‌ها و بالاتنه هم خواهید داشت.

یکی از مزایای چشمگیر دوچرخه‌های ثابت عمودی این است که بیشتر مدل‌های آن قابل‌جمع‌کردن و فشرده‌سازی هستند. یعنی بعد از استفاده از دستگاه می‌توانید آن را جمع کنید و در یک گوشه از اتاق بگذارید. چنین امکانی، برای کسانی که با کمبود فضا در منزل رو‌به‌رو هستند، بسیار مفید خواهد بود.

انواع دوچرخه ثابت از نظر مقاومت

  • دوچرخه ثابت مگنتی: در این مدل دوچرخه شما می توانید به وسیله یک پیچ به صورت دستی و مکانیکی سفتی و نرمی پدال را تا ۸ درجه شل یا سفت کنید.
  • دوچرخه ثابت الکترومگنتی: مقاومت دستگاه یا همان شل و سفت شدن رکاب در این مدل به وسیله الکتریکی تغییر می کند. و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به صورت خیلی ساده رکاب را شل یا سفت کنید همچنین تغییرات را می توانید درون مانیتور مشاهده کنید.

نکات مهم هنگام خرید دوچرخه ثابت

تعیین هدف در استفاده

نخستین گامی که در برای خرید دوچرخه ثابت باید بردارید، شناخت هدف خود از خرید این وسیله ورزشیِ خانگی است. باید مشخص کنید که می خواهید تنها بصورت معمولی از آن استفاده کنید و یا اینکه قصد استفاده حرفه ای از آن را کرده اید؟! تنها شما هستید که می خواهید از این نوع دوچرخه استفاده کنید و یا سایر اعضای خانواده و دوستانتان نیز می توانند از دوچرخه شما استفاده نمایند؟

انعطاف در تنظیمات

حواستان باشد اگر قصد استفاده از این وسیله کاملا ساده ورزشی را برای تمام اعضای خانواده و یا دیگر دوستان و آشنایانتان دارید؛ بایستی حتما وسیله ورزشی شما ار قابلیت تنظیم صندلی، تنظیم فرمان و همچنین تنظیم ارتفاع برخوردار باشد تا هر کسی با توجه به ابعاد و سایز جسمانی خود، بتواند از دوچرخه خریداری شده نهایت استفاده و لذت را ببرد و خدایی ناکرده دچار آسیب های نادرست ورزشی نشود.

نوع سیستم مقاومت

دوچرخه های ثابت از ۲ سیستم مقاومت نمدی و آهنربایی (مگنتی) برخوردار هستند. که در سیستم نمدی حالت رکاب زنی شما کمی سخت و توام با صدای حرکت تسمه است و در سیستم آهنربایی هیچ یک از این خصوصیات بارز وجود ندارد و بهتر است همیشه به فکر خرید دوچرخه ای باشید که از سیستم مقاومت مگنتی برخوردار است.

صفحه نمایشگر

مثل سایر وسایل ورزشی دیگر، وجود یک نمایشگر بزرگ بر روی این وسیله ورزشی کاملا محبوب نیز از هر مدلی هم که باشد. قطعا سبب پیشرفته بودن محصول ورزشی مورد نظر شما خواهد بود. وجود یک پنل نمایشی بر روی وسیله ورزشی شما باعث می شود تا به درستی از میزان کالری سوزانده شده، مسافت رکاب زده، شدت ضربان قلب و همچنین سرعتی که در حال تجربه نمودن آن هستید، آگاه شوید. و حتی خود را بصورت یک کاراکتر انیمیشنی نیز بر روی نمایشگر دوچرخه تان مشاهده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

وزن و جا به جایی آن

همیشه یادتان باشد باید برای خرید یک دوچرخه ثابت و یا متحرک به وزن خودتان و یا آن شخصی که قصد استفاده از این وسیله تندرستی و سلامتی را دارد، توجه کنید. و از میزان تحمل وزن محصول مورد نظرتان نیز اطلاع حاصل نمایید. همچنین دقت داشته باشید با توجه به اینکه از نوع وسایل ورزشی معمولا در فضاهای خانگی استفاده می شود، بهتر است به سراغ خرید دوچرخه ای بروید که از امکانات جا به جایی آسان نظیر داشتن چرخ هایی متحرک برخوردار باشد.

گارانتی

حتما به برگه گارانتی نگاهی بیاندازید. مدت زمان گارانتی، شرکت ارایه کننده آن از مواردی است که در صورت ایجاد عیب در دستگاه شما می‌تواند راه گشای مشکل شما باشد.

قیمت دوچرخه ثابت

قیمت دوچرخه ثابت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. نظیر: گارانتی، کمپانی سازنده، امکانات مختلف، برخورداری از برنامه های ورزشی و … . و همانطور که در ابتدا نیز عنوان کردیم، خرید یک دوچرخه ثابت تنها منوط به نوع هدف و انتظار شما از این وسیله ورزشی دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوچرخه ثابت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دوچرخه ثابت مقاوم، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Monster X10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با شدت گرفتن آلودگی هوا بهترین وسیله ای که می تواند جایگزین ورزش در محیط باز شود دوچرخه ثابت در محیط های باشگاهی و منازل است. دوچرخه های ثابت در دو مدل نشسته و ایستاده وجود دارد. یکی از ویژگی های دوچرخه های ثابت عدم سرو صدای دستگاه در حین استفاده می باشد که کیفیت قطعات در این دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است. این اصل شامل حال دوچرخه های ثابت نیز می شود. باید ببینید که حرکت پدال در مدار درست و بدون لرزش و سرو صدا انجام می شود. اگر پاهای شما در حرکت با پدال درست صورت نمی گیرد آن دوچرخه مناسب شما نیست. استحکام و ثبات دوچرخه نیز بسیار دارای اهمیت است.آخرین چیزی که شما می خواهید به جلو و عقب رفتن و یا طرفین است. عدم لرزش و ثبات دوچرخه در حین تمرین ، راحتی و تاثیر بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت. برخی از دوچرخه های ثابت با تنظیماتی که دارند به راحتی از لرزش آن‌ها می توان جلوگیری کرد. صندلی دوچرخه ثابت باید دارای اهرمی باشد که به راحتی قابلیت تنظیم داشته باشد ، در غیر اینصورت از صندلی های جایگزین استفاده کنید. این دوچرخه از کارآمدترین دستگاههای ورزشی مناسب استفاده در منزل می باشد که با ابعاد مناسب و امکانات کافی انجام ورزش هوازی در محیط منزل را برای کاربران فراهم می کند ، این محصول با ویژگی و کارایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برخلاف تصور عمومی که گمان می کنند به زانوها و عضلات پا به دلیل نوع تمرینات آسیب می زند، کمترین میزان آسیب را نسبت به تردمیل و دستگاه های مشابه دارد. استفاده از دوچرخه ثابت خصوصا برای دوچرخه سواران می تواند بسیار کمک کننده باشد چرا که در صورت بدی آب و هوا و نداشتن شرایط مساعد برای دوچرخه سواری در فضای باز و انجام تمرینات وجود یک دوچرخه ثابت می تواند به تقویت عضلات و آمادگی ورزشکار کمک شایانی کند. دوچرخه ثابت کراس فیتنس Monster X10 یکی از این محصولات است. ( این محصول light commercial بوده و قابلیت استفاده در استدیو ها و باشگاه های ورزشی را دارد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل sr146-40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد دوچرخه ثابت ( پشتی دار ) فیول مدل SR146-40 مگنت برقی ؛ پشتی دار و اورجینال ؛ ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 24 حالت (سختی و نرمی) دستگاه فوق هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد با سیستم پیشرفته الکترو مگنت قابل تنظیم و ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن و ساخت قطعات دستگاه و قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد های متفاوت ( قابلیت تنظیم نشیمنگاه در ریل مربوطه ) و مانیتور پیشرفته با نمایشگر که نمایش دهنده کلیه آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده به صورت همزمان ( در حالت دستی یا برنامه های از پیش تعین شده کارخانه ) با اسپیکر و همچنین دستگیره های قوی در بغل نشیمنگاه برای حفظ تعادل و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و سنسور های دستی شمارش ضربان قلب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل GX-9020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ایربایک وسیله ای خارق‌العاده برای تمرینات متناوب با شدت بالا است. مقاومت هوای ناشی از پنکه موجب شدت تمرین بی‌نظیری می‌شود. چرخاندن همزمان بالاتنه و پایین تنه کالری بیشتری نسبت به زمانی که از دوچرخه ثابت استفاده می‌کنید می‌سوزاند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
وجود مقاومت هوا باعث سخت شدن رکاب زدن می‌شود. در ایربایک یک پنکه وجود دارد که هوا از آن جریان دارد و بر خلاف دوچرخه ثابت شما درجه سختی و مقاومت را قبل از تمرین انتخاب نمی‌کنید و رکاب زدن فقط نیمی از کاری است که شما انجام می‌دهید. دوچرخه ایر بایک GX-9020 یک دستگاه هوازی است که تمرین با این دستگاه ضربان قلب را بالا برده و باعث می شود اکسیژن بیشتری به بافت های سراسر بدن برسد؛ در نتیجه سوخت و ساز افزایش پیدا می کند و چربی سوزی رخ می دهد. نوع نشسته این دستگاه فشار بسیار کمی به کمر کاربر وارد می کند و برای افراد آسیب دیده مناسب است. فواید تمرین با ایربایک : عملکرد هماهنگ هل دادن و کشیدن بازوها و عملکرد هل دادن پاها که با جریان هوا درون پنکه ایجاد می‌شود قلب شما را به چالش می‌کشد تا خون را به مناطق بالا و پایین بدنتان پمپاژ کند. به لحاظ فیزیولوژیکی این امر برای سیستم قلبی عروقی شما ضروری است، مخصوصاً هنگامی که با نهایت توان رکاب می‌زنید. این ایربایک دارای کیفیت ساخته عالی بوده و عمر بالایی دارد، سیستم کار این دوچرخه به صورت بادی می باشد و هر شما تند تر پدال بزنید مقاومت دستگاه بیشتر خواهد شد. این دستگاه برای چربی سوزی و بالابردن ضربان قلب فوق العاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 از فعالیت های هوازی اکستریم و شدید، مفید برای چربی سوزی و بالا بردن گردش خون و و افزایش متابولیسم بدن میباشد . با قابلیت تنظیم شدت سختی پدال ها ساختاری قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن یکنواخت و قطعات با کیفیت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و بانوان با قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه به صورت عمودی و افقی در چندین حالت و پایه های قابل تنظیم دستگاه جهت استقرار روی سطوح غیر همسطح و دارای مانیتور که نمایش دهنده چندین آیتم شامل : زمان استفاده، مسافت طی شده، کالری از دست رفته تقریبی و ... میباشد و همچنین دارای دستگیره در بغل مانیتور برای حفظ تعادل و حفظ ارگونومی استاندارد بدن و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه میباشد. دوچرخه اسپینینگ سایتک مدل BKS1704 که با ظاهری مناسب و شکیل جهت استفاده و گذاشتن دوچرخه در منزل استفاده کرده است . میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقلام ، دستگاه را اسمبل و نصب کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت آتمی مدل AC604 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت برند آتمی مدل ای سی 604 ساخت کشور چین به سفارش کشور ترکیه میباشد .دارای کیفیت ساخت بالا ، زیبا ، با دوام و قیمت مناسب است که دارای صفحه نمایشگر برای نمایش کالری شمار ، سرعت ، مسافت ، زمان ، تایمر میباشد .دارای اهرم تنظیم سختی حرکت فلایول میباشد و صندلی آن قابل تنظیم است. اطلاعات بیشتر و تکمیلی بهمراه دفترچه راهنما ی نصب و کاتالوگ محصول داخل کارتن بسته بندی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل K-L-S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مگنتیک KLS FITNESS از جمله بهترین محصولات ورزشی خانگی و باشگاهی است که ساخت کشور چین که تحت لیسانس آلمان است. این محصول یک انتخاب مناسب برای افرادی با تحمل وزن 120کیلوگرمی است که دنبال یک دستگاه ورزشی لاغری حرفه ای در خانه هستند. افراد مختلف در خانواده می توانند از طریق ورزش با دوچرخه مگنتیک KLS FITNESS، پایین تنه خود را لاغر کنند. آن ها همچنین می توانند از طریق این محصول عضلات قلبی عروقی خود را نیز به بهترین نحو تقویت کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

هر کجا که هستید، از ورزش و تمرین جا نمانید

انجام مستمر تمرین‌ و ورزش برای حفظ سلامت بدن و قوی کردن سیستم قلب و عروق بسیار مفید و موثر هستند. یکی از ورزش‌های پرطرفدار دوچرخه‌سواری است که با درگیر کردن عضلات بدن، به‌خصوص عضلات پا، به قوی کردن ماهیچه‌ها و افزایش سوخت‌وساز بدن کمک می‌کند. تمرین با دوچرخه‌ی ثابت، اگرچه حس و حال دوچرخه‌سواری در فضای باز را ندارد؛ اما همیشه و در هر شرایط و زمانی در دسترس است و لذت خاص خودش را هم دارد. دوچرخه‌های ثابت امکان تمرین در خانه و هوای مطبوع نه گرم و نه سرد، به دور از شرایط مختلف جوی را فراهم کرده‌اند. از فواید بزرگ دوچرخه‌سواری، کاهش وزن و لاغری است که افراد زیادی به‌دنبال آن هستند. تمرین با دوچرخه ثابت، هم باعث سوزاندن کالری می‌شود و هم با تقویت عضلات و افزایش متابولیسم بدن می‌تواند باعث کاهش وزن شود. داشتن وزن ایده‌آل، علاوه بر زیبایی ظاهری و احساس رضایت از خود، نقش بسیار مهمی در سلامت بدن و حفظ توانایی بدن در دوران میانسالی و پیری نیز دارد که تمرینات ورزشی، تاثیر زیادی در رسیدن به این اهداف دارند.

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105EMH6001 با وزن 30 کیلوگرم و ابعاد 30x95x۱20 سانتی‌متر، یک دوچرخه ثابت بسیار مناسب برای استفاده در منزل است. این دوچرخه با داشتن صفحه نمایشی با ابعاد 3×9×2 اینچ، قادر به نمایش ساعت، سرعت ضربان قلب کاربر و کالری مصرف شده است. این دوچرخه ثابت دارای فلایویل با قابلیت تنظیم است که مکانیزمی برای ایجاد مقاومت در پدال زدن ایجاد می‌کند تا رکاب زدن را بیشتر شبیه دوچرخه‌سواری واقعی کند. مقاومت رکاب زدن دارای 7 حالت تنظیم دستی است که می‌تواند با توان 12 اسب بخار، سرعت‌های متفاوت را برای رکاب زدن در اختیار کاربر قرار دهد. با اندازه‌گیری ضربان قلب، کاربر همواره می‌تواند ضربان قلب خود را مانیتور کرده و شدت فعالیت خود را بر اساس آن تنظیم کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت لایف گر مدل 20040 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت خانگی مدل 20040 ساخت کمپانی لایف گر می باشد که صرفا برای استفاده خانگی طراحی شده است و سیستم انتقال حرکت آن به صورت تسمه‌ای است. در این دوچرخه ثابت امکان تنظیم صندلی به صورت عمودی وجود دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم دوچرخه ثابت ایستاده لایف گر مدل 20040 وجود دسته‌های قابل تنظیم است تا فرد در بهترین حالت ممکن برای تمرین قرار بگیرد.این محصول از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد که نمایش اطلاعاتی از قبیل ضربان قلب، مسافت، زمان، سرعت و کالری را برای ورزشکار ممکن می‌کند. ورزشکار از این اطلاعات می تواند به منظورهای مختلف استفاده کند و برای ورزش کردن برنامه ریزی کند. همچون اغلب نمونه های خانگی، امکان تنظیم قدرت و درجه سختی رکاب زدن در این محصول نیز تا 8 درجه است و کمک می‌کند تا تمرین از حالت یکنواختی خارج شود و فرد کالری بیشتری بسوزاند. استفاده از این وسیله برای افراد حرفه‌ای و مبتدی به افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری آنها می‌انجامد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل TUNER-SOFA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت TUNERمدل SOFA از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با صندلی متحرک و نشیمن بسیار راحت ، مگنت DMC برای حرکت یکنواخت با کاربری خانگی است و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و تا وزن 100 کیلو گرم تحمل وزن دارد. همچنین دارای 8 برنامه دستی MANUAL مانیتور پیشرفته و نمایش ضربان قلب ، کالری ، مسافت ، سرعت ، زمان می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر این دوچرخه می توان به دستگیره قابل تنظیم و چرخ برای سهولت در جابجایی اشاره کرد.برای نصب میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب موجود در داخل کارتن اقدام و دستگاه را اسمبل و نصب کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت یونیورسال مدل K22611 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت هوایی یا ایربایک یونیورسال با دسته متحرک مناسب برای استفاده در خانه، اداره و سالن های ورزشی می باشد.بدنه مستحکم این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا وزن 150 کیلوگرم را داشته باشند و ارتفاع صندلی را می توان به 8 حالت مختلف تنظیم کرد. تیغه فن فولادی با تسمه، سواری نرم و ثابتی را ایجاد می کند.این دستگاه دارای کنسول LCD با کنتراست بالاست به ورزشکاران اجازه می دهد فواصل زمانی، مسافت، کالری سوزانده شده، ضربان قلب و موارد دیگر را مشاهده کنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل پروتئوس JC-500W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید در خانه یا محل کار خود ورزش هوازی انجام دهید دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500 گزینه ی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این محصول دارای وزن 16 کیلوگرم می باشد و در کنار سبکی میتواند بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. سیستم این دوچرخه به صورت مگنتی در 8 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد و کاربر میتواند با تنظیم آن دوچرخه را در سطح های متفاوت امتحان کند. این دوچرخه دارای چرخ برای حمل و نقل آسان تر می باشد و نمایشگر این دوچرخه ثابت پروتئوس این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آنها برنامه تمرینی خوبی را برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد. ابعاد این دستگاه 82x54x120 سانتی متر و دارای وزن 16 کیلوگرم است. زین این دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم می باشد و کاربر با در نظر گرفتن راحتی و آرامش خود میتواند آن را تنظیم و از این دستگاه استفاده کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل ERUN 100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت یکی از محصولاتی است که چه برای افرادی که حرفه ای ورزش می کنند و چه افرادی که در منزل و به صورت غیر حرفه ای فعالیت دارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. دوچرخه ثابت دستگاهی است که عملکردی مشابه دوچرخه دارد و در نتیجه علاوه بر مزایایی که دوچرخه سواری به همراه دارد و در دوچرخه ثابت شبیه سازی شده است، می تواند برای دوچرخه سواران حرفه ای که به طور مثال به دلیل شرایط آب و هوایی امکان دوچرخه سواری در فضای باز را ندارند، می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا عضلات آن ها آمادگی خود را از دست ندهند. دوچر خه ثابت بر خلاف باور غلطی که در بین مردم رایج شده است کمترین میزان آسیب به اندام های بدن را برخلاف دیگر دستگاه های باشگاهی و لاغری دارد. از این محصول می توانید در فضای خانه یا باشکاه استفاده کنید و محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد. دوچرخه ثابت محصولی است که سلامتی شما را ارتقا می دهد و به داشتن اندامی متناسب به دلیل اینکه جز ورزش های هوازی بوده و به تقویت عضلات و چربی سوزی کمک بسیار می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت ایستاده ال اس فیتنس مدل ST-2805 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت LS fitness مدل ST-2805 از نظر طراحی و ظاهر جذاب‌ترین مدل این برند است. در کنار ظاهر چشم‌نواز، برخورداری از یک سری قابلیت‌های معمول دوچرخه های ثابت خانگی این مدل را به دستگاهی ارزشمند بدل کرده است. این ارزشمندی را باید در کنار قیمت آن قرار داد که متقاضیان تجهیزات هوازی توجه بسیاری به آن دارند.دوچرخه ثابت ST-2805 توانایی تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. وزنی متعادل و مطلوب برای استفاده خانگی که بازار هدف آن را بزرگ می کند. به این معنی که بسیاری می توانند این دستگاه را بخرند.مگنتی بودن این مدل سبب می شود تا تنظیم شدن و تغییر دادن مقاومت وابسته به پیچاندن پیچی باشد که روی ستون اصلی دوچرخه ثابت LS fitness تعبیه شده است. 8 در جه مقاومتی، همچون تمامی نمونه های دیگر مگنتی، امکان سخت تر کردن یا به عبارت دیگر تنوع بخشیدن به تمرین و ورزش با این دوچرخه ثابت خانگی را فراهم کرده است قابلیت تنظیم صندلی دوچرخه هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی یکی دیگر از امکانات با ارزش این برند می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ فورد مدل FA104 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپینینگ خانگی فورد مدل FA104 FORD برند: FORD کاربرد: خانگی تحمل وزن: 110 کیلوگرم دارای صفحه نمایشگر نمایش اطلاعات کامل به کاربر زین قابل تنظیم فرمان قابل تنظیم دارای عملکرد مگنتی با فلایول داری مقاومت قابل تنظیم مجهز به رکاب بند دار میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نیم تنه ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل VANTAGE F5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس مدل VANTAGE F5 یک دستگاه پر قدرت برای مصارف باشگاهی و خانگی می باشد. ابعاد این دستگاه 153 سانتی متر در 71 سانتی متر با وزن خالص 73 کیلوگرم می باشد. VANTAGE F5 دارای 16 درجه سختی و برنامه های متعدد برای کاهش وزن و استقامت میباشد. این دستگاه در کشور تایوان و با بالاترین میزان کیفیت ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل IA7 Air Bike خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

​​​​دوچرخه پروتئوس مدل AIR BIKE AI7 محصولی جدید از برند معتبر پروتئوس دارای صفحه نمایش حرفه ای برای نمایش سرعت ،مسافت،کالری،زمان،RPMو ضربان قلب . از جمله ویژگی های این محصول نوع عملکرد این دوچرخه است که از طریق مقاومت هوا کار میکند.امکان انتخاب نوع تمرین متناسب به هدف را دارا میباشد.ابن محصول دارای صندلی راحت و ارگونومیک بوده که هنگام ورزش کردن باعث خستگی ورزشکار نشود .بنا به ویژگی های خوب متناسب این دوچرخه میتواند یک انتخاب خوب یرای باشگاه یا هوم جیم ها باشد و برای ورزشکاران حرفه ای و اماتور یک انتخاب متناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت فبول مدل R43 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) برنامه دار برقی با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد دوچرخه ثابت ( پشتی دار ) فیول مدل R43 مگنت برقی و برنامه دار ؛ اورجینال میباشد ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 20 حالت (سختی و نرمی) دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد با سیستم پیشرفته الکترو مگنت قابل تنظیم و ساختاری خیلی قوی و مدرن و کیفیت بالا در پدال زدن و ساخت کلیه قطعات دستگاه قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد های متفاوت ( قابلیت تنظیم نشیمنگاه در ریل مربوطه ) و مانیتور پیشرفته با نمایشگر 5.5 اینچ رنگی که نمایش دهنده کلیه آیتم ها و نمودار برنامه انتخاب شده به صورت همزمان با هم ( در حالت دستی یا برنامه های از پیش تعین شده کارخانه ) با اسپیکر و فن دار همچنین دستگیره های قوی در بغل مانیتور و نشیمنگاه برای حفظ تعادل و یا کمک به بلند شدن از روی نشیمنگاه و سنسور های دستی شمارش ضربان قلب و مصرف خانگی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل R12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته پروتئوس R12 دارای مانیتوری است که می تواند به راحتی سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب، چربی سنجی و کالری را به نمایش در بیاورد و کاربر با توجه به اطلاعات داده شده برای تمرینات خود برنامه ریزی درستی انجام دهد. این دوچرخه نشسته دارای 19 برنامه از پیش تعیین شده است که کاربر میتواند از میان آنها یکی را انتخاب کند و در سریع ترین زمان ممکن ورزش خود را شروع کند. این دستگاه الکترومگنتی است که میتوان از این طریق مقاومت رکاب زدن دستگاه را تا 20 حالت متفاوت به دلخواه تنظیم کرد و کاربر به دلخواه و با توجه به آمادگی جسمانی خود می تواند از آنها استفاده کند و ورزش مناسبی را انجام دهد. ابعاد این دستگاه 125*69*152 سانتی متر بوده که فضای چندانی را اشغال نمی کند. این دوچرخه از انواع مبله است که با صندلی راحتی که دارد این امکان را به کاربران خود می دهد تا با هر سن و سالی که باشند بتوانند ورزش خود را دنبال کنند. این دستگاه دارای معادل 79 کیلوگرم است که می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل کند و کاربری تا این وزن به راحتی با این دستگاه میتواند ورزش انجام دهد. دوچرخه های نشسته به کاربر این امکان را می دهند تا در حالت راحت تری ورزش انجام دهد و به راحتی روی صندلی بنشیند. این دوچرخه ها از کمر حمایت می کنند و صندلی حالت خوابیده تری دارند و کاربر با قرار گرفتن بر روی آن احساس راحتی و آرامش بیشتری نسبت به دوچرخه های ایستاده دارد.دصندلی این دوچرخه ثابت را میتوان به صورت افقی تنظیم کرد تا در راحت ترین حالت ممکن به ورزش بپردازید. در زیر پایه های این دوچرخه چرخ هایی تعبیه شده اند که به شما کمک می کنند تا به راحتی دستگاه را جابه جا کنید و در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت کتلر مدل RACER 9 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی و ساخت این برند در کشور آلمان انجام شده است . کنسول برنامه و نشانگر دارای صفحه نمایش دارای صفحه نمایش LCD ، نشانگر سرعت ، زمان ، مسافت ، وات ، کالری مصرفی ، ضربان قلب ، دور در دقیقه میباشد . همچنین صندلی دستگاه قابل تنظیم و جا به جایی راحت و آسانی دارد دارای محلی برای نگهداری لوازم هوشمند (تبلت ) ، مجهز به برنامه تور جهانی KETTLER است قابلیت اتصال به کامپیوتر و تحمل وزن دستگاه 130 کیلوگرم دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد . این دستگاه نیاز به مونتاژ نهایی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال مدل FE 48 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اغلب برند های موجود در بازار ایران به خاطر پائین آوردن قیمت از ساختاری خیلی ضعیف استفاده میشوند که این نکته باعث پائین آمدن 100% کیفیت خواهد شد ؛ ساختار مهندسی به روز شده و شاسی ( اسکلت ) مستحکم دستگاه ؛ نکته بسیار بسیار مهمی در دستگاه های فوق میباشد ؛ برند فیول ( FUEL ) با قدمتی خیلی طولانی در کشور تایوان در طراحی و تولید در عرصه مدرنترین تجهیزات هوازی خانگی و باشگاهی با کسب استاندارد های جهانی فعالیت دارد الیپتیکال حرفه ای فیول مدل 48 FE ( دارای شیب برقی قابل تنظیم با سیستم پیشرفته محور جلو ) برنامه دار ؛ برقی و اورجینال میباشد دستگاه فوق ؛ هوازی مفیدی برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی قوی میباشد ساخت و مونتاژ و بسته بندی تایوان با سیستم برقی الکترو مگنتیک پیشرفته و قابل تنظیم در 20 حالت (سختی و نرمی) با ساختاری خیلی قوی و مدرن و کیفیت بالا در ساخت کلیه قطعات دستگاه فلایول و مگنت قوی به وزن 11.5 کیلوگرم که در جلوی دستگاه تعبیه شده است ( سیستم محور جلو ) با شیب برقی قابل تنظیم و طول گام های بلند تر و چرخهای کمک کننده برای سهولت حرکت و فشار حداقل روی زانوها ( محور گردش در جلو ) قابل استفاده برای آقایان و بانوان با طول قد و سن های متفاوت با اسپیکر و نمایش دهنده مانیتور 8 اینچ و کمر بند سینه چسبلت ( مخصوص شمارش دقیق ضربان قلب ) و فن دار و پایه فلزی نگهدارنده قمقمه یا بطری آب روی ستون دستگاهدارای دسته های ثابت و متحرک کلید های تنظیم سختی و نرمی دستگاه و شیب دستگاه علاوه بر روی مانیتور ؛ بر روی دسته ها نیز به خاطر بهم نخوردن تعادل و سهولت در استفاده نیز نصب شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 کد W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از آن دسته افرادی هستید که با انجام فعالیت های فیزیکی سریعا خسته می شوید و قادر به ادامه ورزش نیستید ، تمرین با انواع دوچرخه ثابت گزینه ای مناسب برای شماست ؛ رکاب زدن بر روی انواع دوچرخه ثابت علاوه براین که بسیار هیجان انگیز بوده و ورزشی مفرح به شمار می آید ، به خوبی موجب فعالیت بدن خواهد شد. اجرای تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت موجب تقویت سیستم قلبی- عروقی خواهد شد ؛ تمرین بر روی انواع دوچرخه ثابت بدون ایجاد فشار مضاعف بر زانوها و مفاصل ، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و همین امر عملکرد ماهیچه قلب را بهبود می بخشد که در نتیجه قلبی سالم را نصیب ورزشکار خواهد کرد. دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA R3 سری W دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دار می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید .این دستگاه دارای پشتی صندلی می باشد که باعث می شود بدن شما در حالت استاندارد قرارگرفته و از ایجاد آسیب به ستون فقرات جلوگیری مینماید. از مزایای این دوچرخه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود همچنین زین این دستگاه قابلیت حرکت و تنظیم به صورت عمودی و افقی را دارا میباشد . و مهمترین مزیت این دوچرخه قابلیت تنظیم دسته این دوچرخه میباشد که به راحتی و با پیچ قابل تنظیم جلوی دسته امکان تنظیم دسته نسبت به حالت بدن و قد افراد میباشد . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دوچرخه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل TUNER-SMART6509 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت از فعالیت های هوازی مفید برای بالا بردن گردش خون و افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی میباشد.دوچرخه ثابت TUNERمدل SMART از سری دوچرخه ثابت نشسته با مگنت بسیار با کیفیت و روان DMC برای حرکت یکنواخت نسبت به مدل های مشابه در بازار و پدال تعادلی با کاربری خانگی است، و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند . این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و تا وزن 120 کیلو گرم تحمل وزن دارد. 8 برنامه دستی MANUAL ، مانیتور پیشرفته و نمایش ضربان قلب ، کالری ، مسافت ، سرعت ، زمان از ویژگی های این دوچرخه است .همچنین از ویژگی های دیگر این دوچرخه می توان به دستگیره قابل تنظیم و صندلی متغیر حالت عمودی و افقی و چرخ برای سهولت در جابجایی اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت فدرال مدل V370 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فدرال یک کمپانی چینی تحت لیسانس آلمان است که با توجه نیاز امروزه با استفاده و بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و به کار گیری از کادر مجرب متخصص توانسته است. با توجه به اینکه در شرایط فعلی جامعه امکان دوچرخه سواری و برخورداری از مزیت های بسیار ارزشمند این ورزش پایه و مفرح تا حد زیادی سخت و غیر ممکن شده است این شرکت توانسته است برای حل این مشکل اقدام به طراحی و ساخت دوچرخه های ثابت با امکانات و قابلیت های متنوع نماید . با توجه به امکانات و قابلیت های خود از نوع حرفه ای و خانگی محسوب می گردد . از دیگر امتیازات این دوچرخه تجهیز آن به سیستم فن آورانه می باشد که استفاده از آن را برای شما بسیار راحت و مفید کرده است ابعاد این دوچرخه 51x72x130 سانتی متر که بسیار قابل توجه و نشان دهنده آن است که طراحان این دوچرخه سعی نموده اند که در ساخت آن برای فضاهای کوچک توجه ویژه ای داشته باشند . لذا با توجه به این موضوع ابعاد این دوچرخه بسیار مناسب و ارزشمند و دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی می باشد . جنس بدنهدوچرخه ثابت فدرال FEDERAL مدل V370 از فلز درجه یک و بسیار مقاوم ، مستحکم و قطعات و تجهیزات به کار رفته در این دوچرخه از با کیفیت ترین نوع خود ساخته شده است و با توجه به طراحی خاص این محصول توانائی تحمل وزن تا 120 کیلو گرم را دارا می باشد . یکی دیگر از شاخصه های بسیار مهم این دوچرخه مجهز به نمایشگر LCD با نور پس زمینه زیبا آبی می باشد که به صورت همزمان اطلاعات مربوط به مقدار مصرف کالری ، تعداد ضربان قلب ، سرعت ، مسافت ، زمان و …. را ارائه می کند با این وجود این ویژگی ها شخص ورزش کار می تواند ورزش خود را مدیریت و بیشترین ، بالاترین بازدهی را داشته باشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل S501 new خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت مدل S501new دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی قــــرار می دهد، و باعث تقویت سیستم قلبی- تنفسی شما شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه ها ایجاد می کند. علاوه بر ایــــن راهی مناسب برای سوزاندن کالری ها و کم کردن وزن بدن می باشد تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد. دوچرخه ثابت یک وسیله ورزشی فیتنس است که استفاده از آن در سالهای اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای بسیاری رایج شده است و علاوه بر باشگاه های ورزشی به بسیاری از منازل نیز راه یافته است. استفاده از آن سبب تحرک اندام های فوقانی و تحتانی بدن به طور همزمان می شود.از طریق تماس دست، سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرفی، ضربان قلب، دور در دقیقه را داراست. قابلیت نمایش ضربان قلب مزیت قابل توجه ی است چون میتوان با مشاهده ضربان قلب از شدت تمرین آگاه شد و تمرین مناسبی را تنظیم کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ مدل 701 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه اسپینینگ میتواند به بهتر شدن روند چربی سوزی و سوخت و ساز بدن کمک نماید.و با اندازه گیری سرعت و مسافت طی شده و کالری مصرفی و ضربان قلب ورزشکار او را در روند لاغری خود قرار دهد و با توجه به تعبیه شدن قمقمه اب بر روی بدنه خود ورزشکار را در حین ورزش از مواجه شدن با کمبود اب محافظت نماید.علاوه بر این ورزشکار در چند روز اولیه استفاده از اسپینینگ کاهش وزن و سایز خود را مشاهده مینماید .و دیسک 25 کیلویی آن باعث شده است که تحمل وزن 150کیلویی داشته باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر می خواهید در خانه یا محل کار خود ورزش هوازی انجام دهید دوچرخه ثابت پروتئوس مدل JC-500 گزینه ی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. این محصول دارای وزن 16 کیلوگرم می باشد و در کنار سبکی میتواند بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. سیستم این دوچرخه به صورت مگنتی در 8 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد و کاربر میتواند با تنظیم آن دوچرخه را در سطح های متفاوت امتحان کند. این دوچرخه دارای چرخ برای حمل و نقل آسان تر می باشد و نمایشگر این دوچرخه ثابت پروتئوس این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند به آسانی سرعت، مسافت، کالری، زمان و ضربان قلب خود را کنترل کند و با در نظر گرفتن آنها برنامه تمرینی خوبی را برای خود طراحی کرده و از آن لذت ببرد. ابعاد این دستگاه 82x54x120 سانتی متر و دارای وزن 16 کیلوگرم است. زین این دوچرخه ثابت طوری طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم می باشد و کاربر با در نظر گرفتن راحتی و آرامش خود میتواند آن را تنظیم و از این دستگاه استفاده کند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت بست استایل مدل کلاسیک مانیتوردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت بست استایل مدل کلاسیک مانیتوردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه اسپینینگ بست استایل مدل MA1M2-MA2M2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه های برندBEST STYLE ضمن دارا بودن طراحی خاص و حفظ زیبایی،با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب جهت پوشش نیازهای طیف وسیعی از ورزش کاران در سطوح مختلف تولید و عرضه گردیده است.رنگ الکترو استاتیک، پوشش کروم،قابلیت تنظیم ارتفاع و طولی فرمان و صندلی،رکاب حرفه ای،تحمل وزن بالا(تا200کیلوگرم)،سیستم انتقال نیروی تسمه ای(بیصدا)، قابلیت تنظیم نیروی وارده از طرف دیسک،جابجایی آسان با استفاده از چرخهای مخصوص حمل و موارد دیگر همگی از مزایای بیشمار این محصول میباشند.داشتن مانیتور نمایشگر دارای آیتمهای مختلفی نظر سنجش زمان-سرعت و... را نیز به قابلیتهای این دستگاه اضافه کنید. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت وی مکس مدل C1000RG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت دوچرخه مبله - Vmax-C1000RG از نمونه های دوچرخه ثابت پشتی دار است که دارای عملکرد ژنراوری می باشد. از این مدل دوچرخه دوچرخه مبله - Vmax-C1000RG نیز می توان هم در خانه و هم به عنوان یک دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده کرد. این دستگاه برای افراد تا وزن 180 کیلوگرم، به عنوان یک دوچرخه ثابت ایده آل و مناسب است که افراد می توانند از آن برای تناسب اندام و ورزش استفاده نمایند. استفاده از دوچرخه ثابت می تواند دارای هدف سلامتی نیز باشد. ارتفاع در این دستگاه به موجب تنظیم ارتفاع صندلی در حالت افقی و عمودی امکان پذیر است. از این رو یکی از ویژگی های برتر این مدل دوچرخه ثابت تایوانی، امکان تنظیم زین آن می باشد. این دوچرخه ثابت پشتی دار دارای مانیتور ال ای دی است که علاوه بر موارد سرعت، زمان، کالری، مسافت و ضربان قلب، دور در دقیقه را نیز نمایش می دهد. به منظور حمل آسان این دوچرخه ثابت در زیر این دستگاه ، چرخ تعبیه شده است. امکان تنظیم مگنت در این مدل دوچرخه ثابت تایوانی به صورت اتومات و برقی وجود دارد. برنامه های متعددی در این دستگاه اعمال شده است بطور مثال به 7 برنامه تمرینی پیش فرض، 1 برنامه چربی سوزی، 3 برنامه ضربان قلب، 4 برنامه شخصی، اشاره کرد. . در حال حاضر این محصول از معدود دوچرخه های تولید تایوان در دنیا میباشد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت وی مکس مدل ایستاده C1000UG خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت وی مکس یک کمپانی معتبر و جهانی تایوانی می باشد که تخصص آن در تولید و طراحی و ساخت تجهیزات ورزشی فعالیت می باشد این شرکت تایوانی با انجام مطالعات دقیق و کاربردی و شناخت نیازهای ضروری جامعه امروزی توانسته است محصولات بسیار با کیفیت و خاص را در جهت انجام ورزش های مختلف مخصوص فضاهای سرپوشیده مانند باشگاهها ، اماکن ورزشی ، منازل و هوم جیم طراحی و تولید و روانه بازار نماید . محصولات این شرکت تایوانی دارای استاندارد صنعتی و از کیفیت و کارائی بسیار بالائی برخوردار است و با توجه به سیاست مشتری مداری و رضایت حداکثری مصرف کننده این شرکت سعی نموده است تمام نیاز های مصرف کننده را در محصولات خود مد نظر گرفته است و از این رو یکی از برند های پر فروش و پر اقبال امروزی محسوب می گردد . محیط زندگی امروزی افراد با حجم زیادی از مشکلات و معضلات اجتماعی روبرو است . که مستمر و به صورت شبانه روز تمام اقشار جامعه را با آن روبرو و درگیر نموده است . مانند ترافیک ، آلوده گی صوتی ، آلوده گی محیط زیست ، آلودگی هوا ، اتلاف وقت ، و دیگر بیماری های شایع را می توان نام برد . که همین عوامل باعث بروز بیماری های روحی و جسمی و پیری زود رس خواهد شد و مشکلاتی را برای فرد و خانواده و جامعه و نظام درمان را به دنبال خواهد داشت . انسان های دور اندیش و هوشمند و محاسبه گر با مقداری هزینه خرید تمامی تهدیدهای فوق را به بهترین فرصت های مناسب برای خود و خانواده خود تبدیل نماید . یکی از امور لازم و ضروری امروزی خرید وسایل ورزشی ثابت می باشد. یک از ویژه گیهای خاص و منحصر به فرد و مدرن این محصول تایوانی سیستم ژنراتوری آن می باشد که در زمان استفاده برق مورد نیاز را خود تولید نموده و نیازی به برق شهری ندارد و همین مزیت امکان استفاده از این محصول را در هر فضایی برای شما ممکن می سازد . جنس بدنه دوچرخه ثابت باشگاهی وی مکس مدل C1000U-G از لحاظ استحکام و قدرت در حد بسیار بالائی می باشد که از فلز درجه یک ساخته شده است و به راحتی تا وزن تا 180 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. دوچرخه ثابت باشگاهی وی مکس مدل C1000U-G مجهز به نمایشگر LCD با نور پس زمینه زیبا آبی می باشد که به صورت همزمان اطلاعات مربوط به مقدار مصرف کالری ، تعداد ضربان قلب ، سرعت ، مسافت ، زمان و .... را ارائه می کند بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 کد B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E3 سری B دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی به حساب می آید . این دستگاه قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارا می باشد و شما به راحتی میتوانید در منزل یا محل کار خود تمرین هوازی انجام دهید . از مزایای این دستگاه نسبت به مدل های مشابه میتوان به رنگ پولیشی و براق با کیفیت این دستگاه اشاره نمود . ابعاد این دستگاه به صورتی است که شما میتوانید آن را به راحتی در هر جایی از خانه یا محل کار خود قرار دهید و کمترین فضا را از شما اشغال نماید . مانیتور کامل و بزرگ این دستگاه همرنگ با بدنه دستگاه طراحی شده که به زیبایی این دستگاه کمک دو چندانی مینماید همچنین این نمایشگر دارای استند موبایل و آیپاد نیز می باشد که در کنار برند با اصالت پروتئوس یک انتخاب مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد . بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل استپر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه ورزشی سبب کاهش وزن در نواحی شکم، پهلو ها و کمر می شود مکانیسم این دستگاه بر اساس خم و راست شدن بدن فرد استفاده کننده است بدون اینکه به ستون فقرات، کمر، مفاصل و ساق پا فشاری وارد شود. دارای سه نوع فنر با ضرایب سختی متفاوت است که برای سه مرحله مقاوم سازی بدن در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته در نظر گرفته شده است. شامل نمایشگر کالری مصرفی، تعداد پله در دقیقه، تعداد کل استپ ها و زمان ​​​​​​. دستگاه شبیه ساز کوهنوردی مناسب برای استفاده در منزل برای تمام سنین بوده که لاغر کننده و تقویت کننده ماهیچه های پا ، باسن و شکم و دیگر اعضای بدن می باشد این دستگاه شامل اهرم تنظیم قدرتی است که امکان ورزش کردن در 7 وضعیت مختلف را به شما می دهد. انجام حرکات مورب با کمک فنر هیدرولیکی قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر امکانات این دستگاه می باشد. این دستگاه ورزشی دارای 2 عدد دسته کشی است که به شما این امکان را می دهد همزمان حرکت های کششی دست برای تقویت عضلات بازو , سرشانه و سینه را انجام دهید. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دوچرخه ثابت ایستاده EMH FITNESS 6003 از سری دوچرخه ثابت نشسته (پشتی دار) با کاربری خانگی،باشگاهی است که ابعاد کوچکی دارد و می تواند به شما برای کاهش چربی بدن ، کاهش وزن ، عضله سازی و همین طور بالا بردن سلامت قلبی ، عروقی ، و استخوان بندی کمک کند این دوچرخه دارای هشت سطح سختی گام می باشد که باعث می شود چربی سوزی و عضله سازی انجام شود و استانداردهای CE/ROHS/EN957 دارا می باشد و تا وزن 140 کیلو گرم تحمل وزن دارد بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا