ورزش و سفر

نکات مهم خرید کیسه خواب به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کیسه خواب باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

برای سفرهای کوهنوردی و طبیعت گردی که قصد توقف شبانه را دارید، خرید کیسه خواب مناسب یکی از ضروری ترین کارهایی است که از قبل سفر بایستی انجام دهید. زیرا نداشتن خواب راحت و کافی مسلما باعث می‌شود تا از سفر خود لذت نبرید. اما به یاد داشته باشید به دلیل اهمیت این وسیله کاربردی هنگام سفر باید نکاتی را هنگام خرید رعایت نمائید.

کیسه خواب نوعی رختخواب مدرن می باشد که دارای لحاف و تشک است. به وسیله زیپ یا دکمه به هم وصل می شوند، به طوری که فردی که در آن می خوابد با بستن زیپ یا دکمه ها لحاف را به تشک وصل می کند. در اواخر قرن ۱۹ میلادی توسط پرایس_پرایس _جونز اختراع شد.

به علت کم حجم بودن،قابل حمل بودن و بسته شدن کامل کمک خوبی به گرم شدن بدن به وسیله گرمای تولید شده توسط بدن می کند. کیسه خواب ها معمولا از جنس الیاف و نایلون می باشند که علاوه بر نگهداری دما، از ورود رطوبت نیز جلوگیری می کنند. در ادامه به شما آموزش می دهیم تا بهترین نوع کیسه خواب را برای خود انتخاب و در صورت تمایل با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه معتبر خریداری کنید.

کیسه خواب چیست؟

این محصول رختخواب مدرنی است که از لحاف و تشک تشکیل شده به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به یکدیگر متصل می شوند و فرد استفاده‌کننده پس از خوابیدن درون آن با بستن زیپ یا تکمه‌ها، لحاف را به تشک متصل می کند.

فواید استفاده از کیسه خواب

همراه داشتن کیسه خواب در سفر برای شما فواید بسیاری در پی خواهد داشت. به طور مثال هنگامی که هوا به شدت سرد است، هیچ چیز به اندازه این وسیله نمی‌تواند شما را از سرما نجات دهد. کیسه‌خواب در واقع همانند عایقی بین زمین و بدن شماست تا گرمای بدنتان حفظ شود. هنگامی که دمای محیط برای شما مساعد شود، شما به خوابی عمیق و آرام فرو رفته و در نتیجه سفر خود را با انرژی و توان کافی ادامه خواهید داد.

در این مطلب بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

انواع کیسه خواب

با توجه به تناسب کیسه خواب با شرایط آب و هوایی، کیسه خواب ها به سه دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند: تابستانی، سه فصله و زمستانی.

کیسه خواب تابستانی

کیسه خواب های تابستانی برای دمای حدود منفی یک درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسب بوده و به دلیل اینکه از مواد عایق کمتری در آنها استفاده می‌شود وزن سبک‌تری نسبت به دو نوع دیگر دارند. حالت جمع شده آن‌ها حجم کمتری داشته و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

کیسه خواب سه فصله

این نوع کیسه خواب ها برای دمای حدود منفی هفت درجه سانتی‌گراد و بالاتر مناسبند. بهترین حالت استفاده از این کیسه خواب ها برای فصل های بهار و پائیز است. همین طور برای تابستان‌های مناطق کوهستانی که دمای هوا در نیمه شب کاملا سرد شده و کمی از زمستان‌ ندارد، مناسب می باشند. کیسه‌های سه فصله با کیفیت، امکانات خوبی برای مقابله با سرمای بیش‌تر از حد انتظار دارند. مواردی نظیر کلاه قابل اتصال، یقه اضافه و پوشش اضافه برای زیپ و … .

کیسه خواب زمستانی

این همراهان گرمابخش برای دماهای منفی هفت درجه سانتی گراد و کمتر از آن مناسب بوده و علاوه بر اینکه تمام امکانات کیسه های سه فصله (یقه اضافه و …) را دارند، از مواد عایق‌ بیشتری در آن‌ها استفاده شده است. کیسه‌ های زمستانی در حالت جمع شده حجم بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. بنابراین هنگام خرید دقت کنید مدلی را برگزینید که در آن فشرده‌سازی بیشتری صورت گرفته باشد و حجم کمتری داشته باشد.

انواع کیسه خواب از لحاظ ظاهری

کیسه خواب ها در شکل های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. شکل هایی مانند مستطیلی، ماموتی، نیمه مستطیلی و … .

مستطیلی (Rectangular): این نوع کیسه خواب جای زیادی برای حرکت دست ها و پاها در اختیار شما قرار می دهد. به راحتی می توانید دست ها و پا های خود را در این نوع کیسه خواب کش داده و در هر وضعیت دلخواهی که تمایل دارید، می توانید بخوابید. برخی از کیسه خواب های این شکلی را می توان کاملا باز کرده و به عنوان پتو یا زیر انداز مورد استفاده قرار داد.

نیمه مستطیلی (Semirectangular): این کیسه خواب ها با نام ها «مومیایی اصلاح شده» و «بشکه ای» نیز شناخته می شوند. این نوع کیسه های خواب فضای مناسب را برای حرکت در درون آن در اختیار شما قرار داده و به دلیل شکل ظاهری، آنها معمولا گرما را بهتر حفظ می کنند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیسه خواب

مومیایی (Mummy): این نوع کیسه ها با هدف کاهش وزن و افزایش حفظ گرما طراحی و تولی می شوند. در این نوع کیسه خواب ها به جای این که درون کیسه حرکت کنید، کل کیسه را با خود حرکت می دهید.

دو نفره (Double bags): کیسه خواب های دو نفره مناسب افرادی است که تمایل دارند در دل طبیعت کنار هم استراحت کنند. مخاطب اصلی این نوع کیسه خواب ها خانواده های ماجراجو و طبیعت گرد می باشند. یک حالت دیگر این است که برخی از کیسه خواب های مستطیلی به شکلی طراحی شده اند که امکان زیپ کردن با هم را فراهم می کنند. به یاد داشته باشید برای استفاده از این حالت باید هر دو کیسه خواب از یک برند و مدل باشند.

کیسه خواب ها از لحاظ سایز هم در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. در این صورت می توانید متناسب با سن و جنسیت خود کیسه خواب مناسب را خریداری نمائید. مانند کیسه خواب مخصوص زنان، مردان و بچگانه.

دمای قابل تحمل کیسه خواب ها

اغلب کیسه خواب ها با استاندارد اروپا برای بیانگر مقدار دمای قابل استفاده ارائه می شوند. معنای این عبارات به شکل زیر است:

حد بالا (Upper limit): این بالاترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

دمای راحتی (Comfort ): این پایین‌ترین دمایی است که یک زن معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

حد پایین (Lower limit): این پایین‌ترین دمایی است که یک مرد معمولی می تواند با راحتی در آن بخوابد.

نوع عایق کیسه خواب

اولین تصمیمی که برای خرید کیسه‌خواب با آن مواجه هستید این است که می‌خواهید عایق آن از جنس پر (کُرک) باشد یا از جنس الیاف مصنوعی؟ در اینجا به تفاوت‌ها و نقاط ضعف و قوت آن‌ها می‌پردازیم:

عایق از جنس پَر (Down)

پر یا همان کُرک، سبک‌ترین و بهینه‌ترین عایقی است که در کیسه های خواب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بیشترین قابلیت فشرده‌سازی را داشته که باعث می‌شود حجم کمتری را اشغال و حمل ساده‌تری داشته باشد. نسبت به الیاف مصنوعی عمر طولانی‌تری داشته اما معمولا گران‌تر از الیاف مصنوعی‌ می باشند. هر چه پَر استفاده شده در کیسه فشرده‌تر باشد، گرمای بیشتری ایجاد می‌کند. واحد فشردگی پَر در کیسه اینچ مکعب است و معمولا مقداری بین 600 تا 900 دارد. اما این نوع کیسه خواب برای استفاده در هوای بارانی و یا رطوبت بالا مناسب نیست. زیرا با جذب رطوبت، قدرت عایق پَرها خیلی کمتر می‌شود و همچنین اگر کیسه‌ خواب خیس شود، زمان زیادی طول خواهد کشید تا دوباره خشک شود. این کیسه خواب ها برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی در مناطقی با رطوبت معمولی یا کم و سفرهای با دوچرخه گزینه مناسبی محسوب می شوند.

عایق از جنس الیاف مصنوعی (Synthetic)

انواع مختلفی الیاف مصنوعی مورد استفاده در کیسه‌خواب‌ها وجود دارد، اما اکثراً از مواد پلی‌استر پُرزدار (کُرکی) که تا میزان قابل توجهی آب را به خود جذب نمی‌کنند، استفاده می‌شود. این نوع کیسه خواب ها بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد شب‌مانی در آب‌وهوای مرطوب را دارند. البته کیسه‌های ساخته شده با الیاف مصنوعی سنگین‌تر و جاگیرتر بوده و نسبت به کیسه‌ خواب های نوع پَر دار ارزان‌ترند، اما طول عمر کوتاه‌تری نسبت به آن‌ها دارند. این کیسه خواب ها برای استفاده در مناطقی که رطوبت بالا دارند و مناطقی که دمای خیلی پایینی ندارند، مناسب می باشند. همچنین اگر از کیسه خواب بسیار زیاد استفاده می‌کنید و به شستن آن نیاز پیدا خواهید کرد، بهتر است سراغ الیاف مصنوعی بروید.

نکات مهم هنگام خرید کیسه خواب

  • سعی در انتخاب بهترین نوع کیسه خواب با توجه به محل اقامت شبانه خود داشته باشید.
  • بهترین جنس متناسب با نیاز خود را انتخاب نمائید.
  • کیسه خواب باید قابلیت تنفس پذیری داشته باشد.
  • به خاصیت ضدآب بودن محصول توجه داشته باشید.
  • سایز کیسه خواب را در نظر بگیرید.
  • حجم و وزن مناسبی داشته باشد.
  • دمای بدن را به خوبی حفظ نماید.
  • کیسه خواب باید استفاده آسانی داشته و به راحتی جمع شود.
  • دارای لوازم جانبی کاربردی باشد.
  • کیسه خواب بایستی برند باکیفیت ( اسنوهاک، کینگ کمپ، گاندو، نیچرهایک، گرانیت اکوییپمنت و … ) و البته قیمت مناسبی داشته باشد.

نحوه صحیح استفاده از کیسه خواب

درست است که کیسه خواب شما را گرم نگه می دارد، اما توجه داشته باشید که کیسه خواب گرما تولید نمی کند و صرفا مانع از خارج شدن گرمای بدن شما می شود. بنابراین حتی اگر بهترین کیسه خواب دنیا را هم خریده باشید لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

لباس مناسب بپوشید

اگر قرار است در سرمای شدید داخل کیسه خواب بخوابید حتما لباس زیر، جوراب و کلاه پوشیده تا گرمای بدنتان را حفظ کنید. از پوشیدن لباس های خیس و نمدار اجتناب کنید و اگر لباستان خیس است قبل از رفتن به داخل کیسه خواب حتما آن را عوض کنید.

مایعات کافی بنوشید

یکی از مشکلاتی که در سفر ممکن است برای افراد پیش بیاید کم آبی است. گاهی آنقدر سرگرم سفر و دیدنی های طبیعت می شویم که از آب نوشیدن غافل می شویم. اما به خاطر داشته باشید که نوشیدن مایعات نه تنها باعث حفظ سلامتی می شود بلکه به گرم کردن بدن شما نیز کمک می کند. فردی که دچار کم آبی شده نمی تواند گرمای کافی تولید کند.

غذای کافی بخورید

در طول فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی یا سفر نیاز بدن به انرژی افزایش پیدا می کند. بنابراین طبیعی است که میزان غذا خوردن شما نیز باید بیشتر از مواقع عادی باشد. غذا برای بدن نقش سوخت برای اتومبیل را بازی می کند. اگر به اندازه کافی مواد غذایی به بدنتان نرسد نمی تواند گرما و انرژی کافی تولید کند.

زیرانداز مناسب

 اگر قصد خرید کیسه خواب را دارید حتما خرید یک زیرانداز را نیز مدنظر قرار دهید. زیرانداز با ایجاد یک عایق بین کیسه خواب و سطح زمین به حفظ گرمای بدن شما کمک به سزایی می کند. زیرانداز مانع از انتقال رطوبت و سرمای زمین به کیسه خواب می شود و باعث گرم تر نگه داشتن شما می شود.

در زیر چند نمونه کیسه خواب که جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین های ایران می باشند برای شما جمع آوری کرده ایم که قیمت آنها روزانه و هفتگی به روز رسانی می شوند و شما می توانید با کلیک روی تصاویر آنها یا دکمه ی زیر هر آیتم نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا کد 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب صخره مدل دنا 200 جدید با طراحی بروز شده، و استفاده از زیپ YKK دو طرفه و کیفیت تولید بسیار عالی، مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است. کیسه خواب صخره مدل دنا 200 با وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک انتخابی عالی برای برنامه‌های بکپکینگ و کوله گردی در فصول معتدل سال است. دنا 200 از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، کم حجم، سبک و فوق العاده گرم ساخته شده است، این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و مانع از هدر رفت انرژی می‌شوند، همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاوت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌خواب پر هستند رویه کیسه خواب از جنس پلی استر کره‌ای، مقاوم در برابر پارگی، پوسیدگی است و رطوبت را از خود دور می‌کند، آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست است. انتهای کیسه خواب طراحی شده تا پای شما به صورت عمودی در آن قرار گیرد. کلاه کیسه بسیار جادار است و سر و پیشانی شما را کامل می‌پوشاند. همچنین با سفت کردن بند دور گردنی، می‌توان از ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل یک نفره M کد APP-223 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز مدل APP-223 سایز M محصولی است که برای فصل بهار و تابستان طراحی و عرضه شده است. این کیسه خواب دارای عایق الیاف مصنوعی می‌باشد که با کیفیت بالا و مطابق آخرین استانداردهای اروپا تولید شده است.از ویژگی‌های کیسه خواب فورکلاز می‌توان به طراحی زیبا و ساده، ابعاد مناسب در حالت باز و بسته و همچنین وزن پایین اشاره کرد. حمل کیسه خواب کوهنوردی فورکلاز داخل کوله پشتی به راحتی ممکن خواهد بود.پارچه مورد استفاده در کیسه خواب‌های سری Trek 500 از جنس پلی استر ساخته شده اند که علاوه بر تنفس پذیری بسیار بالا و ایجاد راحتی، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابراین در شرایط شرجی یا شرایط خاصی که کیسه خواب با آب تماس برقرار می‌کند مشکلی از بابت ورود رطوبت به کیسه خواب و خیس شدن الیاف رخ نخواهد داد و گرمای مطبوع این محصول همواره برای شما باقی خواهد ماند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل M Series M300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M300 از سری کیسه خواب های پاکتی جدید برند نیچرهایک می باشد که برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ و غیره مناسب می باشد. کیسه خواب های پاکتی به آن دلیل که فضای بازتری دارند و امکان حرکت دادن اعضای بدن را سلب نمی کنند، طرفداران زیادی دارند. رویه کیسه خواب از پارچه پلی استری بسیار نرم و ریزباف تهیه شده و داخل آن با الیاف طبیعی کتان پر شده است. متریال به کار رفته در کیسه خواب سری M هم به حفظ دما کمک می کند و هم سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. این کیسه خواب به طور کامل باز می شود و می توان از آن به عنوان زیرانداز یا پتوی سفری استفاده کرد. زیپ سراسری و دوروی کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M300 این امکان را فراهم می کند که دو کیسه خواب یک نفره را به هم بچسبانید تا یک کیسه خواب دو نفره حاصل شود. یکی از مزیت های سری M، امکان شست و شوی آن به وسیله ماشین لباسشویی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنوهاک مدل Dena-600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب مدل DENA-600 با داشتن 1200 گرم وزن به راحتی در هر کوله ای قرار می گیرد و یک گزینه ایده آل برای یک برنامه کوهنوردی معمولی سفر و کمپینگ محسوب می شود . این کیسه خواب نیز مانند مدل 900 از عایق پر بهره می گیرد و همین عامل سبب وزن و حجم کم و در مقابل شرایط دمایی مطلوب آن می گردد . این کیسه خواب با داشتن دمای کامفورت 5+ درجه سانتی گراد یک کیسه خواب سه فصل محسوب می شود و برای طبیعت گردی و سفر یک گزینه ایده آل به حساب می آید . خوش ساخت بودن و کیفیت بالا پارچه و دوخت از ویژگی های بارز این کیسه خواب محسوب می شود . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که جزو با کیفیت ترین زیپ های موجود در بازار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا 300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دنا 300 جدید با طراحی بروز شده، و استفاده از زیپ YKK دو طرفه و کیفیت تولید بسیار عالی، مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است. کیسه خواب دنا 300 با وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک انتخابی عالی برای برنامه‌های بکپکینگ و کوله گردی در فصول معتدل سال است. دنا 300 از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، کم حجم، سبک و فوق العاده گرم ساخته شده است، این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و مانع از هدر رفت انرژی می‌شوند، همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاوت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌خواب پر هستند. همچنین قیمت کیسه خواب دنا نسبت به محصولات مشابه بسیار رقابتی و مناسب می‌باشد. رویه کیسه از جنس پلی استر کره‌ای، مقاوم در برابر پارگی، پوسیدگی است و رطوبت را از خود دور می‌کند، آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست است. انتهای کیسه خواب طراحی شده تا پای شما به صورت عمودی در آن قرار گیرد. کلاه کیسه بسیار جادار است و سر و پیشانی شما را کامل می‌پوشاند. همچنین با سفت کردن بند دور گردنی، می‌توان از ورود هوای سرد به داخل کیسه خواب جلوگیری کنید. جهت آشنایی بیشتر با کیسه‌ خواب الیاف و خرید دقیقتر مقاله بررسی کیسه‌ خواب الیاف را مطالعه بفرمایید. زیپ YKK تولید کشور ژاپن، از معروفترین و باکیفیترین زیپ‌های جهان است، زیپ یکی از اصلی ترین اجزای یک کیسه خواب است که دوام، روان بودن و سرعت عمل آن در هر شرایطی بسیار مهم است. زیپ دو طرفه به کار رفته در کیسه خواب‌های دنا این قابلیت را دارد تا در تمامی زوایا به خوبی عمل کند و در حین استفاده، از داخل کیسه خواب به راحتی باز و بسته شود. همچنین باز شدن زیپ از پایین این قابلیت را به شما می‌دهد که قابلیت تنفسی بودن کیسه خواب را بالا ببرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل MT500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیسه خواب برای شما طراحی شده است تا در دمای 5 درجه سانتیگراد و بالاتر به راحتی استراحت کنید. راحتی این کیسه خواب را دوست خواهید داشت که با ساختار آناتومیک خود محافظت خوبی را ارائه می دهد.دارای بدنه از جنس پلی‌استر تنفس پذیر و آب گریز الیاف مصنوعی با کیفیت و سبک می باشد. به لطف شانه های پهن آن با طناب سفت کننده قابل تنظیم است. این تهویه با 2 زیپ با لغزنده دوتایی فراهم میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل k2 600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب اسنو هاک مدل k2 600 از پر غاز سفید تراکم 90/10 و 100 درصد طبیعی پر شده است. پارچه کیسه خواب، نیلون ساخت شرکت KOLON کره ی جنوبی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. دارای آستر داخلی نیلون بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت است. کلاه خواب تمام سر شما را می پوشاند، گرما را حفظ می کند و به شما اجازه می دهد تا راحت تر تنفس کنید. همچنین این کلاه بسیار جادار با چفت شدن بند جهت پوشاندن بخش بیشتری از صورت از ورود هوای سرد به داخل جلوگیری می کند. داخل کیسه خواب در قسمت پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا از نفوذ سرما از قسمت زیپ به داخل جلوگیری کند و فضایی گرم و نرم را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این کیسه خواب بهترین عایق ممکن برای جذب رطوبت است و باعث می شود خوابی راحت و آرام داخل این کیسه داشته باشید. همچنین نوار دور گردنی ضخیم دور تا دور گردن را می پوشاند. بنابراین، این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل k2 250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب اسنو هاک مدل k2 250 از پر غاز سفید تراکم 90/10 و 100 درصد طبیعی پر شده است. پارچه کیسه خواب، نیلون ساخت شرکت KOLON کره ی جنوبی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. دارای آستر داخلی نیلون بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت است. داخل کیسه خواب در قسمت پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا از نفوذ سرما از قسمت زیپ به داخل جلوگیری کند و فضایی گرم و نرم را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این کیسه خواب بهترین عایق ممکن برای جذب رطوبت است و باعث می شود خوابی راحت و آرام داخل این کیسه داشته باشید. همچنین نوار دور گردنی ضخیم دور تا دور گردن را می پوشاند. بنابراین، این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کلمبیا مدل پر اردک کد 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر کلمبیا سری 1000 مدل گرم تر از سری پایین تر آن سری 800 است. کیسه خواب سری 1000 حدود یک کیلوگرم پر در آن استفاده شده است. این کیسه خواب با طراحی منحصر به فرد و مومیایی دارای عایقی است که با حفظ دمای داخلی باعث خوابی راحت و آسوده می شود. کیسه خواب کلمبیا دارای پر و الیاف با کیفیت، بهداشتی، و ضد حساسیت است. همچنین ضد بو و رطوبت می باشد. جنس لایه خارجی کیسه خواب از نایلون سبک و مستحکم می باشد. این نوع از نایلون که سری 400T 20D می باشد عایقی مناسب برای حفظ دما و ضد نفوذ آب می باشد. جنس پارچه این کیسه خواب در اثر استفاده مداوم کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد و از دوامی زیاد برخوردار باشند. و مقاوم در برابر آب است. لایه داخلی این کیسه‌خواب نیز دارای پارچه‌ای از جنس نایلون است. مهم‌ترین ویژگی یک کیسه خواب قابلیت استفاده آن در بازه دمایی مختلف است. وزن این کیسه خواب پر کلمبیا 1600 گرم می باشد که 1000 گرم پر اردک با نسبت 10/90 در آن استفاده شده است. طول کیسه دیوتر 220 سانتی متر ،عرض شانه آن 80سانتی متر و عرض پایین نیز 50 سانتی متر است. زیپ کیسه خواب های کلمبیا از برند YKKساخت ژاپن می باشد و دارای استحکام بالایی است. دمای comfort کیسه خواب فوق منفی ده درجه سانتی گراد می باشد که خوابی راحت را برای شما فراهم می کند. دمای Limit آن منفی 15 درجه سانتی گراد می باشد و همچنین دمای Exterme آن منفی 25 درجه سانتی گراد است که حرارت بدن را حفظ می کند. از قابلیت های این کیسه خواب های کلمبیا این می باشد که می توانید دو کیسه خواب را با زیپ به هم وصل کنید تا تبدیل به کیسه خواب دو نفره شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل Autumn Maple R350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب نیچرهایک مدل Autumn Maple R350 کیسه خوابی به شکل پاکتی مربع است که طراحی ساده و ظریفی دارد. این کیسه خواب دارای فناوری لحاف کاری به سبک خانه است تا شما در فضای باز احساس راحتی کنید. کیسه خواب نیچرهایک مدل پاکتی Autumn Maple R350 قابلیت تبدیل شدن به کیسه خواب دو نفره را دارد. لایه بیرونی پارچه ضد آب، ضد رطوبت و قابل تنفس است. فشرده سازی و حمل و نقل آن بسیار راحت است. زیپ شکاف به کیسه خواب امکان تهویه برای مدیریت بهتر دما را می دهد. جنس این کیسه خواب از مواد نایلونی مقاوم در برابر نفوذ آب و پلی استر 240T که روی پوست نرم و راحت است این کیسه خواب را می توان تا اندازه بسیار جمع و جور فشرده کرد که باعث صرفه جویی در فضای چمدان یا کوله پشتی می شود. این کیسه خواب قابلیت استفاده به عنوان پتو و کیسه خواب 2 نفره را دارد و همچنین جزو محدود کیسه خواب های با قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20MSD02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

راحت، بادوام، سازگار با پوست ، قابل تنفس و نرم است. از پارچه پونجی 210T استفاده شده که با پنبه با کیفیت بالا پر شده است. هر چقدر هم که زمین سخت و ناهموار باشد، راحت خواهید بود . قابل شستشو با ماشین- از پنبه شسته شده با کیفیت بالا در داخل استفاده شده است. این کیسه خواب نخی پس از شستشو ، نرم و سازگار با پوست باقی می ماند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب بلک دیر مدل ریوایور کد 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 , یک همراه فوق العاده در شب های سرد در سفر های ماجراجویی و یا کوهنوردی می باشد. لایه خارجی این کیسه خواب ساخته شده از جنس 400T 20D Nylon ripstop و لایه داخلی آن از جنس 400T 20D Nylon می باشد. کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 یک مدل با کیفیت و خوش ساخت با عایق پر غاز و استاندارد R.D.S است که تراکم بالای 90/10 و فیل پاور 650 آن گویای استفاده از بهترین نوع پر در این کیسه خواب می باشد. دوخت و کانال بندی پر ها در این کیسه خواب از جدید ترین تکنولوژی دوخت کیسه خواب به شمار می رود همچنین در قسمت پا ها طراحی کیسه خواب به گونه ای است که نسبت به کیسه خواب های معمولی ضخیم تر بوده و یک کانال بندی مجزا دارد به همین دلیل REVIVER 1000 برای افرادی که از ناحیه پا احساس سرما می کنند بسیار مناسب است . زیپ به کار رفته در این کیسه خواب از نوع YKK بوده و یک جیب زیپ دار نیز درد اخل آن تعبیه شده است. کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 دارای وزن 1555 گرم می باشد که این وزن کم باعث می شود همراه مناسب تری برای شما در سفر باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید توپ والیبال به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
همراه کیسه خواب پر بلک دیر مدل REVIVER 1000 یک عدد چشم بند و گوش گیر وجود دارد که با جلوگیری از برخورد نور از چشم، صدای باد و داخل شدن حشرات به گوش و چشم شما جلوگیری کند. همچنین یک عدد کیسه استراحت توری هم همراه این کیسه خواب وجود دارد تا در مواقعی که از کیسه خواب استفاده نمیکنید، آن از حالت فشرده خارج کرده و در داخل کیسه استراحت قرار دهید تا دچار تراکم پر در یه نقطه نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی Snow Hawk در ساخت کیسه خواب Bolghais 700 از پر اردک با تراکم 80/20 استفاده نموده است. همین تراکم بالا سبب گشته است تا این کیسه خواب با داشتن تنها 1220 گرم وزن و وزن پر 700 گرم یکی از سبک وزن ترین کیسه خواب موجود در این بازه ی دمایی تبدیل گردد . ابعاد کیسه خواب BOLGHAIS در حالت جمع شده 25x16 سانتی متر (حالت بسته بندی فشرده شده) می باشد. و فضایی به اندازه اندکی بیشتر از یک کف دست را اشغال می کند. و گزینه ای ایده آل برای کسانی که ترجیح می دهند سبک سفر کنند محسوب می شود. یکی از ویژگی های مثبت این کیسه خواب داشتن زیپ سراسری می باشد. این ویژگی سبب می گردد تا کیسه خواب به صورت کامل باز شود. و در مواقعی که داخل کیسه خواب گرم می شود نیز بتوان از آن استفاده نمود . کیسه خواب BOLGHAIS700 با داشتن دمای کامفورت 0 کیسه خواب BOLGHAIS سه فصل محسوب می شود. که برای انواع برنامه ای کوهنوردی و کمپینگ قابل استفاده می باشد . پارچه استفاده شده در این کیسه خواب جزو با کیفیت ترین پارچه های کمپانی Snow Hawk می باشد. که مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. آستر داخلی نیز بسیار لطیف بوده و با پوست بدن سازگاری مناسبی دارد . همچنین زیپ و کلیه یراق آلات این محصول ساخت شرکت YKK می باشد . داخل کیسه خواب در پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا سرما از قسمت زیپ به داخل نفوذ نکند. همچنین برای قسمت گردن نیز یک کانال پر جداگانه در داخل کیسه خواب BOLGHAIS تعبیه شده است تا گرم تر بماند. کلاه کیسه خواب BOLGHAIS بسیار جادار می باشد. و با چفت کردن بند آن علاوه بر این که قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود. مانع از نفوذ هوای سرد به داخل کیسه خواب می گردد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب فورکلاز مدل MT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب فورکلاز MT500 از کیسه خواب های تخصصی کوهنوردی و مناسب برای خواب در دمای منفی 5 درجه تا منفی 11 درجه می باشد. ساخته شده با تمام استانداردهای روز دنیا برای قد تا 185 سانتی متر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل M Series M400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M400 از سری کیسه خواب های پاکتی جدید برند نیچرهایک می باشد که برای هر برنامه ای اعم از کمپینگ، هایکینگ، ترکینگ و غیره مناسب می باشد. کیسه خواب های پاکتی به آن دلیل که فضای بازتری دارند و امکان حرکت دادن اعضای بدن را سلب نمی کنند، طرفداران زیادی دارند. رویه کیسه خواب از پارچه پلی استری بسیار نرم و ریزباف تهیه شده و داخل آن با الیاف طبیعی کتان پر شده است. متریال به کار رفته در کیسه خواب سری M هم به حفظ دما کمک می کند و هم سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. این کیسه خواب به طور کامل باز می شود و می توان از آن به عنوان زیرانداز یا پتوی سفری استفاده کرد. زیپ سراسری و دوروی کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل M Series Envelope Style M400 این امکان را فراهم می کند که دو کیسه خواب یک نفره را به هم بچسبانید تا یک کیسه خواب دو نفره حاصل شود. یکی از مزیت های سری M، امکان شست و شوی آن به وسیله ماشین لباسشویی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب مدل HXM 114 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پوسته پلی استر ضد آب 170T، پرکننده فیبر توخالی پنبه ای. نوازش نرم و گرم. مقاوم در برابر لکه مناسب برای تمام فصول. بدون ترس از حشرات، کپک یا رطوبت. گرمتر از پنبه می باشد . هود مومیایی نیمه دایره ای با بند کشی قابل تنظیم، سر و بالش را از زمین دور نگه می دارد و گرمای بدن را در یک سیستم بسته نگه می دارد. با برچسب جادویی مخصوص، بسیار مقاوم در برابر سایش، دو طرفه برای جلوگیری از سرازیر شدن سرما. با زیپ باکیفیت، محکم و بادوام، دور تا دور باز، قابل استفاده به عنوان پتو و یا تشک میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کمپ مدل A234 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بهترین کیسه خواب نمونه ای است که بتواند از بدن شما در برابر سرما، رطوبت و نفوذ حشرات در یک تفرجگاه یا هر منطقه تفریحی حفاظت نماید که ما در ساخت این محصول این چنین ارزش هایی را اضافه نموده ایم. امروزه حتی بهترین کیسه خواب های دونفره نیز از الیاف با وزن کم تولید می شوند و این محصول وزن سنگینی ندارد که باعث میشود برای حمل و جابجایی دچار دردسر نشوید. علاوه بر این قدرت خوبی در حفظ دمای بدن دارد، اما حجم بسته بندی بزرگ و سنگینی را ارائه نمی دهد. این محصول به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف درجه یک کاملا ضد آب تولید شده است. و همچنین این کیسه خواب به دلیل استفاده از پارچه واتر پروف کاملا در برابر باد و سرما مقاوم است و اجازه نفوذ سرما را نمی دهد. این پارچه ها قابلیت بالایی در دفع آب از خود دارند، به نحوی که هیچ گونه مواد و آبی را از بافت خود عبور نمی دهند , به همین دلیل آن ها را با نام پارچه های شمعی ضد رطوبت هم می شناسند. همچنین به دیگر خواص این کالا میتوان به ویژگی هایی نظیر حفظ کردن حرارت بدن , ضد باکتری و قابلیت شستشوی زیاد و مداوم اشاره نمود. این کیسه خواب مناسب حداکثر قد 190 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب هاسکی مدل ESPACE-6⁰C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Espace -6°C SHORT گزینه مناسبی برای دوچرخه سواران، موتورسواران و سایر مسافرانی است که دوست دارند هر گرم خود را در طول سفر پس انداز کنند. این مدل کاملاً سبک وزن ترین از خط EXTREME است. وزن آن با استفاده از مواد با کیفیت طراحی شده است که راحتی و عایق حرارتی را از بهار تا پاییز تضمین می کند. این مدل مجهز به تسمه های ضد لغزش، یقه حرارتی، بند قابل تنظیم دور سر، جیب داخلی برای بالش، زیپ عایق حرارتی یا یک جیب کوچک برای ملزومات می باشد. این نسخه کوتاه شده برای افراد با قد کوتاهتر یا زنان مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کایلاس مدل MAGIC CARPET KB110007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب MAGIC CARPET کایلاس با توجه به دمای کامفورت 15 درجه برای صعود‌های کم ارتفاع و یا شب مانی‌ درطبیعت و کمپینگ‌های تابستانه مناسب است. جنس این کیسه خواب از پر اردک سفید است که وزن پایین و سبکی را دارا می‌باشد. پارچه این کیسه خواب از جنس پلی‌آمید باکیفیت می‌باشد که اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند و همچنین از ورود رطوبت تا حدودی به داخل جلو‌گیری می‌کند. زیپ سراسری این کیسه خواب باعث می‌شود در صورت لزوم بتوان از آن به عنوان پتو و یا زیرانداز استفاده کرد. همچنین از این کیسه خواب در زمان بسته بودن می‌توان به عنوان بالشت گردنی استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نورث فیس مدل ALEUTIAN 20/-7 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دلایل خرید کیسه خواب نورث فیس ALEUTIAN 20/-7 اگر فصل خارج از منزل شما در تمام طول سال باشد ، کیسه خواب الیاف مصنوعی ALEUTIAN برای شماست. شما را در دمای پایین تا انجماد گرم نگه می دارد ، خواب خوب در زمستان را تضمین می کند و دارای یک طراحی خلاقانه و جذاب است. ویژگی های نورث فیس ALEUTIAN 20/-7 با استفاده از این کیسه خواب شما تجهیزات مناسبی از بهار تا پاییز دارید. این کیسه خواب شما را در شب ها تا 1- درجه گرم نگه می دارد. کیسه خواب یک زیپ نوآورانه دارد که با یک حرکت صاف قابل باز شدن است. مواد استفاده شده در آن از Heatseeker™ Eco بوده که باعث گرم شدن شما در کیسه خواب می شود. و به خصوص در اطراف بدن فوقانی و در پاها بسیار گرم می باشد. قسمت داخلی دارای پشم گوسفند نرم است. کیسه خواب تاشو جمع و جور است و سبک وزن است. ایده آل برای ماجراهای چادر سه فصل.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نورث فیس مدل Aleutian 50/10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دلایل خرید کیسه خواب نورث فیس Aleutian 50/10 اگر فصل خارج از منزل شما در تمام طول سال باشد ، کیسه خواب الیاف مصنوعی ALEUTIAN برای شماست. شما را در دمای پایین تا انجماد گرم نگه می دارد ، خواب خوب در زمستان را تضمین می کند و دارای یک طراحی خلاقانه و جذاب است. ویژگی های نورث فیس Aleutian 50/10 با استفاده از این کیسه خواب شما تجهیزات مناسبی از بهار تا پاییز دارید. این کیسه خواب شما را در شب ها تا 2 درجه گرم نگه می دارد. کیسه خواب یک زیپ نوآورانه دارد که با یک حرکت صاف قابل باز شدن است. مواد استفاده شده در آن از Heatseeker™ Eco بوده که باعث گرم شدن شما در کیسه خواب می شود. و به خصوص در اطراف بدن فوقانی و در پاها بسیار گرم می باشد. قسمت داخلی دارای پشم گوسفند نرم است. کیسه خواب تاشو جمع و جور است و سبک وزن است. ایده آل برای ماجراهای چادر سه فصل.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نکو مدل ziz-XL کد 106 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سری ziz از کیسه خواب های نکو یکی از با کیفیت ترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد که موجب خوابی بسیار دلچسب می شود. از مواردی که این کیسه خواب را متمایز کرده می شود به آستر پنبه ای داخل کیسه خواب اشاره کرد که مانع از تعریق میشود( تعریق و خیس شدن کیسه خواب موجب لرز و احساس سرما می شود) و گرمای بیشتر و مطلوب تری را احساس می کنید. از دیگر مزایای این مدل استفاده از زیپ های دو طرفه ژاپنی YKK می باشد که معروف ترین برند زیپ در دنیاست . نرمی و استهلاک کم ویژگی این مدل زیپ می باشد. زیپ دو طرفه این امکان را به مصرف کننده می دهد تا هم بتواند از قسمت پای کیسه خواب زیپ را جهت تنظیم دما باز کند و هم از قسمت بالای کیسه خواب. از ویژگی های دیگر این محصول استفاده از الیاف گرمایی بسیار مرغوب می باشد که احساس سبکی و نرمی بسیار بیشتری به نسبت کیسه خواب های دیگر به شما می دهد و هنگام استفاده افزایش حجم بیشتری پیدا می کند. تسمه های مختلف جهت تنظیم ورود و خروج هوا به کیسه خواب یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد که آن را به یک کیسه خواب حرفه ای تبدیل می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل K2600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر اسنوهاوک کد K2600 یکی از محصولات برند اسنوهاوک است که از پر غاز سفید تراکم 90/10 پر شده است. دارای 600 گرم پر به نسبت وزن 970 گرمی کیسه خواب که مانع از هدر رفتن گرمای بدن می شود. پارچه کیسه خواب ساخت شرکت KOLON کره ی جنوبی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. دارای آستر داخلی بسیار لطیف و سازگار با پوست بدن و ضد حساسیت است. کلاه خواب تمام سر شما را می پوشاند، گرما را حفظ می کند و به شما اجازه می دهد تا راحت تر تنفس کنید. همچنین این کلاه بسیار جادار با چفت شدن بند جهت پوشاندن بخش بیشتری از صورت از ورود هوای سرد به داخل جلوگیری می کند. داخل کیسه خواب در قسمت پشت زیپ یک کانال پر وجود دارد تا از نفوذ سرما از قسمت زیپ به داخل جلوگیری کند و فضایی گرم و نرم را برای شما به ارمغان می آورد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دوچرخه ثابت به همراه قیمت و خرید آنلاین
قابل ذکر است که پر به کار رفته در این کیسه خواب پر اسنوهاوک بهترین عایق ممکن برای جذب رطوبت است و باعث می شود خوابی راحت و آرام داخل این کیسه داشته باشید. همچنین نوار دور گردنی ضخیم دور تا دور گردن را می پوشاند. بنابراین، این کیسه خواب با طراحی مومیایی کلاسیک خود مناسب شرایط سخت، شب مانی در قله های بلند، طبیعت، کمپینگ و… است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای کوهنوردان کیسه خواب نقش مهمی از سیستم خوابیدن در کوه را تشکیل میدهد.کیسه خواب مهمترین وسیله شب ماندن در کوهستان است.گاهی سلامت و زندگی کوهنورد به طور مستقیم بستگی به کارایی کیسه خوابش دارد.خواب یکی از نیازهای حیاتی انسان است , به ویژه برای تجدید قوای یک کوهنورد. کیسه خواب یکی از لوازم مهم کوهنوردی برای سفر های چند روزه است. مسلما بدون داشتن یک کیسه خواب راحت و خواب کافی، توان و انرژی لازم برای ادامه سفر و لذت بردن از آن را نخواهید داشت. این محصول به لحاظ شکل ظاهری، جنس، وزن، پر و غیره دارای انواع مختلف است و این مسئله ممکن است انتخاب را برای شما پیچیده کند.همواره کمپانی های سازنده ی کیسه خواب SNOW HAWK در تولید محصولات برتر خود،از عایق پر استفاده می کنند .دلیل این امر وزن بسیار پایین پر و حجم کوچک آن می باشد و سبب می گردد تا محصول تولید شده هم دمای قابل تحمل بالایی داشته باشد و هم از حجم و ابعاد کوچکی بهره مند گردد. کیسه خواب SNOW HAWK مدل BOLGHAIS 350 جدیدترین کیسه خواب های تولید شده توسط کمپانی Snow Hawk می باشد که در سه مدل 350 ، 700 ، 900 و با مرغوبترین نوع پر اردک این کمپانی تولید شده اند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب جک ولف اسکین مدل SMOOZIP 3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شکل بیضی بسیار گسترده (به خصوص برای افرادی که روی شکممی خوابند ، بی خواب می خوابند و افرادی که در یک کیسه خواب احساس محدودیت می کنند)، فن آوری ترموزون: عایق بندی بهتر در نواحی حساس به بدن، SMOOZIP: پستی همه جانبه با شکل S ارگونومیک، کلاه تاشو با تسمه، جیب داخلی به راحتی در دسترس است، پوشش 2 مرحله ای از دلایل مهم خرید این کیسه خواب می باشد. روزهای گرم ، شبهای سرد ، در طول هر سفر بسیار خوب خواهید خوابید – به لطف SMOOZIP +3 زنان ما. یک کیسه خواب سبک پر از الیاف مصنوعی یک انتخاب عالی برای فصل گرم است.این دستگاه به یک زیپ نوآورانه به شکل S مجهز است: این شکل با حرکت طبیعی بدن مطابقت دارد و بنابراین استفاده از زیپ بسیار آسان است. نواحی پا ، قسمت فوقانی بدن و سر به وسیله لایه ای اضافی از پشمی MICROGUARD کارآمد عایق بندی شده است. از هود می توان به عنوان کوسن مسطح استفاده کرد یا سر خود را محکم پیچید. و اگر SMOOZIP +3 WOMEN را به طور کامل در شب های بسیار گرم باز کنید ، یک پتو راحت در چشم چشمان شما قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب نیچرهایک مدل NH19S150- S150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب الیاف نیچرهایک مدل S150 Envelope Cotton کیسه خواب سبکی است که در هر برنامه ای مثل کمپینگ، کوهنوردی، سفر با دوچرخه و موتور قابل استفاده است. رویه کیسه خواب از پلی استر 190T تهیه شده و داخل آن با الیاف طبیعی کتان پر شده است. این کیسه خواب تنها 800 گرم وزن دارد و یک گزینه ایده آل برای سه فصل بهار، پاییز و زمستان به شمار می رود. کیسه خواب S150 از طراححی پاکتی برخوردار است و بستر آزاد و راحتی را فراهم می کند. ضمن آن که می توان کیسه خواب را به طور کامل باز کرد و از آن به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده کرد. متریال به کار رفته در این کیسه خواب، کاملاً بهداشتی، سازگار با پوست و ضد حساسیت می باشد. تراکم بالای پارچه پلی استری سبب شده کیسه خواب نسبت به آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. لایه داخلی کیسه خواب از پلی استر بافت دار 190T تهیه شده که بسیار نرم و راحت است و خاصیت برگشت پذیری دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنوهاک مدل ZAGROS 900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب Snow Hawk مدل ZAGROS 900 برای برنامه های کوهنوردی نیمه سنگین مسافرت و کمپینگ یک گزینه ی ایده آل محسوب می شود . یکی از ایده آل ترین عایق هایی که برای کیسه خواب های کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد پر می باشد . پر به دلیل سبک بودن و کم حجم بودن باعث می شود که یک کیسه خواب با ابعاد کوچک ولی دمای قابل تحمل بسیار پایین داشته باشیم . این کیسه خواب از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به سبب بهره گیری از عایق پر وزن بسیار کمی را نیز دارا می باشد . همچنین این کیسه خواب دارای یک کانال پر مجزا در قسمت گردن و یک کانال پر در سمت داخلی زیپ اصلی می باشد تا سرما از این قسمت ها به داخل نفوذ نکند . زیپ این کیسه خواب از نوع SBS می باشد که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است . با پوشیدن کلاه این کیسه خواب و چفت کردن بند آن تقریبا قسمت زیادی از صورت پوشیده می شود و تنها قسمت بینی و اطراف چشم ها بیرون باقی می ماند . در داخل کیسه خواب یک جیب چسبدار برای قراردادن اشیائی چون موبایل و... نیز تعبیه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب کلمن مدل Atlantic Lite 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب کلمن مدل Atlantic Lite 10، محصولی بی نظیر از کمپانی کلمن که در سفرها، کمپینگ، کوهنوردی و ... مورد استفاده شما قرار می گیرد. این شرکت آمریکایی با بیش از یک قرن تجربه در تولید محصولات طبیعت گردی توانسته سهم بسزایی از بازار جهان را به خود اختصاص دهد. با داشتن کیسه خواب Atlantic در روزهای خنک و سرد سال که برای گذراندن اوقات فراغت به دامان طبیعت می روید، با خیالی آسوده در پایان روز به استراحت خواهید پرداخت. همچنین این کیسه خواب به دلیل برخورداری از دمای کامفورت 10 درجه سانتی گراد و حداقل دمای 10- درجه سانتیگراد، جزء کیسه خواب های گرم و خنک محسوب می شود و مناسب جهت استفاده در فصول پاییز، زمستان و بهار می باشد. زیپ کیسه خواب Atlantic، به صورت دوطرفه بوده که سبب سهولت در استفاده از آن می شود. یکی از ویژگی های بارز این محصول که آن را از سایر کیسه خواب ها متمایز می کند، باز شدن کامل زیپ آن بوده که قابلیت تبدیل به پتو و یا زیرانداز را دارد. همچنین علاوه بر آن طراحی کیسه خواب به گونه ای است که قابلیت وصل شدن به یک کیسه خواب یک نفره دیگر را دارد تا بتوان به صورت دو نفره از آن استفاده کرد. داخل آن نیز یک جیب مخفی برای قرار دادن لوازمی مانند گوشی، مدارک شناسایی و ... در نظر گرفته شده است. با وجود کیفی که برای این محصول طراحی شده به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و از آسیب رسیدن به رویه آن جلوگیری می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت کد K22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه‌خواب گرانیت مدل K22 به‌گونه‌ای طراحی شده که 2 نفر به راحتی بتوانند در آن استراحت کنند. این کیسه‌خواب دارای آستر نرمی بوده که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. رویه استفاده شده در این محصول از پلی استر بادوامی است که مقاومت قابل قبولی در برابر پارگی و نفوذ آب دارد. همچنین استفاده از پلی استر وزن این کیسه خواب را کاهش داده تا شما به آسانی بتوانید آن‌را هنگام سفر با خود حمل کنید. این کیسه‌خواب به وسیله زیپ بسته می‌شود. کیسه‌خواب گرانیت مدل K22 قابلیت باز شدن و استفاده به عنوان پتو و یا زیرانداز را داشته و مناسب برای افراد تا قد 210 سانتیمتراست. گفتنی است که این کیسه خواب مناسب استفاده در آب و هوای خشک وخنک است، زیرا حداقل دمای استفاده آن 10- درجه است. کیسه‌خواب گرانیت مدل K22 در رنگ‌بندی متنوع مناسب انواع سلیقه‌ها بوده و قابلیت باز شدن و استفاده به عنوان پتو و یا زیرانداز را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کیسه خواب و زیر انداز تامکس مدل Adventure 50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست سفری تامکس شامل کیسه خواب تامکس و زیرانداز، لایه خارجی کیسه خواب از پارچه شمعی با کیفیت و قسمت داخلی آن از الیاف پلی استرتشکیل شده است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که با قرارگیری کامل بدن درآن حتی سر و بسته شدن زیپ آن موجب گرم ماندن بدن شده و خوابی راحت و آسوده را برای شما به ارمغان می‌آورد. مناسب برای کمپینگ و کوه‌نوردی و... است. بسیار سبک و راحت بوده و با توجه به دارا بودن گیره‌ جمع کننده خیلی راحت تا شده و قابل حمل می‌باشد. ابعاد این کیسه خواب 2.10 متر×80 سانتی‌ متر و 1740 گرم وزن است، زیرانداز سفری «تامکس» در ابعاد و طراحی مناسب به شما عرضه می‌شود تا تجربه‌ای خوب از پیک‌ نیک کنار کوهنوردی ... را با دوستان و عزیزان خود تجربه کنید. این محصول ابعاد مناسبی دارد ، وزن این محصول 785 گرم است و دارای دسته میباشد و باعث می‌شود در زمان حمل آن با مشکلی مواجه نشوید. این زیرانداز دارای رویه‌ای مناسب وبا کیفیت است که در برابر نفوذ آب مقاوم است ، ضخامت زیر انداز تامکس به طوری می باشد که در هنگام نشستن ، دراز کشیدن ، شرایط راحت‌تری را برای شما مهیا می کند. رنگ های انتخابی برای زیرانداز میباشد و در تمامی رنگ ها کیسه خواب مشکی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب اسنو هاوک مدل 15- دنا 900 dena خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب پر اسنوهاوک مدل دنا 900 کد DENA-900 با طراحی مومیایی شکل و راحت با یک کلاه بزرگ، فضایی عرض تر برای شانه ها و فضایی بزرگ تر برای قفسه سینه فراهم می‌کند که کیسه خواب کوهنوردی به مراتب راحت تر را ارائه میدهد. جای پاها بطور آناتومیک طراحی شده است تا بتواند شکل طبیعی پاهای شما را هنگامی که صاف و راحت هستند را در خود جا دهد. کیسه خواب پر اسنوهاوک مدل دنا 900 کد DENA-900 برای برنامه های کوهنوردی نیمه سنگین مسافرت و کمپینگ یک گزینه ی ایده آل محسوب می شود.دمای کامفورت این کیسه خواب 0 درجه سانتی گراد می باشد. دمای لیمت این کیسه خواب منفی 5- درجه سانتی گراد می باشد. دمای اکستریم این کیسه خواب منفی 15- درجه سانتی گراد می باشد.وزن پر : 900 گرم می باشد. و وزن پر و پارچه 1500 گرم می باشد.ابعاد این کیسه خواب 50x 83 x 220 سانتی متر و ابعاد بسته بندی 20 x42 سانتی متر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب صخره مدل دنا 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب دنا 200 جدید با طراحی بروز شده، و استفاده از زیپ YKK دو طرفه و کیفیت تولید بسیار عالی، مناسب برای استفاده در سه فصل بهار، تابستان و پاییز است. کیسه خواب دنا 200 با وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک انتخابی عالی برای برنامه‌های بکپکینگ و کوله گردی در فصول معتدل سال است. دنا 200 از مرغوبترین الیاف مدرن سیلیکونی، کم حجم، سبک و فوق العاده گرم ساخته شده است، این الیاف گرما را برای مدت طولانی در خود نگه داشته و مانع از هدر رفت انرژی می‌شوند، همچنین در صورت وجود رطوبت در محیط مقاوت بالایی نسبت به آن نشان می‌دهند، به همین دلیل الیاف سیلیکونی برای استفاده در مناطق مرطوب انتخاب بهتری نسبت به کیسه‌خواب پر هستند. همچنین قیمت کیسه خواب دنا نسبت به محصولات مشابه بسیار رقابتی و مناسب می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیسه خواب مدل KANTAL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیسه خواب ها همیشه از محصولات پر طرفدار بین کوهنوردان و طبیعت گران بوده اند ، حجم بسته بندی کوچک و نهایتا راحتی از جمله ویژگی های کیسه خواب های KANTAL است.این محصول به راحتی در هر کوله پشتی جا می شود و می توانید در انواع سفر ها و برنامه های کوهپیمایی هم آن را به همراه داشته باشید و خیالتان از یک خواب آسوده در طبیعت راحت باشد . دمای Exterme (حداقل دما) : منفی 12 درجه

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا