ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید اسکیت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

تجهیزات ورزشی مناسب، استاندارد و حرفه‌ای از ارکان اصولی تمام رشته‌هاست. رشته اسکیت نیز از این قائده مستثنی نیست و در هنگام خرید کفش اسکیت که اصلی‌ترین وسیله این رشته است باید با در نظر داشتن ملاک‌های یک اسکیت استاندارد و با کیفیت، انتخاب درستی داشته باشید. با این بخش از نکته خرید همراه باشید تا با استفاده از نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت بتوانید در انتخاب و خرید اسکیت مناسب و با کیفیت موفق عمل کنید.

اجزا مختلف کفش اسکیت

  • بدنه اسکیت: که از جنس پلاستیک سخت یا در کفش های حرفه ای از ترکیبات کربن استفاده می شود.
  • اجزای روی کفش اسکیت: کلیپس، چسبک و بندهای محکم کننده
  • ترمز: که در انتهای کفش قرار دارد و معمولاً زیر پای راست قرار گرفته است
  • ترک یا تیغه: زیر کفش قرار گرفته که از جنس های پلاستیکی یا تیغه های فلزی می باشد که روی ترک سوراخ هایی جهت قرار گرفتن پیچ ها تعبیه شده است. طول ترک ها در اسکیت های سرعت و استقامت بلندتر و در اسکیت های هاکی، نمایشی و مبتدی کوتاه می باشد.
  • بلبرینگ ها و بوش ها: که هر چرخ شامل دو بلبرینگ و بوش های داخلی و خارجی می باشند. بلبرینگ به نسبت تعداد دور در دقیقه آن و کیفیت به انواع مختلف تقسیم می شوند که علامت مشخصه آن با ABC مشخص می گردد
  • چرخ ها: چرخ ها یکی از مهمترین اجزای اسکیت می باشد که بایستی نسبت به انتخاب جنس و قطر آن توجه لازم مبذول گردد. در لبه خارجی چرخ ها دو مشخصه قطر و جنس آن وجود دارد که با علائم قطر چرخ با حرف MM و جنس آن با حرف A نمایش داده شده است.

نکته: در اسکیت سرعت از چرخ ها با قطر های بالاتر که حداکثر آن MM110 می باشد و در رشته های دیگر ازچرخ های با قطرهای پایین تر استفاده می گردد. جنس چرخ ها نسبت به زمینی که استفاده می شود و رشته ورزشی مورد استفاده متفاوت است. برای سالن و زمین های صیقلی از چرخ های نرم تر و جهت آسفالت و جاده از چرخ های با A بالاتر استفاده می شود.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

نکات مهم هنگام خرید اسکیت

  • اسکیت سایز متغیر انتخاب کنید.
  • اسکیت سایز متغیری انتخاب کنید که یک سایز بزرگتر یا حداقل هم سایز پای فرزندتان باشد.
  • اگر کودک درشت جثه ای دارید اسکیت هارد تهیه کنید.
  • برای کودکان ریز جثه اسکیت های سافت با کیفیت تهیه کنید.
  • اسکیت با کلاه و لوازم ایمنی استاندارد و با کیفیت تهیه کنید.
  • دقت داشته باشید که کلاه و لوازم ایمنی سایز کودک باشد.
  • از خرید اسکیت تخصصی برای شروع جدا خودداری کنید.
  • اسکیت ساق بلند خریداری کنید.
  • از فروشگاه تخصصی یا کارشناسان تخصصی در خرید اسکیت کمک بگیرید.
  • اسکیت با سرعت خوب تهیه کنید.
  • اسکیت با چرخ های گوشتی یا نرم تهیه کنید.
  • سایز تیغه و چرخ ها باید متناسب با سایز پا باشد.

در ادامه بخوانید: نکات مهم و راهنمای خرید اسکیت 

بهترین برند کفش اسکیت

برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران:

کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)

درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

فلایینگ اییگل (Flying Eagle)

«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.

کفش اسکیت سبا (Seba)

برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است. در بازار ایران می‌توانید، محصولات مختلفی از برند سبا را تهیه کنید.

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمایی خرید اسکیت گفته شد، می توانید اسکیت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسکیت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل چرخ کربنی A02 طرح برلین خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از PVC است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل چرخ کربنی A02 طرح اسکلت رنگین کمانی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 8 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است و با روکشی از کربن پوشیده شده که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر(بوشینگ) است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از PVC است . چرخها از جنس PU است . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل چرخ ژله ای پهن چراغ دار طرح موتور سوار کد A04 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس کف این محصول 6 لایه چوب است که با فرآیند همزمان گرماو فشار به هم فشرده شده است و این مسله باعث استحکام و طول عمر کف اسکیت بورد می شود .جنس ترک این محصول از آلومینیوم تقویت شده است که در عین سبک بودن تحمل وزن بالایی دارد .یکی از مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه داشتن کمک فنر است که هم انجام حرکات را اسان میکند و هم از ایجاد ضربه ناگهانی به ترک و آسیب به آن جلوگیری میکند ،جنس این کمک فنر ها از پی وی سی است . جنس چرخ ها از PU می باشد و ژله ای است و مجهز به ال ای دی است که در حرکت چرخها روشن میشود و این امر در شب بسیار زیبا خواهد بود . بلبرینگ ها ی این محصول ABEC7 است . اقلام همراه یه کیف حمل اسکیت برد است که برای حمل محصول بسیار کاربردی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی جاکس مدل جونیور کد 40-44 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

می‌دانید که اسکیت جزو یکی از مهیج‌ترین و جالب‌ترین ورزش‌هایی است که چه بزرگسال و چه نوجوانان را به خود جذب کرده است. «اسکیت کفشی جاکس مدل جونیور40-44» گزینه‌ای مناسب و سنجیده برای علاقه‌مندان به این ورزش خواهد بود. نخست یکی از بارزترین مشخصه‌های اسکیت، رویه مقاوم و پلاستیکی آن است که دوام و استحکام آن را در برابر ضربه‌های شدید و فشار افزایش داده است. رویه پلاستیکی این اسکیت آن را حتی در برابر ساییدگی و خط ‌خوردگی نیز افزایش داده به همین علت عمری طولانی خواهد داشت. در قسمت داخل این اسکیت از الیاف و پدهای محکم استفاده‌ شده که هم به‌ راحتی بیشتر پا کمک کرده همچنین در پیچ‌های تند و گذر از برخی موانع از پیچ‌خوردگی پاهای شما جلوگیری خواهد کرد. این اسکیت دارای 4 چرخ محکم بوده که با آلیاژ بالایی که دارد دیرتر خورده شده و عمر بالاتری دارد و بر هر سطوحی حرکت می‌کند. این را باید متذکر شد که اسکیت دارای بست‌های محکم بوده که پاها را درون اسکیت حفظ خواهد کرد. این اسکیت گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی و گردش روزانه شما در پیست یا پارک است. مناسب آموزش به کودکان می باشد و با متغیر بودن سایز شما می توانید همراه با رشد پای فرزندتان از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی جاکس مدل جونیور 30-34 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

می‌دانید که اسکیت جزو یکی از مهیج‌ترین و جالب‌ترین ورزش‌هایی است که چه بزرگسال و چه نوجوانان را به خود جذب کرده است. «اسکیت کفشی جاکس مدل جونیور30-34» گزینه‌ای مناسب و سنجیده برای علاقه‌مندان به این ورزش خواهد بود. نخست یکی از بارزترین مشخصه‌های اسکیت، رویه مقاوم و پلاستیکی آن است که دوام و استحکام آن را در برابر ضربه‌های شدید و فشار افزایش داده است. رویه پلاستیکی این اسکیت آن را حتی در برابر ساییدگی و خط ‌خوردگی نیز افزایش داده به همین علت عمری طولانی خواهد داشت. در قسمت داخل این اسکیت از الیاف و پدهای محکم استفاده‌ شده که هم به‌ راحتی بیشتر پا کمک کرده همچنین در پیچ‌های تند و گذر از برخی موانع از پیچ‌خوردگی پاهای شما جلوگیری خواهد کرد. این اسکیت دارای 4 چرخ محکم بوده که با آلیاژ بالایی که دارد دیرتر خورده شده و عمر بالاتری دارد و بر هر سطوحی حرکت می‌کند. این را باید متذکر شد که اسکیت دارای بست‌های محکم بوده که پاها را درون اسکیت حفظ خواهد کرد. این اسکیت گزینه‌ای مناسب برای سرگرمی و گردش روزانه شما در پیست یا پارک است. مناسب آموزش به کودکان می باشد و با متغیر بودن سایز شما می توانید همراه با رشد پای فرزندتان از آن استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 8.5 Smart خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی 8.5 اینچ یکی از زیباترین مدل ها بین اسکوتر ها با اندازه چرخ متوسط که روانه بازار شده است. این مدل با دو موتور 250 وات سرجمع 500 وات قدرت را بهره داره. باتری این دستگاه 42 ولت 4 آمپر می باشد. که با هر بار شارژ مدت زمان 45 تا 60 دقیقه قابل استفاده است. مدت زمان شارژ باتری دستگاه حدود 3 ساعت می باشد. دستگاه دارای اسپیکر و بلوتوث می باشد. که خیلی راحت میتوان به آن متصل شد و موزیک پخش کرد. رقص نور های دستگاه روی چرخ و داخل چرخ می‌باشد که زیبای بیشتر را به دستگاه میدهد. دستگاه دارای سیستم اتو بالانس می‌باشد که راحتی در استفاده را فراهم میسازد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل پرو 8 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نوع اسکوتر ها بیشتر مناسب تفریح و سرگرمی هستند و مخصوص محدوده سنی خاصی نیستند و بر اساس وزن شخص مورد استفاده قرار می گیرند.اسکوتر فوق از نوع 8 اینچ بوده  تحمل وزن این اسکوتر تا 120 کیلوگرم و با سرعت 20 کیلومتر در ساعت و شارژدهی 30 الی 60 دقیقه می تواند شما را به مقصد برساند. ا سکوتر برقی اسمارت بالانس ویل ورژن پرو از جدیدترین تولید شرکت اسمارت بالانس ویل است که از جدیدترین فناوری ها در قسمت برد و باتری بهره می برد. امکانات ورژن پرو شامل ریموت کنترل، سیستم اتوبالانس و تعادل خودکار، رقص نور چند جهته، اسپیکر بلوتوثی توان بالا، و علاوه بر اینها مین برد سه تیکه با طراحی جدید و پک باتری با کیفیت بالاتر و تاریخ بروز تر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل دخترک کارتونی مدل PRDS-818D GIRLS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر طرح دخترک به رنگ صورتی میباشد اسکوتر تحمل وزن 50 تا 60 کیلو را دارد چرخها ژله ای چراغدار میباشد اسکوتر تاشو مسافرتی قابل حمل میباشد قابل استفاده برای دو سال تا 8 سال میباشد اسکوتر دارای موزیک میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل آفرود SMART PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی آفرود مدل اسکوتر مارت یک دستگاه قدرتمند مناسب سنین 10 سال به بالا برای استفاده در تمامی سطوح ناهموار با شارژ دهی 60 دقیقه بار هر بار شارژ دارای بلوتوث واسپیکر که به راحتی می تواندی با تلفن همراه به آن متصل شده و موزیک خورا پخش کنید. دارای رقص نور که نمای زیبا تری را به دستگاه میدهد. قدرت موتور های این دستگاه 350 وات می باشد که جمع توان این اسکوتر برقی 700 وات می باشد. مین برد این دستگاه از برنده KCQ می باشد که یه شرکت بی نظیر در ساخت قطعات اسکوتر و موتور های برقی می باشد. سیستم اتو بالانس دستگاه راحتی استفاده را به شما میدهد که با روشن شدن دستگاه اسکوتر به حالت 90 درجه بارسطح زمین در می آید. مدت زمان شارژ دستگاه حدود 3 تا 4 ساعت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی کالاری مدل V2(s) خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش اسکیت کالاری از بدنه فایبر گلاس فشرده و رویه هارد ساخته شده که باعث ایجاد ایمنی بالا برای شخص استفاده کننده ایجاد میکند. جنس چرخهای کفش اسکیت کالاری از نوع ژله ای با درجه سختی 83A میباشد و طول عمر بالایی دارد جنس تیغه و فریم کفش اسکیت کالاری از نوع فایبر گلاس EVA میباشد جوراب کفش اسکیت کالاری از نوع کتان استرج میباشد. سایز چرخهای اسکیت کالاری در سایز اسمال 64میلیمتر و در سایز مدیوم 70میلیمتر و در سایز لارج سایز چرخ 72میلیمتر میباشد. این اسکیت دارای پیچ تغییر سایز می باشد از سایز 28 تا 32

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی اف آر مدل AXS 33-36 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برند FR مدل AXS از سری اسکیت های پایه ی برند اف ار بوده که از سایز 36 تا 33 قابل تغییر میباشد. کیفیت بالای جوراب این اسکیت باعث جلوگیری از اسیب رسیدن به پای فرزندان شما میگردد و همچنین بدنه ی محکم این اسکیت باعث یادگیری بهتر و سریعتر میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی مدل FM3 سایز 44 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت آموزشی FM3 محصول برند اف ام اسکیت(FM Skates) با 4 چرخ و در رنگ مشکی مناسب نوجوانان و جوانان و برای افراد مبتدی و تازه کار بسیار عالی هست . و همچنین کیفیت بالای این اسکیت باعث میشه سواری لذت بخش و بینظیری تجربه کنید . این مدل اسکیت سایز 44 مدل FM-3 و رنگ مشکی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل K9 COMBO M به همراه کلاه و لوازم ایمنی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در مقایسه با مدل قدیمی تر یعنی اسکیت فلاینگ ایگل BKB K8، پیشرفت‌های جدید زیادی در اسکیت‌ Flying Eagle BKB K9 انجام شده است. اسکیت فلاینگ ایگل مدل BKB K9 از قالب کاملاً جدید طراحی شده برای کفش‌های کودکان سری BKB استفاده می‌کند که از نظر کاربردی بودن، شکل، اندازه و همچنین از نظر ارگونومی بسیار بهبود یافته است. بدنه این کفش اسکیت از پلاستیک شفاف محکم و با پوسته پلاستیکی بسیار ضخیم ساخته شده است که می تواند نیرو و ضربه بالایی را تحمل کند. برای جورابی هم از پارچه الیاف مصنوعی بسیار ضخیم و نرم و قابل تنفس که به پاها احساس راحتی در هنگام استفاده می دهد، بهره گرفته شده است. سگک کفش، شامل سگک بالایی گیره ای و سگک پایینی قفل نیمه اتوماتیک می باشد. قفل میلی متری نیمه اتوماتیک را می توان به راحتی تنظیم کرد و توانایی در فیکس کردن پای کودک را به حداکثر می رساند و به اسکیت باز کمک می کند تا در حرکات خود انعطاف بیشتری داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل 2026_R خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با استفاده از اسکوترها می توانید لحظات مهیجی را برای فرزندان خود فراهم کنید تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند. اسکوتر جوانان پرو اسپرتز مدل C-23، دارای بدنه ای فلزی و محکم است که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. کفی پهن با جای پای بزرگ در این اسکوتر، احساس امنیت را در هنگام استفاده بیشتر می کند. این اسکوتر دارای چرخ های بزرگ با قطر 200 میلی متر است که برای سطوح ناهموار مناسب می باشند و سواری نرم تری را ارائه می دهند. دارای ترمز پدالی در چرخ عقب می باشد که ایمنی استفاده از این اسکوتر را دو چندان می کند. جنس دسته ها از پلاستیک و شیاردار است که باعث جلوگیری از تعریق دست و کنترل راحت‌تر فرمان می شود. اسکوتر پرو اسپرتز مناسب سنین بالای 10 سال است و تحمل وزنی تا 90 کیلو گرم را دارد. به علاوه داشتن جک یک مزیت بزرگ برای این اسکوتر به حساب می آید تا هنگام پارک کردن به دنبال تکیه گاه نباشید. دارای قابلیت تنظیم فرمان است که ارتفاع آن بین 57 تا 74 سانتی متر تنظیم می شود. قابلیت تاشو بودن آن، این امکان را می دهد تا این اسکوتر را در هر مکانی با خود حمل کنید و در سفر، پارک و پیاده روی به همراه داشته باشید. . یک گیره ی دو طرفه بر روی دسته به منظور وصل کردن بطری و یا وسایل دیگر در زیر فرمان قرار داده شده است. رنگ های متنوع و طرح های زیبای چاپ شده بر روی اسکوتر بر جذابیت و زیبایی ظاهری آن افزوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 6.5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکوتر برقی 6.5اینچ مدل فول آپشن به دلیل سبک تر از 10 اینچ از محبوبیت بالاتری برخوردار است.نتیجه حرکت با آن در دست اندازها راحت تر است . اسکوتر هوشمند 6.5اینچ در مقایسه با 10 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی و امریکایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل BKB- M به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فلاین ایگل برند معروفی در صنعت تولید اسکیت های بوت هارد می باشد و تکنولوژی کشور اسپانیا و تولید شده کشور چین. این اسکیت به صورت کشویی تغییر سایز پیدا می کند و از سایز 32 تا 35 مناسب است. مدل BKB- K8 دارای بدنه هارد بسیار قوی و چرخ های ژله ای هایپر و روان می باشد، جوراب اسکیت قابل جدا شدن و قابل شستشو می باشد. تیغه اسکیت از جنس آلومینیوم نرم و مقاوم و سبک می باشد. ست ایمنی که بر روی اسکیت قرار گرفته اورجینال شرکت فلاین ایگل می باشد و دارای کلاه ایمنی ریگلاژی می باشد که با پیچ تنظیم شونده به راحتی روی سر فیکس می شود. همچنین دارای ست ایمنی جورابی که به هیچ روی پا نمی چرخد و محافظ کف دست بسیار با کیفیت. این اسکیت دارای کیف اسکیت مخصوص می باشد که دارای جای کلاه و از آسیب به کلاه و اسکیت جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کوپر مدل 200MM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکوتر دوچرخ مدل کوپر Cooper انتخابی مناسب و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از این ورزش مهیج است. این اسکوتر از بدنه‌ای آلومینیومی تشکیل‌شده که هم از ایجاد زنگ‌زدگی جلوگیری کرده هم دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار نیز محافظت خواهد کرد. آلومینیوم به دلیل استحکامی که دارد عمری طولانی نیز به این اسکوتر بخشیده است. این اسکوتر دارای فناوری بوده که می‌توانید به‌راحتی فرمانش را به 4 حالت مختلف نیز تنظیم کرده و راحتی بیشتری را برای خود مهیا کنید.اسکوتر دارای مزیت هایی میباشد که آن را تسبت ب دیگر اسکوترهای موجود متمایز میکند.یکی از مزیت های این اسکوتر جنس آن میباشد،مزیت دیگر آن نیز دو کمک فنر تعبیه شده در جولو و کفه ی اسکوتر که باعث نرم شدن و دفع ضربه های کف زمین و همچنین تحمل وزن بیشتر میباشد،مزیت دیگر آن چرخ225 میلی متری آن میباشد که با پهنای بیشتر خود باعث طول عمر بیشتر و همچنین نرمی و زیبایی بیشتر میشود.گفتنی است که اسکوتر را می‌توانید تا کرده و در اتومبیل یا جای مورد نظرتان قرار دهید. این را باید گفت که جنس دستگیره فرمان آن از پلاستیک بوده که از ایجاد تعریق جلوگیری کرده همچنین در استفاده طولانی‌ مدت پاره یا ساییده نخواهد شد.همچنین در قسمت گلگیر عقب اسکوتر یک چراغ شبرنگ قرار گرفته که دلر تاریکی شب برق میزند و باعث میشود در شب نیز دیده شود. این اسکوتر انتخاب مناسبی برای ورزش کردن و تفریح بوده تا از اوقات فراغت لذت ببرید. همچنین این اسکوتر دارای تحمل وزن تا 100 کیلوگرم نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت بورد مدل SPORT PLUS طرح اسکلت دایناسور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت برد SPORT PLUS طرح اسکلت دارای چرخ های 54 میلی متری و عرض دک 8 اینچ می باشد و تا وزن حدود 80 کیلوگرم را تحمل می نماید. همچنین چرخ های این اسکیت برد دارای جنس پلی اورتان با خاصیت جذب شوک است. جنس تخته اسکیت چوب افرا هفت لایه چینی میباشد. جنس ترک چرخ ها آلومینیوم نشکن است.کفی تخته حالت سمباده ای قوی دارد که باعث اتصال بهتر مابین راکب و اسکیت بورد میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی کالاری مدل C3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدنه و فریم یا تیغه این اسکیت از جنس فایبرگلاس فشرده میباشید بدنه صورتی شفاف به همراه فریم پررنگ صورتی این اسکیت رو از جذابیت خاصی برخوردار کرده است. طراحی خاص این اسکیت در زمینه متفاوت بودن سایز چرخ ها باعث میشود که اسکیت هم در حالت flat و هم در حالت rocker قابلیت استفاده داشته باشد. سایز این اسکیت متغییر و بین 36 تا 39 می باشد، بلبرینگ‌های این اسکیت ABEC-7 می‌باشد. فیکس‌ و تسمه‌های روی پا و دور مچ‌پای این اسکیت از به روزترین تکنولوژی روز دنیاست. در ضمن جوراب این اسکیت قابلیت شستشو دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل E3/80 Premium41 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «E3/80Premium» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بند چسبی نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد. بر روی تیغه اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «E3/80Premium» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.فریم این اسکیت قابلیت راکر شدن را دارد که از نکات قابل توجه در این بازه قیمتی به شمار می آید.تفاوت دیگر آن با مدل E3 در بلبرینگ به کار رفته در اسکیت بوده که ILQ9 می باشد و به روان حرکت کردن ورزشکار کمک شایانی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی سبا مدل Highlight80-40 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» انتخابی خوب برای تفریح و ورزش پسران و دختران است. اسکیت‌ها انواعی متفاوت دارند که شامل سرعتی، استقامتی یا تفریحی است. از ویژگی این اسکیت جوراب داخلی آن است که ساختاری نرم دارد تا پاهای شما راحتی بیشتری را تجربه کند. همچنین برای جاگیری صحیح پا در اسکیت، بند‌هایی برای بستن کفش در نظر گرفته‌شده است. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بست نیز در قسمت مچ قرار داده‌شده تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت باشد.علاوه بر این چسبی نیز در قسمت پنجه برای استحکام بیشتر پا قرار داده شده است. بر روی فریم اسکیت چهار چرخ‌ قرار دارد. این چرخ‌ها ساختاری بادوام و نرم دارند که باعث حرکت روان‌ بر روی سطوح آسفالت و یا سالن های ورزشی می‌شوند. این اسکیت‌ دارای سایز ثابتی بوده و نمی‌توان سایز آن را تغییر داد. قطر چرخ اسکیت سبا نیز 80 میلی‌متر است. این اسکیت از رویه‌ای مشبک در قسمت جلوی کفش طراحی‌شده تا با جریان داشتن هوا در داخل آن از تعریق جلوگیری کرده و راحت‌تر به این ورزش بپردازید و از آن برای مدت طولانی‌تری لذت ببرید. «اسکیت کفشی سبا» مدل «Highlight80» با طراحی ایمن و مناسب خود گزینه خوبی برای انجام این ورزش خواهد بود.مقاومت این اسکیت بسیار بالا بوده و برای وزن های سنگین نیز قابل استفاده است. تکنولوژی HDS به کار برده شده در پاشنه حالتی ارتجاعی ایجاد کرده و از ضربه به کمر و پاشنه جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک اسکیت هارد با قابلیت تغییر در 5 سایز و بدنه بسیار مستحکم که خیال شما را از وزن بالای کودکان راحت می کند اسکیتی که میتوان با آن علاوه بر آموزش اسکیت به صورت حرفه ای و تخصصی در رشته فری استایل از آن استفاده کرد این یعنی بدون اینکه نیاز به تعویض و هزینه دوبراره برای خرید اسکیت داشته باشید میتوانید از اسکیت فلاینگ ایگل s6s استفاده کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل PRDS-928 SMOKING خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر طرح دودزا میباشد و بخار آب سردبه صورت بخار از پشت اسکوتر خارج میشود اسکوتر تحمل وزن 50 تا 60 کیلو را دارد چرخها چراغدار میباشد دسته اسکوتر جدا شده و قابل حمل میباشد قابل استفاده برای 4 سال تا 10 سال میباشد اسکوتر دارای موزیک میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی کالاری مدل V2 (M) خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش اسکیت کالاری از بدنه فایبر گلاس فشرده و رویه هارد ساخته شده که باعث ایجاد ایمنی بالا برای شخص استفاده کننده ایجاد میکند. جنس چرخهای کفش اسکیت کالاری از نوع ژله ای با درجه سختی 83A میباشد و طول عمر بالایی دارد جنس تیغه و فریم کفش اسکیت کالاری از نوع فایبر گلاس EVA میباشد. جوراب کفش اسکیت کالاری از نوع کتان استرج میباشد و قابل شستشو می باشد. سایز چرخهای اسکیت کالاری در سایز اسمال 64میلیمتر و در سایز مدیوم 70میلیمتر و در سایز لارج سایز چرخ 72میلیمتر میباشد. این اسکیت در سه سایز اسمال(28 تا 32)، مدیوم(32 تا 35)، لارج(36 تا 39) در دو رنگ صورتی و آبی رنگ. تغییر سایز اسکیت توسط ضامن پشت به راحتی انجام می شود و به صورت میلیمتری تغییر میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل Action 2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر وسیله ای مفرح و هیجان انگیز برای هر رده سنی می باشد، وسیله ای مناسب برای اوقات فراغت در پارک ها و پیست های اسکیت. اسکوتر اکشن طرح یوز دارای بدنه ای از جنس آلمینیوم می باشد که دوام و مقاومت اسکوتر را در برابر ضربه و فشار تضمین می کند. ابعاد کفی آن، 54 سانتی متر طول و 11 سانتی متر عرض می باشد. ارتفاع فرمان در این اسکوتر بر اساس قد افراد قابل تنظیم است. این ارتفاع از 86 سانتی متر تا 95 سانتی متر از سطح زمین قابل تغییر است. دسته های فرمان این محصول، پلاستیکی و بسیار نرم و راحت می باشد که در حین اسکوتر سواری هیچ سختی و فشاری به دست ها وارد نمی کند. دارای 2 عدد چرخ ژله ای و بسیار روان با قطر 200 میلی متر می باشد. ترمز در اسکوتر اکشن به صورت پدالی است که روی چرخ عقب قرار دارد. این اسکوتر از نوع تاشو بوده که حمل و جا به جایی آن را بسیار راحت می کند. همچنین مناسب جوانان و نوجوانان بوده و تحمل وزن آن تا 100 کیلوگرم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر کودک مدل PRD-2029 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اسکوتر برای کودکان 4 تا 11 سال مورد استفاده قرار میگیرد . تنظیم ارتفاع فرمان دارد و ابعاد کفی 68 در 14 میباشد . دارای چرخ و بدنه چراغدار و موزیکال میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل GBIKE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه در در بازار اسکوترها در طراحی‌ها و اندازه‌های متفاوت عرضه می‌شوند؛ اسکوترهای ساده برخلاف اسکوترهای برقی یا هوشمند طراحی ساده‌تری دارند و بیشتر موردتوجه نوجوانان قرار می‌گیرند. برای انتخاب اسکوتر به‌ویژه برای کودکان باید به سایز و جنس آن‌ها توجه کرد؛ درعین‌حال که باید ظاهری مناسب نیز داشته باشند تا توجه کودک را بیشتر جلب کنند. اسکوتر جی بایک تمام ویژگی‌های یک اسکوتر مناسب و باکیفیت را دارد؛ همچنین این وسیله نوعی ورزش محسوب می‌شود و تعادل در حرکت را افزایش می‌دهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل PRDS-909-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل دارای تحمل 60 کیلو وزن را دارد اسکوتر به صورت تاشو قابل حمل میباشد چرخها چراغدار و ژله ای میباشد بدنه دارای چراغ و موزیکال میباشد فرمان بصورت تعادلی است و باعث یادگیری سریع کودک میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر مدل آلومینیم کد PRDS-DCOO1-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر مدل PRDS-DCOO1-1 باطراحی منحصر به فرد وهارمونی خاص خود خیلی سریع به یکی از محکمترین و بهترین اسکوترهای بزرگسال تبدیل شده است .از مزایای خرید اسکوتر میتوان به چرخهای 200میلیمتری آن اشاره کرد که عبور از تمام موانع را راحت کرده و استحکام بالا و تحمل وزن تا 120کیلوگرم نام برد. اسکوتر دارای ترمز دستی میباشد و خیلی راحت و با کمترین فشار اسکوتر را متوقف میکند،جنس چرخهای اسکوتر از نوع پلی اورتانی میباشد که طول عمر بالای چرخها و همچنین عدم سر خوردن بر روی سطوح لیز از ویژگی آن میباشد.ارتفاع دسته اسکوتر قابلیت تنظیم در سه حالت را دارد و مناسب رده سنی 7 سال تا 60 سال میباشد.همچنین شما میتوانید با فشردن اهرم روی بدنه اسکوتر را جمع کرده و به راحتی در صندوق ماشین و یا فضاهای کوچک قرار دهید. بدنه آلیاژی سبک و مقاوم،دسته قابل تنظیم،چرخهای بزرگ و روان دلایل کافی برای خرید اسکوتر PRDS-DC001-1به شمار میاد. اسکوتر دارای کمک فنر در قسمت جلو میباشد که بازی نرمتر و روانتری را برای شما فراهم میکند چرخهای اسکوتر از نوع پلی اورتانی است و با قطر 200میلیمتر میباشد که حرکت بر روی زمین های ناهموار را نیز آسان میکند دسته اسکوتر قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد و در 4 حالت مختلف قرار میگیرد و قابل استفاده برای قد 100 سانتیمتر تا 195 سانتیمتر میباشد. اسکوتر PRDS-DCOO1-1 خیلی راحت با فشردن یک دکمه جمع میشود و میتوان در صندوق عقب خودرو و یا فضاهای کوچک قرار داد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لوازم ایمنی اسکیت مدل en-1078 مجموعه 7 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلاه برای دوچرخه سواری، اسکیت بورد، سوار شدن طولانی مدت، اسکیت درون خطی (رولر بلیدینگ) و اسکیت غلتکی ایده آل است.کلاه های اسکیت برد حداکثر محافظت را با حداقل قیمت به شما ارائه می دهند.این کلاه های اسکیت سبک وزن و تهویه فوق العاده خوب تضمین می کند که از صدمات جدی سر محافظت می شوید.کلاه ایمنی برای حداکثر راحتی طراحی شده است تا به شما امکان می دهد با اطمینان از اینکه محافظت کامل از سر دارید، روی سواری خود تمرکز کنید.به کلاه خود جان تازه ای می بخشد و باعث می شود که دیده شوید!و مجموعه دنده محافظ به طور ویژه طراحی شده است تا محافظت کاملی را برای اسکیت برد، تیغه های غلتکی، دوچرخه و بسیاری دیگر از ورزش های فضای باز ارائه دهد.مناسب کودکان می باشد.دو عدد آرنج بند دو عدد زانو بند و دو عدد دستبند همراه محصول می باشد.سایز مدیوم می باشد. جدول سایز بندی در عکسها می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زانوبند اسکیت آلویز ویگر مدل تمام گارد KFG XXL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- محافظت کامل از زانو، قسمتی از پایین زانو، بغل های زانو از داخل و بیرون - دارای دو لایه ضربه گیر از جنس EVA - لایه بیرونی ضربه گیر ضربات را دفع می کند و لایه داخلی که با زانو در ارتباط است طبی می باشد و باعث میشود کمترین احساس درد را در حین ضربه احساس کنید. - بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و به هیچ عنوان محدودیت حرکتی ایجاد نمی کند. - دارای کش فیکساتور در بالا و پایین زانو - دارای کش استوپر در بالای کار از داخل که باعث میشود زانوبند روی زانو سر نخورد - دارای پارچه از جنس لمینت که باعث تنفس پذیری بسیار بالا میشود. - برای پیدا کردن سایز مناسب خود به جدول سایز بندی مراجعه بفرمایید . - سایز این محصول XXL جدول می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل E10 PRO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی مدل E10 PRO این اسکوتر دارای باتری لیتیوم 48 ولتی و توان موتور 1000 وات می باشد کیفیت این محصول بلاست که سرعتی معادل 60 کیلومتر برای مسافت 30 الی 40 کیلومتری طراحی شده است این اسکوتر علاوه بر دزدگیر دارای بلوتوث می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S5+ L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت Flying eagle مدل S5S جز محصولات با کیفیت بچگانه با سایز متغیر می باشد.این کفش دارای فریم آلومینیومی ثابت و رویه هارد می باشد. اسکیت Flying eagle متغیر در سایز می باشد. به دلیل متغیر بودن سایز تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. اسکیت Flying eagle مدل S5S به همراه لوازم ایمنیو ترمز عرضه گردیده. رویه اسکیت فلاینگ ایگل S5S از جنس پلی پروپیلن بسیار باکیفیت و مجهز به دو بند تسمه ای در قسمت مچ و ساق پا و یک بست بندی در قسمت مچ می باشد. وجود این بست ها باعث فیکس و محکم شدن اسکیت در پا می شود. طراحی این اسکیت AV Liner (قابل تنظیم سایز و تهویه هوا) متناسب برای پای کودکان می باشد. جورابی اسکیت S5S با طراحی مش باعث کمتر شدن تعریق پا می شود و قالب پای کودک شما را می گیرد. کاف این اسکیت متغیر می باشد. کاف متغیر باعث می شود که در زمان حرکات نمایشی اسکیت در پا انعطاف داشته باشد. در قسمت پاشنه اسکیت فلاینگ ایگل آنتی شوک قرار دارد، که از آسیب های احتمالی به پا در هنگام اسکیت سواری جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت فلاینگ ایکل شرکتی نام آشنا و تکنولوژی کشور اسپانیا می شود و تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود. این مدل s3 دارای چرخ های ژله ای روان می باشد و چرخ های راک با سایز متفاوت، دارای فک متحرک، و جوراب جداشونده و قابل شستشو. این اسکیت به صورت کشویی تغییر سایز پیدا می کند و از سایز 37 تا 41 مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s 33-37  به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت کفشی فلاینگ ایگل تکنولوژی کشور اسپانیا می باشد. مدل s6s جز محصولات بسیار با کیفیت بچگانه با سایز متغیر و کیفیت عالی می باشد. در قسمت کاف این کفش اسکیت فلاینگ ایگل از رنگ فلورسنت استفاده شده است تا در هنگام تاریکی و شب حالت شب تاب و تابش داشته باشد. این کفش اسکیت دارای فریم آلومینیومی ثابت و در سایز متغیر 33 تا 37 موجود می باشد، که هر کدام تا 5 سایز قابلیت بزرگ شدن دارند و تا چند سال فرزندان شما به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. رویه کفش اسکیت فلاین ایگل S6S هارد می باشد تا از تغییر فرم پا کودکان جلوگیری شود زیرا کفش های اسکیت رویه هارد پای را محکم نگه می دارد و با توجه به استخوان بندی نرم کودکان در این سن از تغییر در فرم استخوان بندی کودکان جلوگیری می کند.کفش اسکیت کفشی فلاینگ ایگل مدل s6s در سه رنگ آبی و صورتی و مشکی که هم دخترانه و هم پسرانه می باشد، ارائه می شود و به همراه ست کامل شامل کلاه، زانوبند،مچ بند و آرنج بند و کیف اسکیت می باشد.دارای چرخ های راک بدین معنی که سایز چرخ اول و آخر بزرگتر از دو چرخ وسط می باشد. این اسکیت دارای بلبرینگ های بسیار روان می باشد. کلاه این اسکیت به صورت ریگلاژی می باشد که به راحتی بر روی سر فیکس می شود. زانو بند و آرنج بند اسکیت به صورت جورابی می باشد و همچنین چسبی می باشد که از چرخش روی دست جلوگیری می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتری اسکوتر برقی مدل +A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتری اسکوتر برقی XIMENG مدل A+ یکی از محصولات با کیفیت درجه 1 تولید شرکت XIMENG ELECTRONIC بوده که در رده بندی گرید A قرار می گیرد و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با باتری های سامسونگ و الجی ندارد. این باتری از نوع لیتیوم یون 20 سلولی بوده که عمر مفید آن بین 3 الی 4 سال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل 6.5BRMAuHL8D12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاسی این اسکیت برقی از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده که می‌تواند ۱۰۰ کیلوگرم وزن را روی خود تحمل کند . باتری بیست سلولی اسکوتر از نوع لیتیومی یونی ۴۴۰۰mAh -36V است. با هر‌بار شارژ کامل حدود 15 کیلومتر می‌توان از آن استفاده کرد. قطرچرخ‌های این اسکوتر هوشمند 6.5 اینچ برابر 165 سانتیمتر است. به دلیل توپر بودن لاستیک پنچر نمیشود و نیازی به باد ندارد موتور این اسکوتر داخل چرخ از نوع براشلس است. ۳۵۰ وات قدرت برای هرموتور و بطور کلی ۷۰۰ وات نیروی پیشرانه مورد نیاز را حتی در شیب ۳۰ درجه فراهم میکند .ین اسکیت برقی دارای بلوتوث و اسپیکر جهت گوش دادن به موزیک است. این اسکوتر هوشمند دارای دو چراغ در عقب دستگاه برای ایمنی در شب و دو ال ای دی بر روی گلگیر، دو عدد در رینگ و دو عدد روی دستگاه می باشد که بر زیبایی این اسکوتر می افزاید. این اسکوتر دارای قابلیت اتوبالانس برای حفظ بیشتر تعادل هنگام سوار شدن و دستگیره ای برای حمل آسان تر دستگاه است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی مدل smart 8 A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی 8 اینچ مدل smart 8A به دلیل میانه بودن بین 6.5 و 10 اینچ از محبوبیت بالاتری برخوردار است. سایز تایر این دستگاه نسبت 6.5 اینچ بزرگتر و در نتیجه حرکت با آن در دست اندازها راحت تر است . اسکوتر هوشمند 8 اینچ در مقایسه با 10 اینچ سبک تر است و حمل آن آسان تر است. این مدل مناسب کسانی است که استفاده بیرون از منزل دارند. زیرا همانند دستگاه های بزرگتر تا 120 کیلوگرم را تحمل می کنند ولی وزنش نسبت به اسکوترهای بزرگتر سبک تر است. ویژگی مثبتی که در نسل های آخر اسکوتر برقی اضافه شده قابلیت اتوبالانس می باشد که دارای مزایایی از جمله: حفظ تعادل دستگاه بدون وابستگی به شخص راکب، عدم لرزش دستگاه برای افراد با وزن کم، حفظ اتوماتیک تعادل جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به شخص و دستگاه حتی در صورت عدم استفاده صحیح، تعادل و ایمنی بیشتر شخص راکب می باشد. با توجه به کاربرد بالای این دستگاه مانند: جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید، استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع، اجاره به توریست های شهرها یا کشورهای دیگر، ابزاری با ارزش جهت هدیه دادن به دیگران و سرگرمی جالب کودکان، نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان؛ در کشورهای اروپایی و امریکایی این وسیله جزو یکی از وسایل نقلیه و البته بر خلاف اتوموبیل دوست دار محیط زیست گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکیت‌برد برقی اف اسپید مدل Surf 1دارای بدنه‌ای مستحکم از جنس پلاستیک ABS بوده که باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه شده است تا افراد با وزنی در حدود 120 کیلوگرم نیز بتوانند از آن استفاده کنند. این اسکیت برد برقی دارای موتور پرقدرتی به توان 500 وات بوده که پس از شارژ به صورت کامل قادر خواهد بود نهایتا با سرعتی معادل 18 کیلومتر در ساعت حرکت کند. باتری به کار رفته شده در ساخت این اسکیت برد برقی دارای توانی برابر 4400 میلی‌آمپر بوده که پس از اتصال آن به برق شهری طی یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ خواهد شد. دور تا دور لبه‌های این اسکیت‌برد چراغ‌هایی LED به کار رفته شده که آن را برای استفاده در شب و محیط‌های تاریک یا کم‌نور بسیار مناسب ساخته است. این اسکیت برد در ابعادی متناسب ساخته و طراحی شده است که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید آن را به شکلی راحت جابه‌جا کنید. شما می‌توانید از اسکیت‌برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 در محیط‌هایی با شیب 15 درجه به راحتی حرکت کرده و با استفاده از آن لحظاتی خوش را تجربه کنید.

طراحی و ساخت

بدنه این محصول از جنس پلاستیک «ABS» بوده که ساختاری محکم و بادوام دارد. استفاده از این بدنه به همراه فریم مستحکم شرایطی ایجاد می‌کنند تا دستگاه بتواند افراد سنگین‌وزن با نهایت وزن 120 کیلوگرم را هم تحمل کند. همین میزان وزن قابل‌تحمل می‌تواند خیال شما از بابت کیفیت ساخت دستگاه را راحت سازد.

        بر روی صفحه این اسکیت برد، از جنسی شبیه به لاستیک استفاده‌شده است. جنس استفاده‌شده به دلیل ساختار و همچنین وجود برآمدگی‌های متعدد بر روی خود، باعث می‌شود تا کف پای شما به خوب بر روی صفحه چسبیده و بتوانید به‌خوبی و با تسلط انواع مانورها را انجام دهید. عرض این صفحه نیز به‌قدری بوده که بزرگ‌ترین پاها نیز می‌توانند به‌صورت مورب بر روی آن جا شود.

        موتور این محصول نیز از موتورهای براشلس بوده و تولید کشور آلمان است. این موتورها در مقایسه با موتور DC معمولی و همچنین موتورهای القائی قیمت تمام‌شده بالاتری دارند اما وجود راندمان بیشتر استفاده از آن‌ها را منطقی می‌سازد. موتورهای براشلس همچنین تعمیر و نگه‌داری کمتری نیاز دارند و می‌توان برای مدت‌ها بدون سرویس از آن‌ها استفاده کرد.

کاربرد

      سواری گرفتن از این اسکیت برد برقی کار بسیار ساده‌ای بوده و تنها با کمی تمرین می‌توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد. این موضوع به استفاده از ژیروسکوپ داخلی دستگاه بازمی‌گردد که به‌خوبی می‌تواند جهت خم شدن شما را تشخیص داده و محور حرکتی دستگاه را تعیین کند. این دستگاه همچنین دارای سیستم هوشمند برای حفظ تعادل بوده که کمک می‌کند تا شما همواره تعادل خوبی بر روی دستگاه داشته باشید.

        باتری لیتیومی این محصول برای شارژ تنها به 1.5 ساعت نیاز دارد و استفاده از دستگاه را برای مسافتی بین 15 الی 20 کیلومتر میسر می‌سازد. این اختلاف عددی به دلیل نوع مسیر و بیشتر از آن شیب مسیر بستگی دارد. این اسکیت برد برقی می‌تواند مسیری با شیب نهایت 15 درجه را طی کرده و هرچقدر شیب کمتر باشد، به دلیل فشار کمتری که به موتور وارد می‌شود، مسافت طی شده بیشتر می‌شود.

        برای دستگاه یک اسپیکر با قابلیت اتصال Bluetooth در نظر گرفته‌شده است و شما می‌توانید در حین استفاده از دستگاه به موسیقی موردعلاقه خود نیز گوش دهید. دورتادور صفحه هم یک نوار LED در نظر گرفته‌شده تا هم به زیبایی محصول اضافه کند و هم شما دید بهتری از مسیری که قرار دارید پیدا کنید که این ویژگی بیشتر در محیط‌های تاریک کاربردی خواهد بود.

نتیجه‌گیری

اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1 یک دستگاه نوین و جدید بوده و علاقه‌مندان به استفاده از تکنولوژی‌های روز را به سمت خود می‌خواند. موتور قدرتمند به همراه باتری مناسب و طراحی خوب باعث شده تا این محصول تجربه جدید و البته بسیار خوبی برای شما ایجاد کند. البته به خاطر داشته باشید که استفاده از این دستگاه برای نوجوانان زیر 16 مناسب بوده و بیشتر برای استفاده بزرگ‌سالان طراحی و تولیدشده است.

ویژگی‌های کلی اسکیت برد برقی اف اسپید مدل Surf 1

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسکوتر برقی شیائومی مدل 1S از یک بدنه از جنس آلومینیوم مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد . در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر ، ترمز ، نمایشگر و دکمه پاور قرار گرفته است . در قسمت پایینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر می شود.تایرهای اسکوتر شیائوپی ۱S از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی، جذب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر بوده. این اسکوتر در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP54 شده است. یکی از بهترین قابلیت های اسکوتر های شیائومی مجهز بودن این اسکوتر ها به سیستم ترمز دیسکی است که عملکرد فوق العاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. شما با استفاده از اهرم قرار گرفته بر روی فرمان می توانید پد های ترمز را به دیسک ترمز مجهز به منفذ های خنک کننده لنت متصل کنید در فاصله کوتاهی متوقف شوید , این سیستم ترمز در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی دارد. بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا