یخچال مایدیا مدل HS-123L

توصیه های نکته خرید را در این باره بشنوید(پادکست)

توصیه های نکته خرید را در این باره ببینید(ویدئوکست)


یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری در هر خانه ای خرید یخچال و فریزر خوب می باشد. بدون داشتن یخچال و فریزر زندگی برای انسان امکان پذیر نیست. در زمان های گذشته هم، یخچال وجود داشته است اما نه به شکل امروزی. بلکه چاه هایی داخل هر حیاط کنده می شد، این چاه ها برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده استفاده، و سبدهایی داخل آن ها قرار داشت که مواد غذایی به وسیله آن به درون چاه فرستاده می شد، این سبد نقش یخچال را ایفا می کرد. فریزر وسیله ای جدید می باشد، که در گذشته تقریبا به شکل امروزی وجود نداشته است. در زمان قدیم در دامنه و ارتفاعات کوه های برف گیر چاه هایی عمیق حفر می کردند، در زمستان به وسیله برف پر می شد. لایه عظیمی از برف روی هم انباشته شده داخل این‌چاه ها وجود داشت. که برف و یخ داخل آن در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفت که به آن چال برف یا چاه برف گفته می شد. برف را با عسل طبیعی مخلوط می کردند و بستنی می ساختند. بنابراین یخچال و فریزر به عنوان یک وسیله برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که با گذشت سال ها از یک جعبه خنک کننده به یک وسیله پیچیده تبدیل شده است که باید توجه ویژه‌ای به ابعاد محصول و عادات خرید که مهمترین ویژگی هنگام خرید یخچال فریزر کاربردی می باشد توجه فراوان نمود.

مهم ترین ویژگی یخچال فریزر در هنگام خرید

ابعاد یخچال فریزر

نکته مهم اول تشخیص فضای موجود برای قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه است. زیرا یخچال فریزرها تک سایز نبوده و شما به راحتی می توانید سایز مناسب را خریداری نمائید. نکته های بعدی فضای در دسترس برای باز شدن درب و اندازه ورودی آشپزخانه برای قرار دادن یخچال فریزر در جای خود می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عادات خرید و آشپزی

سبک زندگی شما در انتخاب یخچال فریزر نقش مهمی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به ذخیره مواد غذایی دارند یخچال فریزر با ظرفیت بیشتری مورد نیازتان می باشد، در غیر اینصورت یخچال فریزر با ظرفیت کمتر علاوه بر اینکه نیازهای شما را برآورده کرده در مصرف برق صرفه جویی و جای کمتری اشغال می کند.

ظرفیت یخچال فریزر

اندازه یخچال فریزرها بر حسب فوت تعیین می‌شود. هر فوت برابر با28/3168 لیتر می‌باشد. هر لیتر فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ * ۱۰ * ۱۰ را اشغال می‌کند. در نهایت هر فوت برابر است با ۲۸ تا مگعب 10*10*10. در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

یخچال فریزر مناسب برای انواع خانواده ها

همانطور که در بالا ذکر شد یخچال فریزرها در ابعاد و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند که نسبت به اعضای خانواده و عادات خرید مواد غذایی سایز مناسب را خریداری می کنید. خانواده ای که تعداد اعضای آنها 5 نفر یا بیشتر هستند و جزء خانواده های پرجمعیت محسوب می شوند در این صورت هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد به مواد غذایی بیشتری احتیاج دارند. زوج های جوانی که تازه خانواده تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید یک یخچال فریزر مناسب تهیه نمایند تا در چند سال آینده نیاز به تعویض آن نباشد. دانشجوها که عموما برایشان قیمت مهم بوده و فوت و اندازه برایشان در اولویت اول نیست یک یخچال ۷ فوت برای مصرفشان  کافی به نظر می رسد.

نکات فنی یخچال فریزر

یخچال فریزرها از 4 قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل compressor، evaporator، condenser، termostat تشکیل شده که طرز کار پیچیده ای دارند. این 4 قسمت طی یک فرایند گاز فریون را خنک کرده و در لوله های یخچال به حرکت در می آورند. گاز فریون گرمای مواد غذایی را جذب کرده و با کمک compressor و condenser خنک می کند.

کمپرسور (compressor)

کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر در واقع قلب یخچال است که وظیفه آن به حرکت در آوردن گاز فریون در لوله‌های یخچال می باشد. این گاز هرچه با سرعت و قدرت بیشتری به گردش در آید، بهتر است. قدرت و میزان سر و صدای یخچال فریزر با کمپرسور ارتباط مستقیمی دارد.کمپرورها در دو نوع خطی و پیستونی می باشند.

کمپرسور پیستونی یا معمولی

این کمپرسورها بر اساس حرکت یک پیستون در سیلندر انجام می‌شود که سر و صدای زیادی داشته و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در یخچال های قدیمی از این کمپرسورها استفاده می‌شده است.

کمپرسور خطی یا compressor linear

این نوع کمپرسور در یخچال فریزرهای LG اولین بار به کار گرفته شده است. این کمپرسورها میزان صدا و مصرف برق کمی دارند. امروزه در اکثر یخچال های جدید از این نوع کمپرسور مورد استفاده می شود. اواپراتور (evaporator): اواپراتور قطعه ای برای سرما سازی در یخچال فریزر می باشد. کندانسور (condenser): کندانسور وظیفه خنک کردن گاز مبرد یخچال را به عهده دارد. این گاز در یخچال های قدیمی تر فریون بوده که به دلیل سمی بودن و تأثیر منفی بر لایه اوزون در یخچال های جدید از گاز مبرد استفاده می شود. ترموستات (termostat): ترموستات یخچال مرکز فرماندهی و تنظیمات یخچال می‌باشد. تنظیم نمودن ترموستات بستگی به فصول سال دارد. دمای معمولی یخچال باید بین 2 تا 5 سانتی گراد باشد. این دما موادغذایی درون یخچال را تازه تر نگه می دارد. در فصول سرد باید دمای یخچال را یک درجه پایین و در فصول گرم دو درجه بالاتر ببریم که هم برای طولانی شدن عمر یخچال و هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی درون آن مناسب می باشد. در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

ویژگی های کاربردی و مهم در یخچال فریزها

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر از موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد. برچسب مصرف انرژی از A تا G رتبه بعدی می شود. هرچه میزان مصرف بهینه نزدیک‌تر به A باشد، یعنی میزان انرژی مصرفی کمتر است. رده مصرف انرژی A  را هم در محصولات داخلی و هم در مدل های وارداتی می توان مشاهده کرد. به یاد داشته باشید یخچال های ساید بای ساید انرژی بیشتری نسبت به یخچال های معمولی مصرف می‌کنند. با توجه به اینکه یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب  می شود تا سال‌ها می‌توانید اثر این برچسب را بر روی قبض های برق خود مشاهده نمائید.

اهمیت منطقه جغرافیایی در خرید یخچال فریزر

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید که هوا در تابستان بسیار گرم است، باید یخچال فریزری که موتور قدرتمندی دارد را خریداری نمائید. اما اگر در مناطق سردسیر هستید به دلیل سردی هوا فشار زیادی روی موتور نمی‌آید و نیازی به موتور قدرتمند نیست.

متوسط عمر یخچال فریزر

این وسیله کاربردی عموما بین ۲ تا ۱۴ سال میتواند کار کند که طول عمر آن به دو عامل مهم بدنه و موتور بستگی دارد. بدنه یخچال هایی که رده بالایی دارند از استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. اما یخچال فریزرهای هم هستند که با پوشش‌های شبیه استیل ساخته می‌شود. بدنه اکثر یخچال ها در آب و هوای مرطوب بیشتر فرسوده و پوسیده می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن نمی‌باشد. از بدنه که بگذریم به موتور یخچال می‌رسیم که هرچه از آن مراقبت بیشتری داشته باشید احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود. اما این قسمت از یخچال فریزر حتی در صورتی خرابی هم قابل تعمیر و یا تعویض است.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر

اغلب یخچال ها دارای فیلترهای بهداشتی برای تصفیه هوای در گردش داخل یخچال از هر گونه باکتری و قارچ ها یا بوی بد می باشند. این فیلترها در ماندگاری و تازه تر ماندن مواد غذایی نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

نفراست یا بدون برفک بودن یخچال فریزر

معمولاً همه یخچال فریزر های جدید سیستم کنترل برفک زدایی و تصفیه هوا دارند. این قابلیت به طول عمر دستگاه کمک کرده و هوای جریان یافته در یخچال را خنک تر می کند. با داشتن این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن هر از گاهی یخچال فریزر و ذوب شدن یخ ها نمی باشد.

تعداد طبقات و کشوهای یخچال فریزر

باید بدانید که کشوهای درون یخچال و طبقاتی که بر روی درب تعبیه شده اند، دسترسی به مواد غذایی را راحت تر می‌کنند. اغلب امکان جابجایی و تغییر اندازه در طبقات و کشوها امکان پذیر می باشد. شما به میزان دلخواه تان می توانید آنها را تغییر دهید.

نمایشگر LED و LCD بر روی یخچال فریزر

وجود این نمایشگرها علاوه بر نشان دادن وضعیت و وجود ایراد در خنک کنندگی به خود دستگاه هم جلوه زیباتری می دهد که بسیار کاربردی می باشد.

انواع یخچال فریزرها

حال که با نکات ریز و مهم یخچال فریزرها آشنا شده اید در این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر به انواع یخچال ها می پردازیم.

یخچال های مینی

این یخچال ها با نام‌های مختلف مانند کامپکت، هتلی یا همان مینی شناخته می‌شوند. که مناسب دفاتر اداری، خوابگاه ها و یا اتاق خواب می باشند. این یخچال ها قیمت کمی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در ساخت این یخچال ها معمولاً از هیچ فناوری جدید و خاصی استفاده نمی‌شود. اکثر یخچال های مینی مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. در قسمت بالایی یخدان وجود دارد که برای انجماد و یا فریز کردن مواد غذایی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجماد این یخچال ها در دماهای نزدیک به صفر درجه صورت می‌گیرد که برای انجماد طولانی مدت مناسب نیست. از معایب اصلی این یخچال ها برفک زدن می باشد. اما در گروه کامپکت دستگاه‌های فریزر به صورت جداگانه تولید می‌شوند که فضای داخل آن با کشورهای کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود.

یخچال فریزر بالا-پایین یا کمبی

این نوع از یخچال فریزر ها رایج ترین نوع این محصول می باشند. فضای بین یخچال و فریزر توسط یک خط افقی از هم جدا می شود که جزء کلاسیک ترین نوع یخچال ها می باشند. این محصول برای خانواده هایی که فضای کمی داشته و می خواهند حداکثر استفاده را داشته باشند، مناسب می باشد. این یخچال فریزر ها در دو نوع یخچال بالای فریزر و یخچال پایین فریزر در بازار موجود می باشند. در نوع فریز بالا، یخچال بزرگتر از قسمت فریزر بوده و برای افرادی که وقت زیادی برای آشپزی نداشته و از غذای منجمد استفاده می‌کنند فریزر در دسترس می‌باشد. در مدل فریزر پایین اندازه یخچال و فریزر یکسان می باشد. اگر معمولا از غذاهای تازه مصرف می کنید یخچال بالا فریزر پایین برای شما مناسب تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلو

اگر اعضای خانواده زیادی دارید و یا عادت به خرید مواد غذایی در حجم زیاد را دارید بهترین راه حل خرید یخچال فریزر دوقلو می باشد. این یخچال ها نمونه حجیم ساید بای ساید بوده که دارای دو درب مستقل هستند. هنگام حمل و نقل به دلیل ابعاد کوچکتر از ساید بای ساید روند ساده‌ تری خواهد داشت. طراحی‌های مدرن آشپزخانه ها اندازه استاندارد ساید بای ساید مدنظر است و به همین دلیل امکان استفاده از انواع دوقلو موجود نمی باشد.

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه‌های بزرگی می باشند که توسط یک خط عمودی نصف شده و یخچال فریز در کنار یکدیگر قرار می گیرد. این یخچال ها  در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یخچال های ساید بای ساید مخاطبانی هم دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدیداین محصول تغییر دهند. گنجایش در مدل های جدید بسیار زیاد است ولی به دلیل طراحی عمقی این دستگاه‌ها در نگاه اول به نظر نمی‌رسد. این مخالفان دیدگاه منفی و اشتباه دیگری که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر و یخچال سخت است را اضافه می‌کنند، ولی تجربه کاربرانی که این محصول را مورد استفاده قرار داده اند خلاف آن را نشان می‌دهد. اساساً کسانی که از ساید بای سایدبا استفاده می‌کنند، سبک زندگی مختص خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم حجم و متنوع مصرف کرده و نوشیدنی های مختلفی را در یخچال نگهداری و استفاده می‌کنند.

یخچال های درب فرانسوی یا French door

این نمونه از یخچال ها جادارترین اما در عین حال گرانقیمت ترین نمونه از این محصول می باشند. یخچال فریزرهای فرانسوی معمولاً دو درب در بالا و یک یا دو درب کشویی در پایین دارند که از لحاظ جا داری در رتبه ی بالایی بوده و جلوه شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند.

یخچال و فریزر هوشمند

در حال حاضر یخچال های هوشمند به سطحی از  پیشرفت در فناوری رسیده‌ اند که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این یخچال ها دارای قابلیت‌های کارآمدی نظیر دوربین، دستیار صوتی، اینترنت، سرگرمی، سیستم‌عامل، اطلاع از محتویات داخل و ... می باشد. یخچال های هوشمند برای نسل جوان که تمکن مالی خوبی دارند، نمونه ای بسیار جذاب خواهند بود.

سردکننده های ستونی و پیشخوانی

ازنمونه های دیگر سرد کننده ها می توان به عنوان پیش خوانی یا ستونی اشاره کرد که تمام فریزر یا تمام یخچال هستند. در این مدل ها امکان ترکیب و سفارشی سازی  امکان پذیر می باشد. با این حال تنوع این دسته از محصولات سرد کننده در بازار اندک می‌باشد.

تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر آنها را توضیح می دهیم. مزایای یخچال فریزر دوقلو
  • جابجایی آسان
  • حجم داخلی بزرگ
  • دو موتور مجزا
  • طراحی عریض
  • حمل و نقل آسان
معایب یخچال فریزر دوقلو
  • مصرف برق بیش تر
  • طراحی قدیمی
مزایای یخچال های ساید بای ساید
  • مصرف برق کمتر
  • امکانات بیشتر
  • ظاهر زیباتر
معایب یخچال های ساید بای ساید
  • قیمت بالاتر
  • دارای یک موتور
  • حمل و نقل سخت

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی بخریم؟

به عنوان یک ایرانی باید با خرید محصولات ایرانی با کیفیت به چرخه صنعت کشورمان کمک کنیم. جای تعجب است که بین مردم ما باور بر این است که محصولات خارجی بهتر از نوع ایرانی هستند. اگر در مواردی این موضوع صدق می‌کند در موارد بسیار زیادی هم اینگونه نیست. برندهای ایرانی مانند امرسان، الکترواستیل، اسنوا و پارس از نمونه‌ برندهایی هستند که امروزه در بازار ایرانحرفی برای گفتن دارند و می‌شود برای استفاده روی این محصولات حساب ویژه‌ای باز کرد.

قابلیت های مازاد یخچال فریزر های مدرن

از مهم ترین این قابلیت ها به موتور اینورتر خطی و بدنه اصلی می باشد که از نورپردازی داخلی، محفظه روی درب، قفسه های قابل تنظیم، یخ ساز، آبریز و پرکردن خودکار اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها کارایی را بهتر و آسان تر می کند.

رنگ مناسب برای یخچال فریزر

رنگ یخچال ها یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سپاس گزاریم که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر را با بردباری مطالعه نموده اید. سفید: بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال رنگ سفید می باشد. زیرا معمولاً ارزان تر از رنگ های مشکی و نقره ای بوده و در مواقعی حتی اگر خط و خش روی آن بیفتد کمتر دیده می‌شود و به راحتی با هر رنگی ست میشود. نقره‌ای یا سیلور: این رنگ جلوه بسیار مدرن و شیکی به آشپزخانه می دهد. رنگ سیلور جزء رنگ های خنثی می باشد و با ست کردن رنگ مشکی بسیار شیک و مدرن تر به نظر می آید. مشکی: اگر رنگ مشکی با وسایل دیگر درست ست شود جلوه مدرن تری نسبت به رنگ سیلور به آشپزخانه می دهند. اما کوچک ترین ایرادی اگر در بدنه باشد، خیلی زود به چشم می‌آید. رد دست با کوچکترین تماسی با یخچال بر روی بدنه باقی می ماند که خیلی از خانم ها بر روی این قضیه حساس هستند. فانتزی: ست کردن لوازم دیگر آشپزخانه با این رنگ ها بسیار دشوار بوده و بعد از مدتی از چشم می افتند. اگر در هر حال به رنگ های فانتزی علاقه دارید ترجیحا از رنگهای ملایم و شاد را مد نظر داشته باشید. زیرا رنگ های جیغ به مرور زمان بر روی  اعصاب تاثیر گذاشته و عصبیتان می کند.

 DID چیست؟

طراحی جدید و مدرنی است که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می‌گیرد. داخل درب دوم می توانید بطری انواع نوشیدنی را قرار دهید تا هر زمانی که تمایل به نوشیدن داشتید به جای اینکه درب بزرگ را باز کنید، درب کوچک را باز کنید و نوشیدنیتان را بردارید و میل نمائید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می شود. این طرح بیشتر در یخچال های سایدبای ساید و فرانسوی به کار گرفته شده است.

نکات مهم دیگر هنگام خرید یخچال فریزر

  • یخچال فریزر باید دارای چرخ در زیر یخچال باشد تا جابجایی را آسان کند.
  • یخچال فریزر باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنند.
  • بهتر است یخچال دارای محفظه قفل‌دار نگهداری دارو باشد تا دارو به راحتی در دسترس کودکان قرار نگیرد.
  • هنگام تمیز کردن کشوها و سایر محفظه ها به راحتی از جای خود خارج شوند.

نکات مهم نگهداری پس از خرید یخچال فریزر

  • هر چند وقت یکبار گرد و غبار را از روی کویل ها پاک نمائید.
  • نوارهای دور درب را به خوبی تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و هوا را مرتب تعویض نمائید.
هزینه خرید یخچال و فریزر در نهایت که با تمام ویژگی و انواع یخچال فریزر آشنا شده اید، باید با توجه به میزان هزینه که در توانتان برای خرید می باشد بهترین گزینه را انتخاب نمائید. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌و فریزر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از یخچال‌ و فریزر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


کالاهای مشابه در نکته خرید:


معرفی

یخچال مدیا مدلHS123L ، یخچالی بسیارخوش ساخت و با کیفیت می باشد.
شرکت میدیا چین که امروزه یکی از معروفترین کمپانی ها در صنعت لوازم خانگی به شمار می آید، در سال 1968 در چین تاسیس گردید و از سال 1395 نیز شرکت خود را در ایران راه اندازی نمود.
اکنون شرکت مدیا بعنوان یکی از 5 شرکت برتر لوازم خانگی در دنیا محسوب می گردد.
این یخچال به دلیل طراحی و ابعادی که دارد، در گروه یخچال های هتلی و مینی قرار می گیرد.
این یخچال با ظرفیت 95 لیتر، مناسب استفاده 1 تا 4 نفر در دفتر کار و سوئیت های کوچک می باشد.
یخچال مینی مدیا مدلHS123L متشکل از 5 طبقه می باشد و فضای­ کافی برای جا دادن ظروف و مواد غذایی در آن وجود دارد.
همچنین این یخچال بر روی درب خود، طبقاتی برای نگهداری تخم مرغ ، لبنیات و انواع بطری … دارد.
ویژگی مهم این دستگاه، قابلیت تغییر جهت بازشوی درب می باشد.
نا گفته نماند، این یخچال 5 فوت، در رده محصولات فوق کم مصرف طبقه بندی می شود.
این یخچال جهت کاهش مصرف انرژی از گاز مبردR600 استفاده میکند.
رتبه انرژی مینی یخچال مدیا، A می باشد، بنابراین این دستگاه جزء کالاهای کم مصرف می باشد.
یخچال مینی مدیا برای استفاده در محل کار، هتل ها و … انتخاب بسیار مناسبی محسوب می گردد.

معرفی

یخچال مدیا مدلHS123L ، یخچالی بسیارخوش ساخت و با کیفیت می باشد.
شرکت میدیا چین که امروزه یکی از معروفترین کمپانی ها در صنعت لوازم خانگی به شمار می آید، در سال 1968 در چین تاسیس گردید و از سال 1395 نیز شرکت خود را در ایران راه اندازی نمود.
اکنون شرکت مدیا بعنوان یکی از 5 شرکت برتر لوازم خانگی در دنیا محسوب می گردد.
این یخچال به دلیل طراحی و ابعادی که دارد، در گروه یخچال های هتلی و مینی قرار می گیرد.
این یخچال با ظرفیت 95 لیتر، مناسب استفاده 1 تا 4 نفر در دفتر کار و سوئیت های کوچک می باشد.
یخچال مینی مدیا مدلHS123L متشکل از 5 طبقه می باشد و فضای­ کافی برای جا دادن ظروف و مواد غذایی در آن وجود دارد.
همچنین این یخچال بر روی درب خود، طبقاتی برای نگهداری تخم مرغ ، لبنیات و انواع بطری … دارد.
ویژگی مهم این دستگاه، قابلیت تغییر جهت بازشوی درب می باشد.
نا گفته نماند، این یخچال 5 فوت، در رده محصولات فوق کم مصرف طبقه بندی می شود.
این یخچال جهت کاهش مصرف انرژی از گاز مبردR600 استفاده میکند.
رتبه انرژی مینی یخچال مدیا، A می باشد، بنابراین این دستگاه جزء کالاهای کم مصرف می باشد.
یخچال مینی مدیا برای استفاده در محل کار، هتل ها و … انتخاب بسیار مناسبی محسوب می گردد.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی
    A+
  • نوع یخچال
    یخچال فریزر
  • وزن
    19.8 کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک
    دیفراست
  • گنجایش یخچال
    83
  • گنجایش فریز
    10
  • گنجایش کل به لیتر
    93
  • گنجایش کل به فوت
    6
  • ارتفاع
    86 سانتی‌متر
  • عمق
    48 سانتی‌متر
  • پهنا
    45
  • محدوده گنجایش کل به لیتر
    80 تا 150
  • تعداد طبقات یخچال
    2
  • تعداد طبقات درب یخچال
    3
  • تعداد کشو
    1 عدد
  • ابزار روشنایی
    لامپ یخچال
  • تعداد طبقات فریزر
    1
  • تعداد کشوی فریزر
    1
  • شناسه کالا
    2800000187613
برند

مایدیا

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال مایدیا مدل HS-123L”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا