ساب ووفر خودرو جی بی ال مدل GX1200

معرفی

این محصول 12 اینچی و در شکل گرد می باشد و یکی از سبک ترین و خوش فروش ترین ساب ووفر های جدید است که می توانید برای نصب سیستم های صوتی سبک خود از آن استفاده کرده و آن را بر روی خودرو خود نصب کنید.
ساب ووفر 12 اینچ جی بی ال مدل GX1200 دارای ماکسیمم پاور 1000 واتی و توان حقیقی 250 وات آرامسی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در کنار سیستم های صوتی سبک و متوسط بازار است که از هزینه راه اندازی مناسبی برخوردار بوده و شما می توانید که این ساب ووفر را با سبک ترین آمپلی فایر های استریو دو و یا چهار کانال نیز نصب و راه اندازی کنید.
بهترین و مناسب ترین باکسی که می توانید این ساب ووفر را درون آن نصب کنید، باکس های لوله ای بوده و شما می توانید این محصول را درون باکس لوله ای نصب کرده و از صدای سیستم صوتی خود لذت ببرید.
این ساب ووفر توی دسته بندی ساب ووفر های تک کوئل قرار گرفته و دارای تک کوئل 4 اهمی است؛ همچنین ترمینالی که برای متصل شدن این ساب ووفر به آمپلی فایر در نظر گرفته شده است، از نوع سوکتی است.
این ساب ووفر دارای جنس صفحه تزریقی است و هم تمیز کردن و گرد گیری آن بسیار ساده تر و آسان تر است و هم اینکه دارای طول عمر بهتری بوده و در برابر پوسیدگی در اثر رطوبت و آفتاب بسیار مقاوم است.
ساب ووفر 12 اینچ جی بی ال مدل GX1200 دارای مگنتی با اندازه ای متوسط است که در برابر وویس کوئل 50 میلی متری این محصول بسیار مناسب بوده و کاملا مناسب است.

برند

جی بی ال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساب ووفر خودرو جی بی ال مدل GX1200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا