مد و پوشاک

نکات مهم خرید پیراهن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پیراهن مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پیراهن مردانه تابستانه یکی از انواع لباس هایی است که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد. در ادامه با راهنمای خرید پیراهن مردانه همراهمان باشید تا بیشتر درباره این پیراهن ها بدانید.

انواع پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه مانند بسیاری دیگر از «البسه پایه» انواع مختلفی دارند. منظور از البسه پایه تمامی لباس هایی هستند که پوشیدنشان برای داشتن یک استایل کامل، و عادی ضروری است. به عنوان مثال شما نمی توانید پیراهن یا یک تیشرت را از استایل روزانه یا رسمی خود حذف کنید. اما پوشیدن اورکت، کت یا پلیور همیشه برای استایل تان ضروری نیست و فقط تکمیل کننده سایر لباس ها است.

انواع پیراهن های مردانه را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • پیراهن مردانه طرح دار (چهارخانه، راه راه، و ..)
  • پیراهن مردانه ساده
  • پیراهن Slim-Fit
  • پیراهن مردانه آستین بلند
  • پیراهن مردانه آستین کوتاه
  • پیراهن دارای پچ (پشت آستین)
  • پیراهن جین

نکات مهم هنگام خرید پیراهن مردانه

سایز پیراهن: اولین نکته ای که هنگام خرید یک پیراهن مردانه باید به آن توجه کنید، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما و یا کسی است که می خواهید پیراهن را برای او خریداری نمایید. سایز یک پیراهن مردانه در حقیت شامل بلندی آن، سرشانه های متناسب، یقه صاف و هم اندازه، آستین هایی تا مچ دستان شما و همچنین بخش کمری مناسب با سایز کمر و شکم شما می باشد که البته پیدا کردن پیراهنی که در تمام این موارد با سایز و اندازه شما کاملا مطابقت داشته باشد، کمی سخت و طاقت فرسا می باشد؛ مگر اینکه سفارش پیراهن خود را به یک خیاط ماهر بسپارید!

جنس لباس: امروزه برای تولید پیراهن های مردانه از پارچه هایی با جنس های نخی، پنبه ای، ابریشمی، الیاف طبیعی و یا مصنوعی استفاده می شود که انتخاب و خرید هر یک از آنها بیش از آنکه مربوط به سلیقه و نظر شما باشد به قیمت و میزان بودجه شما بستگی دارد! ناگفته نماند پیراهن های ابریشمی عموما از قیمت های بالاتری نسبت به دیگر اجناس پیراهنی برخوردار هستند.

رنگ آن: حتما می دانید که امروزه تیپ و استایل یک مردان تبدیل به یک مورد مهم و با اهمیت برای آنان شده است و سبب جذابیت بیشتر و زیبایی دو چندانی آن ها خواهد شد. یکی از مهمترین بخش های موجود در ایجاد یک تیپ فوق العاده جذاب، استفاده از رنگ هایی متناسب با پوست بدن شما می باشد که برای این منظور پیشنهاد می کنیم اگر دارای پوستی روشن هستید از لباس های تیره و اگر هم دارای پوست تیزه و سبزه هستید حتما از پیراهن هایی با رنگ روشن استفاده نمایید. از قلم نیافتد که انتخاب یک رنگ مناسب می تواند سبب نمایان ساختن لاغری و یا چاقی بدن شما نیز باشد.

تمیزی دوخت لباس: از دیگر نکات مهم که توصیه می کنیم حتما در حین خرید یک پیراهن مردانه به آن توجه کنید، نگاه کردن به دوخت لباس و جادکمه های پیراهن مدنظرتان می باشد تا بتوانید از دوخت تمیز و باکیفیت لباس مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید.

قیمت پیراهن مردانه: همانطور که می دانید پارامترهای مختلفی از جمله برند، جنس، نوع دوخت و سایر مواردی از این دست بر روی قیمت پیراهن مردانه اثرگذار است که باید به آن توجه داشته باشید. خریداران محترم توجه داشته باشید اصولا پیراهن های مردانه بعد از شستشو کمی تنگ می شوند که البته این تنگ شدگی با یکی دوبار استفاده از پیراهن کاملا مرتفع می شود و تنها لازم بود که از این نکته نیز اطلاع حاصل نمایید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید پیراهن مردانه گفته شد، می توانید پیراهن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پیراهن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل Winner خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

پارچه این پیراهن 100٪ پنبه از بهترین مزارع هندوستان می باشد، وزن 170 گرمی این پارچه (در هر متر مربع) باعث می شود این پیراهن بسیار شیک در تن شما بنشیند و الیاف طبیعی آن باعث می شود پوست شما در گرما هم خوب تنفس کند و به آن آسیبی نرسد. درست است که پارچه های 100٪ پنبه زود چروک می شوند ولی سلامت شما را تضمین می کنند، در ضمن برای مهمانی ها و قرارهای تجاری مهم شما بهترین گزینه می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه پاتن جامه مدل رگولار 102721030002539 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین بلند مردانه تولید برند پاتن جامه می باشد. جنس پیراهن صد در صد پنبه (نخ) است. زیر دست بسیار لطیف خنک مناسب استفاده در فصول گرم و بهار می باشد. یقه برگردان دارای تک جیب روی قسمت سینه است. قد نسبتاً بلند تا رو - زیر باسن است. پیراهن قواره دار ، جهت اطلاع از اندازه دقیق پیراهن به جدول اندازه در آلبوم تصاویر دقت فرمایید. مدل با قد 187 سانتی متر و وزن 71 کیلوگرم سایز L پوشیده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه میو مارینو مدل 88291479 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با حال و هوای گرمسیری پیراهن هاوایی به آن حس بودن در جزیره دست پیدا کنید. برای تعطیلات تابستانی، اوقات فراغت روزانه، ساحل آفتاب، مسافرت، کنسرت های موسیقی، استایل خیابانی، اجرای صحنه، سبک شهری، مهمانی های خاصو غیره گزینه ای عالی است. راحتی و ترندی بودن را احساس کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مانگو مدل SB729PAL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پیراهن مردانه از سری تولیدات لاین رسمی برند مانگو است. (Tailored line) مناسب برای پوشیدن در زیر کت و یقه آن کراواتی است. در تولید الیاف پیراهن از تکنولوژی EASY IRON استفاده شده است. EASY IRON سبب میشود که پارچه پیراهن پس از شستشو کمتر چروک شده و راحت تر اتو شود (این خاصیت تا 30 الی 40 مرتبه شستشو دوام دارد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل پشمی چهارخانه MT14 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به شروع فصل سرما و گوناگونی و تنوع لباس های گرم موجود در بازار پیراهن پشمی چهارخانه می تواند گزینه ی مناسبی برای افراد خوش پوش و باسلیقه باشد. پارچه این پیراهن از جنس پشم و آکرلیک در داخل کشور بافت و تکمیل شده است. با توجه به جنس این پیراهن، می توان از آن برای پوشش بهاره نیز استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد Z-GH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن مردانه آستین کوتاه طرح هاوایی از جنس نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصلهای گرم بهار و تابستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه مدل BMZR1090-4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن چهارخانه آستین بلند که قواره آن استاندارد اندامی بوده که تنپوش بسیار زیبایی ایجاد می نماید و در طرح پارچه از ترکیب رنگ سبزتیره و مشکی بمنظور ایجاد زیبایی بیشتر در پیراهن بکار رفته است و بر روی سینه بصورت رندوم گلدوزی کار شده است. همچنین با توجه به اینکه سایزبندی پیراهن اسپورت اندامی می باشد، هنگام انتخاب سایز مناسب خود، استفاده از جدول سایز موجود در تصاویر، بسیار به شما در انتخاب سایز مناسب کمک میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی چریکی کد H-CH خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پیراهن اندامی و آستین کوتاه از جنس نخ تهیه شده است که بسیار سبک و خنک می باشد.این محصول مناسب فصل های گرم بهار و تابستان است.طرح هاوایی چریکی این پیراهن بسیار مناسب جوانان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه پاتن جامه مدل 121721010015137 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین کوتاه مردانه تولید شرکت پاتن جامه می باشد. جنس پارچه صد در صد پنبه و پارچه طرح دار (چهارخانه) می باشد. آستین کوتاه تک جیب بوده و مناسب استفاده روزمره ، مهمانی و رسمی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل 198612 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن هاوایی پارچه نخ درجه یک است . پیراهن فوق العاده خنک و مخصوص کسانی که از گرما بیزار هستند تولید شده است .پارچه این کار 2 بار شست رفته است که باعث می شود این کار آبرفت نداشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل SB-vk993 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه پیراهن مردانه تبدیل به انتخاب اول آقایان برای مهمانی و دورهمی های دوستانه و یا حتی مجالس رسمی شده است. در واقع این نوع پوشش که طراحی خاص خود را نیز دارد به راحتی در اکثر موقعیت ها قابل استفاده است. اگر بخواهیم برای فصل تابستان از میان انواع متفاوتی از پیراهن ها یکی را به عنوان پرطرفدارترین لباس انتخاب نماییم بدون شک پیراهن نخی طرح دار و آستین کوتاه مردانه از اولین انتخاب های ما خواهد بود. احتمالا شما نیز هنگامی که به کمد لباس های خود نگاهی میاندازید، بیشترین تنوع لباستان مربوط به پیراهن مردانه است. پوشش راحت، زیبا و سبک که اگر بخواهیم ویژگی های مثبتش را بیان کنیم آنقدری می شود که براحتی بتوان دلیل محبوبیت زیادش را فهمید. البته در کنار همه ویژگی هایی که این لباس را منحصر به فرد میکند، بدون اغراق راحتی این پوشش مهم‌ترین خصوصیت آن به شمار میرود. پیراهن مردانه طرح دار بطور معمول آستین های کوتاه و جنس خنکی دارند. چراکه این دسته از پوشش ها بیشتر در روز های گرم تابستان استفاده می شوند و باید جنس آن ها مناسب دمای بالای هوا باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که یکی از وظایف اصلی پیراهن مردانه تابستانی مراقبت از بدن در برابر گرمی هوا و نور خورشید است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین بلند مردانه جوتی جینز مدل ساده کد 30308 رنگ آبی روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن آستین بلند مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه نرمی و زبری: نرم ضخامت پارچه: کم جیب: یک جیب پاکتی روی سینه جزئیات مدل: سرآستین تک دکمه، کات هلالی، پیراهن های اسلیم فیت برشی نزدیک به بدن دارند. قد پیراهن: برای سایز M، در حدود 73 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیراهن آستین کوتاه مردانه مدل هاوایی کد 124150-38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیراهن هاوایی آستین کوتاه از دسته پیراهن های نخی و خنک فصل تابستان هستند که طرح ها و رنگ های شادی دارند. پارچه ی پیراهن های هاوایی از جنس تمام نخ می باشد. پارچه ی این پیراهن های هاوایی تمام نخی و سبک است.این پیراهن ها دوخت خیلی خوبی دارند. پیراهن های هاوایی به صورت آزاد تر برش داده می شوند و برش فیت ندارند به همین خاطر پیراهنی که با جدول سایز مقایسه می کنید باید پیراهن هاوایی باشد در غیر این صورت برای مقایسه ی اندازه ی پیراهن های هاوایی با پیراهن معمولی اندازه ی پیراهن معمولی را 2 تا 5 سانت بیشتر در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا