مد و پوشاک

نکات مهم خرید ساعت مچی دیجیتال به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

امروز خرید ساعت می تواند تجربه گیج کننده ای باشد. نه تنها ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بلکه انواع مختلفی از ساعت ها با قیمت های مختلف وجود دارد. بنابراین کدام مدل ساعت مچی را بخریم؟ هر کاتالوگ را باز کنید، به هر وب سایت خریدی بروید، وارد هر جواهر فروشی شوید و ساعت های متنوع حیرت انگیزی به شما ارائه می شود. ساعت های بزرگ، کوچک، مشکی مات، استیل براق، نارنجی روشن و … همیشه ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارند. به همین دلیل انتخاب ساعت بسیار مشکل است. ما در این مقاله از نکته خرید سعی بر آن داریم تا نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها نیز همراهمان باشید.

تفاوت ساعت مچی دیجیتال با آنالوگ

علاوه برآنکه ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع نمایش زمان با هم متفاوت هستند اما این تفاوت تنها به این مورد محدود نمی‌شود. درواقع ساعت مچی دیجیتال و آنالوگ در نوع سنجش فشارو نحوه استفاده از قطب نمای به‌کار رفته در ساعت نیز با یکدیگر فرق دارند. با این حال نمایش بهتر در شب و روز، قابلیت تغذیه مستقیم از برق شهر یا باتری، دقت بیشتر نسبت به ساعت‌های مکانیکی و داشتن امکانات جانبی متنوع از قبیل آلارم چندگانه و تاریخ همگی از مواردی هستند که یک ساعت دیجیتالی خوب می‌تواند داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال

مهم است بدانید از ساعت دیجیتال خود چه انتظاری دارید. این راهنما تمام موارد ضروری مورد نیازرا برای خرید ساعت دیجیتال پوشش می دهد.

سبک و استایل ساعت دیجیتال: امروزه ساعت های دیجیتال با تنوع زیاد، توانسته اند سلایق مختلف را پوشش دهند. برخی برای استایل های رسمی، برخی برای ورزش کردن، برخی برای تیپ های اسپرت و برخی دیگر صرفا برای کودکان طراحی شده اند. برای انتخاب از بین این همه ساعت جذاب و متفاوت حتما به محل تردد و نوع پوشش خود توجه کنید.

کیفیت: برای درک بهتر کیفیت ساعت دیجیتال به جنس بدنه، جنس بند، جنس شیشه و وضوح صفحه دیجیتال دقت کنید.

ماندگاری: مطمئنا دوست ندارید ساعت مچی تان خیلی زود از کار بیفتد و برای همیشه داخل کشو بماند. پس هنگام خرید ساعت مچی دیجیتال به ماندگاری آن دقت کنید. تکنولوژی به کار رفته در ساعت، برند تولید کننده، جنس بدنه و ضدآب بودن از موارد مهم در تعیین ماندگاری ساعت شماست.

کاربرد: ساعت های مچی کاربردهای متنوعی دارند. برخی با علائم خود و اطلاع رسانی های دقیق برای ورزش کردن مناسب هستند. برخی به بلوتوث مجهز بوده و جهت رانندگی طراحی شده اند و برخی برای انجام امور روزمره. قبل از انتخاب ساعت دلیل خرید ساعت دیجیتال را مشخص کنید. مطمئنا جواب این پرسش انتخاب را برایتان راحت تر می کند.

سایز: بمانند یک ساعت عقربه ای کلاسیک لازم است به سایز ساعت مچی دیجیتال دقت کنید. اگر مچ ظریفی دارید ساعت های دیجیتال با صفحه کوچک تر و اگر مچ شما بزرگ است از ساعت هایی با صفحه قطورتر استفاده کنید.

گارانتی: همیشه از برندهایی خرید کنید که محصولات خود را ضمانت می کنند. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ گاه شرکتی جنس بی کیفیت خود را گارانتی نمی‌کند، زیرا این کار فقط برای شرکت هزینه اضافی و ضرر به دنبال خواهد داشت.

قیمت: تنوع قیمت ساعت های مچی باعث شده تا تمامی اقشار جامعه امکان خرید این اکسسوار کارآمد را داشته باشند. نام برند، تکنولوژی به کار رفته، سبکی و راحتی، ماندگاری، ضد آب بودن و هزاران ویژگی دیگر در قیمت ساعت مچی مردانه تاثیرگذار است.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید ساعت مچی دیجیتال گفته شد، می توانید ساعت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ساعت مچی دیجیتال ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال مدل US-697TE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عملکرد سخنگوی زبان انگلیسی هنگام نگه داشتن زمان و عملکرد زنگ زمان پخش صدا را می توان تنظیم یا لغو کرد. این ساعت مچی هوشمند برای کودکان مانند استفاده از افراد مسن نابینا مناسب است. صحبت کردن برای افراد نابینا راحت است و همچنین افراد مسن و کودکان، مردم برای استفاده از ساعت از چشم استفاده می کنند ولی برای این افراد نابینا قابل رویت نیست ولی می توان با استفاده از کارایی ویژه این ساعت هوشمند که مجهز به عملکرد سخنگوی زبان انگلیسی است در هر زمان با فشار دادن دکمه صدای انگلیسی، می توان از صدای سخنگو انگلیسی ان در هر حالت 12 ساعته یا 24 ساعته برخوردار شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال دکتلون مدل W200 MO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تیم دکتلون 20 سال است که ساعت های ورزشی را طراحی می کند. در مرحله تولید محصول ، هر مدل در معرض بیش از 30 تست آزمایشگاهی مختلف قرار دارد و توسط تیمهای آزمون آن ها نیز مورد آزمایش قرار می گیرد. عملکرد خود را با تکرار کردن از شهرها افزایش دهید : عملکرد تکرار شمارش معکوس به شما ارائه می دهد زمان هدف را برای آموزش تعیین کنید. وقتی این زمان تمام شد متوقف می شود تمرینات قطعه قطعه شده را می توان به سادگی انجام داد (برای مثال ، شتاب 30 ثانیه ، 30 ثانیه استراحت ، دوباره 30 ثانیه شتاب). عملکرد تکرار غیرفعال است. کارهای خود را اندازه بگیرید : با یک کرنومتر با دقت 1/100 ثانیه می توانید عملکرد خود را اندازه گیری کنید. زمان حمل و نقل خود را از طریق زمان های متوسط ​​اندازه گیری کنید : می توانید پیشرفت خود را مرتباً در مسافت مشخص دنبال کنید: ویژگی زمان متوسط ​​به شما امکان می دهد زمان حمل و نقل خود را (دامان ، مسافت پیموده شده و غیره) اندازه بگیرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال بین بوند مدل Fashion Sportscar mirror shape خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی هندسی سه بعدی ویژه مردانه زنانه شیک پوش با قابلیت هایی چون ضد آب ، فولاد ضد زنگ با موتور کوارتز با شکل بسیار خلاقانه ، ساعت دیجیتالی خاص و منحصربفردی میباشد. قاب آبکاری ساعت ، آینه برش منشوری با سختی بالا (مقاوم در برابر خش کلید) از ویژگیهای آن میباشد. دیگر ویژگیهای آن : بادوام و راحت Movement ، موتور کوارتز ژاپن ، زمان دقیق و خواندن آسان زمان ، قاب فولادی ضد زنگ ، بند ساعت فولادی ضد زنگ ، دو دست و پنجه پروانه ای مخفی ، زیبایی ، تهویه و جلوگیری از تعریق ، تناسب مچ دست ، تضمین کیفیت قاب ساعت ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر آب تا 30 متر (100 فوت) ، می تواند آب را پاشیده یا برای مدت کوتاهی در آب غوطه ور شود ( اما برای شنا یا حمام مناسب نیست) میباشد. جعبه هدیه زیبا و خوبی دارد و می تواند هدیه ای مناسب برای پدر ، همسر ، دوست ، شریک تجاری شما برای عروسی ، سالگرد ، تولد ، روز ولنتاین ، فارغ التحصیلی ، روز پدر ، روز شکرگزاری ، کریسمس ، و دیگر روزهای خاص باشد. همچنین می توانید آن را در جلسات کاری ، مهمانی ها ، خریدها و زندگی روزمره استفاده کنید.مد آینه ماشین اسپرت نشانگر مخصوص ساعت و صفحه چرخان رنگین کمان ، همه چشم ها را به خود جلب می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال مدل f-777 کد317 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول پیش رو ساعت مچی دیجیتالی مدل f-777 زرد رنگ می باشد. یک ساعت دیجیتالی با کلیه امکانات نظیر کرنومتر، آلارم، چراغ، نشاندهنده تاریخ و ساعت 24 ساعته و... میباشد که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است و این ساعت ضد آب(در حد معمول و شستشوی دست) نیز میباشد. به نوشته روی ساعت که نوشته شده است تا 30 متر ضد آب، نبایستی توجه کرد. این ساعت داخل یک جعبه چوبی محکم و زیبا تقدیم خریداران میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1579 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعتهای اسکمی ‏(‏Skmei‏)‏ جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های ژاپنی و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد. طراحی ساعت‌های این برند توسط واحد اختصاصی این شرکت انجام می‌شود و از این رو شاهد طراحی‌های بسیار متنوع، اختصاصی و مورد پسند همه اقشار جامعه هستیم. یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای این برند مدل 1579 می باشد که با توجه به طراحی خاص و بی نظیر و همچنین صفحه لمسی خود نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال کالنجی مدل ONRHYTHM 110 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‎ساعت مچی دیجیتال دکتلون مدل ONRYTHM 110 دارای ویژگی های منحصر به فردی است که این ساعت را برای ورزشکاران و دوندگان حرفه ای بسیار کاربردی می کند. ساعت مچی دیجیتال دکتلون مدل ONRYTHM 110 دارای تاریخ، زنگ هشدار، شمارشگر ضربان قلب و تایمر است. تایمر ساعت مدل ONRYTHM 110 دارای دقت صدم ثانیه می باشد. این ساعت توانایی تحمل فشار تا 50 متری زیر آب (5 اتمسفر) را دارد و کمربند سینه آن تا 10 متر ضد آب است. بدون هیچ نگرانی میتوانید از آن هنگام شنا یا غواصی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1367 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت مچی برند اسکمی توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند. باطری این ساعت ساخت ژاپن است. همچنین این ساعت فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی اروپا و آمریکا و هم اکنون در ایران داشته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1580 BU خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این روزها دیگر همه به تاثیر ساعت بر تیپ و استایل آگاهی کامل دارند. کمتر کسی پیدا می شود که تصور کند یک ساعت فقط کالایی برای نشان دادن زمان است.هر چه جلوتر می رویم جای خالی این محصول لوکس و زیبا را روی مچ خیلی از افراد مشاهده می کنیم. زیرا این روزها صنعت مد و فشن رابطه مستقیمی با استفاده از این اکسسوری جذاب دارد.شاید به نظر شما آنقدری که می‌گویند خرید یک ساعت شیک و استفاده از آن اهمیت نداشته باشد، اما بد نیست بدانید که اگر در انتخاب خود دقت کرده باشید و متناسب با آن پوشش مناسب را انتخاب کنید، آن ساعت مچی شگفت انگیز می تواند غوغایی در ظاهر شما بپا کند. شاید در نگاه نخست این زیبایی و جذابیت خیلی محسوس نباشد، اما یقینا تاثیرش را بر ناخودآگاه بینندگان خواهد گذاشت. ساعت های مچی به عنوان یک همراه همیشگی مناسب هر مکانی هستند. باشگاه ورزشی، استخر شنا، مسافرت، محل کار، قرار های دوستانه و عاشقانه و در کل برای استفاده روزمره مناسب هستند. شرکت اسکمی با ارائه مدل های مختلف اینبار ساعتی فوق العاده جذاب با تنوع رنگی چشم نواز را به تولید رسانده است.در این مدل به دلیل طراحی و رنگ بندی جذاب که در آن بکار رفته است حس خوشایندی را به شما و طرف مقابل القا میکند.از قابلیت های این ساعت میتوان به ضد آب تا عمق 50 متر , کرنومتر , شمارش معکوس , آلارم , نمایش 12/24 ساعته , نمایش همزمان دو زمان مختلف , چراغ صفحه , تقویم .... اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا