ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید ماگ و قمقمه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ماگ و قمقمه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از انواع لوازم مورد نیاز دختران و پسران، ماگ‌ها و قمقمه‌ها هستند. این ابزار به فرزندان شما کمک می‌کنند تا برای حمل و نقل مایعات مختلف و نوشیدن آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اما خرید این لوازم نیز مانند سایر انواع خریدها از جمله خرید کتاب، کیف، خرید مداد رنگی و … نیازمند به کار گیری اندکی دقت و توجه است. بنابراین در ادامه با راهنمای خرید ماگ و قمقمه همراه شوید تا نکات مهمی در مورد خرید اینگونه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نکات مهم هنگام خرید ماگ

جنس محصول

اولین نکته به هنگام خرید ماگ سفری توجه به جنس آن می باشد. اگر شما قصد استفاده از ماگ را در محیط های اداری و یا خانگی خود دارید، بهتر است از نوع سرامیکی و یا شیشه ای استفاده کرده و اگر هم به دنبال خرید یک محصول مناسب برای سفر هستید، جنس استیل آن را خریداری نمائید.

اندازه و میزان گنجایش

اندازه و میزان گنجایش یک لیوان بسته به میزان مصرف شما دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پیوسته عاشق چای و قهوه و دیگر نوشیدنی های گرمید به دنبال لیوان های بزرگ و اگر نه خیلی طرفدار نوشیدن مایعات گرم نیستید، به سراغ اندازه های کوچک این قبیل محصولات بروید.

دسته دار بودن

هنگام خرید ماگ دقت کنید که محصول مورد نظرتان دسته دار باشد، تا بتوانید با راحتی بیشتر آن را در دسته گرفته و یا جابجا نمائید.

دَردار بودن

با اینکه اصولا در ساخت ماگ ها توجه به گرم نگه داشتن دمای مایعات درونی آنان لااقل برای یک مدت زمان کوتان نیز لحاظ می شود، اما بهتر است شما به دنبال خرید لیوان هایی باشید که دَردار هستند تا هم برای مدت زمان بیشتری گرمای نوشیدنی شما را حفظ کنند و هم در صورت افتادن لیوان، سبب پخش نشدن نوشیدنی در محیط مورد نظرتان شوند.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری ماگ یکی دیگر از نکات هنگام خرید است. اصولا ماگ های سرامیکی در این زمینه از طرح ها و شکل های فراوانی برخوردارند و ماگ های شیشه ای و استیل دارای تنوع ظاهری و رنگی کمتری می باشند.

شستشوی آسان

اینکه محصول انتخابی شما از قابلیت شستشوی آسانی برخوردار باشد، یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا میزان تمیزی و بهداشتی بودن یک لیوان در ارتباط کاملاً مستقیمی با سطح سلامت بدن شما می باشد.

قیمت ماگ

قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند. از جمله مواردی که باعث ارزان و یا گران قیمت بودن این نوع از محصولات می شود، باید به: جنس محصول، اندازه آن، برند تولید کننده، شکل ظاهری، مسائل ایمنی لیوان و غیره اشاره داشت. بنابراین هنگام خرید ماگ سعی کنید با توجه به نوع نیاز خود بهترین نمونه موجود را انتخاب و خریداری نمائید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماگ و قمقمه

نکات مهم هنگام خرید قمقمه

توجه به سرپوش قمقمه

برای این دسته از محصولات انواع مختلفی از سرپوش‌ها وجود دارند. بعضی از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه دارای یک در هستند که بر روی یک حلقه پلاستیکی پیچ می‌شوند و برخی دیگر به نحوی ساخته شده‌اند که به بطری متصل هستند و می‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. از طریق این سرپوش‌ها این امکان به وجود می‌آید که فرزند شما بتواند از کلاهک قمقمه، آب و مایعات مورد نظرش را بنوشد.

توجه به مواد سازنده قمقمه

بسیاری از قمقمه‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از پلاستیک ساخته شده‌اند. این نوع از وسائل، مناسب نگهداری مایعات گرم نیستند و از طرف دیگر می‌توانند طعم آب را نیز تغییر دهد. اما سبک و قابل حمل هستند.

برخی دیگر از انواع قمقمه‌های دخترانه و پسرانه از فلز به وجود آمده‌اند که در هوای گرم، گرم می‌شوند و عایق خوبی را ایجاد نمی‌کنند.

بعضی دیگر از انواع این محصولات، شیشه‌ای هستند. این محصولات، کیفیت مناسبی دارند و برای سلامتی فرزند شما نیز مشکلی را ایجاد نمی‌کنند. اما شکستنی هستند و برای دختران و پسران کوچک‌تر مناسب نیستند.

توجه به سایز قمقمه

بهتر است برای فرزندان خود به ویژه فرزندانی که در سنین پایین واقع شده‌اند قمقمه‌ای را انتخاب و خریداری کنید که سایز و ابعاد کوچکی داشته باشد تا آن‌ها بتوانند به راحتی آن را حمل و نقل کنند و به سادگی در کیف خود جای دهند. بنابراین در هنگام خرید این محصول شرایط سنی کودک خود و هم‌چنین جنس او را نیز در نظر بگیرید.

توجه به ضد چکه بودن قمقمه

این عامل باعث می‌شود تا کودکان کوچکی، که مهارت کافی در استفاده از این ابزار را پیدا نکرده‌اند مایعات درون آن را به اطراف نریزند.

توجه به نحوه ساخت قمقمه

قمقمه مناسب برای دختران و پسران باید به نحوی ساخته شده باشد که کودک بتواند به راحتی آن را در دستان خود بگیرد و سر نخورد. نکته‌ای که لازم است در نظر بگیرید این است که برای فرزندانی که در سنین پایین‌تر قرار گرفته‌اند قمقمه دسته‌دار، انتخاب مناسب‌تری است.

لوازم جانبی قمقمه

بعضی از انواع این محصولات، دارای لوازم جانبی از قبیل لیوان و بند هستند. داشتن این لوازم می‌تواند استفاده از قمقمه را راحت‌تر کند. بنابراین در هنگام خرید این محصول به نوع نیاز کودک خود توجه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید ماگ و قمقمه گفته شد، می توانید ماگ و یا قمقمه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماگ و قمقمه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز فلاسک کچوا مدل ALUMINIUM گنجایش 0.6 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آلومینیوم عایق حرارتی نمی کند. اگر می‌خواهید نوشیدنی‌هایتان را خنک نگه دارید، از آن‌ها با کیف استفاده کنید. همراه با نوشابه های گازدار، چرب (لبنیات، روغن و غیره) یا اسیدی (نوشابه های گازدار، نوشابه های انرژی زا) استفاده نکنید. در مایکروویو یا فریزر قرار ندهید، در معرض آتش قرار نگیرید. پس از هر بار استفاده، فلاسک را با مواد شوینده مایع ظرفشویی و آب تمیز کنید. در صورت لزوم محصول را می توان در ماشین ظرفشویی شستشو داد. توجه، ممکن است اتصال درب هنگام شستن محصول در ماشین ظرفشویی جدا شود. برای اطمینان از ضد آب بودن بطری باید این اتصال را دوباره وصل کنید. درب و فلاسک را جداگانه کاملا خشک کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا استنلی مدل Classic Legendary کد S2024 گنجایش 0.400 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذای استنلی مدل FOOD JAR محصول سال 2021 از سری پرطرفدار کلاسیک CLASSIC کمپانی Stanley میباشد ، این فلاسک غذا مناسب جهت استفاده یک نفر بوده و از ظرفیت 400 میلی لیتر برخوردار میباشد ، ساختار بدنه این فلاسک از استیل ضد زنگ 18.8 با دیواره های دوجداره ساخته شده و قادر است تا 7 ساعت غذاهای سرد و گرم را درون خود نگهداری نماید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید میله بارفیکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
فلاسک غذای استنلی مدل FOOD JAR از طراحی استاندارد با دهانه ای بزرگ برخوردار بوده و از قسمت درب آن نیز میتوان به عنوان یک کاسه کوچک استفاده نمود ، همچنین مجهز به یک عدد اسپورک ( قاشق چنگال ترکیبی ) از جنس استیل با دسته پلاستیکی بوده که بر روی بدنه فلاسک قرار میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک غذا مدل دیاموند گنجایش 1.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک غذا با گنجایش 1.2لیتر بدنه ان استیل میباشد داخل فلاسک دو طرف با قطر 10 سانتیمتر قرار دارد که ارتفاع طرف اول 8 سانتیمتر و ظرف دوم4 سانتیمتر است ک داخل هم قرار میگیرند جنس استیل ان باعث میشود طعم غذای داخل فلاسک تغییر نکند.با دسته ای که دارد حمل ان راحت تر است در فلاسک ب صورت پیچی باز و بسته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک سیگ مدل Gemstone کد F2022 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، قایق رانی... مهم نیست که چه باشد، بطری ترمو دو جداره استیل ضد زنگ مجموعه Gemstone همراه مطمئن شما خواهد بود. به دلیل عایق بودن خلاء، نوشیدنی شما را ساعت ها گرم یا سرد نگه می دارد. از کلاهک می توان به عنوان فنجان نیز استفاده کرد که نوشیدن را آسان تر می کند. فلاسک سیگ 0.5 لیتری مانند سنگ مقاوم و بادوام است و مانند نگینی جاودانه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی مدل Milestones Thermal Bottle 1L F2023 گنجایش 1 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک استنلی مدل Milestones به مناسبت 110 سالگی برند استنلی، یک کپی از مدلی است که در سال 1960 با استفاده از پیشرفته ترین فناوری حرارتی یعنی 4D Thermolody™ تولید شده است. این مدل محصولی از مجموعه ممتاز ویژگی های حرارتی مجموعه ویلیام استنلی جونیور است. 4D Thermology™ یک عایق حرارتی با عایق خلاء دو جداره، درپوش عایق خلاء و یک کلاه عایق که به عنوان فنجان عمل می کند، است که بالاترین درجه عایق در فلاسک های استنلی است. در فلاسک استنلی مدل مایلستون عایق 4D Thermology™ به نوشیدنی‌های شما 4 لایه محافظت در برابر گرما و سرما را در حین انجام تمام ماجراجویی‌های خارج از منزل یا شهری می افزاید. با کمک این فلاسک استنلی 1 لیتر نوشیدنی خود را به مدت 35 ساعت گرم، 37 ساعت سرد و یا یخ را به مدت 5 روز بدون ریختن حتی یک قطره، نگه دارید. همچنین یک فنجان فولادی دو جداره و یک درپوش فولادی با روکش چوب پنبه ای برای حفظ یکپارچگی طعم قهوه یا چای شما در این محصول تعبیه شده است. در فلاسک استنلی مدل مایلستون فولاد ضد زنگ 18/8 مورد استفاده قرار گرفته است که به مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر حرارت عالی شناخته می شود و از بسیاری از انواع فولاد قوی تر است و برای قطعات دریایی یا تجهیزات دارویی استفاده می شود. همچنین این فلاسک طعم غذا یا نوشیدنی را تغییر نمی دهد و به طور طبیعی فاقد BPA است. BPA Free به این معنی است که محصول حاوی مواد شیمیایی مضری نیست که گاهی در تولید پلاستیک استفاده می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمل بک آسپری مدل Hydraulics گنجایش 3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخزن 3 لیتری Osprey Hydraulics تقریبا در تمامی کوله پشتی های Osprey قابل استفاده است. و هنگامی که صحبت از لوازم جانبی مانند کملبک به میان می آید، Osprey در طراحی بیشتر از سایر مارک ها پیش می رود. تفاوت بزرگ در صفحه محکم کیسه آب است که تضمین می کند مانند یک بادکنک آب فرو نریزد. از آنجایی که مخزن به شکل اولیه خود باقی می ماند، قرار دادن کیسه آب در یک کوله پشتی پر نیز مشکلی ندارد. علاوه بر این کیسه آب دارای یک دسته در تمام عرض است تا بتوانید به راحتی آن را پر کنید. ویژگی ها: ساخته شده از مواد TPU بادوام با شکل آناتومیک بدون دسته تمام عرض BPA میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک استنلی سری کلاسیک ظرفیت 1.4 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به همراه داشتن قمقمه و فلاسک برای نگه‌داشتن آب موردنیاز سفر ضروری است. فلاسک‌‎های پلاستیکی قادر به نگهداری آب در دماهای مختلف نیستند؛ ازاین‌رو به همراه داشتن یک فلاسک خوب و باکیفیت در سفر ضرورت دارد. فلاسک «استنلی» مدل «Classic» با ظرفیت 1.4 لیتر، دارای ابعاد و وزن مناسب برای سفرهای خانوادگی است. نوع سری و بدنه‌ی استیل این فلاسک امکان قراردادن مایعات را بدون نگرانی برای شما فراهم می‌آورد؛ زیرا جنس آن ضدزنگ است. به‌علاوه با قابلیت حفظ دما تا 40 ساعت داغ و 35 ساعت سرد، امکانی را فراهم می‌کند تا هر زمان که خواستید از نوشیدنی گرم و یا سرد خود استفاده کنید. همچنین دهانه و سری آن در هنگام بسته‌شدن، مایعات را به بیرون نمی‌ریزد و می‌توانید بدون نگرانی از ریختن محتویات، فلاسک استنلی را در هر شرایطی نگه‌دارید. فلاسک استنلی مدل Classic ظرفیت 1.4 لیتر با کیفیت و جنس خوب، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای طولانی‌مدت خواهد بود و با داشتن آن از نوشیدنی گرم و استراحت در حین سفر لذت خواهید برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مانیا مدل دمبلی گنجایش 1.3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه دمبلی Mania Sport ظرفیت 1.3 لیتر، دارای یک طراحی هوشمندانه و نوین از یک قمقمه است که به شکل دمبل طراحی شده است و به وسیله‌ای کارآمد تبدیل‌ شده است. این قمقمه سبک از جنس پلاستیک مستحکمی است که عاری از مواد مضر BPA است و می‌توانید نوشیدنی و مکمل‌های خود را بدون نگرانی از بوی نامطبوع داخل آن بریزید. ابعاد مناسب آن می‌تواند بهترین همراه ما در سفر یا هنگام ورزش باشد. این قمقمه ها دارای رنگ بندی متنوع و زیبا هستند که اکثرا ورزشکاران حرفه ای از آنها استقبال می کنند . قمقمه ورزشی مانیا مدل S0109 با قابلیت های زیادی که دارد، از بسیاری از قمقمه‌ها مناسب‌تر است. این کالا گنجایش در حدود 1.300 ‌لیتر داشته استحکام بدنه باعث شده تا در زمان حمل و نقل دچار شکستگی نشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه سیله مدل 1958 PS گنجایش 0.95 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه‌ی 950 میلی لیتر مدل 1958 از رنگ‌بندی زیبا به همراه ابعادی مناسب برای استفاده در هنگام فعالیت‌های ورزشی برخوردار است. قمقمه‌ها باید طراحی و کیفیت مطلوبی داشته باشند؛ همچنین در کیف یا ساک ورزشی جا شده و حمل شوند. گنجایش این قمقمه برای استفاده‌ی روزمره و ورزش طراحی شده است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به داشتن بدنه‌ای شفاف اشاره کرد تا شما به‌راحتی مایع درون قمقمه را ببینید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چتر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل professional گنجایش 2.2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه ظرفیت 2 لیتری ، قمقمه‌ای بزرگ با ظرفیت 2200 سی سی(گنجایش ظرفیت 2200 سی سی را دارد) همه‌ی نیاز شما به آب را در حین ورزش تأمین می‌کند.مواد اولیه بکار رفته در ساخت این جاگ واتر از جنس پلی استر شفاف با کیفیت بسیار بالا و عاری از هرگونه مواد مضر BPA که برای سلامتی شما زیان آور میباشد بوده و درب آن از نوع فشاری ضد نشت است.دسته‌ی ارگونومیک و خوش‌دست این شیکر، آن را برای دست گرفتن و حمل و جابه‌جایی مناسب کرده است.جاگ واتر برای ورزش‌هایی مانند دوچرخه سواری، کراس فیت، کوهنوردی و فیتنس نیز بسیار کاربردی است.چاپ لوگوی با کیفیت و زیبای Under Armour بر روی شیکر کاملا بادوام و باکیفیت بوده و در اثر شست شو پاک نشده و از بین نخواهد رفت.همچنین جاگ واتر معرفی شده ساخته چین میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماگ سفری سیگ مدل Miracle خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فنجان قهوه SIGG Miracle 0.27 لیتری – لیوان قمقمه ضد نشتی و عایق خلاء قمقمه SIGG Miracle Black همراه ایده آل برای همه فعالیت های اوقات فراغت، مدرسه و اداره است. طراحی ساده در رنگ مشکی مدرن چشم نواز است. به لطف عایق دو جداره، لیوان قهوه هم برای نوشیدنی های گرم و هم برای نوشیدنی های سرد مناسب است و آن ها را برای چندین ساعت گرم یا سرد نگه می دارد. درپوش پیچی کاربردی با دکمه ایمنی ضد نشتی است و تضمین می کند که مایع تنها با فشار دادن دکمه آزاد می شود. لیوان ترمو با ساختار 18/8 استیل ضد زنگ خود، بی بو و مقاوم است. برای طول عمر بیشتر، با دست بشویید. فلاسک قمقمه از مواد سالم و بدون BPA ساخته شده است. هیچ گونه آلاینده ای مانند فتالات یا مواد استروژنی ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل جک واتر اسپورت گنجایش 2 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه اسپورت مدل Owl-2000 با حجم 2 لیتر گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال قمقمه ای با گنجایش بالا هستند، میباشد. این قمقمه دارای 2 درب پیچی بزرگ و کوچک به همراه خروجی لوله ای جهت سهولت در نوشیدن بوده و جنس بدنه پلی کربنات و پلی پروپیلن میباشد. در این قمقمه از مواد پلاستیکی BPA Free استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک واکاکو مدل CUPPAMOKA ZN-2023 گنجایش 0.3 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بزرگتر از یک فنجان نیست، Cuppamoka یک سیستم قهوه دمی ساز (پور اُوِر) مسافرتی جمع و جور و سبک وزن است که باعث صرفه جویی فضا در کیف شما می شود. کاربری آسان، کاپاموکا به لطف قهوه ی قطره ای (دریپِر) درونی خود، به شما کمک خواهد کرد تا هرکجا که هستید از پودر قهوه ی خود بهترین کیفیت قهوه را به دست بیاورید. با استفاده از فیلتر های کاغذی مخروطی، دم کرده ی استخراج شده هر بار کاملاً زلال است. در لیوان استیل دو جداره ی ضد زنگ ذخیره و گرم نگه داشته می شود. شما می توانید برای ساعت ها از نوشیدن کامل یا جرعه جرعه ی قهوه خود از طریق درپوش ضد نشت برای نوشیدن لذت ببرید. توجه: Cuppamoka آب را گرم نمی کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه ماراتن مدل cool گنجایش 0.65 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین وسایل برای نگهداری و حمل نوشیدنی‌هایی مانند آب، شربت، آبمیوه و… در خارج از خانه، این قمقمه می باشد. این قمقمه گنجایشی برابر با 650 میلی‌لیتر دارد و گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره و در هنگام تمرین به حساب می‌آید. درپوش به‌کار‌رفته در این قمقمه به‌طور پیچی باز و بسته می‌شود و کاملا با کیفیت و آیندی میباشد در نتیجه خیالتان از حمل نوشیندی های ورزشی با این قممه داخل ساک راحت میباشد . بدنه این قممه از پلاستیک فرشده با کیفیت ساخته شده در برابر ضربه و فشار کاملا مقاوم میباشد و شکسته نمیشود ، همچین این قمقمه از مواد اولیه مرغوب قابل بازیافت و غیر سمی BPEA Free ساخته شده است در نتیجه استفاده از آن برای کودکان و بزرگسالان کامل ایمین بوده و به راحتی میتوانید نوشیندی های ورزشی و آب را با این محصول مصرف کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توپ شیکر کد GS-03 بسته سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از ورزشکاران، برای مصرف انواع مکمل‌های غذایی یا قرص‌ها از شیکر یا قمقمه ورزشی استفاده می کنند که در داخل این شیکر ها ممکن است صافی پلاستیکی یا فنر استیل باشد که برای میکس کردن هرچه بهتر محتویات درون شیکر استفاده می شود. حال ممکن است بعضی از این شیکر یا قمقمه ها این فنر را نداشته باشند و یا اینکه ورزشکار به هر علتی این ابزار کمکی را از دست داده باشد. توپ شیکر کد GS-3 بسته سه عددی یک ابزار کمکی است که در داخل شیکر یا قمقمه قرار میگید و به مخلوط شدن هرچه بهتر محتویات درون شیکر کمک می کند. جنس آن از استیل ضد زنگ و غیر سمی بوده که سلامت مصرف کننده را به خطر نمی اندازد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه ایون مدل EY-10 گنجایش 0.7 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برخلاف تصور اکثر مردم نوشیدن مایعات حین ورزش بسیار مهم و ضروری است. هنگام ورزش در اثر تعریق میزان مایعات بدن کم شده در نتیجه باعث غلظت خون و افزایش گرانروی می‌شود که متعاقب آن خون رسانی به قلب دشوار شده و قلب تحت فشار قرار می‌گیرد. در نتیجه سرعت و ضربان قلب بالا می‌رود. تعریق زیاد حین ورزش موجب کم آبی و گرمازدگی ورزشکار می‌شود و در پی تمام این موارد کاهش کیفیت فعالیت و آسیب به ورزشکار وارد می‌شود. این اتفاقات در مواردی مانند ورزش‌های بالای 30 دقیقه و طولانی مدت، ورزش‌های شدید، کوهنوردی،پیاده‌روی، دوچرخه سواری، کمپینگ و... اتفاق می‌افتد. در این هنگام داشتن یک بطری مناسب مایعات بسیار ضروری است. قمقمه ایون مدل EY-10 با ابعاد 24x10 سانتی‌مترو گنجایش 700 میلی‌لیتر بسیار مناسب برای تامین مایعات در حین فعالیت است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک هوشمند پرووان مدل PBS01 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با صنعتی شدن زندگی‌های امروزی میل به سفر و طبیعت‌گردی بین مردم افزایش پیدا کرده است؛ از این رو خرید تجهیزات سفر نیز در بازار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از این تجهیزات که علاوه بر استفاده در سفر برای استفاده در خودرو، باشگاه و زندگی روزمره اهمیت دارد، فلاسک است.فلاسک هوشمند پرووان مدل PBS01 دارای نمایشگر ال ای (LED) است که کارایی آن را نسبت به فلاسک‌های معمولی دو چندان کرده است. یکی از مشکلات فلاسک قدیمی، شیشه‌ای بودن جنس داخلی آن بود. این فلاسک با ساخت بدنه خارجی و داخلی استیل در برابر ضربه مقاوم بوده و دردسر فلاسک‌های قدیمی را ندارد.موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای آب تغییر نکند لازم است. فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه و دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما است که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LED آن از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.داخل این فلاسک یک صافی استیل قرار دارد که مانع مخلوط شدن دمنوش گیاهی و چای با آب می شود و شما به راحتی میتوانید توری یا صافی را از لیوان دمنوش ساز جدا کنید و بشورید. فلاسک هوشمند پرووان مایعات گرم را تا 6 ساعت و مایعات خنک را تا 12 ساعت با همان دما اولیه نگه میدارد. جنس این فلاسک از استیل ضد زنگ و مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فلاسک مدل 132 گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فلاسک تمام استیل 500 میلی لیتر جینگ پین ، با قابلیت نگهداری دما تا 24 ساعت در دمای 95 درجه دارای دسته نخی جهت حمل آسان و درب فشاری جهت جلوگیری از اتلاف دما که با کیفیت و متریال بسیار بالا تولید و عرضه شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل 109181 گنجایش 0.77 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه 109181 دارای دو خروجی نی و درب پیچی ساخته شده از بهترین متریال روز دنیا میباشد. حجم آن 770 میل است. از جنس تریتان ساخته شده است علاوه بر اینکه مقاومت این محصول را در برابر ضربه بالا برده است واکنش شیمیایی به آب نشان نمیدهد.در مقابل ضربه بسیار مقاوم میباشد. 100درصد آب بند و مناسب برای استفاده در کوله و کیف میباشد.حلقه حمل قمقمه علاوه بر زیبایی به سهولت استفاده از این محصول افزوده است.سری این محصول دارای قفل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه مدل Qitai گنجایش 1.8 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه از جنس پلاستیک می باشد. و این قمقمه داری بند و دستگیره می باشد . و کیفیت و این مدل قمقمه طراحی و زیبایی دارد. و به هیچ وجه آب از آن نمی ریزد. این قمقمه دو رنگ میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قمقمه کالنجی مدل TC282 گنجایش 0.250 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قمقمه پلاستیک نرم مدل شفاف بدنه‌ای از جنس فیلم 100% پلی اورتان ترموپلاستیک سیستم باز/بستن 50% پلی اتیلن، 50% دهانه پلی پروپیلن 100% سیلیکون که هیچگونه ضرری به بدن نمی‌رساند. این قمقمه با طراحی خاصی که دارد، در برابر نشت مایعات کاملا مقاوم است. این فلاسک با نرمی خود راحتی در هنگام حمل و نقل را ارائه می دهد. حلقه الاستیک برای حمل آسان در حین دویدن بسیار کاربردی می باشد. همچنان این قمقمه طوری طراحی شده است که صدای آب که تکان می خورد دیگر اذیت نمی شوید و دارای ظرفیت 250 میلی لیترمی باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیکر بلندر باتل مدل Shr Bot گنجایش 0.5 لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همزن سیمی BlenderBall که فقط در فنجان های لرزاننده BlenderBottle یافت می شود راز قدرت ProStak است. مواد خود را اضافه کنید، در بلندر بال بیندازید و تکان دهید. BlenderBall داخل بطری می‌چرخد و نوشیدنی‌های شما را هر بار با هم مخلوط می‌کند تا یک قوام یکدست شود. BlenderBall که از فولاد ضد زنگ درجه 316 برای جراحی ساخته شده است، طوری طراحی شده است که تا زمانی که از محتویات آن لذت ببرید، در بطری باقی بماند. فقط آب خوردن؟ با خیال راحت توپ را داخل آن بگذارید – هرگز زنگ نمی‌زند، تراشه می‌کند یا پوسته نمی‌شود. BlenderBottle ProStak ضد نشتی، قابل ارتقا و به طرز باورنکردنی قدرتمندی راه حل همه کاره برای ورزشکاران جدی است. همزن سیمی BlenderBall هر بار تکان‌های نرمی ارائه می‌دهد، در حالی که شیشه‌های منحصربه‌فرد Twist n’ Lock قابلیت گسترش فضای ذخیره‌سازی نامحدود را ارائه می‌کنند. سیستم درب کاملا مستقل با الهام از سیستم GoStak، ProStak دارای شیشه های Twist n’ Lock است که محتویات را با یا بدون بطری ایمن نگه می دارد. طراحی دسته حلقه حلقه منحصربه‌فرد ProStak که با کلاهک StayOpen ادغام شده است، حمل آن را آسان می‌کند و مکانی مناسب برای اتصال کلیدها در هنگام حضور در باشگاه ارائه می‌دهد. محفظه مخصوص ذخیره سازی قرص ها ویتامین ها و قرص ها را در حال حرکت، بدون استفاده از یک شیشه کامل مصرف کنید. سینی قرص منحصربه‌فرد در هر شیشه قفل می‌شود و فضایی برای قرص‌ها و پودر در یک شیشه ایجاد می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا