مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کاپشن زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کاپشن زنانه خوب و مقاوم میتواند شما را از یک زمستان سرد و برفی بدون سرماخوردگی عبور دهد و علاوه بر این یک زن خوش تیپ در فصل زمستان را در شما به وجود آورد، پس خرید یک کاپشن جدید زنانه برای شما می‌تواند یک چالش لذت‌ بخش باشد. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی درباره خرید این محصول بدست آورید.

انواع کاپشن زنانه

امروزه تنوع کاپشن زنانه به قدری بالا است که بسیاری از بانوان هنگام خرید کاپشن زنانه همواره مردد هستند که کدام مدل را انتخاب کنند. در ادامه برخی از کاپشن های زنانه را نام می بریم. از جمله:

  • کاپشن زنانه ورزشی یا اسپرت
  • کاپشن زنانه ساده یا کژوال
  • کاپشن زنانه لحافی
  • کاپشن زنانه کلاه‌ دار
  • کاپشن زنانه خزدار
  • کاپشن زنانه مدل شاینی
  • کاپشن زنانه اسلیپینگ بگ
  • کاپشن زنانه جیب‌ دار
  • کاپشن زنانه مخمل

نکات مهم خرید کاپشن زنانه

  • در زمان انتخاب انواع کاپشن زنانه به عایق و محافظ کاپشن توجه کنید. بهترین نوع عایق برای کاپشن ها از جنس الیاف مصنوعی، پشم شیشه، کرک یا پر است.
  • عایق و محافظ کاپشن در میان پارچه و آستر کاپشن قرار دارد.
  • وجود عایق در کاپشن ها باعث می شود که شما احساس سرما نداشته باشید.
  • محافظ ژیپ توسط پارچه ای در جلوی زیپ دوخته و با دکمه بسته می شود. همچنین از نفوذ باد و سرما به درون کاپشن جلوگیری می کند.
  • کاپشنی که عایق آن از جنس کرک یا پر است اگر خیس شود، برای استفاده دوباره از آن اجازه دهید کاملاً خشک شود.
  • کاپشن هایی که دارای جیب بزرگ هستند، به راحتی از دستان شما در برابر سرما محافظت می کنند. بنابراین به جیب های کاپشن ها دقت کرده و با توجه به سلیقه خود بهترین کاپشن زنانه را خریداری کنید.
  • کاپشن روی لباس های ضخیم پوشیده می شود، بنابراین در انتخاب سایز کاپشن دقت کرده و کاپشن های چسبان و تنگ خریداری نکنید.
  • انواع کاپشن زنانه چرم در ظاهر بسیار زیبا هستند اما بدن را در فصل سرما به خوبی گرم نمی کنند. کاربرد کاپشن های چرم برای زیبایی و شیک پوشی است. بنابراین اگر قصدتان از خرید کاپشن، زیبایی ظاهری است، کاپشن چرم خریداری کنید.
  • نوع دوختی که در بخش‌ های مختلف کاپشن به کار رفته، تأثیر فراوانی در ظاهر و زیبایی کاپشن دارد. همچنین نشانگر این است که برای طراحی و دوخت انواع کاپشن زنانه وقت و انرژی زیادی صرف شده است.
  • در انتخاب کاپشن زنانه به نخی که در کاپشن به کار رفته دقت کنید. استفاده از نخ‌ های بادوام و مرغوب نظیر نخ پلی‌ استری در زیبایی کاپشن تأثیر چشم گیری دارد و ظاهر آن را زیباتر نشان می دهد.
  • مدل دکمه ها، زیپ، سگک روی کاپشن و کمربند جزء تزئینات کاپشن است. بنابراین استفاده از این جزئیات به کاپشن ها جلوه و زیبایی دو چندان می دهد. کاپشن را از حالت سادگی و معمولی خارج می کند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن زنانه گفته شد، می توانید کاپشن زنانه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپشن زنانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل گیسو D2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو زنانه با طراحی بسیار شیک و مدرن، از پوست مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده است تا زیبایی و گرمای لازم را در روزهای سرد سال به شما هدیه کند. طرح آن، که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها در دنیای مد می‌باشد، این پالتو را به یک انتخاب ایده‌آل برای افزودن جسارت و شیک‌پوشی به استایل روزمره تبدیل کرده است. دارای بسته‌شدن جلو با زیپ و قفل‌های فلزی ظریف، این پالتو نه تنها کاربردی و راحت است، بلکه جزئیات آن نیز بیانگر دقت در طراحی و توجه به جزئیات می‌باشد. دو جیب جانبی به شما امکان می‌دهند تا وسایل شخصی خود را به آسانی حمل کنید و در عین حال، یک ظاهر مرتب و شسته رفته داشته باشید. این پالتو نه تنها یک انتخاب مد روز است، بلکه با توجه به استفاده از مواد مصنوعی، انتخابی مسئولانه نسبت به حیوانات و محیط زیست محسوب می‌شود. خواه برای یک دورهمی دوستانه یا یک جلسه کاری آماده می‌شوید، این پالتو گزینه‌ای عالی برای افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کت زمستانه زنانه نغمه مدل یقه پلنگی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو از پارچه بسیار مرغوب، لطیف و سبک فوتر ترک دوخته شده و در قسمت هایی از یقه و جیب ها نواری از پارچه مخمل پلنگی ترک بسیار زیبا کار شده که جلوه ای خاص به کار بخشیده است. در توضیح پارچه فوتر باید گفت، فوتر یک پارچه پشمی گرم، لطیف و سبک محسوب می شود. برای تولید پارچه فوتر، الیاف پشم درون هم کوبیده می شوند. به همین دلیل نسبت به پارچه های پشمی معمولی کاملا نرم و لطیف بوده و با توجه به داشتن الیاف پشمی و بافت خاص خود، بدن شما را گرم نگه می دارد. در واقع باد نیز به سختی از این الیاف عبور کرده و فوتر عایق خوبی برای سرما محسوب می شود. همچنین یکی از برجسته ترین ویژگی های پارچه فوتر، نسبت به سایر پارچه های پشمی، سبک بودن آن است.. در نتیجه شما به راحتی می توانید در ماه های سرد پاییز و زمستان از این پالتو استفاده کنید بدون اینکه احساس خستگی یا محدودیت داشته باشید. این پارچه چروک پذیری کمی دارد و معمولا نیاز به اتوکشی نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بارانی زنانه مدل ساران کد 9934 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بارانی‌ها از آن لباس‌هایی هستند که می‌توانند تیپ و استایل را از این‌رو به آن رو کنند. این لباس‌ها نوعی تشخص کلاسیک به صاحب‌شان می‌دهند.بارانی پوشاکی ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ آب که درهنگام بارش باران استفاده می شود.انواع مدل های بارانی دخترانه و زنانه یکی از واجبات فصل پاییز و زمستان هستند زیرا مناسب این فصل ها هستند و می تواند ما را در برابر باد و بارانی حفظ کند. بارانی معمولا با هر نوع لباسی به خوبی ست می شود. کلاه آن قابل جدا شدن است و با زیپ بسته میشود که میتوان به صورت جلوباز هم استفاده کرد.داخل کار دارای آسترکشی میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پافر زنانه جوتی جینز مدل دورو کد 858516 رنگ سرمه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پافر دورو زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جیب: دو جیب مورب در جلو؛ در هردو رو پافر دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل دارای بند قابل تنظیم، چاک به همراه زیپ در کناره های لباس دارد. قد لباس: برای سایز M، در حدود 91 سانتی متر است. قد مدل 165 سانتی متر، وزن 52 کیلوگرم و سایز M پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ‌های این پافر دورو سرمه‌ای و کرم روشن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن زنانه اسمارا مدل 13377974 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن اسمارا بسیار گرم و نرم و لطیف آمیخته ای از 100 درصد پلی استر می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است سایزبندی این لباس بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشان دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن زنانه بلو موشن مدل PGR2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کاپشن فوق العاده سبک وزن و راحت ، از تولیدات برند بلوموشن آلمان ، که یکی از بهترین برند های پوشک دنیاست می باشد و دارای دوجیب بیرونی زیپ دار مخفی است . زیپ کاپشن ، SBS با کیفیت بسیار بالا می باشد و بسیار با دوام است . این کاپشن صد در صد ضد آب و آب گریز و مناسب فصول بهار ، پاییز است . الیاف داخلی کاپشن صد در صد پنبه و رویه بیرونی و آستر داخلی صد در صد پلی استر است . این کاپشن بی نهایت سبک وزن و راحت و کم حجم است و هنگام استفاده حس راحتی فوق العاده ای میدهد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید لباس زیر زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن زنانه مدل گلوری کد 4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاپشن زنانه یا کاپشن دخترانه مدل گلوری فری سایز 36 الی 44 جنس با کیفیت بسیار بالا در رنگ های متنوع و تنخور بسیار راحت و شیک دارد. مناسب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پافر زنانه جوتی جینز مدل کلاهدار کد 85858 رنگ آبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پافر کلاه‌دار زنانه از برند جوتی جینز، با پارچه‌ای ساده و نرم از جنس الیاف 100% نایلون به بازار عرضه شده است‌. پافر یقه ایستاده، دو جیب عمودی زیپ‌دار در جلو دارد و با زیپ بسته می‌شود. در قسمت داخلی این پافر بدون آستین، آستری از جنس الیاف 100% پلی‌استر دوخته شده است و دارای دوخت در تمام لباس و روی آستر است؛ همچنین، کلاه آن با زیپ قابلیت جدا شدن دارد. قواره آن متناسب است. قد کاپشن برای سایز M، در حدود 90 سانتی‌متر باید در نظر گرفت. بر اساس استانداردهای شستشوی ارائه شده برای مراقبت از پارچه این لباس، شستشو باید توسط دست، به صورت مجزا، در آبی با حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد، بدون استفاده از سفیدکننده انجام شود. خشک‌شویی پافر توصیه نمی‌شود. پارچه لباس نیاز به اتوکشی دارد و حداکثر دمای اتو باید در حدود 110 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود. پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نایلون است. جنس الیاف آستر: 100% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: کم است. جیب: دو جیب عمودی زیپ دار در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه جداشونده با زیپ، دوخت در سراسر لباس و آستر دارد. قد کاپشن: برای سایز M، در حدود 90 سانتی متر است. برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این پافر آبی است. پافر کلاه دار زنانه جوتی جینز JootiJeans یک انتخاب متفاوت برای استایل‌های خاص شماست. پافری که با رنگ جذاب خود، استایل شما را از رنگ‌های خنثی و مرسوم جدا می‌کند و به آن حال و هوایی سرزنده و شاداب می‌بخشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ایران بورکی مدل 00fw1-4-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم‌ترین پوشاکی که وجود آن‌ها برای روزهای سرد زمستان ضروری است، پالتو‌های زنانه و مردانه هستند. این نوع لباس‌ها بسیار کاربردی و در انواع متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که بسته به استایل و نیاز هر شخصی قابل تهیه و استفاده هستند. پالتو زنانه ایران بورکی مدل 00fw1-4-1، دارای جنس فوتر است. پارچه‌های پشمی و فوتر از بهترین جنس‌ها برای دوخت پالتو‌ هستند. این نوع پارچه‌ها به صورت عایق عمل کرده و باعث نگه داشتن گرمای بدن می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این نوع پارچه‌ها می‌توان به دوام بسیار بالا و همچنین عدم چروک شدن آن‌ها نیز اشاره کرد. قد این محصول بلند بوده و دارای فرم راسته است. این پالتوی زنانه یقه‌های برگردان دارد و قابل استفاده به صورت روزمره و همچنین مهمانی‌ها است. در قسمت جلویی این لباس پنج دکمه وجود دارد که نحوه‌ی بسته شدن این پالتو نیز از طریق همین دکمه‌ها است. پالتو زنانه ایران بورکی مدل 00fw1-4-1 بسیار گرم، راحت و سبک بوده و همین ویژگی‌ها موجب محبوبیت بسیار زیاد این محصول شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه رجحان مدل 2302J خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه رجحان با بهره گیری از با کیفیت ترین چرم طبیعی و بهترین و ظریف ترین دوخت و جدیدترین مدلهای روز، یکی از شیک ترین و در عین حال راحت ترین و سبک ترین پالتوهای چرم موجود در بازار می باشد که به دلیل دباغی گیاهی چرم، باعث شده عاری از هرگونه ایجاد حساسیت قارچی باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر یقه ارشال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه فوتر یقه آرشال رنگ شتری انتخابی جذاب برای استایل پاییزی و زمستانی خانم‌های شیک پوش است. جنس فوتر ترک پالتو، رنگبندی خاص شتری و آسترکشی خوب باعث محبوبیت این طرح پالتو شده است. جنس فوتر به دلیل بافت خاص خود جزو بهترین جنس برای پالتو هست. فوتر گرما را به‌خوبی در خود نگه می‌دارد و باعث می‌شود سرمای بیرون در پاییز و زمستان به بدنتان منتقل نشود. طرح یقه آرشال و قواره زیبای این پالتو به استایل زمستانی و پاییزه شما جذابیت بالایی می‌بخشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف پول چرم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار رنگ طوسی با پارچه فوتر ترک دوخته شده و کیفیت و دوام بالایی دارد. فوتر یکی از بهترین‌ها پارچه‌ها برای دوخت پالتو به‌حساب می‌آید که به‌خوبی گرما را در بافت پارچه حفظ می‌کند. این پالتو زنانه شیک و زیبا آستر دار هست و ترکیب فوتر و آستر یک لباس گرم با تنخوری سبک و راحت ساخته است. کمربند جذاب و دمسه دوزی‌های پالتو در سرآستین‌ها، پایین پالتو و دور یقه زیبایی پالتو را دوچندان کرده است. رنگ پارچه پالتو با کمربند و دکمه روی آن ترکیبی چشم‌نواز ساخته‌اند. با خرید پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار رنگ طوسی شما صاحب یک استایل فوق‌العاده برای پاییز و زمستان می‌شوید که می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل چهارخونه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه پالتو کتان چهارخونه و بسیار با کیفیت بدون پرز و نخ کش شدن میباشد داخل پالتو و کلاه به طور کامل خز دوخته شده و بسیار گرم و مناسب فصل پاییز و زمستان میباشد این پالتو در دو سایز (40-42) و (44-46) میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل تورین کد 05 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو فوق از پشم چهارخانه دوخته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. پالتو آستر کشی شده است و دارای کمربند چرمی میباشد. رنگ پالتو سرمه ای و مشکی است. قد پالتو 78 سانتیمتر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اچ اند ام مدل N167n خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتوی زیبای زنانه، محصول برند اچ اند ام است که به رنگ سفید مشکی ارائه شده و دارای آستر می باشد. این محصول با یک بند از بغل بسته می شود و دارای دو جیب است. جنس این پالتوی گرم، ترکیبی از 47 درصد پشم، 19 درصد پلی استر، 17 درصد اکریلیک، 16 درصد پلی آمید و یک درصد الاستین است. جنس آستر محصول ترکیبی از 55 درصد پلی استر و 45 درصد ویسکوز است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل مانلی کد 1154 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه سوییت بافت زیبا و خاصی دارند و به سادگی بر تن می نشینند . همچنین این پارچه ها به سادگی با انواع متخلف تیپ ها وفق داده می شوند . به عنوان مثال شما می توانید پالتوهای سوییت را با هر نوع شلوار و یا کفشی ست کنید . جنس پارچه سوییت پشت غواصی 480 گرمی و کیفیت آن بسیار بالا میباشد ، دکمه پنهان است و میتوان به صورت جلوباز هم استفاده کرد و کاملاََ پوشیده میباشد . سایزبندی آن از 44 تا 50 میباشد و مناسب برای بانوان سایزبزرگ است و دارای رنگبندی مختلف با آستین پفکی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا