کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

ظروف مسی از دیرباز در خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و به دلیل زیبایی، دوام و خواص مفیدشان، همچنان طرفداران زیادی دارند. اگر قصد خرید ظروف مسی را دارید، توجه به نکات زیر به شما کمک می‌کند تا انتخابی درست و باکیفیت داشته باشید. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی در نکته خرید همراهمان باشید.

نکات مهم هنگام خرید محصولات مسی

جنس مس

ظروف مسی باکیفیت بالا از ۱۰۰٪ مس خالص ساخته شده‌اند. این ظروف سنگین‌تر هستند و گرما را به طور یکنواخت پخش می‌کنند. از خرید ظروفی که با فلزات دیگر روکش مسی شده‌اند خودداری کنید، زیرا کیفیت و دوام پایینی دارند.

ضخامت مس

ضخامت مس به کار رفته در ظروف، بر کیفیت و ماندگاری آنها تاثیر می‌گذارد. ظروف ضخیم‌تر، سنگین‌تر و گران‌تر هستند، اما در عین حال بادوام‌تر بوده و حرارت را به طور یکنواخت‌تر پخش می‌کنند. برای ظروف پخت و پز، ضخامت حداقل ۱.۲ میلی‌متر و برای ظروف دکوری، ضخامت ۰.۷ میلی‌متر مناسب است.

قلع‌کاری مس

داخل ظروف مسی باید با قلع پوشانده شود تا از واکنش مس با غذا جلوگیری کرده و از مسمومیت مس جلوگیری کند. قلع یک فلز سفید نرم است که به مرور زمان ساییده می‌شود و نیاز به احیا دارد. ظروف مسی که با فلزات دیگر مانند نیکل یا استیل ضد زنگ قلع‌کاری شده‌اند، برای پخت و پز مناسب نیستند.

وزن مس

وزن ظروف مسی اصل نباید سبک باشد، زیرا نشان‌دهنده استفاده از ورقه‌های نازک مس است که دوام پایینی دارند.

دستگیره‌ها

اگر قصد خرید ظروف مسی مانند قابلمه را دارید، حتما نمونه‌هایی را انتخاب کنید که دستگیره داشته باشند. دستگیره‌ها باید محکم باشند تا بتوانید ظروف را به راحتی و با خیال راحت جابجا کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات نگهداری از ظروف مسی

  • ظروف مسی را بعد از هر بار استفاده با آب گرم و صابون ملایم بشویید.
  • از اسکاچ‌های زبر و سیم ظرفشویی برای شستن ظروف مسی استفاده نکنید، زیرا به قلع آنها آسیب می‌رسد.
  • برای خشک کردن ظروف مسی، از یک پارچه نرم استفاده کنید.
  • ظروف مسی را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • برای جلوگیری از کدر شدن ظروف مسی، می‌توانید از روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید محصولات مسی گفته شد، می توانید محصولات مسی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصول مسی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز شکلات خوری مسی آقاجانی مدل تشعیر کد PTV299 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنر ایرانی، محصول ظرافت، دقت، خلاقیت و حس زیبایی شناسی هنرمندان این سرزمین از گذشته تا به امروز است و گستره ای عظیم در بسیاری زمینه ها را شامل می شود. از آثار یافت شده این چنین به نظر می رسد که ایرانیان همواره برای ظروفی که از آن می خوردند یا می نوشیدند، ارزش بسیاری قائل می شدند و بنا به توانایی مالی آن را می آراستند. این شکلات خوری تشعیر نیز با الهام از همین سنت، در کارگاه خط تولید صنایع دستی آقاجانی تولید شده است. تمام مراحل طراحی و ساخت این شکلات خوری مانند دیگر ظروف و آثار تولیدی کارگاه تولید صنایع دستی آقاجانی، در کارگاه آقاجانی، انجام شده است. ارتفاع این شکلات خوری 25 سانتیمتر است و وزنی برابر 960 گرم دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جامدادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قندان مسی مدل نارین کد pyd خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وجود بعضی وسایل مانند کتری و قوری و قندان لازمه یک پذیرایی مجلل است، اگر قصد دارید در اولین قدم پذیرایی، مهمان‌هایتان را تحت‌تاثیر سلیقه و توجه‌خود به هنر ایرانی قرار دهید، « قندان مسی نارین زنجان» با فناوری نانومس ( نانو مس ، زیبایی و براقیت مس را ماندگار کرده و ضمن جلوگیری از اکسید شدن ظروف مسی با داشتن یون مس خواص مفید مس را حفظ می نماید، با استفاده از نانو مس ظروف مسی براقیت و زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و در مدت زمان کوتاه اکسید و سیاه نمی شود، بهترین راه شناخت نانو مس توجه به هولوگرام و عنوان نانو مس بر روی ظروف می باشد) محصولی خوش فرم، زیبا و جمع‌وجور ومنحصر بفرد برای شماست. محصولی متفاوت و زیبا که خانه تان را جلوه هایی از هنر های سنتی می بخشد . آنچه توانسته این ساخته‌ی دست هنرمندان زنجانی را از سایر محصولات مشابه متمایز کند طرح منحصر به فرد و چکش زنی هایی که بصورت ماهرانه توسط هنرمندان زنجانی صورت گرفته می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان می کند. و در پایان می توان گفت که امروزه ظروف مسی دارای طرفداران بسیاری هستند و بسیاری از افراد از این ظروف در آشپزخانه و به عنوان دکوری استفاده می کنند.از فواید این ظروف هم می توان به دارا بودن خواص پزشکی، طول عمر بالا، مقاوم بودن و.... اشاره کرد. ابعاد این قندان : (ارتفاع در حالت بسته بودن درب : 16 و طول : 10 و عرض : 10) سانتیمتر و وزن : 170 گرم میباشد .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا