کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

  • در قدم اول نیاز خود را مشخص کنید.
  • میزان بودجه خود را برای خرید در نظر بگیرید.
  • ترجیحا از وسایل با رنگ های شاد خریداری کنید تا روح را جلا دهند.
  • قبل از خرید نظرات دیگران را در مورد آن محصول جویا شده و با دقت بخوانید. این نظرات در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیرکذار باشد.
  • ترجیحا خریدی انجام دهید که نظرات مثبت بیشتری داشته است. زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده اند.
  • دقت کنید که محصول مورد نظرتان دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا باشد و در صورت نداشتن شرایط لازم، قابل بازگشت باشدتا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.
  • در برخی محصولات انتخاب برند معروف تر می تواند، انتخاب را آسانتر کند. زیرا عموماً تولیدکننده های به نام، اعتبار خود را با توید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ساعت خاتم کاری مدل سلطنتی کد 105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساعت خاتم کاری حاصل کنار هم چیده شدن منظم اضلاع هندسی بر روی سطح مورد نظر است که از جنس چوب، فلز یا استخوان می‌‌باشد و معمولا چوب‌‌ها نیز از درختان آبنوس، گردو، عناب، نارنج، کبوده و غیره هستند. ساعت خاتم کاری از جمله محصولاتی است که نه تنها جنبه‌‌ی تزئیناتی بلکه جنبه‌‌ی مصرفی خاص خود را دارد که برخی افراد ترجیح می‌‌دهند با خرید این گونه وسایل هم از کالای داخلی حمایت کنند و هم خاص‌‌ترین‌‌ها را در منزل و محل کار خود داشته باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن بی سیم کروماکی لند مدل MAD MIX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کروفون بی سیم کروماکی لند مدل go که توسط کروماکی لند برای تولید کننده های محتوا معرفی شده با دارا بودن فناوری نویز کنسلینگ و استفاده از چیپست R61 می تواند کیفیت صدای ویدیو و محتوا های صوتی شما را بسیار بهبود ببخشید.میکروفون بی سیم go شارژی بوده و توانایی ذخیره انرژی تا 8 ساعت نیز دارد.دقت داشته باشید که جهت اطمینان از اصالت محصول بر روی محصول یک عدد هولوگرام امنیتی با لوگو کروماکی لند قرار گرفته و همچنین بر روی کل محصول لوگو کروماکی لند قرار گرفته و محصول اصلی در بسته بندی اصلی کروماکی لند قرار دارد.این محصول و با دارا بودن سه درگاه خروجی قابل استفاده برای تمامی دستگاه ها از جمله : دوربین ، انواع موبایل ، لپ تاپ و... می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس سماور ذغالی 19 پارچه برنجی مدل شماره 6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخصوص دکوراسیون و تزئینات منازل لوکس و جهاز و هدیه بوده و همچنین قابل استفاده با ذغال و تهیه چایی آتشی و پذیرایی می باشد . جنس سماور برنج خالص می باشد. در وزن و قیمت اعلام شده ، وزن و قیمت استکان شیشه ای در نظر گرفته نشده است. اندازه اسمی 3/5لیتر بوده، اما بدلیل وجود تنوره داخل سماور حجم آب مفید حدود 2/5لیتر می باشد. به علت دست ساز بود وجود برخی فرورفتگی های ریز روی محصول طبیعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی سیاه قلم طرح تمنای آب کد 07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این اثر در قالب سیاه قلم هایپر رئال طراحی و اجرا شده است.جنس مقوا و سایر مواد اولیه که در خلق این اثر مورد استفاده قرار گرفته است،همه از برند های معتبر می باشد که کیفیت و نیز طول عمر اثر را بالا میبرد. میتوانیم نقاشی را یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه معرفی کنیم،چرا که در کنار ارزش های دیگر ارزش معنوی نیز دارد و جالب تر اینکه روی دیوار مادام جلوی چشمان عزیزانمان است و یاد آور روزهای خوش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سه تار آوای مولانا مدل فاخر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سه‌تار در ابتدا از خانواده‌ی ساز تنبور بود؛ اما امروزه آن‌ را از دسته‌ی تار می‌دانند. این ساز که از آن بیشتر در تک‌نوازی‌ها استفاده می‌شود، در قدیم دارای 3 تار بوده؛ اما درگذر زمان یک سیم دیگر به آن اضافه‌ شده است. این سیم در توالی سیم‌ها، سیم سوم است و مشتاق نامیده می‌شود. سه تار آوای مولانا مدل Mr26 با بدنه از چوب توت، صدایی غنی و تأثیرگذار تولید می‌کند. چوب توت در عین سبکی و انعطاف‌پذیری بسیار مقاوم و مستحکم است. در ساخت دسته این سه‌تار و برای عدم تاب‌خوردگی و شکستی از چوب گردو استفاده‌شده است. چوب گردو به دلیل چگالی بسیار زیاد و دوام و مقاومت بسیار بالایی که دارد، بسیار مناسب برای ساخت و طراحی دسته ساز است. فشار سیم‌ها، لمس انگشتان و عوامل محیطی می‌توانند به‌راحتی دسته سه‌تار شمارا تحت تأثیر قرار بدهند و در زمان کوتاهی ساز شمارا با مشکلات عدیده‌ای همراه کند، اما چوب گردو دوام و استحکام دسته را در طولانی‌مدت تضمین می‌کند. برای پایداری و نگه‌داری کوک دقیق در این سه‌تار از گوشی‌هایی از جنس شمشاد و پایه برنجی استفاده‌شده است. برای دوام و ارتعاش بهتر در قسمت شیطانک این ساز از استخوان طبیعی و در سیم گیر از چوب شمشاد استفاده‌شده است. به همراه این محصول یک کیس محافظ نیز عرضه شده است. این کیس دارای بخش داخلی مستحکمی بوده تا فشار و ضربه به بخش بیرونی کیس، نتواند آسیبی به سه‌تار وارد کند. برای حمل سه‌تار با این کیس می‌توانید از دسته‌ها یا بند دوشی آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتاب The Psychology of Trading اثر Brett N. Steenbarger انتشارات Wiley خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتاب The Psychology of Trading: Tools and Techniques for Minding the Markets اثر Brett N. Steenbarger، سال انتشار 2003، به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از روش‌های روانشناختی، بهترین راه برای تجارت انجام دهید. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از روش‌های روانشناختی، بهترین راه برای تجارت را انتخاب کرد. این کتاب نشان داده است که چگونه با استفاده از روش‌های روانشناختی، می‌توان بهترین راه برای تجارت را انتخاب کرد. همچنین، این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با توجه به روش‌های روانشناختی، بهترین راه برای تجارت انجام دهید. این کتاب نشان داده است که چگونه می‌توان با استفاده از روش‌های روانشناختی، بهترین راه برای تجارت را انتخاب کرد. همچنین، این کتاب به شما امکان می‌دهد تا با توجه به روش‌های روانشناختی، بهترین راه برای تجارت انجام دهید. این کتاب به عنوان یکی از کتاب‌های موفق برای تجارت به شما امکان می‌دهد تا بهترین راه برای تجارت انجام دهید. نویسنده این کتاب، Brett N. Steenbarger، همچنین کتابهای موفق دیگری را نیز نوشته است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی اکسیر کد V03 زمینه نقره ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کلکسیون از مجموعه فرش های ماشینی اکسیر می باشد هم چنین این مجموعه ، دارای طرح‌هایی جدید و شگفت انگیز و بی نقص می باشد در این مجموعه تجلی از درخشش و زیبایی با طرح‌ های اصیل ایرانی ترکیب شده است این کلکسیون با بهره‌گیری از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه روانه بازار شده‌ است تک تک کارها پس از بافت با دقت و ظرافت خاص زیر نظر کارشناسان متخصص فرش کنترل می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس سماور ذغالی 5 پارچه برنجی مدل توپی دسته ماهی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حجم سماور 6 لیتر می باشد. جنس سرویس برنجی با کیفیت عالی می باشد. رنگ همیشه ثابت می باشد قابل استفاده با زغال میباشد مناسب جهیزیه عروس و داماد و چیدمان زیبا و تزئینات مناسب شیک است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو برجسته مدل بانو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی بانو این تابلو دارای برجستگی هایی دارد که به صورت کلاژ روی این محصول کار شده سایز این اثر هنری 80x100 سانتی متر است و یک عدد از این کار موجود است و فوق العاده برای دیوار و فضا های دارک زیبا است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نخ و نقشه تابلوفرش مدل 25234 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری ( عددی) تابلوفرش دستبافت با تعداد 360 گره و 510 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 92 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نخ و نقشه تابلوفرش مدل 2284 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نخ و نقشه کامپیوتری تابلوفرش دستبافت با تعداد 800 گره و 350 رج در جشمار 50 که این طرح دارای 53 رنگ می باشد.طراحی و رنگبندی جذاب و زیبا مناسب برای بافندگان تابلوفرش و هنرجویان و علاقمندان به رشته قالیبافی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی بهشتی مدل یونیک کد 8473 زمینه آبی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

طراحی مدرن- وینتیج کلکسیون یونیک به صورت منحصر به فرد و توسط طراحان مجموعه فرش بهشتی انجام می شود. کلکسیون یونیک با تار و پود پنبه- پلی استر و خاب ویسکوز- پلی استر با ماشین بافندگی به عرض 3 متر به صورت عرضی بافت و ریشه سرخود تولید می شود.مجموعه یونیک پس از بافت به صورت تخصصی رنگرزی می شود و قابلیت تولید در هر رنگ سفارشی را دارد. کلکسیون یونیک نگاهی مدرن و ساختار شکن به فرش ایرانی است. هر رنگ از این کلکسیون نماینده و هویت یک نگاه منحصر به فرد به حیات است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن داینامیک جاس مدل 1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میکروفن های جاس از تولیدات کشور کره هستند. این میکروفن‌ها همیشه جزو گزینه های انتخابی اکثر مداحان بوده و همواره در ردیف میکروفن های با کیفیت قرار گرفته اند.قیمت مناسب، کیفیت بالا و خوش دست بودن از جمله ویژگی های کلیدی جاسکو محسوب می شود که آنان را در بین محبوب ترین میکروفن‌ها قرار داده است.میکروفن‌های جاسکو 1000 همانند مدل 3000 و 3500 دارای پاسخ فرکانسی گسترده و وضوح صدای بی نظیر است. جاس بدنه این میکروفن خود را از استیل طراحی کرده است تا در برابر ضربه‌های نه چندان سخت و سایر آسیب‌های معمول از قطعات داخلی و حساس حفاظت کند. سَری میکروفن نیز با رویه مشبک فلزی مستحکم پوشیده شده تا حفاظتی همه جانبه فراهم شود.میکروفن داینامیک جاسکو برای اجراهای زنده نظیر مداحی، خوانندگی، کنفرانس یا سخنرانی و استودیو انتخاب مناسبی بوده و عملکرد قابل قبولی از خود نشان خواهد داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو فرش دستباف مدل انعکاس رودخانه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو فرش منظره انعکاس رودخانه که با بهترین مصالح کرک و ابریشم در رج 50 تولید گردیده از طبیعی ترین مناظر موج.د در حوزه ی تابلو فرش دستبافت می باشد که با دقت در تمام جزئیات یک اثر منحصر به فرد را به یادگار گذاشته است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کیف مدرسه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قندان سنگی ایکس پروداکتس مدل X Pot خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قندان ایکس پروداکتس ساخته شده از سنگ طبیعی می باشد که با مهارت بسیار کوپ های کنده شده از دل کوه به محصولات سنگی تبدیل شده اند و در نهایت دقت و ظرافت توسط هنر دست شکل داده شده ،نقش و نگار سنگ و دقت و ظرافت در تولید و طراحی ، آن را به یکی از زیباترین تابلوهای طبیعی با نقاشی پروردگار تبدیل نموده است.علاوه بر نهایت دقت در طراحی و زیبایی، به اندازه، وزن و تناسبات این محصول نیز بر اساس فاکتور های ارگونومیک فکر شده است ، سبک خاص و اصالت ، این محصول را به یکی از محصولات پر طرفدار گالری های بین المللی تبدیل نموده است. این نکته قابل توجه است که از هر محصول فقط یک عدد وجود دارد ،محصول بعدی از لحاظ اندازه و متریال یکی است ولی طرح و نقش سنگ در هر محصول فقط و فقط منحصر به صاحب آن محصول می باشد.خصوصیت قابل توجه این محصول این است که نور را از خود عبور می دهند و در صورتی که نوری در داخل و یا زیر محصول قرار دهید رنگ و آب تازه ای پیدا می کند و کیفیت جذاب و جدیدی را رقم می زند.با استفاده از این محصول حس خاصی از لوکس بودن احساس خواهید کرد و این تلفیق در هنر و طراحی است که آن را به یک محصول صادراتی با کلاس بین المللی تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی فرش مشهد طرح لچک ترنح کد 802079 زمینه نقره ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش طرح 802079 نقره ای از محصولات 1200 شانه فرش مشهد می­باشد که با تراکم طولی 3600 تولید شده است. به طور کلی تراکم عرضی فرش را شانه آن می‌گویند. شانه فرش عموما برحسب تعداد گره رنگ در هر متر حساب شده و عامل اصلی تعیین قیمت فرش ماشینی به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر می‌شوند. برای مثال اگر فرش 1200 شانه معرفی می شود در 10 سانتی متر از «عرض» فرش باید 120 گره وجود داشته باشد. تراکم طولی نیز شبیه همان تراکم عرضی است با این تفاوت که آن را در نیمه «طولی» فرش محاسبه نموده و سپس در 2 ضرب می‌کنند یعنی زمانی که گفته می‌شود فرشی تراکم 3600 دارد به این معنی است که در 10 سانتی متر از طول فرش باید 180 گره وجود داشته باشد. طرح 802079 نقره ای نیز همچون دیگر فرش‌های تولید شده در شرکت فرش مشهد از الیاف 100 درصد اکریلیک بایر آلمان بافته شده است. این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت و دوام فرش ماشینی، الیاف یه کار رفته در آن می‌باشد. امروزه الیاف فرش عمدتا یا از جنس اکریلیک ساخته می‌شوند ، یا از ابریشم مصنوعی (همان پلی استر) و یا ترکیبی از این دو که در این میان، نخ‌های اکریلیک به خاطر برخورداری از عمر طولانی تر، ثبات رنگ بیشتر در مقابل نور و شستشو، مقاومت بیشتر در برابر حرارت و حفظ ظاهر و زیبایی فرش در طول زمان، از جایگاه بالاتری برخوردارند. تعداد رنگ­­های به کار رفته در آن 8 رنگ می­باشد که با ظرافت و زیبایی خاصی با هم ترکیب شده­ اند. طرح 802079 نقره ای فرش مشهد در زمره طرح های لچک ترنج طبقه بندی می­شود. بیشتر فرش‌هایی که در ایران تولید می‌شوند نمونه‌ای از طرح ترنج هستند که با حاشیه‌ای پهن در اطراف و طرحی بیضی یا دایره در میان مشخص می‌شوند. این نوع طرح از معماری ساختمان‌های سده آخر دوره اشکانیان الهام گرفته شده است و نمادی از حیاط ساختمان‌های آن دوره است. لچک‌های فرش باغچه‌های سبزی کاری خانه‌ها و بیضی وسط حوض حیاط است. بطور کلی می‌توان گفت که نقش و نگارهای فرش زبان گویای یک فرش می‌باشند و بدون آن‌ها فرش مرده است. در فرش ایرانی (و تحت تأثیر آن در عمده فرش‌های جهان) در حد فاصل حاشیه‌ها، نوار ها یا خط‌های باریکی، ‌گاه تنها با یک ردیف گره وجود دارد که قالی بافان غرب ایران به آن‌ها آبراه می‌گویند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی گابل مدل FRIENDS کد 233153003 به همراه جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت گابل (Gabol) در سال 1965 میلادی در والنسیا اسپانیا تأسیس شده و با تمرکز بر اصل رضایت‌مندی مشتریان، صداقت و کیفیت از سال 1983 فعالیت‌های خود را به‌صورت جهانی گسترش داد. محصولات این کشور از سال 1387 وارد بازار ایران شدند، درحال حاضر شرکت گابل تولیدات خود را به بیش از 65 کشور دنیا صادر می‌کند، نام گابل Gabol برگرفته از Ga ابتدای نام موست شرکت و Bol مخفف Bolsa به معنای کیف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز استودیو مدل DLF82L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز استودیو مدل DLF82L یک میز نسبتا بزرگ با طول 140سانتیمتر و پایه های ضریدری، جهت کار میکس، مسترینگ (صدابرداری) طراحی شده است ولی با توجه به بازدهی کاریردی آن می توان برای هر فعالیتی از این میز استفاده کرد. میز استودیو مدل DLF82L با توجه به نیازهای لازمه یک صدابردار امکان جانمائی همه لوازم در آن داده شده است در همین راستا میتوانید تصاویر محصول را ببینید و متوجه بشوید که انواع لوازم جانبی مانند (کارت صدا، میدی کنترلر، ساب و اسپیکر مانیتورینگ، کیبورد، کیس، مانیتور و ...) در چه قسمتهایی جانمایی شده اند. جنس این میز لترون (ملامینه) است و برای خرید جنس ام دی اف MDF دیگر محصولات دلفان را ببینید. همه امکانات و اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، لطفا برای انتخاب رنگ دلخواه نمونه رنگ در تصاویر را بررسی کنید. اندازه های میز در تصاویر محصول ثبت شده لطفا بر حسب ابعاد مانیتور و میدی کنترلر خرید میز استودیو خود را نهایی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ملودیکا هوهنر مدل Fire خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ملودیکا «هوهنر» (Hohner) مدل «فایر» (Fire) یک ساز بادی حرفه‌ای و خوش‌رنگ از برند هوهنر است. این ساز 42 سانتی‌متری، تنها 576 گرم وزن دارد. جنس بدنه و کلیدها در این ساز از پلاستیک است. این ساز قرمز و مشکی آتشی با طراحی منحصربه‌فردش، 32 کلید و محدوده‌ی صدایی 2.5 اکتاو را در اختیار نوازنده قرار می‌دهد. جنس خاص کلیدهای هوهنر فایر با ایجاد اصطکاک بین انگشتان و کلاویه‌ها، این ساز را به سازی خوش‌دست برای نوازندگان تبدیل کرده است. نواختن پیچیده‌ترین و سریع‌ترین ملودی‌ها با این ساز آسان است و پاسخگویی به دمش نوازنده با آن، در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد. محدوده‌ی صدا در ملودیکا فایر از فا اکتاو سوم تا دو اکتاو ششم است. این ساز همراه با شلنگ و قمیش عرضه می‌شود. «چونتو» و «رالف برندل» از نوازندگان مشهور این ساز، ملودیکا فایر را ساز موردعلاقه‌ی خود معرفی کرده‌اند. کیفیت مثال‌زدنی این ساز آن‌ را در زمره‌ی یکی از بهترین سازهای این دسته قرار داده و برای استفاده‌ی نوازندگانی از هر سن و سال مناسب است. فایر را می‌توانید در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها نواخته و احساسات اطرافیان را برانگیزید. خرید ملودیکا هوهنر فایر با درنظرداشتن برند شناخته‌شده، کیفیت ساخت بالا، وزن سبک و استفاده‌ی ساده و سریع، برای شما و کسانی که به یادگیری و نواختن سازهای بادی ساده علاقه دارند، منطقی خواهد بود. با توجه به قیمت نه‌چندان بالای فایر، می‌توانید این ساز را به دوستان نزدیک یا فرزندتان هدیه دهید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نمونه صوتی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سه تار مدل کهنه کاری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سه تار حرفه ای با مهر سهراب، کاسه و دسته این ساز با تکنیک کهنه کاری فیروزه ای رنگ امیزی شده است، در ساخت صفحه این سه تار از چوب اسپیروس و کاسه از چوب توت کهنه استفاده شده است، جنس دسته این ساز گردو تیره و گوشی ها نیز از گردو رنگ شده ساخته شده اند. همچنین دسته و کاسه این ساز جهت زیبایی بیشتر، با صدف ابالون تزئین شده و خرک نیز از چوب رزوود تراشیده شده است. جنس سیم گیر این ساز از چوب جوش کیکوم و سبک سیم گیر نیز سوزنی اجرا شده است که به راحتی کوک را نگه میدارد و درصد پاره شدن سیم از قسمت تابیده شده که در سیم گیر های قدیم مرسوم بود، در این حالت به صفر رسیده است و نگهداری کوک بسیار بالاتری نسبت به سیم گیر های شیار دار را داراست. از دیگر ویژگی های خاص این ساز میتوان به handrest یا استراحتگاه دست اشاره کرد زیرا که سهولت بسیار بیشتری را برای نوازنده به ارمغان اورده است به شکلی که نوازنده، در نوازندگی بلد مدت به هیچ عنوان در قسمت مچ دست خود احساس درد نخواهد کرد. الگوی این ساز هاشمی و کاسه ان نیز کوچک است و عرض دهانه ساز 13/8 سانتیمتر میباشد. سبک صدایی این ساز بم خوان بوده و حجم صدای بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از مواردی که به خاص بودن این ساز قوت میبخشد، تک بودن ان است زیرا تنها یک‌ نمونه از این ساز ساخته شده است. به همراه این‌ ساز، یک دست سیم اضافه، مضراب و هارد کیس تقدیم شما میشود تا با سهولت خاطر از ساز خود محافظ کرده و آن را جا به جا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سطل زباله براسیانا مدل 3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سطل تمام استیل پدالدار 3000 با حجم 5 لیتر مناسب جهت زیر میز و یا در سرویس بهداشتی ساخته شده از استیل درجه 1 میباشد.سطل زباله استیل براسیانا 5 لیتری مناسب جهت استفاده در سرویس بهداشتی و یا زیر میز ؛ دارای سطل داخلی پلاستیکی دسته دار میباشد.جهت حمل و جابجایی حلقه در پشت سطل وجود دارد که بتوان به راحتی جابجا نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل یونیکورن magical خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی یونیکورن شفاف کیف کوچکی است که در آن ابزار نوشتاری از جمله خط‌کش، پاک کن، خودکار، مداد، ماژیک و... را می گذارند و اغلب با زیپ باز و بسته می‌شود. جامدادی یونیکورن میتواند به عنوان کیسه ریاضی برای کودکان اول و دوم دبستان استفاده شود و چینه و چوب خط در آن قرار داده شود. همچنین این جامدادی یونیکورن به دلیل شفاف بودن قابل استفاده برای لوازم تزئینی دخترانه مثل دستنبد و گردنبند و ... می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل دخترانه کیتی کد 021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه این جامدادی زیبا که طرح شخصیت های کارتونی کیتی است از جنس پارچه مرغوب است که از داخل با آستر عایق حرارتی و رطوبتی لمینت (چسبیده ) شده و پشت جامدادی نیز از جنس برزنت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف رو دوشی گابل مدل Mint 224559 به همراه جامدادی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید یکی از دغدغه‌های نوجوانان این باشد که برای کلاس‌های غیردرسی و آموزشگاهی از چه مدل کیفی استفاده کنند که با کوله‌پشتی مدرسه یا دانشگاه آنها متفاوت باشد؟ خرید کیف‌های دوشی مدرسه‌ای گابل با قابلیت حمل کتاب، جزوه، لوازم تحریر و لپ‌تاپ راه‌کار مناسبی در این زمینه می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب یکی از کیف‌های دوشی مدرسه‌ای گابل که وزنی بسیار سبک دارند با خیالی آسوده وسایل مورد نیاز خود را در مسیر خانه تا آموزشگاه نگهداری و حمل نمایید. در واقع کیف‌های دوشی مدرسه‌ای گابل برای استفاده محصلین، دانشجویان و هنرمندان در مدل‌های متنوع دخترانه و پسرانه طراحی و تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا