زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید افتر شیو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید افتر شیو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

استفاده از افتر شیو پس از اصلاح، نه تنها به آرامش و التیام پوست شما کمک می‌کند، بلکه رایحه‌ای دلنشین و جذاب به شما می‌بخشد. اما انتخاب افتر شیو مناسب و استفاده صحیح از آن، نکاتی دارد که در این نکات مهم و راهنمای خرید افتر شیو در نکته خرید به آنها می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید افترشیو

  • نوع پوست خود را بشناسید: اگر پوست حساسی دارید، به دنبال افتر شیو بدون الکل و حاوی مواد تسکین دهنده مانند عصاره آلوئه ورا یا بابونه باشید. برای پوست های چرب، افتر شیو بدون چربی را انتخاب کنید که منافذ را مسدود نکند.
  • رایحه ای را انتخاب کنید که دوست دارید: افتر شیو در رایحه های مختلفی موجود است، بنابراین یکی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید. رایحه های محبوب شامل مرکبات، چوب و گیاهان هستند.
  • به مواد تشکیل دهنده توجه کنید: به دنبال افتر شیوی باشید که حاوی مواد مغذی مانند گلیسیرین، ویتامین E و آلوئه ورا باشد که به مرطوب شدن و تسکین پوست شما کمک می کند. از محصولاتی که حاوی الکل یا مواد مصنوعی هستند که می توانند پوست شما را تحریک کنند، خودداری کنید.
  • اندازه مناسب را انتخاب کنید: افتر شیو در اندازه های مختلف موجود است، بنابراین یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. اگر زیاد سفر می کنید، ممکن است بخواهید یک بطری کوچک را برای همراه داشته باشید.

برخی از برندهای محبوب افتر شیو

  • Nivea
  • Old Spice
  • Axe
  • Hugo Boss
  • Burberry
  • Acqua di Gio
  • The Body Shop
  • Kiehl’s
  • Jack Black
  • Tom Ford
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید افتر شیو گفته شد، می توانید افتر شیو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه افتر شیو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز افتر شیو آگیوا مدل Cologne کد 01 حجم 250 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افتر شیو جزو محصولات بهداشتی می باشد که هر فرد پس از اصلاح به آن نیاز دارد، در واقع افترشیو از ایجاد عفونت خراش و بریدگی که در زمان اصلاح رخ میدهد جلوگیری میکند این محصول حاوی آلانتوئین بوده و با خاصیت تغذیه کنندگی به کاهش احساس سوزش بعد از اصلاح کمک میکند همچنین اسپری ادکلنی پس از اصلاح اگیوا پوست را در برابر تحریک های بعد از اصلاح محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالم افتر شیو نیوآ مدل Sensitive Cool حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

«نیوآ» (Nivea) یکی از برترین و معتبرترین برندهای تولید مواد بهداشتی پوست است. این برند برای افراد با انواع مختلف پوست و سلیقه‌های مختلف محصولات پرکاربرد و مناسبی تولید کرده است. افتر شیو بالم برند نیوآ به‌عنوان خنک‌کننده‌ و طراوت‌دهنده‌ی پوست بعد از اصلاح صورت قابل استفاده است. اکثر مصرف‌کنندگان افترشیوها، این محصولات را برای ایجاد حس تازگی و آرامش پس از استفاده از آنها تحسین می‌کنند. مدل Sensitive این نوع افتر شیو با ترکیباتی خاص برای پوست‌های حساس ایده‌آل است و از هرگونه قرمزی و التهاب پوستی پس از مصرف جلوگیری می‌کند. وجود بابونه در افترشیو بالم نیوآ مدل Sensitive Cool به‌عنوان یکی از مهمترین گیاهان دارویی با خواصی از جمله ضدعفونی کردن پوست، رفع جوش و حساسیت‌های پوستی، ضد التهاب و ترمیم‌کننده‌ی سوختگی از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. افترشیو نیوآ خاصیت خنک‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد اما به دلیل نداشتن الکل، روی پوست ایجاد سوزش و التهاب نمی‌کند. مخزن شیشه‌ای این افترشیو با اندازه و وزنی مناسب به راحتی در دست جای می‌گیرد و استفاده از آن بسیار آسان است. بر خلاف دیگر افترشیوها، افترشیو بالم روی صورت اسپری نمی‌شود و می‌توانید آن را همانند لوسیون با دست روی صورتتان ماساژ دهید و از حس آرامش، خنکی و طراوتی که ایجاد می‌کند لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماساژور برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز افتر شیو نیوا مدل SENSITIVE RELIFE حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فتر شیو نیوآ سری من مدل سنسیتیو بلافاصله بعد از مصرف پوست را آرام و خارش آن را تسکین می دهد. و به دلیل ترکیب بابونه و هاملیس خشکی پوست را کاهش می دهد. این محصول فاقد الکل می باشد به همین دلیل بعد از اصلاح هیچ اثر سوزشی بر پوست باقی نمی گذارد و مناسب پوستهای حساس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا