اسباب بازی، کودک و نوزاد

نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کریر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کریر مناسب برای نوزاد، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار زیاد است و هر کدام ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر در نکته خرید، به موارد مهمی که باید برای خرید کریر در نظر داشته باشید، می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید کریر

ایمنی کریر
  • مهم‌ترین نکته در خرید کریر، ایمنی آن است: حتماً کریری را انتخاب کنید که دارای علامت استاندارد باشد. علامت استاندارد در ایران E است که باید روی بدنه کریر درج شده باشد.
  • سیستم کمربند ایمنی: کریر باید دارای کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم باشد تا به خوبی دور بدن نوزاد فیکس شود و در صورت تصادف یا ترمز ناگهانی، از او محافظت کند.
  • محافظ سر: کریر باید دارای محافظ سر باشد تا در صورت تصادف، از سر و گردن نوزاد محافظت کند.
راحتی کریر
  • فضای داخلی کریر: فضای داخلی کریر باید به اندازه کافی برای نوزاد جذب باشد و او در آن احساس راحتی کند.
  • وزن کریر: کریر نباید خیلی سنگین باشد، زیرا حمل آن برای شما دشوار خواهد شد.
  • پارچه کریر: پارچه کریر باید ضد تعریق و ضد حساسیت باشد تا پوست لطیف نوزاد را اذیت نکند.
قابلیت استفاده از کریر
  • قابلیت نصب بر روی کالسکه: برخی از کریرها قابلیت نصب بر روی کالسکه را دارند که این امر حمل و نقل نوزاد را برای شما آسان‌تر می‌کند.
  • قابلیت نصب در خودرو: برخی از کریرها به عنوان صندلی ماشین نیز قابل استفاده هستند و می‌توان آنها را در خودرو نصب کرد.
  • سهولت در استفاده: کریر باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوانید نوزاد را در آن قرار دهید و از آن خارج کنید.
  • نظر سایرین: می‌توانید نظرات سایر والدین را در مورد کریرهای مختلف مطالعه کنید تا در انتخاب خود به شما کمک کند.
قیمت کریر

قیمت کریرها در بازار متفاوت است. شما باید با توجه به بودجه خود، کریری را انتخاب کنید که از نظر کیفیت و کارایی، مناسب شما باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کریر گفته شد، می توانید کریر مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کریر ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر کونکورد مدل CONA0988 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، خوب می‌دانند هرچند نگهداری از فرزند داخل خانه و به‌ویژه وقت خواب بسیار سخت است، اما مراقبت از او در فضای بیرون از خانه مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر دارد. برای یک انتخاب مناسب قبل از هرچیز باید نیازهای خود و کودکتان را در نظر داشته باشید و پس از آن حتما معیارهایی مطابق با سبک زندگی‌تان را با محصول تطبیق دهید. کسانی که نمی‌خواهند در خانه فضای زیادی را به لوازم کودک اختصاص دهند یا افرادی که عاشق سفر هستند، بهتر است به فکر وسایلی باشند که کاربردی چندگانه دارند تا هم نگهداری از آنها فضای کمتری لازم داشته باشد و هم حملشان آسان‌تر شود. ست کالسکه و کریر مدل CONA0988 گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. محور جلو و عقب کالسکه نیز دارای کمک‌فنر است که از شوک‌های ناشی از حرکت در مسیرهای ناهموار جلوگیری می‌کنند. این ویژگی همراه با کمربند قابل‌تنظیم آن از سه نقطه ، امنیت بالایی را برای کالسکه ایجاد کرده است. همچنین از آنجا که می‌توانید شیب پشتی کودک را تنظیم کنید، راحتی هرچه بیشتر او را در حالت‌های نشسته و خوابیده تامین خواهید کرد. برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی بیشتر توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کالسکه رو به مادر قرار گیرند و از شش ماهگی به بالا بهتر است روی کودک به سمت خیابان باشد. از طرفی گفته می‌شود در هنگام پیاده‌روی در شب اگر روی کودک به سمت خیابان باشد احتمال ترسیدن و گریه کردن وجود دارد و در این حالت دیدن چهره مادر برای او احساس امنیت بیشتری خواهد داشت. به همین خاطر داشتن قابلیت قرار دادن کودک در هر دو جهت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است که در این محصول وجود دارد. لوازم جانبی مخصوص این ست کاور باران و کاور آفتاب‌گیر است که همراه با محصول ارائه می‌شود.به عنوان یک امتیاز دیگر باید اشاره کرد که پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه قابل شست‌وشو و محافظ در برابر اشعه فرابنفش هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Diamond -98 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه Diamond Electric بهترین کالسکه برای شما و نوزادتان است. پیشرفته ترین سیستم ترمز الکترونیکی آن این اطمینان را می دهد که کالسکه هرگز از شما دور نخواهد شد و فرزندان کوچک شما را ایمن نگه می دارد. کالسکه مجهز به حسگرهایی بر روی دسته است تا اطمینان حاصل شود که کالسکه تنها زمانی حرکت می کند که والدین آن را نگه داشته باشند. به محض رها کردن فرمان، ترمز الکترونیکی درگیر می‌شود و چرخ‌ها در جای خود قفل می‌شوند، این اطمینان را می‌دهد که کالسکه هنگام پیاده‌روی از تپه یا حتی در موقعیت‌های عادی روزمره دور نمی‌شود (این ویژگی می‌تواند خاموش یا روشن). همچنین مجهز به چراغ‌های جلوی سنسور لمسی است که می‌توان آن‌ها را برای تامین انرژی به باتری کالسکه متصل کرد، این امر برای اطمینان از ایمنی شما حتی در هنگام قدم زدن در شب است. یک کابل نوع c برای شارژ باتری ترمزهای الکترونیکی ارائه خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه مک لارن مدل Quest خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه‌ی «مک‌لارن» مدل «Quest» در ابعاد 107×47×78 سانتی‌متر با وزن 6.5 کیلوگرم طراحی شده است. دلیل این وزن نسبتا زیاد هم چارچوب و بدنه‌ی محکم آن است که امنیت را برای نوزاد و دوام و طول عمر را برای کالسکه به همراه دارد. قسمت پشتی این کالسکه قابلیت تنظیم دارد تا بتوان کودک را در بهترین شرایط در کالسکه نشاند. در آغوش گرفتن فرزند برای مدت طولانی، شما را خسته می‌کند. کالسکه علاوه‌براینکه وسیله‌ای برای جابه‌جاکردن کودک است، می‌تواند محل امنی برای خواباندن او نیز باشد. اگر به دنبال کالسکه‌ای جمع‌وجور برای سفر هستید، کالسکه‌ی مک‌لارن با ظاهر زیبا و کیفیت بالا می‌تواند نیازتان را برآورده کند. دسته‌ی عصایی این کالسکه به‌آسانی بسته شده و فضای کمی را اشغال می‌کند؛ بنابراین بهترین گزینه برای سفر است. هنگام خرید و قدم‌زدن می‌توانید نوزاد را در کالسکه قرار داده و به‌راحتی به گردش و خرید بروید. مک‌لارن مجهز به هشت چرخ و سایبان است؛ بنابراین اگر می‌خواهید در فصل تابستان از این کالسکه استفاده کنید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چون این کالسکه به‌راحتی کودک شما را از تابش نور خورشید حفظ می‌کند و ترمز روی چرخ‌های عقب هم به کنترل ساده‌تر آن کمک شایانی خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید صندلی غذاخوری کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
 

کالسکه مک لارن مدل Quest

معرفی برند Maclaren

مک لارن یک برند انگلیسی است که به تولید کالسکه و کریر برای نوزادان و کودکان می‌پردازد. محصولات این شرکت در بیش از 50 کشور دنیا با برند Maclaren فروخته می‌شوند. این شرکت در سپتامبر 2000 دچار بدهی بسیار سنگین شد که برای پرداخت بدهی‌هایش مجبور به فروش این کمپانی شدند و محل استقرار آن از (Long Buckby) به (Shenzhen) چین انتقال یافت.

Quest سبک و جمع‌وجور

    دوست دارید به پیاده‌روی بروید؟ ابعاد بزرگ کالسکه باعث شده تمامی فضای صندوق‌عقب خودروی شما گرفته شود؟ از حمل کالسکه‌های سنگین و بدقلق خسته شده‌اید؟ می‌توانید از کالسکه مک لارن مدل Quest استفاده کنید! این کالسکه با وزن سبک 6.5 کیلویی‌اش ابزاری مناسب برای والدینی است که به یک کالسکه‌ی سبک نیاز دارند تا بتوانند از آن در سفر یا پیاده‌روی استفاده کنند. این کالسکه با توجه به وزنش از آلومینیوم ساخته‌ شده و بسیار راحت به‌صورت عصایی جمع شده و روی شانه قرار می‌گیرد. کالسکه Quest ظاهر زیبایی دارد و بسیار محکم است. می‌توان از این کالسکه‌ی 107 سانتی‌متری برای نوزادان از بدو تولد تا وزن 15 کیلو استفاده کرد.

Quest یک کالسکه ایمن

    این کالسکه‌ی اسپرت با وجود کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای‌اش می‌تواند کودک را از پنج نقطه مهار کند. کمربندها علاوه‌برداشتن پوشش نرم که روی بدن قرار می‌گیرد، باید از طرف هر دو شانه، دو طرف کمر و بین پای کودک عبور و آن را مهار کند. کمربند این محصول این قابلیت را دارد. علاوه‌بر وجود کمربند ایمنی پنج‌نقطه‌ای این مدل دارای ترمزهای قفل‌دار روی چرخ‌های عقب است و چرخ‌های جلوی آن به‌صورت چرخشی هستند.

دارای صندلی چهارحالته و راحت

    کالسکه‌ی کوییست مک لارن دارای حالت‌های خواب با قابلیت تنظیم است؛ به‌طوری‌که می‌توان آن را در حالت خوابیده‌ی کامل برای نوزادان تازه‌متولدشده یا در حالتی که نوزاد خواب است، استفاده کرد. نشیمن این کالسکه دارای یک قابلیت ویژه است. می‌توان آن را برای راحتی ساق پای کودک بلندتر کرد. این کالسکه روکشی از جنس مایکرو فایبر پلی‌استر دارد که ضدحساسیت بوده و به‌راحتی جدا می‌شود و قابل‌شست‌وشوست.

دارای سایبان بزرگ و آفتاب‌گیر

    این کالسکه دارای سایبان بوده و کاملاً آفتاب‌گیر است. سایبان آن ضدآب و ضد اشعه‌ی UV است. می‌توان آن را در جهات مختلف تنظیم کرد. یک سبد متناسب در قسمت زیرین کوییست طراحی‌ شده است تا وسایل ضروری کودک را در آن قرار دهید. علاوه‌بر وجود سبد در قسمت زیرین کالسکه، یک جیب بزرگ هم در قسمت پشتی آن وجود دارد که می‌توانید وسایل ضروری فرزند دلبندتان را در آن قرار دهید. این کالسکه دارای کاور باران است؛ بنابراین در روزهای بارانی هم می‌توانید همراه فرزند دلبندتان یک پیاده‌روی لذت‌بخش را تجربه کنید، بدون آنکه کوچولوی دوست‌داشتنی‌تان خیس شود.

جمع‌بندی

استفاده از کالسکه باعث می‌شود که کودکان بتوانند به‌راحتی محیط اطراف خود را ببینند. این تماشا برای بچه‌ها بسیار لذت‌بخش است و به آن‌ها در کشف محیط پیرامونشان کمک می‌کند. علاوه‌براین نوزاد از خوابیدن در کالسکه لذت می‌برد. هنگام بی‌قراری حرکات یکنواخت کالسکه آن‌ها را تسکین می‌دهد. استفاده از یک کالسکه با قابلیت‌های متنوع و راحت به مادران کمک می‌کند تا از همراهی با فرزندانشان لذت ببرند. وزن سبک و تاشدن کالسکه در انتخاب آن بسیار مهم است. Quest به‌راحتی تا می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا کمتر از کودک خود غافل شوید. معمولاً زمانی که کودک را از کالسکه پیاده می‌کنید، به‌خاطر این جابه‌جایی شروع به بهانه‌گیری می‌کند و اگر تاکردن کالسکه بخواهد با زحمت همراه شود، ممکن است شما را عصبی کند. کالسکه بعد از تاشدن باید مناسب فضاهایی شود که قرار است در آن قرار بگیرد. کالسکه‌ی Quest را می‌توان پس از تاشدن در صندوق‌عقب خودرو قرار داد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل عصایی دو قلو diba خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه دو قلوی دسته عصایی دلیجان مدل دیبا از جمع و جور ترین کالسکه های عصایی ساخت ایران می باشد.وزن نسبتا سبک و جمع شدن طولی و سایبان قابل جدا شدن از مزیت های این کالسکه می باشد.هر طرف این کالسکه تحمل وزن تا 18 کیلو سر جمع 36 کیلو را دارا می باشد.چرخ های جلوی این کالسکه قابلیت چرخش سیصدو شصت در جه را دارد.این کالسکه برای ایمنی هر چه بیشتر کودک دارای کمربند 5 نقطه ای دارد.دسته های این کالسکه قابلیت چرخش در چهار قسمت مختلف را دارد.سایبان های این کالسکه می توانید مجزا برای هر کودک استفاده کنید. این کالسکه به دلیل حجم کم بعد از جمع شدن در رده کالسکه های سبک عصایی قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه مدل Z3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که میدانید کالسکه در جا به جایی کودک شما و همچنین راحتی شما و فرزند دلبندتان بسیار موثر میباشد به همین ما علت خرید یک کالسکه ایمن و همچنین پر کاربرد را به شما توصیه میکنیم.کالسکه فوق دارای دسته چمدانی میباشد و جمع شوی فوق العاده کوچکی نسبت به بقیه کالسکه ها دارد که شما میتوانید حتی این کالسکه را داخل کابین هواپیما نیز با خود ببرید. کالسکه مدل Z3 قابلیت تنظیم 3 درجه ای حالت خواب را دارد که شامل حالت خواب کامل ، نیمه لمیده و نشسته میباشد و همچنین برای راحتی کودک شما قابلیت تنظیم 3 درجه ای جلو پا را دارد. پارچه این کالسکه نیز دارای فوم سرد برای جلو گیری از تعریق کودک میباشد. از دیگر قابلیت های این کالسکه میتوان به بازو بسته شدن گارد کالسکه ، جمع شو ی آسان نیز اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Tarz -62 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه جیکل تارز یک کالسکه بچه به همراه با یک ساک لوازم کودک از برند جیکل است که ست کالسکه تارز هست و قابل نصب به دسته کالسکه . به همراه یک آداپتور که به وسیله آن می‌توان کریر جیکل را به کالسکه متصل کرد. و سیت کالسکه قابلیت تغییر به حالت رو به مادر یا رو به محیط را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه کیکابو مدل Libro_2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول دارای قاب آلومینیومی سبک است. سیستم تاشو سریع و آسان دارد. قفل خودکار اتوماتیک، پارچه ملانژ نرم و سایبان قابل تنظیم بزرگ در 3 موقعیت دارد. از دیگر ویژگیهای این محصول ضربه گیر سپر با قابلیت جدا شدن است. صندلی نرم و پهنی دارد. سیستم مهارتی پنج نقطه ای و کیف حمل و نگهدارنده لیوان از دیگر مشخصات این محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Life 360 -45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم انداز جیکل این است که محصولاتی را در اختیار والدین قرار دهد که ارزش زیادی برای آنها دارد و والدین را تا حدودی آسان می کند ، و کالسکه Life 360 ​​نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولا این کالسکه بسیار جمع و جور است و در هر خودرویی جا می شود و همچنین سبک وزن است که می توان آن را به راحتی بلند و حمل کرد. اندازه کوچک کالسکه Life به شما امکان می دهد آن را در هواپیما نیز با خود ببرید. در مرحله دوم ، صندلی 360 درجه می چرخد. این امر به ویژه برای زمانی که شما نیاز دارید فرزندتان رو به روی شما قرار گیرد یا جلو باشد ، ضروری است ، نیازی به بلند کردن صندلی و چرخاندن آن ندارد ، که می تواند یک کار دشوار باشد. با یک دکمه ساده ، قفل را آزاد کنید ، می توانید صندلی را به راحتی رو به جلو یا خود بچرخانید. کالسکه Life می تواند با کریر جیکل مدل Pluto ما ست شود تا به یک سیستم مسافرتی تبدیل شود. اکثر والدین خرید کالسکه بزرگ برای نوزادان خود را متوقف می کنند ، سپس تصمیم می گیرند که بعداً یک گزینه سبک تر خریداری کنند. سازگاری آن با صندلی ماشین ، بدین معنی است که نیازی به خرید کالسکه دیگر نخواهید داشت ، می توانید تا 4 سالگی (22 کیلوگرم) برای نوزادان خود استفاده کنید. تاشو و باز کردن کالسکه آسان است و یک سبد خرید بزرگ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Life360 -90 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم انداز جیکل این است که محصولاتی را در اختیار والدین قرار دهد که ارزش زیادی برای آنها دارد و والدین را تا حدودی آسان می کند ، و کالسکه Life 360 ​​نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولا این کالسکه بسیار جمع و جور است و در هر خودرویی جا می شود و همچنین سبک وزن است که می توان آن را به راحتی بلند و حمل کرد. اندازه کوچک کالسکه Life به شما امکان می دهد آن را در هواپیما نیز با خود ببرید. در مرحله دوم ، صندلی 360 درجه می چرخد. این امر به ویژه برای زمانی که شما نیاز دارید فرزندتان رو به روی شما قرار گیرد یا جلو باشد ، ضروری است ، نیازی به بلند کردن صندلی و چرخاندن آن ندارد ، که می تواند یک کار دشوار باشد. با یک دکمه ساده ، قفل را آزاد کنید ، می توانید صندلی را به راحتی رو به جلو یا خود بچرخانید. کالسکه Life می تواند با کریر جیکل مدل Pluto ما ست شود تا به یک سیستم مسافرتی تبدیل شود. اکثر والدین خرید کالسکه بزرگ برای نوزادان خود را متوقف می کنند ، سپس تصمیم می گیرند که بعداً یک گزینه سبک تر خریداری کنند. سازگاری آن با صندلی ماشین ، بدین معنی است که نیازی به خرید کالسکه دیگر نخواهید داشت ، می توانید تا 4 سالگی (22 کیلوگرم) برای نوزادان خود استفاده کنید. تاشو و باز کردن کالسکه آسان است و یک سبد خرید بزرگ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه جیکل مدل Life 360 - 94 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چشم انداز جیکل این است که محصولاتی را در اختیار والدین قرار دهد که ارزش زیادی برای آنها دارد و والدین را تا حدودی آسان می کند ، و کالسکه Life 360 ​​نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولا این کالسکه بسیار جمع و جور است و در هر خودرویی جا می شود و همچنین سبک وزن است که می توان آن را به راحتی بلند و حمل کرد. اندازه کوچک کالسکه Life به شما امکان می دهد آن را در هواپیما نیز با خود ببرید. در مرحله دوم ، صندلی 360 درجه می چرخد. این امر به ویژه برای زمانی که شما نیاز دارید فرزندتان رو به روی شما قرار گیرد یا جلو باشد ، ضروری است ، نیازی به بلند کردن صندلی و چرخاندن آن ندارد ، که می تواند یک کار دشوار باشد. با یک دکمه ساده ، قفل را آزاد کنید ، می توانید صندلی را به راحتی رو به جلو یا خود بچرخانید. کالسکه Life می تواند با کریر جیکل مدل Pluto ما ست شود تا به یک سیستم مسافرتی تبدیل شود. اکثر والدین خرید کالسکه بزرگ برای نوزادان خود را متوقف می کنند ، سپس تصمیم می گیرند که بعداً یک گزینه سبک تر خریداری کنند. سازگاری آن با صندلی ماشین ، بدین معنی است که نیازی به خرید کالسکه دیگر نخواهید داشت ، می توانید تا 4 سالگی (22 کیلوگرم) برای نوزادان خود استفاده کنید. تاشو و باز کردن کالسکه آسان است و یک سبد خرید بزرگ دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر کونکورد مدل Wanderer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افرادی که به‌تازگی صاحب فرزند شده‌اند، خوب می‌دانند هرچند نگهداری از فرزند داخل خانه و به‌ویژه وقت خواب بسیار سخت است، اما مراقبت از او در فضای بیرون از خانه مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر دارد. شاید به همین خاطر بوده که وسایلی مثل کریر و کالسکه به مرور زمان وارد فهرست حذف‌نشدنی لوازم کودک شده‌اند و هرروز هم انواع و مدل‌های مختلفی از این محصولات وارد بازار می‌شوند. هر یک از این محصولات با کاربری‌ها و امتیازات متفاوت برای نیازهای متفاوت عرضه شده است. برای یک انتخاب مناسب از میان محصولات متکثر این بازار قبل از هرچیز باید نیازهای خود و کودکتان را در نظر داشته باشید و پس از آن حتما معیارهایی مطابق با سبک زندگی‌تان را با محصول تطبیق دهید. کسانی که نمی‌خواهند در خانه فضای زیادی را به لوازم کودک اختصاص دهند یا افرادی که عاشق سفر هستند، بهتر است به فکر وسایلی باشند که کاربردی چندگانه دارند تا هم نگهداری از آنها فضای کمتری لازم داشته باشد و هم حملشان آسان‌تر شود. مدل wanderer ست کالسکه و کریر کونکورد گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. از این مجموعه می‌توانید چهار عملکرد کالسکه، کریر، ساک حمل و ساک نوزاد را انتظار داشته باشید. مکانیزمی که برای جمع و تا کردن کالسکه این مجموعه طراحی شده بسیار مبتکرانه است و اندازه آن را پس از تا شدن بسیار کوچک می‌کند. فرآیند تا شدن کالسکه و همچنین نصب و جداسازی کریر به‌خاطر مجهز بودن این مجموعه به عملکرد travel system با سرعت زیادی انجام می‌گیرد. قابلیت نصب کریر برای همه کالسکه‌ها ارائه نمی‌شود و به همین خاطر واجد این ویژگی بودن را باید از امتیازات این محصول به شمار آورد. ساک حمل نوزاد نیز به‌راحتی قابل نصب بر روی کالسکه است. این ویژگی باعث می‌شود با اشغال کردن حجمی به اندازه یک کالسکه همزمان لوازم جاگیری مثل کریر را در سفر یا مهمانی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های کم‌نظیر کالسکه حاضر، داشتن رفلکتور دید در شب روی هر چهار چرخ است که آن را برای پیاده‌روی‌های شبانه مناسب می‌کند. محور جلو و عقب کالسکه نیز دارای کمک‌فنر است که از شوک‌های ناشی از حرکت در مسیرهای ناهموار جلوگیری می‌کنند. این ویژگی همراه با کمربند قابل‌تنظیم آن از سه نقطه ، امنیت بالایی را برای کالسکه ایجاد کرده است. همچنین از آنجا که می‌توانید شیب پشتی کودک را تنظیم کنید، راحتی هرچه بیشتر او را در حالت‌های نشسته و خوابیده تامین خواهید کرد. برای نوزادان از بدو تولد تا شش ماهگی بیشتر توصیه می‌شود که هنگام استفاده از کالسکه رو به مادر قرار گیرند و از شش ماهگی به بالا بهتر است روی کودک به سمت خیابان باشد. از طرفی گفته می‌شود در هنگام پیاده‌روی در شب اگر روی کودک به سمت خیابان باشد احتمال ترسیدن و گریه کردن وجود دارد و در این حالت دیدن چهره مادر برای او احساس امنیت بیشتری خواهد داشت. به همین خاطر داشتن قابلیت قرار دادن کودک در هر دو جهت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کالسکه خوب است که در این محصول وجود دارد. لوازم جانبی مخصوص این ست کاور باران و کاور آفتاب‌گیر است که همراه با محصول ارائه می‌شود. به عنوان یک امتیاز دیگر باید اشاره کرد که پارچه‌های استفاده شده در این مجموعه قابل شست‌وشو و محافظ در برابر اشعه فرابنفش هستند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فلاسک کودک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر دلیجان مدل هیرو پرو بدنه طلایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه هیروپلاس یکی از محصولات با کیفیت شرکت دلیجان می باشد که تمامی استانداردهای لازم محصولات کودک را با سطح بالایی کسب نموده است. این محصول به صورت ست کالسکه ، کریر و کیف لوازم کودک ارائه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل مینی پرو بدنه نقره ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتی اگر شما یک پدر یا مادر خستگی‌ناپذیر باشید، همیشه و در همه جا نمی‌توانید با یک کودک در آغوش به کارهای خود رسیدگی کنید! نیاز به کالسکه در طول سفر، پیاده‌روی‌های طولانی، مهمانی‌ها و هنگام خرید کاملا ًمحسوس است. کالسکه مینی محصولی است که با حجم کم در حالت جمع شده می تواند همواره همراه شما باشد کالسکه مینی دلیجان کاملا مناسب مسافرت های خودرویی و یا با حمل و نقل عمومی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کالسکه و کریر دلیجان مدل هیرو بدنه مسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه‌ی سرویس کالسکه هیرو دلیجان اولین محصول ایرانی که فابلیت سیت کالسکه به کریکات را دارد. این محصول دارای ظرفیت وزنی 15 کیلوگرم بوده و قابلیت کریکات و ظرفیت وزنی 15 کیلوگرمی این محصول را برای استفاده نوزادان از بدو تولد تا حدود 3 سالگی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این کالسکه می‌توان به قابلیت رو به مادر و رو به جلو محصول اشاره کرد. پشتی این محصول قابلیت تنظیم در سه حالت مختلف را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سایبان قابل تنظیم محصول اشاره کرد. چرخ‌های جلوی این محصول قابلیت چرخ 360 درجه و حرکت مستقیم را دارد. همچنین این قابلیت را دارد تا بتوان کریر را رو کالسکه نصب کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه تویست شیک مدل TOUR مسافرتی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه یکی از لوازمی است که در موقعیت‌های مختلفی نظیر پارک، پیاده‌روی، مسافرت و مهمانی راحتی زیادی را برای والدین و کودکان فراهم می‌آورد. از این‌رو یکی از اصلی‌ترین لوازمی است که هنگام خرید سیسمونی باید مدنظر داشته باشید. در این میان انتخاب یک کالسکه بادوام و باکیفیت نیز بر روی راحتی و سلامت کودک تأثیر زیادی دارد. کالسکه تویست شیک مدل Tour یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین کالسکه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید گردشی جذاب در مکان‌های مختلف داشته باشید. این سری از کالسکه‌های تویست شیک طبق مد روز طراحی شده‌اند و در کنار طراحی مدرنی که دارند، بسیار راحت هستند. در نتیجه تنها کافیست کودک را در کالسکه Tour تویست شیک قرار دهید، کمربند کودک را متصل کنید و با استفاده از دسته‌ تعبیه شده کالسکه را به حرکت دربیاورید. چرخ‌های کالسکه قابل چرخش هستند و انعطاف‌پذیری زیادی را در حرکت به شما خواهند داد. در صورت توقف نیز می‌توانید قفل‌های چرخ کالسکه را به‌راحتی باز کنید تا در هنگام توقف نیز ایمنی لازم برای کودکان‌تان را فراهم آورید. سایبان کالسکه بچه تویست شیک به‌عنوان یک محافظ عمل می‌کنند و راحتی زیادی را برای کودکان فراهم می‌آورند. شما والدین عزیز به‌راحتی می‌توانید با بالا و پایین کردن سایبان (به‌صورت یک دستی) با توجه به میزان نور آفتاب و وضعیت آب‌وهوا ، شرایط مناسبی را برای کودکان‌تان فراهم کنید. قسمت نشیمن کالسکه فضای مناسبی به کودک شما می‌دهد. بنابراین حتی در زمستان نیز با پوشیدن لباس‌های گرم‌تر مشکلی از نظر فضا نخواهید داشت. همچنین برای بهبود جریان هوا و دید کودک نیز یک قسمت توری نیز بر روی سایبان تعبیه شده است. کودکان دلبندتان را در دو حالت خواب کامل و نیمه خوابیده می‌توانید در کالسکه تویست شیک مدل Tour بژ رنگ قرار دهید. بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید قسمت نشیمن کالسکه را تنظیم نمایید. علاوه‌بر این، ساک لوازم کودک یا خریدهای سنگین خود را نیز می‌توانید در سبد حمل کالسکه تویست شیک قرار دهید. سبک حمل کالسکه تا 3 کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. وزن این کالسکه بادوام و مستحکم تنها 7 کیلوگرم است، بنابراین شما والدین عزیز برای جابه‌جایی و استفاده از آن دچار مشکل نخواهید شد و می‌توانید به‌صورت یک دستی نیز کالسکه را باز و بسته کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل مینی پرو بدنه طلایی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حتی اگر شما یک پدر یا مادر خستگی‌ناپذیر باشید، همیشه و در همه جا نمی‌توانید با یک کودک در آغوش به کارهای خود رسیدگی کنید! نیاز به کالسکه در طول سفر، پیاده‌روی‌های طولانی، مهمانی‌ها و هنگام خرید کاملا ًمحسوس است. کالسکه مینی محصولی است که با حجم کم در حالت جمع شده می تواند همواره همراه شما باشد کالسکه مینی دلیجان کاملا مناسب مسافرت های خودرویی و یا با حمل و نقل عمومی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل max خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کودکان تا زمانی که به راه افتادن بیافتن و بتوانند بدون کمک حرکت کنند، نیازمند به یک کالسکه راحت و امن هستند. وجود کاسکه والدین را از بیرون بردن کودک بسیار راحت می‌کند. کالسکه دلیجان مدل max دارای قابلیت جمع شدن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید آن را جمع کنید. دسته این کالسکه به صورت دسته عصایی است که کالسکه مسافرتی دسته عصایی نام گرفته است. حجم کم این محصول بعد از جمع شدن، حمل آن را برای مسافرت یا گذاشتن در خودرو شخصی بسیار آسان و راحت کرده است. همچنین این کلسکه برای بردن در داخل هواپیما و قطار بسیار مناسب است. دسته عصایی این کالسکه کودک، راه بردن آن را در حالت عادی برای والدین بسیار لذت‌بخش کرده است. از ویژگی‌های خاص این محصول تنظیم پشتی نشیمنگاه، جاپایی قابل تنظیم، داشتن کاور پای زمستانی اشاره کرد که این کلسکه را تبدیل به محصولی بسیار خوب و راحت می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل مینی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول ویژه دارای وزن سبک 7.5 کیلوگرمی می باشد که مزیت بسیار مهمی در برای والدین امروزی می باشد. ابعاد جمع شو و وزن سبک این محصول را برای مسافرت های هوایی و ریلی و حتی با خودرو مناسب می کند. علاوه بر استفاده در سفر ویژگی های این محصول را می توان به راحتی داخل شهر استفاده کرد. در این محصول 8 عدد چرخ بسیار روان در نظر گرفته شده است. که حرکت در مسیر های ناهموار را بسیار ساده و راحت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه دلیجان مدل UFO eco خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه دلیجان مدل یوفو اکو دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی است. از قابلیت‌های کالسکه می‌توان به تنظیم ارتفاع دسته، جای لوازم روی دستگیره، قابلیت رو به مادر شدن، سبد لوازم در زیر کالسکه، قابلیت تنظیم نشیمن‌گاه در سه حالت خوابیده نیمه خوابیده و نشسته، قابلیت تنظیم جلو پایی، سینی غذاخوری و محافظ، قابلیت جمع شدن کامل، دارای تشک ضد تعرق و ضد حساسیت، کمربند ایمنی چند نقطه ای، پارچه‌ی با کیفیت، دارای 6 چرخ با روکش EVA، دارای ترمز، قابلیت چرخش 360 درجه چرخ‌های جلو اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا