خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

  • به طور معمول لوازم مصرفی خودرو و موتورسیکلت دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می‌شود لوازمی را خریداری کنید که مخصوص نوع و مدل وسیله ی شما طراحی و تولید شده است.
  • سعی در انتخاب و خرید محصولات با برندهای مطرح داشته باشید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار خود را با تولید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.
  • همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم ارزان قیمت برای وسیله ی نقلیه خود هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم را داشته باشید.
  • در صورت خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات دارای نظرات سایر کاربران با تجربه خرید مشابه هستند تا بتوانید اطمینان خاطر خود را درباره محصول انتخابی افزایش داده و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فضای ماشین به دلیل اینکه فضای بسته و کوچکی است خیلی زود بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد؛ مخصوصا خودروهایی که برای حمل و نقل مسافر استفاده می‌شوند. برای رفع این مشکل و همین طور لذت بردن از بوهای خوش بهترین راه حل، تهیه یک خوشبو کننده است. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 یک خوشبو کننده هوا بوده که بر روی کاپ هولدر خودرو قابل نصب است و می‌تواند به کمک کیت رایحه‌های عطری که داخلش وجود دارد بوی مطبوعی را در فضا پخش کند. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 دارای ابعاد و وزن مناسبی است. جنس بدنه آن نیز ترکیبی از فلز و پلاستیک PP بوده که در برابر ضربه و فشار مقاوم است. به خاطر عملکرد نانو، خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 رایحه به صورت 360 درجه منتشر شده توسط آن به صورت ماندگار بوده و به هر گوشه فضای ماشین می‌رسد. این محصول می تواند تا 95.3 درصد از بوی بد داخل ماشین را از بین ببرد. هر کدام از رایحه ها حجمی به اندازه 30 میلی لیتر دارد که میزان دوام آن کاملا بستگی به استفاده شما دارد. دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 دارای 2 خروجی برای انتشار رایحه است که باعث می شود در زمان برابر نسبت به مدل های تک خروجی رایحه بیشتری از دستگاه خارج شود. می توانید با لمس نشانگرهای روی خوشبو کننده انتخاب کنید از کدام خروجی رایحه پخش شود. اسپری رایحه در دستگاه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل BS-CX007 به صورت اتوماتیک انجام می شود. به این معنا که به کمک سنسور تعبیه شده در آن روشن شدن ماشین را با شناسایی لرزش تشخیص داده و به هنگام روشن شدن خودرو، آن هم روشن شده و بعد خاموش شدن خودرو وارد حالت آماده به کار می‌شود. همچنین شما می‌توانید با اتصال به نرم افزار موبایل Baseus حجم مه پخش شونده، مدت زمان پاشش آن و دیگر تنظیمات را تغییر دهید. به این صورت که بوسیله اپلیکیشن می‌توانید زمان اسپری رایحه تولیدی، زمان بین هر پاشش، انتخاب رایحه و دیگر تنظیمات را انجام داد. این محصول مجهز به باتری با ظرفیت 700 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 30 روز در حالت آماده به کار قرار بگیرد. این باتری از طریق درگاه Type C قرار گرفته روی بدنه شارژ می شود. داخل پک این محصول علاوه بر خود دستگاه دو کیت رایحه (متشکل از Berlin Cologne و Morning Mint) و یک کابل شارژر Type C وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو مارشال مدل MH12 سایز 205/60R14 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک مارشال یکی از برندهای تابع لاستیک کومهو کره است و در واقع لاستیک کره ای مارشال برند دوم لاستیک سازی کومهو می باشد. مارشال برای ساخت لاستیک‌هایش از تمام اصول کره‌ای استفاده می‌کند و در نهایت لاستیکی مقرون‌ به‌صرفه می‌سازد که طول عمر بالای دارد. لاستیک مارشال حاصل یک ترکیب عالی است؛ همه چیز برای ساخت آن در نظر گرفته می‌شود تا بهترین لاستیک برای رانندگی در جاده و مسافت‌های طولانی خلق شود. لاستیک‌های فوق‌العاده نرم مارشال برای استفاده در جاده‌ها طراحی شده‌اند و با استفاده از آج‌های محکم در سراسر بدنه، کشش فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارند. محصولات مارشال با دقت خاص در مراکز فنی این شرکت طراحی می شوند و دارای راحتی فوق العاده ، عملکرد متعادل ، طول عمر بالا و مصرف سوخت کمتر هستند. استفاده از الگوی آج نامتقارن در طراحی های این برند باعث بالا رفتن عملکرد این تایرها در سطوح خیس و بارانی می شود، به طوری که در تست های انجام شده توسط Auto Express، لاستیک های مارشال از بین 15 برند لاستیک دیگر، در شرایط جاده ای خیس و بارانی عملکرد عالی در ترمزگیری داشته و همچنین در جاده های پر پیچ و خم نیز این عملکرد را حفظ کرده است، به طوری که برندهای بزرگ جهانی مانند : بریجستون ، گودیر و دانلوپ را در این زمینه شکست داده است. ترکیبات سیلیس به کار رفته در آج این لاستیک نه تنها چسبندگی در سطوح مرطوب را بهبود می بخشد بلکه مقاومت بالایی از ترکیب لاستیکی را در برابر پاره شدن و کشش فراهم می کند و نیز مقاومت غلتشی را کاهش می دهد. شعار اصلی مارشال حفظ کیفیت با کمترین قیمت است. لاستیک سایز 205/60R14 مارشال کره چهارفصل و تولید سال 2023 مناسب انواع خودروهای پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس، رانا، رانا پلاس ، کوئیک ، روآ، پروتون ویرا، دوو اسپرو، دوو سیلو، ، مزدا 323 و میتسوبیشی گالانت می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شمع خودرو ان جی کی مدل BKR7EIX بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شمع فوق محصولی از شرکت «ان جی کی» (NGK) است. این شرکت به دلیل تولید شمع‌های باکیفیت، اعتبار زیادی کسب کرده است و اصالتی ژاپنی دارد. یکی از نقاط قوت این شمع، تکنولوژی ساخت قسمت جرقه‌زنی آن است. این بخش از شمع، حالتی باریک و سوزنی‌شکل دارد و این موضوع باعث بهبود فرایند جرقه‌زنی در دما و فشار بالا می‌شود. این شمع از نوع سرد بوده و کد حرارتی آن بالاترین کد حرارتی موجود یعنی 7 است. آلیاژ فلزی به‌کاررفته در ساخت شمع فوق از نوع ایریدیوم است که می‌تواند در دمای بالا، عمل جرقه‌زنی را به شکل مناسبی انجام دهد. این فلز خواصی مانند پلاتین دارد و فلزی کم‌یاب محسوب می‌شود. شمع مدل «BKR7EIX» پایه‌ای کوتاه دارد و برای خودروهایی مانند پژو پارس، 405، L90، ساندرو، ماکسیما، زانتیا، تیبا، برلیانس، H30 Cross، انواع سمند، تویوتا کرولا مدل 2005، پروتون، ریو و پژو 206 تیپ 2 و 3 و غیره مناسب است. در طراحی این محصول بصورت همزمان از دو الکترود مثبت و منفی ایریدیومی استفاده شده است و هدف از طراحی این محصول افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت خودرو میباشد و حداکثر کاهش صدای موتور از مزیتهای آن است. شمع‌های ایریدیومی مقاومت دمایی بالاتری نسبت به شمع‌های پلاتینیومی دارند و به‌همین علت این نوع شمع‌ها از طول عمر بالاتری برخوردارند. شمع‌های ایریدیومی معمولا دارای الکترود سوزنی با دقت و قدرت جرقه‌زنی بالا هستند که موجب منظم کار کردن موتور و در نتیجه بهبود احتراق و مصرف بهینه سوخت در خودرو میشوند. با استفاده از شمع های سوزنی NGK تغییرات محسوسی در کارکرد و بازدهی موتور خودرو احساس خواهید کرد که از جمله آنها میتوان به افزایش شتاب، رفع کپ، کم صدا شدن موتور، یکنواختی و نرمتر کار کردن موتور، افزایش کشش در سربالایی و غیره اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کمک فنر خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیت کلاچ شایان صنعت مدل تیپ 5 مناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت کلاچ پژو 206 شایان صنعت شامل دیسک، صفحه و بلبرینگ می باشد. این محصول مناسب ماشین های مدل 1392 به بالا است زیرا دیسک قوی و قطوری داره وبا گیربکس های طرح فرانسوی با کاور کوچک سازگاری ندارد زیرا دیسک کلاچ به پوسته ی گیربکس برخورد میکند و باعث ایجاد مشکلاتی میشود. کیت های کلاچ شایان صنعت جزو مرغوب ترین لوازم های جانبی انتقال قدرت بین موتور و چرخ ها می باشد در کشور و به نسبت بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار کیفیت بسیار بالاتری را برخور دار بوده است و رضایت مشتریان را جلب کرده. اطلاعات کارخانه سازنده طی سال های اخیر بعد از برجام شرکت های خودروساز داخلی یعنی سایپا و ایران خودرو عمدتا در خطوط تولید از محصولات شرکت شایان صنعت استفاده کرده اند. در مدل های جدید تر بهبودهایی را شاهد بودیم و این روزها دیسک و صفحه های شایان صنعت در خدمت رسانی به مشتریان داخلی با جدیت در کوشش است. برای جمع بندی باید بگوییم دیسک و صفحه های ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی با توجه به قیمتی که دارند کاملا صرفه اقتصادی نشان می دهند و در بعد کیفیتی به ندرت مواردی داشته ایم که بلافاصله پس از نصب خودرو دچار مشکل گردد. مزیت دیگر دیسک و صفحه های ایرانی خدمات پس از فروش آنهاست به واقع اگر شما از محصولات شایان صنعت، که تولید داخلی است استفاده کنید و به هر علتی در ابتدای نصب و راه اندازی به مشکل بخورید و واقعا علت آن کیفیت قطعه باشد به راحتی می توانید آن را از طریق نمایندگان شرکت پیگیری و قطعه جایگزین بگیرید ولی این مسئله در مورد هیچ یک از برندهای خارجی به دلیل نبودن نماینده قانونی در کشور امکانپذیر نیست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قطعات جلوبندی خودرو کد 3001 مناسب برای پژو 206 مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو از قسمت‌های مهم و حیاتی اتومبیل است که باعث حفظ تعادل خودرو در حال حرکت خودرو میاشد. سلامت و عملکرد صحیح سیستم تعلیق خودرو راحتی بیشتری را برای سرنشینان اتومبیل به همراه می آورد. سیستم جلوبندی خودرو، حرکت را در ناهمواری‌ها، چاله‌ها، پیچ جاده‌ها، دست اندازها و … تسهیل می کند. بوسیله سیستم جلوبندی و تعلیق، تکان‌ها و لرزش‌هایی که بدلیل گذر از ناهمواری‌های سطح جاده به بدنه خودرو وارد می شود، خنثی شده و تعادل در حرکت خودرو ایجاد میشود. پس با این حساب، قطعاتی که در سیستم تعلیق ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا تحمل ضربات وارده را داشته باشد و بتواند بدون آسیب دیدن جدی، اثرات آن را خنثی کند. این مجموعه جلوبندی ساخته شده از بهترین مواد اولیه و شامل 2 عدد طبق ، 2 عدد سیبک فرمان 2 عدد میل تعادل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لنت ترمز عقب رایکام کد 0864 مناسب برای جک S3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی رایکام از سال 1982 در شهر پِسکارا ایتالیا شروع به تولید لنت ترمز وسایل نقلیه با تکنولوژی بالا کرد ، این کمپانی در حال حاضر یکی از تامین کنندگان لنت ترمز خط تولید کمپانی های خودروسازی چون نیسان ، مک لارن ، آلفا رومئو ، رنو ، سوزوکی ، فولکس واگن ، فورد و بسیاری تولید کننده دیگر است. این لنت ترمز ساخت ایتالیا با استاندارد E1 آلمان است که تایید کننده قابلیت های ترمزی در شرایط مختلف آب و هوایی و تحمل دمای بالا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدلایت ام زد ام مدل DAYAN کد H1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدلایت دایان dayan یکی از قوی ترین هدلایت های موجود در بازار ایران می باشد که در تولید آن از چیپ های قوی csp 3570 به همراه دو لوله مسی استفاده شده است تا علاوه بر نور زیاد دفع حرارت بهتری داشته باشد و این امر باعث افزایش بازدهی و عمر هدلایت شده است. هدلایت dayan دارای چیپ CSP 3570 با توان مصرفی 200w است . رنگ هدلایت دایان dayan سفید یخی در حال حاضر می باشد و پایه آن H1 است . نوردهی هدلایت dayan 40000 لومن و طول عمر آن 50000 ساعت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کاسکت کایک مدل فک متحرک عینکدار کد Q_BL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویژگی ها : پارچه های داخلی قابل شستشو و تعویض _ دارای طلق شفاف پلی کربنات برای جلوگیری از کاهش دید راننده _ دارای عینک UV دودی با قابلیت جمع شدن _ دارای کاور پارچه ای _ قابلیت نصب بلوتوث _ دارای اسپایلر عقب _ استاندارد جهانی DOT _ دارای تهویه هوای فعال _ کلاه کاسکت کایک از لحاظ ایمنی هم‌رده رقیبان خود، مانند: «کلاه کاسکت راپیدو» و «کلاه کاسکت SMK» است و ویژگی برتر آن، طراحی خاص و زیبای آن است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمع موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مانیتور خودرو ریمکس مدل اندروید مناسب برای پراید 131 داشبورد جدید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خودرو و امکانات آن یکی از مهمترین ابزارهای پرکاربرد روزانه است. ساعاتی از شبانه روز ما، در خودرو سپری می‌شود، بنابراین امکانات این وسیله یکی از فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت زندگی ما می‌باشد. یکی از ابزارها و امکاناتی که باعث بالارفتن لذت رانندگی می شود مانیتور خودرو است. مانیتور اندروید ریمکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین مانیتورهای موجود در بازار است. شما با داشتن این مانیتور می‌توانید تا حد خیلی زیادی از امکانات یک خودرو پشرفته برخوردار باشید.شرکت ریمکس متناسب با هر نوع خودرویی، مانیتور اندروید را به صورت فابریک و اورجینال ارائه می کند. شما با نصب یک مانیتور اندروید دریایی از امکانات را در خودروی خود خواهید داشت که می توانید از آن استفاده کنید و لذت رانندگی را صد چندان کنید. این محصول دارای امکانات بسیار متنوع و مناسب و به روزی می باشد که می تواند پاسخگوی نیازهای مختلف برای سلایق مختلف باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمک فنر عقب موتور سیکلت گلدن کا اچ مدل گازی به همراه اسپیسر کمک عقب مناسب برای هوندا 125 مجموعه چهار عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمک فنر عقب گازی گلدن کا اچ در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها ، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود . به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن ، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است . کمک فنر عقب گلدن کا اچ با دوام بالا است . این محصول بسیار مقاوم و مستحکم میباشد و از مواد درجه یک ساخته شده است . کمک عقب گازی موتور سیکلت گلدن کا اچ که از 1 تیکه یا 1 فنر ساخته شده است ، کیفیت متناسب با انواع هندا 125 و مناسب برای بارکشی سنگین و جاده های خاکی و به دلیل تک فنر بودن بسیار نرم و بادوام است نسبت به کمک های دیگر ، لاستیک و بوش فلزی ضخیم و از جنس پلاستیک فشرده و آهن ، پایه ها و پمپ ها از نوع بهترین نمونه های کمک فنر در بازار میباشد . سپیسر یا همون ارتفاع دهنده کمک عقب موتور سیکلت قطعه ی جدید میباشد و با آمدنش سروصدای زیادی ایجاد کرده و خیلی از کاربران و راکبان موتور را به خود علاقه مند کرده است.شما با این قطعه میتوانید حالت بادشکن یا به اصطلاح شوتی به موتورسیکلت خود بدهید . این محصول ارتفاع موتور سیکلت را به اندازه 5.5 سانتی متر بالا میبرد.نصب این قطعه به کمک عقب موتور سیکلت،باعث افزایش ارتفاع میشود.ارتفاع دهندهٔ کمک عقب موتور سیکلت هندا.مناسب برای افزایش ارتفاع و کمک های نرم شده · مختص بار کشی . جنس باکیفیت و مقاومت در برابر وزن و بار زیاد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمپرسور هوا مدل شارژی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ باد دیجیتالی بصورت شارژی میباشد . که میتوان انواع تایرها را تنظیم باد کرد . حتی قایقهای بادی و تیوبهای مختلف را باد کرد. این پمپ باد پرقدرت دارای نمایشگر دیجیتال نیز میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جک هیدرولیک خودرو تی یو وی مدل 32 TON ظرفیت 32 تن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک روغنی تی یو وی از ابزارهای مناسب برای بلند کردن وسایل نقلیه و مصالح ساختمانی است که به نام جک های هیدرولیکی نیز شناخته می شود. این ابزار با تحمل وزن 32 تن و دوام بالا این امکان را در اختیار کاربران قرار داده که با خیالی آسوده ابزارآلات و تجهیزات سنگین را در محیط های کاری مختلف تا ارتفاع مدنظر بلند کنند و با اطمینان از سیستم های پیشرفته این ابزار ساعت های متمادی به تکمیل پروژه های کاری خود بپردازند. جک هیدرولیکی تی یو وی دارای بدنه فولادی سخت کاری شده است تا بالاترین قدرت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بدنه این جک از داخل و خارج جوشکاری شده تا روغن را پس نزند. این جک روغنی 32 تنی به کابل ایمنی قدرتمند مجهز است که در زمان باز شدن جک تا حداکثر ارتفاع از سقوط آن جلوگیری می کند و بدین ترتیب ایمنی فرایند کار را افزایش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز خازن خودرو مسیو مدل cap4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خازن به افزایش عمر قطعات سیستمهایی که در آنها آمپلی فایر وجود دارد کمک شایانی می کند همچنین از از بین رفتن باتری ماشین بر اثر فشار زیاد جلوگیری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ جلو خودرو گروه پژوهش صنعت مدرن مدل Pa2030 مناسب برای پژو 206 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ استفاده شده ، محصول برند مدرن صنعت می باشد و گلس استفاده شده برای تایوان و با طول عمر بالا و کیفیت مناسب می باشد و همچنین نوار نوری هم برای تایوان می باشد . محصول دارای نوردهی فوق العاده ای می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ جلو خودرو مدل فولکالر دوحالته مناسب برای سمند بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ جلو سمند اسپرت،این طرح خاص فولکالر و با برنامه اختصاصی و با موبایل در تمام سیستم عامل ها قابل تنظیم است. دارای ابرویی دو حالته دارای قابلیت حالت موزیکال ( در این حالت با ریتم آهنگ افکت نوری اجرا میشود) دارای قابلیت حالت میکروفن ( در این حالت با صدای محیط اطراف افکت نوری اجرا میشود) دارای 142 مدل افکت نوری خاص با قابلیت تنظیم سرعت 10 حالته میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رکاب جانبی خودرو مدل MR مناسب برای جک S5 مجموعه هشت عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از رکاب خودرو چندین مزیت دارد که از جمله آنها می‌توان به ،راحتی در سوار شدن به اتومبیل مخصوصاً برای افراد مسن و خردسالان، محافظت از بدنه خودرو و همچنین برای زیبایی خودرو اشاره کرد.رکاب فوق از جنس آلومینیوم بوده و لبه های آن استیل می باشد که بر زیبایی آن افزوده است و دارای 6 دیاق آهنی است(هر سمت سه عدد).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو میلور تایر مدل MP270 سایز 185/70/13- دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Milever Tires اینجاست تا کیفیت برتر تایرهای TBR , PCR را برای انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین از جمله اتومبیل ها. اتوبوس ها، کامیون ها و ارائه دهد. تایرهای Milever در شرکت شاندونگ هومرون تایر چین، با همکاری شرکت هایی چون CHAOYANG . GITI . LINGLONG . TRIANGLE تولید می شوند. این لاستیک ها نماد دوام و استقامت است. آنها از اولین مرحله تولید خود از لاستیک با کیفیت بالا همراه با الاستومر (Elastomer) برای افزایش کیفیت و دوام تایرهای خود استفاده می کنند. علاوه بر این، برای چسبندگی و پایداری بهتر جاده، الگوهای تایرهای آن‌ها با نهایت دقت طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که وسایل نقلیه شما در مسیر باقی می‌مانند و با تمام موانع ناشی از تغییرات آب و هوا و زمین‌های ناهموار مقابله می‌کنند. تایرهای Milever نه تنها به دلیل کیفیت خود شناخته شده اند، بلکه به دلیل گواهینامه های خود که شامل GCC، ECE، DOT، NOM، SONCAP، ISO، SMARTWAY هستند، شناخته می شوند، بنابراین اعتماد شما به آنها محفوظ می ماند. با توجه به ارزش تولید عالی، تایرهای آن به مناطقی مانند آمریکا، خاورمیانه، آسیا و بازار آفریقا فروخته و ارسال می‌شوند که در آنجا با استقبال بی‌نظیری از مشتریان خود مواجه شده‌اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آمپلی فایر خودرو هکتور مدل HE-1501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امپلی فایر مونو هکتور مدل HE-1501 مناسب ساب ووفرهای دو کوئل 12 اهمی 1500 واتRMS می باشد اگرساب ووفر شما دو کوئل (دوجفت) ترمینال 4 اهمی داره نباید توان مداوم (RMS) بیشتر از 800 وات باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامپ استارتر خودرو باسئوس مدل CGNL020001 ظرفیت 2000 آمپر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت 20000mAh/3.7V/74Wh|ظرفیت خروجی نامی 13000 میلی آمپر ساعت|ورودی 5V/2A، 9V/2A (حداکثر)|خروجی 1 5V/3A,9V/3A,12V/2.5A (حداکثر)|خروجی 2 5V/2.4A (حداکثر)|ولتاژ 12 ولت|جریان شروع 1000A|حداکثر جریان 2000A است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو مدل 1120 مناسب برای تویوتا لندکروز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

روکش صندلی مطلوب مناسب صاحبانی که به فکر نو سازی فضای داخلی خودرو می باشند . همانطور اگر قصد حفاظت از صندلی ها و تودوزی اصلی صندلی ها را دارند مناسب است . این محصول تولید شده از رنگ پر منتخب مشکی دوخت قرمز برای این خودرو میباشد، که به آسانی با لوازمات و تریم داخلی خودرویتان همخوانی پیدا می کند. یک محصول شیک و پایدار است و قطعا به این مسئله فکر کرده اید ،که چگونه در بخش داخلی خودرو مراقبت و حفاظت صندلی هایتان را افزایش داده و نگرانی نسبت به آنها نداشته باشید . هدف در تولید این روکش صندلی ،روکش صندلی ماندگاری جنس و الگوی فیت و جذب می باشد . این محصول تولید شده از جنس چرم درجه یک و ضد حساسیت بوده که راحتی را برای سرنشینان و مسافران افزایش می دهد ،همچنین نمای زیبای داخل خودرو را حفظ می نماید. قطعا از استقامت و محافظت این روکش در برابر آلودگی ها و جذب نکردن مایعات، و همینطور جلوه چرم با کیفیت درجه یک در خودرو لذت خواهید برد . این کالا در مقایسه با دیگر روکش صندلی ها از ظاهر لوکس تر، و با کیفیت تری برخوردار می باشد. دارای رنگ ثابت بوده و در برابر نور خورشید و در برابر ساییدگی ، پارگی ها و خراشیدگی ها مقاوم است برای تمیز نمودن این کالا تنها به یک دستمال مرطوب و یا اسپری مخصوص چرم نیاز دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش باس مدل 160BAR خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش دینامی برند باس با توان 3200 وات و 160 بار ، مناسب برای شست‌وشوی ماشین، باغ، حیاط، بالکن، مرغداری، انواع امور سم‌پاشی و ضدعفونی و ... کاربرد دارد. توجه داشته باشید مدل ذکر شده موتور سیم پیچ تمام مس است که با مدل‌های دیگر این برند متمایز است. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه مکش این است یعنی که شما می‌توانید با استفاده از یک سطل کار خود را انجام دهید. یکی دیگر از مزیت‌های مهم دستگاه، موتور دینامی آن است. موتورهای دینامی مانند موتورهای ذغالی محدودیت در کار کردن ندارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آداپتور رابط موسیقی بلوتوث مدل ‎B2B644 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مهم! این آداپتور بلوتوث فقط برای نسخه MMI 2G 3G مناسب است. لطفاً مورد صحیح را برای سیستم MMI مدل خود در اتومبیل خود انتخاب کنید. لطفاً قبل از خرید مطمئن شوید که این ماژول بلوتوث با سیستم سرگرمی وسایل نقلیه شما سازگار است. اگر SETUP در گوشه سمت چپ پایین پنل وجود دارد، سیستم 2G است. برای استفاده از آداپتور بلوتوث باید کابل USB به برق وصل باشد. می توانید کابل را به شارژر ماشین وارد کنید. آداپتورهای صوتی USB بلوتوث 5.0 سریعتر و واضح تر از 4.0/4.2 است، انتقال صدای بدون افت Hi-Fi را برای تماس های تلفنی و موسیقی شفاف ارائه می دهد. اندازه کوچک، ذخیره سازی آسان، فضای اضافی ماشین شما را اشغال نمی کند. اتصال خودکار، راحت و کاربردی. فقط Plug and Play، نصب آسان، رابط موسیقی را پیدا کنید سپس وصل کنید، دستگاه خود را با کابل بلوتوث متصل کنید، و می توانید موسیقی را در دستگاه خود از طریق ماشین خود پخش کنید. لطفا توجه داشته باشید: این آداپتور رابط موسیقی بلوتوث فقط برای انتقال موسیقی است، تماس تلفنی پشتیبانی نمی شود. این کابل نمی تواند نام آهنگ ها را روی صفحه ماشین نمایش دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو گلدستون مدل GS2000 سایز 185/65R15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لاستیک گلدستون 185/65R15 باطرح گل Gs-2000 ساخت کشور ایران و محصول شرکت گلدستون واقع در 6 کیلومتری استان اردبیل می باشد. ویژگی های مهم این لاستیک عبارتند از:کیفیت بالاطراحی ویژه و منحصر به فرد در جهت آسایش و راحتی سرنشینان که یکی از اولویت های مهم این صنعت استبی صداییچسبندگی عالیاین لاستیک قابل استفاده در چهار فصل سال میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا