خودرو، موتور سیکلت و لوازم یدکی

نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

سرمایه گذاری روی وسیله ی نقلیه خود یکی از مهم ترین کارها در طول زندگی روزمره است. زیرا این وسایل برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجبات اسایش ما را فراهم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی کنیم. مجله اینتنرنتی نکته خرید در این مطلب قصد دارد نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد تا گامی مفید در این زمینه برداشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت

  • به طور معمول لوازم مصرفی خودرو و موتورسیکلت دارای انواع مختلفی هستند. توصیه می‌شود لوازمی را خریداری کنید که مخصوص نوع و مدل وسیله ی شما طراحی و تولید شده است.
  • سعی در انتخاب و خرید محصولات با برندهای مطرح داشته باشید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار خود را با تولید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.
  • همیشه محصولاتی را بخرید که دارای خدمات پس از فروش هستند، داشتن ضمانت نامه دلیل محکمی بر کیفیت کالا می باشد، زیرا هیچ شرکتی تا از کیفیت کالای خود اطلاع نداشته باشد، آن را ضمانت نمی کند.
  • اگر به دنبال خرید لوازم ارزان قیمت برای وسیله ی نقلیه خود هستید، نباید انتظار داشتن کیفیت لازم را داشته باشید.
  • در صورت خرید اینترنتی، بسیاری از محصولات دارای نظرات سایر کاربران با تجربه خرید مشابه هستند تا بتوانید اطمینان خاطر خود را درباره محصول انتخابی افزایش داده و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید لنت خودرو اینجا کلیک کنید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ملزومات خودرو و موتورسیکلت گفته شد. می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ملزومات خودرو و موتورسیکلت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو کاپسن مدل K737 سایز 195/60/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارخانه لاستیک کاپسن با داشتن فناوری پیشرفته و تیم متخصصین و کارشناسان دقیق خارجی و داخلی ، قادر است طیف وسیعی از لاستیک کامیون رادیال ، لاستیک اتومبیل مسافری و لاستیک کامیون سبک را تولید کرده و به فروش برساند. این شرکت لاستیک سازی قادر به تولید تایر های چهار فصل و با چسبندگی خوب است. از مهمترین ویژگی های تایر میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: -شیارهای گسترده با ترکیب ویژه ، تخلیه آب کارآمد را برای مقابله با همه شرایط افزایش می دهد – طرح کلی بهینه تجربه رانندگی راحت را فراهم می کند. – تایر با عملکرد پایدار و عالی برای تمام فصل ها. -شیارهای مخروطی پایداری بلوک ها را افزایش می دهند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پخش کننده تصویری خودرو وینکا مدل S300 Plus مناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر برای خرید مانیتور خودرو مواردی مانند قیمت، کیفیت و سیستم عامل قدرتمند برای شما اهمیت دارد. پیشنهاد ما به شما خرید مانیتور اندروید خودرو پژو 206 برند وینکا مدل S300 plus است. این مانیتور 9 اینچی بهترین مانیتور اندرویدی موجود در بازار برای خودروی پژو 206 است. مانیتور وینکا مدل S300 plus دارای سوکت‌های فابریک برای نصب به جای سیستم صوتی خودروی 206 است. عرضه به صورت فابریک نگرانی بسیاری از افراد نسبت به نصب آسان این محصول کاهش می دهد . مشخصات مانیتور اندروید ماشین پژو 206 برند وینکا مدل S300 plus جهت آشنایی کامل شما با این مانیتور باکیفیت از برند مشهور وینکا، در زیر به تمامی مشخصات فنی این مانیتور اشاره شده است. وینکا این مانیتور را با صفحه نمایش لمسی حرارتی با پنلی از نوع IPS LCD طراحی و به بازار عرضه کرده است. کیفیت تصویر این مانیتور HD با رزولوشن 720x1280 است. برای اینکه تمامی سرنشینان خودرو بتوانند تصاویر را بهترین شکل ممکن مشاهده کنند. این مانیتور با زاویه دید بسیار وسیع طراحی شده است. وینکا برای اینکه محیط کاربری این مانیتور بسیار روان و بدون لگ و باگ باشد، از یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک رم 2 گیگابایتی استفاده کرده است. این پردازنده قدرتمند به سیستم عامل محبوب اندروید 10 مجهز شده است تا کاربران بتوانند، انواع برنامه‌های اندروید مانند نشان، تلویبیون و .. را به راحتی بر روی مانیتور نصب کنند. در این مانیتور پورت ساب‌ووفر قرار دارد. این پورت به شما امکان نصب سیستم‌های صوتی حرفه‌ای را می‌دهد. پورت دوربین عقب یکی دیگر از پورت‌های مهم وینکا مدل S300 plus است که نصب دوربین عقب مانیتور را ممکن می‌سازد. از دیگر امکانات ارتباطی این مانیتور می‌توان به تیونر داخلی FM، پورت‌های USB، AUX، بلوتوث و Wi-Fi اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تسمه بکسل مدل 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وقتی تنها چیزی که وسیله نقلیه شما را از خطر قریب الوقوع جلوگیری می کند یک نوار پارچه باریک است، هیچ چیز جز بهترین کار را انجام نمی دهد. تسمه های بازیابی بافته شده یونیتی با مشخصات کیفی دقیق ساخته شده اند و برای اطمینان از عملکرد بهینه آزمایش و تایید شده اند. طیف کاملی از تسمه‌های با کیفیت بالا در دسترس هستند که هر کدام به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا با هدف خود مطابقت داشته باشند و در طول دوره بهبودی بعدی به شما آرامش دهند. طراحی منحصر به فرد بند به آن اجازه می دهد تا کشیده شود و به طول اولیه خود بازگردد و به بازیابی کمک کرده و احتمال آسیب دیدگی خودرو را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لامپ هدلایت خودرو کینگ مون مدل K180 پایه H4 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این هدلایت از کمپانی KingMoon با پایه H4 عرضه شده که مناسب کلیه خودروها با لامپ جلوی دو کنتاکت است. توان مصرفی هدلایت 85 وات و معادل 6800 لومن واقعی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارواش ویوارکس مدل VR6140-PW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کارواش ویوارکس دارای موتور دینامی قدرتمند 2000 واتی است که حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش 7 لیتر در دقیقه می باشد و فشار آب 140 بار است با افزایش فشار آب در نتیجه بهترین نتیجه شست و شو را ارائه میدهد.از ویژگی های این محصول قابلیت مکش از سطل و قابلت استفاده تا دمای 50 درجه سانتیگراد را میتوان اشاره کرد، تفنگ آب پاش کارواش 6140 با طراحی پیشرفته برای انجام طیف گسترده ای از کارها و افزایش راحتی کاربر مجهز به نازل های قابل تنظیم و توربو که از مواد خام با کیفیت تولید شده اند و امکان تسلط بیشتر بر رووند کار و کنترل زاویه پاشش را فراهم می آورد شلنگ 5 متری فشار قوی PVC که افزایش طول عمر و کارایی دستگاه را به همراه دارد مجهز به سیستم سوییچ اتو استاپ که در صورت رها کردن ماشه آب پاشی توسط کاربر به طور خودکار موتور را متوقف میکند و بدین ترتیب افزایش طول عمر موتور را تضمین میکند و همچنین باعث صرفه جویی در انرژی می شودو و بدین ترتیب از استهلاک قطعات داخلی دستگاه جلوگیری و افزایش طول عمر آن را تضمین می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکتان بوستر و تمیز کننده سیستم سوخت اس تی پی مدل Power Boost حجم 200 میلی لیتر بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول اکتان بوستر و تمیز کننده سیستم سوخت STP مدل Power Booster یکی از قدرتمندترین اکتان بوستر های حال و حاضر در دنیا میباشد، این اکتان بوستر براساس فرمولاسیون فوق پیشرفته تولید شده،اکتان بوستر اس تی پی مدل Power Booster علاوه بر پاک‌کنندگی انژکتور، در عملکرد بهینه‌ی سیستم سوخت‎رسانی خودرو هم نقش دارد. با بهبود سوخت‌رسانی، پیشرانه‌ی خودرو در بهترین حالت کار می‌کند و بنابراین در مقایسه با شرایط عادی، قدرت موتور افزایش خواهد یافت اکتان بوستر اس تی پی مدل Power Booster با تاییدیه رسمی تیم مسابقه‌ای معروف Richard Petty Motorsports عرضه می‌شود/ اکتان بوستر اس تی پی مدلPster در بین محصولات متنوع اس تی پی، از قدرتمندترین فرمولاسیون بهره گرفته و حداکثر کارایی در افزایش کیفیت سوخت و قدرت موتور را دارد. این محصول با فرآیند دو کاره خود، ابتدا با شستشوی سیستم سوخت، قدرت واقعی خودرو را بازیابی کرده و خام سوزی را کاهش می دهد، سپس با افزایش عدد اکتان بنزین، شتاب خودرو را افزایش داده و باعث کاهش مصرف سوخت می شود. این محصول همیشه جز 5 اکتان برتر دنیا د رتبه بندی دنیا بوده است. اکتان بوستر اس تی پی از محبوبترین برندهای مکمل سوخت است که علاوه بر رفع ناک زدن موتور، موجب افزایش چشمگیر شتاب و توان موتور میگردد. روانکاری بالا جهت حرکت راحت رینگ پیستون، محافظت از سیت سوپاپ و کاهش مصرف سوخت از ویژگیهای بارز این اکتان میباشد اکتان بوستر اس تی پی از جمله قویترین و پرطرفدارترین اکتان بوسترهای دنیاست که بر خلاف برخی از اکتانهای دیگر، برای خودروهای توربو، شش و هشت سیلندر نیز بسیار مفید و کاربردی بوده و یک تقویتکننده عملکرد خالص و واقعی است که کاملا برای سنسورهای اکسیژن و مبدلهای کاتالیزور نیز ایمن است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لامپ هدلایت خودرو لنز دار مدل Y7 پایه H4 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هدلایت به معنی لامپ چراغ جلو ، با تکنولوژی ال ای دی و مزایای فراوان جایگزین لامپ های گازی در خودروهای امروزی شده است. نکته: از مزیت های هدلایت های لنزدار ، می‌توان به خط کات و ایجاد منظم نور اشاره کرد. در نصب هدلایت های لنزدار باید به این موضوع توجه داشت که چون در این نوع هدلایت ها ، بازتاب نور بطور مستقیم می باشد ، در نتیجه باید رفلکتور یا همان شعله پوش چراغ برداشته شود و کاربری آن برای نورپایین نور بالا چراغ است. محصول فوق شامل یک بسته دو عددی هدلایت لنزدار کنباس با لنز و خط کات دقیق می باشد که به راحتی توسط مصرف کننده قابل تعویض می باشد. این هدلایت ساخت کشور چین بوده که با پایه H4 برای نصب نورپایین و بالا چراغ خودروهای پایه اچ4 ویژه دوستداران خط کات عرضه می شود. برای نصب این محصول به دلیل پخش نور از جلو باید توجه داشته باشید که رفلکتور یا اصطلاحا شعله پوش چراغ باید باز شود. اکثر خودروها سه دست چراغ جداگانه دارند که شامل مه شکن ، نورپایین و نور بالا می باشد. بعضی خودروها چراغ نوربالا و نورپایین آنها یکی بوده که لامپ دوکنتاکت با پایه اچ4 قابل نصب هستند. برای پیدا کردن پایه لامپ تون خیلی راحت میتوانید در گوگل جست و جو کنید تا قبل از خرید محصول اطمینان حاصل کنید. به طور مثال پایه لامپ خودروی کوئیک و ساینا و ال90 پژو 405 و پراید 131 و صبا و ... چراغ هایی با لامپ دو کنتاک دارند .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شمع موتورسیکلت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو جلوه طرح PORCHE مناسب برای تیبا2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول همچنین ساخت شرکت جلوه باکیفیت درجه یک میباشد قابل شستشو تهیه از چرم خارجی (دلتا) تحت لیسانس ایتالیا دوخت محکم و تخصصی ساخته شده ازفریم اصلی کارخانه ماندگاری در برابرنور آفتاب ابر ضخیم

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اکتان پلاس و‌ تمیز کننده کاتالیزور لیکومولی مدل Full حجم 150 میلی لیتر مجموعه 20 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مجموعه 20 عددی لیکومولی شامل 18 عدد اکتان پلاس لیکومولی و 2 عدد کاتالیزور شوی لیکومولی تمامی محصولات ساخت کشور آلمان بوده و دوره مصرف کاتالیزورشور هر 2000 کیلومتر است. از استفاده همزمان دو مکمل در یک باک پرهیز نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سپر جلو سینا فن خودرو کد SFK52 مناسب برای پژو 405 به همراه دیاق خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت سینا فن خودرو با بهره گیری از آخرین تکنولوژی در زمینه تولید قطعات خودرویی، دارای گواهینامه ISO9001 :2008 & ISO TS 16949/2009 از شرکت TUV NORD و تحت لیسانس کمپانی NMP ایتالیا در زمینی به مساحت 2000 متر مربع شامل 11000 متر مربع سالنهای تولید و با دستگاههای اروپائی به عنوان اولین و تنها تولید کننده همزمان قطعات ترموست و ترموپلاستیک زمینه فعالیت خود با تولید انواع سپر ها و ملحقات خودرو های پراید، پژو پارس، پژو 405، تندر90، لوگان صادراتی،پژو 206 و … از تامین کنندگان (تهیه و توزیع) قطعات یدکی ایران خودرو می باشد و از تامین کنندگان برتر قطعات بدنه شرکت ایساکو است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لنت ترمز جلو لنت پارس مدل 25045 مناسب برای بی ام دبلیو 640i خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لنت ترمز جلو لنت پارس مدل 25045 مناسب برای بی ام دبلیو سری 6 (مدل F06 و F12 و F13) مدل های 2009 تا 2016 یکی از محصولات باکیفیت شرکت لنت پارس است. این لنت همچنین برای خودروهای بی ام دبلیو سری 5 (مدل خودرو F11 ،F10 و F07 ) مدل های 2009 تا 2016 ، بی ام دبلیو سری 7 (مدل F01 و F02 و F03 و F04) مدل های 2009 تا 2016 هم مناسب و قابل استفاده است. شما با خرید این محصول، لنتی با دوام و با کیفیت را از بزرگترین برند تولید کننده لنت ترمز در ایران تهیه می‌کنید. از جمله ویژگی‌های لنت ترمز جلو لنت پارس مدل 25045 می‌توان به مواردی مثل؛ کیفیت بالای ترمزگیری، طول عمر و عملکرد بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار ناشی از ترمزگیری مداوم، عدم استفاده از ماده سمی و سرطان‌زای آزبست، مناسب برای شرایط گوناگون آب‌و‌هوایی (سرد، گرم، معتدل، خشک، مرطوب)، عدم ایجاد خوردگی و خش در سطح دیسک ترمز، اشاره کرد. شما می‌توانید این لنت را با بسته‌بندی اصلی مطابق تصاویر گالری و همراه با هولوگرام شرکتی خریداری نمایید. لنت پارس (Pars Lent) بزرگترین تولید کننده لنت ترمز در ایران و خاورمیانه از نظر تکنولوژی، کیفیت، کارایی و دوام می‌باشد که با بیش از 40 سال تجربه تولید و بهره‌گیری از فناوری روز و مرغوب‌ترین مواد اولیه، محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی تولید و عرضه می‌نماید. تولیدات این شرکت شامل انواع لنت ترمز دیسکی و کفشکی مناسب خودروهای سواری، کامیون و کامیونت، واگنهای ریلی، باری و مسافری، ماشین آلات صنعتی، راه سازی و حفاری است. این شرکت با دریافت انواع استانداردها و گواهینامه‌‌های بین‌المللی جز موفق‌ترین برندها در عرصه تولید انواع لنت ترمز است و به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت لنت پارس مدل 25045 را خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریچه هوا ایرکا مدل 24100113 مناسب برای نیسان وانت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریچه هوای یا گاز ایران کاربراتور مدل 24100113 و قابل استفاده برای نیسان وانت می باشد. شرکت ایران کاربراتور اولین تولید کننده دریچه گاز خودرو های ایرانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لنت ترمز جلو اسیمکو مدل KD9086 مناسب برای هیوندای I20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی لنت ترمزهای آسیمکو به منظور رعایت استانداردهای کیفیت، مورد آزمایش قرار می‌گیرند. عمر طولانی و سرعت توقف بالا در هنگام فشار بر روی پدال ترمز را در این لنت ترمز تجربه خواهید کرد. لنت ترمزهای آسیمکو کاملا دقیق قالب‌گیری شده‌اند تا در زمان اتصال و قرارگیری در جایگاه مشکلی به وجود نیاورند. دارای ضریب اصطکاک ثابت در دماهای بالا هستند در نتیجه این لنت‌ها در دماهای بالا نیز کیفیت عالی از خود نشان خواهند داد. تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در این لنت، مانع از زنگ زدگی آنها خواهد شد. نویز و صدای حاصل از تزمزگیری‌های ناگهانی در لنت ترمز آسیمکو به حداقل رسیده است. حداکثر ایمنی، راحتی بالا و عمر مفید طولانی در ساخت این لنت‌ها لحاظ شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صدا خفه کن اگزوز موتور سیکلت مدل B074CVHHGC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صدا خفه کن موتور سیکلت PACEWALKER فیبر کربن 1.5-2 اینچ ورودی با کشنده DB قابل جابجایی برای موتورسیکلت های خیابانی/اسپورت و اسکوتر با قطر 38-51 میلی متر روی اگزوز (مواد) آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، بدنه ساخته شده از آلومینیوم با اتصال فولاد ضد زنگ، کشنده DB قابل جابجایی، جلوه صوتی متفاوتی را ارائه می دهد. (مشخصات) طول کلی: 365 میلی متر، اتصال: 51 میلی متر نوع لغزنده (مدل های کاربردی) مناسب جهانی برای موتورسیکلت های خیابانی/اسپورت و اسکوترها با لوله اگزوز 38-51 میلی متر. (صدای خوب) صدایی عمیق به نظر می رسد، گلویی کمی دارد و صدایی وحشتناک ندارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفپوش سه بعدی خودرو تری دی مکس اچ اف کِی مدل RC مناسب برای پژو 206 صندوقدار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کفپوش به خوبی تمامی قسمت های موکت خودرو شما را در بر میگیرد و لبه های آن کاملا تا قسمت رکاب خودرو بالا می آید و به دلیل زبر بودن قسمت زیر کفپوش کاملا به موکت خودرو می چسبد و به هیچ عنوان دیگر در حین استفاده جابجا نمی شود رویه این کفپوش از چرم PU استفاده شده که استقامت بالایی دارد و همچنین برای جلوگیری از سایش , در قسمتی که پاشنه پای راننده قرار می گیرد 2 عدد پد پلاستیکی قرار گرفته که باعث می شود طول عمر کارکرد این کفپوش بالا رود دقت بالا در الگو و استفاده از متریال با کیفیت در تولید آن این محصول را نسبت به سایر کفپوش های دیگر متمایز می نماید.این محصول دارای ضخامت 10 میلی متر می باشد و در عین داشتن استحکام بسیار بالا از سبکی و انعطاف پذیری زیادی برخوردار می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آینه جانبی چپ خودرو آراکس یدک مدل AY-2523 مناسب برای ام وی ام X22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آینه جانبی خودرو مناسب برای خودرو ام وی ام X22 است . این قطعه مناسب سمت چپ خودرو میباشد و مجهز به چراغ راهنما بر روی بدنه خود است. از ویژگی های بارز این کالا استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول بوده که موجب بالا رفتن کیفیت این محصول شده است. این کالا تولید گروه صنعتی آراکس یدک با بهترین کیفیت، بهترین بسته بندی و لیبل مخصوص، به همراه کد ویژه برای هر کالا عرضه می شود. همچنین این مجموعه با ارائه اپلیکیشن آراکس یدک گامی نو جهت عرضه محصولات خود با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان برای مشتریان ایجاد کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدلایت لامپ خودرو اسمارت مدل ریموت دار پایه H4 بسته دوعددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین مدل هدلایت هم اکنون در بازار ایران هدلایت ها سیستم های روشنایی خودرو بوده که اخیرا از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. حالا برند مشهور مستر اسمارت جدیدترین محصول خود را با نوآوری جدید به بازار عرضه کرده . هدلایت قدرتمند با 100 وات توان واقعی و سیستم خنک کننده حرفه ای ، دارای سه حالت نوردهی که با یک ریموت کنترل میشود. روی ریموت این مدل سه دکمه تعبیه شده که میتوان نور هدلایت را بین سه حالت تنظیم کرد : پرنور ، کم نور ، فلاش زن چیپ CSP به کار رفته در این مدل با استفاده از نسل جدیدی از سیستم خنک کننده به خوبی محافظت میشود و شرکت سازنده عمر مفید این مدل را بالای 30000 ساعت اعلام کرده. رنگ نور تولید شده در این مدل سفید یخی میباشد با درجه حرارت 6500 کلوین که جلوه زیبایی به نمای خودروی شما در شب میبخشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ردیاب خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوئل کمتاللار مایفو مدل 316021 مناسب برای پژو 206 تیپ 5 جدید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قطعه از خانواده سیستم تزریق و احتراق خودرو است . وظیفه اصلی آن تامین ولتاژ بالا برای شمع موتور و ایجاد جرقه احتراق در سیلندر است. کوئل برق ورودی خودرو 12 ولت را با استفاده از مدار و سیم پیچی مخصوص به ولتاژهای بالا حدود 10000 ولت می‌رساند. کوئل‌ها دارای انواع مختلفی هستند. خودروساز با توجه به سیستم برق خودرو یکی از مدل های کوئل را نصب خواهد کرد. این کوئل مایفو Maifu سوکت زیمنسی است که سوکت ان با مدل والئو یا تیپ 5 قدیم تفاوت دارد .مناسب خودرو های 206 تیپ 5 و رانا (مدل 94 به بالا) میباشد. لطفا قبل از خرید با نمونه کوئل خودتان مقایسه کنید! این محصول اورجینال و به سفارش بخش بازرگانی شرکت کمتال (کمتاللار) وارد شده است.و با هولوگرام اصالت کالا خدمت عزیزان تقدیم میشود. (از عزیزانی که این محصول را تهیه خواهند کرد این خواهش را داریم که با نظرات خودشان ما را در ارایه بهتر خدمات یاری کنند.)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ هیدرولیک فرمان بی اس ا مدل بهینه مناسب برای پژو 405 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این قطعه پمپ هیدرولیک فرمان بهینه مخصوص خودرو پژو 405 پارس و سمند lx است که توسط شرکت bsa به عنوان تولید و تامین کننده قطعات خطوط تولید و سیستم فرمان شرکت های خودروساز برابر بالاترین استانداردهای کیفی ساخته شده و در جعبه مشترک این شرکت و برند emco به مشتریان عرضه می گردد این محصول با بهبودهای صورت گرفته بر روی مکانیزم های فنی عملکرد و نرمی مطلوب تری را برای خودرو رقم می زند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو آذین روکش مدل AZ00 مناسب برای جیلی GC6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همواره اتومبیل یکی از موارد مهم برای انسان ها بوده است، روکش صندلی خودرو باعث بالا بردن زیبایی داخل اتومبیل شما میشود و مانع از بین رفتن صندلی شما در برابر موارد مختلف میباشد. روکش صندلی مدل AZ00 که مناسب برای سابرینا میباشد از چرم مصنوعی PU خارجی به همراه چرم تنفسی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه که برای جلوگیری از تعریق شما میباشد استفاده شده است. میتوانید با خرید روکش صندلی اتومبیل شرکت آذین روکش با اطمینان خاطر، زیبایی اتومبیل خود را به ما بسپارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو نکسن مدل N BLUE HD PLUS سایز 225/55/16 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند. اکثر تولیدات لاستیک نکسن از نظر قیمت در سطحی مشابه لاستیک کومهو قرار دارند. طول عمر بالا، بزرگترین مزیت لاستیک نکسن برای خریداران محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مکمل روغن موتور اکسادو مدل Atomic Metal Maximum حجم 225 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مکمل روغن موتور اکسادو مدل Atomic Metal Conditioner Maximum ترمیم و تقویت‌کننده کلیه قسمت‌های تحت سایش موتور خودرو با فاکتور احیای ۱۰۰% است. از این مکمل روغن ترمیم‌کننده موتور خودرو برای خودروهای بالای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد استفاده می‌شود. از آنجایی که فاکتور احیاگری این محصول ۱۰۰ است، استفاده از آن یک پروسه کامل بازسازی را در موتور خودرو شما در پی خواهد داشت. هر بسته از این محصول حاوی یک عدد قوطی ۲۲۵ میلی‌لیتری مناسب برای یک خودرو با موتوری تا حجم روغن ۵ لیتر است. از مزایای مکمل روغن موتور اکسادو مدل Atomic Metal Conditioner Maximum میتوان به رفع کامل روغن‌سوزی در مراحل اولیه و میانی، یکسان‌سازی و افزایش فشار سیلندرها تا بالاترین حد ممکن، افزایش قدرت و شتاب موتور، افزایش فشار روغن، کاهش لرزش و صدای موتور، کاهش دمای موتور، کاهش زمان صفر تا صد خودرو، کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش گازهای آلاینده خروجی موتور، محافظت از قسمت‌های تحت سایش خودرو در دما و فشار کاری بالا اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز لاستیک خودرو ویندفورس تایر مدل CATCHFORCE PCR سایز 185/65/15 - دو حلقه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Windforce واقع در شانگدونگ، استان چین که به کارخانه‌های تایرسازی خود شناخته شده است، به عنوان یک پیشرو در زمینه‌های تایر خودرو و کامیون برجسته است. ویندفورس در طراحی و ساخت انواع لاستیک های رادیال از جمله: لاستیک خودروهای سواری، لاستیک SUV، لاستیک کامیون و لاستیک اتوبوس تخصص دارد. Windforce یک برند چینی باکیفیت هستند که در بازارهای داخلی و بین المللی به خوبی شناخته شده اند. تمامی الگوهای آج و مشخصات لاستیک توسط تیم تحقیق و توسعه مطابق با آخرین نیازهای بازار طراحی شده است. این لاستیک‌ با تجهیزات درجه یک و سیستم‌های مدیریت کیفیت دقیق تولید می‌شود تا محصول نهایی با کیفیت برتر را تضمین کنند. لاستیک‌های Windforce به دلیل ساختار قوی و طراحی پیشرفته‌شان، به راحتی تمام گواهی‌های لازم را به دست آوردند تا امکان استفاده از آن‌ها در هر کجای دنیا وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلاه کاسکت دبلیو استاندارد مدل MATT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلاه کاسکت بدون فک دابلیو استاندارد با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب ، سواری راحت برای راکب موتور سیکلت به همراه خواهد داشت . این کلاه ایمنی دارای طلق پلی کربنات متحرک و ضد خش میباشد . همچنین در کنار طلق از عینک UV آفتابی نیز بهره میبرد تا در نور شب از طلق آن و در روز از عینک آفتابی آن بتوان استفاده کرد. پد های داخل کلاه به صورت کامل با چسب و دکمه از پوسته کلاه جدا شده و قابلیت شست و شو یا تعویض دارند. کلاه کاسکت های با توجه به بدون فک بودن کلاه و وزن سبک آن این کاسکت برای سواری های درون شهر و استفاده روزمره به خصوص در فصول گرم سال پیشنهاد میشود اما اگر شما موتور سیکلت قدرتمندی دارید و گاها سرعت را چاشنی سواریتان میکنید از کاسکت های فکدار که ایمنی بالاتری دارند استفاده نمایید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساب ووفر خودرو جی بی ال مدل CLUB 1224 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساب ووفر 12 اینچی جی بی ال CLUB 1224 محصولی فوق العاده خوش قیمت و با اصالت از برند جی وی سی می باشد و از متریال ساخت فوق العاده ای برخوردار هستش. این محصول بر روی 2 و 4 اهم استیبل بوده و یکی از محصولات خاص محسوب می شود و دارای یک کلید برای اهم بندی و تغییر امپدانس می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوئل مگنت مارلی مدل 597099 مناسب برای پژو 206 تیپ 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالای فوق یکی از تولیدات شرکت مگنتی مارلی ایتالیا MAGNETI MARELLI میباشد که در کشور چین تولید و 100 درصد اورجینال میباشد که در سالهای اولیه تولید پژو در ایران فعالیت داشته که مدتی واردات آن متوقف گردیده بود و با همت این شرکت مجددا در سال 1400 دوباره وارد بازار ایران گردید و در بالاترین کیفیت و طول عمر بیشتر نسبت به محصولات مشابه در اختیار مشتریانی که فقط جنس اصلی و اورجینال مصرف می نمایند قرار گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپیکر خودرو جی وی سی مدل CS-DR695HP بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین و بالاترین کواک شرکت جی وی سی که در سال 2020 معرفی شده و میتوان به عنوان یک کواک قدرتی و کیفیتی از آن نام برد . با توجه به توان 100 واتی ، 1 میدرنج 6.6 سانتی ، 1 عدد تویتر و 2 عدد سوپر تویتر نوید صدای قدرتمندی را به کاربر میدهد .این کواک برای رسیدن به حداکثر توانایی نیازمند آمپلی فایر می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرسیلندر الدورا کد 87210251 مناسب برای زانتیا 1800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سرسیلندر یکی از اجزا مهم در موتور خودرو می باشد. در ساخت سرسیلندرهای الدورا از فرآیند و آلیاژ مخصوصی استفاده شده است باعث دوام بیشتر و طول عمر بالاتر قطعه گردیده است. الدورا سرسیلندر مناسب برای پژو پارس ELX و زانتیا 1800سی سی را بگونه ای مناسب و طبق نقشه های شرکت سازنده اصلی ساخته است، زاویه سیت و سوپاپ بخوبی تنظیم گردیده است و در صورت آب بندی استاندارد باعث کاهش میزان آلایندگی نیز خواهد گردید.بسته بندی استاندارد نیز جزو مسایلی می باشد که می توان به آن اشاره نمود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید روغن موتور به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میدرنج خودرو پاورپلاس مدل PMX-8 بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میدرنج دارای توان پیوسته 500وات MAXو توان لحظه ای 250 وات RMS است. اندازه و شمایل این میدرنج یکی از مزیت های طراحی خاص این میدرنج است اندازه مگنت PMX پاور پلاس 30oz است. این میدرنج از فرکانس 7000-70 هرتز را نیز میتواند پاسخگو باشد و در کنار این میدرنج حتما باید سوپر تیوتر نصب شود. PMX پاور پلاس اندازه ای برابر با 50 میلی متر معادل 2 اینچ دارد مقاومت این میدرنج 4 اهمی است. میدرنج PMX پاور پلاس دارای محافظ دور مگنت و ترمینال فشاری درجه یک که نصب آسان تری نسبت به ترمینال سوکتی دارد. میدرنج 8 اینچ پاورپلاس مدل Power Plus PMX-8 دارای عمق نصب 90میلی متر می باشد و قاب محافظ فلزی برای محافظت از صفحه حساس کاغذی میدرنج ها دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پخش کننده تصویری خودرو اسمارت کد S مناسب برای پراید خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نمایشگر 11 اینچی فول اچ دی لمسی خازنی 2/5 بعدی ضدخش ، مانیتور با کیفیت عالی و وضوح بالا، که از هر زاویه ای تجربه بصری فوق العاده ای را ارائه می دهد. رم 4 گیگابایت و حافظه 32 گیگابایتی این محصول تجربه سرعتی بالا را برای شما فراهم میکند که با نرم افزار cpu-z امکان راستی آزمایی جهت واقعی بودن رم 4 دستگاه میسر میباشد. برد این محصول MTK و دارای سی پی یو 4 هسته ای می باشد. این محصول دارای 4 خروجی و 16 باند اکولایزر برای پخش موزیک و هم چنین دارای 35 تم متنوع می باشد. ورودی فلش (USB) ، ورودی صدا (AUX) ، پشتیبانی از نصب دوربین خودرو و نصب آمپ و ساب و پشتیبانی از اتصال به اینتر فیس ، از دیگر امکانت این محصول هستند هم چنین قابلیت اتصال بلوتوث و اینترنت را دارد و به راحتی نرم افزارهای مورد نیاز خود را می توانید دانلود و نصب نمایید. دارای دریافت کننده جی پی اس جهت مسیریابی توسط نرم افزارهای مربوطه می باشد. قابلیت اتصال تلفن به دستگاه با بلوتوث و پخش موزیک و پاسخ دهی به تماس ها و هم چنین انتقال تصویر از موبایل به نمایشگر با mirror link را دارد. اندروید 13 و قابل اپدیت این مانتیور به روز بودن را برای شما عزیزان به همراه دارد. قابلیت تماشای تلویزیون به صورت افلاین و انلاین و قابلیت اتصال گیرنده دیجیتال دارد. به همراه این محصول قاب و سوکت اتصال مورد نیاز مخصوص خودروی شما ارائه میگردد.هم چنین رنگ قاب مطابق با همان رنگ موجود در عکس محصول می باشد. ساریکا سیستم مفتخر است کالایی با کیفیت و متناسب با نیاز شما خریدار عزیز ارائه دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روکش صندلی خودرو گروه تولیدی پارس روکش رضایی مدل 2023 مناسب برای پژو 206 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هر روز در طی جریان زندگی شما، افراد و خانواده و دوستانتان، گاهی وسایل و ابزار خریداری شده یا کاریتان روی صندلی خودروی شما قرار می‌گیرند. خراش‌ها، شکاف‌ها، چرک‌ها، لکه‌ها و آسیب‌های نور خورشید جزو خطرات خراب شدن صندلی برای علاقه‌ مندان به ماشین هستند. روکش صندلی‌ به عنوان پوشش محافظ صندلی در برابر این خطرات عمل می‌کنند. محافظت از صندلی‌ ها از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا با وجودی که می‌توان چرکی و لکه را از سطح صندلی‌های محافظت نشده تمیز کرد، اما از بین بردن انواع دیگر آسیب‌ها همیشه امکان پذیر نیست. حتی در صورت انجام تعمیرات گران قیمت برای ابزار یا لوازم داخلی ماشین، خراش‌ها و شکاف‌ها همچنان بر روی صندلی‌ها خواهند ماند. روکش صندلی خودرو پی آر پی مناسب پژو 206 بوده و تمام چرم است. این کالا بسیار زیبا و با کیفیت است و از دوام بالایی برخوردار است. اگر شما هم جز افرادی هستید که به زیبایی و ظاهر ماشین خود اهمیت می‌دهید تهیه روکش صندلی به شما پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفپوش سه بعدی خودرو اس آی سی جی مدل CBN مناسب برای ماکسیما خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد. اولین نکته مهمی که تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست واز همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست. دومین نکته اساسی،استفاده از مواد فوق العاده با کیفیت و مناسب با نوع کاربرد در ساخت کفپوش هاست. تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ آثاری از کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد. لایه دوم که همان لایه میانی است از EVA تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند. متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود. لایه سوم Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد. این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 50A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شارژرباتری خودرو دکا مدل class 30A یکی از محصولات شرکت دکا می باشد ولتاژ خروجی این محصول 12 و 24 ولت و برق ورودی تک فاز 220 ولت می باشد.ظرفیت دستگاه شارژر باتری خودرو دکا 15 – 500 آمپر ساعت می باشد و توان مصرفی آن 1000 وات می باشد و وزن آن 11.8 کیلوگرم می باشد. همراه این مخصول کابل 2 متری و گیره نیز می باشد.از ویژگی های بارز این محصول میتوان حفاظت در برابر اتصال قطب ها بصورت وارونه(برعکس)؛ حفاظت در برابر اتصال کوتاه در صورت اتصال قطب های مثبت و منفی؛ قطع شارژ بصورت دستی ، حفاظت در برابر اضافه بار را نام برد. این محصول ساخت کشور ایتالیا است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفپوش سه بعدی صندوق عقب خودرو اس ای سی جی مدل CBN مناسب برای هیوندای توسان 2016 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG کاملا وارداتی وتولید شده از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشد. اولین نکته مهمی که تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG را از سایر رقبا متمایز کرده استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین اسکنرهای سه بعدی برای ساخت قالب این نوع کفپوش هاست واز همه مهمتر آنالیز آن برای پوشش 100% موکت خودرو بدون کوچکترین مزاحمتی برای استفاده از کلاچ ترمز و گاز و هچنین ریل صندلی هاست. دومین نکته اساسی،استفاده از مواد فوق العاده با کیفیت و مناسب با نوع کاربرد در ساخت کفپوش هاست. تمامی کفپوش های سه بعدی برند SICG از سه لایه تشکیل شده که لایه اول که همان سطح روی کفپوش است از جنس چرم مصنوعی مخصوص بوده که با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است و کاملا ضد خش و به راحتی قابل شست و شو است. و جالب اینکه هیچ آثاری از کثیفی روی آن باقی نمی ماند و از همه مهمتر، بر خلاف کفپوش های پلی اورتان و پلی اتیلن، پا روی آن سر نمی خورد. لایه دوم که همان لایه میانی است از EVA تهیّه شده است که سبب می شود تا کفپوش با طرّاحی دقیق خاصیّت ارتجاعی داشته باشد و در جای خود ثابت بماند. متاسفانه در بسیاری از برند های متفرقه ، چه ایرانی و چه خارجی که از مواد بازیافتی تهیّه شده اند، بوی بد در خودرو می پیچد و باعث خرابی و تغییر شکل (دفرمه شدن) کفپوش درفصل گرما می شود. لایه سوم Ani Slip Material است. که شبیه برس بوده با این تفاوت که به موکت خودرو آسیبی نمی رساند و مانع تکان خوردن کفپوش می شود.جنس این لایه 100% پلی استر بوده که علاوه بر استحکام وماندگاری بالا، به سرعت بعد از شست و شو خشک خواهد شد. این فناوری در صنعت کفپوش سازی از آن رو اهمیّت دارد که بیش از 80% از کفپوش های سه بعدی ایرانی و خارجی که از نمد ساخته می شوند، پس از شست و شو به راحتی خشک نمی شوند و باعث انتشار بوی بد نم در خودرو و البته موجب پوسیدگی موکت کف خودرو خواهند شد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا