کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

  • در قدم اول نیاز خود را مشخص کنید.
  • میزان بودجه خود را برای خرید در نظر بگیرید.
  • ترجیحا از وسایل با رنگ های شاد خریداری کنید تا روح را جلا دهند.
  • قبل از خرید نظرات دیگران را در مورد آن محصول جویا شده و با دقت بخوانید. این نظرات در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیرکذار باشد.
  • ترجیحا خریدی انجام دهید که نظرات مثبت بیشتری داشته است. زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده اند.
  • دقت کنید که محصول مورد نظرتان دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا باشد و در صورت نداشتن شرایط لازم، قابل بازگشت باشدتا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.
  • در برخی محصولات انتخاب برند معروف تر می تواند، انتخاب را آسانتر کند. زیرا عموماً تولیدکننده های به نام، اعتبار خود را با توید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی اکریلیک مدل a23 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی اکریلیک و ورق طلا به صورت برجسته کار شده است،با رنگ اکریلیک و ورق طلای با کیفیت کار شده و بسیار تمیز و با دقت نقاشی شده است. تمام کار دست و چاپ نمیباشد. در ابعاد 100x80 سانتی متر کار شده است. تابلوهای دکوراتیو در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار و ترند هستند که این تابلوها در ابعاد بزرگ بسیار فضای مد نظرتون رو لوکس تر و زیباتر میسازند و انتخاب عالی برای دیزاین داخلی می تواند باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویولن مدل دست ساز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ویولن دست ساز نیمه حرفه ای،ایرانی خوان،با قالب استرادیواریوس،ساخت مجموعه ی اسپیروس میباشد.از ویژگی های منحصر به فرد این ساز صدای ایرانی خوان آن است،که همزمان پاسخگوی سبک کلاسیک نیز میباشد.گریف آبنوس،گوشی ها و پین سیم گیر آبنوس،و صفحه ی رویی ساز از اسپیروس ساخته شده،که صدا دهی شفاف و درخشان،و پرتاب صدای واضح و مخملی ساز را تضمین می کند؛جنس صفحه ی پشت،کناره‌ها،دسته و خرک،از چوب افرا است؛این چوب مناسب‌ترین،و مرغوب‌ترین چوب برای ساخت ویولن محسوب می‌گردد،ومشخصه ظاهر زیبا،مقاومت بالا و خصوصیات آکوستیکی،از ویژگی های این چوب است.رنگ استفاده شده در ساخت این ساز،کاملا طبیعی و گیاهی بوده،و به همین دلیل از بیشترین سازگاری با چوب ساز برخوردار است،که باعث میشود صدای واضح تر و شفاف تر را برای نوازنده به ارمغان بیاورد.رگلاژ کامل این ساز توسط استاد،به صورت حرفه ای انجام شده،و نوازنده نیازی به پرداخت هزینه ی اضافی بابت رگلاژ ندارد.قیمت مناسب،صدادهی واضح و شفاف،صدای ژوست و نیمه حرفه ای،کیفیت ساخت مرغوب،و ظاهر زیبا،از مواردی است که ساز دست ساز،بر اساس آن قابل انتخاب است،و این ساز،تمام ویژگی های گفته شده را،یکجا دارا میباشد.سیم ساز مارک فندر ساخت چین.به همراه این ساز پک کامل شامل:کلیفن،آرشه ی حرفه ای هشت پر پایه آبنوس،و هاردکیس حرفه ای قرار دارد،و نوازنده نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ی اضافی ندارد.در مجموع،برای هر کس که تمایل دارد نوازندگی نیمه حرفه ای ویولن را تجربه کند،یا نواختن این ساز زیبا را آغاز کند،انتخابی بهینه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی مدل بیضی طرح صبا زمینه فیلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فرش بیضی و دایره بدلیل شکل هندسی و ظاهر متفاوت، انتخابی ایده ال جهت چیدمان چشم نواز فضاهای خاص منازل میباشد. فرش 700 شانه بیضی طرح صبا بافته شده با نخ پیوسته هیت ست شده (بی سی اف) میباشد. مزیت فرش های بافته شده از نخ های هیت ست، دوام بالاتر و همچنین عدم پرزدهی است. این محصول دارای طرحی چشم نواز و خوش رنگ، با کیفیتی بالا بوده و از ظرافت، لطافت و نرمی مناسبی برخوردار می باشد. طرح صبا از طرح های محبوب و معروف اصیل ایرانی است که در قالب فرش بیضی و دایره بسیار زیبا و پرطرفدار است. فرش بیضی انتخابی ایده ال برای فضاهایی با چیدمان ال شکل و یا گرد میباشد. همچنین پهن کردن فرش بیضی در آشپزخانه و یا پاگرد، فضا را بزرگتر نشان میدهد. از دیگر مکان‌هایی که می‌توان با فرش بیضی زیبایی بیشتری در دکوراسیون آن ایجاد کرد، در جلو آینه و کنسول و همچنین زیر میز های نهار خوری است. پهن کردن فرش بیضی در وسط خانه و یا جلوی مبلمان سبب متمرکز کردن توجه بصری به آن فضای دکوراسیون میگردد. تراکم طولی این محصول 2100 میباشد. فرش بیضی طرح صبا در 3 سایز و همچنین رنگ های سرمه ای و کرم در این فروشگاه عرضه میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هاردکیس ویولن مدل MSGHSN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دغدغه های مهم و همیشگی نوازندگان،نگهداری و جابجایی امن ساز های ارزشمند خود بوده،و به این منظور معمولا از کیس هایی استفاده میشود،که بتواند به خوبی از ساز دربرابر ضربه و عوامل محیطی محافظت کند،و همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد،تا بتوان مدت طولانی از آن بهره برد.این هاردکیس حرفه ای،با ابعاد استاندارد،مخصوص ویولن 4/4 طراحی شده،دیواره های آن از فوم بسیار مقاوم تشکیل شده،در سطح خارجی هاردکیس،چرم مصنوعی درجه یک و کاملا ضد آب مشکی،تعبیه شده تا نهایت زیبایی را ضمن حفظ کیفیت به همراه داشته باشد. همچنین دارای،یک جای مجزا برای بالشتک،دو جای مجزا برای حمل دو آرشه به صورت هم زمان،و یک قسمت مجزا برای کلیفن و سوردین است. محفظه ی زیپ دار مخصوص کتاب،بر روی درب کیس تعبیه شده،و در پشت داری بند حمل رودوشی است،که در مواقع لزوم میتوان از آن استفاده کرد،تا نوازندگان بتوانند نهایت بهره را برخوردار باشند. این هارکیس به صورت حرفه ای و دقیق،توسط کارگاه ویولن سازی بختیاری،طراحی و تولید شده،و تمامی عیب و نقص های نمونه های موجود در بازار،در این هاردکیس به طور کامل برطرف شده،تا نوازنده دغدغه ای جز نواختن نداشته باشد. برای مثال،آرشه ها به دیواره های هاردکیس گیر نمیکنند،و دارای فضای آزاد استاندارد است،که موقع جایگزاری و برداشتن آرشه به هیچ عنوان به دیواره برخورد نمیکند و به راحتی انجام میشود،همچنین خرک ساز با درب هاردکیس برخورد ندارد،و به ساز فشاری وارد نمیشود،و سلامت ساز شما را در طول زمان تضمین میکند،به طوری که بلند ترین خرک،پنج میلیمتر با درب فاصله دارد و بدین ترتیب باعث حفظ سلامت ساز های ارزشمند شما میشود که این ها برتری های این محصول نسبت به نمونه های موجود در بازار و همچنین نمونه های چینی است.این هاردکیس حرفه ایی وسبک و در عین حال فوق العاده محکم و مقاوم میباشد،همچنین کاملا بی رقیب و فاقد هرگونه نمونه ی داخلی یا خارجی در کل کشور است.این محصول کاملا سفارشی و استثنایی ساخته شده است و کار نفیس مخصوص سخت پسندان می باشد. همچنین طراحی مدرن وشکیل،به سبک ایتالیایی،برتری و لذت استفاده از این محصول را دو چندان میکند. در مجموع این هاردکیس حرفه ای،بهترین انتخاب برای نوازندگانی به شمار میرود که همزمان به کیفیت و زیبایی اهمیت میدهند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی رنگ و روغن مدل طبیعت و انسان کد 02 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تابلو اورجینال میباشد و برای اتمام ان 3 ماه زمان صرف شده است. در باب سبک این نقاشی : در سبک رئال کار شده است اما رگه هایی از سبک امپرسیونیسم هم در ان دیده میشود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاغذ A4 کپی مکس مدل advance بسته 2500 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کاغذ کپی مکس مدل Advance یکی از بهترین و با کیفیت ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد که به علت ویژگی هایی همچون سفیدی کامل ، برش لیزی دقیق ، بدون پرز بودن و همچنین 80 گرم بودن واقعی این کاغذ مناسب برای هر نوع چاپی اعم از رنگی ، سیاه سفید ، یکرو و دورو و همچنین مناسب برای دفاتر چاپ با سرعت بالا می باشد. همچنین این کاغذ توانسته هر پنج ستاره موجود کیفیت را اخذ نماید. این محصول تعداد 5 بسته 500 عددی برابر 2500 عدد برگه میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست طراحی مشکی کرتاکالر مدل 40030 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست طراحی مشکی کرتاکالر مناسب برای طراحی سیاه قلم، پرتره و کارهای مشکی تک رنگ می­باشد. این ست 20 تکه شامل مداد کنته زغالی (نرم، متوسط، سخت)، مداد کنته روغنی (نرم، متوسط، سخت)، محو­کن، شمش گرافیت (6B،9B ) زغال فشرده پنج درصد، زغال طبیعی چهار عدد و پاک­کن خمیری در یک جعبه فلزی بسیار با کیفیت می‌­باشد. تمام محصولات این ست غیر سمی بوده و در تولید آن از پیگمنت‌های طبیعی و انرژی‌­های تجدید پذیر استفاده شده و دوستدار محیط زیست می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو قلمزنی طرح اسلیمی کد Tt8050 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو پلاک و یا قلمزنی ترکیبی از هنر قلمزنی و خاتم کاری میباشد سایز با قاب 45 در 80 می باشد. جنس پلاک از جنس مس و قاب دور از چوب و خاتم میباشد. تابلو پلاک و یا قلمزنی ترکیبی از هنر قلمزنی و خاتم کاری میباشد سایز با قاب 45 در 80 می باشد. جنس پلاک از جنس مس و قاب دور از چوب و خاتم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی رنگ روغن مدل هیاهوی شهر کد A10020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو مدرن و سبک انتزاعی به رنگ طلایی و سفید. بسیار کاربردی و قابل استفاده در محیطهای اداری، مسکونی. از رنگ اکرلیک، ورق طلا و تکسچر به صورت برجسته استفاده شده، همانطور که در تصویر میبینید قسمتهای طلایی برجسته هستند. با توجه به رنگ سفید و طلایی قابل ست کردن و استفاده در هر نوع رنگ و دکوراسیونی میباشد، که جلوه و زیبایی محیط اطرافتان را چند برابر میکند. اگر به دنبال یک تابلوی هنری خاص و یونیک هستند بهترین اتخاب میباشد. اثر هنرمند ساناز شاملو میباشد. که با ظرافت و زیبایی خاصی اجرا شده است. بوم از بغل هم نقاشی شده که قابل استفاده بدون قاب هم باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سرویس سماور ذغالی 19 پارچه برنجی مدل شماره 6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مخصوص دکوراسیون و تزئینات منازل لوکس و جهاز و هدیه بوده و همچنین قابل استفاده با ذغال و تهیه چایی آتشی و پذیرایی می باشد . جنس سماور برنج خالص می باشد. در وزن و قیمت اعلام شده ، وزن و قیمت استکان شیشه ای در نظر گرفته نشده است. اندازه اسمی 3/5لیتر بوده، اما بدلیل وجود تنوره داخل سماور حجم آب مفید حدود 2/5لیتر می باشد. به علت دست ساز بود وجود برخی فرورفتگی های ریز روی محصول طبیعی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سطل زباله مدل لیوان کد 4000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سطل لیوان یکبار مصرف 4000 گرد دارای چهار درگاه برای قرار دادن لیوان میباشد.از این سطل میتوانید برای رعایت موارد بهداشتی در ادارات ، بیمارستان ها ، شرکت ها و اماکن عمومی و ... در کنار آب سرد کن استفاده کنید . بدنه این سطل از جنس استیل بوده و در عین سبکی از استحکام بالایی برخوردار است.با استفاده از این محصول دیگر از حجم زیاد لیوان یکبار مصرف راحت خواهید شد و با درون هم قرار گرفتن لیوان ها حجم بسیار کمتری اشغال شده و تخلیه آن بسیار راحت تر می باشد.ارتفاع بلند (60 سانتیمتر) این سطل باعث راحتی در استفاده شده است و نیاز به خم شدن برای دور انداختن لیوان نیست.بدنه استیل این سطل در عین مقاوم بودن سبک نیز هست و عمر مفید آن را افزایش داده است.دارای سطل داخلی پلاستیکی برای تخلیه راحت تر و جلوگیری از ریخته شدن آب داخل لیوان ها بر روی زمین میباشد.این محصول دارای بدنه استیل خش دار (بدون جا گذاشتن اثر انگشت) می باشد که با درب قوس دار ظاهر زیبایی به وجود آورده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هدفون استودیو تامسون مدل WHP6316BT خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز پیانو دیجیتال ام آر اس مدل jdp-300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیانو ی دیجیتال «ام آر اس» (MRS) مدل jdp-300 یکی از پیانوهای دیجیتال باکیفیتی که در بازار جهانی طرفدار زیادی دارد میباشد. در این پیانو بهبود‌ها و آپدیت‌های جدیدی برای ایجاد صدای شبیه‌تر به پیانوی آکوستیک روی شکل موج‌های پیشرفته‌ی صوتی صورت گرفته. ضبط دیجیتال صدای پیانو های این کمپانی از یک ساز آکوستیک به بهترین شکل و با پیشرفته ترین تجهیزات صورت میگیرد که درنتیجه بهترین صدای پیانوی گرند را در این پیانوی دیجیتال به نوازنده ارائه می‌کند. این پیانو از نوع درب دار که به محافظت از کلاویه ها در برابر ضربه و گردو غبار کمک میکند. کلاویه‌های این پیانو که ازجنس عاج مصنوعی ساخته شده است . کلاویه‌های سیاه این ساز از جلای مات برخوردار که از سرخوردن دست در اثر نواختن زیاد یا تعریق جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مزایای این دیجیتال پیانو باید امکان خروجی و ورودی صدا از طریق جک 6.5mm اشاره کرد که به کاربر اجازه‌ی کنترل صدای پیانو از طریق بلندگو های اکسترنال و حتی ضبط کردن موسیقی نواخته شده را فراهم میکند. از دیگر امکانات این پیانو، خروجی MIDI از طریق USB و انتقال صوت پیانو به کامپوترهست که باعث شده پیانو های MRS گزینه مناسبی برای آهنگسازان باشد. به‌طورکلی امکان ارتباط این پیانو با کامپیوتر و دستگاه‌های هوشمند از طریق پورت USB دنیای جدید و سرشار از خلاقیتی را پیش روی نوازنده آشکار خواهد کرد. خریداری و استفاده از این پیانو به تمام نوآموزان و کسانی که قصد دارند با هزینه‌ی کمتر از آکوستیک به یک پیانوی حرفه‌ای دسترسی داشته باشند توصیه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رومیزی ترمه حسینی مدل پانیذ کد 1500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایرانیان ازقدیم ترمه را برای سنت ها و مراسم های خیلی مهم استفاده می کردند .مثلا درشهر اصفهان مهریه هر عروس حداقل یک شال ترمه است ودر خانه های قدیمی و سنتی پارچه های ترمه خیلی اصیل و قدیمی یافت میشودو امروزه در سراسر جهان ترمه ایران شناخته شده است و بیشترین طرفداران پارچه ترمه اروپاییان هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فرش ماشینی محتشم طرح کودک مدل جغد های فانتزی کد 101205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این فرش 700 شانه و تراکم 3300 می باشد که الیاف استفاده شده برای بافت و تولید این فرش الیاف پلی اوژن ( پلی استر فرآوری شده ) می باشد , از مهمترین ویژگی های این فرش می توان به : نرمی و لطافت فوق العاده بالای آن و قابلیت شستشو با انواع شوینده , ضد حساسیت و آلرژی بودن , عدم پرزدهی , ضد لک و چروک بودن و همچنین کیفیت بافت فوق العاده بالای آن نام برد.با توجه به استفاده از مواد اولیه خاص و همچنین رنگرزی نخ در دمای 130 درجه سانتیگراد، فرش های تولیدی در برابر شستشو، سایش و نور، ثبات رنگی بالایی خواهند داشت.ثبات رنگ این فرش به مراتب از فرش های ماشینی معمول بیشتر بوده و درآزمایشگاه حتی با سخت ترین تست های شستشو با تینر و بنزین ، رنگ فرش از بین نرفته است.استفاده از فیلامنت های ظریف در نخ مصرفی، باعث شده است که فرش های تولیدی سطحی بسیار لطیف و نرم داشته باشند.میزان ضخامت در نظر گرفته شده برای بافت این فرش 8 میلیمتر می باشد. همچنین جهت جلوگیری از پرزدهی و جداشدن الیاف در کناره های فرش دورتادور و لبه های فرش با نخ زیگزاگ دوخته شده و به همین دلیل این فرش ها به هیچ عنوان پس از استفاده از کناره ها دچار آسیب نمیشوند و نخ ها از فرش جدا نمی شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گیتار متاع پور مدل +2 MAT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گیتار مت دو پلاس ، سبک و بسیار خوش صدا و کاربر پسند است. از ویژگی های بارز این گیتار اکشن استاندارد و عالی برای هنرجویان است. این اکشن روی فرت 10/11 حدود 3 الی نهایتا 4 میلیمتر بوده و این گیتار ، سبک و بسیار خوش صدا و کاربر پسند و انتخابی عالی برای شروع است. مدل گیتار : +MAT2 (مت دو پلاس) از ویژگی های بارز این گیتار اکشن استاندارد و عالی برای هنرجویان است. این اکشن روی فرت 10/11 حدود 3 الی نهایتا 4 میلیمتر بوده و هنرجویان به هنگام استفاده از ساز خسته نمی شوند و میتوانند بصورت طولانی مدت از آن استفاده کنند. تلاش ما در ساخت این مدل گیتار بر آن بود که از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده کنیم تا هنرجو بتواند با قیمت زیر دو میلیون تومان یک ساز با کیفیت داشته باشد. به همراه گیتار یک کاور با کیفیت و مرغوب قرار دارد که ساز درون کاور (کیف) قرار گرفته و ارسال می شود و نیازی نیست هنرجو برای خرید کاور بصورت جداگانه هزینه پرداخت نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتاب سلسله کتابهای اسمارت مانی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات باوین 6 جلدی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سلسله کتاب های اسمارت مانی و پول هوشمند شامل 6 کتاب زیر است: 1-کتاب پول هوشمند (اسمارت مانی) اثر استنلی اچ تیتل‌بام 2-کتاب مفاهیم و کلیات اسمارت مانی (پول هوشمند) 3-استادی در اسمارت مانی و پرایس اکشن ICT 4-تحلیل بالا به پایین اسمارت مانی 5-مهارت در اسمارت مانی SMC اثر مارکوس لیتائو 6-مربیگری روش معاملاتی ICT منتورشیپ 2023 پول هوشمند (اسمارت مانی) سرمایه­ای است که توسط مؤسسات و نهادهای مالی، صاحبان بازار، بانک­های مرکزی، صندوق­ها و سایر متخصصان مالی در بازار قرار می­گیرد و مورد کنترل آنها واقع می­شود. پول هوشمند همچنین به نیرویی اشاره دارد که بر بازارهای مالی تأثیر می­گذارد و آنها را به حرکت درمی‌آورد که اغلب نیز توسط اقدامات بانک‌های مرکزی هدایت می­شود. این پول بسیار بیشتر از سرمایه‌گذاری‌های جزئی است؛ لذا نه تنها بازارها را به حرکت وامی‌دارد؛ بلکه به‌راحتی می‌تواند رفتار و حتی جهت آنها را نیز تغییر دهد. اصطلاح "پول هوشمند" از شرط بازانی می‌آید که از ورزشی که روی آن شرط‌بندی می‌کردند دانش عمیقی داشتند که عموم مردم قادر به استفاده از آن نبودند. دنیای سرمایه‌گذاری نیز مشابه است. مردم تصور می‌کنند که پول هوشمند توسط کسانی سرمایه‌گذاری می‌شود که اطلاعاتی بیشتر و درک کامل‌تری از بازار دارند که یک سرمایه‌گذار عادی نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. به این ترتیب، زمانی که الگوهای معاملاتی مؤسسات و نهادهای مالی از سرمایه‌گذاران خرده متفاوت است، پول هوشمند شانس موفقیت بسیار بیشتری دارد. پول هوشمند همچنین به نیروی جمعی پول کلان اشاره دارد که می‌تواند بازارها را به حرکت درآورد. در این زمینه، بانک مرکزی نیروی پشتیبان پول هوشمند است و معامله گران انفرادی سوار بر پول هوشمند هستند. خرد متعارف معتقد است که خودی‌ها و سفته‌بازان آگاه معمولاً بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند، بنابراین باید چنین باشد که گاهی اوقات پول هوشمند با حجم معاملات بیشتر از حد معمول شناسایی می‌شود، به‌ویژه زمانی که داده‌های عمومی کمی برای توجیه حجم وجود داشته باشد یا وجود نداشته باشد. با این حال، شواهد بسیار کمی برای تأیید این سوءظن گسترده وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مدادشمعی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سه پایه بوم نقاشی پارس بوم مدل Winch - Non C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سه پایه بوم یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار برای همه ی هنرمندان است، پارس بوم Pars Boom برندی است که در این زمینه پیشتاز است، سه پایه ها انواع مختلفی دارند و دارای سایزها و شکل های متفاوتی هستند، بسته به نوع و اندازه بوم مورد استفاده، اندازه سه پایه ها متغیر است، سه پایه ها در انواع تک شیار، دوشیار و سه شیار، رومیزی، کارگاهی، ثابت و... ساخته میشوند، سه پایه نقاشی ثابت-کارگاهی پارس بوم مدل Winch یکی از پرفروش ترین مدلهای سه پایه نقاشی است، از ویژگیهای بارز این مدل پایه بوم محکم، این است که چهار پایه روی زمین قرار میگیرد که به پایداری آن کمک میکند، بنابراین هیچ گونه لغزشی در آن وجود ندارد، دو ستون ثابت در طرفین و یک ستون متحرک در وسط، بوم را کاملا مهار میکند و باعث تسط هرچه بیشتر نقاش بر روی بوم میشود، این خصوصیت باعث شده سه پایه بوم نقاشی Winch بسیار پرطرفدار باشد، جنس سه پایه های پارس بوم از چوب است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است، برای تسهیل در کار هنرمندان و نقاشان، سه پایه دارای جایگاه نگهداری قلم مو و ابزار نقاشی است، ارتفاع محل قرار گیری بوم و محفظه ی ابزار، توسط یک اهرم پیچشی (هندلی) قابل تنظیم است، که این یک ویژگی منحصر بفرد برای سه پایه ی Winch است، پایه ی پشتی این سه پایه به گونه ای طراحی شده که بتوان زاویه بوم را تنظیم کرد، ارتفاع کلی سه پایه پارس بوم مدل Winch ، برابر 189 سانتی متر است، حداکثر ارتفاع بوم قابل استفاده بر روی این سه پایه ، 150 سانتی متر و عرض سه پایه 60 سانتی متر میباشد . وزن این سه پایه حدود 8.400 کیلوگرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخته وایت برد شیدکو مدل آلفا سایز  120×90 سانتی متر به همراه پایه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخته وایت برد 90 در 120 آلفا با زهوار 2 سانتی متری قابل نصب بر روی دیوار و پایه متحرک یکی از محصولات پرطرفدار برند شیدکو است که با کیفیت ساخت بالا رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است، این محصول همراه با یک عدد پایه متحرک شیدکو عرضه می شود. با استفاده از پایه متحرک شیدکو که قابلیت تنظیم عرض و ارتفاع را دارد می توانید انواع وایت برد با ابعاد متفاوت را استفاده کنید، پایه متحرک شیدکو با چرخ های ترمز دار، اسکلت فلزی قابل مونتاژ بسیار مستحکم است و هنگام نوشتن هیچ لرزش و تکانی حس نخواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپیکر مانیتور السیس مدل Elevate 3 MKII خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپیکر مانیتورینگ خانگی السیس مدل Elevate 3 MKII از اسپیکر های ساخته شده به دست کمپانی آمریکایی Alesis می باشد. اندازه ووفر این اسپیکر 3 اینچ بوده و توان خروجی مداوم آن 20 وات می باشد. همچنین محدوده پاسخ فرکانسی این اسپیکر 80 هرتز تا 20000 هرتز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کارت صدا استودیو آرتوریا مدل Arturia MiniFuse 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با Arturia MiniFuse 1، موسیقی، پادکست یا هر محتوای صوتی دیگری را به آسانی و با کیفیتی بسیار بالا، ضبط و تولید کنید. این کارت صدای هوشمند، در کنار کاربری ساده و کیفیت صدای عالی، از کیفیت ساخت و استحکام کم‌نظیری برخوردار است و می‌تواند سال‌های سال شما را همراهی کند و به‌عنوان ابزاری قابل اعتماد جهت ساخت موسیقی ایفای نقش کند. از سوی دیگر، با خرید Arturia MiniFuse 1، به گسترده‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی جهت تولید محتوای صوتی نیز دسترسی پیدا می‌کنید. MiniFuse بهترین راه برای تبدیل ایده‌های موسیقایی به یک اثر هنری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن یقه ای بیسیم مدل BAYER - 103 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میکروفن قابلیت اتصال به موبایل ، لپ تاپ ، دوربین و آمپلی فایر را دارد و می توانید در دستگاه مختلف از آن استفاده کنید . از این میکروفن می توانید در ضبط پادکست و تولید محتوا استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دفتر مشق مستر راد مدل دفتر شیمی کد 1716 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مستر راد با تیمی مجرب از متخصصین صنعت چاپ اقدام به تولید و چاپ دفتر مشق نموده است. همه عاشقان لوازم ‌تحریر، دفتر ، کتاب و همه کسانی که بنا به موقعیت تحصیل یا شغلشان با دفتر و نوشت ‌افزار زیاد سرو کار دارند، برای خرید دفتر به خصوصیات آن توجه و پس از بررسی کامل خرید می‌کنند. خصوصیاتی مثل کیفیت کاغذ، جنس و دوام و طراحی جلد، طراحی صفحات، نوع صحافی ، تعداد صفحات، قطع و اندازه دفتر و… در انتخاب دفتر تأثیرگذار است. دفتر مشق یا تمرین، دفتری است که در تمام طول تحصیل و در همه مقاطع همراه ماست. در خرید دفتر مشق یکی از مهم‌ترین عوامل تعداد برگ‌ها، کیفیت، جنس و سیمی بودن دفتر است که استفاده از آن بسیار راحت می نماید. دفتر مشق مدل شیمی مستر راد دارای برگه های کاملا سفید و باکیفیت با خطوط مشکی است که خط کشی کنار صفحات نظم در نوشتار را بیشتر می نماید و در داخل جلد دفتر جدول تناوبی با کیفیت بالا چاپ شده است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا