تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید کیف ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کیف ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کیف ابزار مناسب می‌تواند به شما در نظم‌دهی، حمل و نقل و محافظت از ابزارهایتان در هنگام کار کمک کند. با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب کیف مناسب ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف ابزار در نکته خرید به موارد مهمی که باید قبل از خرید کیف ابزار به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید کیف ابزار

نوع و تعداد ابزار

اولین قدم، تعیین نوع و تعداد ابزارهایی است که می‌خواهید در کیف حمل کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا اندازه و ظرفیت مناسب کیف را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر فقط ابزارهای دستی معمولی را حمل می‌کنید، به یک کیف کوچک و ساده نیاز دارید. اما اگر ابزارهای برقی و شارژی سنگینی دارید، به کیفی بزرگتر با جیب‌ها و محفظه‌های جداگانه نیاز دارید.

جنس کیف

کیف‌های ابزار از جنس‌های مختلفی مانند برزنت، چرم، نایلون و پلی‌استر ساخته می‌شوند. برزنت و چرم برای کیف‌های ابزار بادوام و مقاوم در برابر سایش مناسب هستند، اما می‌توانند سنگین و گران باشند. نایلون و پلی‌استر سبک‌تر و ارزان‌تر هستند، اما ممکن است به اندازه برزنت و چرم بادوام نباشند.

ابعاد و اندازه کیف ابزار

کیف ابزار باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که تمام ابزارهای شما را به راحتی در خود جای دهد، اما در عین حال نباید آنقدر بزرگ و سنگین باشد که حمل و نقل آن دشوار باشد.

جیب‌ها و محفظه‌های کیف ابزار

کیف ابزار باید دارای جیب‌ها و محفظه‌های مختلف برای سازماندهی ابزارهای شما باشد. این امر به شما کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی ابزار مورد نیاز خود را پیدا کنید.

بند و دسته کیف ابزار

کیف ابزار باید دارای بند و دسته‌ای راحت برای حمل و نقل باشد. بند شانه‌ای می‌تواند برای حمل کیف‌های سنگین‌تر مفید باشد.

ویژگی‌های اضافی کیف ابزار

برخی از کیف‌های ابزار دارای ویژگی‌های اضافی مانند پایه ضد لغزش، چراغ قوه و فضای مخصوص لپ‌تاپ هستند. این ویژگی‌ها می‌توانند مفید باشند، اما ممکن است قیمت کیف را افزایش دهند.

برند و قیمت کیف ابزار

برندهای مختلفی در زمینه تولید کیف ابزار فعالیت می‌کنند. قیمت کیف‌ها می‌تواند از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید، تحقیق کنید و برندهای مختلف را با توجه به نیازها و بودجه خود مقایسه کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف ابزار گفته شد، می توانید کیف مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف ابزار ارزان ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کیف کمری ابزار مدل XA 3011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف کمری ابزار مدل XA 3011، از برزنت مرغوب تولید شده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. از سایر ویژگی های این محصول می توان به جادار بودن آن اشاره کرد. این کیف شامل 6 جیب جهت قرار گیری ابزار و یراق می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار هامر مدل POLOR-303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار تمام فلزی هامر ، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار هامر ، در قسمت بالایی خود دارای یک دستگیره‌ی فلزی خوشدست به طول کل جعبه است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار فیت فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار سه طبقه، مجموعا دارای 5 محفظه یعنی 4 محفظه‌ی کوچکتر با ابعاد 4.5×10×30 سانتیمتر و یک محفظه‌ی بزرگتر با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 3525 گرم و ابعاد21×20.5×30 عرضه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف کمری ابزار رونیکس مدل RH9165 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف ابزار کمری به عنوان وسیله ای برای نگهداری لوازم و ابزار آلات کار شناخته می شود که علاوه بر استفاده توسط افراد شاغل در مشاغلی مانند تعمیرات، نجاری، تاسیسات و … برای نظم بخشیدن به ابزار کار در خانه، صندوق عقب خودرو و … نیز کاملا مناسب و کاربردی است. رونیکس در کنار محصولات کاربردی خود اقدام به طراحی و تولید کیف ابزار کمری در مدل های مختلف نیز نموده از جمله یکی از مدل های آن Robelt RH-9165 می باشد. کیف ابزار صنعتی رونیکس از جنس برزنت دولایه، مقاوم و با دوام در برابر ضربه و سایش، با طول عمر بالا ساخته شده است. همچنین شما می توانید به راحتی آن را شسته و با توجه به جنس برزنتی و زیپ پلاستیکی صنعتی به کار رفته نگران از دست دادن کیفیت و رنگ کیف طی فرایند شست و شو نباشید. این مدل دارای نگهدارنده انبرآلات و چکش و چندین محفظه برای نگهداری انواع ابزار آلات صنعتی می باشد. جیب های کیف ابزار کمری رونیکس، از زیپ پلاستیکی و چسبی بهره برده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن به ابزار های خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این بند کمری تولز بگ رونیکس قابل تنظیم بوده و متناسب با سایز کمر هر فرد تنظیم می شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارواش به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار مدل 064 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از محصول فوق هم می‌توانید در منزل و هم در انواع محیط‌های صنعتی و کارگاهی استفاده کنید. این محصول جعبه نظم دهنده ابزار کد 064 نام دارد. با وجود همچین جعبه ابزاری در منزل یا کارگاه، به‌سادگی به وسایل ریز و کوچکی مانند انواع منجوق و سنگ های جواهرسازی و ... سر و سامان دهید. این جعبه شامل 64 محفظه است که بصورت مستقل از جعبه جدا میشود و هر خانه شامل درب جداگانه است. این جعبه ابزار در ابعادی برابر با 23× 13 × 5 سانتی‌متر و از جنس پلاستیک تولید شده است. وزن این محصول فقط 350گرم بوده و بسیار پرکاربرد است. این محصول دارای دو قفل و یک دستگیره برای راحتی استفاده نیز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه نظم دهنده ابزار رونیکس مدل 4401 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف فلزی رونیکس مخصوص دستگاه اتو لوله مدل 4400 و 4401 برای مدل های 4403 و 4404 نیز قابل استفاده هست که نیازی به ثابت کردن در جعبه ندارند. البته برای کلیه برندهایی که با این مدل ها هم طرح و اندازه هستند نیز قابل استفاده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار توتال مدل THT10702 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار فلزی توتال مدل THT10702ساخته کشور چین است که با استفاده از آن به عنوان یک محفظه جهت دسته‌بندی و نظم‌دهی به ابزار، از بی‌نظمی ابزار و همچنین اتلاف وقت برای جستجوی ابزار جلوگیری خواهد کرد. جستجو برای هر ابزاری در محیط خانه یا کار باعث می‌شود تا بازدهی و سرعت عمل شما پایین باشد و کار به درستی پیش نرود؛ از این رو با دسته‌بندی ابزار داخل این جعبه ابزار با توجه به ابعاد 40.4×20×20.5سانتی متر، تقریبا تمام ابزارهای کاربردی را در خود جای خواهد داد، نیاز شما برطرف خواهد شد. ضخامت فلز بدنه این جعبه ابزار 0.8 میلی متر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف ابزار فاین مدل یونیورسال پلاستیکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اوریجینال ابزار فاین یک کیف ابزار یونیورسال برای نگهداری و حمل ابزار می باشد . این کیف ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از پلاستیک بسیار مرغوب و مقاوم به ضربه استفاده شده که علاوه بر شکیل بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و مانع از آسیب دیدن ابزار در انبار و یا حین جابجایی آنها می شود . ابعاد داخلی این کیف 470x276x116 میلی متر بوده و برای نگهداری و حمل ابزارآلات فاین بویژه مینی فرزهای فاین، دریلهای برقی سریBOP و انواع ابزارآلات شارژی فاین و سایر برندهای معتبر مناسب می باشد. شرکت فاین (FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا و در سال 1906 اولین سنگ دستی دنیا را اختراع نمود. این شرکت در سال 2016 میلادی برای اولین بار مینی فرز با قدرت 1700 وات را روانه بازار کرد و همواره در نوآوری و اختراعات جدید صنعت ابزار دنیا پیشرو بوده است. علی رغم گذشت 155 سال از شروع تولیدات شرکت فاین، این شرکت قویا به خاستگاه خود یعنی کشور آلمان متعهد بوده و تمامی محصولاتش را در Schwäbisch Gmünd کشور آلمان تولید می نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر منزل و محل کاری، داشتن یک جعبه ابزار مناسب جهت نگهداری، جابه‌جایی و دسترسی بهتر به ابزار است. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت است. از ویژگی‌های این جعبه ابزار می‌توان به استحکام، زیبایی و برخورداری از وزنی حدود برابر با حدود ۱۸۳۵ گرم اشاره ‌کرد. برای این محصول دو طبقه درنظر گرفته‌شده‌است. وجود دو طبقه در این محصول باعث شده ابزار خود را به راحتی تفکیک کنید و نظم بالایی به‌وجود آورید. حتما برایتان پیش آمده به ابزاری نیاز داشته و آن را پیدا نکرده‌اید. جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S دارای بخش‌بندی‌های متعدد بوده تا به زیبایی به ابزار و وسایل خود نظم دهید. این محصول دارای یک طبقه قفسه‌بندی شده و 3 محفظه روی در است. جعبه ابزار گلکسی وان دارای دستگیره باکیفیت و مقاوم بوده که حمل آن را برای شما راحت می‌کند. همچنین این محصول دارای قفل بوده که امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار بابل کارپت مدل یاشیک TB01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت «بابل کارپت» (Babol carpet) این جعبه‌ابزار را تولید کرده و تحت‌عنوان مدل «یاشیک» به بازار عرضه کرده است. این شرکت محصولات بسیاری تولید می‌کند و بخشی از فعالیت خود را به تولید تجهیزات خودرو اختصاص داده است. این جعبه برای قرارگیری در صندوق عقب خودرو بسیار مناسب است. این جعبه ابعادی برابر 25.5 × 23 × 45 سانتی‌متر دارد و وزن آن 2500 گرم است. در این محصول 8 محفظه روی سینی قابل‌حمل جعبه قرار گرفته است. این سینی دسته دارد و به‌راحتی از جعبه جدا می‌شود. سه محفظه نیز روی در محصول قرار دارند. این محفظه‌ها دارای درپوش پلاستیکی بوده و برای لوازم کوچک بسیار مناسب‌اند. محفظه‌ی اصلی جعبه نیز فضای مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول دارای قفل و دسته‌ای پلاستیکی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مانو کد ORG 10 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عموما در کارگاه‌های نجاری، امور تاسیساتی، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی و یا حتی در فعالیت‌های تزئینی مانند نصب پرده و دکور استفاده از تعداد متنوعی اقلام ریز که باید به تفکیک در دسترس بوده و مورد استفاده قرار گیرند، امری بدیهی و ضروری است. بنابراین در این موارد، غیر از جعبه‌ ابزارهای بزرگ‌ که ابزارها در آن قرار داده می‌شود، استفاده از یک کیف یا جعبه که دارای محفظه‌های کوچک زیاد ولی مجزا از هم باشند در تفکیک کردن اقلام ریز بسیار کاربردی کمک خواهد بود. از جمله این جعبه ها می توان به ارگانیزر ORG 10 ساخت شرکت مانو(MANO) اشاره کرد. ابعاد این جعبه ارگانیزر 25.1*20*4.4 سانتی‌متر و وزن آن 300 گرم است. جعبه ارگانایزر شفاف مانو، از جنس پلاستیک محکم بوده که باعث می شود علاوه بر مرتب سازی و محافظت از وسایل، به خاطر درب شفاف، تشخیص محتویات بدون باز کردن درب آسان شود که این امر باعث سرعت استفاده و دسترسی آسان تر می شود. ارگانایزر ORG 10 دارای دو قفل پلاستیکی محکم می باشد و جنس بدنه نیز از پلاستیک می باشد. استفاده از ارگانایزر هایی که دارای محفظه‌های کوچک و مجزا از هم باشند در تفکیک کردن اقلام ریز مورد استفاده‌تان بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مچبند مغناطیسی ابزار ایزی کد 208 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه تولیدی آسان ابزار با تجربه تولید مچبند مغناطیسی ابزار ایزی مدل 209 اقدام به ساخت مچبندی قوی تر و راحت تر برای نصابان و تعمیرکاران گرامی نموده است . مچبند مغناطیسی ابزار ایزی کد 208 متشکل شده از یک لایه ابر نئوپرن ضد حساسیت ، بعلاوه آستر لمینت شده با چسب گیاهی که هیچگونه ضرری برای پوست ندارد . همچنین برای دوخت از پارچه پلی استر پشت پی وی سی خیلی قوی استفاده شده برای دوام و طول عمر بالا . در مچبند از 3 آهنربای سرامیکی همسان ، با قدرت مگنت بالا که قابلیت مگنتی کردن سایر اجسام فلزی را با نزدیک کردن به مچبند دارا می باشد استفاده نموده ایم .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دستگاه جوش توربو مدل T250 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف اینورتر توربو با قابلیت حمل انواع اینورتر تا 250 آمپر این امکان را فراهم می سازد تا حمل این نوع دستگاه به راحتی امکان پذیر باشد. همچنین فضای ایجاد شده در این نوع کیف باعث تفکیک ابزار آلات کاربردی اعم از انبر جوش، الکترود، عینک، شیشه ماسک، و ابزارآلات کوچک دستی شده است. در کف این نوع کیف یک لایه پلاستیکی 2.5 میلی متری جهت استحکام بیشتر در مقابل وزن دستگاه بهکار برده شده است. مقاومت این محصول جهت حمل انواع دستگاه جوش تا 6 کیلوگرم تضمین شده می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9171 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جعبه ابزار تمام فلزی، از ورقه‌ی فولادی ضد زنگ مرغوب ساخته شده است و تمامی قسمت‌های آن به وسیله‌ی پین‌هایی بادوام و باکیفیت، به صورت محکم و منظم به هم متصل شده اند تا محل مطمئن و جاداری را برای انواع ابزار شما فراهم کنند. دسته‌ی فلزی این جعبه ابزار رونیکس، در قسمت میانی خود دارای یک دستگیره‌ی پلاستیکی ABS خوشدست به طول 11.5 سانتیمتر است که به خاطر جنس خوب خود و داشتن جای قرارگیری انگشت، حمل و نقل جعبه را به راحتی و بدون فشار و خستگی دست انجام در پی دارد. روکش بدنه‌ی این جعبه ابزار رونیکس فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این روش رنگ کاری ویژه و کاربردی، علاوه بر دوام بدنه، جعبه را ضد خش و خراشیدگی می‌کند. درب بالایی و اصلی این جعبه ابزار به صورت اتوماتیک است و به شکل کاملا منظم باز و بسته می‌شود. این جعبه ابزار سه طبقه، مجموعا دارای 5 محفظه یعنی 4 محفظه‌ی کوچکتر با ابعاد 4.5×10×30 سانتیمتر و یک محفظه‌ی بزرگتر با ابعاد 10×20×30 سانتیمتر است. این جعبه ابزار سایز 30 سانتی، در وزن مناسب 3525 گرم و ابعاد21×20.5×30 عرضه شده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی   کد 303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار کاوه مدل فلزی یک طبقه کد 501 50 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از جعبه ابزار در خانه، محل کار،ماشین… یک ضرورت است.هنگامی که برای شما یک مشکل فنی یا تعمیراتی پیش می آید، به مجموعه ای از ابزار آلات به منظور رفع مشکل پیش آمده احتیاج پیدا می کنید و جعبه ابزار کاوه می تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار ای بی زد کد JM00013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه ابزار «ای بی زد» (ABZ) کد JM00013 سایز 13 اینچ در ابعاد 29× 20× 31سانتی‌متر و با وزن 850 گرم تحت انحصار شرکت مانو ترکیه عرضه می‌شود. این کیف ابزار دارای 3 محفظه است. در این کیف ابزار علاوه بر محفظه‌ی اصلی، یک عدد سینی پلاستیکی و 3 محفظه‌ی کوچک تعبیه‌شده‌اند. از این سینی پلاستیکی به‌منظور نگهداری ابزارهای بلندی نظیر آچار و انبر استفاده می‌شود. برای نگهداری قطعات کوچکی همچون پیچ و مهره، درپوشی پلاستیکی روی درب جعبه قرار دارد. این جعبه دارای دسته‌ای تاشو و دو قفل فلزی است. این جعبه‌ی ابزار برای مصارف خانگی مناسب بوده و در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد. جعبه‌ابزار با محفظه‌هایی که دارد، فضای مناسبی را برای نگهداری ابزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. استفاده از جعبه‌ابزار باعث می‌شود دسترسی و یافتن ابزار موردنظر در زمان کمتری صورت گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف کمری ابزار تاف بیلت مدل TAF-1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپانی تاف بیلت محصول کیف تکنسین با قابلیت نحوه اتصال آسان و پایه ایستا برای حمل ابزار توسط پیمانکاران را با تحول روبرو کرده است. پاسخگوی خواسته های یک پیمانکار حرفه ای است. این کیسه قابل اعتماد با ساخت 6 لایه و تقویت پانچ سنگین ، در سخت ترین شرایط کار مقاومت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه ابزار مهر مدل ORG1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه نظم دهنده org1 تولیدی صنایع پلاستیک مهر، داری 5 محفظه کالا جهت قرار دادن انواع پیچ، مهره و رولپلاک، دارو (قرص)، لوازم کوچک برقی مانند انواع فیش، رابط، سر سیم و ... نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا