زیبایی و سلامت

نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

انتخاب کیف لوازم آرایشی مناسب می‌تواند به شما در سازماندهی، حمل و نگهداری از لوازم آرایشتان کمک کند و از آن‌ها در برابر آسیب محافظت کند. از این رو در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش در نکته خرید چند مورد مهم برای انتخاب کیف لوازم آرایشی مناسب آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها بخوانید.

نکات مهم هنگام خرید کیف لوازم آرایش

نوع استفاده از کیف را مشخص کنید
  • استفاده روزانه: اگر فقط به لوازم آرایشی ضروری برای استفاده روزانه نیاز دارید، به یک کیف کوچک و جمع و جور که به راحتی در کیف دستی یا کوله پشتی شما جای می‌گیرد، نیاز دارید.
  • سفر: برای مسافرت، به یک کیف لوازم آرایشی بزرگتر با فضای کافی برای تمام لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی خود نیاز دارید.
  • حرفه ای: اگر یک آرایشگر هستید، به یک کیف لوازم آرایشی با محفظه های جداگانه برای سازماندهی تمام ابزار و محصولات خود نیاز دارید.
به اندازه و فضای داخلی توجه کنید
  • کیف باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام لوازم آرایشی شما را بدون سرریز شدن در خود جای دهد.
  • به فضای داخلی کیف توجه کنید و ببینید که آیا محفظه ها و جیب های جداگانه ای برای سازماندهی لوازم آرایشی خود دارید یا خیر.
جنس کیف را انتخاب کنید
  • چرم: چرم بادوام و شیک است، اما می تواند گران باشد.
  • پارچه: پارچه مقرون به صرفه تر است، اما به اندازه چرم بادوام نیست.
  • مواد مصنوعی: مواد مصنوعی مانند نایلون یا پلی استر ضد آب و تمیز کردن آنها آسان است.
به ویژگی های اضافی توجه کنید
  • آستر داخلی: آستر داخلی به محافظت از لوازم آرایشی شما در برابر لکه و ریختن کمک می کند.
  • تقسیم کننده ها: جداکننده ها به شما کمک می کنند تا لوازم آرایشی خود را سازماندهی کنید و به راحتی آنها را پیدا کنید.
  • بند شانه: بند شانه حمل کیف را آسان می کند.
  • مقاومت در برابر آب: اگر زیاد سفر می کنید یا در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، یک کیف ضد آب را انتخاب کنید.
به سبک و رنگ توجه کنید

کیفی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما مطابقت داشته باشد و با رنگ کیف دستی یا کوله پشتی شما ست شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کیف لوازم آرایش گفته شد، می توانید کیف لوازم آرایشی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف لوازم آرایشی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز جاکارتی زنانه ای جی مدل نیکولتا کانواس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاکارتی نیکولتا با کانواس ای جی برای کسانی که تمایل به سبک‌های مدرن دارند، جذاب خواهد بود. طراحی باریک و جمع و جور نیکولتا آن را به یک اکسسوری عالی برای زنان مدرن امروزی تبدیل می کند. طراحی خلاقانه نیکولتا، تمام وسایل ضروری شما را منظم نگهداری می‌کند و به کمک محفظه زیپ‌دار نگران گم‌شدن وسایل خود نیز نخواهید بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش و گریم زنانه رونکاتو مدل IRONIK 2.0 کد 415308 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دهان شویه به همراه قیمت و خرید آنلاین

معرفی

این کیف آرایشی زیبا از برندRoncato ایتالیا از مجموعه Ironik 2.0 به شما این امکان را می دهد که به راحتی و فشرده لوازم آرایش را داخل آن قرار دهید. در داخل محفظه اصلی، محفظه های کوچک اضافی و پارتیشن های Velcro برای تغییرات قرارگیری متفاوت وجود دارد.این محصول از نایلون و پلی استر برای دوام و سبکی، پوشش داخلی از 100٪ RPet بازیافت شده ساخته شده است. این محصول شکل خود را حفظ می کند و طراحی جهانی دارد. وزن و ابعاد به شما امکان می دهد آن را به عنوان چمدان دستی در هواپیما ببرید. همچنین برای سهولت حمل، یک دسته قابل اعتماد، یک بند شانه قابل جابجایی و قابل تنظیم و یک بند/آستین پارچه ای برای اتصال محصول به دسته تلسکوپی یک چمدان وجود دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول زنانه ای جی مدل رزانا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک کیف پول ساده و شیک که طراحی بسیار ظریف و کم‌ضخامت داشته و به همین خاطر حمل آن را راحت کرده تا برای استفاده روزمره مناسب باشد. این کیف پول با دو جیب زیپ‌دار بزرگ و تعداد زیادی جاکارتی، همه مدارک مورد نیاز روزانه را در خود جا می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جاکارتی زنانه ای جی مدل نیکولتا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جاکارتی نیکولتا با کانواس ای جی برای کسانی که تمایل به سبک‌های مدرن دارند، جذاب خواهد بود. طراحی باریک و جمع و جور نیکولتا آن را به یک اکسسوری عالی برای زنان مدرن امروزی تبدیل می کند. طراحی خلاقانه نیکولتا، تمام وسایل ضروری شما را منظم نگهداری می‌کند و به کمک محفظه زیپ‌دار نگران گم‌شدن وسایل خود نیز نخواهید بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش زنانه مدل سفری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف لوازم آرایش فوق دارای 4 کیف مجزا است و امکان جدا شدن کیف ها از کاور اصلی وجود دارد. کاور بیرونی ضد آب است و همچنین قابل شستشو است . یک بند جمع کننده برای بسته شدن بهتر دارد. گزبنه مناسبی برای لوازم آرایشی بهداشتی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول زنانه ای جی مدل ویتوریا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول ویتوریا (Vittoria) با جنس بدنه ای جی کانواس با تزیینات چرم طبیعی، زیپ صیقلی و درخشان با پلاک طلایی ای جی فضای داخلی منظمی دارد و با هر بار استفاده دستان شما را نوازش می‌دهد. این کیف پول پرکابرد، جیب‌های زیادی داشته که برای پول خرد، کارت های اعتباری و رسید‌های بانکی مناسب است. زیپ سرتاسری ویتوریا، ایمنی این کیف را تا حد زیادی بالا می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل M801 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معمولا ناخنکاران محترم وسایل خود را در سالن هایی که در آن مشغول به کار هستند نمی گذارند و اکثرا با خود به خانه حمل می کنند و بعضی از ناخنکاران دیگر هم در خانه فعالیت می کنند. کیف ای ام با ابعاد 23x30 سانتی متر قابلیت جای گیری سوهان برقی و سایر وسایل کاشت ناخن را دارد. کیف EM شامل 4 طبقه با ارتفاع کم می باشد که می توانید لوازمی از جمله دیزاین های ناخن، پودر کاشت ناخن و وسایلی از جمله نیپر، عقب زن، قیچی مانیکور و سوهان دستی و را در آن قرار دهید. این کیف دارای ابعاد مناسب جهت نگهداری وسایل میکاپ،مژه و تتو نیز می باشد. طراحی ظاهری این کیف به گونه ای است که با توجه به اینکه گنجایش جایگیری لوازم زیادی را در درون خود دارد اما فضای کمی را اشغال می کند و دسته های محکم آن سبب می شود که با وجود سنگینی کیف بتوانید با خیال راحت آن را حمل کنید. کیف لوازم کاشت ناخن EM شامل یک بند بلند که روی سر شانه قرار می گیرد هم می باشد که به صورت اختیاری قادرید هر زمان که می خواهید آن را به کیف متصل کرده و استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش و گریم زنانه مدل سفری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کیف بزرگ لوازم آرایشی و گریم سایز 15x30x40 است. جنس آن چرم صنعتی و ضد آب است. پارتیشن بندی مناسب و متحرک دارد و سایز پارتیشن های آن مناسب وسایل تنظیم می شود. قسمت مجزا برای براش و … دارد. بند بلند دوشی و دسته حمل دارد. قابل قرار دادن روی دسته چمدان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش زنانه گس مدل MERRICK TRAVEL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند گس یکی از معتبرترین برندهای کیف ، کفش ، لباس با ریشه ای فرانسوی می باشد که در امریکا بیش از 40 سال است که تاسیس شده است. این برند به علت طراحی جذاب جوان پسند و کیفیت فوق العاده محبوبیت بالایی در میان مردم و افراد سرشناس دارد. کیف Merrick یک کیف چند منظوره است که با توجه به سایز خود برای لوازم آرایش و مسافرت مناسب می باشد. ابعاد کیف 28 در 20 در 10 سانتیمتر بوده و فضای بسیار مناسبی برای استوریج لوازم در اختیار قرار میدهد. جنس متریال پلی استر (چرم مصنوعی) بوده و در مقابل خراش و آلودگی بسیار مقاوم است. کیفیت بالای زیپ دوتایی ، محفظه جداگانه برای قرار دادن لوازم کوچک داخل کیف ، آستر داخلی با پترن Guess، دسته همجنس با بدنه، مقاومت در برابر آب .... از ویژگیهای این محصول می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید شامپو بدن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول زنانه استیو مادن مدل BZIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند Steve Madden بیش از 35 سال است در نیویورک ، جذابترین محصولات اکسسوری زنانه را تولید و در 65 کشور جهان می فروشد. کیف پول BZIP یک محصول بسیار شیک با کارآیی و فضای مناسب برای کارت، پول و موبایل می باشد. در داخل کیف 16 فضا برای کارت های بانکی و شناسایی ، 4 فضای طولی و بزرگ برای پول نقد ، لوازم آرایش یا موبایل و یک فضای زیپ دار برای سکه، کلید خودرو یا لوازم شخصی می باشد. برای بدست گرفتن کیف نیز میتوان از بند 17 سانتی متری آن استفاده نمود که در بعضی مدلها قابلیت جدا شدن نیز دارد. آستر کیف نیز منقش به پترن لوگوی Steve Madden می باشد . طراحی کیف ، متریال (Faux Leather) و سایز آن بصورتی است که جذابیت استفاده در فضاهای رسمی و هم استفاده روزانه و حتی مسافرت را داشته و میتواند تمامی نیازهای کاربر را رفع نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف لوازم آرایش زنانه رونکاتو مدل WAVE کد 419728 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رونکاتو ((WAVE)) تمام محصولات RV Roncato در ایتالیا طراحی و طراحی شده اند و تحت کنترل های کیفی دقیق قرار دارند. آنها با هدف رفع نیازهای مسافران در تعطیلات، سفرهای کاری یا اوقات فراغت تولید می شوند. ماموریت Valigeria Roncato تطبیق محصولات خود با نیازهای مشتریانی است که به طراحی زیبا و پیشرفت فنی اهمیت می دهند. محصولات Rv Roncato ترکیبی عالی از طراحی و کیفیت است که فراتر از همه انتظارات است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پول زنانه 1860 مدل آفتاب کد 222 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف پول فوق مخصوص بانوان بوده و در طراحی آن به نکاتی از قبیل بسته شدن درب به وسیله دو مگنت و همچنین بند دستی توجه شده که ضمن بالا بردن امنیت کیف هنگام استفاده،برای مصارف روزانه نیز قابل استفاده می باشد. چرم مصرفی در این محصول چرم طبیعی می باشد که ضمن دوچندان کردن زیبایی کیف باعث استحکام آن نیز شده است و حس اصالت چرم را به مصرف کننده القا می کند.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا