مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید پالتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید پالتو زنانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

پالتو یکی از مهمترین پوششهای پاییزی و زمستانی برای خانم ها است . برای انتخاب پالتو باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا بتوانید پالتویی را انتخاب کنید که با کیفیت بوده و شما را از سرما حفظ کند. به همین دلیل در این مطلب از نکته خرید، راهنمای خرید پالتو زنانه را آورده ایم تا بتوانید بهترین پالتو را انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید پالتو زنانه

سایز مناسب: برای خرید پالتو همچون سایر البسه شخصی مورد نیازتان، باید به تناسب اندازه و سایز آن با فرم بدنی و اندام زنانه خود توجه داشته باشید. برای این منظور پالتو را حتما پرو کنید و کمی دست هایتان را به بالا و یا جلو بکشید تا از راحتی آستین های آن اطمینان حاصل کنید. آستین یک پالتو با توجه به اینکه معمولا در زیر آن بایستی از سایر لباس های گرم استفاده کرد، حتما باید بلند باشد و تا مچ دست شما را بپوشاند. همچنین قسمت پُشت آن نیز باید از فضای مطلوبی برخوردار باشد تا هنگام نشستن و برخاستن سبب ناراحتی و احساس تنگ شدگی را به شما القاء نکند.

بلندی پالتوها: پالتوها بطور کلی در دو نوع کوتاه و بلند تولید می شود که عمدتا آقایان طرفدار پالتوهای بلند هستند و خانم ها از پالتوهایی به مراتب با قدی کوتاه تر استقبال می کنند. حقیقتش را بخواهید در این خصوص بایستی بگوییم بهترین کار همانی است که آقایان آن را انجام می دهند و پالتوهای بلند را برای گذراندن موج سرما انتخاب می کنند. پالتو هرچه از لحاظ قدی بلندتر باشد، سبب می شود تا تمام نقاط بدن شما از سرمای محیط محفوظ باقی بماند و بدنتان گرمنر شود.

لایه های پالتو: پالتوها اصولا یا تک لایه هستند و یا دو لایه؛ اینکه شما کدام را انتخاب می کنید تنها بستگی به نظر و نوع سلیقه شما دارد. پالتوهایی که از دولایه درونی برخوردار هستند، در واقع هم گرم کننده می باشند و هم دارای لایه ای مقاوم در برابر برف و باران هستند. البته اختلاف پالتوهای تک لایه و دولایه در قیمت آن ها نیز خلاصه می شود؛ زیرا پالتوهای دولایه که عموما مناسب استفاده در فصل زمستان هستند، از قیمت به مراتب بیشتری در مقایسه با پالتوهای تک لایه پاییزی برخوردارند.

جنس و کیفیت آن: همانند هر پوشاک دیگری، پالتوها از جنس های مختلفی تولید می شود. بهترین پالتو برای خرید و استفاده، پالتوهای کشمیری هستند که هم از گرمای بسیار زیادی برخوردارند و هم از سبکی قابل توجهی! اما خوب معمولا این دسته از پالتوها به دلیل قیمت بالای خود کمتر مورد توجه عموم زنان ایرانی قرار داده می شود و اغلب آن ها به سراغ پالتوهای پشمی و همچنین چرمی می روند. ناگفته نماند به لحاظ زیبایی، پالتوهای چرمی با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به دیگر پالتوها در صدر قرار داده می شوند.

رنگ لباس: از دیگر موارد مهمی که در هنگام خرید پالتو (زنانه) بهتر است به آن توجه داشته باشید و خیلی سلیقه ای به دنبال خرید پالتوی مورد نظرتان نروید، رنگ آن است! خریداران عزیز توجه داشته باشید با توجه به علم رنگ ها، این رنگ های تیره هستند که نور و گرمای بیشتری را از سوی خورشید به خود جذب می کنند و سبب گرم تر شدن بدن شما در روزهای سرد زمستان خواهند شد.

قیمت پالتو (زنانه): قیمت پالتو (زنانه) از رقم های منصفانه ای آغاز و تا مبالغ هنگفتی نیز ادامه پیدا می کند. در واقع اگر بگوییم خرید پالتو چه مردانه و چه زنانه بایستی همیشه با توجه به میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، صورت پذیرد؛‌ حرف گزافه ای نزده ایم! منتها بهتر است کل دقت و توجه خود را به قیمت پالتوها معطوف نکنید و به سایر ویژگی ها و مواردی که در بخش های قبلی نیز به آنان اشاره کردیم، کمی توجه داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید پالتو زنانه گفته شد، می توانید پالتو مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پالتو زنانه با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل مخمل کبریتی 6258 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو مخمل کبریتی اسپرت داخل پالتو استر خز کار شده که جلوی کار به وسیله زیپ بسته میشود و در قسمت آستین کار آستر پشم شیشه و در قسمتهای کلاه کمر و پایین پالتو بند گت استفاده شده که میتوان به میزان دلخواه پالتو را به بدن جذب کرد .این پالتو به صورت فری سایز بوده و از سایز 38 تا 44 ایرانی را ساپورت میکند..آستین کار مدل پفی طبق مد روز میباشد.قد این پالتو 85 سانتیمتر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر یقه انگلیسی جلو باز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز رنگ مشکی یکی از شیک‌ترین الگوهای پالتو را دارد. تیم طراحی و دوخت این پالتو با ترکیب یقه انگلیسی که از زیباترین یقه‌های لباس‌های زنانه است با جنس فوتر ترک، محصولی مناسب خانم‌های خوش تیپ و سخت پسند تولید کرده‌اند. جنس فوتر این پالتو جلو باز مشکی، گرما را در بافت پارچه حفظ کرده و بخاطر کیفیت بالای جنس پارچه اش روی تن سبک و راحت قرار می‌گیرد. مدل پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز مناسب استایل‌های اسپرت، روزمره، اداری و رسمی و همین طور مهمانی طراحی شده است. با خرید پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز صاحب یک پالتو همه‌کاره شیک و زیبا می‌شوید. برند پالتو زنانه فوتر یقه انگلیسی جلو باز ماهپار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار رنگ طوسی با پارچه فوتر ترک دوخته شده و کیفیت و دوام بالایی دارد. فوتر یکی از بهترین‌ها پارچه‌ها برای دوخت پالتو به‌حساب می‌آید که به‌خوبی گرما را در بافت پارچه حفظ می‌کند. این پالتو زنانه شیک و زیبا آستر دار هست و ترکیب فوتر و آستر یک لباس گرم با تنخوری سبک و راحت ساخته است. کمربند جذاب و دمسه دوزی‌های پالتو در سرآستین‌ها، پایین پالتو و دور یقه زیبایی پالتو را دوچندان کرده است. رنگ پارچه پالتو با کمربند و دکمه روی آن ترکیبی چشم‌نواز ساخته‌اند. با خرید پالتو زنانه مدل فوتر یقه دمسه دوزی کمردار رنگ طوسی شما صاحب یک استایل فوق‌العاده برای پاییز و زمستان می‌شوید که می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل فلاور خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو از بهترین مواد و پارچه به صورت دست دوزی دوخته شده و پارچه داخل هم از پارچه بیرونی استفاده شده و چهل تیکه روی پالتو با ظرافت و با دست روی کار دوخته شده و ارزش پالتو را چندین برابر کرده است. سایز این پالتو مناسب برای سایز 46 تا 48 میباشد و برای فصول سرد پاییز و زمستان مناست و داخل آن از پشم شیشه پر شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه اچ اند ام مدل N123 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتوی زیبای زنانه، محصول برند اچ اند ام است که به رنگ مشکی ارائه شده است و با زیپ پنهانی بسته می شود. جنس این محصول، 64 درصد پلی استر، 34 درصد ویسکوز و 2 درصد الاستین است. این محصول دارای استر بوده و جنس آستر، 100 درصد پلی استر است. این محصول را با رنگ های مشابه بشویید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید مانتو زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ربکا کد 7201 رنگ بنفش خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا جزو کالای مصرفی بوده که دارای پارچه باکیفیت و دوخت صنعتی که این کالا را نسبت به بقیه متمایز میکند تولیدی این کالا جزو بهترین تولیدی ها بوده که تمام تلاش خود را در راستای تولید یک کالای با کیفیت انجام میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل خز 1202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه است. قد پالتو تا بالای زانو میباشد. برش و دوخت پارچه بسیار تمیز میباشد. یقه کُتی میباشد. آستردار است و بسیار گرم و مناسب زمستان میباشد. جلوی کار باز بوده و خاص است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه ربکا مدل تاراپلاس کد 9021 رنگ طوسی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کالا جزو کالای مصرفی بوده که دارای پارچه باکیفیت و دوخت صنعتی که این کالا را نسبت به بقیه متمایز میکند تولیدی این کالا جزو بهترین تولیدی ها بوده که تمام تلاش خود را در راستای تولید یک کالای با کیفیت انجام میدهد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه پروت مدل P011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پالتو از ترکیب پارچه با جنس بافت بوکله و چرم مصنوعی کار شده است که باعث زیبایی آن شده است . این پالتو به صورت تک دوزی کار شده است و دوخت بسیار تمیزی و مرتبی دارد . قد پالتو 85 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه پروت مدل P044 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول تک دوزی می شود. به همین خاطر دوختی فوق العاده و بسیار تمیز دارد. جنس پارچه سوییت و روی آن تکه دوزی هایی با دست انجام شده . پالتو دارای آستر و قد کار 120 سانتی متر است و مناسب فصل زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه پروت مدل P046 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول تک دوزی می شود. به همین خاطر دوختی فوق العاده و بسیار تمیز دارد. جنس پارچه از ترکیب موهر ترک و چرم مصنوعی می باشد. این پالتو دارای آستر و قد 85 سانتی متر است مناسب فصل زمستان می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل مانلی کد 1150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پارچه سوییت بافت زیبا و خاصی دارند و به سادگی بر تن می نشینند . همچنین این پارچه ها به سادگی با انواع متخلف تیپ ها وفق داده می شوند . به عنوان مثال شما می توانید پالتوهای سوییت را با هر نوع شلوار و یا کفشی ست کنید . جنس پارچه سوییت پشت غواصی 480 گرمی و کیفیت آن بسیار بالا میباشد ، دکمه پنهان است و میتوان به صورت جلوباز هم استفاده کرد و کاملاََ پوشیده میباشد . سایزبندی آن از 44 تا 50 میباشد و مناسب برای بانوان سایزبزرگ است و دارای آستین پفکی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل کشمیر داخل خز رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید هودی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این محصول از پارچه رویی کشمیر درجه یک طرح اختصاصی و داخل خز تولید شده است قسمت داخلی پالتو و کلاه دارای خز و قسمت آستین آستر دار میباشد قسمت مچ آستین کش کار شده است و دارای دو جیب در جلو میباشد این پالتو دارای سه بند مشکی (کلاه/کمر/قسمت انتهایی لباس) میباشد سایزبندی این کالا در دو سایز XL/2XL میباشد سایز ایکس لارج قد : 80 عرض سینه : 56 و مناسب سایزهای 40/42/44 میباشد سایز دوایکس لارج قد : 82 عرض سینه : 60 و مناسب سایزهای 46/48 میباشد. رنگبندی این کالا ترکیب سبز و سفید و مشکی میباشد تصویر از دور بعلت خطای دید که ایجاد میشود رنگ دقیق لباس را مشخص نمیکند و رنگ اصلی لباس در عکس های نزدیک موجود میباشد این پالتو با کیفیت و گرم مناسب پاییز و زمستان میباشد و تن خور بسیار زیبایی دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل چهارخونه آستین چرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو چرم جلوباز با طرح دوکی شکل مناسب برای کسانی که طرحی متفاوت را می پسندند. طراحی این کار منحصر به فرد بوده و تضمین درخشیدن در روزهای سرد سال را می دهد. سر آستین و سر جیب های این کار با چرم تزئین شده.قد کار 85 و فیری سایز می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل گلدوزی شده Z1007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس : سوویت است قد پالتو: 90cm است مناسب بهار پاییز و زمستان است پرز نمیدهد و آب رفت ندارد سایز : فری سایز 38 تا 46 است مورد استفاده برای روزمره و مهمانی میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ قهوه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه مدل زانیار کد 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس پالتو از فوتر میباشد. مناسب بهار و پاییز و برای مناطق گرم برای زمستان نیز مناسب میباشد. حالت عروسکی و شنل دارد. یکعدد جیب دارد . کلاه دارد. آستر ندارد. قد جلو 75 سانتیمتر میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ نارنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژاکت زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این ژاکت، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این ژاکت را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این ژاکت زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پالتو زنانه بنیس مدل لیا رنگ سبز خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پالتو زنانه بنیس مدل لیا مناسب برای فصل پاییز و زمستان می باشد. این پالتو ، هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته قابل استفاده است. با توجه به اینکه در فصل پاییز و زمستان به دنبال یک پوشش گرم و در عین حال جذاب و شیک هستیم این پالتو را می توانید با دامن و شلوار ست کنید و با هر دو پوشش و استایل قابل استفاده می باشد. قد این پالتو زیر باسن و بالای زانو است. در قسمت جلو و لبه آستین از دکمه (دکمه پرسی) استفاده شده است و لازم به ذکر است دارای دو جیب در قسمت سینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا