مد و پوشاک

نکات مهم خرید هودی مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید هودی مردانه باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

هنگام فرارسیدن فصل زمستان همه ی افراد به دنبال خرید لباس گرم برای خودشان هستند. در این بین آقایان به دلیل توجه زیاد به تیپ و استایلشان، همواره به دنبال تهیه لباس های زیبا خواهند بود تا در نظر مخاطب جذاب جلوه کنند. یکی از این لباس های گرم که توجه هر مردی را به خود جذب می کند، هودی مردانه می باشد. پوشیدن هودی می تواند علاوه بر گرم نگه داشتن بدن به طور یکنواخت، ظاهرتان را هم بسیار زیبا کند.

حال شاید با خود بگویید هودی به چه معناست؟ اگر ادامه ی مطلب را بخوانید، پاسخ این سوال را خواهید دانست. فراموش نکنید که اگر قصد خرید هودی‌مردانه را دارید، باید نکاتی را هنگام انتخاب و خرید رعایت کنید، ما در ادامه این نکات مهم و ضروری را با شما عزیزان در میان می گذاریم. پس با ما همراه باشید.

هودی ها یک پوشش پرطرفدار بین نسل جوان جامعه هستند. این تن‌پوش زیبا در رنگ‌ها و استایل‌های متنوع تولید شده و هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده می‌باشد. بیشتر افراد به دلیل راحتی و گرمای هودی در فصل زمستان آن را خریداری می‌کنند. برخی از افراد هم به دلیل استایل خاص آن و امکان ست کردن هودی با استایل شخصی سراغ این محصول می‌روند. برای آشنایی بیشتر با انواع هودی و نکات مهم هنگام خرید آنها در ادامه با راهنمای خرید هودی مردانه همراهمان باشید.

انواع هودی ها

هودی بدون زیپ: در ساخت این هودی از هیچ زیپ و یا دکمه ای استفاده نشده و به آنها هودی بدونه زیپ یا یکسره می گویند. این هودی ها گرم تر و تقریبا پر طرفدار تر هستند.
هودی زیپ دار: اگر شما از استایل چند لایه استفاده می کنید پیشنهاد می کنم از این هودی های شیک و خاص استفاده کنید زیرا دارای زیپ است که به راحتی باز می شود.
هودی های نیمه زیپ دار: هودی های نیمه زیپ دار بیشتر برای دختران پیشنهاد می شود اما پسران هم می توانند از آن استفاده کنند و هنوز یکی از گزینه های جذاب برای خرید است.

تفاوت سویشرت و هودی

قبل از ذکر نکات مهم هنگام خرید سویشرت و هودی بهتر است با تفاوت این دو نوع پوشش آشنا شویم. به طور کلی می‌توان گفت که هر هودی یک سویشرت است و هر سویشرت یک هودی نیست!

به عبارت دیگر، هودی شکل دیگری از سویشرت می‌باشد که معمولا ویژگی های بیشتری دارد مانند کلاه یا جیب های کیسه‌ای در جلو. یک فرق دیگر این دو پوشش این است که سویشرت معمولا بدون دکمه و زیپ است. اما هودی هم با زیپ و هم بدون زیپ تولید می‌شود.

نکات مهم هنگام خرید هودی مردانه

  • بافت داخلی هودی‌ها عمدتا حالت کرکی دارد که باعث ایجاد و حفظ گرما می‌شود. اگر جنس پارچه‌ی داخلی با‌کیفیت نباشد، کرک روی موها و لباس شما می‌نشیند. پس بهتر است جنس داخل و خارج پارچه مشابه باشد.
  • رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی و مشکی که با بیشتر رنگ‌ها قابلیت ست دارند و اقتصادی تر هستند. اما خرید شما را محدود می‌کنند.
  • هودی‌های بند‌دار، امکانات بیشتری داشته و فرصت فضاسازی بهتری را به شما می‌دهند. مثلا قادرند تیپ جدی‌تری برایتان ایجاد کنند یا سن شما را متفاوت نشان دهند.
  • علاوه براستایل مورد علاقه‌ و ورزشی‌ای که هودی‌ها برای شما ایجاد می‌کنند، نباید خاصیت گرمایی آنها فراموش شود. جزئیاتی مانند بلندی نسبی و جیب‌دار بودن حائز اهمیت است.
  • اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به حالت و شکل موهای خود اهمیت می‌دهید، بهتر است از هودهای زیپ‌دار استفاده کنید تا مجبور نباشید، مجدد موهای خود را مرتب نمایید. این نوع هودی و سویشرت با تیشرت و پیراهن آستین بلند، پوششی زیبا ایجاد می‌کند، اگر پارچه‌ای با کیفیتی هم داشته باشد، چند سال دوام دارد.
  • ضرورتی ندارد که زیر هودهای جلو بسته و بدون زیپ لباس دیگری بپوشید، ولی باید زحمت حالت دادن موهایتان را تحمل کنید.
  • پشم و کتان از جنس‌های رایج در تولید هودی و سویشرت به شمار می‌روند.
  • هودی معمولا در اندازه‌های تنگ و چسبان دوخته می‌شود. به همین دلیل برای کسی که قصد دارد یک کت جین زیبا زیر آن بپوشد، مناسب است. در غیر این صورت در مورد اندازه‌ی هودی خیلی حساس نباشید، زیرا یک هودی بزرگ‌هم جذابیت خاص خود را دارد.
  • یک کش در قسمت پایین هودی تعبیه شده است که شما می‌توانید با جمع کردن آن، استایلی متفاوت داشته باشید. هنگام خرید کیفیت و جنس کش را بررسی نمایید.
  • عد‌ه‌ای ترجیح می‌دهند که سویشرت و هودی آنها ساده و بدون طرح باشد. گروهی هم تمایل دارند از هود‌های طرح‌دار استفاده کنند. به مدد فناوری چاپ، این قابلیت برای ایجاد طرح روی لباس فراهم گردیده که چاپ سه بعدی یکی از این شیوه‌ا‌های مدرن است.

با توجه به نکاتی که در این راهنمای خرید هودی مردانه گفته شد، می توانید هودی مردانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هودی مردانه زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه کمپ دیوید مدل 13289221 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی کمپ دیوید کلاه دار بسیار نرم و لطیف آمیخته ای از 52 درصد نخ و پنبه و 48 درصد پلی استر می باشد و چون بر چسب کیفیت دارد هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. لازم به توضیح است این مدل از لباس کمپ دیوید قواره دار است و سایزبندی آن بر اساس سایزهای اروپایی یورو ( EUR ) می باشد و نوع استایل اصلی در عکس ها نشات دهنده جذب یا آزاد و یا بلند و کوتاه بودن لباس است . در کل سایز لباس های ایرانی نسبت به سایزهای آلمانی ( EUR ) در اکثر مواقع یکی نیست. به طور کلی برای انتخاب لباس آلمانی شما باید یک سایز از سایز لباس ایرانی خود را کم کنید به عنوان مثال اگر در سایز ایرانی XL می پوشید باید در سایز آلمانی L را انتخاب کنید حتما جدول تبدیل سایزهای ایرانی به آلمانی را در قسمت عکسها مطالعه بفرمایید...لطفا با رنگهای مشابه بشویید و از مواد شوینده رنگی استفاده کنید...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-018751 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لباس های زمستانه همواره محبوبیت بسیار بالایی بین افراد دارند. از جمله لباس های زمستانی پرطرفدار، هودی مردانه یا همان لباس های کلاه داری هستند که به دلیل نوع بافتشان گرمای لذت بخشی را برای شما ایجاد می کنند. هودی ها از جمله پوشش های پرطرفدار فصل پاییز و زمستان محسوب می شود.پوشیدن این دست از لباس ها در بین افرادی که طرفدار استایل اسپرت هستند بشدت محبوبیت دارند. می توان گفت هودی مردانه یکی از پراستفاده ترین لباس ها دربین آقایان محسوب می شود. لباسی که میتوان به کمک آن استایلی کژوال را تجربه کرد. از طرفی این پوشش را میتوانید در فصول مختلف بپوشید. از روزهای پاییزی که این لباس به تنهایی استایل شما را متفاوت میکند تا روزهای زمستان که میتوانید از آن به همراه شلوار جین بپوشید و استایل جذابی را تجربه نمایید. دلایل زیادی برای محبوبیت هودی ها میتوان بیان کرد. از راحتی زیاد تا استایلی متفاوت، اما بدون شک میتوان راحتی ست شدن هودی مردانه با سایر لباس ها را یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پوشش مردانه دانست. در واقع هنگام خرید این لباس آنقدری درگیر ست کردن آن نخواهید شد چراکه این محصول به سادگی با سایر لباس های مردانه ست میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل آستین کوتاه کد 202534 رنگ آبی تیره خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از طراحی و ترکیبهای خلاقانه در بازار مد و فشن و صنعت پوشاک موجب رشد و گسترش این تجارت عظیم شده است. هودی‌های متنوع و گوناگون یکی از همین تولیدات بهروز جهانی به شمار میرود که در میان جوانان بسیار محبوب است. هودی آستین کوتاه مردانه جوتی جینز JootiJeans جز گزینه‌های عالی و پرطرفدار در میان جوانان ایرانی به شمار می‌رود. این هودی طرح‌دار از جنس نخ پنبه و پلی استر با پارچه نرم و ضخامت متوسط برای استفاده پسران خوش استایل تولید شده است. تکه دوزی و طرح چاپی، برچسب قسمت آستین، کلاه متصل قابل تنظیم با سرآستین و پایین لباس کشبافت به همراه یک جیب پاکتی بزرگ روی سینه به زیبایی روی لباس طراحی شده‌اند. این هودی جلوبسته با قواره آزاد و کرک داخل لباس یک انتخاب گرم، راحت و آزاد برای استفاده در فصول سرد سال در نظر گرفته شده است. هودی آستین کوتاه مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 67% نخ پنبه، 33% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: متوسط است. جیب: یک جیب پاکتی بزرگ سمت چپ سینه دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل با بند تنظیم از بیرون، سرآستین و پایین لباس دارای کش بافت پهن، قواره آزاد، تکه دوزی و طرح چاپی سمت چپ سینه، برچسب دوخته شده در قسمت آستین، داخل لباس کرکی است. قد هودی: برای سایز M، در حدود 73 سانتی متر است. قد مدل 183 سانتی متر، وزن 80 کیلوگرم و سایز M پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی مردانه آبی تیره است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید پلیور مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه دفکتو مدل V3127AZYL447 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی آستین کوتاه دفکتو با رنگ خردلی دارای کلاه می باشد. این هودی جهت استفاده در مهمانی های دوستانه و استفاده روزمره گزینه مناسبی می باشد. جنس با کیفیت و لطیفی دارد و مناسب پاییز و زمستان می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-00621 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک هودی مردانه یکی از پرکاربردترین لباس های آقایان در پاییزی و زمستان محسوب می شود. این لباس که استایل کژوالی دارد می تواند در عین حال که از بدن شما مراقبت می کند به بهتر شدن استایل شما کمک کند و سبب ایجاد تفاوت های مهمی در آن شود. در واقع اگر عادت به داشتن استایلی کژوال دارید و یا می خواهید این نوع استایل را برای روز های خود انتخاب کنید این هودی مردانه یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود. از طرفی لباس های کژوال یکی از قسمت های تشکیل دهنده استایل روزمره ما به شمار می روند. از جمله این لباس ها که بیشتر در فصول سرد استفاده می شوند می توان به هودی مردانه اشاره کرد. در واقع سویشرت مردانه از جمله لباس های پرطرفدار در بین آقایان جوان به شمار می رود. این پوشش در کنار محافظت از بدن در روز های سرد سال استایل جذابی را نیز برای شما ایجاد میکند. زمستان فصل لباس های گرم از جمله هودی دورس مردانه است.لباس هایی که با پوشیدنشان گرما را در روز های سرد سال احساس کنید. هودی یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل 202542 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 70% نخ پنبه، 30% پلی استر است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: متوسط است. جیب: یک جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: سرآستین و پایین لباس کشبافت، کلاه متصل با بند تنظیم سایز، دارای طرح چاپ روی آستین دارد. قد هودی: برای سایز M، در حدود 67 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی مشکی قرمز است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل بیسیک کد 202544 رنگ بژ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید هودی به چه منظور طراحی و تولید شد. هودی برای اولین بار در قرون وسطی در اروپا برای کسانیکه در فضای باز و شرایط سخت آب و هوایی مشغول به کار بودن تهیه و تولید شد، در ابتدا هدف تولید هودی یک لباس ساده‌ی گرم که کلاه متصل دارد و فقط شرایط کار کردن در سرما را راحت‌تر می‌کند بود اما به مرور زمان باعث جلب توجه برندها شد، تولید هودی‌ها برای تمام سنین با چاپ لوگو و نام‌های برندها محبوبیت زیادی برای تمام سنین ایجاد کرد و به لباس محبوب همه تبدیل شد. هودی توکرکی جوتی جینز تهیه و تولید شده از الیاف پنبه است. با خرید این هودی شما به معنای واقعی لباسی گرم و نرمی خواهید داشت. هودی مردانه سرمه‌ای از برند جوتی جینز قابلیت ست شدن با انواع مختلفی از شلوارها و تمامی رنگ‌ها را دارد. هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: زیاد است. جیب: دو جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل با بند تنظیم سایز، داخل لباس کرکی، سرآستین و پایین لباس کشباف است. قد لباس: برای سایز L، در حدود 71 سانتی متراست. قد مدل 188 سانتی متر، وزن 82 کیلوگرم و سایز L پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی بژ است. با خرید این هودی با یک تیر چندنشان بزنید یک هودی بخرید و با آن استایلهای مختلفی بسازید. قواره هودی‌های جوتی جینز به گونه‌ای است که بدن شمارا به خوبی به نمایش ‌می‌گذارد این هودی را هم میتوانید به تنهایی بپوشید و هم می‌توانید یک رویه مناسب انتخاب کنید وبه همراه هودی پوشید. یک شلوار جین و نیم‌بوت ست کنید و جزو آقایان جذاب در روزهای سرد سال باشید. معمولا برای طولانی شدن طول عمر لباس‌ها بهتر است آنها را با دمای 30 درجه سانتی گراد بشورید و از دمای 110 درجه سانیتی گراد برای اتوکشی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل بیسیک کد 202537 رنگ نارنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید هودی به چه منظور طراحی و تولید شد. هودی برای اولین بار در قرون وسطی در اروپا برای کسانیکه در فضای باز و شرایط سخت آب و هوایی مشغول به کار بودن تهیه و تولید شد، در ابتدا هدف تولید هودی یک لباس ساده‌ی گرم که کلاه متصل دارد و فقط شرایط کار کردن در سرما را راحت‌تر می‌کند بود اما به مرور زمان باعث جلب توجه برندها شد، تولید هودی‌ها برای تمام سنین با چاپ لوگو و نام‌های برندها محبوبیت زیادی برای تمام سنین ایجاد کرد و به لباس محبوب همه تبدیل شد. هودی توکرکی جوتی جینز تهیه و تولید شده از الیاف پنبه است. با خرید این هودی شما به معنای واقعی لباسی گرم و نرمی خواهید داشت. هودی مردانه سرمه‌ای از برند جوتی جینز قابلیت ست شدن با انواع مختلفی از شلوارها و تمامی رنگ‌ها را دارد. هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: زیاد است. جیب: دو جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل با بند تنظیم سایز، داخل لباس کرکی، سرآستین و پایین لباس کشباف است. قد لباس: برای سایز L، در حدود 71 سانتی متراست. قد مدل 188 سانتی متر، وزن 82 کیلوگرم و سایز L پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی نارنجی است. با خرید این هودی با یک تیر چندنشان بزنید یک هودی بخرید و با آن استایلهای مختلفی بسازید. قواره هودی‌های جوتی جینز به گونه‌ای است که بدن شمارا به خوبی به نمایش ‌می‌گذارد این هودی را هم میتوانید به تنهایی بپوشید و هم می‌توانید یک رویه مناسب انتخاب کنید وبه همراه هودی پوشید. یک شلوار جین و نیم‌بوت ست کنید و جزو آقایان جذاب در روزهای سرد سال باشید. معمولا برای طولانی شدن طول عمر لباس‌ها بهتر است آنها را با دمای 30 درجه سانتی گراد بشورید و از دمای 110 درجه سانیتی گراد برای اتوکشی استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-0169 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

خرید لباس مناسب فصل یکی از دغدغه های مهم هر فرد به شمار می رود. همانطور که می دانید هر فصل به پوشش مخصوص خود نیاز دارد تا در عین زیبایی از بدن نیز مراقبت کند. سویشرت دورس مردانه یکی از پرطرفدار ترین لباس های کژوال مخصوص پاییز و زمستان است. بطور کلی سویشرت ها و هودی ها از دسته پوشش های جوان پسندی هستند که به دلیل راحتی و زیبایی به راحتی توانسته اند جای خود را در کمد لباس هر خانم و آقایی باز کنند. سویشرت مردانه و یا همان لباس های که به دلیل نوع بافتشان گرمای لذت بخشی را برای شما ایجاد می کند، از جمله پوشش های پرطرفدار فصل پاییز و زمستان محسوب می شود. این دسته از لباس ها در مکان ها مختلفی از جمله سالن های ورزشی، دورهمی های دوستانه و یا گردشی کوتاه استفاده می شوند و به خوبی استایل جذابی را برای شما ایجاد میکنند. بطور کلی سویشرت ها از جنس پارچه های گرم تولید و روانه بازار می شوند که همین امر نیز موجب گرم ماندن افراد در روز های سرد پاییز و زمستان می شود. همه ساله با شروع فصل سرد سال بازار خرید سویشرت مردانه داغ تر از قبل می شود. لباسی هایی که به دلیل گرما و رنگ بندی متنوع به یکی از محبوب ترین پوشش ها در بین آقایان و خانم ها تبدیل شدند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل Fallowdeer Classic خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اولین هودی جیبدار یک تکه ! همواره ما برای ارائه کالای جدید ، تلاش میکنیم محصولی با نهایت کیفیت موجود در ایران ، و طراحی لباسی متفاوت و جدید در عین داشتن کارایی مناسب تولید کنیم . این هودی در کالکشن فالودیر(گوزن زرد) در پاییز 1402 تولید شده . دارای کلاه و جیب یک تکه ، تا در فصل سرما بهترین همراه شما باشد . سبک ساده و مینیمال بند و دوخت های اضافی روی کار را حذف کرده تا پارچه با خط برش مخصوص برند خودنمایی کند .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز کد 202531 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت پارچه: متوسط است. جیب: یک جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: کلاه متصل به همراه بند قابل تنظیم، داخل لباس تو کرکی، پایین لباس کشبافت است. قد هودی: برای سایز M، در حدود 70 سانتی متر است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. این محصول مناسب برای فصول بهار و پاییز است و استایل آزاد دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه اچ اند ام مدل 1026469002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه اچ اند ام مدل 1026469002 گزینه ای جذاب برای استایل پاییز و زمستان می باشد. کیفیت بسیار بالای این هودی در کنار مدل زیبا آن را پرطرفدارترین محصولات 2022 اچ اند ام قرار داده است. این هودی تو کرکی است و گرمای زیادی می بخشد. دارای دو جیب است و کلاه آن به خوبی از پیشانی و گوش های شما محافظت می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل SB-SS-01918 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک هودی مردانه یکی از پرکاربردترین لباس های آقایان در پاییزی و زمستان محسوب می شود. این لباس که استایل کژوالی دارد می تواند در عین حال که از بدن شما مراقبت می کند به بهتر شدن استایل شما کمک کند و سبب ایجاد تفاوت های مهمی در آن شود. در واقع اگر عادت به داشتن استایلی کژوال دارید و یا می خواهید این نوع استایل را برای روز های خود انتخاب کنید این هودی یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود. از طرفی لباس های کژوال یکی از قسمت های تشکیل دهنده استایل روزمره ما به شمار می روند. از جمله این لباس ها که بیشتر در فصول سرد استفاده می شوند می توان به هودی اشاره کرد. در واقع سویشرت مردانه از جمله لباس های پرطرفدار در بین آقایان جوان به شمار می رود. این پوشش در کنار محافظت از بدن در روز های سرد سال استایل جذابی را نیز برای شما ایجاد میکند. زمستان فصل لباس های گرم از جمله هودی دورس مردانه است.لباس هایی که با پوشیدنشان گرما را در روز های سرد سال احساس کنید. هودی یکی از لباس های پرطرفدار فصل زمستان محسوب می شود همان لباسی که بر روی آستین ها و کمرش کش دارد و حتما در طول زندگی تجربه پوشیدنش را دارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جوتی جینز مدل تو کرکی کد 202541 رنگ نارنجی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه جوتی جینز JootiJeans از برندی با کیفیت و استرالیایی است. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است: جنس الیاف: 100% نخ پنبه است. نرمی و زبری: نرم است. ضخامت: زیاد است. جیب: دو جیب کانگورویی در جلو دارد. جزئیات مدل: توکرکی، دارای گلدوزی، کلاه متصل به همراه بند قابل تنظیم دارد. قد لباس: برای سایز L، در حدود 71 سانتی متر است. مدل با قد 188 سانتی متر و وزن 82 کیلوگرم و سایز L پوشیده است. توجه: محصول کاملا مطابق با عکس‌های بارگزاری شده از نظر رنگ و ظاهر ارسال خواهد شد و برای انتخاب مناسب ترین سایز حتما به جدول سایزبندی بارگزاری شده در تصاویر مراجعه کنید. رنگ این هودی مردانه نارنجی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جک اند جونز مدل 12198830 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه برند دانمارکی جک اند جونز مدل 12215379 که ساخته شده از 77 % الیاف طبیعی نخ و پنبه و 21 % پلی استر و 2% ویسکوز می باشد داخل هودی کرکی برای گرم نگه داشتن و چاپ بسیار باکیفیت بروی سینه دارد واین هودی استایل خاصی دارد. این هودی با وزن تقریبی 550 گرمی در کشور دانمارک طراحی و در کشور بنگلادش تولید شده هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه طرح یوونتوس کد S426 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد. و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه کد S460 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل موزیک F311 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه کد k58 رنگ سرمه ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه کد S51 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه کد S51 رنگ مشکی یکی از انواع البسه مردانه با رنگ‌بندی و طرح فوق‌العاده زیبا است که می‌توانید آن را برای روزهای پاییزی و زمستانی بخرید و نیازتان را به‌هرنوع لباس گرم دیگر از بین ببرید. این محصول به‌دلیل عرضه با جنس نخ و پلی‌استر یک عایق فوق‌االعاده عالی برای بدنتان در برابر سرما خواهد بود که نمی‌گذارد روزهای سرد موجب آزارتان شوند. شما می‌توانید با خرید این هودی استایلی فوق‌العاده داشته باشید و در نگاه همه فردی جذاب و خوش‌پوش دیده شوید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاپشن مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هودی مردانه، لباسی برای استفاده در روزهای سرد سال

باید قبول کنیم که دوره لباس‌های چسب و بدن‌ما تمام شده است. این روزها همه مردم به‌خصوص جوانان به‌دنبال البسه راحت و آزاد هستند که حین پوشیدن هیچ احساس ناراحتی نداشته باشند؛ در بین تمام محصولات بازار، هودی‌ها توانسته‌اند به‌خوبی پاسخگوی این نیاز مردم باشند و در انواع مدل‌های آزاد و طرح و رنگ‌های مختلف نیاز آن‌ها را برطرف کنند. اکنون می‌توانید در بازار مدل‌های مختلفی از این البسه را ببینید که هر کدام طرح و رنگ جذابی دارند؛ اما در بین تمام آن‌ها قطعا هودی مردانه کد S51 نظرتان را بیشتر به خود جلب خواهد کرد. این محصول به‌رنگ مشکی تولید و روی آن طرحی به رنگ قرمز چاپ شده است. این طراحی شاید در نگاه اول ساده به‌نظر برسد، اما همین سادگی موجب افزایش جذابیت آن خواهد شد.

ویژگی های هودی مردانه کد S51 رنگ مشکی

سایزبندی‌های مختلف: هر سایزی که داشته باشید، این محصول برایتان مناسب خواهد بود. در واقع تولیدکننده این البسه را در سایزهای M، L، XL، XXL و 3XL تولید می‌کند و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سایزتان اقدام به خرید یکی از سایزهای این البسه کنید. جنس مناسب: در این محصول سعی‌شده از الیاف پلی‌استر و نخ با کیفیت استفاده شود تا دوام و ماندگاری آن بالا برود و از ویژگی‌های مثبت دیگری مثل شست‌وشوی راحت، ضد چروک و ... برخوردار شود. ترکیب این 2 الیاف با یکدیگر موجب‌شده تا این لباس از تمام ویژگی‌های هر 2 آن‌ها برخوردار باشد. جیب و کلاه بنددار: تولیدکننده برای این لباس جیب 2 طرفه و کلاه بنددار در نظر گرفته است تا مشتری بعد از خرید بتواند به‌خوبی دست‌ها و سر خود را بپوشاند.

مزیت‌های هودی مردانه S51 رنگ مشکی

طرح و رنگ ساده: این لباس طرح و رنگ ساده‌ای دارد و باانواع لباس‌ها با رنگ‌بندی‌های دیگر می‌تواند ست شود. راحتی: وقتی این البسه را می‌پوشید، به‌دلیل جنس آزاد در آن احساس راحتی زیادی خواهید داشت. قیمت مناسب: شاید وقتی قیمت این محصول را ببینید، کمی متعجب شوید؛ اما جای تعجب ندارد، چون فروشنده با درنظرگرفتن کمترین میزان قیمت سعی کرده است که سود خود را از طریق فروش زیاد به‌دست بیاورد. دوام و ماندگاری بالا: اگر از این البسه به‌خوبی نگهداری کنید، تا مدت‌ها  دوام و ماندگاری بالایی خواهد داشت و هیچ آسیبی نمی‌بیند. عدم چروک‌پذیری: برخلاف بسیاری از محصولات بازار که خیلی زود چروک می‌شوند، این محصول به‌دلیل استفاده از الیاف پلی‌استر تا طولانی‌مدت چروک نخواهد شد..

چرا هودی مردانه کد S51 رنگ مشکی؟

هودی مردانه کد S51 رنگ مشکی جزء انواع لباس‌های معمولی اما شیک به‌شمار می‌آید که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار است. تازه وقتی که این هودی را می‌پوشید، متوجه زیبایی آن برروی بدنتان خواهید شد! این البسه علاوه‌براین به‌دلیل ویژگی‌های مثبتی مثل شست‌وشوی راحت، عرضه در سایزهای مختلف، مناسب برای همه فصل‌های سرد سال توانسته محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034 رنگ مشکی یک لباس گرم و راحت است که برای فصل های بهار و پاییز مناسب است. این هودی با جنس پشم، پلی استر و نخ بافته شده است و جنس خوبی دارد. جنس پنبه یک جنس نرم و لطیف است که احساس راحتی و تنفس پوست را به شما می دهد. این هودی طرح دار بوده، آستین های آن بلند و قد آن روی باسن است. همچنین دارای رنگ و طرح ثابت است و در برابر شستشو مقاومت خوبی دارد. این هودی با کیفیت و ماندگاری بالا به شما امکان می دهد که از این لباس برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034 رنگ مشکی یک انتخاب عالی برای کسانی است که دوست دارند همیشه شیک و مرتب باشند. رنگ مشکی یک رنگ خنثی است که به راحتی با هر رنگ و استایلی ست می شود. این هودی به شما یک ظاهر ساده و زیبا می دهد و شما را در هر موقعیتی شیک و خوش تیپ نشان می دهد.

هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034

هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034 یک محصول زیبا و کاربردی برای فصل‌های سرد سال است. برای تولید این هودی از پارچه دورس استفاده شده است که در واقع ترکیبی از نخ، پنبه و الیاف پلی استر است و مقاومت بسیار بالایی هم دارد. این محصول به صورت جلوبسته است و خبری هم از کلاه نیست. با این وجود یقه بلند این لباس که به صورت کش‌بافت طراحی شده می‌تواند گردن شما را گرم نگه دارد. یک جیب دوطرفه هم در قسمت وسط هودی هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034 پیش رو قرار گرفته است که جای زیادی دارد و می‌توانید هم برای نگه داشتن وسایل و همینطور گرم نگه داشتن دست‌های خودتان از آن استفاده کنید. سرآستین‌ها و قسمت پایین کمر هودی هم به صورت کش بافت تولید شده که علاوه بر جلوگیری از ورود سرما می‌توانید باعث بهتر ایستادن هودی داخل تن شود.

جنس هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034

معمولا از پارچه دورس به عنوان بهترین متریال برای تولید هودی استفاده می‌شود. پارچه دورس از تلفیق نخ پنبه به همراه الیاف پلی استر تولید می‌شود و گرم‌تر از پارچه‌های معمولی است. به همین دلیل از این پارچه برای تولید لباس‌های زمستانی استفاده می‌شود. همچنین این الیاف از نرمی، لطافت و سبکی بالایی هم برخوردار است که باعث شده به یک گزینه مناسب برای خیلی از افراد تبدیل شود. پارچه دورس مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ساییدگی ناشی از شستشو دارد و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

•    راحتی: مهم‌ترین عامل برای انتخاب پارچه دورس راحتی آن است که باعث می‌شود لباس شما هم خیلی راحت باشد.

•    دوام بالا: پارچه دورس مقاومت بالایی در برابر شستشو و ساییدگی دارد.

•    تنوع: این پارچه در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها قابل تولید است.

نحوه مراقبت از هودی مردانه مدل ابر و ماه X1034

برای اینکه شما دوام بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید:

•    فقط از آب سرد برای شستشو استفاده کنید.

•    از آویزان کردن لباس در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای یکی از انواع لباس‌های زمستانی و پاییزی است که با رنگ‌بندی بسیار زیبا و جنس فوق‌العاده با کیفیت در بازار به‌فروش می‌رسد. این محصول مانند یک محافظ قدرتمند از بدنتان در برابر سرمای روزهای سرد سال محافظت می‌کند و علاوه‌براین به‌دلیل ظاهر شیک و زیبا، استایلی فوق‌العاده عالی برایتان به‌ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های مثبت زیادی درباره این محصول وجود دارد که هر یک مشتری‌ها را ترغیب می‌کنند که به خرید این محصول اقدام کنند؛ مثلا دوام و کیفیت بالا، قیمت مناسب، شست‌وشوی راحت و ضخامت مناسب از جمله این ویژگی‌ها هستند.

هودی مردانه اکو، لباسی گرم و زمستانی

انواع هودی‌ها به‌دلیل جذابیت ظاهری بالا هم‌اکنون تبدیل به انتخاب اول بسیاری از جوانانی شده‌اند که به تیپ و استایل‌شان اهمیت می‌دهند. در واقع با استفاده از این لباس می‌توانید استایل‌های کژوال بسیار زیبا بزنید و نظر هر کسی را در هر جمع و موقعیتی به خود جلب کنید. این البسه زیبا نه‌ تنها از بدنتان در برابر سرما محافظت می‌کنند، بلکه استایلی متفاوت‌تر از همیشه برایتان به‌ارمغان می‌آورند. یکی از انواع این البسه هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای است که توانسته بین جوانان محبوبیت زیادی به‌دست بیاورد.

ویژگی های هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای

قد مناسب: این لباس تا روی باسن است، بنابراین تمام بالاتنه‌تان را می‌پوشاند. طرح ساده: بسیاری از افراد به طرح‌های شلوغ علاقه‌ای ندارند و قطعا این البسه کاملا مطابق میل آن‌ها خواهد بود، چون طراحی ساده و شیکی دارد. آزاد و مناسب تیپ کژوال: این هودی از نوع آزاد است و وقتی آن را می‌پوشید، برخلاف لباس‌های جذب، کاملا به بدنتان نمی‌چسبد؛ برای همین در آن احساس راحتی خواهید داشت. جلوبسته: برخی از هودی‌ها جلوباز و برخی جلوبسته هستند. مدلی که ما اکنون به شما معرفی می‌کنیم جزء انواع مدل‌های جلوبسته دسته‌بندی می‌شود که به‌همین‌دلیل مثل مانع ازنفوذ سرما به جلوی بدنتان می‌شود.

مزیت‌های هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای

ضخامت مناسب: هرچه یک لباس ضخیم‌تر باشد، در برابر سرمای پاییز و زمستان مقاوم‌تر خواهد بود. این البسه به‌دلیل جنس دورس ضخیم است و استحکام کافی دارد. وزن سبک: هنگام پوشیدن این لباس به‌دلیل وزن سبک احساس سنگینی برروی بدنتان نخواهید داشت. نرم و لطیف: هنگام پوشیدن این محصول به‌هیچ‌عنوان به‌دلیل مشکلاتی مثل زبری و خشنی پارچه بدنتان احساس ناراحتی نخواهد کرد. پارچه بکاررفته در این محصول بسیار نرم و لطیف است.

نحوه شستشوی هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای

حداکثر دما برای شست‌وشوی این لباس 30 درجه سانتی‌گراد است. شما می‌توانید برای شستشوی آن از ماشین لباسشویی استفاده و دما را به دلخواه تنظیم کنید تا مبادا آسیبی به جنس پارچه وارد شود. شما حتی امکان اتوکوشی این محصول را دارید، منتهی مراقب باشید که هنگام این کار دمای اتو بیش‌ازاندازه بالا نباشد.

•    از خشک‌کن برای خشک‌کردن این لباس استفاده نکنید.

•    این البسه را به خشک‌شویی‌ها نبرید.این البسه را به خشک‌شویی‌ها نبرید.این البسه را به خشک‌شویی‌ها نبرید.این البسه را به خشک‌شویی‌ها نبرید.

•    به‌هیچ‌عنوان از انواع سفیدکننده استفاده نکنید، درغیراین‌صورت به طرح و رنگ پارچه آسیب وارد می‌شود.

با رعایت همین چند نکته ساده به‌راحتی امکان شستشوی هودی مردانه اکو مدل National geographic کد M237 رنگ سرمه‌ای را باکیفیت فوق‌العاده عالی و مناسب خواهد داشت. همین شستشوی ساده را می‌توان به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت این محصول به‌شمار آورد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا