دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

  • ابزارآلات و تجهیزات مدل های متنوعی دارند. شما باید قبل از اقدام به خرید مدل مورد نیاز خود را شناسایی کرده و به دنبال هم باشید.
  • هر ابزارآلات و تجهیزاتی قدرت و توان مشخصی دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که از این وسایل برای انجام چه کاری قرار است استفاده کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید برخی ابزارآلات و تجهیزات است که باید به دقت شود.
  • استفاده آسان و  دسترسی ساده و راحت یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • برند محصولات متفاوت بوده و هر برنی یک کیفیتی را ارائه می دهد. از این رو توصیه می شود از برندهای مطرح موجود در بازار وسیله مورد نیاز خود را خریداری نمایید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار چندین ساله خود را زیر پا نگذاشته و جنس بی کیفیت روانه بازار نمی کنند.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز علف تراش پشتی رولکس مدل چهار زمانه کد SMT-RULEXX-4ZAMANE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابزارالات کشاورزی و باغبانی ویکتوریا اپکس با بهره گیری از دانش فنی بروز و کیفیت بالای قطعات اقدام به تامین علف تراش های دوشی و پشتی دوزمانه و چهارزمانه نموده است که از جمله ماشین های پر کاربرد در صنعت کشاورزی بوده که مورد استقبال زیادی هم از جانب فروشندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. علف تراش پشتی چهار زمانه طرح هوندا علف تراش پشتی چهار زمانه طرح هوندا مناسب برای تراشیدن و هرس کردن علف ها بوده و از آن می توان در زمین های شیب دار جهت برش و کوتاه نمودن گیاهان مختلف استفاده نمود. نصب موتور 4 زمانه بر روی علف تراش باعث گردیده که راندمان بالاتر،الودگی صوتی کمتر، کاهش دود، استهلاک پایین تر و گشتاور بیشتر را سبب شود. طراحی خاص و منحصر بفرد حاشیه زن طرح هوندا باعث شده که اسان روشن شده و با سرو صدای کم و طول عمر بسیار بالا باشد. علف تراش پشتی چهار زمانه طرح هوندا در این موتور ها به هیچ عنوان روغن و بنزین ترکیب نمی شود و لرزش موتور کم و صدای آن پایین است.مصرف سوخت آن پایین است که طبیعتا باعث کاهش هزینه می شود. علف تراش پشتی چهار زمانه طرح هوندا برای بهره گیری علف های ضخیم ومزارع با حجم بالا عملکرد بالایی دارد. از مزایای علف تراش پشتی چهار زمانه طرح هوندا می توان موارد زیر را برشمرد: دارای طراحی مناسب , سبک و شیک است قابلیت کاری بلند مدت دارد دارای تعادل مناسب و آسانی کار با وسیله لست نیاز به تعمیر و نگهداری کم میباشد ایجاد الودگی صوتی کم را دارد قابلیت پشتیبانی از انواع تیغه ها را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه اتو لوله سبز دینگشی مدل 63004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از ابزار آلات مهم در شغل لوله کشی، اتو لوله است. گاها به این دستگاه، دستگاه جوش لوله نیز گفته می‌شود. کار با دستگاه اتو لوله سبز ساده و آسان می‌باشد. گرمای تولید شده در این دستگاه به وسیله یک یا دو عدد المنت حرارتی تامین می‌شود. در این دستگاه دو عدد قالب نر و ماده، برای فرم دهی به لوله ها تعبیه شده است. یکی از اتو لوله‌های عرضه شده مدل ART 63004 دینگی است که با قدرت 2000 وات و ولتاژ مصرفی 220 بوده که دارای 2 المنت می‌باشد، که دمای این المنت ها از 50 تا 300 درجه سانتی گراد، قابل تنظیم است و می‌توان از لقمه سایز 20 تا 63 را روی دستگاه نصب کرد. این محصول عالی توانایی استفاده برای انواع لوله ( PP , PP-R , PB ) را دارا می‌باشد. اتو لوله مدل ART 63004 دینگی (دینگشی)، با قدرت 2000 وات و ولتاژ مصرفی 220 بوده که قدرت بالایی دارد و با دارا بودن 2 المنت امکان اتصال لوله‌ها را به عهده می‌گیرد. دمای این المنت ها از 50 تا 300 درجه سانتی گراد، قابل تنظیم است و می‌توان از لقمه سایز 20 تا 63 را روی دستگاه نصب کرد. اتو لوله دینگی توانایی استفاده برای انواع لوله ( PP , PP-R , PB ) را دارا می‌باشد. دستگاه داخل یک جعبه فلزی بسیار محکم قرار گرفته است که داخل آن بجز اتو لوله، وسایلی از جمله: لقمه در 6 سایز مختلف، قیچی لوله، آلن، متر، پیچ گوشتی و دستکش نسوز نیز تعبیه شده اند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماسک تنفسی کیورد مدل فن دار جنرال خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ماسک الکترونیکی فن دار کیورد با بکارگیری از یک ماژول الکترونیکی هوای خارج ماسک را بعد از عبور از فیلترهای بکار رفته در آن براساس استاندارد N95 آمریکا پالایش باکتری و ویروسی نموده هوای سالم و تمیز و پاک و خنک را به داخل ماسک هدایت نموده و موجب کاهش Differential Pressure ماسک و یا کاهش فشار وارده بر روی سیستم تنفسی شده و تجربه تنفس هوای تاز، سالم، پاک و خنک را فراهم می آورد و علاوه بر اینکه مانع ایجاد رطوبت درون ماسک می گردد، تنفس همراه با ماسک را برای مصرف کننده آسان و لذت بخش مینماید. به علت استفاده از فیلترهایی با استاندارد N95 آمریکا در این ماسک امکان فیلتراسیون 95 درصد ذرات بزرگتر از 0.3 میکرون توسط این ماسک میسر گردیده است. این ماسک برای مقابلعه با بیماری های ویروسی مانند کرونا، پرسنل کادر درمان، جراحان و متخصصان و دادنپزشکان، افراد دارای مشکلات تنفسی، افراد در معرض گرد و غبار دود و مواد شیمیایی می باشند، مناسب میباشد. فیلترهای N95 داخل این محصول قابل تعویض بوده و این نکته این محصول را به یک محصول چند بار مصرف و مقرون به صرفه تبدیل میکند. یک بسته از این محصول حاوی 31 عدد فیلتر N95 بوده و برای مصرف بیش از یک ماه کاربر مناسب میباشد. پس از مصرف فیلتر های موجود در جعبه میتوانید فیلتر های این ماسک را 30 درصد ارزانتر از یک N95 معمولی از این شرکت تهیه نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چسب سیلیکونی بروکس مدل BURUXIL حجم 300 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چسب سیلیکون بروکس یکی از انواع چسب‌های پایه سیلیکونی است که در بسیاری از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های منحصر به فرد این چسب شامل مقاومت بالا در برابر دما، رطوبت، اشعه ماوراء بنفش و خوردگی است که به آن امکان می‌دهد که در شرایطی که سایر چسب‌ها نمی‌توانند عمل کنند، عملکرد خوبی ارائه دهد طریقه مصرف : سطح مورد نظر را کاملا تمیز و خشک نمایید . سپس مقدار مناسبی از چسب را به صورت یکنواخت برروی سطح تزریق نموده و پس از چسباندن منتظر شوید تا خشک شود . ویژگی ها : مقاوم در برابر قارچ و کپک | خشک شدن سریع بدون تغییر در حجم | مقاوم در برابر ترک خوردگی و تغییر رنگ در طول عمر و ... کاربرد : درزگیری درب و پنجره | آب بندی سرویس بهداشتی و حمام | صنایع ساختمان ، خودرو ، لوازم خانگی ، اتصال کلیه سطوح به یکدیگر دمای مناسب محیط : 5 تا 40 درجه سلسیوس

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مته کبالت ام زد مدل YP-HSS-SIZE13 سایز13میلی متر مجموعه 5عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مته ( MZ) دارای 5% کبالت بوده و مناسب برای انواع فلز از جمله آهن و استیل با سختی راکول بالا می باشد . نکته مثبت دیگر این مته ، برش دقیق و سریع این محصول بوده که باعث می شود سطح کار شما خراب نشود . افزایش دما در اثر اصطکاک دو فلز می تواند به سطح کار شما و مته آسیب وارد کند ولی کبالت به جز سختی ، مته را در برابر افزایش دما مقاوم تر می کند . برای مثال مته کبالت دار می تواند تا 593 درجه سانتیگراد استقامت کند . همچنین این محصول را با خیال راحت می توانید برای برش ام دی اف ( MDF ) ، فایبر گلاس ( Fiber Glass ) و نظیر آن نیز بکار برید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب ویگو مدل PM45 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

الکتروپمپ های سری PM دارای پروانه ای از جنس برنج که اصطلاحا پروانه خورشیدی نامیده میشود میباشند، این نوع پروانه با تیغه های شعاعی متعددی که در لبه آن است برای انتقال آب تمیز بدون ذرات جامد و مایعات غیر خطرناک مناسب است. این الکتروپمپ های خانگی به پمپ آب محیطی معروف هستند. این پمپ ها در کنار ساختار نسبتا ساده ای که دارند قابل اطمینان و ایمن هستند و استفاده از آنها برای واحدهای 1 یا 2 طبقه ، ساختمانهای ویلایی به صرفه می باشد. این پمپ ها به طور گسترده ای برای مصارف خانگی مثل تامین آب از چاه ها، افزایش فشار آب برای مصارف ساختمانی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و باید در فضایی سرپوشیده نصب شوند. الکتروپمپ PM45 از سری پمپ های خانگی ویگو با قدرت 0.5 اسب بخار و با دور موتور 2900RPM قادر است حداکثر ارتفاع (هد) 38متر و حداکثر آبدهی (دبی) 40 لیتر بر دقیقه را برای مصرف کننده تامین کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار بکس بادی مدل AT-5004 بسته 17 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیت بکس بادی مدل AT-5004 یک ابزار کاربردی می باشد که با نام های آچار بادی، ایمپکت بادی و پنوماتیک نیز شناخته شده است. این ابزار در انواع شرایط و حجم کاری مختلف، می تواند اتصالات و پیچ و مهره ها را به سرعت باز و قفل کند. نیرو محرکه مورد نیاز این محصول از فشار هوا یا نیروی باد تامین می شود. به این صورت که هوا از طریق شلنگ به کمپرسور وارد شده و سپس دستگاه از فشردگی هوا نیروی خود را بدست می آورد. از مشخصات کیت بکس AT-5004 می توان به سرعت 7000 دور در دقیقه، حداکثر فشار 90psi، ورودی هوا 1.2 اینچ اشاره کرد. وزن 2.24 کیلوگرمی و دسته ارگونومیک با روکش لاستیکی ضد تعریق این ابزار سبب راحتی کاربر هنگام کار با دستگاه می شود. کیت بکس AT-5004 به دلیل سرعت و قدرت بالا در انواع صنایع سبک و سنگین مانند مکانیکی ها، مونتاژ کارخانه ها، صنایع تولیدی، خانگی و… قابل استفاده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب ونزو مدل چهار اینچ کد HX300/4 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ های سری HX بویژه برای میزان آبدهی با سرعت بالا از ارتفاع پایین تا متوسط برای کابردهای صنعتی و کشاورزی طراحی شده اند. پروانۀ حلقه ای این پمپ آنها را قادر میسازد تا آبهای نسبتاً کثیف را نیز پمپاژ کنند. سرعت آبدهی بالا در شرایط سنگین و کار مداوم از ویژگی های مهمی است که آنها را برای کابردهایی متنوع ، مناسب می سازد. کاربردها : . آبیاری بارانی و گرانشی .پمپاژ آب از دریاچه ، رودخانه و چاه ها و بسیاری کاربردها . تأمین صنعتی آب ، آبیاری کشاورزی و باغبانی . سیستم های افزایش فشار آب ، انتقال آب خانگی و شهری ، دیگ بخار ، چیلر و سیستم های خنک کننده

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بی متال 55 تا 70 آمپر دورمن اسمیت مدل LOR MD95/55-70 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بی متال 55 تا 70 آمپر دورمن اسمیت مدل LOR MD95/55-70 مطابق با استانداردهای VDE-0660 وIEC 60947-4-1 ساخته شده است و دارای محدوده تنظیم جریان 125 تا 200 آمپر می باشد و این بی متال دارای 1 عدد کنتاکت کمکی باز و 1 عدد کنتاکت کمکی بسته می باشد. بی متال مدل LOR MD95/37-50 قابل نصب بر روی کنتاکتورهای MD200-265 می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هیتر و هویه پرتو صنعت آندیا مدل SPA856 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بسیاری از شغل‌هایی که به طور مستقیم با تعمیرات، نصب یا مواردی از این قبیل مرتبط هستند، از هیتر و هویه برای انجام فعالیت‌های خودشان استفاده می‌کنند. پرتو صنعت آندیا به طور تخصصی تولید کننده انواع هیتر، هویه و دستگاههای تعمیراتی و انواع لوازم جانبی موبایل خواهد بود. این دستگاه دارای یک عدد هویه و یک عدد هیتر صنعتی است که می‌توان از هر دو به صورت همزمان یا جدا استفاده کرد. از هیتر صنعتی معمولا برای ذوب کردن یا شکل دادن می‌توان استفاده کرد و از هویه برای اتصال، جوش دادن، تعمیر انواع برد و سایر موارد می‌توان بهره برد. هیتر و هویه صنعت پرتو صنعت آندیا مدل SPA856 دارای دو نمایشگر دما است که هر کدام دمای هیتر و هویه را نشان خواهد داد و از طرف دیگر با قرار گیری دو دکمه روشن و خاموش روی دستگاه، می‌توان از هر دو به صورت همزمان استفاده کرد.

معرفی شرکت صنعت پرتو آندیا

شرکت صنعت پرتو آندیا در راستای توسعه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته در داخل کشور، اقدام به طراحی و تولید دستگاه های تعمیراتی و آزمایشگاهی، بورد و مدارات الکترونیکی ، انواع لوازم جانبی موبایل نموده است. در همین راستا این شرکت با ایجاد یک تیم کارآزموده و مجرب از طراحان و مهندسین الکترونیک کشورمان از ابتدای سال 1398 مراحل طراحی و تولید محصولات خود را آغاز نموده است و با نام تجاری “صنعت پرتو آندیا” روانه بازار نموده است. تا به امروز چندین محصول به تولید نهایی رسیده و آماده عرضه به بازار شده است و تعداد زیادی محصول دیگر نیز در دستور کار طراحان و مهندسین این شرکت خواهد بود تا با عرضه به بازار، بتوان نیازهای بسیاری از متخصصین، تعمیرکاران یا علاقه مندان به فعالیت‌های برق و الکترونیک را رفع کرد.

یک استیشن و کاربردی گسترده

یک قسمت از دستگاه که هیتر نام دارد، قسمتی از دستگاه است که  همانند سشوار عمل کرده و هوای گرم را به بیرون منتقل می کند. از هیتر می‌توان برای مونتاژ قطعات smd و یا دمونتاژ قطعات استفاده می شود. یکی دیگر از امکانات هیتر و هویه صنعت پرتو آندیا مدل SPA856، خروجی هویه است که به دستگاه متصل شده و دمای آن با توجه به ماژول تنظیم دستگاه، تعیین می شود. و می‌توان طبق نیاز خود و دستورالعمل دمای جوش قطعات الکترونیکی، میزان حرارت را تنظیم کرد. بهتر است بدانید که هویه های موجود در بازار قابلیت تنظیم دما ندارند و قابل استفاده برای مونتاژ قطعاتی که محدودیت های دمایی دارند نیستند به همین جهت استفاده از هیتر و هویه صنعت پرتو آندیا مدل SPA856 می‌تواند در فعالیت شما بازدهی و دقت زیادی را به همراه داشته باشد. از هویه برای لحیم کاری برد و قطعات الکترونیکی استفاده خواهد شد که با قرار گرفتن هویه و هیتر در کنار یکدیگر، کار شما بسیار راحت و ساده خواهد بود.

جمع بندی

محدوده ی حرارت تولیدی با دستگاه هیتر و هویه صنعت پرتو آندیا مدل  SPA856 از حدود 100 درجه تا 550 درجه سانتی گراد است. بهتر است به این موضوع دقت شود که با توجه به نوع قطعه یا برد الکتریکی، می‌توان دما را تنظیم کرد تا به قطعه یا برد، آسیبی وارد نشود. در بعضی از موارد ممکن است به اشتباه بعضی از قطعات به درستی در جای خود نباشند یا اتصال با کیفیت بدی ایجاد شده باشد؛ در این موارد می‌توان با استفاده از هیتر که برای هیتر و هویه صنعت پرتو آندیا مدل  SPA856 تعبیه شده است، قطعه یا اتصال رابه درستی اصلاح کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره زنجیری هیوندای مدل Turbo850 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اره زنجیری موتوری هیوندای مدل TURBO 850 با موتور پرقدرت 2/2 کیلووات ، مناسب برای برش انواع درختان و انواع کارهای باغبانی می باشد.سرعت چرخش تیغه اره بنزینی هیوندای 3000 دور در دقیقه و حجم مخزن موتور اره بنزینی هیوندای TURBO 850 برابر 550 سی سی و حجم باک آن 50/1 می باشد.طول تیغه اره بنزینی 450 میلیمتر و دارای بدنه خوش فرم و دسته ارگونومیکی ، باعث بهبود و سرعت کار می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دماسنج دوکاناله لوترون مدل TM-925 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت لوترون از شرکت های پیشگام در تولید ترمومتر می باشد . ترمومتر TM-925 باکارایی ای حرفه و دارای دو کانال می باشد . این دستگاه دارای حافظه تا ثبت 1600 مقدار است و قابلیت نشان دادن همزمان دما دو محیط را دارد ، هم چنین اتصال کلیه پراب های تیپ K و تیپ J نیز برای این دستگاه فراهم شده است. قابلیت اتصال به کامپیوتر توسط کابل USB و کابل RS-232 از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید . همین امکانات کافیست تا این دستگاه در نوع خود از بهترین گزینه های موجود در بازار باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سنگ فرز بوش مدل GW- 21 - 230 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت بوش دستگاه فرز سنگ بری Gw 21-230 را تحت لیسانس تولید نموده که توانایی بسیار فوق العاده ای دارد سنگ فرز بوش با کیفیت بسیار عالی برای سنباده زدن و برش سنگها و برش فلزات می باشدکارکرد اسان این محصول با کیفیت و قابلیت های استاندارد آن را به کاربردی ترین وسیله میان مجموعه ابزارآلات تبدیل کرده است چرخش دنده ها با سرعت زیادی که دارند تضمین کننده کارکرد بالای دستگاه هستند همچنین صفحه محافظ تعبیه شده بر روی دیسک برش محافظت و ایمنی بیشتری را به همراه خواهد داشت دستگاه فرز دارای توان خروجی 2300 وات می باشد و سهولت استفاده را برای کاربر فراهم می نماید از نکات مثبت این دستگاه قابلیت نصب صفحه ها بر روی بخش مرکزی برابر m 14 می باشد که دقت کار را بیشتر می نماید دستگاه سنگ فرز بوش انتخاب درست وگزینه مناسبی برای انجام کارهای برش سنگ و آهن می باشد این فرز بوش در ابعاد و اندازه مناسبی طراحی شده و قابلیت های شگفت انگیزی از قدرت و توان استاندارد بر روی برش سنگ ها را امکان پذیر می کند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قیچی مفتول بر رونیکس مدل RH-3303 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مفتول‎‌بر، نوعی قیچی با دسته‌های بلند است که از آن برای برش و قطع‌کردن زنجیر، قفل، پیچ، میلگرد، فنس و ... استفاده می‌شود. رونیکس، انواع قیچی مفتول‌بر با ابعاد متنوع را تولید می‌کند تا پاسخگوی نیازهای بازار ابراز باشد. این قیچی‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت ساخت تولید می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کولیس دیجیتال میتوتویو کد 30-196-500 گستره 0-150 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کولیس دیجیتال میتوتویو 15 سانت مدل Mitutoyo 500-196-30 یکی از پر فروش ترین کولیس های دیجیتال در دنیا میباشد . توانایی سنجش عمق و گام اجسام به همراه اندازه گیری داخلی و خارجی قطعات دارد . توانایی ارائه نتایج به صورت دیجیتال و منطبق با استاندارد متریک و اینچ دارد . توانایی اندازه گیری دردامنه صفر تا 15 سانت به علاوه صفر تا شش اینچ را دارد . توسط مهندسین ژاپنی در کشور چین منتاژ شده است . اندازه گیری متریک و اینچ اندازه گیری برای ابعاد 0 تا 15 سانتی متر یا 0 تا 6 اینچ با رزولوشن اندازه گیری یک صدم میلی متر یا پنج ده هزارم اینچ مناسب برای اندازه گیری داخل و خارج و عمق و گام بسیار خوش ساخت و با کیفیت با استفاده راحت .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر هوشمند رومکس مدل UL-1000W ظرفیت 1000 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر هوشمند رومکس مدل UL-1000W برای تامین برق 230 ولت AC از منبع جریان الکتریکی باتری اتومبیل و با باتری های سیلد اسید از ولتاژ 12 تا 32 ولت کاربرد دارد . ورودی برق دستگاه بطور خودکار تشخیص داده می شود و در صورتی که در این محدوده 12 تا 32 ولت باشد دستگاه عمل کرده و ولتاژ خروجی 230 ولت تثبیت شده با بار الکتریکی را در خروجی تحویل می دهد . علاوه بر این در هر لحظه ولتاژ ورودی و خروجی بر روی صفحه نمایش دستگاه قابل مشاهده است .این دستگاه را می توان هم برای داخل اتوبوس و کامیون و هم اتومبیل های سواری بدلیل هوشمند بودن و گستره کارکرد با ولتاژ های مختلف ، استفاده کرد . دستگاه دو خروجی 5 ولت برای شارژ موبایل و تبلت و ... دارد و نیز دوخروجی برق 230 ولت که می توان تمام دوشاخه های برق با تمام استانداردهای جهانی را به آنها متصل کرد .در صورتی که برق ورودی باتری از حد مجاز کمتر شود دستگاه آلارم صوتی داده و بعد از چند ثانیه برق ورودی را برای حفاظت از باتری و دستگاه ، قطع می کند .تمامی حفاظت های لازم از قبیل مصرف بار خروجی بیش از اندازه و افزایش دمای غیر مجاز دستگاه و قطع خودکار دستگاه ، در دستگاه طراحی و اجرا شده است .

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید محصولات بومی و محلی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 250 آمپر صنعتی هوولد مدل co2-mig270s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دارای کلید چک گاز جهت تنظیم کردن فشار گاز بدون خروجی سیم می باشد. دارای وایر فیدر صنعتی و موتور بزرگ مقاوم در برابر کار طولانی مدت است. دارای خروجی برق 220 ولت جهت اتصال گرمکن های 220 ولت میباشد. دارای کلید دوحالته انتخاب وضعیت جوش MMA.MIGو ولوم تنظیم ولتاژ و ولوم تنظیم آمپر و سرعت سیم است. دارای ولوم تنظیم زمان نقطه جوش در وضعیت جوشکاری mig.mag دارای کلید 2T.4T جهت اتومات کردن تورچ و کلید سه حالته انتخاب سایز سیم و کلید دو حالته انتخاب گاز میکس و خالص و کلید فعال کردن دستی وایر فیدر می باشد. دارای قابلیت جوش سیم سایز 1 به صورت مداوم و جوش مداوم الکترود تا سایز 4 است. دارای برد IGBT و قابلیت جوش انواع فلزات از جمله : فولاد، استیل ، آلومینیوم و سایر فلزات است. دارای قابلیت جوشکاری با گاز co2 می باشد. دارای فن 24 ولت و بسیار قوی و برد اصلی و فرمان و برد پاور دارای 8 عدد خازن است. مناسب برای کاراهای صنعتی و کارگاهی برای کار مداوم و سنگین می باشد. دارای مانومتر و گرمکن 220 ولت جهت اتصال به دستگاه جوش تا در زمان خاموش کردن دستگاه گرم کن به صورت اتومات خاموش شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی فرز رونیکس مدل 3101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی فرز رونیکس مدل 3101 مجهز به یک موتور پرقدرت 1200 واتی است. سیم‌پیچ‌های موتور دارای پوشش اپوکسی است که از ورود گردوغبار به آن جلوگیری می‌کند و طول عمر موتور را افزایش می‌دهد. این مینی فرز، مجهز به دیمر برای تنظیم سرعت دلخواه در کاربری‌های متفاوت است. همچنین، سیستم خنک‌کاری پیشرفته در این ابزار، مانع از آسیب به موتور می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیر قابلمه پرکن نوبل مدل فونیکس دو اهرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شیر قابلمه پر کن نوبل مدل فونیکس دو اهرم بازویی که قابلیت جمع شدن دارد و روی گاز نصب می شود جهت پرکردن ظروف جنس بدنه از برنج می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گاوصندوق یونی هوپر مدل توکار  4138 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گاوصندوق توکار ریلی یونی هوپر برای داخل کمد اتاق خواب و یاسایر یونیت چوبی و mdf و آهنی به منظور حفظ اسناد و مدارک و یا هر شی گرانبها/ برای باز شدن درب گاو صندوق از دو روش می توانید استفاده نمایید: 1-بوسیله اثر انگشت .این روش امکان ثبت و نگهداری 255 اثر انگشت را داراست- 2-بوسیله دادن رمز دلخواه/ درمواقع ضروری می توانید بوسیله کلید همراه آن درب گاوصندوق را باز نمایید./ با دادن رمز صحیح به گاوصندوق موتور پشت محصول عمل کرده و درب آن به اندازه 5 سانتیمتر به بیرون رانده می شود/ این محصول بوسیله چهار عدد باتری قلمی 1.5 ولت تغذیه می گردد(باتری باید جداگانه تهیه شود) در صورت کاهش قدرت باتری الارمی جهت تعویض آن به شما داده می شود. و می توانیید به راحتی باتری را تعویض نمایید./ قابل نصب در یونیت به عرض 60 سانتیمتر و عمق حداق 46 سانتیمتر.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گاوصندوق گنجینه مدل GS_1200/2D_TVM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندوق نسوز گنجینه محصول شرکت گنجینه مهر پارس با به روز ترین سیستم ضد سرقت و قفل های ضد دزد و سیستم کد بندی غیر قابل رد یابی می باشد. این صندوق مقاوم در برابر حریق تا 60 دقیقه حرارت مسقیم 800 درجه سانتیگراد ،دارنده استاندارد ملی ایران ، دارای زبانه ضد سرقت ، دارای چرخ برای سحهولت جابه جایی و قابلیت باز کردن چرخ ها می باشد. مواد خاص تزریق شده داخل جداره میانی که باعث مقاوم شدن در برابر حریق و دیلم و مته و برش ، جنس ورق فولادی از نوع st37می باشد ورق بدنه و درب ضخامت 2میلیمتر ، رنگ از نوع الکترواستاتیک پودری ، درب بند اتومات ، مکانیزم از نوع صفحه ای مقاوم در برابر سرقت ، دارای زبانه های فولادی از چهار جهت درب ، لولا از نوع جدا شونده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز متر لیزری لایکا مدل D2 New خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

متر لیزری مدل «D2 New» محصولی از شرکت «لایکا» (Leica) است. شما به‌وسیله‌ی این متر لیزری می‌توانید تا فاصله‌ی 100 متر را با دقتی بالا و خطایی بسیار کم اندازه‌گیری کنید. خطای این محصول تنها 1.5± میلی‌متر است. این محصول قادر است محاسباتی مانند اعمال جمع و تفریق، محاسبه‌ی حجم و مساحت، یافتن مینیمم و ماکزیمم مقدار اندازه‌گیری شده، محاسبه بر اساس فیثاغورث دو و سه‌نقطه‌ای و محاسبه‌ی پیوسته را انجام دهد. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که می‌تواند 10 محاسبه‌ی آخر را در حافظه‌ی خود نگه دارد. منبع تغذیه‌ی این محصول دو عدد باتری نیم قلم آلکالاین است و صفحه‌ی نمایش آن به شکل سیاه‌وسفید سه خطی اطلاعات را نمایش می‌دهد. از ویژگی های متمایز این محصول نسبت به مدل D2، افزایش برد متر تا 100 متر و امکان اتصال از طریق Bluetooth نسخه SMART به گوشی ها و دستگاه های هوشمند (با سیستم عامل آندروید و iOS) است. این متر لیزری تحت لیسانس لایکای سوییس و در کشور مجارستان تولید می‌شود. این متر لیزری فقط 100 گرم وزن دارد و در ابعاد 2.6 × 4.4 × 11.6 سانتی‌متر تولید می‌شود. این محصول به همراه یک کیف حمل عرضه می‌شود. متر‌های لیزری مزایای بسیار زیادی دارند که موجب شده است به جایگزینی مناسب برای متر‌های معمولی تبدیل شود. با کمک این محصولات می‌توانید از فاصله‌ای دور به اندازه‌گیری فواصل بپردازید. اعداد اندازه‌گیری شده توسط این روش مورداطمینان هستند، زیرا این محصولات دقت بسیار بالایی دارند.

معرفی متر لیزری D2 New

    شرکت معروف لایکا بعد از تولید موفقیت آمیز متر لیزری مدل (D2) تصمیم به ارتقا هر چه بیشتر امکانات و کیفیت این محصول گرفت که در نهایت نتیجه‌ی آن تولید سری جدید این مدل تحت عنوان (D2 New) شد. یه کمک این ابزار اندازه‌گیری دقیق می‌توان تا فاصله‌ی 100 متری را با دقت بسیار خوبی محاسبه کرد. این متر لیزری مجهز به بلوتوث بوده و باعث سهولت در انجام کارها می‌شود. به کمک بلوتوث و از طریق اتصال متر لیزری به تلفن همراه می‌توان محاسبات انجام شده را روی عکسی که از آن محیط گرفته شده مشاهده کرد. 

مزیت های متر لیزری

  این متر لیزری یک پایه‌ی تاشونده دارد که برای اندازه‌گیری محیط‌های مختلف بسیار مفید است. همچنین این متر لیزری مجهز به بلوتوث بوده که باعث می‌شود بتوان آن را به تلفن همراه وصل کنید و تمام محاسبات انجام شده را روی گوشی خود مشاهده کنید. همچنین با استفاده از نصب نرم‌افزار (Leica DISTO Sketch) اندازه‌گیری‌های انجام شده را روی عکس‌هایی گرفته شده از همان محل مورد نظر پیاده کنید. 

محاسبه بر اساس قضیه‌ی فیثاغورث

  امکان به‌‍دست آوردن ارتفاع نیز یکی از مزایای ویژه‌ی این متر لیزری است. متر لیزری فوق این کار را براساس فرمول فیثاغورث انجام می‌دهد. برای این کار کافی است از محلی که ایستاده‌اید، یک بار به‌صورت افقی از سطح زمین فاصله تا سطح موردنظر را گرفته و یک بار نیز از همان نقطه، فاصله تا نوک سازه را اندازه‌گیری کنید. پس از آن دستگاه در زمانی بسیار کوتاه، ارتفاع سازه را روی صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد.

جمع بندی

  این متر لیزری خوش‌ساخت از استاندارد IP 54 بهره می‌برد. در واقع این استاندارد به شما این امکان را می‌دهد که در محیط‌های صنعتی و کارگاهی از این متر لیزری استفاده کنید. این متر لیزری مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ گردوغبار و رطوبت دارد. همچنین متر لیزری مدل D2 New به شما این امکان را می‌دهد تا 10 محاسبه‌ی آخر خود را ذخیره کنید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل ستونی محک مدل SP5213A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل ستونی محک مدل SP5213A دارای موتوری با توان 350 وات می باشد. این دستگاه هنگام روشن شدن، با سرعت 620 الی 2620 دور در دقیقه شروع به حرکت می کند. وزن این محصول 15 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 450x350x225 میلی متر می باشد. همچنین ابعاد میز آن 160x160 میلی متر، ابعاد پایه 290x190 میلی متر ، فاصله نوک محور تا میز 220 میلی متر، حداقل فاصله اسپیندال تا ستون 105 میلی متر و فاصله مته تا ستون 210 میلی متر است. دریل ستونی دارای عناوین دیگری مانند دریل ایستاده و دریل پایه ای نیز می باشد. این دستگاه مجهز به یک موتور و مته های ثابت بوده که قادر است در زمانی کوتاه سوراخ هایی تکی و چند تایی ایجاد کند. همچنین این دستگاه دارای میزی بوده که از آن برای قرار دادن قطعه کار استفاده می کنند. دریل ستونی جز دستگاه های تخصصی صنعتی به شمار می آید که رعایت نکات ایمنی ضمن استفاده از آن الزامی است. از این دستگاه در هوای مرطوب و بارانی نباید استفاده شود. محافظ های دستگاه باید به درستی در جای خود قرار بگیرند. محیطی که قرار است در آن از دریل ستونی استفاده شود باید دارای نور مناسب و تهویه باشد. اپراتور نباید نیروی بیش از حد به دستگاه وارد کند. جهت نگه داشتن قطعه کار باید از گیره استفاده کرد. هرگر نباید دستگاه را بدون استفاده روشن گذاشت، همچنین قبل از خاموش شدن دستگاه نباید محل را ترک کرد. برای تعویض مته یا تیغه باید ابتدا دریل ستونی را خاموش کرده سپس آن را از برق بکشید. از دستگاه دریل ستونی تنها برای عملیات سوراخ کاری باید استفاده کرد، استفاده غیر اصولی ممکن است به دستگاه آسیب برساند. قطعه کار نباید دارای میخ یا شی خارجی دیگری باشد. از متعلقات خود دستگاه باید استفاده کرد زیرا ممکن است متعلقات متفرقه به دستگاه آسیب برساند. قبل از وصل کردن دستگاه به برق، باید مطمئن شد که دستگاه در حالت خاموش است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سنباده دو کاره لرزان بوش مدل 125mm - PEX-400 Advanced خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید بسیاری از مردم در دنیا کمپانی بوش را برترین برند در زمینه تولید لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی بدانند . ولی واقعیت این است که این شرکت در بیشتر زمینه های تولیدات صنایع پزشکی نفت و گاز و بسیاری از صنایع با نام های تجاری دیگر جز برترین ها بوده است . یکی دیگر از زمینه های طراحی و تولیدی این شرکت در زمینه سنباده زن ها است که می توان گفت در این راه هم بوش بی رقیب بوده است. مدل PEX 400 AE یک دستگاه سنباده‌زن برقی با پد یا صفحه‌ای دایره‌ای‌شکل است. این دستگاه از نظر کیفیت و نوع عملکرد، سطح بسیار بالایی دارد. این مدل دارای موتوری قدرتمند است که صفحه‌ی دستگاه را به دو صورت لرزشی و گردشی به حرکت درمی‌آورد. از این دستگاه برای سنباده‌زنی (صاف و یکدست‌کردن سطحی) قطعات و ورق‌های چوبی و فلزی و دیگر متریال ها استفاده می‌کنند. این دستگاه با انرژی برق کار می‌کند و به موتوری با توان 350 وات مجهز شده است. پد دستگاه به‌وسیله‌ی موتور، هم می‌تواند حرکت لرزشی داشته باشد و هم حرکت گردشی. ریتم لرزش دستگاه بین 4000 تا 21200 لرزش در دقیقه متغیر است. همچنین سرعت گردش صفحه از 2000 تا 10600 دوربردقیقه تغییر می‌کند.قطر صفحه‌ی دستگاه 125 میلی‌متر است و دستگاه مجهز به یک سیستم حرفه ای میکرو فیلتر مجهز شده است .شرکت بوش آلمان که همیشه در تولید این گونه ابزار پیشقدم بوده است همواره تلاش می‌کند محصولاتی با کیفیت مثال‌زدنی به بازار معرفی کند. سطح کیفی محصولات بوش واقعا بالاست؛ زیرا در خط تولید این شرکت، آزمون‌های سخت‌گیرانه‌ای برای کنترل کیفیت محصولات در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن تمام موارد کیفی دستگاه می توان گفت این سنباده زن در نوع خود در دنیا بی رقیب می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترولی رستورانی مدل ERS333 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزن خالص ترولی حمل غذا حدود 15 کیلوگرم می باشد ابعاد ترولی : طول 103x عرض 58x ارتفاع 88 سانتی متر می باشد. ترولی 3 طبقه رستورانی از جنس پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 250 آمپر صنایع جوش و برش الکتروجوش اصفهان کرمانی مدل 250ED خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اینورتر 250آمپر مدل ED با بدنه کاملاً فزی میباشد.دارای یک لوگوی برجسته روی بدنه دستگاه و همچنین شیارهای که در کف دستگاه قرار گرفته جهت استحکام بدنه و به عنوان تقویت کننده و پایین آورنده وزن دستگاه میباشد. همراه دستگاه متعلقات جانبی که شامل انبر جوش و انبر اتصال با کابل تمام مس و یک عدد ماسک جوشکاری درون کیف به همراه دستگاه قرار دارد. این دستگاه دارای پریز برق 220 ولت برای سهولت کار اپراتور میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیسه گیر صنعتی فاین مدل GRIT GXE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شرکت فاین(FEIN) در سال 1867 میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار و در سال 1895 میلادی اقدام به اختراع اولین دریل برقی دستی دنیا نمود. این شرکت در زمینه تولید دستگاه های سنگ زنی تسمه ای تحت برند FEIN–GRIT نظیر دستگاه های پولیش و سنگ زنی تسمه ای سنترلس لوله، دستگاه پولیش و سنگ زنی پروفیل و قوطی، دستگاه ناخانی زن سر لوله و ... پیشرو می باشد. دستگاه GRIT GXE یک دستگاه پلیسه گیری صنعتی با سایز فرچه سیمی 60x250 میلیمتر می باشد. این دستگاه دارای یک موتور AC قدرتمند سه فاز با توان 2200 وات می باشد که قابلیت پلیسه گیری با سرعت ثابت را به آن می دهد و شما می توانید از آن برای پلیسه گیری لوله های آهنی، پروفیل و قطعات تخت با عرض حداکثر 75 میلیمتر استفاده کنید. این دستگاه قابلیت اتصال به مکنده را داشته و همچنین به همراه آن یک فرچه سیمی جهت استفاده ارائه شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه اتو لوله سبز فیوژن مدل SF3 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه اتو لوله کشی فیوژن ساخت کشور ترکیه بوده و یکی از برترین برند های دنیا در زمینه ی تولید اتوهای لوله کشی میباشد. این دستگاه مخصوص جوش‌ لوله های سبز، سفید و یا پلی پروپیلن بوده و قابلیت جوش لوله تا سایز 63 یا دو اینچ را دارد. ترموستات بسیار دقیق این دستگاه موجب شده تا حرارت مناسبی برا جوش لوله فراهم آورد. بدنه ی بسیار سبک دستگاه برای کار در فضاهای کوچک مناسب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سشوار صنعتی دیوالت مدل MMA-DLT-26411T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سشوارهای صنعتی در خشک کردن یا بازکردن چسب های صنعتی، سوزاندن و زدودن رنگ از روی فلزات، خم کاری لوله های پلاستیکی، شرینگ کردن در صنایع بسته بندی، جمع کردن وارنیش های حرارتی در مدارهای الکتریکی و الکترونیکی و… کاربرد دارند.یکی از نقاط قوت این سشوار صنعتی توان 1800 واتی آن است. حجم هوای خروجی سشوار صنعتی دیوالت مدل D26411 بین 250 و 450 لیتر در دقیقه است. شدت جریان خروجی این سشوار را میتوانید توسط کلید روشن/خاموش سشوار تنظیم کنید. این کلید سه حالته زیر بدنه وجود دارد. از دیگر قابلیت های سشوار صنعتی دیوالت، قابلیت تنظیم دمای هوای خروجی است. توسط پیچی که در انتهای سشوار قرار داده شده است میتوانید در دو حالت سشوار دما را بین 50 تا 400 درجه و 50 تا 600 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. همراه سشوار صنعتی دیوالت مدل D26411 دو عدد نازل خروجی هوا قرار دارد. به کمک نازلی که روی دستگاه نصب شده است هوای گرم به صورت عادی خارج میشود. با بستن یکی از نازل ها روی دستگاه این میزان از هوا به صورت متمرکز و روی یک نقطه خارج میشود. و توسط نازل خروجی دیگر هوا به صورت خطی و پخش خارج میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیستوله رنگ پاش نیمه صنعتی بوش مدل PFS 5000 Advanced خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نقاشی به روش قدیمی و با کمک قلم مو کاری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا است و بی‌دقتی فرد در حین نقاشی می‌تواند باعث کاهش کیفیت و یکدستی رنگ شود. برای جبران این نقاط ضعف پیستوله‌ها روی کار آمدند. این محصولات علاوه بر افزایش سرعت نقاشی باعث بهبود کیفیت آن می‌شوند و کاربر با کمک آن‌ها می‌تواند به شکلی مناسب‌تر نقاشی کند. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید پیستوله مدل PFS 5000 E است که توسط شرکت «بوش» (Bosch) که همیشه در کیفیت و نوآوری در دنیا بی رقیب بوده است تولید می‌شود. بدون شک این پیستوله با طراحی ویژگی و قدرتی که دارد در دنیا کاملا بی نظیر است و با سیستم فن آورانه ویژه بوش (سیستم All pain) برای تمام انواع رنگ ها مناسب می باشد. فن آوری نوآورانه ALLPaint این امکان را به شما می دهد تا هر نوع رنگ را با استفاده از سیستم بدون نیاز به رقیق کردن اعمال کنید. این محصول از دو بخش اصلی کمپرسور هوا و پیستوله تشکیل‌شده است که به‌وسیله‌ی شلنگی به یکدیگر متصل می‌شوند. در بخش کمپرسور هوای این محصول، هوا با فشاری مناسب تولید می‌شود و پس از عبور از شلنگ وارد پیستوله می‌شود. برای کار با این محصول باید رنگ موردنظر خود را در داخل مخزنی که در زیر پیستوله قرار دارد بریزید. وجود هرگونه ناخالصی در رنگ می‌تواند باعث گرفتگی نازل خروجی شود؛ ازاین‌رو شرکت بوش فکری برای از حذف این مواد از رنگ کرده است. به همراه این محصول یک فیلتر(صافی) ارایه می‌شود و شما باید رنگ را از درون آن عبور دهید تا عمل فیلتراسیون انجام شود. کنترل خروج رنگ از نازل این محصول توسط شاسی که بر روی دستگاه قرار دارد و پیچ تنظیم کنار شاسی امکان پذیر است و می‌توانید میزان رنگ خروجی را تنظیم کنید. اما کار به اینجا ختم نمی‌شود و بوش برای سهولت کار با این دستگاه نازل آن را به شکل قابل تنظیم طراحی کرده است. با کمک این نازل می‌توانید رنگ را به حالت عمودی، افقی و مستقیم به سطح موردنظر بپاشید. کار با این پیستوله‌ی 1200 واتی قدرتمند بسیار لذت‌بخش است و می‌تواند سرعت نقاشی را سه برابر افزایش دهد. تمام ویژگی های این محصول باعث شده این پیستوله در قدرت و طراحی و کیفیت کاملا در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه نقطه جوش باتری پاورتاپ مدل 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش نقطه‌ای یا همان SPOT WELDER، یکی از بهترین راه‌های جوش ورق فلزات نازک است. به دلیل آن که گرما در سراسر اجسام منتشر نشود، دستگاه جوش بدون انتشار گرما، نقطه‌ای را انتخاب می‌کند که صفحه‌های فلزی نازک را به یک‌دیگر متصل می‌کند. این مزیت باعث شده در بردهای الکترونیکی و در صنایع باتری یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها شود. این دستگاه امکان جوش نقطه‌ای در چند حالت مختلف را دارا است. تمامی بخش‌های دستگاه مقاوم به شوک‌های الکتریکی است و می‌توان به راحتی در سیستم‌های تک فاز 220 ولت مثل داخل خانه استفاده کرد. وزن کالا 4 کیلوگرم است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز وینچ برقی کارگاهی کیتو مدل PA1000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برترین برند وینچهای برقی برند کیتو میباشد.در این مدل شما می‌توانید اجسام سنگین با وزن 1000 کیلوگرم را تا ارتفاع 10 متر و با وزن 500 کیلو گرم را تا ارتفاع 20 متر بلند کنید.قابل به ذکر میباشد که سیم پیچهای وینچهای کیتو تمام مس می‌باشند و بر روی کارتن آنها قید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ترولی آرایشگاهی تیرداد مدل چرخک واکر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترولی آرایشگاهی تیرداد مدل چرخک واکر از جنس فلز ساخته شده و با رنگ استاتیک پوشش یافته است. این ترولی آرایشگاهی به دلیل چرخ های روان و 360 درجه به راحتی جابجا می شود و در هر مکانی قابل استفاده است. مکان هایی مانند: سالن های زیبایی، آرایشگاه های زنانه، آرایشگاه های مردانی، کلینیک های بهداشتی و درمانی. ابعاد این ترولی 40 در 30 و ارتفاع آن 88 است و در چند رنگ تولید و عرضه شده.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا