کالای دیجیتال

نکات مهم و راهنمای خرید رینگ لایت به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید رینگ لایت باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

رینگ لایت ها یکی از اصلی ترین تجهیزات نورپردازی برای عکاسی و فیلمبرداری هستند و تاثیر زیادی روی کیفیت خروجی تصویر دارند. این ابزار نورپردازی بیشتر توسط بلاگر ها، یوتیوبر ها و استریمرها استفاده می شوند و برای تنظیم نور عکس یا ویدیوهای خود از حلقه نور استفاده می کنند. رینگ لایت ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای استفاده مشخصی مناسب هستند، در نتیجه باید قبل از خرید رینگ لایت با مشخصات و کاربرد انواع مختلف آن آشنا باشید. اگر شما نیز علاقه مند به تهیه یک رینگ لایت برای افزایش کیفیت عکس های خود هستید یا اینکه بلاگر هستید و بهبود کیفیت ویدئو خود به یک رینگ لایت خوب نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله راهنمای خرید رینگ‌لایت همراه ما باشید.

رینگ لایت چیست و چه کاربردی دارد؟

رینگ لایت (Ring Light) یا حلقه نور یک جسم دایره ای شکل است که نور را به صورت یکنواخت به وسیله منبع نور داخل حلقه ایجاد می کند. این وسیله به خوبی می تواند یک نور یکنواخت را روی سوژه بتاباند و به علت طراحی دایره ای خود امکان قرار دادن دوربین عکاسی و گوشی موبایل در مرکز حلقه نور وجود دارد. از رینگ لایت ها در صنعت مد و عکاسی به صورت گسترده استفاده می شود و افرادی مانند میکاپ آرتیست ها، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، استریمرهای توییچ و یوتیوبرها از جمله سایر افرادی هستند هستند که برای تنظیم شرایط نورپردازی عکس ها و ویدیو های خود از این حلقه جادویی استفاده می کنند.

انواع مدل‌های رینگ لایت موجود در بازار

  • مدل نصب شونده بر روی تلفن همراه: همانطور که از نام این مدل مشخص است، بر روی گوشی نصب می‌شوند. بر روی رینگ لایت یک قسمت طراحی شده که دقیقا بالای گوشی و دور لنز دوربین سلفی آن قرار خواهد گرفت. پس اگر در عکاسی کردن خیلی حرفه‌ای نیستید و فقط به گرفتن عکس سلفی تمایل دارید، پیشنهاد ما به شما خرید رینگ لایت نصب شونده بر روی گوشی می‌باشد. اندازه‌ی این رینگ لایت‌ها کوچکتر از مدل‌های دیگر موجود در بازار خواهد بود.
  • مدل ایستاده: از این مدل رینگ لایت‌ها بیشتر در آتلیه‌ها استفاده می‌شود. هرچند ممکن است در خانه بسیاری از افراد هم موجود باشد. سایز این مدل از رینگ‌ها نسبت به مدل قبلی بزرگتر است و در قسمت پایینی آن هم چهارپایه تعبیه شده است تا هنگام عکسبرداری دقیقا بر روی چهره‌ی سوژه بازتاب شود.

نکات مهم هنگام خرید رینگ لایت

  • حتما به دنبال خرید رینگ‌لایت‌هایی باشید که دارای قطر مناسب هستند. چون قطر این محصول متفاوت است و از قطر ۲ اینچ داریم تا ۵۰ اینچ. انتخاب هر کدام از رینگ‌ها با قطرهای مناسب تا حد زیادی بستگی به کار شما دارد.
  • فراموش نکنید که هرچه سوژه‌ی شما بزرگتر باشد باید به سراغ خرید رینگ‌هایی با قطر زیاد باشید. اگر هم عکسبرداری شما بیشتر از حشرات کوچک و ریز می باشد، بهتر است که رینگ لایت با قطر کوچک را خریداری نمایید تا نور را دقیقا بر روی سوژه متمرکز کند.
  • حتما به نوع منبع نور دقت داشته باشید، می‌توان گفت کم مصرف ترین مدل رینگ‌لایت با منبع نور LED می‌باشد. مدل دیگر، رینگ لایتی است که منبع نور آن با لامپ مهتابی کار می‌کند، در واقع همین لامپ‌هایی که تا چند سال پیش در خانه‌ی همه‌ی ما ها موجود بوده است. مدل دیگر، رینگ لایت با منبع نور لامپ‌های معمولی است؛ این مدل خیلی در بازار موجود نیست و بیشتر دست ساز می‌باشد.
  • بعد از خرید رینگ لایت حتما آن را در فاصله‌ی مناسب از سوژه‌ی مورد نظرتان قرار دهید تا نور را به صورت کاملا یکنواخت و نرم بر روی سوژه پخش کند.
  • حتما به سراغ خرید رینگ لایت‌هایی با برند معتبر بروید تا خیلی زود خراب نشود و ضمانت پس از فروش را هم دارا باشد.
    انتخاب نوع مدل رینگ لایت تا حد زیادی به میزان راحتی شما با هر کدام از آنها بستگی خواهد داشت.
  • مورد آخر هم توجه به قیمت این محصول است. خوشبختانه قیمت حلقه‌های روشنایی خیلی گران نیست. منتهی باید توجه داشته که بودجه و سلیقه‌ی شما در انتخاب یک برند با قیمت مناسب بسیار تاثیرگذار است.

باتوجه به نکاتی که در این راهنمای خرید رینگ لایت گفته شد، می توانید رینگ لایت مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رینگ لایت با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت هیرو مدل 100W FE480 New به همراه سه پایه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت FE480 به همراه سه پایه تی شو Zomei ، با قطر خارجی 45 سانتیمتر و توان 100 وات از جمله رینگ لایت‌های باکیفیت برای عکاسی و تولید محتوا است. از مهم‌ترین ویژگی‌های رینگ لایت FE480، داشتن سه پایه از برند Zomei مدل تی شو به همراه کیف ZOmei است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی و از بالای دست عکاسی ، فیلمبرداری و تولید محتوا کنید.رینگ لایت هیرو دارای دیمر جهت تنظیم شدت و رنگ نور است. با استفاده از دیمر قدرت نور می‌توانید میزان روشنایی رینگ لایت را تنظیم کنید. دمای رنگ رینگ لایت نیز بین 3200 تا 5500 کلوین قابل تنظیم است. امروزه بیشتر آرایشگرها و همچنین میکاپ آرتیست‌ها از این رینگ‌ لایت برای نشان‌دادن هنر خود استفاده می‌کنند. FE480 برای عکاسی پرتره و مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از مدل‌ها در سالن‌های زیبایی و … مناسب است.رینگ لایت 45 سانت هیرو از 480 قطعه LED تشکیل شده است. جنس دیفیوزر به کار رفته در آن بسیار باکیفیت بوده و به همین دلیل یک نور نرم و یکنواخت را برای شما فراهم می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این رینگ لایت، وجود آداپتور قدرتمند با خروجی 15 ولت و جریان 7 آمپر است. بنابراین، نور رینگ لایت نسبت به رینگ لایت های مشابه سفید‌تر و قوی‌تر خواهد بود.یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رینگ لایت FE480 امکان زاویه‌ دهی به آن است. با تنظیم پیچی که در انتهای رینگ لایت قرار دارد، می‌توانید به‌راحتی به رینگ لایت خود زاویه دهید و کیفیت نورپردازی را بهبود بخشید.رینگ لایت دارای سه پایه تی شکل با تحمل وزن 8 کیلوگرم و حداکثر ارتفاع 260 سانتی متر است، میله افقی در سه پایه زومی دارای طول 74 سانتی متر است.به همراه سه پایه ZOmei یک عدد کیف از برند Zomei نیز ارائه می شود که مقاوم در برابر آب نیز هست و مناسب حمل سه پایه ZOmei است.توجه : کالا فاقد آینه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتوم لایت لاکسیو مدل RGB-Q508A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

باتوم لایت به آن سری از نور های ال ای دی استوانه ای گفته می شود که مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ،فشن و نقاشی با نور و یا Light painting است. Q508A از برند Luxceo یکی از انواع باتوم لایت با 204 قطعه لامپ LED و قدرت خروجی نور 10 وات است.جنس بدنه این نور از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است. از مزیت های این نور نسبت به دیگر انواع باتوم لایت هفت رنگ بودن آن (RGB) است. علاوه بر آن می توانید کلوین این نور را از 3000-5700 (آفتابی تا مهتابی) و همچنین قدرت خروجی نور را در 12 level تنظیم کنید.تنظیمات رنگ و نور این باتوم لایت از طریق دکمه ی های موجود روی دستگیره آن قابل اجراست. باتوم لایت 508A از طریق باتری داخلی 2600 میلی آمپری و پورت USB شارژ می گردد.با توجه به تنظیمات نوری قابل استفاده و در حالت شارژ کامل، این مدل بین 2 تا 32 ساعت کارایی دارد. میزان تابش نوری باتوم لایت Q508A در فاصله نیم متری برابر با 1000 لوکس است.این مورد قدرت و کیفیت نوری این باتوم لایت را به وضوح نشان می دهد. جای پیچ استاندارد 1.4 اینچی موجود در زیر باتوم لایت امکان نصب آن را بر روی انواع سه پایه های عکاسی فراهم می کند. باتوم لایت Q508A داخل یک عدد کیف مخصوص ارائه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی مدل Verta 900 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل ال ای دی Verta 900 با 900 قطعه لامپ LED، نور مناسبی برای داخل استودیو و فیلم برداری و مصاحبه و ساخت تیزر های تبلیغاتی می باشد.این پنل از طریق آداپتور برق شهری و یا یک عدد باتری Sony V مانت قابل استفاده می باشد.البته به کمک یک عدد تبدیل V می توانید از این مدل با دو عدد باتری NP-F نیز استفاده نمایید.نور این پنل از 0 تا 100 درصد قابل تنظیم است.همچنین کلوین یا دمای رنگ آن در حالت 5600 کلوین است که به کمک فیلتر نارنجی همراه آن می توان دمای رنگ آن به تا 3200 کلوین عوض نمود.همراه این نور چند قطعه میله ی فلزی موجود است که به چهار گوشه پنل پیچ می شود به این طریق می توانید از دیفیوزر بر روی پنل برای نرم کردن نور خروجی استفاده کنید.تمامی تنظیمات Verta LED 900 از روی بدنه پشتی پنل صورت می گیرد.این مدل مجهز به پورت فندکی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل M33 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ‌لایت‌ها انواعی از نورها هستند که کاربرد گسترده‌ای درزمینهٔ عکاسی ماکرو ، عکاسی از چهره و همچنین تصویربرداری از چهره از نمای نزدیک دارند. این نوع از نورها نور را باشدت مناسب و به سوژه می‌تابانند و موجب می‌شوند سوژه حتی با یک شاخه نور به‌طور کامل و بدون سایه نورپردازی شود. به‌طورمعمول از این نوع نور برای عکاسی و فیلم‌برداری از چهره و درزمینهٔ مدلینگ و بیوتی بهره برده می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل YQ-320A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال رینگ لایت سبک و کوچک، با نور خوب برای میز آرایش خود هستید رینگ لایت YQ-320A گزینه ای ایده آل است.این رینگ لایت با قطر 30 سانتی متر و قابل استفاده با آداپتور برق مناسب میکاپ و خودآرایی و استفاده های خانگی است.این رینگ لایت با خروجی 30 وات نور مناسبی را برای آرایش،تتو و ناخن فراهم میکند.رنگ نور این رینگ لایت از 3000 تا 6500 کلوین قابل تنظیم است.همچنین قدرت خروجی آن از 30-100% متغیر است.دکمه روشن و خاموش،تنظیم نور و کلوین بر روی بدنه ی پشتی رینگ لایت قرار دارد.هولدر موبایل قابل انعطاف این مدل که به صورت پیچی بر روی رینگ لایت قرار می گیرد به عکاسی و ویدئو های سلفی به کاربر کمک می کند.همراه رینگ لایت 320A یک عدد ریموت کنترل برای تنظیمات از راه دور نیز ارائه می گردد که نقطه قوت این رینگ لایت کوچک محسوب می شود.از دیگر ویژگی های هائز اهمیت در این مدل وجود بال هد فلزی همراه آن است که به زاویه دادن رینگ لایت در جهات مختلف کمک می کند.کاربر می تواند با قرار دادن رینگ لایت بر روی بال هد و نصب آن بر روی سه پایه های نورپردازی از نور رینگ لایت در ارتفاع و زوایای مختلف استفاده نماید. x x این محصول فاقد سه پایه می باشد x x

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل MOH-51 به همراه پایه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت بر خلاف باقی نورهای آتلیه‌ای و عکاسی، نور یکدستی را تولید می‌کند. برای زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داشته باشیم از رینگ لایت مدل MOH-51 می‌توان استفاده کرد. رینگ لایت یک نوع وسیله‌ی نورپردازی به صورت دایره‌ای است که نور رو به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌تاباند. رینگ‌لایت برای عکاسی پرتره، آرایشگاه‌ها و بلاگرها کارایی بسیاری دارد. این مدل را می‌توانید در 3 رنگ متفاوت یعنی یخی و زرد و همچنین میکس زرد و یخی تنظیم کرد. این مدل را می‌توانید روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. می‌توانید در محیط‌هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌لایت را افزایش دهید. همچنین با پایه نگهدارنده ای که برای این رینگ لایت طراحی شده می توانید گوشی همراه خود را روی آن پایه قرار دهید و سپس پایه را در محل مشخص در وسط دایره لینگ لایت قرار داده و از عکس و فیلم های سلفی خود لذت بالایی ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل R5-C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک رینگ لایت کوچک و جمع جور با قطر 18 سانتی متر مناسب استفاده بر روی میز آرایش در منزل و میکاپ و خودآرایی میباشد این رینگ لایت با قطر 18 سانتی متر از طریق کابل USB به کمک پاوربانک و یا آداپتور برق قابل کارایی است.از طریق کنترل موجود روی کابل USB رینگ لایت می توانید به تنظیمات رینگ لایت دسترسی پیدا کنید.با زدن دکمه ی Mood روی این سوئیچ می توانید کلوین رینگ لایت را در سه درجه گرم و سرد و میانه کنترل نمایید.همچنین با زدن دکمه ی UP و Down قدرت نور رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تنظیم می گردد.و با زدن دکمه On/Off می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید. همراه این رینگ لایت یک عدد پایه تا شو ارائه میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل 18 C خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک رینگ لایت کوچک و جمع جور با قطر 18 سانتی متر مناسب استفاده بر روی میز آرایش در منزل و میکاپ و خودآرایی است این رینگ لایت با قطر 18 سانتی متر از طریق کابل USB به کمک پاوربانک و یا آداپتور برق قابل کارایی است.از طریق کنترل موجود روی کابل USB رینگ لایت می توانید به تنظیمات رینگ لایت دسترسی پیدا کنید.با زدن دکمه ی Mood روی این سوئیچ می توانید کلوین رینگ لایت را در سه درجه گرم و سرد و میانه کنترل نمایید.همچنین با زدن دکمه ی UP و Down قدرت نور رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تنظیم می گردد.و با زدن دکمه On/Off می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید.همراه این رینگ لایت یک عدد سه پایه به همراه هولدر نگهدارنده موبایل ارائه می گردد. این هولدر به بدنه ی سه پایه متصل می گردد و موبایل بر روی آن قرار می گیرد. این هولدر قابلیت تغییر سایز با توجه به قطر میله سه پایه دارد.کاربر می تواند با توجه به قطر میله سه پایه بست هولدر را در سه درجه تنظیم نماید. جنس هولدر از پلاستیک فشرده می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کابل شارژ به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل WT-X160B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لاست مناسب برای افرادی که تولید محتوا میکند بسیار مناسب و کاربردی است و دارای رینگ لایت سه پایه و میکروفون میباشد رینگ لایت 160 دارای قطر 16 سانت به همراه یک بال هد برای تنظیم زاویه دلخواه است.دارای کابل USB که به راحتی می توانید با انواع آداپتور موبایل با استفاده از برق شهری و یا پاوریانک به صورت پرتابل آن را روشن و استفاده کنید.از مزایای این رینگ لایت داشتن بال هد برای تنظیم زاویه است همچنین در زیر این بال هد جای پیچ ( 1.4 اینچ ) برای نصب بر روی انواع سه پایه نور و سه پایه عکاسی وجود دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل CXBRGB-103 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رینگ لایت با قطر 25 سانتی متر و دارای رنگ های آفتابی ، مهتابی و همچنین با قابلیت تنظیم 7 رنگ RGB مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ،ساخت ویدئو کلیپ های جذاب و حتی Light Painting یا نقاشی با نور است. از مهم ترین قابلیت های این رینگ لایت می توان به تنظیم رنگ نور در 3 حالت تک رنگ،چشمک زن و چرخش هفت رنگ RGB آن اشاره کرد.به این صورت که 7 رنگ RGB به صورت دوار بر روی رینگ لایت نمایش داده می شود. رینگ لایت هفت رنگ CXB RGB 260 با قدرت 20 وات از طریق پورت USB استفاده می گردد.تنظیمات این رینگ لایت از طریق کنترل روی کابل USB آن انجام می گردد.این کنترلر دارای دکمه ی روشن خاموش،دکمه ی Mode (تنظیم حالت انتخابی رنگ)،دکمه ی کم و زیاد کردن قدرت خروجی از 0 تا 100% است. همراه این رینگ لایت یک عدد هولدر موبایل قابل انعطاف ارائه می گردد. استند رومیزی NW103 یک پایه کاربردی برای استفاده بر روی میز و عکاسی با موبایل و یا نورپردازی با نور های LED کوچک و یا رینگ لایت است.این استند شامل یک سطح مقطع بازویی از جنس فلز و پایه ای آلومینیومی با قابلیت تغییر زاویه و تنظیم ارتفاع است.سری بال هد این استند نیز امکان تغییر زاویه دارد.همچنین پیچ 1.4 اینچی هد این مدل امکان نصب انواع هولدر موبایل و دیگر تجهیزات را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت زومی مدل zm100plus مجموعه سه عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به کمک این کیت می توانید از اشیاء کوچک خود با نور مناسب عکاسی کنید! با قرار دادن دو رینگ لایت در مقابل هم به راحتی سایه های اضافی عکس ها را حذف کرده و از محصولات خود عکس های حرفه ای بگیرید. دو عدد رینگ لایت موجود بر روی این کیت از برند Zomei با 66 قطعه لامپ LED،قدرت 6 وات و پورت USB قابل استفاده با پاوربانک و شارژر موبایل هستند. قطر خارجی رینگ لایت Zomei ZM100 برابر با 16 سانتی متر و قطر داخلی آن 10 سانتی متر است.از طریق کنترل موجود روی کابل USB رینگ لایت می توانید به تنظیمات رینگ لایت دسترسی پیدا کنید.با زدن دکمه ی Mood روی این سوئیچ می توانید کلوین رینگ لایت را در سه درجه گرم و سرد و میانه کنترل نمایید.همچنین با زدن دکمه ی UP و Down قدرت نور رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تنظیم می گردد.و با زدن دکمه On/Off می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید. سه عدد سه پایه موجود بر روی این کیت با اندازه ی 35 سانتی متر دارای گیره ی نگهدارنده ی گوشی موبایل می باشد.این گیره از 54 تا 88 میلی متر قابلیت باز شدن دارد و می توانید برای بیشتر موبایل ها از آن استفاده کنید پایه های این محصول به حالت بازویی تا 45 درجه خم شده و به صورت نشسته در می آید.همچنین در زیر پایه های این سه پایه لاستیک ضد لغزش نیز استفاده شده است.از طریق ضامن موجود روی این محصول،هد سه پای قفل می شود.این سه پایه تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد.ارتفاع این محصول در حالت نشسته 16 سانتی متر و در حالت ایستاده بدون در نظر گرفتن گیره نگهدارنده ی موبایل 20 سانتی متر می باشد. با استفاده از شاتر بلوتوث موجود بر روی این کیت می توانید به راحتی و بدون دخالت دست از محصولات خود عکاسی و یا فیلمبرداری کنید این کیت شامل: دو عدد رینگ لایت Zomei Zm100 - سه عدد سه پایه کوچک 909 - یک عدد شاتر بلوتوث - یک عدد نگهدارنده موبایل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی ورتا مدل LED-1100A خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پنل ای ای دی ورتا مدل Verta LED-1100A دارای 1100 عدد لامپ ال ای دی است. این پنل دارای شیدر 4 جهته می باشد که نور را به خوبی هدایت می کند. همچنین این پنل دارای پارچه سفید دیفیوزر است که نور بسیار نرمی را در اختیار شما می گذارد. رنگ لامپ های این پنل سفید است اما می توانید با استفاده از طلق نارنجی داخل پک این محصول،‌ از نور زرد هم بهره ببرید. بر روی بدنه این پنل ال ای دی جای باتری قرار داده شده است (سری V) که می توانید با استفاده از آن در فضای باز و مکان هایی که به برق مستقیم دسترسی ندارید، از این پنل استفاده کنید (باتری شامل محصول نمی شود). این محصول برای استفاده در آتلیه ها و مصارف خانگی مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی گودکس مدل RGB-R1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چراغ ال ای دی R1 از برند گودکس یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین نور های LED این برند است.این چراغ با خاصیت مگنتی که دارد می تواند به بدنه فلزی موبایل وصل گردد و به عنوان نور موبایلی مورد استفاده قرار گیرد. این چراغ با قابلیت های زیادی که دارد می تواند یک همراه همیشگی برای سفر،عکاسی با موبایل و نورپردازی پرتره و … باشد.آهنرباهای داخلی به کاربر این امکان را می دهد، R1 را به سطوح فلزی متصل کنید.دیسک های چسبی قلاب و حلقه ای به شما امکان می دهد R1 را به پشت تلفن یا اشیا دیگر وصل کنید. برای استفاده از R1 بر روی سه پایه و روشنایی با ثبات تر،می توانید از جای پیچ 1.4 اینچی آن استفاده کنید به کمک کفشک پیچ دار همراه می توانید R1 را بر روی دوربین نیز قرار دهید Godox R1 دارای حالت هفت رنگ RGB است و می توانید به کمک دکمه های چرخ دنده ای آن hue (0 تا 360 درجه) ، اشباع رنگ ، (0 تا 100 درجه) و روشنایی (0 تا 100٪) هر رنگی را به صورت مجرا تنظیم کنید. این چراغ مجهز به 14 جلوه ویژه،2 حالت نوری و چندین گزینه ی نصب است.یکی از مهم ترین جلوه های ویژه به کار رفته در R1 حالت موسیقی است که در آن نور با توجه به موسیقی و صداهای دیگر پالس و ریتم ایجاد می کند. از دیگر جلوه های ویژه R1 حالت : / RGB Cycle / Flash / Laser / Lightning / Broken Bulb / TV / Candle / Fire / Fireworks / Cop Car / Fire Engine / Ambulance / Music / SOS است. گودکس R1 به کمک باتری داخلی 1800 میلی آمپری در حالت شارژ کامل تا 1.5 ساعت کارایی دارد و از طریق کابل type c همراه به کمک پاوربانک،آداپتور موبایل و لپ تاپ شارژ می گردد. دمای رنگ این چراغ از 2700-8500 کلوین متغیر است. تمامی شکل دهنده های کیت AK-R1 از برند گودکس بر روی R1 قرار می گیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل PortablContstable خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ‌لایت یک ابزار نورپردازی ساده است که عموما برای گرفتن عکس های زیبایی، پرتره و عکاسی ماکرو استفاده می شود. این ابزار معمولا از چند لامپ کوچک به فرم یک دایره یا فقط یک لامپ فلورسنت مدور تشکیل شده است. زمانی که از این ابزار در عکاسی استفاده می شود، به شکل جذابی نور را در چشمان فرد به دام می اندازد در حالی که نور را بصورت یکنواحت پراکنده کرده و به رفع سایه ها کمک می کند. این ابزار معمولا در جلوی فرد قرار داده می شود و دوربین در وسط این حلقه قرار می گیرد. همچنین، رینگ‌لایت های کوچکتر می توانند برای عکاسی ماکرو روی لنز دوربین سوار شوند. رینگ‌لایت برای چه مواردی استفاده می شود؟ رینگ‌لایت عمدتا برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شود. این ابزار عموما برای تهیه پرتره، عکاسی ماکرو و سایر کاربردهایی استفاده می شود که مستلزم کار از نزدیک بر روی یک سوژه هستند (برای مثال، در عکاسی برای مد یا مواد غذایی). همچنین، رینگ‌لایت به عنوان یک ابزار نورپردازی اقتصادی برای فیلمبرداری در فضای داخل ساختمان یا ویدئو بلاگ استفاده می شود. عکاسان و فیلمبرداران علاقه زیادی به رینگ‌لایت ها دارند زیرا آنها نور را در اطراف سوژه مورد نظر پراکنده می کنند و ظهور سایه های زننده را کاهش می دهند که به همین دلیل این ابزار برای تهیه پرتره از نمای نزدیک محبوب است. رینگ‌لایت می تواند سوژه مورد نظر را پاپ کند و به شکلی کانتورهای صورت را تغییر نمی دهد که در نور غیرهمسطح ایجاد می شود و این مسئله رینگ‌لایت را به ابزاری عالی برای تهیه پرتره و گرفتن عکس سلفی تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز باتوم لایت مدل LC500R-RGB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

LED RGB Light Stick LC500R دارای سبک و متنوع از Godox است که یک طیف گسترده ای از درجه حرارت متغیر متغیر مداوم با کام رنگی RGB متغیر را در یک باتوم دستی ترکیب می کند. این دستهی نور 24.25 "را می توان برای مطابقت با شرایط محیط ، مطابقت با سایر وسایل یا فقط برای جلوه های رنگی خلاق تنظیم کرد. شدت نور به طور مداوم از 0 تا 100٪ متغیر است تا نیازهای روشنایی سوژه شما را برآورده کند و همچنین دارای رتبه بندی بالای CRI 96 / TLCI 98 باشد. رنگها و رنگهای پوستی با حداکثر دقت ارائه می شوند. در حالی که خروجی آن همه جهته است ، می توان با استفاده از باراندورهای دو طرفه موجود شکل و هدایت کرد. فاکتور فرم جمع و جور به LC500R اجازه می دهد تا در فضاهای دیگر قرار گیرد چراغ های دیگر نیز بسیار مناسب هستند بزرگ برای ، و هر انتها دارای یک سوکت 1/4 "-20 برای اتصال به پایه های سبک ، گیره ها یا سایر تجهیزات گرفتن است. از راه دور بی سیم 2.4 گیگاهرتزی دسترسی به هر عملکرد و ویژگی LC500R را فراهم می کند ، و توانایی تنظیم چندین واحد را همزمان ، به صورت جداگانه یا گروهی برای کنترل خلاقانه کامل یک صحنه فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل RL-P01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک رینگ لایت کوچک و جمع جور با قطر 25 سانتی متر مناسب استفاده بر روی میز آرایش در منزل و میکاپ و خودآرایی میباشد این رینگ لایت با قطر 25 سانتی متر از طریق کابل USB به کمک پاوربانک و یا آداپتور برق قابل کارایی است.از طریق کنترل موجود روی کابل USB رینگ لایت می توانید به تنظیمات رینگ لایت دسترسی پیدا کنید.با زدن دکمه ی Mood روی این سوئیچ می توانید کلوین رینگ لایت را در سه درجه گرم و سرد و میانه کنترل نمایید.همچنین با زدن دکمه ی UP و Down قدرت نور رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تنظیم می گردد.و با زدن دکمه On/Off می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید. همراه این رینگ لایت یک عدد پایه تا شو ارائه میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت وسکات مدل YQ-260 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت 260 WESTCOTT با قدرت خروجی 20 وات و 128 قطعه LED یک ابزار کاربردی برای عکاسی است.از این مدل رینگ لایت به دلیل داشتن نگهدارنده موبایل برای تولید محتوای حرفه ای نیز می توانید استفاده کنید. در صورت تمایل نگهدارنده ای که در وسط رینگ لایت قرار دارد را می توانید باز کرده و تجهیزات دیگری ( میکروفن ، دوربین های خانگی سبک و … ) به آن متصل کنید.از رینگ لایت های رومیزی می توانید برای طراحی ناخن ، آرایش ، گریم صورت و … نیز استفاده کنید. از مزایای این رینگ لایت داشتن سه پایه برای تنظیم ارتفاع است ،این رینگ لایت را می توانید با استفاده از آداپتورهای موبایل و USB دار استفاده کنید.اگر قصد دارید از این رینگ لایت در فضای باز نیز استفاده کنید آن را به پاور بانک متصل کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل FL-10inch خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت یا نور ثابت 10 اینچی FL-10 نور ثابت برای عکاسی و فیلم برداری میباشد و در اتلیه ها و صحنه های فیلم برداری و عکاسی بسیار مناسب و قابل استفاده میباشد که باعث وضوح بیشتر تصویر در عکس و فیلم و روشنایی صحنه میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی هیرو مدل 0811A به همراه سه پایه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نور از برند Hero یک نور ثابت است و فلاش نمی زند و با قدرت خروجی 150 وات است که به کمک یک عدد ال ای دی و در قالب فلاش های استودیویی قابل حمل، طراحی شده است و قابل تنظیم از 0 تا 100 درصد با دمای رنگ 5600 کلوین، مناسب استفاده در استودیو، فضای باز، جهت عکاسی، تولید محتوا، فیلم برداری,عکاسی تبلیغاتی و ... است. شدت روشنایی این نور برابر با 7200 لوکس (در فاصله یک متری) است که در رده‌ی قیمتی این نور بی‌نظیر می‌باشد. بدنه ی این نور از پلاستیک ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد تا در صورت استفاده در دست،کاربر وزن زیادی را تحمل نکند. این مدل دارای فن خنک کننده است تا در استفاده های طولانی مدت بدنه ی آن داغ نکند. نور ثابت BK0811 قابل استفاده با برق و باتری است.به این صورت که به کمک سوئیچ پشت دستگاه می توانید انتخاب کنید که از طریق آداپتور و برق شهری کار کند و یا از طریق دو عدد باتری سونی سری NP-F و به صورت پرتابل قابل استفاده باشد (توجه کنید آداپتور برق همراه پکیج ارائه می گردد اما باتری باید به صورت جداگانه خریداری شود.) باتری مناسب این نور سری NP-F سونی است که در دو سمت بدنه ی نور قرار می گیرد.کاربر می تواند در صورت استفاده از باتری های 770 یا کم تر درب محفظه ی باتری را بسته ولی باتری هایی با ظرفیت بالاتر همچون 970 دیگر امکان بستن درب محفظه باتری وجود ندارد. مانت دهانه این نور استاندارد بوئنز است که مناسب نصب بسیاری از مودیفایر های موجود می باشد. محل نصب پایه در این محصول به صورت دسته نگهدارنده طراحی شده تا امکان استفاده‌ی پرتابل از آن وجود داشته باشد.همچنین می توانید از انواع چتر های نورپردازی بر روی آن استفاده نمایید. همراه این نور یک عدد ریموت کنترل جهت تنظیم از راه دور و به همراه یک عدد سه پایه ایلکین BL-260 با حداقل ارتفاع 105 سانتی متر و حداکثر 260 سانتی متر، ارایه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی هیرو مدل 0811-A به همراه سه پایه بسته دو عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این نور از برند Hero یک نور ثابت است و فلاش نمیزند، با قدرت خروجی 150 وات است که به کمک یک عدد ال ای دی و در قالب فلاش های استودیویی قابل حمل، طراحی شده است و قابل تنظیم از 0 تا 100 درصد با دمای رنگ 5600 کلوین، مناسب استفاده در استودیو، فضای باز، جهت عکاسی، تولید محتوا، فیلم برداری، عکاسی تبلیغات و ... است. شدت روشنایی این نور برابر با 7200 لوکس (در فاصله یک متری) است که در رده‌ی قیمتی این نور بی‌نظیر می‌باشد. بدنه ی این نور از پلاستیک ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد تا در صورت استفاده در دست،کاربر وزن زیادی را تحمل نکند. این مدل دارای فن خنک کننده است تا در استفاده های طولانی مدت بدنه ی آن داغ نکند. نور ثابت BK0811 قابل استفاده با برق و باتری است.به این صورت که به کمک سوئیچ پشت دستگاه می توانید انتخاب کنید که از طریق آداپتور و برق شهری کار کند و یا از طریق دو عدد باتری سونی سری NP-F و به صورت پرتابل قابل استفاده باشد (توجه کنید آداپتور برق همراه پکیج ارائه می گردد اما باتری باید به صورت جداگانه خریداری شود.) باتری مناسب این نور سری NP-F سونی است که در دو سمت بدنه ی نور قرار می گیرد.کاربر می تواند در صورت استفاده از باتری های 770 یا کم تر درب محفظه ی باتری را بسته ولی باتری هایی با ظرفیت بالاتر همچون 970 دیگر امکان بستن درب محفظه باتری وجود ندارد. مانت دهانه این نور استاندارد بوئنز است که مناسب نصب بسیاری از مودیفایر های موجود می باشد. محل نصب پایه در این محصول به صورت دسته نگهدارنده طراحی شده تا امکان استفاده‌ی پرتابل از آن وجود داشته باشد.همچنین می توانید از انواع چتر های نورپردازی بر روی آن استفاده نمایید. این کیت شامل دو عدد نورBK 0811 ، دو عدد کنترل جهت تنظیم از راه دور و دو عدد سه پایه ایلیکن BL-260 با حداقل ارتفاع 105 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 260 سانتی متر ارائه می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی زومی مدل ستاره ای HD-60X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نور های ستاره ای (star light) اصطلاحا به نور هایی گفته می شود که ساختاری شبیه به ستاره دارند. نور های ستاره ای در تعداد بازوهای به کار رفته در آن و دیگر مشخصات تفاوت هایی دارند و در مدل های مختلف موجود می باشند.این نور داری شش بازو هست که بسیار مناسب سالن های آرایش یا مطب های دندانپزشکی نیز هستند.( این نور فاقد سه پایه است ). استار لایت ها کچ لایتی متفاوت شبیه به ستاره در چشم ایجاد می کند و از این نظر همانند رینگ لایت ها مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ و عکاسی در سالن های زیبایی و آرایشی می باشند. دیفیوزر طراحی شده روی هر یک از بازوهای استار لایت کمک می کند تا نوری یکنواخت و نرم بر روی سوژه پرتاب شود.نور ستاره ای HD-60X از برند معتبر زومی (zomei) با 6 بازوی متحرک قابل تنظیم 25 سانتی متری،طراحی و زیبا و با کیفیت، مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ و حتی عکاسی تبلیغاتی می باشد همچنین دارای قطر 64 سانتی متر می باشد . این نور با 210 قطعه لامپ ال ای دی سرد و 210 قطعه لامپ گرم با توان خروجی 60 وات نوری ایده آل برای نورپردازی از فاصله 1 الی 1.5 متری نسبت به سوژه می باشد. هریک از بازو های این نور به صورت جداگانه امکان تنظیم زاویه تا 90 درجه دارد.کاربر می تواند با توجه به ایده نورپردازی خود هرکدام از بازوها را در زاویه دلخواه خود تنظیم کند. بر روی بدنه ی پشتی دو جای باتری جهت استفاده از این نور به صورت پرتابل (خارج از استودیو )‌تعبیه شده و شما می توانید با خرید دو عدد باتری سری NP-F از نور ستاره ای زومی در فضای باز استفاده کنید.(توجه داشته باشید این نور در حالت عادی به کمک آداپتور برق قابل استفاده است).علاوه بر آن یک عدد پورت USB جهت شارژ موبایل نیز بر روی بدنه پشتی طراحی شده است تا شارژ موبایل شما را حین عکاسی با این نور فراهم کند.دیمر موجود روی دستگاه با یک بار فشار به سمت داخل امکان تنظیم قدرت خروجی نور از 10 تا 100 درصد را به عهده دارد و بار دیگر تنظیم دمای رنگ نور از 3200 تا 5600 کلوین را انجام می دهد.لازم به ذکر است تمامی تنظیمات نوری انجام شده از طریق صفحه نمایش موجود کنار دیمر قابل رویت است. مرکز و بالای استار لایت زومی دو جای کولد شویی برای نصب هولدر موبایل طراحی شده تا کاربر بتواند در هر زاویه ای موبایل خود را تنظیم کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت انسور مدل KY-BK416 RGB Answer خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت KY-BK416 RGB محصولی جذاب و کاربردی است که با ارائه دنیایی از رنگ‌ها، خلاقیت شما را به اوج می‌رساند. این رینگ لایت همراه با یک رینگ لایت سایز 10 اینچ ساده به همراه دو عدد هولدر حرفه‌ای موبایل ارائه میشود. رینگ لایت KY-BK416 RGB از لامپ‌های LED کم مصرف تشکیل شده که علاوه بر حرارت پایین، عملکرد فوق‌العاده‌ای در انتشار نور از خود ارائه می‌دهند. این محصول از پلاستیک ABS + PC تولید شده، قطر رینگ آن نیز 48 سانتی‌متر می‌باشد. وزن کل رینگ لایت معادل 349 گرم است. هد رینگ لایت MJ26-RGB تا 360 درجه می‌چرخد و حرکت آن بسیار روان است. نگهدارنده‌ای هایی برای موبایل در نظر گرفته شده از انواع گوشی‌ها پشتیبانی می‌کنند؛ یعنی اکثر گوشی‌های موبایل موجود در بازار را شامل می‌شود. شما می‌توانید این نگهدارنده را در زاویه دلخواه تنظیم نمایید و به دلیل طراحی‌اش نیز خیال‌تان از بابت امنیت اتصالات کاملاً مطمئن باشد. لازم به ذکر است که رابط رینگ لایت از نوع USB است (سازگار با لپ‌تاپ، کامپیوتر، پاوربانک، شارژر USB، آداپتور AC و غیره) که میتوانید برای روشن کردن رینگ لایت کوچک نیز از آن بهره بگیرید . رینگ لایتKY-BK416 RGB از لامپ LED تشکیل شده که عمر آن‌ها بالغ بر 50 هزار ساعت است. این رینگ لایت دارای 10 درجه مختلف روشنایی (1% تا 100%) و 15 حالت از ترکیب رنگ‌های RGB است که می‌توانید با انتخاب هر یک از آن‌ها زیبایی سوژه خود را دو چندان کنید. این 15 الگوی رنگی عبارتند از: سفید گرم، سفید سرد، نور طبیعی، قرمز، سبز، آبی، زرد، بنفش، فیروزه‌ای و الگوی دایره‌ای، الگوی ضربانی، الگوی قطعه‌بندی، الگوی رنگارنگ، الگوی رنگین‌کمان و الگوی فرار رنگ‌ها. دامنه دمای رنگ رینگ لایت KY-BK416 RGB بین 3200 تا 5800 است. لامپ‌های این رینگ لایت حرارت بسیار کمی دارند و هیچ‌گونه نور مادون قرمز و اشعه ماورا بنفشی منتشر نمی‌کنند، از این رو دوست‌دار محیط زیست محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از 4 دکمه لمسی تعبیه شده روی این رینگ لایت جهت تنظیم درجه روشنایی، تغییر الگو و همچنین روشن یا خاموش نمودن دستگاه استفاده کنید. کار با این کلیدها بسیار ساده است .برای تغییر مد به rgb کافیست به مدت 3 ثانیه کلید rgb را لمس کنید تا به حالت rgb تغییر کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل G9 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این مدل رینگ لایت دارای گیره کلیپسی است که میتوان به میز یا هر سطح دیگری متصل کرد و یاروی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. پایه نگهدارنده این مدل در عین استحکام و ثبات منعطف بوده و میتوان موقعیت حلقه نور را به راحتی تغییر داد و نیاز به تنظیمات اولیه پیچیده ندارد.قطر هر رینگ لایت 9 سانتیمتر میباشد و هر رینگ لایت دارای 12 ال ای دی میباشد و دارای سه رنگ نور آفتابی - مهتابی و ترکیب این دو رنگ میباشد و میزان نور چراغ ها را میتوان کم و زیاد کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت سی کارو مدل ck 192 II خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، از این رو رینگ لایت مدل CK192ll جز رینگ لایت‌های کاربردی و همه کاره بوده که مناسب استفاده‌ی آرایشی، عکاسی و فیلم برداری است. این رینگ لایت بر خلاف رینگ لایت های در بازار با همین قطر دارای کیف قابل حمل می باشد. رینگ لایت‌های سری CK192ll جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت‌ها همچون مدل‌های دیگر به قطر 36سانتی‌متر از جمله رینگ لایت‌های ایده‌آل است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل‌های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ‌لایت را نرم‌تر کرده که منجر به کم شدن کنتراست می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این رینگ لایت می‌توان به پورت usb آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد که حین استفاده از رینگ لایت، گوشی خود را با آن شارژ نماید. نور خروجی این رینگ لایت 35 وات واقعی بوده و صفحه نمایشگر این مدل با حاشیه سبز خود، رینگ لایت CK192ll را جذاب و زیبا نمایش می‌دهد. تمامی تنظیمات در این رینگ لایت از طریق نمایشگر ال ای دی قابل مشاهده است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع‌شو ارائه شده، که تفاوت آن با سه پایه‌های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است. این سه پایه درحالت جمع شده 80 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 180سانتی‌متر است. رنگ این رینگ لایت بنفش می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت سی کارو مدل ck 480 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، رینگ لایت مدل CK480از جمله رینگ لایت های کاربردی و همه کاره مناسب استفاده ی آرایشی و عکاسی و فیلم برداری است . رینگ لایت های سریCK480 جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت ها برخلاف مدل های دیگر به قطر 45سانتی متر ازکیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و توان 120 واتی آن به عنوان تنها رینگ لایت 120 وات در ایران از آن یک رینگ لایت ایده آل ساخته است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ لایت را نرم تر و با کنتراست کمتری بازتاب می دهد. نور خروجی این رینگ لایت 120 وات واقعی است و همچون مدل های سابق خود است با این تفاوت که کیفیت و پرتاب نور در این مدل بسیار قابل توجه است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع شو می باشد که تفاوت آن با سه پایه های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است به این صورت که پایه های سه پایه در حالت بسته شدن به سمت بالا و درکنار ستون اصلی جمع می شوند و بر خلاف سایر سه پایه های نور فضای بسیار کمی اشغال می کند. این سه پایه درحالت جمع شده 70 سانتی متر و حداکثر ارتفاع آن 280 سانتی متر است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول خانگی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت سی کارو مدل ck 480 II خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سی کارو به عنوان تنها تولید کننده ی رینگ لایت در ایران، افتخار این را دارد که برای اولین بار رینگ لایت با کلوین یا دمای رنگ 2500 تا 15000 درجه را تولید کند، از این رو رینگ لایت مدل CK288ll اولین و تنها رینگ لایت با توان 120 وات واقعی در بازار ایران می باشد و جز رینگ لایت‌های کاربردی و همه کاره بوده که مناسب استفاده‌ی آرایشی، عکاسی و فیلم برداری است. این رینگ لایت بر خلاف رینگ لایت های در بازار با همین قطر دارای کیف قابل حمل می باشد. به دلیل باتری خور بودن این رینگ لایت، می‌توان از آن به صورت پرتابل در فضاهای خارج از استودیو و سالن‌های آرایشی نیز استفاده نمود. رینگ لایت‌های سریCK48ll جهت پرتاب نور بالا و باکیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این رینگ لایت‌ها همچون مدل‌های دیگر به قطر 46 سانتی‌متر از جمله رینگ لایت‌های ایده‌آل است. جنس رفرکتور این مدل نسبت به مدل‌های پیشین کیفیت بالاتری داشته و نور خروجی رینگ‌لایت را نرم‌تر کرده که منجر به کم شدن کنتراست می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این رینگ لایت می‌توان به پورت usb آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می‌دهد، حین استفاده از رینگ لایت، گوشی خود را با آن شارژ نماید. نور خروجی این رینگ لایت 120وات واقعی بوده و صفحه نمایشگر این مدل با حاشیه سبز خود، رینگ لایت CK480ll را جذاب و زیبا نمایش می‌دهد. تمامی تنظیمات در این رینگ لایت از طریق صفحه‌نمایش قابل مشاهده است. این کیت به همراه یک عدد سه پایه جمع‌شو ارائه شده، که تفاوت آن با سه پایه‌های نور معمولی در پرتابل بودن و حالت جمع شدن آن است. این سه پایه درحالت جمع شده 70 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 280 سانتی‌متر است. رنگ این رینگ لایت صورتی می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت اس ام دی مدل پی ال s180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نور مناسب با قابلیت تغیر شدت و رنگ نور مهمترین نکته در عکاسی و فیلم برداری می باشد.پروژکتور پی الs 180 با قابلیت تغییر کلوین از 1800 تا 6500 کلوین و قابلیت متغیر بودن شدت نور بهترین شرایط جهت فیلم برداری و عکاسی را برای شما رقم خواهد زد.از ویژگی های این مدل استفاده از قاب آلومینیوم دایکست جهت دفع حرارات بسیار عالی ،همچنین استفاده از اس ام دی های اروپایی و درایور کنترل مدار طراحی شرکت پی ال ،و دیفیوزر بسیار باکیفیت جهت پخش نور مناسب نام برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی پیکسل مدل RGB Video Light G2c خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با ضخامت تنها 0.4 اینچ، Pixel G2c راه حلی سبک و مفید روی دوربین را با دمای رنگ قابل تنظیم 3200 تا 5600K و با لایه لنز مات ارائه می کند که درجه ای از داخلی را ارائه می دهد. G2c دارای یک باتری یکپارچه 4000 میلی آمپر ساعتی است که تا 90 دقیقه در روشنایی کامل و 3.7 ساعت با روشنایی نیمی کار می کند. باتری از طریق درگاه USB Type-C و با استفاده از کابل همراه قابل شارژ است. نور همچنین می تواند به عنوان USB استفاده شود. پاوربانک برای شارژ دستگاه های تلفن همراه شما از باتری با ظرفیت بالا. G2c با ارائه یک نخ نصب 1 / 4 20 در پایین و کنار، می تواند به صورت افقی یا عمودی با استفاده از آداپتور نصب شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل FOR LIVING خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حلقه نور 10 اینچ مناسب لایو و ویدئوهای زنده اینترنتی است ، این رینگ لایت با قطر مناسب امکان استفاده ساعت ها ضبط ویدئو را به شما میدهد بدون خستگی چشم از نور. این رینگ لایت با ابعاد مناسب و سبکی که دارد قابل حمل است و میتوانید براحتی بر روی سه پایه های رومیزی و ایستاده نصب کنید، ریموتی که متصل به سیم است امکان تنظیم شدت نور ، تغییر رنگ نور را به شما می دهد ، امکان نصب هولدر موبایل در وسط این رینگ لایت فراهم است ، براحتی میتوانید گوشی ها مختلف با سایزهای بزرگ و کوچک را با این هولدر نگهدارید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت جوی روم مدل JR-ZS228-AKL01 10 inch خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت جویروم JR-ZS228 هم مانند سایر محصولات مشابه خود از یک حلقه اصلی حاوی LED تشکیل شده که بر روی یک پایه سوار می‌شود. سایز لامپ برابر با 26 سانتی متر است و قطر حلقه نیز برابر با 10 اینچ است. گفتنی است که می توانید پایه را تا 160 سانتی متر بلند کرده و آن را در موقعیتی که می‌خواهید تنظیم کنید. قسمت پایینی آن به صورت سه پایه طراحی شده تا در بهترین حالت خود قرار گیرد و احتمال افتادن آن به کمترین حد خود برسد تا با خیال راحت تری امکان استفاده از رینگ لایت را داشته باشید. این پایه را می‌توان در سه سطح مختلف تنظیم کرد و در بهترین حالت خود (با توجه به کاربردی که می‌خواهید) قرار داد. جنس پایه از فولاد کربن است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. حلقه نور بر روی یک پایه قرار می‌گیرد که این پایه به صورت 180 درجه تغییر زاویه می دهد و می‌توانید آن را تغییر داده و در بهترین موقعیت قرار دهید. تنظیمات ارتفاعی هم که پیش تر به آن اشاره شد خیلی ساده انجام می شود و به صورت دستی می‌توانید ارتفاع آن را تغییر دهید. رینگ لایت جویروم از آلومینیوم و ABS ساخته شده است. یک گیره برای نگه داشتن گوشی، در پک این محصول قرار داده شده که همراه آن یک بازوی کوچک نیز وجود دارد. این بازو حالت منعطفی دارد که شما می‌توانید با توجه به زاویه‌ای که نیاز دارید آن را فرم داده و سپس مورد استفاده قرار دهید. گیره نگهدارنده هولدر برای گوشی‌هایی با عرض 4.7 تا 6.8 اینچ قابل استفاده است. سه دمای نوری به ترتیب شامل: نور گرم، سرد و نور طبیعی برای این محصول در نظر گرفته شده است. در هر سه حالت، نور خروجی بسیار ملایم است و کیفیت بالایی در عکاسی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین برای هر حالت دمایی، 10 سطح تابش در نظر گرفته شده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بهترین نوری که می‌خواهید را انتخاب کرده و با آن کار کنید. با این رینگ لایت در مجموع 30 حالت نوردهی در اختیار دارید. نکته قابل توجه دیگر این است که در مجموع 120 عدد LED درون حلقه این رینگ لایت جای داده شده است. رینگ لایت جویروم JR-ZS228-AKL01 توسط یک کابل USB انرژی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند و شدت جریان و ولتاژ ورودی آن برابر با 5V-2A است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل FRL-D16s خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت عکاسی مدل FRL-D16s با قطر 16 سانتی متر،یک رینگ لایت کوچک رومیزی مناسب استفاده در مصارف خانگی و استفاده روی میز آرایش خانگی شماست.این رینگ لایت نسبت به سایز کوچک و جمع و جوری که دارد،نور ایده آلی را برای کاربر فراهم میکند.تنظیمات نوری این رینگ لایت از طریق ریموت کنترل موجود روی کابل USB انجام می گیرد.کلوین یا دمای رنگ رینگ لایت D16s در سه درجه سرد و گرم و میانه قابل تنظیم است.همچنین به کمک دکه ی UP و Down روی ریموت می توانید قدرت خروجی نور را از 10 تا 100 درصد تنظیم نمایید. رینگ لایت D16s به کمک پورت USB روشن می گردد و کاربر می تواند با داشتن یک عدد پاور بانک آن را همیشه همراه خود داشته باشد.همراه این رینگ لایت یک عدد سه پایه کوچک رومیزی و هولدر جهت تغییر زاویه رینگ لایت ارائه می گردد تا کاربر بتواند در جهت های مختلف از نور رینگ لایت استفاده نماید. همچنین این رینگ لایت دارای 2نگهدارنده گوشی موبایل می باشد که می توان 2گوشی موبایل مختلف را به آن متصل کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل قلبی26 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از وسایل نور پردازی این روز ها که کاربرد زیادی پیدا کرده، رینگ لایت ها هستند. این نور ها در شکل های مختلفی بوده و کاملا متفاوت با منابع نور عادی هستند. نام این وسیله از روی شکل فیزیکی آن انتخاب شده که در زبان انگلیسی به حلقه، رینگ گفته می شود. این منبع نور، نوری بسیار تخت و بدون سایه ایجاد می کند که به عنوان منبع اصلی نور در عکاسی چهره استفاده می شود بازتاب نوری که از آن حاصل می شود شکلی فوق العاده دارد. نوری که رینگ لایت‌ قلبی شکل ایجاد می‌کند، از تعدادی LED بسیار کوچک و پر نور با قدرت تابش بالایی می باشد. این نور ‌ها دارای درجه کلوین نزدیک به نور خورشید هستند. یعنی اصلاً با نور های LED معمولی که نوری سرد دارند قابل مقایسه نمی باشد و برخلاف اغلب نور های LED عادی، پرش نور هم ندارند. پس وقتی با این وسیله ویدیو گرفته می ‌شود، مشکلی بابت پرش تصویر بر اساس اختلاف فرکانس نور وجود نخواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی گودکس مدل SL60 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویدئو لایت گودکس Godox SL-60 LED Video Light قابل نصب بر روی سه پایه می‌باشد و دارای نور متعادل روز با دمای رنگی 5600 کلویین است. همچنین از یک نور COB برای پشتیبانی از روشنایی بالا و دقت رنگ بیش‌تر بهره می‌برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت استاروان مدل 188 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ایت رینگ لایت دارای 3 پایه رو میزی بوده و برند آن استاروان میباشد و با کابل usb به سری شارژر وصل شده و روی کابل ان کنترلر موجود است که برای کنترل رنگ بین مهتابی و آفتابی و مشترک استفاده میگردد قطر آن 16 سانتی متر است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نور ثابت ال ای دی پلوز مدل Studio Video Light 100W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نور ثابت عکاسی Puluz یکی از انواع نور های LED است که در قالب فلاش های استودویی ساخته شده است.این نور با توان 100 وات مناسب عکاسی تبلیغاتی ، تولید محتوا ، نورپردازی استودیویی ، عکاسی کودک و ... است. به این دلیل که کودکان امکان پلک نزدن در برابر تخلیه فلاش های حرفه ای را ندارند و چشم های آنها آسیب می بیند ، معمولا برای عکاسی از نوزادان از نور های ثابت استفاده می گردد.اگر ویدئوبلاگر هستید و یا به کار تولید محتوا مشغولید،اگر در عکاسی و نورپردازی آماتور هستید و کار با فلاش های حرفه ای را نمیدانید بهترین گزینه برای شما نور های ثابت استودیویی مناسب عکاسی و تصویربرداری است.نور های ثابت معمولا به کمک لامپ های LED روشن می شوند و نیاز به آموزش خاص استفاده از فلاش های استودیویی ندارند. کافی است آن ها را به برق متصل کنید و کلید آن را روشن کنید. دمای رنگ نور این مدل برابر با 5600 کلوین مطابق با نور روز است.و مهم تر آن که شاخص رنگ این نور >97 است به این معنی که رنگ های محیطی را تا حد زیادی نزدیک به واقعیت ثبت می کند.دیمر پشت دستگاه نیز به تنظیم قدرت خروجی نور از 10 تا 100 درصد کمک می کند.مانت اتصال شکل دهنده های نوری این مدل از نوع استاندارد بوئنز است.به همین جهت هیچ گونه محدودیتی در اتصال تجهیزاتی همچون کاسه ، سافت باکس ، اکتاباکس و دیگر تجهیزات استاندارد شکل دهنده نور ندارید. فن خنک کننده داخلی موجود در نور Puluz به خنک نگه داشتن دستگاه در حین استفاده های طولانی مدت کمک می کند. در محل پایه اتصال نور به سه پایه محفظه ای مناسب استفاده انواع چتر های نورپردازی وجود دارد تا بتوانید به کمک آن از انعکاس نور و چتر استفاده کنید.ریموت کنترل همراه نور پلوز به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات نوری اعم از خاموش و روشن کردن دستگاه و تنظیم قدرت خروجی نور ، سینک کردن نور و ریموت ، خنثی کردن و ... را از راه دور کنترل کنید.اقلام این کیت شامل یک عدد نور 100 وات پلوز ، یک عدد کاسه استاندارد ، یک عدد کابل برق ، یک عدد ریموت ، یک عدد دفترچه راهنما می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رینگ لایت مدل LJJ-33 RGB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رینگ لایت بر خلاف باقی نورهای آتلیه‌ای و عکاسی، نور یکدستی را تولید می‌کند. برای زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داشته باشیم از رینگ لایت مدل LGG-33 RGB با سایز 33CM و13INCHمی‌توان استفاده کرد. رینگ لایت یک نوع وسیله‌ی نورپردازی به صورت دایره‌ای است که نور رو به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌تاباند. رینگ‌لایت برای عکاسی پرتره، آرایشگاه‌ها و بلاگرها کارایی بسیاری دارد. این مدل را می‌توانید در 3 رنگ متفاوت یعنی یخی و زرد وئ همچنین میکس زرد و یخی ,RGB تنظیم کرد. این مدل را می‌توانید روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. می‌توانید در محیط‌هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌لایت را افزایش دهید. همچنین با پایه نگهدارنده ای که برای این رینگ لایت طراحی شده می توانید گوشی همراه خود را روی آن پایه قرار دهید و سپس پایه را در محل مشخص در وسط دایره لینگ لایت قرار داده و از عکس و فیلم های سلفی خود لذت بالایی ببرید.همچنین پایه ای که به همراه این کالا تقدیم مشتری می گردد قابلیت تنظیم تا ارتفاع 200 متر را دارد که دست کاربر را برای تصویر برداری از هر زاویه و ارتفاعی باز میگذارد .

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا