زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید عطر و ادکلن به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید عطر و ادکلن باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

در بازار متنوعِ امروز، انتخاب اکثر کالاها چندان کار راحتی نیست، به‌ویژه اگر این کار با انتخاب و خرید عطر یا اُدکلن گره خورده باشد. به طور کلی جدا از دانش و اطلاعات لازم در مورد رایحه‌های متنوع و نت‌های آن‌ها، انتخاب عطر یا اُدکلن از تمایل درونی شما سرچشمه می‌گیرد، چراکه نوع عطر شما نه تنها تمثیلی از شخصیت را می‌سازد بلکه تأثیری ماندگار هم از شما به جای می‌گذارد. با توجه به همین توضیحات هم در این نوشتار از سری راهنماهای خرید نکته خرید، به سراغ انواع عطر و ادکلن می‌رویم و هر آنچه در انتخاب و خرید عطر مردانه خوشبو نیاز است را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع عطر بر اساس گروه بویایی

انتخاب عطر و ادکلن یکی از سخت ترین انتخاب ها برای هر فردی است.یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر و ادکلن با کیفیت و اصل و با ماندگاری بالا آشنایی با انواع عطر ها است.

  •  آروماتیک ( Aromatic )
  • چایپره ( Chypre )
  • مرکبات ( Citrus )
  • میوه ای(Fruity)
  • گل دار ( Floral )
  • چرمی ( Leather )
  • شرقی ( Oriental )
  • چوبی ( Woody )

اینها دسته بندی های اصلی هستند، مطلبی که شاید جز در عطر فروشی های حرفه ای تا به حال به در کمتر جایی شنیده باشید. البته لازم به ذکر است که بسیاری از فروشنده ها هم این دسته بندی ها رو نمی شناسند.

نکته: عطرها بر اساس غلظت به دسته‌های پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اوفرایش تقسیم بندی می شوند.

نکات مهم هنگام خرید عطر مردانه

کیفیت محصول: اولین نکته در هنگام خرید عطر‌مردانه توجه به کیفیت اصل و اورجینال بودن آن است؛ زیرا امروزه با توجه به حضور برندهای مختلف تولید کننده عطر در بازار جهانی، بسیاری از سودجویان به سراغ رایحه ها و عطرهای پر فروش آنان رفته و توانسته اند با ظاهری یکسان اما کیفیتی به مراتب پایین تر مشابه آن چه اصل و غیر تقلبی می باشد را در قالب عطرهایی فِیک و غیر اصل وارد بازار کنند و بفروش برسانند. بهترین راه برای دستیابی به عطرهای اصل و غیر تقلبی خرید از فروشگاه های معتبر و پرهیز از خرید عطرهای ارزان قیمت با بسته بندی غیر استاندارد است.

انتخاب رایحه ای مناسب: دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید عطر‌مردانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رایحه ای مناسب با ذائقه بویایی شما و همچنین توجه به مواد به کار رفته در ساختار این نوع از خوشبو کننده های مخصوص آقایان است. لازم به ذکر است در انتخاب یک رایحه مناسب باید جوانب زیادی از جمله رنگ پوست، طبع مزاجی، فصل طبیعتی که در آن هستید و غیره را در نظر گرفت.

انتخاب نوع: از دیگر نکات مهم در هنگام خرید یک عطر مردانه توجه به نوع آنان می باشد که ما در قسمت قبلی همین مطلب به توضیح مختصر اما کاملا مفیدی از تمام زیرشاخه های خوشبو کننده عطرها صحبت کرده ایم.

توجه به موقعیت مکانی: مورد بعدی که باید به هنگام خرید عطری مردانه به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است که قرار است خود را برای حضور در آن خوشبو کنید. برای این منظور توجه داشته باشید که همواره بهتر است عطر و ادکلن محل کار شما با عطر و ادکلنی که برای مهمانی های دورهمی و یا رسمی از آن استفاده می کنید، متفاوت باشد؛ مثلا همیشه سعی کنید در محیط های اداری و یا کاری از عطرهای ملایم استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ زدن عطرهای تلخ، گرم و همچنین تند نروید.

تناسب با سن و سال: فاکتور مهم بعدی که خیلی در انتخاب یک عطر مردانه مناسب تاثیر گذار است، توجه به سن و سال شخصی است که می خواهد از یک عطر استفاده نماید. معمولا اغلب تولید کنندگان عطرها بر روی جعبه محصولات خود از شرایط سنی مصرف کنندگان یاد می کند که همین امر می تواند در خرید این قبیل از محصولات خوشبو کننده بسیار حائز اهمیت باشد. اما در کل بد نیست شما خریداران عزیز بدانید که عطرهای ملایم و شیرین برای سنین پایین و عطرهای تند و تلخ بیشتر مناسب استفاده مردانی بزرگسال می باشد.

مناسب با نوع پوست: بطور کلی ما دو نوع پوست انسانی داریم که یکی پوست های چرب و مرطوب بحساب می آیند و دیگری پوست های نوع خشک هستند. دارندگان پوست های چرب و مرطوب بهتر است همواره به سراغ خرید عطرهای ملایم با رایحه هایی شیرین و میوه ای بروند و دارندگان پوست های خشک نیز سعی کنند از عطرهایی استفاده کنند که دارای کمترین میزان الکل طبیعی در ساختار خود می باشند؛ بهترین گزینه برای آن ها استفاده از پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها می باشد.

صبور بودن: از دیگر نکات فوق العاده مهم و حیاتی در خرید لااقل یک عطر مردانه باکیفیت و مناسب، داشتن صبر و حوصله کافی می باشد که سبب می شود شما بتوانید به بهترین محصول خوشبو کننده برای خود و یا دوستانتان دست پیدا نمایید. یادتان باشد برای خرید یک عطر بیشتر از سه و یا چهار نوع رایحه مختلف را بو نکنید و و در بین بویایی هر یک از رایحه های آن ها نیز حتما دانه های قهوه را جهت خالی نمودن حس بویایی خود استشمام نمایید.

قیمت عطر مردانه: قیمت عطر مردانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که مهمترین آن، اصل بودن کیفیت نهایی این قبیل از محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. با ذکر تمامی نکات آورده شده در این مطلب، حال این شما هستید که باید متناسب با ذائقه بویایی و همچنین نوع تیپ و استایل تان به سراغ خرید عطری مناسب با میزان بودجه خود بروید.

نحوه افزایش ماندگاری عطر

  • برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن بهتر است آن را در جعبه خودش نگهداری کنید.
  • از تکان دادن بیش از اندازه عطر خودداری کنید؛ این کار باعث می‌شود که اکسیژن و هوای بیشتری وارد آن شود و درنتیجه به مرور ماندگاری و دوام عطر کاهش می‌یابد.
  • پس از استفاده از عطر حتما در آن را به خوبی ببندید.
  • بهتر است عطر را در مکانی خشک و تاریک نگه داری کنید و آن را در مجاورت نور خورشید یا نورهای مصنوعی قرار ندهید.
  • عطر را بر قسمت‌های نبض دار بدن اسپری کنید. برای این کار دست تان را در فاصله 10 تا 15 سانتی متری نقطه مورد نظر نگه دارید و سپس عطر را اسپری کنید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم خرید عطر و ادکلن گفته شد، می توانید عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عطر و ادکلن مردانه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم زنانه دفکتو مدل Lilac حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن Defacto White For Women با رایحه ی گلدار و میوه ای خود، تجربه ای ظریف و دلنشین را به شما هدیه می دهد. این عطر منحصر به فرد با ایجاد حس طراوت و زنانگی، به شما کمک می کند تا در هر لحظه بدرخشید. طراحی شیک و باکیفیت این عطر، آن را به انتخابی ایده آل برای تمام بانوان تبدیل کرده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل zeus حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه باشد. نت‌های اولیه‌ این عطر شامل لیمو، سیب سبز و نعناع است که حسی خنک و شاداب را ایجاد می‌کند. نت‌های میانی شامل گل شمعدانی و دانه‌ی تونکا هستند که حسی گرم و مردانه به عطر می‌بخشند. نت‌های پایه‌ این عطر شامل عنبر است که حسی عمیق و ماندگار را به عطر می‌دهد. انتخابی مناسب برای آقایان خوش‌سلیقه است که به دنبال عطری با رایحه‌ی خنک و تند و ماندگاری بالا هستند. این عطر مردانه با رایحه تند و خنک خود، تمرکز و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد. این عطر انتخاب مناسبی برای مواقعی است که می‌خواهید بدون صرف هزینه و وقت زیاد، عطر خوش‌بویی داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل Milano Mont Blanc حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این عطر با نت آغازی خود، یعنی بهار نارنج، لیمو و شکوفه پرتقال، شروعی پرطراوت و جان‌بخش را تضمین می‌کند، درست مانند نسیمی ملایم در روزهای بهاری که روح را نوازش می‌دهد. پس از لذت بردن از این طراوت اولیه، نت میانی با ترکیباتی مثل رزماری، جوز، گشنیز، اسطوخودوس، گل شمعدانی و هل، شما را به سفری در دل طبیعت دعوت می‌کند. این ترکیبات گیاهی و ادویه‌جات با دقت انتخاب شده‌اند تا حسی از آرامش و تعادل را ایجاد کنند، در حالی که بر جذابیت کلی عطر می‌افزایند. نت پایانی، با هسته میوه، حبوبات تونکا، چوب ساج و خس خس، این مجموعه را به پایانی قدرتمند و ماندگار می‌رساند. این نت‌ها با هم ترکیب شده و لایه‌ای عمیق و جذاب به عطر می‌افزایند که ساعات طولانی پس از استفاده، همچنان حسی گرم و دلپذیر را حفظ می‌کند. ادکلن شرکتی “میلانو”، با ترکیبی متنوع از نت‌ها، نه تنها یک عطر است بلکه تجربه‌ای است که شما را از طراوت بهار تا عمق جنگل‌های انبوه همراهی می‌کند. این عطر برای آقایانی که به دنبال تفاوت و جذابیت هستند، انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پینک ویژوال مدل Fraiday Sauvage Dior حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ادکلن با نت آغازی فلفل و ترنج کالابریایی، آغازی تند و خنک را به ارمغان می‌آورد که بلافاصله حسی از تازگی و انرژی را برمی‌انگیزد. این ترکیب خاص و فرح‌بخش، برای آغاز یک روز پرتحرک یا یک شب درخشان، بسیار مناسب است. در قلب این عطر، نت‌های میانی پیچیده‌ای از فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، شمعدانی، پاتچولی، صمغ المی و وتیور قرار دارند که ترکیبی عمیق و چند بعدی از رایحه‌ها را ارائه می‌دهند. این نت‌ها با هم ترکیب شده و حسی از ماجراجویی و جذابیت مردانه را ایجاد می‌کنند و مناسب برای مردی است که می‌خواهد توجه‌ها را به خود جلب کند. نت‌های پایانی عطر شامل آمبروکسان، سدر و لبدانوم است که پایانی دلنشین و دوام‌آور را برای عطر فراهم می‌کنند. این ترکیبات، با قدرت و پیچیدگی خود، ماندگاری عطر را افزایش داده و تضمین می‌کنند که رایحه‌ای مردانه و به یادماندنی باقی بماند. ادکلن شرکتی “فرایدی Friday” از برند “پینک ویژوال”، با ترکیب رایحه‌های قوی و ماندگار، انتخاب ایده‌آل برای آقایانی است که می‌خواهند در هر موقعیتی، چه کاری و چه اجتماعی، حضوری خاص و برجسته داشته باشند. این عطر نه تنها حسی از اعتماد به نفس را به شما می‌بخشد، بلکه به شما کمک می‌کند تا همیشه شیک و جذاب باشید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کاندوم به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم زنانه پیس پرفیوم مدل گودگرل حجم 30 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر کارولینا هررا گود گرل یک شاهکار بی‌نظیر در دنیای عطرسازی است که هر زنی را به سوی زیبایی و شکوه هدایت می‌کند. این عطر نمادی از زنانگی و قدرت است که با هر استشمام، شما را به یک دنیایی از اعتماد به نفس و جذابیت می‌برد. رایحه گل‌های معطر در این عطر، شما را به یک باغ زیبا و شاداب می‌برد. با حضور رایحه ملایم و دلنشین وانیل، احساس آرامش و شیرینی در قلب شما ایجاد می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه سالواتوره فراگامو F By Ferragamo Free Time حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیزی، می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره‌ی زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما در مقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش‌هایی که می‌توانید حس خوبی به اطرافیان‌تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme Atlantiqve حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از بهترین عطرهای «بولگاری» (Bvlgari) در سال 2005 و با نام Aqva Pour Homme معرفی شد. این عطر خیلی زود در تمام دنیا شناخته شد و به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت. بولگاری در سال 2017 این عطر را بازطراحی کرد. نکته‌ی جالب درباره‌ی آکوا پور اوم این است که نسخه‌ی جدید را نیز عطرساز مشهور و کاربلد «ژاک کاوالیه» (Jacques Cavallier) طراحی و فرموله کرده است. این عطر براساس فرمول عطر قبلی طراحی شده و «Aqva Pour Homme Atlantiqve» نام دارد. عطر جدید بوی تازه‌تری دارد. استشمام رایحه‌ی Atlantiqve حس‌وحال حضور در اقیانوس اطلس را در شما ایجاد می‌کند. عطر موردبحث حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و تا مدتی طولانی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری آتلانتیک در همان پلتفرم قبلی طراحی شده است. روی شیشه‌ی آبی‌رنگ این عطر، نام آن را مشاهده می‌کنید. درپوش نقره‌ای‌رنگ این عطر ترکیب رنگی خوبی با شیشه ایجاد می‌کند. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور چهره‌ی مشهور «Justice Joslin» سروصدای فراوانی ایجاد کرد. عکاس این کمپین «Michel Sedan» نام دارد. پس از اولین اسپری از Atlantiqve بوی لیموی سیسیلی، نارنج، نت‌های آبی و مریم‌گلی را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و آبی، تازگی و انرژی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه نت‌های میانی جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب عنبر، نت‌های دریایی و سیب ساخته‌ شده‌اند. پس از استشمام این رایحه، طراوت و تمرکز بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خودشان را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از ترکیب گیاه پاتچولی، چوب صندل، علف وتیور، صمغ بنزویین و عنبر ساخته ‌شده‌اند. بوی نت‌های پایانی هماهنگی درونی خوبی را به شما هدیه می‌کند. خرید ادو تویلت بولگاری Aqva Pour Homme Atlantiqve با درنظرداشتن پخش بوی بسیار زیاد، ماندگاری قابل‌قبول، برند شناخته‌شده، بطری زیبا و خوش‌دست و قیمت مناسبش برای شما رضایت‌بخش است. این عطر را می‌توانید به آقایانی که دوستشان دارید، هدیه دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه دلئون مدل AZALEE حجم 90 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر زنانه AZALEE دارای رایحه ای ملایم و شیرین میباشد. این عطر ابتدا با رایحه لیمو و بنفشه آغاز می شود و سپس رایحه میانی شکوفه هلو، گل صد تومانی و چای سبز نمایان میگردند.در پایان نیز رایحه های مشک، کهربا و سرو خودنمایی میکنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت زنانه هالووین مدل I M UNIQUE حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بنا به تعریف ارائه شده توسط خانه‌ی مد ‌Halloween هالووین، «Generation Z کسی است که احساس عمیق‌تر، شدیدتر و پرهیجان‌تری را تجربه می‌کند؛ کسی که در میان نوآوری‌های فن‌آوری، تأثیرگذاران و برنامه‌ها متولد شده است؛ نسلی که در آن همه به دنبال حسی منحصر بفرد و برخورداری از آزادی عمل برای چگونه زیستن و تعریف خود هستند و به همین دلیل دوست دارند تا همه چیز را شخصی کنند.» عطرسازی به نام دوروتی پیوت برای ترجمه‌ی این حالت ذهنی به رایحه‌ای که بتواند این ارزش‌ها را منعکس کند، عصاره‌ای با بویی شبیه کوکتل تابستانی، سفری با دوستان، غروب خورشید در ساحل و شیک‌ترین جشنواره را ترکیب کرد …

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه بنتلی مدل Silverlake حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوپرفیوم مردانه بنتلی مدل Silverlake محصولی است از این عطرساز با رایحه های مرکباتی و خنک که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این عطر برای استفاده آقایان در روزهای گرم سال پیشنهاد شده است. برای آشنایی بیشتر با نت های Silverlake، قسمت مشخصات محصول را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست ادو پرفیوم مردانه مهمت مدل amouage interlude حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که کیفیت عطر نسبت به قیمت آن از اهمیت بیشتری برایشان برخوردار است، بدون شک با برند «آمواژ» (Amouage) آشنا هستید. این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید عطرهای با کیفیت و لوکس سابقه‌ی خوب و موفقی دارد. یکی از محصولات مهم و معروف این برند عمانی در سال 2012 به بازار معرفی شده است. این ادو پرفیوم مردانه «اینترلود» (Intrlude) نام دارد. اینترلود بوی گرم و شرقی تندی داشته و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. بوی عودی و اسموکی این عطر توجه تمام اطرافیان را به‌سوی شما منحرف خواهد کرد. طراحی و فرمولاسیون اینترلود توسط عطرساز مشهور و برجسته «Pierre Negrin» انجام شده است. بطری این عطر بسیار لوکس و شیک ساخته شده است. روی در طلایی‌رنگ اینترلود یک کریستال سواروفسکی آبی‌رنگ کار شده است. این نگین زیبا زیبایی بطری را دوچندان کرده است. بطری به رنگ آبی تیره بوده و روی آن نشان تجاری آمواژ را با رنگ طلایی مشاهده می‎‌کنید. پس از اسپری کردن Intrlude روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پونه کوهی، نارنج و فلفل خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از اوپوپوناکس، عنبر و گل لادن ساخته می‌شوند. این ترکیب گلی اعتمادبه‌نفس و طراوت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از چرم، چوب عود، چوب صندل و گیاه پاتچولی تشکیل ‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، احساس آرامش و امنیت درونی خاصی خواهید داشت. خرید عطر آمواژ Intrlude با توجه به پخش بوی بالا، شیشه‌ی زیبا و برند معتبرش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. با استفاده از این عطر در جمع دوستانتان برجسته‌تر دیده می‌شوید. این ست شامل دو عدد بادی اسپلش 30 میل می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ویکتور هوگو مدل Hernani Exterme حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن مردانه ی هرنانی اکستریم ، پرفروشترین محصول کمپانی Victor Hugo که در سال 2015 توسط الیور پچوکس طراحی و روانه ی بازار شد . در همان سال تولید توانست در دسته ی محصولات پرفروش دنیای عطر قرار گیرد . رایحه ی خنک ، شیرین و جوان پسندش در دسته ی رایحه های معطر سرخسی قرار میگیرد که انرژی ، جنب و جوش ، قدرت و آرامی را به همراه خود می آورد در واقع رایحه ی حس برانگیزش تضادها را کنار یکدیگر نگه داشته و استایلی نو را به ارمغان گذاشته است . در نت ابتدایی اش اسطوخودوس ، شاه پسند لیمویی ، آناناس و ترنج و در نت میانی اش سیب سرخ ، رز ، شمعدانی ، خشکبار ، خزه درخت بلوط و کومارین و در نت پایانی و اصلی اش دانه ی تونکا و چوب صندل سفید را دارا میباشد . در کنار رایحه ی این محصول ، با ظاهری ویژه و رنگ مشکی خود نمایی میکند . 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه ایسی میاک Intense حجم 125ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بوی هر چیزی، می‌تواند یکی از مهمترین بخش‌های نمود آن باشد. شاید بتوان یک منظره‌ی زشت، یک ماشین بد صدا یا غذایی بدمزه را تحمل کرد، ولی محال است بتوانیم بوی نامطبوعی را بیش از چند دقیقه تحمل کنیم. حجم عظیمی از دانسته‌های ما از طریق قوه‌ی بینایی به مغزمان وارد می‌شود؛ اما در مقابل بخش عمده‌ای از احساسات ما توسط حس بویایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم یکی از روش‌هایی که می‌توانید حس خوبی به اطرافیان‌تان منتقل کنید، بوی خوش دادن است؛ طبیعتا هم برای داشتن بویی خوش، می‌توان از عطر‌ها استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه آزارو مدل Chrome Legend حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عطرهای با کیفیت «آزارو» (Azzaro) در سال 2007 ساخته شده است. این ادو تویلت مردانه «کروم لجند» (Chrome Legend) نام دارد. کروم لجند بوی خنکی دارد و برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. عطر موردبحث حجمی برابر با 125 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. کروم لجند یکی از شاهکارهای دو عطرساز معروف و کاربلد یعنی «کریستف ریناد» (Christophe Raynaud) و «Olivier Pescheux» به‌حساب می‌آید. بطری Chrome Legend بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. روی شانه‌ی فلزی این عطر نام Chrome Legend را مشاهده می‌کنید. بطری به رنگ آبی است و به‌خوبی در دست جا می‌شود. درپوش Chrome Legend به زیبایی روی شیشه سوار شده است. به‌محض این‌که Chrome Legend را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، بوی پرتقال تلخ و علف وتیور را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و گیاهی انرژی مثبت و طراوت را در شما بیشتر می‌کنند. در ادامه و پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب سیب سبز و برگ چای ساخته می‌شوند. بوی این ترکیب دوگانه تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب سدر، دانه‌ی تونکا، خزه‌ی اوک‌موس و عنبر ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب تند و چوبی، هیجان و طراوت بسیار زیادی را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌کند. خرید عطر آزارو Chrome Legend با توجه به پخش بوی مناسب، شیشه‌ی زیبا، حجم 125 میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید سایه ابرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم پرفیوم دو مارلی مدل گاووی حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر ادکلن مارلی گالووی-Parfums de Marly Galloway عطری است تند و شیرین. این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مارلی گالووی-Parfums de Marly Galloway عطری زنانه و مردانه و خاص است.. way، محصولی جدیداز کمپانی د مارلی ، مخصوص زوج هایی که دوست دارند هر دو از یک عطر شگفت انگیز با ترکیبی منحصر به فرد استفاده کنند ، طراحی شده است . این محصول که دارای رایحه ی تندی از فلفل و مرکبات می باشد مورد استقبال بسیاری از زوج های جوان قرار گرفت . نام این محصول نیز اقتباس شده از یک اسب قوی و قدرتمند اسکاتلندی می باشد. عطر ادکلن زنانه مردانه پرفیوم د مارلی گالووی رایحه اصیل خود را با ترکیبی از رایحه های مرکبات ، فلفل ، زنبق ، شکوفه پرتقال ، کهربا و مشک انتشار میدهد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه رویال وان مدل Imperial حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو پرفیوم مردانه رویال وان مدل ایمپریال عطری است مردانه که در خانواده بویایی آروماتیک ، چوبی قرار گرفته و دارای رایحه ای گرم و تلخ است. بالافاصه بعد از اولین اسپری ادو پرفیوم مردانه ایمپریال رایحه های لیمو، گریپ فروت، سیب در نت بالایی خودنمایی می کند.سپس روایح نت میانی متشکل از سرو کوهی (جونیپر)، فلفل فرنگی، استخدوس، شمعدانی را حس می کنید. سرانجام این رایحه های چوب سرو، نعنای هندی، وتیور، عنبر سائل، مشک، نتهای چوبی در نت پایه هستند که از این عطر بی نظیر ماندگار می شود. ادو پرفیوم Imperial محصولی از شرکت رویال وان است و برای استفاده آقایان مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تستر ادو پرفیوم اینیشیو مدل Divine Attraction حجم 90 میلی‌ لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما هم به بوی چرم علاقه دارید یا دوستی دارید که این نوع عطرها را دوست دارد، ادو پرفیوم «دیواین اترکشن» (Divine Attraction) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ادو پرفیوم 90 میلی‌لیتری برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان ساخته شده است. Divine Attraction را برند فرانسوی «Initio» طراحی و تولید می‌کند. در تمام مدت استفاده از Divine Attraction بوی چرم مشام شما را نوازش می‌کند. این عطر در سال 2015 معرفی شده و از آن زمان تا امروز، فروش بالایی داشته است. بطری Divine Attraction بسیار شیک و محکم طراحی شده است. روی بطری در کادری مربعی، طرحی قرمز کار شده و جذابیت بطری را بیشتر کرده است. بطری به رنگ مشکی است و درپوش زیبایی دارد. پس از اسپری‌کردن Divine Attraction روی پوست و محل نبضتان، بوی چرم و علف وتیور را استشمام می‌کنید. بوی چرم و علف وتیور اعتمادبه‌نفس فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر اینیشیو پرفامز پرایوز Divine Attraction با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری طولانی، حجم 90 میلی‌لیتری، بطری زیبا و محکم، قابلیت استفاده برای آقایان و بانوان بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل فوژق حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک عطر تلخ و شیک به همراه ماندگاری و پخش بو بسیار عالی. اگر شما به دنبال یک عطر بسیار با کیفیت و شیک هستید، به شما عطر ادکلن پرفیوم هاوس مردانه فوژق – FOUGERE را پیشنهاد می کنیم. اکثر آقایان که به دنبال عطر ادکلنی که رایحه خاص داشته باشند، همینطور خط بو نیز برای آقایان شیک پوش بسیار مهم است. استفاده از عطر اورجینال با رایحه گرم و تند در فصل های سرد سالاز بهترین گزینه ها می باشد. این نوع ادکلن ها در ترکیبات تشکیل دهنده خود از روایح فلفل، عود، مشک، وانیل و… استفاده می کنند. خط بو یا پراکندگی آنها بسیار بالا و عالی می باشد. برند پرفیوم هاوس با استفاده از تاریخ غنی صنعت عطر سازی دست به تولید این محصول زده است. این شرکت با استفاده از رایحه های خاص، شیک و منحصر به فرد محصولات بی نظیر خود را خلق میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تستر ادوپرفیوم مردانه اسکندل مدل ژان پل گوتیه حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن اسکندل پور هوم له پرفیوم از برند مطرح و شناخته شده ژان پل گوتیه در سال 2022 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . خرید ادکلن اسکندل پور هوم له پرفیوم با رایحه ی گرم برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت زنانه هوگو Boss XX حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شاید برای‌تان اتفاق افتاده باشد که در یک مهمانی، تاکسی یا محل کار، بویی خوش را استشمام کرده باشید. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که وقتی رایحه‌ی عطر کسی را می‌شنوید، از او بیش‌تر خوشتان می‌‌آید؟ آیا دوست دارید شما هم جای فرد خوشبویی باشید که همه دوست دارند هم صحبت‌اش شوند؟ آیا می‌خواهید دیگران بیش‌تر دوست‌تان داشته باشند؟ زمان آن رسیده که عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ان بی ان مدل Lavish حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

عطر و بویی ایده آل برای کسانی که به دنبال رایحه ای شیرین و ملایم برای استفاده روزانه در روز های گرم سال هستند. این عطر با وجود شروعی نسبتاً با طراوت در ادامه ماهیتی ادویه ای پیدا می کند و رگه هایی از بوی شکلات در تمام مراحل آن به مشام خواهد رسید.عطر ادکلن LAVISH عطری است ملایم و شیرین که در سال 2021 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. همینطور این عطر بسیار شیک و لاکچری میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه آرامیس مدل 900 حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو تویلت Aramis 900 EDT FOR MEN جزو ادکلن های رسمی محسوب می شود.ماندگاری ادکلن 900 فوق العاده بالاست. ادکلن 900 رایحه چوب درختان و جنگل را تداعی می کند و جزو گروه رایحه های گرم و تلخ می باشد. در بین عطر های موجود برای آقایان عطر آرامیس انتخاب بهتری برای آن هاست چراکه هم رایحه های سنگین و خاصی دارد و هم تلخی که دارد برای مردان مناسب تر است عطرهایی که دارای رایحه تلخ هستند بانوان را بیشتر جذب خود می کنند و به همین علت است که آقایان همیشه به دنبال این نوع عطر ها هستند. عطر مردانه آرامیس 900 در سال 1973 توسط برنارد چانت Bernard Chant به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. استفاده از ادکلن 900 در مهمانی های ویژه و مراسم های خاص و بیشتر فصول سرد سال پیشنهاد می شود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Versace Pour Homme حجم 200 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر شما هم جزو آن دسته از آقایانی هستید که عطرهای 50 و 100 میلی‌لیتری برایشان کم است، می‌توانید یک عطر با حجم بالاتر مثل 200 میلی‌لیتر را انتخاب کنید. این حجم زیاد از عطر بدون شک تا مدت زیادی پاسخگوی نیاز روزانه‌ی شما خواهد بود. در سال 2008، برند محبوب و معتبر «ورساچه» (Versache) نام شناخته‌شده‌ی عرصه‌ی مد، پوشاک و عطر، یکی دیگر از عطرهای خود را معرفی کرد. این عطر مردانه «پور اوم» (Pour Homme) نام دارد. اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه‌ی آبی‌‌رنگ یکی از انتخاب‌های اول شما خواهد بود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام داده است. اگر با دقت به شیشه‌ی این عطر ایتالیایی نگاه کنید، نشان تجاری ورساچه را با جنسی فلزی و نقره‌ای‌رنگ در وسط آن خواهید دید. مایع درون بطری، آبی روشن است و از روی شیشه‌ی شفاف پور اوم مشاهده می‌شود. در بطری از جنس فلز درخشان بوده و با گردن بطری که از همین جنس و رنگ است، هارمونی مناسبی ایجاد می‌‎کند. روی گردن بطری، نام Versace به‌زیبایی حک شده است. به محض اولین اسپری از ورساچه پور اوم روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی گل‌های سوسن و رز و رایحه‌ی لیمو و نارنج به مشامتان می‌رسد. این ترکیب تلخ و شیرین با تضادی که در عمق خود دارد، انرژی‌های مثبت را به سوی شما سرازیر می‌‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب درخت سرو، گل شمعدانی و گیاهان دریایی تشکیل شده‌اند. این نت‌ها، تلخی و خنکی ویژه‌ای به روح شما می‌دهند. پس از مدتی طولانی شاهد تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از ترکیب دانه‌ی تونکا، مشک و عنبر تشکیل شده‌اند. خرید عطر ورساچه پور اوم با توجه به پخش بوی بالا، حجم 200 میلی‌لیتری و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دهان شویه به همراه قیمت و خرید آنلاین
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه مدل My Way حجم 90 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادو پرفیوم My Way عطری است با رایحه گلی از برند مشهور Giorgio Armani که در سال 2020 طراحی شده است. My Way توسط کارلوس بنایم و برونو جووانوویچ ایجاد شده است. نت های برتر عبارتند از: شکوفه نارنج و ترنج؛ نت های میانی گل مریم و یاس هندی هستند و نت های پایه مشک سفید ، وانیل ماداگاسکار و سرو ویرجینیا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم زنانه حال خوب روزها مدل شنل کوکو مادمازل حجم 100 میلی‌لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رایحه این عطر را می‌توان به بانویی ثروتمند تشبیه کرد، که در یک شب سرد زمستانی، برای مهمانی باشکوهی آماده می‌شود و نگاه همگان را به سوی خود خیره می‌کند. این بانوی شیک پوش، از جلب توجه و تجملات لذت می‌برد و همیشه خواهان بهترین‌ها است. نت ابتدایی با ترکیبی فوق‌العاده از ‌ پرتقال شروع شده و پس از گذشت چند دقیقه با ترکیبی از رایحه گل رز و گل یاسمن سفید ، جذابیت خود را در اطراف پخش میکند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه لطافه مدل بلو سفایر حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن لطافه بلو سفایر یک رایحه موهیتویی و شاداب و با طراوت است و با نت اولیه لیمو سیب سبز نعنا به بهنرین شکل رونمایی میکند و با نت میانی آب دریا شمعدانی و مریم گلی و در نت پایانی با نعنا هندی و سدر پایان میابد و مشابه ورساچ اروس میباشد و در مجموعه عطریات لطافه پراید میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Killalien Amber Oud حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

فصل پیشنهادی

نت‌ها

غلظت

ادوپرفیوم (Eau de Parfum) ادوپرفیوم‌ از ۱۵ تا ۲۰ درصد اسانس خالص تشکیل می‌شود که معمولاً ماندگاری بین ۵ تا ۸ ساعت دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه آزارو مدل Wanted By Night حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادوتویلت مردانه آزارو مدل Wanted By Night یکی از جدیدترین محصولات سری محبوب Wanted است که برای استفاده آقایان در سال 2018 به بازار معرفی شده است. آزارو Wanted By Night حال و هوایی چوبی و ادویه ای داشته و برای استفاده در هوای خنک بسیار مناسب است. برای آشنایی با نت های این عطر، قسمت مشخصات محصول را ببینید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه سوییس آرمی با رایحه Aventus Creedحجم 55میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

  این عطر در سال 2010 توسط کمپانی کرید به بازار  ارائه شد.محصولی لطیف و مدرن ، الهام گرفته از زندگی دراماتیک در جنگ و صلح امپراطور ناپلئون می باشد . خالق آن یعنی Erwin Creed تمام محتویات موجود در ترکیبات این محصول شگفت انگیز را گلچین کرده به همین دلیل کارشناسان  به کسانیکه به دنبال تمایز هستند استفاده از این محصول خاص را پیشنهاد می دهند .رایحه اولیه : ترنج ، مویز ، سیب ، آناناسرایحه میانی : گل یاس ، گل رز ، نعناع هندی ، توسرایحه پایه : مشک ، گلسنگ ، عنبر ، وانیلاین محصول با رایحه مدیترانه میوه ای مختص چهار فصل با ماندگاری 24 ساعت می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Blue De Rio حجم 100ml خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این رایحه ارتباط خود را با طبیعت و روان با ترکیبی از چوب صندل ، سدر سفید ، چاشنی عجیب فلفل صورتی و گریپ فروت به را حتی برقرار کرده که باز هم دوباره حضور شما را در مجالس متجلی می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو پرفیوم مردانه دنا مدل Guilty black GUCCI حجم 100 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به‌ محض اولین اسپری از این عطر روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی تخم گشنیز و اسطوخودوس خواهید شد. این ترکیب شیرین و تند، شادی و هیجان را در همین ابتدای کار به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی به‌آرامی جانشین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از شکوفه‌ی پرتقال، شکوفه‌ی نارنج و نت‌های سبز ساخته‌شده‌اند. بوی این ترکیب دوگانه و خنک، انرژی مثبت را به شما هدیه خواهد کرد. اما با گذشت زمان، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند رایحه ابتدایی عطر با رایحه ای خنک و تلخ و کمی مرکبات آغاز میشود. رایحه اسطوخدوس به همراه رایحه های سبز و گیاهی و کمی نیز لیمو رایحه ابتدایی عطر را بوجود می آورند. با گذر زمان عطر با حفظ حالت شاداب و سبز خود با اضافه شدن رایحه شکوفه های پرتقال کمی گلی و بعد از مدتی نیز با اضافه شدن رایحه چوبها در مجموع حسی تلخ و چوبی و کمی گلدار به خود میگیرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوکلن مردانه جوان مدل Musk حجم 88 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ادکلن مردانه JOVAN MUSK بهترین رایحه و جذب کننده برای مردهایی که عاشق جذب شدن همسرانشان و زوم شدنشان روی رایحه آنهاست میباشد این رایحه عجیب علاقه همسرانتان را به شما چندین برابر می کند و با اثر گذاری بر سیستم عصبی و واکنش هورمونی اثر گذاری خاصی دارد این ادکلن پر فروش ترین رایحه جهان شناخته شده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادوپرفیوم مردانه اسکلاره مدل Puppet حجم 82 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای آقایان خوش بو بودن در جلسات و یا مکان های رسمی بسیار حائز اهمیت است. البته خوشبو بودن برای تمامی افراد دنیا مهم است. این موضوع در آقایان دارای اهمیت خاصی است. بوی خوب باعث می شود تا شما در مرکز توجه قرار بگیرید و حتی در بعضی از مواقع برتر دیده شوید و دیگران شما را فردی با شخصیت و جدی می دانند. به این فکر کنید که در یک جلسه بسیار مهم کاری یا تجاری و یا در یک دیدار دوستانه و یا حتی در یک مهمانی هستید و از عطری خوشبو استفاده کرده اید. دید افراد حاضر در مکان های یاد شده در رابطه با شما بسیار متفاوت است. ادوپرفیوم مردانه اسکلاره مدل Puppet که در حجم 82 میلی لیتر عرضه شده است می تواند انتخابی بسیار خوبی برای شما آقایان باشد. رایحه ای که این ادوپرفیوم دارد بسیار مطبوع است.

جمع بندی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه کرون مدل Pour Un Homme حجم 125 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از عطرهای مردانه‌ی مهم برند مشهور «کرون» (Caron)، با نام «Pour Un Homme» شناخته می‌شود. این ادو تویلت حجمی برابر با 125 میلی‌لیتر دارد. عطر موردبحث در سال 1934، به کوشش عطرساز مشهور «ارنست دالتروف» (Ernest Daltroff) طراحی شد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرارهای عاشقانه یا جلسات مهم کاری شما، همین عطر تلخ کرون است. یکی از ویژگی‌های این ادو تویلت حجم 125میلی‌لیتری است که با توجه به قیمت منطقی آن خرید خوبی به‌حساب می‌آید. وقتی به شیشه‌ی عطر نگاه کنید، نوار سفیدی توجه شما را به خود جلب می‌کند که به صورت عمودی از وسط آن می‌گذرد. روی این نوار، نام Pour Un De Caron و در پایین آن، نشان تجاری Caron به چشم می‌خورد. مایع درون بطری به رنگ سبز روشن و تداعی‌کننده‌ی رنگ مزارع و جنگل‌های سرسبز است. اگر پور اون اوم را روی لباس یا محل نبض خود اسپری کنید، به‌سرعت متوجه تلخی بوی گیاه اسطوخودوس می‌شوید. این رایحه توجه اطرافیانتان را به شما جلب می‌کند. با سپری‌شدن مدتی، نت میانی که از وانیل تشکیل شده است، جایگزین نت‌ آغازی می‌شود. این نت نیز پایدار نخواهد بود و در ادامه جای خود را به مشک و عنبر خواهد داد. بوی مشک و عنبر تندی و انرژی ویژه‌ای به ترکیب این ادو تویلت اضافه می‌کند. خرید عطر کرون Pour Un Homme با درنظرداشتن پخش بوی قوی، ماندگاری طولانی، برند شناخته‌شده، بطری زیبا و پخش بوی بالایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد، لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ادو تویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver حجم 50 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مالیزیا (Malizia) برندی ایتالیایی است و تمامی محصولات این برند در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبت پوست و مو می باشد. محصولات این تولید کننده دارای مجوز بهداشت و کد اصالت کالا در ایران می باشد. ادو تویلت مردانه مالیزیا مدل Vetyver محصول دیگری از این برند است که پخش بوی خوب و ماندگاری مناسبی دارد. رایحه ی این عطر شیرین است و برای مردانی که بوی مرکبات , اقیانوس و گیاهان معطر را می پسندند، مناسب است. بوی رایحه ابتدایی این عطر از چوب های معطر است که با گذشت زمان به سمت بوی جوز تمایل پیدا می کند. در انتها این عطر بوی فلفل سیاه خواهد داشت.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا