تجهیزات صنعتی و ابزارآلات

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید دستگاه جوش باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

دستگاه جوش ها در انواع مختلفی تولید شده اند که هر یک برای اتصالات مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل باید در حین خرید، با توجه به محل و نوع اتصال، دستگاه جوش مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بنابراین در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش در نکته خرید همراهمان باشید تا موارد مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع دستگاه جوش

از مهم ترین انواع دستگاه جوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه جوش الکترود
  • دستگاه جوش آرگون یا تیگ
  • دستگاه جوش CO۲ یا میگ
  • دستگاه جوش میگ و مگ
  • دستگاه جوش الکترونی
  • دستگاه جوش پلاسما
  • دستگاه جوش زیر پودری
  • دستگاه جوش هوا گاز
  • دستگاه جوش اتمی هیدروژن
  • دستگاه جوش پلاستیک
  • نقطه جوش دستی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه جوش

  • از مهم ترین نکات در خرید دستگاه جوش، وزن و ابعاد دستگاه است. هر چه دستگاه از قدرت بالاتری برخوردار باشد، از وزن بیشتری نیز برخوردار است. به همین دلیل بهتر است از دستگاه هایی با وزن کم و پرتابل استفاده کرد.
  • هنگام خرید دستگاه جوش به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید، که ضخامت قطعه ای که قصد جوشکاری آن را دارید چقدر است؛ زیرا هر چه ضخامت قطعه بیشتر باشد، به شدت جریان بیشتری برای جوش آن نیاز است. در واقع میزان شدت جریان تولیدی در دستگاه جوش با توجه به ضخامت قطعه کم و زیاد می شود.
  • معمولاً برندها و شرکت های مطرح تولیدکننده دستگاه جوش، دستگاه های خود را تا حداقل ۱۲ ماه گارانتی می کنند و کاربران می توانند از خدمات پس از فروش آن برخوردار باشند. توصیه می شود از خرید دستگاه های بدون گارانتی خودداری کنید.
  • از محبوب ترین و برترین برندهای این کالا می توان به دستگاه جوش صبا، ایران ترانس، رونیکس، توسن، دیوالت، هیوندای، میلر، آروا، ادون، آینهل، محک و … اشاره کرد.
  • عوامل زیادی روی قیمت این دستگاه ها تاثیر گذار است؛ از جمله شدت جریان، برند دستگاه، نوع کابل، سیستم تهویه، لوازم جانبی، گارانتی و غیره که شما باید تمامی آن ها را هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه جوش گفته شد، می توانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه جوش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 950 آمپر ماکلتا مدل co2-argon کد MIG-950 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوشکاری حرفه ای Co2 و آرگون شش کاره ماکیتا مدل MIG- 950، دارای وزنی معدل 12 کیلوگرم و ابعاد 50x28x33 سانتی متر مانند یک ساک دستی می توان آن را جابجا کنید، منیع انرژی این اینورتر الکتریکی بوده و حداکثر جریان 950 آمپر اینورتر را تولید خواهد کرد. نوع جوش این دستگاه شش کاره از نوع جوش آرگون(تیگ)، co2(میگ), الکترود معمولی و MIG-MMA-LIFT-TAG - MAG -FLUX-0/8 --FLUX-1/.0می باشد از دیگر ویژگی های این اینورتر می توان به کار با الکترود معمولی سایز 2.5، 3 و 1.8 به طور دائم، سرعت خروج سیم 13-2.5 متر بر دقیقه و سیستم خنک کننده قدرتمند برای کار درمحیط های با درجه حرارت بالا اشاره کرد.قابلیت جوشکاری Co2 تا سایز الکترود 1 ، قابلیت جوشکاری آرگون ، قابلیت جوشکاری الکترود معمولی سایز 2.5، 3 و 1.8 و قرقره های 1 کیلو و 2 کیلو ِو جوش ورق های اتومبیل، فولاد ضد زنگ(استینلس استیل)، اسکلت های فلزی، پتروشیمی و ... از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد .همچنین دستگاه جوشکاری حرفه ای Co2 و آرگون شش کاره ماکیتا مدل MIG- 950 دارای قابلیت ضد چسپندگی (Anti shock) ،فیوز محافظ و IGBT و سیستم خنک کنندگی قوی24 ولت و گرمکن اتومات 36 ولت وصفحه دیجیتال می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 250 آمپر جهان جوش مدل MMA-250 3F خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دو حالت جوشکاری (TIG) و الکترود (MMA) دارای سه ولوم Arc Force و تنظیم آمپر جوشکاری و مدت زمان اعمال آنتی استیک قابلیت آنتی استیک (ضد چسبندگی) الکترود به سطح کار دارای نمایشگر دیجیتال HMI-315 با قابلیت نمایش اطلاعات اساسی دستگاه شامل : دما IGBT و ولتاژ برق شهر … دارای فیلتر برق ورودی دارای حفاظت هوشمند سوییچ ها در ولتاژ بالا دارای فیلتر هوای استیل دارای هیت سینک هایی با ابعاد، ضخامت، طراحی و راندمان بالا مجهز به تکنولوژی PWM سیستم قطع کن حفاظتی هوشمند(در ولتاژ بالا و پایین و دمای بالا) دارای سه عدد فن توربو مجهز به میکرو کنترلر جهت هوشمند سازی فرایند جوش اقلام همراه : دو عدد کانکتوری نری اینورتر جوشکاری مدل MMA-250-3F طراحی و تولید شرکت جهان جوش از سری دستگاههای کاربردی در مصارف صنعتی و کارگاهی میباشد که توانایی وقابلیتهای منحصر بفرد برد الکترونیک این دستگاه اجازه کار در سخت ترین شرایط و بالاترین آمپرهای خروجی در جریان تک فاز را به کاربر میدهد ،سیستم کنترل هوشمند پارامترهای جوشکاری در کنار فیدبک سریع در این سری دستگاهها توانایی اصلاح خطاهای جوشکار را در حین جوشکاری دارد ، شرکت جهان جوش که در زمینه تولید تخصصی بردهای الکترونیک جوشکاری و ساخت انواع دستگاه‌های جوش و برش فعالیت دارد ، نمایشگر ویژه ای را برای سری دستگاههای تکفاز قدرتمند خود طراحی و تولید کرده است که اطلاعات ارزشمندی را در حین کار با دستگاه در اختیار کاربر قرار میدهد. قطعات الکترونیک دستگاههای تولیدی این شرکت در پروسه قبل از تایید به صورت رندوم در سخت ترین شرایط ، تحت تنش و تست قرار میگیرند که همین امر باعث زبانزد بودن کیفیت دستگاههای صنعتی جوشکاری تولیدی این شرکت می‌باشد. تکنولوژی دستگاه MMA-250-3F به گونه ای هست که توان خروجی در حین یک پروسه جوشکاری ثابت است، لازم به ذکر است که این خصوصیت باعث ایجاد حوضچه جوش یکنواخت و قوس پایدارتری نسبت به دستگاههای معمول موجود در بازار میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 250 جهان جوش مدل MMA-250 SMT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

48 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش قابلیت جوش الکترود 3 دائم و 4 مقطعی دارای دو ولوم تنظیم آمپر و آرک فورس قابلیت آنتی استیک (ضد چسبندگی) الکترود به سطح کار مجهز به تکنولوژی PWM مجهز به سیستم قطع کن حرارتی دارای فن توربو اقلام همراه: کابل و انبر جوش ، کابل و انبر اتصال و ماسک جوشکاری اینورتر جوشکاری MMA-250 SMT از سری دستگاه‌های کاربردی در مصارف صنعتی و کارگاهی میباشد که توانایی و قابلیتهای منحصر بفرد برد الکترونیک این دستگاه اجازه کار در سخت ترین شرایط را به کاربر میدهد ، قطعات الکترونیک دستگاههای ارائه شده توسط شرکت جهان جوش در پروسه قبل از تایید به صورت رندوم در سخت ترین شرایط ،تحت تنش و تست قرار میگیرند که همین امر باعث زبانزد بودن کیفیت دستگاههای جوش و برش این شرکت میباشد .دستگاه مذکور از سری دستگاههای نیمه صنعتی است که در مصارف کارگاهی و خانگی کاربرد دارد. برد الکترونیک این دستگاه در کشور چین و با کنترل کامل و نظارت دقیق واحد فنی مهندسی شرکت جهان جوش تولید شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 320 آمپر اینتیمکس مدل 320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از فناوری روز دنیا IGBT جهت کیفیت جوش بهتر، نفوذ بیشتر، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارآمدی را داراست. این مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فرد ازجمله: محافظت در برابر اتصال کوتاه سهولت در ایجاد حوضچه مذاب و جرقه کمتر، ایجاد اتصال سریع و راحت حتی در سطوح زنگ زده است. قابلیت جوشکاری با سیم جوش و الکترود تا سایز 2 و 3 در این دستگاه امکان‌پذیر است. سیستم‌های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه حرارت، اضافه جریان، اضافه بار به منظور افزایش طول عمر دستگاه را دارد. به واسطه جوشکاری روان و سبک این دستگاه امکان جوشکاری آسان برای کاربران مبتدی را دارد. این دستگاه دارای بند رودوشی است و به واسطه وزن بسیار کم، شانه را اذیت نمی‌کند. این مدل مجهز به ولوم تنظیم شدت جریان جوشکاری تا 320 آمپر به منظور سهولت در جوشکاری و کیفیت بالاتر جوش را دارد که یک صفحه نمایشگر دیجیتال نشکن آن برای افزایش دقت در تنظیم جریان خروجی جوشکاری روی آن تعبیه شده است. همچنین این محصول همراه با این دستگاه کابل و انبرجوش، کابل و انبر اتصال ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 350 آمپر باس مدل MMA_350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر 350 مینی دو ولوم کیفی باس دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری 350 آمپر کیفی محصول دیگری از برند باس به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر توربو از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و نسبت با دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار کم حجم و سبک و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. این دستگاه مینی هستش و برای کارهای سبک و استفاده در ارتفاعات گزینه مناسبی است همچنین این دستگاه ظرفیت جوشکاری الکترود 2.5 را به صورت دائم و الکترود 3 را بصورت مقطعی دارا می باشد.همچنین این دستگاه به همراه لوازمش داخل یک کیف مستحکم قرار میگیره و از اسیب رسیدن به ان جلوگیری می کند. ✔ اتاق مینی✔ دو ولووم✔ دو IGBT✔ دو خازن✔ سبک✔ فیش کوچک✔ قابلیت جوشکاری الکترود تا 3✔ لوازم جانبی: کیف حمل، کابل جوش، کابل اتصال، انبر جوش، انبراتصال✔ بسته بندی شکیل و عالی✔ دارای دسته حمل✔ صفحه دیجیتال نشکن✔

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری CO2 صنعتی 300 امپر باس مدل life_style خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

⭐ دستگاه جوشکاری 300 Co2 باس دستگاه های جوش انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربردترین آنها دستگاه جوش co2 برند باس مدل300 آمپر میباشد. اما دستگاه جوش co2 چیست؟ دستگاه جوش co2 برای اتصال فلزاتی مورد استفاده قرار میگیرد که در کارخانجات تولیدی و صنایع کاربرد دارند. از جمله صنایعی که از دستگاه جوش co2 استفاده میکنند میتوان به صنایع دوچرخه سازی، خودرو سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع تولید لوازم خانگی و دیگر صنایع را نام برد. دستگاه جوش co2 تحت گاز دی اکسید کربن کار میکند و برای جوشکاری قوس الکتریکی مناسب میباشد. در بیشتر دستگاه های جوش معمولا از الکترود استفاده میشود که این الکترود در مدت کوتاهی تمام شده و جوشکار مجبور به قرار دادن الکترود جدید خواهد شد. دستگاه جوش باس مدل MIG-300 اینگونه نیست و یک سیم جوش به جای الکترود مورد استفاده قرار میگیرد که مدت زمان زیادی تا تمام شدن آن طول خواهد کشید. ✔ 300 آمپر✔ قابلیت جوشکاری بدون کپسول✔ دو ولوم✔ ابعاد بسته بندی 20×21×40 سانتی متر✔ وزن 3.9 کیلوگرم✔ قابلیت جوشکاری Co2 تا سایز الکترود 1✔ قابلیت جوشکاری الکترود سایز 2.5، 3 و مقطعی 4✔ جوش ورق های اتومبیل، فولاد ضد زنگ (استینلس استیل)، اسکلت های فلزی، پتروشیمی و ...✔ سیستم خنک کننده جهت محیط های با دمای بالا✔ لوازم جانبی: تورچ Co2، سیم قرقره co2، کابل و انبر جوش، کابل و انبر اتصال، فرچه و ...✔ قابلیت Anti shock✔ قابلیت Hot start

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری تفنگی 460 آمپر ادون مدل ED-AK460 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری تفنگی نسل جدید دستگاه جوش‌هایی هستند که به زودی جای خود را در بازار به واسطه ابعاد، حجم و وزن پایین خواهند گرفت. این دستگاه‌ها نسل جدید اینورتر هستند که به صورت تفنگی طراحی شده‌اند تا جوشکار بیشترین ابتکار عمل را در حین جوشکاری داشته باشد؛ هرچند با توجه به طراحی ابداعانه این دستگاه، شما می‌توانید لذت واقعی جوشکاری را تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید نظم دهنده ابزار به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 250 آمپر کنزاکس مدل kwm-3625 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری 250 آمپر کنزاکس مدل kwm-3625 دارای 20عدد MOSFET ساخت FUJI ژاپن می باشد.این دستگاه مناسب جوشکاری تا الکترود 5 را دارا می باشد.مجهز یه سیستم HOT Start،Aarc Force،Vard می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 250 آمپر اولکو مدل ARC 300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصولی که مشاهده می‌فرمایید دستگاه اینورتر جوشکاری مدل (ARC 300) نام دارد. این محصول یکی از تولیدات شرکت « اولکو» (Awelco) به‌حساب می‌آید. این دستگاه با ابعاد 40 × 17 × 27 سانتی‌متر، از وزنی قابل قبولی برخوردار است و در هنگام جابجایی کاربر را دچار زحمت زیادی نمی‌کند. این محصول دارای خروجی 250 آمپر بوده و برای تأمین انرژی موردنیاز خود به ولتاژ 230 ولت احتیاج دارد. همچنین این دستگاه دارای کلید باکیفیت جهت روشن و خاموش نمودن دستگاه و همچنین دو کلید جهت تنظیم مقدار خروجی جریان برق و مقدار عمق جوشکاری است. مقدار جریان خروجی را به راحتی می‌توان از روی صفحه نمایش دیجیتال روی دستگاه مشاهده و به میزان مورد نظر تغییر داد. تفاوت عملکرد دستگاه‌های جوش اینورتر با دستگاه‌های جوش سنتی در حالت کلی در نحوه‌ی تغییر جریان متناوب ورودی به جریان (DC) خروجی است. به علت تکنولوژی جدیدی که در ساختار دستگاه‌های جوش اینورتر استفاده شده، هزینه‌ی تولید آن‌ها بسیار پایین‌تر از دستگاه‌های سنتی تمام شده و باعث می‌شود مقرون به صرفه‌تر باشند. همچنین دستگاه‌های جوش اینورترنسبت به دستگاه‌های جوش سنتی دارای وزن کم‌تر و قدرت جوش مستحکم‌تر و یکنواخت‌تری هستند.

طراحی و ساخت

  دستگاه جوشکاری ARC 300 یکی از اینورترهای جمع‌وجور و خوش ساخت بازار به حساب می‌آید. این محصول از استاندارد IP21S برخوردار است. به واسطه‌ی این استاندارد شما می‌توانید از این اینورتر در محیط‌های کارگاهی و صنعتی، ارتفاع زیاد و محیط‌های باز استفاده کنید. در واقع می‌توان گفت این دستگاه در مقابل نفوذ گردوغبار و رطوبت مقاومت قابل قبولی دارد. این دستگاه مجهز به یک دسته بوده و با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید.

اینورتر جوشکاری 250 آمپر اولکو مدل ARC 300

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش پلاستیک پرولکترو مدل PRO-LEK9000SET خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه های هوای گرم در صنایع مختلف با مشخصات فنی خاصی تولید میشوند و با توجه به این مشخصات فنی، نیازهای خاصی را برآورده میکنند، هات جتهای دائم کار گروهی از دستگاه های هوای گرم هستند که برای فعالیتهای صنعتی سنگین و بدون وقفه تولید میگردد . دستگاه PRO-LEK9000SET پرولکترو ترکیه با توان 1650 وات و تولید رنج حرارتی 700 درجه برای برطرف کردن نیازهای صنعتی در شاخه جوش پلاستیک ساخته شده است. این دستگاه با تولید بالاترین رنج حرارت و همچنین بیثشترین حجم دمندگی هوای گرم درفرآیند جوشکاری پلاستیک بهترین نتیجه راایجاد میکند. از دیگر ویژگی های فنی منحصر به فرد این دستگاه ، استفاده از عایق حرارتی از جنس میکا برای جلوگیری از اتلاف حرارت و تمرکز یشتر حرارتی در خروجی دستگاه میتوان نام برد . قابلیت دیگر این دستگاه دائم کار بودن آن است یعنی دستگاه بدون محدودیت زمان استفاده به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه دارای استاندارد CE و ISO9001 میباشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 400 آمپر باس مدل MMA 400 LIFE STYLE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش باس دارای سیستم جوشکاری ضد چسبندگی و برد الکترونیکی با حداکثر جریان خروجی 400 آمپر می‌باشد، که به وسیله ولوم کنترل جریان توسط کاربران قابل تنظیم است. این اینورتر برق بواسطه دارای بودن تکنولوژی SMAW امکان انجام جوش با قوس الکتریکی کنترل شده را ایجاد می‌نماید که توسط کاربران بواسطه ولوم دوم این محصول قابل تنظیم است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به 2 عدد صفحه نمایشگر دیجیتال برای تنظیم مقدار ولتاژ و قوس الکتیریکی به صورت مجزا اشاره کرد. در طراحی بدنه این محصول با توجه به اصول ارگونومیک روز دنیا، طراحان باس قادر بوده‌اند تا این محصول را به ابزاری پرتابل و کارآمد تبدیل نمایند. همچنین بواسطه مجهز بودن به کابل جوش و کابل اتصال و ماسک و شیشه ماسک و فرچه کاربران دیگر نیازی به تهیه اقلام اضافی ندارند. (کارشناسان فنی دیجیکالا پس از انجام تست این دستگاه جوش تایید کردند که قابلیت جوش کاری تا الکترود 4 را به صورت مقطعی دارد)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 160 آمپر آروا مدل 2117 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری مدل 2117، یکی نوع دستگاه جوش خانگی است؛ که دارای مصارف خانگی می‌باشد. این دستگاه دارای اتصال بند دوشی است و از آنجایی که وزن و حجم کمی دارد (2 کیلوگرم وزن و ابعاد 155×103×220 میلیمتر)، حمل و نقل را برایتان راحت‌­تر می‌‏کند و مناسب برای کار در ارتفاعات است. انواع کلیدهای موجود در دستگاه جوش آروا 2117 ولوم Current: این ولوم تغییر آمپر خروجی دستگاه را بر عهده دارد و برای تنظیم جریان خروجی دستگاه جوش به کار می‏‌رود.که برای این مدل اینورتر مقدار آن بین 20 تا 160 قابل تنظیم است. تکنولوژیPWM و سوئیچ قدرت IGBT در اینورتر آروا 2117 منبع تغذیه جوشکاری اینورتر با استفاده از یک نوع ترانزیستور به نام IGBT، فرکانس 50 تا 60 هرتز را تا 100 کیلوهرتز بالا می‏‌برد. این ترانزیستور به همراهی و کمک تکنولوژی PWM، سطح ولتاژ DC را کنترل و از دستگاه در برابر جریان راه اندازی و اتصال کوتاه محافظت می‌‏کند. سیستم ‏های حفاظتی اینورتر جوشکاری 160c آمپر این دستگاه مجهز به سیستم حفاظتی در برابر افزایش جریان و افزایش حرارت است. فن استفاده شده در دستگاه با گردش 5500 دور در دقیقه باعث ایجاد گردش هوای مناسب و کاهش حرارت دستگاه می‌‏شود. همچنین زمانی که ولتاژ و جریان خروجی دستگاه بیش از حد مجاز افزایش یابد، ولتاژ خروجی دستگاه جوش به طور خودکار قطع می‏‌شود، یعنی زمانی که ولتاژ برق ورودی به دستگاه 15± ولت دچار نوسان شود، دستگاه به طور عادی به کار خود ادامه می‏‌دهد، اما اگر این نوسان بیشتر یا کمتر باشد، دستگاه خود به خود خاموش خواهد شد. با تمام این وجود، از وارد کردن اضافه بار به دستگاه خودداری کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 180 آمپر هیوندای مدل MMA180S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بازده بهره وری 85%/دارای ولتاژ 220 تا 240 ولت/دارای فرکانس 50 ~ 60 هرتز/برخورداری از ترانزیستور نوع IGBT/برخورداری از کلاس حفاظتی IP21S/امکان جوشکاری در محدوده 20-180 آمپر طراحی منحصر به فرد بدنه جهت حمل آسان

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 580 آمپر مدل CO2 MIG 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش CO2 MIG 140 برای اتصال الومینیوم مورد استفاده قرار میگیرد که در سال 2022 توسط شرکت PERFECT POWER به بازار عرضه شد . این دستگاه دارای طراحی سبک و قابل حمل است و کیفیت بالایی دارد ، استفاده از آن بسیار ساده است و به دلیل قیمت مناسب نسبت به کارایی که دارد بسیار کاربرپسند است . با استفاده از CO2 MIG 140 میتواند در ماه 5000 قطعه را به یکدیگر جوش دهید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 160 آمپر آمازون پاور مدل MMA-MINI-600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری مینی آمازون پاور، یک دستگاه جوش سبک با ابعاد کوچک در مقیاس نیمه صنعتی است که قابلیت جوشکاری تا الکترود 3.2 را دارا می باشد. در ساخت این دستگاه سبک و کارآمد از تکنولوژی ترانزیستور IGBT استفاده شده است. می توان به وسیله ولوم دستگاه و نمایشگر دیجیتال آن، شدت جریان مناسب برای جوشکاری را تنظیم کرد. این دستگاه به همراه کابل جوش، کابل اتصال و انبر جوش و انبر اتصال عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 300 باس مدل ARC-300mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری محصول دیگری از برندباس به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر توربو از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و نسبت با دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار کم حجم و سبک و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. این دستگاه مینی هستش و برای کارهای سبک و استفاده در ارتفاعات گزینه مناسبی است همچنین این دستگاه ظرفیت جوشکاری الکترود 2.5 را به صورت دائم و الکترود 3 را بصورت مقطعی دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 200 آمپر اکتیو مدل AC4120B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش اینورتر وسیله‌ای است که جریان برق را دریافت کرده و به جریان‌های متفاوت جهت جوشکاری تبدیل می‌نماید. دستگاه‌های جوش اینورتر، برخلاف دستگاه‌های جوش سنتی، دارای وزن سبک‌تر و قدرت جوش مستحکم‌تر و یکنواخت‌تر و نیز صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین قیمت مناسب‌تر بوده و از بارزترین خصوصیات دستگاه‌های جوش اینورتر است. «اینورتر جوشکاری اکتیو مدل AC4120B» دارای خروجی 200 آمپر واقعی با قابلیت جوش دادن الکترود تا سایز 4 میلی‌متر است. در این دستگاه از تکنولوژی مسفت (ماسفت) استفاده شده که از مزایای دستگاه‌های جوش با تکنولوژی مسفت می‌توان به هزینه‌های کمتر تعمیر و نیز کارایی بیشتر این تکنولوژی در شرایط آب و هوایی تمامی شهرهای کشورمان اشاره نمود. این دستگاه برگرفته از تکنولوژی PWM دارای جریان ثابت و کنترل خروجی بوده تا جوشکاری مستحکم و یکنواختی را انجام دهد. از بارزترین خصوصیات این دستگاه صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف برق و همچنین مقاومت دستگاه در مقابل نوسانات برق تا 15% است. این دستگاه دارای کلید با کیفیت جهت روشن/خاموش نمودن دستگاه و همچنین دو کلید(ولوم) جهت تنظیم مقدار خروجی جریان برق و مقدار عمق جوشکاری است. با وجود صفحه نمایشگر دیجیتال روی دستگاه می‌توان مقدار خروجی آمپر را به راحتی رویت و با توجه به نوع قطعه کار مقدار آمپر خروجی را تنظیم نمود. بر روی دستگاه یک چراغ ال ای دی سبز رنگ جهت نمایش اتصال به برق و نیز یک ال ای دی قرمز رنگ تعبیه شده که هنگام وجود مشکل در دستگاه روشن می‌شود تا کاربر از وضعیت کلی دستگاه آگاهی کامل داشته باشد. چرخه کاری این دستگاه 60% است و نوع جوش آن قوس الکتریکی است. این دستگاه فقط با برق تک‌فاز 220ولت (حتی با 15% نوسان) کار می‌کند. همچنین داخل بسته‌بندی این دستگاه از متعلقات با کیفیت استفاده شده تا خریدار پس از خریداری این دستگاه دیگر به دنبال خرید متعلقات متفرقه با نرخ های غیر معقول نرود. از متعلقات این دستگاه می‌توان به انبر جوش با کیفیت با برند اکتیو به همراه 5 متر کابل 100% مس اشاره نمود. تمامی قطعات این دستگاه از قبیل دیودها، مسفت‌ها، خازن‌ها و ترانسفورمرها از با کیفیت‌ترین برندهای جهانی از قبیل مسفت فوجی ژاپن استفاده شده است. این دستگاه دارای دسته با کیفیت جهت جابه‌جایی آسان و نیز دارای استاندارد ایمنی IP21 جهت ایمنی بالای دستگاه و همچنین امنیت خاطر کاربر است. توجه: هیچوقت در دستگاه جوش اینورتر اکتیو مدل AC4120B  از دوشاخه جهت اتصال به پریز استفاده ننمایید. به‌علت جریان بالا و قدرت بالای این دستگاه همواره این دستگاه را بدون دوشاخه به پریز برق متصل نمایید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید فیلتر بنزین خودرو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 160 آمپر وایزآپ مدل 170501 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش 160 آمپر وایزآپ مدل 170501 wiseup welding machine model مشخصات کلی محصول جریان خروجی: 160 آمپر ولتاژ: 240-220 ولت فرکانس: 50-60 هرتز جریان قابل تنظیم: 160-10 آمپر الکترود قابل استفاده: 1.0-3.2 میلی متر مواد: مس دارای نمایشگر دیجیتال جریان دارای قابلیت جوشکاری انواع فلزات قابل حمل و نقل آسان اگر به دنبال یک دستگاه جوشکاری سبک و قابل حمل هستید دستگاه جوش وایزآپ یک انتخاب بسیار با کیفیت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 300 آمپر اوکی مدل NEW-300MMA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری محصول دیگری از برند اوکی (OK) به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر توربو از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و نسبت با دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار کم حجم و سبک و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. این دستگاه مینی هستش و برای کارهای سبک و استفاده در ارتفاعات گزینه مناسبی است همچنین این دستگاه ظرفیت جوشکاری الکترود 2.5 را به صورت دائم و الکترود 3 را بصورت مقطعی دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 400 آمپر باس مدل LIFE_STYLE کد MMA 400 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری محصول دیگری از برندباس به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . کابل برق ورودی دستگاه جوش اینورتر از تک فاز دو رشته برای جریان 220 ولت شهری AC می باشد که این جریان AC توسط یکسری از سوئیچ به جریان متناوب DC تبدیل می شود مقدار جریان خروجی و ولتاژ دستگاه جوش اینورتر قابل تنظیم می باشد و در طول فرایند جوشکاری توسط ولوم آمپر خروجی دستگاه جوش کنترل می شود. دستگاه جوش اینورتر توربو از تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته است و نسبت با دستگاه جوش ترانسفورماتور بسیار کم حجم و سبک و همچنین مصرف برق بسیار کمتری دارد. این دستگاه مینی هستش و برای کارهای سبک و استفاده در ارتفاعات گزینه مناسبی است همچنین این دستگاه ظرفیت جوشکاری الکترود 2.5 را به صورت دائم و الکترود 3 را بصورت مقطعی دارا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 200 خزرترانسفو مدل مینی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورترهای جوشکاری خزرترانسفو  محصولاتی حرفه ای هستند که با استفاده از آخرین نسل تکنولوژی سوییچینگ و قطعات IGBT طراحی و تولید شده اند. این دستگاه ها ضمن ارائه توان و راندمان فوق العاده، داری مصرف کم انرژی، کیفیت بی نظیر جوشکاری، وزن و حجم مناسب و مهمتر از همه همراه مطمئن شما در کارتان می باشند. اینورتر مینی محصولی شگفت انگیز و بسیار سبک و کوچک دنیای جدیدی را به روی علاقمندان به جوشکاری باز نموده. این دستگاه گزینه ایی بسیار مناسب برای کارهای تعمیراتی، کارگاه های کوچک جوشکاری و مصرف خانگی با توان جوشکاری دایم با الکترود 2/5 میلی متر و جوشکاری مقطعی با الکترود 3 میلی متر می باشد. شرکت خزرترانسفو از سال 1361 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات جوش و برش و ارائه آن به صنایع داخلی و خارجی آغاز نمود و افتخار دارد که سابقه ای درخشان در عرضه ماندگارترین محصولات توسط تولید کنندگان، توزیع کنندگان و خدمت دهندگان متخصص خود مطابق با نیازمندی های مشتریان به جای گذارد و گامی مهم در خودکفایی و شکوفایی صنعت کشور به عنوان نخستین تولیدکننده دستگاه های جوشکاری پیشرفته بردارد.شرکت خزر ترانسفو محصولات و خدمات خود را به صنایع مادر کشور در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، تجهیزات سنگین، سازه فلزی، ساختمان، سیمان، هوافضا، دفاع، خودروسازی، آموزشی و غیره ارائه نموده و خرسند است که کیفیت محصولات و خدمات این شرکت به روش های مختلف از جمله صدور گواهینامه ها و تقدیرنامه ها مورد تایید صنایع فوق قرار گرفته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه اینورتر جوشکاری 200 آمپر کنزاکس مدل KWM-1200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش اینورتر کنزاکس KWM-1200 از دیگر محصولات شرکت کنزاکس بوده و دارای عملکردی پایدار و منظم می باشد.این دستگاه جوش مجهز به صفحه نمایش دیجیتال بوده تا کاربر به راحتی بتواند میزان جریان خروجی دستگاه را مشاهده نماید.شدت جریان خروجی این دستگاه برابر با 200 آمپر بوده و دارای دو ولوم جهت تنظیم جوش قوسی و جریان خروجی می باشد.این دستگاه جوش دارای محافظ ولتاژ و آمپراژ بالا بوده و مجهز به کلید مینیاتوری بزرگ می باشد.قطعـات مورد استفاده برای این دستگاه بسیار با کیفیـت می باشد.این دستگاه جوش دارای سیستم VRD جهت جلوگیری از شوک الکتریکی بوده و دارای 12 عدد ماسفت فوجی 23N50 و 12 عدد دیود فوجی می باشد.تغذیه ورودی این دستگاه تک فاز و قابل استفاده با برق شهری 220 ولت می باشد و چرخه عملکرد آن به 60% می رسد.این محصول ساخت کشور چین بوده و شرکت کنزاکس می باشد. برخی مزایا اینورتر KWM-1200 کنزاکس به شرح زیر است : استفاده از قطعات الکتریکی درجه یک با هدف افزایش طول عمر دستگاه دارای کلید مینیاتوری و دو راکتور با طراحی جدید برای جوش قوسی منظم دارای نمایشگر دیجیتالی به منظور نمایش و تنظیم جریان خروجی دستگاه جوشکاری تک فاز 220 ولت با ولتاژ خروجی اسمی 28 ولت جریان خروجی آمپر واقعی 200 آمپر با چرخه کاری استاندارد 60 درصد لول محافظتی استاندارد خانگی IP21 و درجه عایق کاری سطح F مجهز به فناوری VRD برای ممانعت از ایجاد شوک الکتریکی دارای 12 عدد ماسفت فوجی 23N50 و 12 عدد دیود فوجی ارائه شده با اقلام کاربردی انبر جوش، انبر اتصال، ماسک و برس می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 400 آمپر راو کد MMA-400HD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش 400 آمپر ROVR راو طراحی ایتالیا از انواع دستگاه های جوش رکتیفایر است که مجهز به تکنولوژی IGBT بوده که دارای 4 آی جی بی تی می باشد . دستگاه جوش 400 آمپر ROVE راو این قابلیت را دارد که با کمک آن بتوانیم از الکترود های مختلف در تمامی قطر های آن استفاده کنیم و سرعت کار را نیز با سرعت انجام دهیم. دارای وسایل کامل از جمله کابل و انبر اتصال و جوشکاری و ماسک فرچه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 400 آمپر باس مدل LIFE-STYLE خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش یا اینورتر جوشکاری محصول دیگری از برند BOSS به نوعی از دستگاه جوش گفته می شود که از فناوری بسیار بالایی برخوردار می باشد که منبع تغذیه ان توانایی فراهم آوردن جریان بالا برای جوشکاری حرفه ای می باشد . دستگاه دارای 2 ولووم می باشد دارای یک نمایشگر شدت جریان و 3 خازن حرفه ای و ظرفیت بالا دارد دارای 4 HGBT می باشد برد تقویت شده می باشد سبک و قدرتمند می باشد اتاق بزرگ می باشد تراکم جریانی بالاتر از مدل های مشابه دارد طراحی و ساخت شرکت دوو DAEWOO کره در چین می باشد قابلیت جوشکاری الکترود 2، 3 و مقطعی 4 را دارد یک صفحه دیجیتال مخفی(نشکن) دارد کیفیت کاملا متفاوت با مارک های مشابه دارد لوازم جانبی: کابل جوش، کابل اتصال، انبر جوش، انبر اتصال، دارد قابلیت Anti shock دارد قابلیت Hot start دارد درصد رضایت مشتری بسیار بالا دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 250 آمپر صبا الکتریک مدل R-INV-25 CELL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه جوش اینورتری تکفاز R-INV-250 CELL دستگاهی مناسب برای جوشکاری با روش MMA (دستی) برای انواع الکترودها از جمله الکترود سلولزی است سبک بودن (10.5kg) و ابعاد مناسب (cm 39x15.5x30) برای حمل دستی و میزان مصرف برق بسیار پائین از دیگر ویژگیهای شاخص این دستگاه است. تمامی ارکان طراحی دستگاه بر اساس استانداردهای IEC-ISO-CE مرتبط انجام شده است. این دستگاه برای جوشکاری الکترودهای تا سایز 5 (با توجه به شیفت کاری دستگاه) مناسب است. برق ورودی در آن تکفاز با قابلیت جبران سریع و اتوماتیک نوسانات برق ورودی شبکه بوده و به علت استفاده از تکنولوژی اینورتر و بهترین و مرغوبترین نوع IGBT مصرف انرژی بسیار پایینی دارد، این ویژگی سبب شده این دستگاه از مصارف خانگی تا صنایع کارگاهی بهترین انتخاب باشد. وجود قابلیت های دیگری همچون شیفت کاری مناسب، پاشش جوش کم، جریان ثابت و یکنواخت خروجی، سیستم خنک کنندگی حرفه ای دستگاه و کیفیت جوش بالای َآن به همراه قابلیت جوش انواع الکترودها (از جمله سلولزی) و نفوذ بالای مذاب به علت ایجاد جریان DC با فرکانس بالا (جوش عکسی) این دستگاه را بسیار پرطرفدار نموده است. وجود نمایشگر دیجیتال جریان خروجی-سیستم HOT START هوشمند-سیستم anti stick و سیستم آرک فورس کار با این دستگاه را به مراتب آسان کرده به نحوی که فرد می تواند عملیات جوشکاری خود را در شهری با دما و رطوبت نرمال به خوبی انجام دهد. بند دوشی برای حمل راحت تر دستگاه نیز در بسته بندی دستگاه قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 180 آمپر رونیکس مدل RH-4603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری RH-4603 در حقیقت کاربران را با استارت سریع، قابلیت ضد چسبندگی و تولید جرقه کم از خود راضی نگه می دارد. دستگاه RH-4603 رونیکس می تواند به طور مداوم با الکترودهای MMA تا 3.2 میلی متر کار کرده و موتور آن از یک لایه عایق کلاس F ساخته شده است. اینورتر جوشکاری RH-4603 دارای تجهیزات جوشکاری مطمئن و کامل برای هر جوشکاری تا سطح نیمه صنعتی است. این اینورتر به منظور ارائه جوشکاری بهتر، مجهز به یک ولوم برای تنظیم آسان تر و بهتر برای جوشکاری است. به علاوه این محصول دارای یک صفحه نمایش دیجیتال LCD به منظور افزایش سهولت استفاده و انجام جوشکاری دقیق است. همچنین اینورتر جوشکاری RH-4603 مجهز به یک سیستم خنک کننده حرفه ای به منظور افزایش کارایی، جوشکاری مداوم و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد است. اینورتر RH-4603 رونیکس با جریان خروجی 180 آمپر، یک دستگاه جوش با کیفیت و بادوام است که استفاده از فناوری IGBT در آن باعث افزایش نفوذ و کیفیت جوش، کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی آن شده است. آمپراژ کارکرد یا دامنه‌ جریان جوشکاری این دستگاه در محدوده‌ی 30 تا 180 آمپر است و دارای چرخه‌ عملکرد 60 درصدی (در دمای 25 درجه سانتی گراد) است. این دستگاه به صورت تک برد ساخته شده است و ولتاژ بی باری آن 65 ولت است. نوع جوش این اینورتر از نوع قوس الکتریکی SMAW است و این دستگاه برقی به یک نمایشگر دیجیتال آمپر مجهز شده است تا تنظیم جریان به صورت آسان و دقیق انجام شود و نمایش خروجی دستگاه به صورت واقعی صورت گیرد. این اینورتر جوشکاری رونیکس دارای سیستم قابلیت تنظیم میزان قوس الکتریکی یا سیستم ARC Force است و سیستم قطع کن حرارتی یا ترموسوئیچ دارد تا از دستگاه در برابر افزایش دما محافظت کند. به علاوه از جمله خصوصیات این دستگاه جوش، داشتن قابلیت ضد چسبندگی یا Anti Stick است که برای کاربری آسان تر با انواع الکترودهای جوشکاری گوناگون کارایی دارد. این دستگاه قابلیت جوشکاری تا الکترود 3.2 میلی متری MMAرا دارد و ولتاژ بی باری بالا و صرفه جویی در مصرف برق از ویژگی های مهم آن است. در این دستگاه، به علت این که فرکانس سوئیچینگ به صورت ما فوق صوت است، آلودگی صوتی بسیار کمتری نسبت به نمونه های مشابه ایجاد می شود وکلاس عایق این دستگاه خوش ساخت، از نوع F است. 

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کفش ایمنی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 550 آمپر اینتیمکث مدل MMA-550 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

xاین دستگاه جدیدترین و تنها اینورتر جوشکاری چهار ولوم شرکت اینتیمکس با فناوری به روز شده می باشد xاین دستگاه مناسب امور حرفه ای، نیمه حرفه ای و خانگی می باشد xدارای چهار ولوم تنظیم شدت جریان (آمپر)، تنظیم آرک فورس (القا قوس الکتریکی) و تنظیم ترمال آرکینگ و ولوم مجزا تنظیم القا جریان می باشد دقت بفرمایید که ولوم دوم برای تنظیم قوس الکتریکی و ولوم سوم جهت تنظیم ترمال آرکینگ و ولوم چهارم جهت تنظیم القا جریان می باشد و نمایشگر دوم مربوط به ولتاژ است یعنی با تغییر دکمه ولوم دوم، سوم و چهارم، نمایشگر دوم (ولتاژ) هیچ تغییری نمیکند و فقط با جابجایی ولوم شدت جریان نمایشگر شدت جریان تغییر می کند..xدارای دو صفحه نمایش دیجیتالی می باشد xکیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه دارد xدارای دسته حمل نشکن روی بدنه می باشد xبسته بندی بسیار محکم و شکیل دارد xاستفاده از فناوری روز دنیا IGBT جهت کیفیت جوش بهتر ، نفوذ بیشتر ، کاهش مصرف انرژی ، و افزایش کارآمدی را دارا ست xاین دستگاه مجهز به قابلیت های منحصر به فرد از جمله : محافظت در برابر اتصال کوتاه سهولت در ایجاد حوضچه مذاب و جرقه کمتر ، ایجاد اتصال سریع و راحت حتی در سطوح زنگ زده می باشد xقابلیت جوشکاری با سیم جوش و الکترود تا سایز 2، 3 و مقطعی 4 میلیمتر را دارد xسیستم های محافظتی اضافه ولتاژ، اضافه حرارت، اضافه جریان، اضافه بار به منظور افزایش طول عمر دستگاه را دارد xبه واسطه جوشکاری روان و سبک این دستگاه امکان جوشکاری آسان برای کاربران مبتدی را دارد xمناسب کارهای روزمره، جوشکاری های کارگاهی، کارهای نیمه سنگین و نیمه صنعتی و خانگی می باشد xسیتم خنک کاری پیشرفته به منظور افزایش مدت زمان جوشکاری و کارایی بیشتر را دارد xهمراه با این دستگاه کابل و انبرجوش، کابل و انبر اتصال ارائه می گردد دستگاه جوشکاری اینورتر 550 آمپر سه ولوم اینتیمکس سبک و قابل حمل بوده که رضایت مشتریان را به همراه دارد و دارای طراحی به روز، زیبا و منحصر به فرد است که باب سلیقه خریداران سخت پسند است. از امکانات این دستگاه جوشکاری شرکت اینتیمکس می توان به دارا بودن انبر اتصال، انبر جوش با کابل و استاندارد به روز اروپا نام برد و با توجه به کارایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش 200 آمپر آروا مدل 2175 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه جوش برای مصارف نیمه صنعتی مناسب است.ودارای ولوم current و ولوم arc force میباشد.قابلیت جوش الکترود 4 به صورت دائم و الکترود 5 به صورت مقطعی رادارد.مجهز به تکنولوژی PWM، سیستم قطع کن حفاظتی فوق هوشمند میباشد.مجهز به صفحه دیجیتال آمپر متر جهت سهولت تنظیم آمپر خروجی است.دارایطراحی منحصر به فرد بدنه جهت حمل آسان میباشد.دارای هیت سینک ها با ابعاد، ضخامت و طراحی مناسب میباشد.صرفه جویی در مصرف برق وقابلیت جوشکاری در دو حالت MMA و TIGومجهز به دو عدد فن خنک کننده قدرتمندومجهز به سیستم anti stick میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کالسکه ریلی برشکاری سرویکو مدل SPIDER خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کالسکه ریلی برشکاری سرویکو مدل SPIDER" دستگاهی قابل حمل با قابلیت حرکت در وضعیت افقی، مایل، عمودی و زیر سقف بوده که به واسطه مکانیزم تنظیم کننده نیروی پیشران منحصر بفرد خود، مانع از بکسواد دستگاه بر روی ریل شده و بدون وجود لقی بین دستگاه و ریل، عملیات برشکاری به روش اکسی فیول را با حد اکثر دقت و کمترین انحراف از مسیر حرکت انجام می دهد. استپر موتور به کار گرفته شده در این دستگاه، حرکتی نرم و یکنواخت در تمامی سرعت ها (10mm/min تا 1250mm/min) مهیا ساخته و گیربکس حلزونی دستگاه دارای ترمز خودکار بوده که مانع از سقوط دستگاه به هنگام کار در وضعیت حرکت عمودی و مایل می باشد. همچنین کلیه کلمپها و اتصالات آلومینیومی نگهدارنده تورچ، بوم و ستون دستگاه از مقاطع آلومینیوم اکسترودی بوده که با روش ماشینکاری ساخته شده و دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و شکستگی می باشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه نقطه جوش 1800 آمپر مدل 8BX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دستگاه FY-8BX نقطه جوش دو طرفه فایتک با استفاده از این دستگاه میتوان انواع روش های جوشکاری مانند انقباض، واشر، کشیدن مستقیم، جوش نقطه ای، صاف کردن، سیم شکل موج، جوش گل میخ، واشر OT، واشر مثلثی و ... را ایجاد کرد . FY-8BX دارای فناوری کنترل دیجیتال پیشرفته و کاربرپسند است تنها کاری که لازم است انجام دهید که جریان جوش را متناسب با ضخامت قطعه در نظر بگیرید تا بهترین کیفیت جوش را داشته باشید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوش اینورتر 200 آمپر صبا مدل TURBO PLUS 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول فوق دارای ویژگی های فعالسازی VDR، تنظیم HOT START، کار با الکترودهای روتیلی و قلیایی، جوشکاری تیگ (TIG) به صورت خراشی، ضد چسبندگی الکترود (ANTI STICK)، قابلیت تنظیم دستگاه جوش با ولوم ARC FORCE، ذوب الکترود 3 به صورت دائم و الکترود 4 به صورت مقطعی، محافظت از دستگاه در برابر افزایش بیش از حد دما و جریان میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 400 آمپر جاب مدل IGBT-400 Mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری 360 آمپر جاب مدل IGBT-400Mini یک دستگاه جوشکاری حرفه ای و پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی اینورتر و المان قدرت IGBT، می تواند جوشکاری با کیفیت بالا با مصرف برق پایین انجام دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر LCD است که به شما اجازه می دهد تا پارامترهای جوشکاری را به راحتی تنظیم و کنترل کنید. شما می توانید جریان خروجی، ولتاژ، زمان، فرکانس و ... را بر روی نمایشگر مشاهده و تغییر دهید. ای اینورتر جوشکاری قابلیت کار با انواع الکترود های روتیل، بالزام، استنلس استیل، آلومینیوم و ... را دارد. تنها الکترود سلولزی با این دستگاه سازگار نیست. علاوه بر حالت SMAW (جوش عادی)، قابلیت جوشکاری در حالت DC TIG (جوش تیگ خراشی) را نیز دارد. در این حالت، شما می توانید با استفاده از یک الکترود تنگستن و یک گاز محافظ (ارگون)، جوشکاری با کیفیت بالاتر و نفوذ عمیق تر را انجام دهید. طراحی این دستگاه جوش زیبا و مستحکم است که باعث می شود که به راحتی حمل و نقل شود و در برابر ضربات و سقوط مقاوم باشد. همچنین، این دستگاه دارای استهلاک پایین است و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند. با توجه به مشخصات محصول، قیمت اینورتر جوشکاری 400 آمپر جاب مدل IGBT-400 Mini بسیار مناسب و ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه جوشکاری 600 آمپر صنعتی اینتیمکث کد 4IGBT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری فوق، دارای شدت جریان 600 آمپر است. این دستگاه جوشکاری با ابعاد 25 ×16×38 سانتی‌متر، یک اینورتر قابل‌حمل ساخت شرکت اینتیمکس است که به صورت حرفه‌ای به تولید دستگاه‌های مدرن جوشکاری می‌پردازد. به عنوان منبع تغذیه این دستگاه، می‌توان از برق شهری و ژنراتور دیزلی استفاده کرد. تکنولوژی این دستگاه، آی جی بی تی است و برای کارهای صنعتی، نیمه‌صنعتی، کارگاهی، امور جوشکاری حرفه‌ای و خانگی مناسب است. این دستگاه که یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های جوشکاری قابل‌حمل IGBT در بازار است به طوریکه دارای چهار عدد IGBT و چهار عدد خازن بزرک با ظرفیت بالا می باشد.اگر بخواهیم مقایسه کنیم، دستگاه های بازار اغلب یک یا دو IGBT دارند. اتاق این دستگاه و نوع فیش برنجی آن از نوع بزرگ است و بسیار مستحکم و بادوام است. قابلیت جوشکاری الکترود 2.5، 3، 4 و مقطعی 5 را دارد. اینورتر جوشکاری اینتیمکس دارای سه ولوم است که یکی برای تنظیم جریان، دیگری برای تنظیم قوس الکتریکی و دیگری آرک کرنت است. همچنین این دستگاه دو نمایشگر مجزا برای شدت جریان و ولتاژ دارد که برای جوشکاری های تخصصی مطمئنا بسیار کاربردی می باشد. دقت شود که نمایشگر دوم (ولتاژ) صرفا خروجی ولتاژ را نمایش میدهد و با کم و زیاد کردن ولوم، تغییر نخواهد کرد. برد و صافی های به کار رفته در این دستگاه بسیار با کیفیت بوده به طوریکه استاندارد CE اروپا را دریافت کرده است. به همراه این محصول، کابل جوشکاری، انبر جوشکاری، انبر اتصال و ماسک جوشکاری و فرچه نیز عرضه می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 450 آمپر جاب مدل IGBT-450 NEW20 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری 450 آمپر جاب مدل IGBT-450 NEW یک دستگاه جوشکاری حرفه ای و پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی اینورتر و المان قدرت IGBT، می تواند جوشکاری با کیفیت بالا با مصرف برق پایین انجام دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر LCD است که به شما اجازه می دهد تا پارامترهای جوشکاری را به راحتی تنظیم و کنترل کنید. شما می توانید جریان خروجی، ولتاژ، زمان، فرکانس و ... را بر روی نمایشگر مشاهده و تغییر دهید. ای اینورتر جوشکاری قابلیت کار با انواع الکترود های روتیل، بالزام، استنلس استیل، آلومینیوم و ... را دارد. تنها الکترود سلولزی با این دستگاه سازگار نیست. علاوه بر حالت SMAW (جوش عادی)، قابلیت جوشکاری در حالت DC TIG (جوش تیگ خراشی) را نیز دارد. در این حالت، شما می توانید با استفاده از یک الکترود تنگستن و یک گاز محافظ (ارگون)، جوشکاری با کیفیت بالاتر و نفوذ عمیق تر را انجام دهید. طراحی این دستگاه جوش زیبا و مستحکم است که باعث می شود که به راحتی حمل و نقل شود و در برابر ضربات و سقوط مقاوم باشد. همچنین، این دستگاه دارای استهلاک پایین است و کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند. با توجه به مشخصات محصول، قیمت اینورتر جوشکاری 450 آمپر جاب مدل IGBT-450 NEW بسیار مناسب و ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا