دسته‌بندی نشده

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید ابزار آلات و تجهیزات باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

ابزارها و تجهیزات با توجه به تنوع و گستردگی که دارند در دسته ها و انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از این دسته ها و انواع در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. اما از آنجایی که برند های مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را در انتخاب ابزار و تجهیزات مورد نیازتان دچار تردید کنند، این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات

  • ابزارآلات و تجهیزات مدل های متنوعی دارند. شما باید قبل از اقدام به خرید مدل مورد نیاز خود را شناسایی کرده و به دنبال هم باشید.
  • هر ابزارآلات و تجهیزاتی قدرت و توان مشخصی دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که از این وسایل برای انجام چه کاری قرار است استفاده کنید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید برخی ابزارآلات و تجهیزات است که باید به دقت شود.
  • استفاده آسان و  دسترسی ساده و راحت یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  • برند محصولات متفاوت بوده و هر برنی یک کیفیتی را ارائه می دهد. از این رو توصیه می شود از برندهای مطرح موجود در بازار وسیله مورد نیاز خود را خریداری نمایید. زیرا این تولیدکننده ها اعتبار چندین ساله خود را زیر پا نگذاشته و جنس بی کیفیت روانه بازار نمی کنند.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید ابزار آلات و تجهیزات گفته شد؛ می توانید ملزومات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار آلات و تجهیزات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز تراز لیزری ماکیتا مدل فوق هوشمند 16 لاین کد 4D-16 L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تراز لیزری قرمز سالهاست که بصورت استاندارد در سایت کارگاهی استفاده می شوند. اما لیزرهای سبز تا 4 برابر روشن تر از لیزر قرمز بوده که سبب داشتن بهترین دید در روشنایی محیط کار می شود.شرایط کاری و محیطی مهمترین عوامل در انتخاب لیزر سبز یا آبی می باشد. در بسیاری از مواقع هر دو لیزر برای انجام کار مناسب می باشند، اما در شرایطی خاص لیزر سبز برتر می باشد، به عنوان مثال هنگامی که فواصل زیاد بوده و یا نور محیط طبیعی باشد ( نه نور در فضای بسته )، در این شرایط نور برتر، لیزر سبز خواهد بود چراکه دید بهتری برای چشم کاربر خواهد داشت.تراز لیزری مدل 360 درجه ترکیبی نور سبز قدرت خود را به رخ رقیبان بزرگ کشانده است . ترازی که می توان گفت حرفه ای تریت تراز خطی دنیا در نوع خود می باشد . از مهمترین ویژگی های این تراز لیزری نور سبز قدرت نور 4 تا 5 برابری لیزر . صفحه لمسی دیجیتال . باکس بسیار مجکم و زیبا . کنترل کالیبراسیون و خطوط و تمام تنظیمات تراز از راه دور و با ریموت . نور سبز وضوح بالا جهت کار با تراز در محیط بیرون از کارگاه و بسیاری مواردی را نام برد که این تراز را بدون شک بی رقیب ترین تراز لیزری دنیا میکند.تراز لیزری نوز سبز چند بعدی یک مدل تراز لیزری دقیق و بی‌رقیب است. تمام موارد کیفی این تراز باعث شده که این تراز در نوع خود در نوع خود در دنیا بی رقیب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ کف کش استریم مدل SQD 1.5-12-0.25 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ کفکش 12 متری استریم سری SQD محصول شرکت استریم است، این شرکت با کیفیت بالای خود و قیمت مناسب سهم زیادی از بازار پمپ و الکترو موتور ایران را در اختیار دارد. از ویژگی های این پمپ میتوان به سیم پیچی موتور آن اشاره کرد که از جنس مس بوده و با داشتن شفتی استیل از زنگزدگی جلوگیری می کند و همچنین با داشتن بدنه ای از جنس آلمینیوم وزن آن تا حد امکان پایین آمده. موتور این کف کش 0.37 اسب قدرت دارد و خروجی آن 1 اینچ است که پمپاژ آب تا حداکثر 12 متر و آبدهی آن حداکثر 4 متر مکعب در ساعت است. این پمپ مناسب تخلیه استخر ها ، کشیدن آب از چاه ، و آبیاری و … است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کمپرسور باد سامکو مدل سایلنت کد YP-INT-2CYLANDR-10L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کمپرسور باد 10L سامکو ، به خاطر طراحی به روز در قسمت پمپ آن، فوق‌العاده کم‌صدا بوده و به همین دلیل به آن سایلنت یا بی‌صدا می‌گویند. این دستگاه، مجهز به مخزن 10 لیتری و موتور القایی 1300وات است و توان بالایی را جهت کار به صورت مداوم ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کمپرسور باد می‌توان به فشار عملکردی 8 بار اشاره کرد که برای دستگاهی با این ابعاد بسیار قابل توجه است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز رنگ نیم پلاستیک سفید نیپون کد NP645 وزن 12 کیلوگرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رنگ نیم‌ پلاستیک مات نیپون و ایرانیان بر پایه کوپلیمر وینیل استات تولید شده. این نوع رنگ برای تمام سطوح از جمله گچی، سیمانی، بتونی، آجری و چوبی داخل ساختمان استفاده میشود. خشک شدن زود هنگام، قلم‌خوری مناسب، چسبندگی عالی، سهولت اجرا و قابلیت رقیق شدن با آب، نداشتن بوی نامطبوع و سازگاری با محیط زیست از مزایای رنگ نیپون می‌باشد. ابتدای استفاده از رنگ نیم پلاستیک از طریق جدا نمودن نقاط سست، باز نمودن شکافها و درزها، جدا کردن رنگهای پوسته شده، سطح را آماده کنید. سپس در صورت نیاز با گچ یا بتونه، سطح زیرکار صاف و بعد سنباده کاری شود. سطح نهایی قبل از رنگ آمیزی باید تمیز و بدون هر گونه آلودگی، گرد و خاک و یا چربی باشد. چگونگی مصرف رنگ نیم پلاستیک NP645 این گونه است که ابتدا محتویات داخل قوطی را کاملا هم بزنید و سپس با حداکثر 30%آب رقیق نمایید. این رنگ را می توان با قلم مو، پیستوله و یا غلطک انجام شود. بر حسب نوع ابزار مقدار آب مناسب را برای رقیق سازی استفاده نمایید و برای رنگ آمیزی بهتر پوشرنگ را در چند مرحله ( لایه) اعمال نمایید. رنگ آمیزی را در شرایط هوای خیلی سرد و یا خیلی مرطوب انجام ندهید. درب ظرف را پس از مصرف محکم ببندید. بعد از رنگ آمیزی ابزار رنگ آمیز را با آب گرم تمیز کنید. میزان پوشش واقعی رنگ بستگی به سطح زیر کار، ضخامت پوشش، وسیله کاربرد و شرایط محیطی دارد. زمان خشک شدن هم بستگی به جریان هوا، دمای محیط، میزان رطوبت ، ضخامت و تعداد لایه ها دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اسپری رنگ مشکی مات و کیلر مات دوپلی کالر مدل dupli2 حجم 400 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اسپری کیلر مات: یکی از بهترین و باکیفیت ترین اسپری های رنگ تولید شده شرکت رنگ دوپلی پارس می باشد که بسیار سریع خشک می شود و پوشش فوق العاده خوبی دارد. کاربرد این اسپری علاوه بر صنعت در کار های زیورآلات مانند طلاسازی، کار های هنری و تزئینی و خودرویی می باشد. مشکی مات: اسپری رنگ رال یکی از بهترین و باکیفیت ترین اسپری های رنگ تولید شده شرکت رنگ دوپلی پارس می باشد که همانند دیگر رنگ های رنگ کالیته رال دوپلی کالر آلمان، بسیار سریع خشک می شود و پوشش فوق العاده خوبی دارد. اسپری های دوپلی کالر بر پایه رزین اکرولیک می باشند. به این معنی که در زمان بسیار کمی خشک می شوند و چسبندگی بسیار مناسبی دارند. شما میتوانید از این اسپری ها بر روی هر سطحی استفاده کنید. کاربرد این اسپری علاوه بر صنعت در کار های زیورآلات مانند طلاسازی، کار های هنری و تزئینی و خودرویی می باشد. شما می توانید این محصول را به راحتی به سبد خرید خود اضافه کرده و همراه با دیگر محصولات برای خرید اسپری اقدام کنید. همچنین برای دیدن کاربرد دقیق این اسپری ها میتوانید به اینستاگرام دوپلی کالر مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه بکس لایت مدل GO_2300p مجموعه 23 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جعبه بکس 23 پارچه مارک LIGHT مدل GO-2300P ساخت کشور ژاپن است این محصول یکی از بهترین و با کیفیت ترین ابزاری می باشد که اخیرا به بازار ابزارآلات عرضه گردیده است و از فروش بالایی برخوردار است. این محصول از فروش بالایی برخوردار است و با توجه به فروش این ابزار متقاضیان زیادی را در بازارهای ابزارآلات را دارا بوده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انبر پرس سر سیم پروسکیت مدل 8PK-CT009 سایز 210 میلی لیتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ابزار چند کاره 8PK-CT009 از شرکت پروسکیت است. این ابزار دارای سیم چین چین ، پرس سرسیم ، پیچ بر و سیم لخت کن است. سیم لخت کن این ابزار دارای اندازه های 0.6 , 0.8 , 1 , 1.3 , 1.6 , 2 و 2.6میلی متر است. پرس سرسیم رنگی این دستگاه نیز از اندازه 0.6 تا 1 میلی متر و 1.3 تا 2.6 میلی متر را پشتیبانی میکند. پیچ بر این ابزار دارای اندازه های M2.6 , M3 , M3.5 , M4 , M4.5 , M5 میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر او ان اس مدل ONS-3000P ظرفیت 3000 وات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برندهای مختلفی در سراسر جهان مشغول تولید ابزارآلات صنعتی هستند، که برند اونس نیز یکی از بهترین آنها ست و قادر به تولید محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا در قیمتی مناسب و منصفانه است. دستگاه مبدل برق خودرو از ابزارهایی است که وجود آن در خودرو هر شهروندی لازم و ضروری است، این ابزار دستگاهی ساده است، که می تواند به سیستم الکتریکی خودرو وصل شود و برق 12 ولت DC خودرو را به برق 220 ولت AC شهری تبدیل نماید و اونس نیز یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع اینورترها است و یکی از آنها مبدل برق خودرو 3000 وات ONS-3000W است، که ابعاد جمع و جور 22x12x7 سانتی متری و وزن مناسب 1200 گرمی دارد و جا به جایی و حمل آن راحت و نگهداریش نیز به فضای اندکی نیاز دارد. جنس این دستگاه از آلومینیوم است و در برابر ضربات و زنگ زدن مقاومت بی نظیری از خود نشان می دهد. ولتاژ ورودی اینورتر اونس ONS-3000W 12 ولت و ولتاژ خروجی آن نیز 220 ولت است و توان فوق العاده 3000 وات را ارائه می دهد. شما می توانید از برق شهری تولید شده توسط این دستگاه برای تلویزیون، دوربین، شارژ کردن موبایل، لپ تاپ و تبلت، لوازم برقی منزل، تجهیزات پخت و پز و حتی برای استفاده از ابزارآلات صنعتی استفاده کنید. اینورتر 12 به 220 ولت 3000 وات ONS-3000W از طرق مختلفی چون جا فندکی، سوکت 12 ولتی، پنل فیوز، اتصال مستقیم به باتری و ... قادر است به سیستم الکتریکی خودرو متصل شود. آسان ترین شیوه اتصال از طریق جا فندکی و سوکت 12 ولتی است، اما از این راه برق با توان کم تولید می شود، لذا اگر برق با توان بالاتری نیاز دارید، بهتر است اتصال مستقیم به باتری را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کارت هدیه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره زنجیری برقی باس مدل BS123JP097 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برش قطعات مختلف چوب به کمک انواع اره انجام می‌شود. استفاده از اره‌های دستی انرژی و زمان زیادی را از کاربر می‌گیرد و ممکن است به دلیل شرایط فیزیکی نتوان از هر نوع اره‌ی برقی استفاده کرد. به‌عنوان مثال در محوطه‌های باز یا در جنگل برای قطع تنه‌ی درخت یا الوار باید از دستگاه‌ها و اره‌های برقی استفاده کرد اما امکان استفاده از تمامی انواع اره‌های برقی وجود ندارد. در این شرایط بیشتر از اره‌های زنجیری استفاده می‌کنند. این نوع اره در دو نوع موتور برقی یا موتور بنزینی تولید می‌شوند. اره‌های زنجیری به یک زنجیر با تیغه‌های متعدد و بسیار برنده مجهز شده که با حرکت موتور این زنجیر حول محور خود به چرخش درمی‌آید و عمل برش انجام می‌شود. کار کردن با اره‌های زنجیری به کمی مهارت نیاز دارد. مدلی با کیفیت ساخت بسیار بالا از این نوع اره را برای شما معرفی می‌کنیم. اره‌ی زنجیری مدل BS123JP097 یکی از محصولات تولیدشده توسط شرکت «باس» (BOSS) محسوب می‌شود. این دستگاه با قدرت تقریبی 2800 وات کار می‌کند و طول حرکت زنجیر در این محصول 40 سانتی‌متر است. سرعت حرکت زنجیر به 400 متر بر ثانیه می‌رسد. تیغه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه از کروم ساخته‌شده و از مقاومت بالایی در برابر فشار و خوردگی برخوردار است. وزن این محصول در حدود چهار کیلوگرم است. شرکت باس در چین یک تولیدکننده بسیار معتبر در سطح جهان محسوب می‌شود. محصولات این شرکت درزمینه‌ی ابزار بسیار متنوع و متعدد است. اره‎ های زنجیری تولیدشده با برند باس هم با ابعاد و قدرت‌های متفاوت تولید می‌شوند که مدل BS123JP097 یکی از آن‌ها است. به کمک این دستگاه می‌توانید الوارهای چوبی یا تنه‌ی درختان را به‌سرعت و سهولت برش دهید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مجموعه 41 عددی حدیده و قلاویز هانسون مدل 26319 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست 41-PC در مورد پلاستیک شامل موارد زیر است: شیر پیچ پلاگین ماشین و 5/8 34;شش ضلعی در اندازه: 6 - 32 NC ، 8 - 32 NC ، 10 - 24 NC Fractional Plug Tap و 134; شش ضلعی در اندازه می میرد : 1/4 34;- 20 NC، 5/16" - 18 NC، 3/8 34;- 16 NC، 7/1634; - 14 NC،، 1/2 34;- 13 NC، 1/8" - 27 NPT Metric Plug Tap و 5/8 34;Hexagon Dies در اندازه ها: 4mm - 0.70 ، 5 mm - 0.80 ، 6 mm - 1.00 Plug Tap و 134; Hexagon Dies در اندازه ها: 7mm - 1.00 ، 8mm - 1.25 ، 10 mm - 1.25 ، 10 mm - 1.50 ، 12mm - 1.75 Threading Threads: قابل تنظیم Die Stock - 1 34;می میرد ، سهام ساده می میرد - 5/834; Hexagon Dies ، Adj. آچار دسته دار ضربه بزنید - شیرهای شماره 0 تا 1/2 34;، آچار شیر دو در یک - شیرهای 1/434; به 1/2 34;، آچار T-Handle - شیرهای شماره 0 تا 1/434; ، استاندارد و سنج سنج قلم متریک

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ استخر پریمیر مدل 01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ 5 اسب پریمیر PRMIER ( برند آمریکایی ) با بهترین آلیاژ و کیفیت و از جنس برنز ساخته شده که جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی می نماید ، که دارا بودن این امتیاز استثنایی و خاص به عنوان یک ویژگی برتر این پمپ برای جابه جایی و انتقال آب استخر میگردد ، که در پمپ های مشابه با جنس چدن کیفیت آب را پایین می آورد و حتی در سایر پمپ های ساخته شده از دیگر اجناس بعضا خود پمپ باعث ایجاد آلایندگی آب میشود که پمپ های برنزی هرگز این مشکل را ندارند، این پمپ مجهز به مخزن استرینر میباشد و در آن سبدی برای ذخیره سازی اجسام معلق و شناور تعبیه شده است. پمپ 5 اسب پریمیر برای تصفیه انواع استخر های شنا طراحی و ساخته شده اما در عین حال وظیفه اصلی خود که تصفیه استخر میباشد به علت قدرت و توانایی بالا و کیفیت مرغوب آن میتوان در جکوزی های کوچک با تعداد جت پایین به عنوان پمپ ماساژ استفاده نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز موتور برق بنزینی توکیو مدل TY18000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور برق توکیو 8.0 کیلووات، موتور برق بنزینی قدرتمند توکیو با سیم پیچی تمام مس می باشد. موتور برق توکیو، با 2 پورت خروجی 220 ولت AC و دو شاخ،. به طور دائم تولید می کند. آمپر خروجی موتور برق توکیو 8000، 20 آمپر AC مناسب مصارف خانگی، تامین برق ادارات، مغازه و جوشکاری مناسب می باشد. موتور برق 8.0 توکیو، دارای نمایشگر دیجیتال 3 کاره( ولتاژ- فرکانس- ساعت کارکرد)، سنسور سطح روغن و تثبیت کننده ولتاژ AVR می باشد. AVR، برق نویز دار را با ولتاز ثابت تولید می کند. این موتور برق مدل صنعتی کمپانی TOKYO است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز موتور برق اینورتر چمپیون مدل 73001i ظرفیت 3.5 کیلووات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

موتور برق برند آمریکایی Champion یکی از برترین برندهای دنیا در زمینه تولید ژنراتورهای قابل حمل می باشد . این محصولات برای نخستین بار توسط گروه صنعتی نیروژن در ایران تامین شده اند . موتور برق اینورتری بی صدا و دوگانه سوز مدل 73001 یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین موتور برق های اینورتر دار دنیا شناخته شده است . این موتور برق در بسیاری از بررسی های وبسایت های سفر و گردشگری ، به عنوان بهترین موتور برق کمپینگ شناخته می شود . موتور برق اینورتر دار سایلنت چمپیون یکی از پر فروش موتور برق های قابل حمل در بازار اروپا و آمریکای شمالی است . این موتور برق دارای قابلیت استثنایی تولید صدای تنها 58 دسیبل در فاصله 7 متر است که در نوع خود در جهان بی نظیر است . اینورتر استفاده شده در این دستگاه از نوع بسیار با کیفیت و غیر قابل مقایسه با موارد مشابه موجود در بازار ایران است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اینورتر جوشکاری 160 آمپر آمازون پاور مدل MMA-MINI-600 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اینورتر جوشکاری مینی آمازون پاور، یک دستگاه جوش سبک با ابعاد کوچک در مقیاس نیمه صنعتی است که قابلیت جوشکاری تا الکترود 3.2 را دارا می باشد. در ساخت این دستگاه سبک و کارآمد از تکنولوژی ترانزیستور IGBT استفاده شده است. می توان به وسیله ولوم دستگاه و نمایشگر دیجیتال آن، شدت جریان مناسب برای جوشکاری را تنظیم کرد. این دستگاه به همراه کابل جوش، کابل اتصال و انبر جوش و انبر اتصال عرضه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیستوله برقی رابین مدل R5013 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پیستوله برقی رابین مدل R5013 یک پیستوله 130 وات میباشد که اگر شما قصد خرید یک پیستوله با کیفیت و قیمت مناسب را دارید پیشنهاد تیم کارشناسان فنی ابزار باطن به شما پیشتوله برقی رابین مدل 5013 میباشد که علاوه بر کیفیت بالا درای قیمت مناسب نیز میباشد اگر بخواهیم به بررسی مشخصات این محصول بپردازیم باید در ابتدا بگوییم که که این پیستوله مجهز به یک موتور پر قدرت 130 واتی است و حجم مخرن آن 800 میلی لیتر است و دارای قابلیت تنظیم سرعت خروجی رنگ و شعاع پاشش میباشد شما میتوانید برای بررسی بیشتر مشخصات این محصول به ابزار باطن مراجعه کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شیرآلات دزلی مدل تنسو نایس BZA مجموعه 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه تولیدی و صنعتی دزلی (DEZLI) با اتکا به خداوند منان از سال 1393 پا به عرصه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی گذاشت، این مجموعه در سال 1396 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی در زمینه تولید شیرآلات اهرمی گردید.امروز با بهره مندی از مهندسین و متخصصین با تجربه افتخار داریم در خدمت شما مصرف کنندگان فهیم باشیم. یکی از مهمترین مواردی که این گروه بدان توجه بسیار می نماید علاوه بر زیبایی،آنالیز مواد مصرفی (آلیاژ برنج) در محصولات تولیدی خود است و حتی کوچکترین قطعات برنجی در محصولات آنالیز بوده تا آسایش و سلامتی را برای مشتری به ارمغان آورد. شایان ذکر است کلیه محصولات در حین تولید چندین بار تحت آزمایش های کنترل کیفی با دستگاه های مدرن قرار می گیرد و با قرار دادن چند واحد کنترل کیفی در خط تولید، اطمینان کامل قبل از بسته بندی محصول حاصل می شود و رضایت مشتریان طی سال های اخیر گواه این موضوع می باشد.امید است با تلاش روز افزون خود قدمی هر چند کوچک در کسب رضایتمندی مشتریان و اعتلای تولید و صنعت کشور عزیزمان ایران برداشته باشیم.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نردبان 7 پله آلوپات مدل پهن کد 20cm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

وزن قابل تحمل نردبان 150 کیلوگرم و مجاز 130 کیلو می باشد، عرض پله پهن ویژه 20 سانتی متر با لبه های نرم و گرد شده، ارتفاع آخرین پله پس از باز شدن نردبان (حالت دوطرفه) 157 سانتی متر، مناسب منازل و ویلا و مکان های تجاری و اداری با ارتفاع کمتر از 3.5 متر، پروفیل ها از جنس آلیـاژ آلومینیوم مخصـوص استفاده شده در ساخت این نردبان علاوه بر تأمین استحـکام بالا سبب وزن کم این نردبان جهت راحتی حمل و نقل شده است ، پله های پهن ویژه راحتی هرچه بیشتر را برای کاربران تامین کرده است و کاربر با تکیه دادن زانوها به میله خمیده تعبیه شده در بالای نردبان به راحتی می تواند تعادل خود را حفظ کند، شاید در نگاه اول نردبان به صورت یک ابزار ساده به نظر برسد ولی یکی از پر اهمیت ترین نکاتش تامین امنیت و راحتی کاربر می باشد که به حول قوه الهی نزدیک به نیم قرن تامین کننده صد در صد امنیت و ایمنی کاربرانمان هستیم. به دلیل کیفیت بالای آلیاژ به کار رفته در پروفیل ها، از رنگ کردن محصولات اجتناب می کنیم و به ندرت احتمال وجود خط و خش جزئی بر روی محصولات می باشد که در نردبان های آلومینیومی کاملاً طبیعی است. ، صنایع آلوپات نخستین تولید کننده ایرانی است که نردبان ها و بالابرهایی با کیفیت برتر در انواع صنعتی و خانگی و فوق مستحکم نیروگاهی و آتش نشانی با استانداردهای پذیرفته شده بین المللی را طراحی و تولید کرده است و دارای استاندارد ایران و ISO 9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت، صادره از رویال سرت ( Royal Cert ) آلمان می باشد و محصولات این شرکت با رعایت آخرین استانداردهای بین المللی در این زمینه تولید می گردد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کنسول بازی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل B : شامل یک دستگاه Vision45 _دو عدد سنسورحرکتی باکیفیت_ باتری 4.5 آمپر 12 ولتی _ بلندگو 25 وات شیپوری - آژیر پیزو و یک کاور فلزی می باشد تمامی محصولات شرکتی و با کیفت می باشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره پروفیل بر پوکا مدل 355B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروفیل بر 2200 وات پوکا مدل 355B مجهز به موتور پر قدرت 2200 وات صنعتی جهت کارهای سخت و طولانی مدت می باشد. طراحی مناسب دسته جهت تسلط هرچه بیشتر کاربر. طراحی ایده آل سیستم آرمیچر و بالشتک برای قدرت بالا و بهترین بازدهی ممکن. دارای قابلیت تنظیم زاویه صفحه برش تا 45 درجه. دارای اندازه صفحه 350 میلی متر و دارای قابلیت قطر برش 100 میلی متر است دارای سرعت در حالت آزاد 3800 دور در دقیقه می باشد. در ساخت این ابزار، طراحی ارگونومیک لحاظ گردید که باعث سهولت کاربری می‌شود و کار با آن را برای کاربر آسان می‌کند.همچنین تولید این محصول با استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب انجام می شود که منجر به استحکام و طول عمر بالای آن می شود.این محصول مطابق با استاندارد های معتبر جهانی و با به کارگیری مرغوب ترین آلیاژها و مواد اولیه تولید می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پمپ آب شارژی مدل HD-ZDCSJ08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پمپ آب اتوماتیک شیائومی یوپین مدل HD-ZDCSJ07 به صورت اتوماتیک بدون نیاز به اتصال به برق، آب را جاری می‌کند. شیائومی با رونمایی از محصولاتی چند عملکرده و خلاقانه، سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و مشتریان وفادار خود را حیرت زده کرده است. تمام معیارهای زیبایی، در طراحی ظاهری این محصول رعایت شده است. بدنه آن سفید مات بوده و آماده است که خود را با هر دیزاینی هماهنگ کند. لوله داخل کالا بهداشتی بوده و از جنس سیلیکون مرغوب ساخته شده است. دستگاه بسیار سبک وزن بوده و براحتی قابل حمل است. متناسب با نیاز خود، می‌توانید مخزن‌های استاندارد 5 لیتری، 7.5 لیتری، 11 لیتری یا 18.9 لیتری برای این پمپ اتوماتیک شیائومی تهیه کنید. پس از تهیه مخزن مورد نظر، پمپ روی آن سوار شده و آب را در دسترس شما قرار می‌دهد. تنها 0.2 ثانیه زمان لازم است تا موتور این پمپ دست به کار شده و آب را برای شما پمپاژ کند. این فرآیند، مزاحمت صوتی عمده‌ای ندارد. استاندارد صوتی این محصول تنها 50 دسیبل است. برای حمل این دستگاه هیچ محدودیتی ندارید. هم سایز مناسبی دارد و هم به باتری قابل شارژ مجهز شده است. پس برای راه اندازی آن، ضرورتی برای وجود پریز برق وجود ندارد. بر روی بدنه پورت micro USB دیده می شود که پس از سه ساعت اتصال به برق، باتری پمپ آب اتوماتیک شیائومی یوپین مدل HD-ZDCSJ07 را فول شارژ می‌کند. یکبار شارژ کامل، برای پمپاژ 145 لیتر آب کفایت می‌کند. از دستگاه برای آب داغ، الکل، بنزین، روغن و سایر مایعات خورنده و اشتعال زا استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز برج خنک کننده مدل RU 091 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برج خنک‌کننده دستگاهی است که برای خنک سازی آبی که در فرآیندهای سرد سازی سیستم‌های تهویه مطبوع، نیروگاه‎ها، پالایشگاه‌ها و دیگر واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار می‌رود. اساس کار برج به این صورت است که با ایجاد سطح وسیع تماس آب و هوا، تبخیر را آسان می‌کند و باعث خنک شدن سریع آب می‌گردد.عمل خنک شدن در اثر از دست دادن گرمای نهان تبخیر انجام می گیرد، در حالی که مقدار کمی آب تبخیر می شود و باعث خنک شدن آب می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کلمپ آمپر متر یونی-تی مدل +UT202 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کلمپ آمپرمتر AC یونیتی مدل +UNI-T UT202 علاوه بر اندازه گیری ولتاژ AC/DC تا 600 ولت  و جریان AC تا 400 آمپر میتواند به کمک پراب ترموکووپل دما را نیز اندازه گیری کند که وجه تمایز این مدل نسب به مدل UT201 نیز همین ویژگی است. در کلمپ آمپرمتر یونی تی 202 امکان اندازه گیری جریان بدون ایجاد قطعی در مدار به دلیل مدل کلمپی، کار را برای کاربر بسیار آسان کرده است، به نحوی که در زمانی کوتاه و فقط با قرار دادن سیم حامل جریان در چنگک و حفظ ایمنی کامل می توان مقدار جریان را اندازه گیری کرد. در واقع این کلمپ آمپرمتر یک مولتی متر به حساب می آید و می تواند علاوه بر اندازه گیری جریان، همچنین مقادیر مقاومت و ولتاژ را اندازه گیری نماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مینی منشور لایکا مدل GMP111-0 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منشور مینی Leica گونه ای از منشورهای دقیق این شرکت هستند که ویژه عملیات های نقشه برداری دقیق مانند ساختمان سازی، پروژه های صنعتی، مانیتورینگ، کنترل سازه و ... استفاده می شوند. این ابزارها از جمله تجهیزات جانبی برای دستگاه های توتال استیشن نقشه برداری می باشند و تنها قابلیا کار با توتال استیشن ها را دارا هستند.منشور مینی مدل GMP111-0 با فناوری ساخت پیشرفته خود توانایی اندازه گیری فاصله ها با دقتی بسیار بالا (در حد 1 میلیمتر) را امکان پذیر می سازد. این منشور خوش ساخت و با کیفیت درون یک محافظ پلیمری قرار داده شده که بر روی این محافظ برای شاقول نمودن دقیق بر روی نقطه مورد نظر، یک تراز حساس کروی تعبیه شده است. در بالا و پایین این محافظ نیز رزوه 1/4 اینچ (کوچک) برای نصب ژالن مخصوص (4 تکه) کوچک لایکا مدل GLS115 که همراه این منشور ارائه می شود، به کار رفته است. توسط این منشور می توان فاصله های تا 2000 متر را با دقتی بالا اندازه گیری کرد.نکته مهم در مورد این مینی منشور عددی است که با عنوان "ثابت منشور" یا "Prism Constant" شناخته می شود. برای توتال استیشن های لایکا، ثابت منشور GMP111-0 برابر 0 میلیمتر است و به این معنی است که مقدار اندازه گیری شده توسط توتال استیشن های لایکا و با این مینی منشور، دقیقا معادل فاصله حقیقی می باشد. برای سایر توتال استیشن ها، مقدار ثابت منشور برای GMP111-0 برابر 34.4- است.پیشنهاد می شود در مورد "ثابت منشور" به منابع مرتبط نقشه برداری مراجعه کنید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز قیچی باغبانی مدل لانگ ران خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

قیچی باغبانی لانگ ران طرح فیلکو 2 میباشد و آلیاژ ساخت این قیچی مشابه همان آلیاژ فیکو سوئیس است اما تولید کشور ژاپن.بسیار با کیفیت و با دوام و تیغه بسیار تیز .قیچی لانگ ران از جمله قیچی های با کیفیتی است که در زمان گذشته به صورت بسیار محدود وارد کشور ایران شده و در حال حاضر تعداد بسیار محدودی در بازار ایران یافت میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیچ گوشتی شارژی ان ای سی مدل 1616 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای سوراخکاری چوب،آهن یا باز کردن، بستن انواع پیچ میتوان استفاده کرد این دستگاه قدرت و نیروی خود را از یک باطری 16 ولت تامین میکند باتری این دستگاه از نوع لیتیوم میباشد و ظرفیت برابر با 1.5 آمپر ساعت دارد موتور این دریل شارژی NEC از نوع براش لس میباشد و قدرت بالایی دارد تعداد چرخش در دقیقه این دستگاه در حالت 1 که قدرت میباشد برابر با 0/500 دور در دقیقه و در حالت 2 که سرعت میباشد 0/1800 دور در دقیقه میباشد در این دستگاه مته از سایز 1 تا 10 میلی متر را میتوان استفاده کرد وزن خالص این دستگاه تقریبا 1.5 کیلوگرم میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شیر آشپزخانه کی دبلیو سی مدل Rita خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیبایی شیرهای آب نقش مهمی در انتخاب آن‌ها ایفا می‌کنند با این‌حال نمی‌توان اهمیت کیفیت ساخت شیر را نادیده گرفت. شرکت «کی دبلیو سی» (KWC) با درنظر گرفتن موارد فوق محصولات خود را تولید می‌کند. «شیر آشپزخانه کی دبلیو سی مدل Rita» را می‌توان به عنوان یکی از متفاوت‌ترین شیرآلات آشپزخانه بر شمرد. این محصول بدون سردوش سیار بوده و با توجه به قیمت مناسب آن، نیاز اکثریت مصرف کنندگان را تامین نموده است. علمک چرخان با قابلیت چرخش 360 درجه در این شیر راحتی شست‌وشو را برای مصرف کننده فراهم نموده است. آبفشان نصب شده روی آن نیز یکی از بهترین نوع  آبفشان‌ها و ساخت شرکت Neoperl آلمان است که با تکنولوژی بکار رفته در آن باعث خروج آب به بهترین شکل ممکن همراه با مصرف بهینه می‌گردد. شلنگ پیسوار استفاده شده در این محصول نیز از بهترین نمونه‌ها و ساخت شرکت Mateu اسپانیا و از نوع Ultra-flex (دارای قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده)است. همچنین این شلنگ دارای استانداردهای بهداشت و سلامت اروپاست که باعث شده تا آب عبوری از داخل آن، دستخوش هیچگونه بو و مزه ای در تمام مدت استفاده از این شیر نگردد. در ساخت این محصول از آلیاژ زاماک و برنج در کنار یکدیگر استفاده کرده‌اند که موجب مقاومت محصول دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. این ویژگی طول عمر بالایی را برای این شیر به همراه آورده است. حداکثر جریان آب خروجی از نازل این محصول بازه‌ای بین 12-7.5 لیتر بر دقیقه دارد که با توجه به فشار آب ورودی به‌ شیر متغیر است. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز آچار ترکمتر ساعتی جتکو مدل D1-250IN سایز 3/8 اینچ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ترکمتر ساعتی برای بستن پیچ در گشتاوری خاص و مشخص کاربرد دارد. بر روی هر ترکمتری یک شاخص وجود دارد که به وسیله ی آن می توان گشتاور مورد نیاز را تنظیم نمود. این نوع ترکمتر همانند یک ساعت طراحی شده است به همین دلیل به این اسم نیز معروف است طبق استاندارد جهانی واحد آن نیوتن متر می باشد که می تواند گشتاور از 0 تا 30 نیوتن متر را بر اندازه گیری کند.ترکمتر جتکو مدل D1-250IN دارای مقایس دوگانه می باشد و عقربه هرزگرد برای نشان دادن حداکثر گشتاور و سایز درایو آن 3/8 اینچ به طول 270 میلی متر در یک جعبه ساخته شده از پلی پروپیلن قرار داده شده است همچینین این محصول ساخت کشور آمریکا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دریل چکشی اینکو مدل ID11008-1100W-13mm خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دریل چکشی گیربکسی 1100 وات اینکو مدل ID11008، با یک موتور قدرتمند برای فعالیت های سوراخکاری و سوراخکاری چکشی در محیط های صنعتی و مشاغل تاسیساتی و خانگی گزینه ی مناسبی است، همراه این دریل یک میله تنظیم عمق 25 سانتی، دسته ی جانبی و دو عدد ذغال موتور در بسته بندی قرار دارد. دریل چکشی اینکو مدل ID11008 با موتور 1100 وات برای راحتی کاربران در هنگام استفاده در دو حالت سوراخکاری و سوراخکاری چکشی قرار گرفته است که مناسب انواع مته ها تا قطر 13 برای سوراخکاری چوب، فلز و مصالح است. از قابلیت های این محصول می توان به کلید کنترل سرعت پیچی آن اشاره کرد که در 6 حالت تنظیم شده است و قادر است سرعت گردش آزادی در محدوده‌ی 0 تا 2800 دور در دقیقه را ایجاد کند. نرخ ضربه چکش این دریل نیز برابر با 0 تا 44800 ضربه در دقیقه است. قدرتمند بودن این دستگاه باعث میشود هم زمان با حرکت چرخشی، ضربه هایی با سرعت بالا در سطوحی مانند چوب، فلز، مصالح وارد نماید، به همین علت برای سوراخکاری مواد سختی همچون مصالح ساختمانی پرکاربرد می باشد. ظرفیت سوراخکاری این ابزار برقی در چوب برابر با 40 میلی متر، در فلز برابر با 13 میلیمتر و در مصالح ساختمانی برابر با 16 میلیمتر است. دریل چکشی گیربکسی 1100 وات نیروی خود را از طریق برق شهری تامین می کند. از ویژگی های دیگر این محصول قابلیت گردش چپ گرد و راست گرد است که به خوبی به کار شما خواهد آمد. دسته جانبی این ابزار، به صورت دورانی ارائه شده است که دارای دستگیره‌ی آجدار با خاصیت ضد لرزش و استهلاک ضربه های وارد شده از قطعه می باشد. این دریل چکشی اینکو به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی باشد.. برند آمریکایی اینکو این دریل را در کشور چین تولید کرده است و طراحی آن را ثبت اختراع نموده است که کد ثبت اختراع محصول را می‌توانید بر روی بسته بندی آن مشاهده کنید این دریل برقی چکشی دارای استاندارد CE اروپاست و با گارانتی یکساله شرکت ابزار گستر غرب عرضه میگردد اگر به دنبال خرید یک دریل گیربکسی با قدرت و کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد تیم مشاورین فروشگاه اینترنتی ابزار باطن به شما دریل گیربکسی اینکو مدل ID11008 میباشد

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کالاهای سوپرمارکتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گاو صندوق گنجینه مدل GS-550-SDC خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندوق نسوز گنجینه محصول شرکت گنجینه مهر پارس با به روز ترین سیستم ضد سرقت و قفل های ضد دزد و سیستم کد بندی غیر قابل رد یابی می باشد. این صندوق مقاوم در برابر حریق تا 60 دقیقه حرارت مسقیم 800 درجه سانتیگراد ،دارنده استاندارد ملی ایران ، دارای زبانه ضد سرقت ، دارای چرخ برای سهولت جابه جایی و قابلیت باز کردن چرخ ها می باشد. مواد خاص تزریق شده داخل جداره میانی که باعث مقاوم شدن در برابر حریق و دیلم و مته و برش ، جنس ورق فولادی از نوع st37می باشد ورق بدنه و درب ضخامت 2میلیمتر ، رنگ از نوع الکترواستاتیک پودری ، درب بند اتومات ، مکانیزم از نوع صفحه ای مقاوم در برابر سرقت ، دارای زبانه های فولادی از چهار جهت درب ، لولا از نوع جدا شونده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سیستم دزدگیر سیم کارتی کروی مدل W181 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دزدگیر اماکن سیم کارتی بیسیم کروی مدل w181 مدل ارتقا یافته نسخه قدیمی w18 میباشد که از لحاظ سخت افزاری و رابط کاربری هیچگونه فرقی با هم ندارد و تنها فرق آنها اپلیکیشن تلفن همراه آن است که از مدل Kerui w181 دیگر نرم افزار قدیمی شرکت کروی برای این دستگاه قابل اجرا نمیباشد. شرکت کروی برای مدل w181 از رابط کاربری نرم افزار تلفن همراه جدیدی بنام تویا اسمارت Tuya Smart رونمایی کرد که این اپلیکیشن در واقع یک پلتفرم خدمات توسعه اینترنت اشیا در بستر کلود در جهت هماهنگ سازی بین تمام دیوایس های فعال در حوزه خانه هوشمند و .. مدیریت و امکان جوین سازی بین تمام دیوایس های فعال در ان محدوده و خارج از محدوده نصب دستگاه ها فعال میباشد سیستم دزدگیر هوشمند سیم کارتی کروی مدل 1W18 با صفحه نمایش1.7 اینچ تمام رنگی TFT و صفحه کلید تمام لمسی با قابلیت نصب سیم کارت GSM‎-2G و پشتیبانی از وای فای که میتواند امنیت محل مورد نظر شما را تامین و خیال شما را آسوده کند . همچنین با توجه به داشتن باتری بک آپ 3.7 ولت 800 میلی آمپری میتواند در زمان قطعی برق به مدت حداقل 30 دقیقه و حداکثر 4 الی 8 ساعت با توجه به مقدار تردد و اسکن محیط وظیفه خود را بدرستی انجام دهد همچنین جهت افزایش مدت زمان فعال بودن در زمان قطع برق میتوان از یک پاور بانک بعنوان منبع تغذیه سوم استفاده کرد یعنی آدابتور 5 ولت را به ورودی شارژر پاور بانک و خروجی شارژر پاور بانک را به دستگاه کنترل مرکزی kerui w181 وصل نمود .یکی از امکانات جالب کروی W181 امکان مکالمه دوطرفه میباشد و همانند یک موبایل میتوان از ان استفاده کرد( قابل ذکر است دزدگیر سیم کارتی با توجه به قوانین مخابراتی مشمول رجیستری نمیشود) علاوه بر امکان تماس دوطرفه امکان شنود محل نصب دزدگیر هوشمند سیم کارتی برای اپراتور های تعریف شده مجاز در دستگاه وجود دارد و در صورتی که در هر ناحیه امنیتی تعریف شده حرکتی غیر مجاز اسکن شود.دستگاه پیام هشداری بصورت تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه و نوتیفیکیشن در نرم افزار نصب شده در تلفن همراه به اپراتور های مجاز تعریف شده ارسال مینماید که شما میتوانید با یکی از سه روش دستگاه را بررسی و اقدامات لازم را بعمل آورید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست شیرآلات فاخته مدل ایتالیا پلاس ST مجموعه 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در دنیای امروزه شیرآلات خانگی، تنها جنبه کاربردی ندارد و داشتن ظاهری زیبا و متناسب نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این ظاهر می‌تواند بر زیبایی منازل ویا هر‌مکان دیگری بی‌افزاید. شرکت فاخته با داشتن تجربه و دانش بالا و با توجه به سلایق و سبک‌های متفاوت نسبت به طراحی و تولید شیرالات استاندارد اهرمی و کلاسیک با بهترین کیفیت و ظاهر چشمگیر پرداخته است.ست شیرآلات مدل ایتالیا یکی از محصولات این شرکت است که دارای ظاهری بسیار زیبا و طراحی با کیفیتی است. بدنه این شیرآلات از برنج بوده و روکش از جنس نیکل کروم ورنگ پودری الکترواستاتیک است و کیفیت و رضایت مشتری هدف مجموعه ماست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 Ultra + G1 Ultra خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کـلاسیـک Z4 ULTRA جـدیـدتـریـن مـدل از پـرفـروش تـریـن سیستـم هـای حفاظتی اماکن در کشورمی باشد.امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و سـادگـی نصب و استفاده از آن، موجب شده تا Z4 ULTRA منـاسـب حفـاظـت از کلیـه اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، بانک ها و جواهر فروشی ها باشد.تلفن کننده های سیم کارتی امروزه نقش مهمی در سیستم های اعلام سرقت و اعلام حریق ایفا میکنند. جهت بالا بردن امنیت دزدگیر های اماکن و قابلیت های کاربردی کنترل از راه دور از این نلفن کننده ها استفاده میشود. تلفن کننده کلاسیک g1 یک تماس گیرنده خودکار سیم کارتی است که با اتصال به دزدگیر اماکن در مواقع خطر تماس خودکار را با مخاطبین برقرار می کند.ورژن جدید کلاسیک ULTRA G1 V4 قابلیت ساعت و تقویم هجری شمسی را دارد. همچنین 200 رخداد اخیر را در حافظه ذخیره میکند. قابلیت نامگذاری زون ها و ریموت ها وجو دارد و میتوان کاربر جدیدی به عنوان مدیر سیستم حتی از راه دور تعیین کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز اره پروفیل بر دیوالت مدل ART-DWT-28730T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پروفیل بر دیوالت مدل D28730 با قابلیت برش در زاویه 90 و 45 درجه باعث شده است که از دستگاه های خوب و قابل انتخاب برای کاربران باشد.دستگاه اره پروفیل بر ساخت dewalt معرفی گردیده در این بخش دارای 2300 وات است. و از قابلیت های ویژه ای برخوردار است. به دلیل استفاده از قطعات خاص و شرایط ساخت مهندسی ، تبدیل به دستگاهی کاربردی با خستگی پایین است. دسته افقی جهت ارائه ارگونومی بالا و کاهش خستگی کاربر گیره با قابلیت باز و بسته شدن سریع جهت کاهش زمان تعویض قطعات کار با سایزهای مختلف موتور پرقدرت 2300 وات با توانایی بالا جهت ارائه قدرت مؤثر توأم با دوام و طول عمر بیشتر فنس قطعه‌گیر با قابلیت چرخش 45 درجه جهت انجام برش‌های زاویه‌دار بصورت سریع و دقیق قفل کن شفت جهت تعویض سریع و آسان صفحه گارد قابل تنظیم، جهت کنترل مسیر خروج جرقه از دستگاه در هنگام برش

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پیستوله برقی کنزاکس مدل KSG-2800 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به غیر از نقاشی با قلم‌مو و غلطک یکی از ابزاری که برای برای نقاشی سطوح و محیط‌های مختلف استفاده می‌شود پیستوله است. پیستوله برقی کنزاکس مدل KSG-2800یکی از پیستوله‌های برقی است که با برند کنزاکس «KENZAX» ساخته می‌شود. این محصول با برق شهری کار می‌کند و 800 وات قدرت دارد. از سه بخش اصلی تشکیل شده که شامل موتور دستگاه و لوله خرطومی انعطاف پذیر مقاوم و دسته کنترل می‌باشد. لازم به ذکر است شاسی اصلی دسته کنترل پیستوله برقی کنزاکس مدل KSG-2800 از جنس آلومینیوم ریخته گری بوده که ضامن طول عمر بالای و سهولت در نظافت بدنه را برای کاربر به ارمغان می آورد برای پر کردن مخزن دستگاه نیازی به جدا کردن آن از بدنه نمیباشد و شما به راحتی با از طریق درپوش مخصوص تزریق رنگ میتوانید میزان رنگ دلخواه را در مخزن تغذیه نمایید . این محصول مجهز به اهرم تنظیم نوع الگوی پاشش جهت کاربرد در سطوح با اندازه های مختلف میباشد که موجب راحتی کاربر را فراهم می نماید . نازل محصول از جنس برنج با قطر سری 2 میلی‌متر طراحی شده و میزان پاشش رنگ از آن در هر دقیقه به حدود 200 میلی‌لیتر می‌رسد و مجهز به مخزن پلاستیکی مدرج با گنجایش 900 میلی‌لیتر میباشد . طراحی تیم تحقیق و توسعه کنزاکس برای این کالا بگونه ای انجام شده است که لوله خرطومی آن به دور بدنه پیچیده و جمع می گردد که از آسیب به آن در کارگاه جلوگیری میشود . داخل بسته بندی علاوه بر کیف جابجایی و بند رودوشی ظرف اندازه گیری غلظت و سوزن نظافت نازل قرار دارد . کنزاکس با خرید KSG-2800 دیه ین دستگاه به‌طور کامل حدود 3 کیلوگرم وزن دارد. امروزه پیستوله‌ها از رایج‌ترین ابزاهایی که برای رنگ کردن استفاده می‌‎شوند. این ابزار به سه صورت بادی، شارژی و برقی تولید می‌شوند. برای استفاد از پیستوله‌های بادی باید از کمپرسورهایی که میزان فشار هوای مورد نیاز پیستوله را تولید می‌کنند استفاده کنید. ولی پیستوله‌های شارژی و برقی، تنها با استفاده از انرژی برق کار می‌کنند. پیستوله مدل 510SG یک نمونه از پیستوله‌های برقی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز منگه کوب بادی وایزآپ مدل 121102 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

منگنه کوب بادی وایزآپ مدل 121101 WISEUP AIR BRAD NAILER MODEL فشار عملیاتی: 4-8 بار ظرفیت بارگذاری سوزن: 100 PCS حداکثر فشار: 8.3 بار ظرفیت بارگذاری سوزن در حداکثر فشار: 120PCS محصول فوق العاده عالی و مناسب قسمت دسته از روکش نرم جهت جلوگیری از تعرق دست استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه پولیش باس مدل GERMANY-TECHNOLOGY-180MM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این دستگاه پولیش صنعتی باس توان : 1900 وات برند : باس (طرح بوش) قطر صفحه : 180 میلیمتر سرعت گردش آزاد : 1500 – 3800دور در دقیقه وزن کم جهت استفاده آسان کاربر دارای کلید صنعتی و ضد غبار دارای قابلیت کنترل سرعت ( دیمردار) طراحی آرگونومیک ، خوش دست ، وزن متعارف و نوع دسته و کلید این دستگاه باعث بالا بردن کیفیت و سرعت کار مصرف کننده شده و جهت استفاده های بلند مدت و صنعتی ساخته شده دارای قفل سوئیچ است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا