مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

  • اندازه‌ها بسته به برند یا حتی دسته خاصی که محصولات در آن ساخته شده‌اند، متفاوت می‌باشد. بنابراین اندازه های دقیق خود را بدانید.
    قبل از اینکه خرید خود را نهایی کرده و به صفحه پرداخت بروید، اندازه‌های خود را با نمودار سایزبندی سایت چک کرده تا به شما کمک کند تا چیزی را که مطابق میل شما است سفارش دهید.
  • نظرات مشتریان اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا آن‌ها دیدگاه واقعی و تجربه خود را در مورد لباس مورد نظر به شما ارائه می‌دهند. نظرات مربوط به سایز، تن‌خور و کیفیت پارچه را بررسی کرده تا ایده بهتری در مورد تناسب یک مورد با اندازه واقعی آن داشته باشید.
  • جنسی که لباس از آن تهیه شده به اندازه سایز آن مهم است. هیچ چیز بدتر از این موضوع نیست که در آخر آن لباسی را که زمان زیادی به آن چشم دوخته‌اید دریافت نموده، و متوجه ‌شوید که پارچه‌اش بی کیفیت است. بنابراین به جنس دقت لازم را داشته باشید.
  • عکس‌ها می‌توانند بسیار فریبنده باشند، پس اگر فرصتی برای دیدن لباسی درحالی که کسی آن را به تن کرده دارید، از آن استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که نحوه نمایش رنگ‌ها روی صفحه ممکن است با واقعیت کمی متفاوت باشد و در حالی که باید آماده باشید تا خریدهای خود را با رنگ کمی متفاوت دریافت کنید، اگر رنگ با انتظارات شما فاصله بسیاری داشت، حتما کالا را پس دهید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز ست هدیه چرم آراهمراه مدل ARASET19 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست هدیه چرم آرا همراه از با کیفیت ترین چرم طبیعی گاوی ایران تولید شده است. برند ثبت شده آراهمراه تمام تلاش خود را در جهت تولید محصولات چرم طبیعی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام داده و با دانش و تجربه چند ساله خود موفق به رقم زدن این مهم شده است. محصولات برند آراهمراه در بسته بندی اختصاصی مناسب برای هدیه برای شما عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر نقره مردانه بازرگانی میلادی مدل رکاب دستساز باباقوری کد AM_4617 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر دنبال خرید انگشتر نقره هستید این انگشتر نقره دستساز عقیق باباقوری رکاب نقره عیار بالا که با دقت و ظرافت بالایی ساخته شده است گزینه مناسبی برای عاشقان انگشتر میباشد.سنگ عقیق از دیرباز مورد توجه همگان بوده و هست و احادیث زیادی در مورد استفاده این سنگ وجود دارد. و به خاطر خواص معنوی ای که دارد از پراستفاده ترین سنگها در بین مردم میباشد. همچنین قبایل و ملل کهن جهان عقیق را سنگ مقدسی می دانسته اند و آن را از خود دور نمی کرده اند عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند. انگشتر عقیق برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است.انگشتر عقیق برای تقویت نقاط مختلف بدن و برقراری تعادل و هماهنگی در آن ها بسیار مفید است. استفاده از انگشتر عقیق اثری فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط سبب پاکسازی هاله ای از انرژی های منفی می شود. انگشتر عقیق برای تعالی شادابی و آرامش روح و همچنین بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید کلاه و شال گردن زنانه و مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کیف و کفش زنانه چرم یلسان مدل برکه کد RICHMOND-MC-903-msk خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف برکه یک کیف کوچک روزمره ای است و برای زمانی وسایل کمی برای حمل کردن دارید بسیار مناسب است. کیف برکه ابعاد 20/5x17/5x6 و وزن سیکی دارد. این کیف فوق العاده مناسب خانم هاست و دارای بند دوشی قابل تنظیم و تنوع رنگی بسیار بالایی نیز هست. این تنوع رنگی و فرم متفاوت و طراحی خاص اش باعث میشود به راحتی با همه استایل هاقابل ست شدن باشد و زیبایی استایل شمارا دو چندان میکند. یکی دیگر از ویژگی های خاص کیف باز و بسته شدن متفاوت درب کیف در مقایسه با کیف های دیگر است که علاوه بر زیبایی امنیت کیف را بالا برده است. با باز کردن کیف برکه دو جایگاه اصلی توسط جیب زیپدار از هم جدا شده اند مشاهده میشود که وسایل ضروری شما را به خوبی در خود جای میدهند. این کیف تمام چرم طبیعی زیبا در بگ پارچه ای چرم یلسان و پک مراقبتی چرم مخصوص یلسان (واکس حیوانی و پد مخصوص) ارسال میشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر نقره زنانه مدل PiArte R55-6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر نقره سنگ عقیق دروزی، محصولی خاص و کمیاب از شرکت PiArte است که طراحی خاص‌اش، آن را مناسب برای خانمهای سخت‌پسند و خاص‌پسند کرده است. این انگشتر از مواد درجه یک ساخته شده و اصالت آن تضمین شده است. در ساخت رکاب آن از نقره 925 با روکش رادیوم استفاده شده است و در ساخت نگین آن از سنگ عقیق دروزی مشکی بهره گرفته شده است. وزن نقره استفاده شده در این کار 5.4 گرم میباشد. نگینی از جنس عقیق دروزی سنگ‌های دروز، سنگ‌های زینتی‌ کمیابی هستند و در شرایط طبیعی خاص تشکیل می‌شوند. به طوری کلی هنگامی که مایعات غنی از مواد معدنی با سطح یک سنگ زینتی تماس پیدا می‌کنند، دروز در آن تشکیل می‌شود. وجود دروز در یک سنگ زینتی باعث ایجاد دانه‌های شکر مانندی می‌شود که درخشندگی خاص و چشم‌نوازی به وجود می‌آورند. این انگشتر نگین‌دار را می‌توانید به عنوان یک هدیه خاص به عزیزان خود هدیه دهید یا می‌توانید آن را به عنوان یک اکسسوری کلاسیک و جذاب برای خودتان تهیه نمایید و در مهمانی‌ها و استفاده‌های روزمره از جذابیت و زیبایی آن بهره ببرید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن کوهنوردی زنانه کلمبیا مدل wk0893-010 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کاپشن دو طرفه با طراحی مدرن ، ضد آب کامل ، تنفس پذیر و در عین حال سبک است .این کاپشن با درزهای عایق بندی شده و لایه ی ضد آب OutDry حداکثر مقاومت را در برابر سرما ، آب و هوای مرطوب ایجاد می نماید و با پوشش ضدآب و تنفس پذیر Thermarator™ نیز کارایی آن دو چندان شده و به این وسیله است که گرمای بدن را حتی در زمان خیس شدن حفظ می‌کند و به مدت طولانی به شما احساس سبکی و گرما می دهد و نه تنها به خاطر عایق بندی کامل آن بلکه به دلیل مکانیزم قطره زدایی جنس آن هرگز خیس نمی شود.و برای ست کردن بهتر آن با لباس ها در مواقع غیر بارانی می توانید از طرف دوم آن استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیکو مدل SSB399 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این طرح از برند ساعت سیکو با طراحی و رنگ خاص خود برای تیپهای نسبتا اسپرت بسیار مناسب میباشد. بند و بدنه ی این ساعت سیکو از جنس استیل است که از رنگ مشکی در آن استفاده شده است. از ویژگیهای منحصر به فرد این ساعت میتوان به طراحی بسیار شیک و اسپرت ساعت در عین مجلسی بودنش اشاره کرد. این ساعت سیکو چند موتوره یا کرنوگراف بوده و عقربه های کوچک آن کرنومتر هستند و همچنین دارای نمایشگر روزهای ماه و وضعیت 24ساعته نیز هست. اعداد دور بدنه این ساعت سرعت سنج (تاچمتر) هستند که برای محاسبه و سنجش سرعت استفاده می شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گوشواره طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk467 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گوشواره طلای dk467 از برند دوست خوب می باشد که از طلای 18 عیار ساخته شده است. این گوشواره زیبا است که به همراه انگشتر، دستبند و زنجیر به راحتی ست می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش مردانه کرمانی مدل تمام چرم طبیعی کروکو دستدوز کد 350 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کفش کلاسیک مردانه کرمانی مدل تمام چرم دستدوز طبیعی کد 350 با ترکیب رنگ مشکی و طرح کروکودیلی به شما مشتریان محترم عرضه میشود ، جنس رویه آن از چرم کروکو طبیعی گاوی و نوع آستر آن کمپلت از چرم طبیعی بُزی ( ساخته شده با مواد گیاهی ) میباشد. زیره بکار رفته در این محصول از نوع تخت چرم طبیعی گاو میشی به همراه مغزی چرم طبیعی بوده که با ارتفاع پاشنه 2/5 سانتی تجربه و احساس خوبی از راه رفتن را به شما میدهد.امیدواریم از راه رفتن با تولیدات ما لذت ببرید.مجموعه ما بابیش از 50 سال سابقه در تولید کفش و اقلام چرمی لوکس مطابق با استانداردهای جهانی و با شناخت الگوهای رفتاری جامعه بزرگ ایرانی توانسته است یکی از پیشگامان حال حاضر در صنعت تولید محصولات چرمی کشور باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه دلفارد مدل 9F15610 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دوشی زنانه از برند دلفارد در رنگبندی متنوع و بسیار جذاب و شاد که مناسب استفاده روزانه می باشد. این مدل سبک بوده و بند آن ترکیبی از چرم صنعتی و زنجیر که قابل تنظیم نیز هست، می باشد. ابعاد کیف عبارتست از 9x16x20

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف دوشی زنانه مدل dm015 مدل k خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف دوشی از جنس چرم مصنوعی، هم به صورت دستی قابل استفاده می‌باشد و هم دوشی با بند ترکیبی از چرم و زنجیر که به زیبایی محصول افزوده است. مناسب برای استفاده روزمره و یا استفاده در مهمانی ها

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز روسری زنانه مدل ابریشم ژاکارد کد 004 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ژاکارد یک نوع خاص از پارچه ‌های طرح ‌دار است. پارچه ژاکارد از همان ابتدای ماجرا در نقش و نگاری معین بافته می ‌شود. شال و روسری ژاکارد الگوی طراحی ماندگاری دارد و از آنجا که در تهیه آنها از پارچه‌ های ژاکارد استفاده ‌شده است، نمونه ‌هایی اصیل و با دوام در طرح و نقش هستند. در واقع طرح پارچه بر روی آن چاپ نمی ‌شود؛ بلکه همراه تار و پود پارچه در حین بافته شدن نقش می ‌گیرد. این روش تهیه ما را به یک نوع طرح و نقشه ماندگارتر می ‌رساند. روسری های ژاکارد ابریشمی مدل‌ های جذاب، زیبا، لطیف و در عین ‌حال کاملاً مجلسی می‌ باشند. در دسته روسری قواره بزرگ یکی از محبوب ترین اندازه ها روسری قواره 140 سانتی متر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تاپ زنانه اسمارا مدل BuPah291 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تاپ زنانه اسمارا مناسب ترین انتخاب از نظر راحتی و خنک بودن است. این محصول به راحتی پوشیده می‌شود و قابلیت ترکیب با همه مدل لباس‌ها را دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در زیر مانتو می باشد. نخ و پنبه ی استفاده شده در این محصول ارگانیک بوده و همچنین بافت بسیار محکم آن، اندامی زیبا را به شما هدیه میدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی زنانه طرح love کد F11 رنگ مشکی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هودی همراه شما در روز های سرد سال می باشد.درفصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی هنگام اسکی ، فعالیت روزانه و حتی در منزل می باشد.این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.در سر آستین ها و قسمت کمر از کش استفاده شده تا از ورود سرما از این قسمت ها جلوگیری شده و سویشرت با فرم بهتری روی بدن قرار بگیرد. و همینطور به علت داشتن الیاف پلی‌استر بسیار سبک، لطیف و راحت می باشد و مقاومت بالایی نیز در برابر ساییدگی ناشی از شستشو و استفاده‌های مکرر دارد. خوب است بدانید الیاف پلی‌استر مانع از ایجاد چروک در سطح لباس می‌شود.همچنین کلاه هودی در گرم نگه داشتن سر و گردن بسیار موثر و کاربردی می‌باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هودی مردانه جک اند جونز مدل 12188849 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جک اند جونز یک برند نیست، جک اند جونز کلوبی جهانی برای تمام مردان دنیاست، جایی که همه در آن برادر و متحد هستند. نقطه اشتراک و اتصال این مردان جوان چیز چندان پیچیده ای نیست؛ این «جین» است که همه ی آن ها را به هم پیوند داده است. البته این کلوب اهدافی فرای لباس و پارچه دارد، جک اند جونز یعنی فضایی پر از شور و هیجان که با شعار «جینِ خوب، حالِ خوب» در دنیای مد و پوشاک، خیلی از برندهای رقیب را پشت سر گذاشته است. طرح های جک اند جونز، بازتابی از سبک زندگی و فرهنگ مردم کوچه و خیابان های دانمارک است.برند پوشاک مردانه Jack & Jones بیشتر مشتریان جوان را هدف گرفته است ، پوشاک دانمارکی جک اند جونز ساده، مدرن و همه پسند هستند و می توانند تمامی سلیقه ها را به خصوص در مورد جوانان پوشش دهد. این هودی یکی از محصولات جذاب این برند نیز میباشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا