ورزش و سفر

نکات مهم خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

حتی اگر اهل گشت‌گذار در طبیعت هم نباشید، میل به گذر از هیاهوی شهر و چادر زدن در دل طبیعت می‌تواند در هر زمان، هر کسی را اغوا کند. اگر اولین‌بار است که قصد کمپینگ دارید، ممکن است خرید تجهیزات و آماده‌سازی ملزومات کمی برای شما گیج‌کننده باشد، اما نگران نبوده و با این راهنمای خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ همراهمان باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید.

چک لیست لوازم کمپینگ و خرید ملزومات آن

کمپ زدن در دل طبیعت، مانند زندگی در کابینی با امکانات بدوی است. بنابراین در هنگام کمپینگ، علاوه بر چادر، کوله‌ی خود را به گونه‌ای ببندید که انگار قرار است به جایی بروید که از برق، آب، یخچال، اجاق، مبلمان و غیره خالی است. در عین حال از بردن لوازم غیر ضروری و سنگین کردن بی‌جهت کوله باید خودداری شود. بنابراین در این بخش نکاتی را مطرح خواهیم کرد که دقیقاً چه چیزهایی بخرید.

  • چادر کمپینگ (The tent)
  • کیسه خواب (The sleeping bag)
  • زیرانداز سفری مناسب (The sleeping pad)
  • منبع نورانی (Lighting)
  • اجاق سفری (Stove)
  • یخچال کمپینگ (Cooler)
  • ظروف سبک و مناسب برای کمپینگ (Pots, plates, cups and sporks)
  • صندلی‌های کمپینگ (Camp Chairs)
  • لوازم بهداشتی مورد نیاز

  • کوله مناسب 
  • کفش مناسب طبیعت گردی
  • چشم بند
  • فندک و آتش زن
  • صندلی سفری
  • ابزار نجات
  • باربیکیو
  • ابزار نظافت
  • شعله افکن
  • قطب‌نما
  • پشه بند
  • چاقوی چندکاره
  • و …

نکات مهم هنگام خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ

مهم ترین نکات هنگام خرید تجهیزات جانبی مناسب برای رفتن به سفر یا کمپینگ چند روزه مهم است که بدانید به کجا می روید و چه نوع سفری در پیش رو دارید. این موارد می توانند کمک شایانی برای خرید لوازم کاربردی و مناسب به شما کنند. به عنوان مثال اگر کمپینگ یا طبیعت گردی در شرایط خاص مانند صخره نوردی یا کوهنوردی باید حتما ابزاری مانند کلاه ایمنی، جلد یا محفظه ای برای چکش، کارابین، طناب، قلاب و بست طناب، کمربند نجات، چکش صخره و پیتون یا میخ کوهنوردی و …. را در چک لیست قرار دهیم.

این نکته مهم را به یاد داشته باشید که تنها مسئله پر اهمیت در زمان سفر و گردش در طبیعت، رسیدن به آرامش و آسایش می باشد. در این سفر کوتاه مدت در دسترس بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز، سبک بودن وسایل و تجهیزات در هنگام حرکت و فعالیت و … از جمله مواردی هستند که رسیدن به این آسایش و رفاه نسبی را امکان پذیر می کنند. انتخاب وسایل ضروری و مورد نیاز یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اقدامات قبل از شروع کمپینگ می باشد.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ گفته شد، می توانید تجهیزات مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تجهیزات جانبی سفر و کمپینگ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز پشه بند مدل فنری extra 2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پشه نبد فنری ، همانند چادر مسافری دارای نصب آسان ، با طوری بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد. قابلیت حمل آسان ، زیپ با کیفیت درجه یک که از داخل بازو بسته میشود، کفی ضخیم، کیف مناسب از دیگر مزایای این پشه بند به حساب می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند مدل 03 سایز 210x160 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از دردسرهای کمپینگ و طبیعت‌گردی به خصوص در فصول گرم سال پشه‌ها هستند. داشتن یک پشه بند مسافرتی نه تنها برای طبیعت‌گردی، بلکه برخی مواقع در خانه، باغ ، ساحل و غیره می‌تواند مفید باشد.این پشه بند سوراخ‌های بسیار ریزی دارد که مانع از عبور هرگونه پشه و حشره می‌شود، بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید درون آن در طبیعت استراحت کنید. این پشه بند همراه خود یک ساک حمل که کل پشه بند به راحتی داخل آن جای می‌گیرد دارد. وزن کلی این محصول تقریبا 1.6 کیلوگرم است و حمل آن راحت است. ستون های آن از تیرک های 12 عددی فایبر گلاس ساخته شده و بسیار مقاوم می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت سفری تاشو مدل BH70 به همراه تشک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت مسافرتی مدل BH90 به همراه تشک، محصولی کاربردی و همراه شما در سفرها. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از استراحت و خوانیدن در طبیعت لذت می‌برید، بی‌شک تخت مسافرتی مدل BH70 یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست. ار قابلیت های بسیار جذاب تخت مسافرتی حمل آسان و بی‌درد سر آن می‌باشد. این محصول دارای قابلیت تاشوندگی بوده. به راحتی جمع می‌شود و در خودرو قابل حمل می‌باشد. در کنار این مدل تشک تاشو نیز در نظر گرفته شده است و ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی و آسودگی از این محصول استفاده نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش دورگردنی سی تو سامیت مدل Aeros Premium Traveller Pillow خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش مسافرتی ممتاز Eros premium بهترین همراه سفر است. روکش بافتنی پلی استر 50 بعدی برس خورده نرم و مجلل بر روی یک مثانه هوای حمایتی با بازوهای بزرگ برای حمایت و ناحیه گردن باریک‌تر قرار می‌گیرد تا به شما امکان دهد بین گردن و پشتی سر شما مناسب باشد. سوپاپ چند منظوره به شما امکان می دهد تا حد نهایی راحتی خود را پیدا کنید. برای پشتیبانی بیشتر از بسته شدن گردن قابل تنظیم استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت بادی سفری اینتکس مدل 64126 - DURA BEAM PLUS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت بادی اینتکس کد 64126 از با کیفیت ترین تخت های بادی تولید شده اینتکس با لایه‌های کامفورت است که متناسب با فرم بدن و عضلات کمر ساخته شده و برای تمامی افراد قابل استفاده است. این محصول با رده DURA BEAM PLUS ساخته و عرضه میشود که از الیافی تحت عنوان فایبر تک ساخته شده است . این الیاف باعث میشود تا احساسی مشابه با خوشخواب های فنری داشته باشید محصول مورد نظر مناسب برای استفاده دو فرد با وزن حداکثر 280 کیلوگرم است که برای استفاده در منزل و سفر بسیار مناسب است می‌باشد. طول تخت بادی 203 و عرض آن 152 سانتی متر است تا افراد بتوانند به صورت دو نفری و در حالتی مناسب روی آن دراز بکشند. جنس تخت خواب از PVC با ضخامت مناسب است که سطح رویی آن را روکشی مخمل پوشش داده است. روکش تخت از لغزش آن جلوگیری کرده و در عین حال به راحتی تمیز می‌شود. سطح تخت بادی اینتکس با امواج طولی شکل طراحی شده که این امواج مزیت منحصربه‌فرد خود را دارند. هنگامی که روی تخت بادی دراز می‌کشید به لطف امواج رویی آن، بدن شما بهترین شکل و فرم را به خود گرفته و علاوه بر آن جریان هوا در زیر کمر شما همچنان وجود دارد و مانع از عرق کردن می‌شود. محتوای داخلی تخت خواب بادی دو نفره از نوع الیاف پلی استر هستند که باعث می‌شوند تخت بسیار محکم‌تر و سبک‌تر شود. برای ایجاد ثبات بهتر یک سفت کننده اضافی در پایین تخت تعبیه شده که قابلیت تحمل وزن و فشار محصول را افزایش می‌دهد. از تجهیزات فوق‌العاده مهم و کاربردی تخت بادی اینتکس می‌توان به پمپ برقی آن اشاره نمود. پمپ برقی متصل به بدنه تخت می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد به سرعت بستر خواب خود را باد کرده و علاوه بر آن خاصیت ارتجاعی آن را تنظیم کنید. ولتاژ مصرفی پمپ باد تخت بادی 220 ولت می‌باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری مدل coolbaby خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت : 10 لیتر - همراه کابل برق و کابل شارژر فندکی ماشین - خنک کننده و گرم کننده (هم سرما داره هم گرما) - قابل استفاده در منزل و خودرو (به برق شهری وصل میشن هم به جا فندکی خودرو) - مناسب: مواد خوراکی، آرایشی، و دارو - طراحی منحصر به فرد آینه و لامپ ال ای دی - از گرمایشش برای گرم نگهداشتن غذا میشه استفاده کرد - سرمایش می تواند حدود 25 درجه سانتیگراد پایین بیاید و دمای گرمایش می تواند به حدود 65 درجه سانتیگراد برسد. - شما میتونید این مینی یخچالارو هم تو اتاق خوابتون بذارید برای مواد خوراکی هم برای لوازم پوستی هم میتونید در محل کار یا کارگاه ازش استفاده کنید -

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نگهدارنده آب دیوتر مدل STREAMER THERMO 3L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف کمل بک دیوتر STREAMER THERMO 3L محصول کمپانی مطرح و بزگ Deuter بوده و یک کیف ایده آل جهت حمل و نگهداری کیسه آب یا کمل بک کوهنوردی میباشد ، این کیف مناسب جهت کیسه های آب 3 لیتری بوده و از متریال با کیفیت و مقاوم پلی آمید 210D PA Ripstop ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیف پیک نیک هپی کمپ کد 46825 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول مناسب انواع سفرهایی میباشد که برای حمل وسایلی مثل لوازم و پوشاک با خودرو خود نیاز به کیفی بزرگ و جادار دارید. این محصول که مانع آسیب رسیدن به لوازم و کوله پشتی شود. در 4 طرف دیواره های این کیف بار فوم 20 میلی متر وجود دارد که از ضربه خوردن وسایل هم جلوگیری میکند. هم چنین در 4 طرف این کیف دستگیره هایی وجود دارد که حمل دو نفره را برای شما آسان می کند. در قسمت بیرونی کیف (روی درب) بندهایی تعبیه شده که می توانید لوازم سبک مورد نیازتان روی آن ببندید. دو جیب توری روی بدنه ی اصلی قراردارد که برای لوازم مورد نیازتان طراحی شده است. در داخل این کیف سه عدد دیوایدر یا پارتیشن وجود داردکه فضای داخلی را برای شما سازماندهی میکند، از دیگر ویزگی های این پارتیشن ها متحرک بودن آن هاست که به شما این امکان را میدهد تا بهترین استفاده را از فضای این کیف ببرید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کاناپه بادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
این کیف را دارد. این محصول از پارچه جودون و یک زیپ بزرگ و بسیار با کیفیت طراحی و تولید شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بالش بادی سفری سی تو سامیت مدل Aeros Premium Pillow L کد S2023 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بالش کوله‌پشتی بادی Eros نحوه خواب هزاران نفر را در کوله پشتی یا هنگام سفر تغییر داده است. لوکس، سبک و جمع و جور، دارای یک بافت بیرونی پلی استر 50 بعدی برس خورده فوق العاده نرم و یک مثانه هوای TPU بی صدا و منحنی برای پشتیبانی و راحتی است. تورم، تنظیم و کاهش تورم چند ثانیه طول می کشد، به لطف مینی شیر چند کاره ما که در حال ثبت اختراع است. به علاوه، با استفاده از سیستم منحصربفرد Pillow Lock، بالش را روی تشک خواب خود محکم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مشعل امداد و نجات مدل pchl بسته 5 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مشعل امداد و نجات pchl یک وسیله بسیار کاربردی جهت روشن نمودن فضا و یا اعلام هشدار و علامت در شرایط اضطراری میباشد ، این مشعل در فعالیت های کمپ و کوهنوردی و عملیات امداد و نجات مورد استفاده قرار گرفته و حتی یک وسیله کاربردی جهت نگهداری در خودرو نیز می باشد.مشعل امداد و نجات pchl به مدت ۲۵ دقیقه به صورت پیوسته با قدرت نوری بالا قابل استفاده بوده و در محیط های مسطح و هموار توانایی روشنایی تا ۳ کیلومتر را دارا میباشد. از این مشعل میتوان هم به صورت خوابیده (جهت سطوح سفت مانند آسفالت) و هم به صورت فرو رفته داخل زمین (در زمین های خاکی نرم) استفاده نمود. از ویژگی های حائظ اهمیت در مشعل امداد و نجات pchl مقاوم بودن در برابر رطوبت بوده و میتوان در شرایط بارانی و برفی و در مناطق کوهستانی به راحتی از این وسیله استفاده کرد. مشعل امداد و نجات pchl از وزن سبک در حدود ۲۰۷ گرم و ابعاد کوچک ( ۲۹×۲٫۴ سانتیمتر ) بهره برده است این ویژگی سبب راحتی در حمل و نقل شده و فضای بسیار کمی را داخل انواع کوله پشتی کوهنوردی و مسافرتی اشغال مینماید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل ZGC_T25ST_XL خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

صندلی تخت شو و جمع شو مدل ZGC-T25ST_L , یک صندلی با طراحی خاص و مکانیزم عملکرد مکانیکی میباشد که در کسری از ثانیه میتوان آن به حالتهای مختلف تبدیل نمود و در وضعیت های دلخواه قفل نمود که به صورت جمع شده ابعاد 68x15x98 سانت را اشغال میکند و وضعیت های صندلی و تخت با حفظ فرم ارگونومی بدن را ایحاد نمود . یکی از ویژه گی های این محصول که از محصولات دیگر متمایز کرده نوع پارچه خاص رویه آن میباشد که یک پارچه مش یا توری بافته شده با نخ پلی استر میباشد که مقاوت فوقالعده بالایی در برابر فشار داردو همچنین به علت توری بودن جربان هوا به راحتی رد و بدل شده و تعریق روی آن غیر ممکن میباشد که این پارچه با طنابهای کشی به سازه تمام استیل 304 ضد زنگ بافته شده که یک حالت ارتجاعی بر روی رویه آن ایجاد میشود که همین عامل باعث راحتی فوق العاده در حالت نشسته و خوابیده میشود که برترین حسن آن قابل شستشو بودن و نگهداری در محیط های مرطوب می باشد. از این محصول با توجه به عملکرد ها و ویژه گی های خاصی که دارد میتوان در تمامی شرایط اعم از منزل. سفر. کمپینگ. بیمارستان.دفتر کار و .. که نیاز به نشستن بلند مدت و یا استراحت در همان حالت میباشد را استفاده کرد و به راحتی حمل نمود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز صندلی سفری مدل FB_T22 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول منحصر به فرد یک صندلی تخت شو شش وضعیتی میباشد که میتوان در 3 حالت صندلی و سه حالت تخت به وضعیت دلخواه تبدیل نمود . تشک یا رویه این محصول .پارچه مش پلی استر با مقاوت فوقاللعده بالا میباشد که با طنابهای کشی به شاسی دوخته شده و حالت ارتجاعی که ایجاد میکند سبب جلوگیری از خستگی بدن میشود و با توجه به اینکه پارچه مش هست کاملا ضد تعریق و قابل شستشو میباشد. تحمل وزن محصول کیلوگرم و در حالت جمع شده فضای خیلی کمی را اشغال میکند که این قابلیت باعث حمل راحت و استفاده در تمام مکانهای عمومی و خصوصی را فراهم میکند وزن محصول 5.6 کیلو گرم که فوق العاده سبک و کاربردی کرده. تمام قطعات تولید داخل میباشد. قابلیت های بی نظیر این محصول باعث شده تا بتوان از این محصول در منزل -محل کار- سفر - ساحل- بیمارستان و هتل نیز استفاده کرد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز نظم دهنده سفری مدل 46832 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کیف طبقاتی مواد غذایی کد 46832، یکی از دغدغه های طبیتگردان در سفر در محل کمپ ، ساماندهی مواد غذایی در جایی مطمئن به دور از حشرات و سگ سانان است این محصول از پارچه جودون و لایه ی میانی فوم EVA تولید شده است و دارای 4 طبقه از جنس pvc با روکش پارچه ای است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی مدل 66802 به همراه پتو سفری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه تخت خواب بادی دخترانه از جیر ضد تعریق و جنس دور و سطح زیرین از pvc بوده تا محصول دوام مناسبی داشته باشد. ساخته شده است. پتوی این محصول از پتوی های خوشخواب بوده که توسط یک زیپ به بدنه متصل می شود. برای باد کردن کالا یک پمپ باد سوزنی در بسته بندی قرار داده شده و قابل اتصال به دریچه بادی پستونکی روی بدنه می باشد. یک کوله آبی رنگ با آرم شرکت اینتکس و دسته مشکی رنگ دارد. ساختار داخلی تخت خواب بادی کودک از نوع ساده موازی بوده که در قسمت طولی قرار گرفته است. به این ترتیب حرکت باد در بین لایه ها بهتر انجام شده و سبب شده که باد تمامی قسمت ها یکسان باشد. همچنین، بخش بالایی ارتفاع بیشتری داشته و به عنوان بالش مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار باعث می شود که محیطی نرم و راحت برای خوابیدن کودک فراهم شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت آویز سفری چوبنخ مدل بوهو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت آویز چوبنخ،محصولی کاربردی است که با آن میتوانید حسی متفاوت از آرامش را تجربه کنید با مقاومتی بالا و طراحی زیبا و اصولی که دیزاینی خاص را به محیط شما میدهد مناسب برای سفر و کمپ، تراس،حیاط، باغ و ویلا و نصب در منزل و اتاق میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز توالت فرنگی سفری مدل مدل sfpt-20-0220LSEAFLO خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جدیدترین توالت پرتابل چند منظوره SEAFLO 20L برای استفاده های سیا دکمه فشار دستی در جهت خالی شدن آب حجم مخزن آب تمیز13لیتر حجم مخزن فضولات یا تخلیه 20 لیتر قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم قابلیت استفاده در مسافرت و منزل دارد دارای درب محکم دارای دستگیره برای حمل اسان ازبهترین مواد اولیه و قابلیت شست وشو و استفاده مجدد امکان حمل و نقل در هر جایی مخصوص اتومبیل توالت کویر نوردی توالت قایق و کشتی مناسب برای توالت هواپیمایی طراحی شده جهت توالت صحرایی امکان استفاده در صحرا نوردی امکان حمل همراه خودرو مناسب برای افرود و کسانی که عاشق مسافرت و گشت و گذار هستند مناسب برای سالمندان, معلولین، نگهبانان، فروشندگان و بیماران در بستر قابلیت استفاده در حالت های ایستاده و نشسته در سفر و خودرو قابلیت نصب در صندوق عقب و یا داخل اتومبیل نکته: قسمت فوقانی: مخزن اب توالت بوده که جهت شست وشوی محوطه داخلی توالت استفاده میشود، گنجایش مخزن اب 13 لیتر بوده و برای لبریز نشدن اب هنگام جا به جایی بهتر هست تا لب مخزن اب پر نکنیم. قسمت میانی: درپوش میانی کشویی توالت فرنگی مسافرتی به وسیله دستگیره ای که در جلوی ان تعبیه شده باز و بسته میشود، که خود این درپوش مانع از سرایت بو و بیماریها به خارج از محیط توالت فرنگی میشود. قسمت تحتانی: مخزن نگهدارنده مدفوع و ادرار میباشد که میتواند به میزان 20 لیتر از این فضولات را در خود جمع اوری کند و به وسیله یک دکمه قسمت فوقانی و تحتانی بهم متصل و به وسیله همان دکمه از یکدیگر جدا میشوند.مناسب کمپینگ، قایق سواری، کاروان ها، کابین ها، ، کودکان، خانه، موارد اضطراری و غیره در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال سفری مدل coolbaby خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ظرفیت : 8 لیتر - همراه کابل برق و کابل شارژر فندکی ماشین - خنک کننده و گرم کننده (هم سرما داره هم گرما) - قابل استفاده در منزل و خودرو (به برق شهری وصل میشن هم به جا فندکی خودرو) - مناسب: مواد خوراکی، آرایشی، و دارو - طراحی منحصر به فرد آینه و لامپ ال ای دی - از گرمایشش برای گرم نگهداشتن غذا میشه استفاده کرد - سرمایش می تواند حدود 22 درجه سانتیگراد پایین بیاید و دمای گرمایش می تواند به حدود 65 درجه سانتیگراد برسد. - شما میتونید این مینی یخچالارو هم تو اتاق خوابتون بذارید برای مواد خوراکی هم برای لوازم پوستی هم میتونید در محل کار یا کارگاه ازش استفاده کنید - معمولا لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست در حمام، روی میز آرایش و در یخچال نگهداری می شوند. اما این که بخواهید هر روز چندین بار از اتاق تان سر یخچال بروید می تواند خسته کننده باشد. در این شرایط است که به اهمیت وجود مینی یخچال های لوازم آرایشی در اتاق تان پی می برید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ترامپولین به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت تاشو سفری سافاری مدل Army Cot 101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طول سفرهای طبیعت گردی یک خواب راحت، حال خوش روز بعد سفر را تضمین می کند، خوابیدن بر روی زمین علاوه بر ناهمواری های زمین، مرطوب بودن و دمای زمین، خطرات ناشی از حیوانات را در بر دارد، استفاده از تخت تاشو سفری سافاری مدل Army Cot 101 علاوه بر جای کمی که در قسمت بار خودرو شما اشغال می نماید، یک خواب راحت و آسوده را نیز برای شما به ارمغان می آورد. این محصول از پروفیل های آهنی صنعتی که علاوه بر وزن کم، مقاومت بالایی نیز دارند ساخته شده است، همچنین جنس رویه این تخت از برزنت مقاوم می باشد. به همراه این محصول یک کیف حمل محکم هم ارائه گردیده تا به راحتی آن را جابجا نمائید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جعبه بقا پاوربرلین مدل PB700 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همه ما تجربه کرده ایم که در یک سفر کوتاه یا بلند به ابزارهای مختلفی نیاز پیدا کرده ایم که همراهمان نیست. اگر ما بخواهیم تمام وسایل ضروری را همراه خود داشته باشیم سفر ما بسیار سنگین خواهد بود. یکی از اصلی ترین دغدغه های طبیعت گردی همین است. جعبه PB700 برند پاوربرلین بدون این که بار شما را سنگین کند میتواند دها مشکل شما را در یک سفر حل کند. این کیت 20 پارچه برای 45 استفاده مختلف طراحی شده است و میتواند شما را در مواقع ضروری یاری کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک بادی که بسیار مورد توجه طبیعت گردان قرار گرفته است محصولی بسیار کاربردی با طراحی شش ضلعی مناسب جهت استفاده درکمپینگ، سفر, کوهپیمایی, طبیعت گردی, چادر, آفرود, ساحل دریا, کویر و ... می باشد که راحتی و آسایش فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد . این تشک دارای بالش و با ساختاری از جنس TPU ، دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر نفوذ آب، سایش و فشار می باشد و همچنین تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند . از ویژگی های منحصر به فرد این تشک عدم نیاز به پمپ باد و تلمبه می باشد و به وسیله ی فشار پا باد میشود . در کناره های تشک دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها میتوان تشک ها را به هم متصل نمود .طراحی شش ضلعی این تشک باعث میشود تا هوا به صورت یکسان در داخل تشک پخش شود و هنگام غلت زدن یا نشستن دچار فرورفتگی یا بیرون زدگی نشود . این محصول دارای یک کیف بوده که پس از تخلیه باد در حجم کوچکی جمع شده و در داخل آن قرار می گیرد که علاوه بر بسته بندی و حمل آسان آن سبب محافظت از تشک نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تخت بادی کودک اینتکس مدل 66810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تخت بادی کودک محصولی از شرکت اینتکس می باشد که با رنگ جدید و کیفیت بالاتر نسبت به قبل تولید شده است. این تخت بادی دارای روکش مخمل لطیف و پمپ باد دستی دوبل مخصوص و برچسب تعمیرات و کیف حمل و نگهداری می باشد . از این تخت بادی می توان برای خوابیدن کودکان تا 8 سال استفاده کرد . از آنجایی که این محصول از دو تکه تشکیل شده است به شما عزیزان امکان می دهد تا بصورت دو منظوره از این تخت استفاده نمایید. شرکت اینتکس یک تشک بادی مجزا درون بسته بندی قرار داده که میتوانید در هنگام خواب درون تخت قرار دهید و در هنگامی که کودک می خواهد بازی کند می توانید تشک را برداشته و از تختخواب بعنوان فضایی محصور و برای بازی کودکان استفاده کرد. از دیگر محاسن آن می توان به لبه بادی آن اشاره کرد که مانع خروج کودکانی می شود که در خواب غلت می زنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی مدل ماشین کد 111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی مدل ماشین کد 111، تشک‌ مخصوصی است که متناسب با نوع ماشین شما در داخل اتاق خودرو قرار گرفته و سطح راحت و همواری را برای خواب فراهم می‌کند. انتخاب بسیاری از افراد برای سفرهای کوتاه کمپینگ و خوابیدن در تشک بادی است که برای جلوگیری از هزینه¬های اضافی و لذت بردن از طبیعت و فضای بیرونی است. اما خوابیدن در ماشین به تنهایی نیز می‌تواند چالش‌هایی مثل پیدا کردن یک موقعیت راحت برای خواب، گرم یا خنک ماندن و ناراحتی‌های بدنی ایجاد کند. پس راه حل همه این موارد، خرید تشک‌های بادی ماشین متناسب با نوع وسیله نقلیه شماست. تشک بادی مدل ماشین کد 111 به صورت یک مستطیل با طول 145 و عرض 94 سانتی متر طراحی شده است که با به کارگیری تمامی فضای عقبی خودرو، سطحی جادار برای قرارگیری دو فرد بزرگسال به صورت همزمان فراهم می‌آورد. این محصول مجهز به پایه‌های بادی است که قسمت خالی پشت صندلی‌های جلویی را پر می‌کنند و سطحی هم ارتفاع و یکپارچه با صندلی عقب برای قرارگیری تشک به ارمغان می‌آورند. به لحاظ راحتی می‌توان بیان داشت که: سطح تشک دارای شیارهایی طولی بر روی خود بوده که حالتی مواج گونه به آن بخشیده‌اند، بنابراین تشک بادی حالتی طبی داشته و بدن را هنگام خواب در حالتی امن و راحت قرار می‌دهد به گونه‌ای که پس از گذشت ساعت‌ها هیچ گونه احساس خستگی نخواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخ خشک سفری مدل Khul Akku آلمانی 1050 گرمی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخ خشک سفری Kuhl Akku 1050 گرمی تولیدی بسیار با کیفیت از کشور آلمان است که در سفرها ، کمپینگ ها و حمل نقل مواد غذایی و دارویی بسیار کاربرد دارد. این وسیله در طول 8 ساعت در دمای منفی 18 درجه یخ زده و بسته به محفظه عایق و تعداد مورد استفاده می توانند تا حداکثر 48 ساعت سرمای خود را حفظ نماید. توجه داشته باشید که عوامل مختلفی از جمله حجم و دمای محفظه نگهداری، حجم و دمای مواد در حال حمل، کیفیت عایق محفظه حمل از جمله موارد مهم و تاثیر گذار در عملکرد این یخ خشک است. در دمای معمولی و فضای باز این آیس پک مانند آب یخ زده عمل کرده و بیش از آن ماندگاری سرمایی دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک بادی پاویلو مدل تری تک کد 67603 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تری تک کد 67603 یک محصول کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) است. بست وی محصولات کمپینگ خود را با برند «پاویلو» (Pavillo) به بازار عرضه می کند. تشک بادی یک نفره پاویلو مدل «تری تک» (Tritech) دارای وزن 2.9 کیلوگرم است و گزینه ای عالی برای سفر و کمپینگ و ماجراجویی در طبیعت محسوب می شود. البته از تشک بادی پاویلو علاوه بر فضای باز و خارج از منزل، در داخل خانه نیز در زمان هایی که برای مهمانان بخواهیم جای خوابی فراهم کنیم، استفاده می شود. حسن این تشک یک نفره این است که پس از استفاده، به راحتی می توان دوباره آن را جمع نمود و در کمد گذاشت و اینگونه از نگهداری تشک های پنبه ای و فومی معمولی و اشغال بیش از حد فضای کمد بی نیاز شد. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 227 کیلوگرم و با عرض 99 سانتی متر برای استفاده ی یک نفر کاملا مناسب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5901 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز غذاخوری برای محیط ها و آشپزخانه های کوچک می باشد و با توجه به تاشو بودن آنها می توان به وقت عدم نیاز در کمتر از 10 ثانیه جمع و پهن شود و نیاز به جای غذاخوری و سختی جمع و پهن کردن سفره را مرتفع می کند و بسیار نرم و راحت و پر کاربرد می باشد. اندازه صفحه میز 80x80 سانتیمتر می باشد. طراحی پایه ی این میز بسیار خاص و مخصوص برند میزیمو می باشد و سطح کاملا صافی را در 2 ارتفاع ارائه می دهد. این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 74 تا 76 سانتیمتر نسبت به ارتفاع دلخواه می باشد و در هر دو حالت ارتفاع، سطح صافی را ارائه می دهد. پایه های این میز و صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست و تا 100 کیلو گرم و کمی بالاتر وزن تحمل می کند. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. موارد استفاده این میز، تحریر، مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز مدرسه، غذاخوری دو نفره می باشد. صندلی ها در کفی و پشتی دارای ابر داخلی به ضخامت یک سانتیمتر و نرم می باشد و روکش صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده است. این محصول با برند میزیمو و مستقیما توسط تولید کننده ارائه و به فروش می رسد. فروش کالاهای متفرقه و بدون نام تجاری میزیمو ممنوع می باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید لوازم تناسب اندام تی آر ایکس به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری کد 60 مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز و صندلی تاشو و تنظیم شو سفری کد 60 یکی از پرطرفدارترین میز و صندلی های سفری موجود در بازار است که علاوه بر تاشو بودن ، قابلیت تنظیم شدن هم را هم دارد که در 4 درجه قابل تنظیم است و قابلیت جمع شدن را نیز دارد که به شما این اجازه را می دهد که در سفر همراه خود داشته باشید . جنس میز از فلز مقاوم است و صفحه از ملامینه ضدخش می باشد ، صندلی ها تاشو هستند و سبک می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MC666 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM مدل MC666 وسیله ارتباطی مناسب جهت هتلها، بیمارستانها، پارکینگهای طبقاتی، رستورانها، تالارها، مجتمع های تفریحی و توریستی، هایپر مارکتها، کارخانجات، کارگاه های تولیدی، پروژه های عمرانی، ساختمانی و راه سازی، ارتباط پرسنل تاور کرین و ریگرها، ارتباط در مسافرت و رفتن به کوه، جنگل، اسکی، تورهای تفریحی، طبیعت گردی و Off road و همچنین مصارف شخصی می باشد. این بیسیم ها دارای تأییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شماره 100/76660 بوده و جهت استفاده نیاز به اخذ مجوز نمی باشد.انجام مکالمه آسان و صد در صد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی ونداشتن هزینه مکالمه و بدون دردسرهای تلفنهای همراه از قبیل عدم آنتن دهی، پرداخت هزینه و... با استفاده از بیسیم های واکی تاکی موتوکام مدل MC666 امکان پذیر است.همچنین قابلیت شارژ باتری توسط کابل Mini USB یکی از مزایای ویژه این محصول می باشد.این محصول به صورت تک عرضه می شود و برای استفاده از آن باید حداقل دو دستگاه سفارش داده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد 5302 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این میز غذاخوری برای محیط ها و آشپزخانه های کوچک می باشد و با توجه به تاشو بودن آنها می توان به وقت عدم نیاز در کمتر از 10 ثانیه جمع و پهن شود و نیاز به جای غذاخوری و سختی جمع و پهن کردن سفره را مرتفع می کند و بسیار نرم و راحت و پر کاربرد می باشد. اندازه صفحه میز 80x80 سانتیمتر می باشد. طراحی پایه ی این میز بسیار خاص و مخصوص برند میزیمو می باشد و سطح کاملا صافی را در 2 ارتفاع ارائه می دهد. این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 74 تا 76 سانتیمتر نسبت به ارتفاع دلخواه می باشد و در هر دو حالت ارتفاع، سطح صافی را ارائه می دهد. پایه های این میز و صندلی از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست و تا 100 کیلو گرم و کمی بالاتر وزن تحمل می کند. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد. ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم نیاز است. موارد استفاده این میز، تحریر، مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، میز مدرسه، غذاخوری چهار نفره می باشد. صندلی ها در کفی و پشتی دارای ابر داخلی به ضخامت یک سانتیمتر و نرم می باشد و روکش صندلی ها از چرم مصنوعی ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند یک دو سه کد 01 سایز 200×190 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

معمولا با گرم شدن هوا علاوه بر مطلوب شدن دمای هوا، امکان شرایط مناسبی برای حشرات به وجود می‌آید. همانطور که می‌دانید بدترین نوع حشره پشه بوده و نیش آن‌ها بسیار زننده و باعث ایجاد قرمزی، تورم و حتی خارش در ناحیه‌ی پوست کاربر می‌شود. یکی از گزینه‌های مناسب برای فرار از این نوع حشرات موذی استفاده از پشه بند در هنگام خواب و بیداری است. پشه‌بندها معمولا در انواع مختلفی از طرح، مدل و ابعاد ساخته و در بازار عرضه می‌شوند. پشه‌بند یک دو سه در سایز 200 × 190 سانتی‌متر در یک کاور قرار دارد. این محصول از پایه‌های فلزی، تور و پارچه ساخته می‌شوند. طراحی ارگونومیکی این پشه‌بند به گونه‌ای بوده که می‌توانید روی تشک‌های دو نفره به خوبی آن را باز کرده و استفاده کنید. نصب آسان، کاور جهت حمل آسان و قابلیت تنظیم عرض از ویژگی‌های بارز این محصول است. عرض این پشه بند قابل تنظیم بوده و از 135 تا 190 سانتی‌متر قابل تغییر است.

پشه بند یک دو سه کد 01

پشه‌بند توری در فصول گرما و زمان‌هایی که کمتر نیاز به چادر مسافرتی احساس می‌شود می‌تواند نقش اصلی را ایفا کند. پشه‌بند دقیقاً مشابه یک چادر مسافرتی کامل است و تفاوت‌های کوچکی نیز دارد. یک پشه‌بند با توجه به دارا بودن دیواره‌های توری شکل می‌تواند جریان هوا را به‌صورت کامل انتقال داده و همچنین از ورود حشرات نیز جلوگیری کند. این نوع ساختار برای استفاده در مناطق شرجی که مملو از حشرات است می‌تواند کاملاً مفید واقع شود و با توجه به گرمای هوا در فصول اولیه سال به‌ویژه تابستان باعث می‌شود که تجربه بسیار خوب و لذت بخشی به شخص یا اشخاص استفاده‌کننده از پشه‌بند منتقل شود.  پشه‌بندها معمولا در انواع مختلفی از طرح، مدل و ابعاد ساخته و در بازار عرضه می‌شوند. پشه‌بند یک دو سه در سایز 200 × 190 سانتی‌متر یک انتخاب بسیار مناسب است. این محصول از پایه‌های فلزی، تور و پارچه ساخته می‌شوند.

مشخصات ظاهری

    بخش اصلی بدنه پشه بند یک دو سه کد 01 از لایه‌های ضخیم توری شکل ساخته‌شده است که مانند بسیاری از توری‌های مورداستفاده در پنجره‌ها و ... دچار پوسیدگی نمی‌شود و طول عمر بسیار بالایی نیز دارد. تمامی قسمت‌های بدنه از جنس توری است. پشه بند یک دو سه کد 01 دارای کیفیت کلی عالی است. همچنین ابعاد این محصول ۲0۰ سانتی‌متر طول و 190 سانتی‌متر در عرض است و با توجه به ارتفاع یک متر آن برای تشک‌های دو نفره مناسب است. این محصول به سادگی جمع می‌شود و درون یک کاور قرار می‌گیرد. ازاین‌رو می‌توان آن‌ها را به‌سادگی حمل کرده و در صورت نیاز آن را با سرعت‌بالا نصب و راه‌اندازی کنید. این محصول علاوه بر استفاده خانگی یکی از لوازم اصلی و فوق‌العاده شما در مسافرت است.  

ناگفته نماند که ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پشه بند مدل 01 سایز 400x300 سانتی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این پشه بند با ابعادی بزرگ قابل استفاده در محوطه های باز، بخصوص در فصل گرما می باشد. تور با کیفیت استفاده شده در این پشه بند اجازه ی ورود ریزترین حشرات را نیز به فضای داخل نداده و می تواند استراحت آرامی را برای شما رقم بزند. مواد اولیه از تولید کنندگان دست اول تهیه شده است و به همین دلیل این محصول نسبت به محصولات مشابه دارای قیمت به مراتب پایین تری می باشد. دوخت تمیز، قابلیت شستشو و همچنین حمل آسان از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. در چهار طرف این محصول 4 قلاب تعبیه شده است که امکان باز کردن پشه بند در محیط باز را فراهم می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چشم بند طرح خرگوش کد 07 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آیا شما سخت می خوابید و خوابتان کم است، برای خواب بهتر می بایست سبک زندگیتان را تغییر دهید. یکی از آسان ترین راهها استفاده از چشم بند در هنگام خواب است . این ساده ترین کاری است که برای کمک به خودتان و حفظ سلامتی تان میتوانید انجام دهید. خواب نقش موثری در حفظ سلامتی شما دارد که با این راهکار ساده میتوانید بزرگترین کمک را به خودتان بکنید.شروع هر سفری با حرکت به سمت مقصد شروع می‌شود و هر کسی بسته به شرایطی که دارد از یکی از وسایل حمل نقل شامل، هواپیما، قطار، اتوبوس و ... استفاده می‌کند. بسیاری از مردم در زمان سفر به دلیل طولانی بودن مسیر و یا خستگی نیاز به خواب پیدا می‌کنند. در چنین موقعیتی محصولی مانند چشم‌بند خواب بسیار کارآمد ظاهر خواهد شد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ساک پیک نیک مدل جاجیم بافت تیدا مجموعه 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساک پیک نیک یکی از کالاهای ضروری در گردش است. علاوه بر کارایی و استحکام،زیبایی ساک پیک نیک نیز اهمیت فراوانی دارد.این محصول از متریال سه لایه مرغوب با پوشش بیرونی جاجیم سنتی و همچنین با برخورداری از طراحی خاص،علاوه بر استحکام،دارای ظاهری زیبا و دلنشین است. کاربردها:از این ساک می توان در حمل وسایل پیک نیک و گردش مسافرت و نیز خریدهای روزانه استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا