زیبایی و سلامت

نکات مهم خرید مسواک برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مسواک برقی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

مسواک زدن و شیوه درست استفاده از آن بسیار مهم و قابل توجه است که این امر با خرید محصولی مانند مسواک برقی امکان پذیر می باشد. بسیاری از افراد برخی اوقات به دلیل تنبلی و یا آگاه نبودن از شیوه درست مسواک زدن به بیماری های مربوط به بهداشت دهان و دندان ملنند پوسیدگی، التهاب لثه، ایجاد پلاک های دندانی و … مبتلا می شوند. در حالی که با خرید مسواک برقی و استفاده از آن می توانند از این امر جلوگیری کنند. هم چنین با توجه به این که روش درست مسواک زدن برای برخی افراد مانند کودکان اندکی دشوار است، مسواک هایی به بازار عرضه شده که به افراد و خصوصا کودکان این امکان را می دهد که به راحتی هر چه تمام تر مسواک زده و از بیماری های احتمالی مربوط به لثه و دندان جلوگیری کنند. برای آشنایی بیشتر با این وسیله ادامه مقاله راهنمای خرید مسواک‌برقی را در این نکته خرید مطالعه و همراهیمان نمائید.

دندانپزشکان توصیه می کنند که یکی از بهترین راه‌های بهبود سلامت دهان و دندان استفاده از مسواک برقی است. اصلی ترین بخش انتخاب بهترین مسواک برقی آشنایی با تکنولوژی و امکانات موجود در آن می باشد. وقتی صحبت از انتخاب مسواک برقی به میان می‌آید فاکتور مهم، درجه تمیزی است. با توجه به اینکه مسواک‌های برقی تمیزی و کارکرد بهتری از مسواک‌های معمولی دارند، اما به یاد داشته باشید که برخی مسواک‌های برقی هم از لحاظ تکنولوژی جلوتر از بقیه مسواک های برقی می باشند.

اهمیت استفاده از مسواک برقی

اگر تمایل دارید دندان هایتان به بهترین نحو ممکن تمیز شود و از سفیدی و تمیزی آن لذت ببرید، به طور حتم استفاده از مسواک برقی به شما پیشنهاد می شود.

تمامی افرادی که از مسواک برقی ها استفاده کرده اند، از کیفیت آن راضی بوده و این را فروش بالای این محصول به ما می گوید.

مزایای استفاده از مسواک برقی

  • در صورت فشار یا سرعت زیاد هشدار می دهند.
  • مورد تائید دندان پزشکان است.
  • سبب کاهش تورم لثه ، کاهش حساسیت دندانی، پاک شدن پلاک ها می شود.
  • قدرت زیادی دارند، اما به مینای دندان آسیب نمی رسانند.
  • مجهز به زمان سنج می باشند.
  • پشت دندان ها را آسان تر تمیز می کنند.
  • برای افراد مسن یا بیمار مناسب هستند.
  •  لکه های ایجاد شده ناشی از سیگار، قهوه، چای و … را از بین می برند.
  • مسواک برقی برای افرادی که ارتودنسی کرده اند بسیار کاربردی است.
  • هنگام تعویض ضایعات کمتری دارند.

معایب استفاده از مسواک برقی

  • مسواک برقی نسبت به نمونه های معمولی گران تر است.
  • یافتن سر مناسب مسواک برقی ممکن است همیشه آسان یا راحت نباشد.
  • همه احساس لرزش را دوست ندارند.
  • مسواک های برقی بزاق بیشتری را در دهان ایجاد می کنند.

انواع مسواک برقی

به طور کلی مسواک های برقی یا با باتری کار می کنند ( این نوع مسواک ها قابل حمل و ارزان بوده اما عمر کوتاهی دارند ). یا اینکه قابل شارژ هستند ( این مسواک ها با باتری قابل شارژ کار می کنند و یک سر چرخنده مجزا و سنسور حساس به فشار دارند، که به صورت لرزشی یا جلو و عقب کار می کند ). با آشنایی بیشتر و اطلاع از انواع اینگونه مسواک ها می توانید نسبت به نوع نیاز شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمائید.

مسواک های سونیک: این نوع مسواک ها دارای قابلیت شارژ بوده و سری های متنوعی البته با قیمت بالا دارند.

مسواک های چرخشی: سری این مسواک ها قابلیت چرخش یک دور کامل را دارد.

مسواک های لغزشی: این مسواک ها دارای سر کوچک و غیر قابل چرخش بوده که در جای خود حرکت می کند. عملکرد مسواک های لغزشی به این نحو است که به صورت نقطه ای، جرم های یک ناحیه از دندان را تمیز می کنند.

مسواک های جهنده: سر این مسواک ها عقب و جلو حرکت کرده و می چرخند. بنابراین اگر چیزی لابه لای دندان هایتان گیر کرده، مسواک های جهنده قابلیت بیرون آوردن آن را دارند.

مسواک های دوسره: این نوع مسواک های برقی دو سر قابل تعویض دارند. یکی به جلو و عقب حرکت کرده و دیگری در جای خود می لغزد.

نکات مهم هنگام خرید مسواک برقی

پیش از خرید این محصول باید برخی موارد را مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید بهترین و هوشمندانه ترین خرید را داشته باشید. مانند:

حالت تمیزکنندگی: برخی از مسواک های برقی فقط برای استفاده روزمره مناسب بوده و عملکرد مسواک های معمولی یا دستی را دارند. اما بعضی دیگر علاوه بر این مورد، حالت جرم گیری و سفیدکنندگی دندان را هم دارا می باشند.

نوع حرکت سر مسواک: همانگونه که در بالا اشاره شد، سری مسواک های برقی در اشکال متنوعی کار می کنند. با توجه به سلیقه شخصی خود نمونه برتر را انتخاب نمائید.

تایمر داخلی: اغلب مسواک های برقی مجهز به سیستم تایمر داخلی می باشند. به این معنا که مدت استاندارد استفاده از دستگاه که ۲ دقیقه است را به شما یادآوری می کند

تعداد سَری های جایگزین: با وجود سری های متنوع در این وسیله می توانید مشکلات دهان و دندان خود را به بهترین شکل برطرف کنید. برای مثال یک سری آن برای سفیدکنندگی است و سری دیگر آن هم مناسب شست و شوی زبان است.

قابلیت تعویض سری مسواک: محصولاتی که سر آنها قابل تعویض است، هم کارایی بالاتری داشته و هم از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه هستند. زیرا تمامی اعضای خانواده می تواند از آن استفاده کند. پس حتما به قابلیت تعویض سر مسواک توجه نمائید.

میزان شارژدهی باتری: به هر میزانی که مسواک برقی قابلیت شارژدهی بیشتر باشد، مطمئنا بهتر است.

نوع باتری: نوع باتری یک مسواک برقی میتواند شارژی و غیر شارژی باشد و هر دوی این دو مورد یک کار را انجام می دهند ولی باتری های شارژی صرفه اقتصادی بالاتری دارند و نمونه غیر شارژی برای مسافرت ها بسیار ایده ال هستند.

نوع طراحی بدنه: اگر دسته مسواک برقی که خریداری می کنید، طراحی نامناسبی داشته باشد، این موضوع بعد از مدتی کوتاه باعث خستگی مچ دست شما خواهد شد.

درپوش: اغلب افراد به بهانه این که این درپوش در همان هفته اول امکان دارد که گم شود، این معیار مهم را در خرید مسواک برقی نادیده می گیرند. ولی باید درنظر داشته باشید که درپوش مسواک می تواند برس آن را در برابر آلودگی های محیط دستشویی محافظت کند.

بهترین برند مسواک برقی: یقینا برندهای مهتبر و شناخته شده محصولات با کیفیت و مرغوب تری را روانه بازار می کنند. بنابراین حتی با صرف هزینه بیشتر سعی کنید برند معروف را ملاک خرید خود قرار دهید.

نحوه استفاده از مسواک برقی

همانند مسواک معمولی نحوه استفاده از نمونه برقی آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای انجام درست این عمل باید تمام دندان‌ها را در نظر گرفت. دندان‌های بالا سمت چپ، بالا سمت راست، پایین سمت چپ و پایین سمت راست و در ضمن دندان‌های جلوی قسمت بالا و پایین را نیز به یاد داشته باشید. کل مدت زمانی که برای مسواک زدن دندان‌های بالا و پایین صرف می‌کنید حداقل باید 2 دقیقه باشد.

همچنین نحوه نگه داشتن سر مسواک بسیار مهم است. سر مسواک برقی خود را با زاویه 45 درجه نسبت به خط لثه قرار داده و اطمینان حاصل نمائید که پرزهای مسواک با سطح دندان و خط لثه در تماس باشند. با مسواک برقی روی تک تک دندان‌ها رفته و خوب مسواک بزنید. لابلای دندان‌ها را فراموش نکنید. با استفاده از پرزهای مسواک به خوبی می‌توانید بین دندان‌ها را تمیز کنید.

نکته: دقت کنید که در استفاده از مسواک برقی به هیچ وجه لازم نیست تا روی دندان‌ها و لثه فشار وارد کنید. مسواک‌های برقی با حرکت آسان و سرعت بالا و منظمی که دارند به راحتی توانایی پاک کردن جرم ها را دارند.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید مسواک برقی گفته شد، می توانید مسواک مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مسواک برقی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی گرین لاین مدل Sensetive Zahn خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی گرین لاین مدل Electric Toothbrush یک مسواک برقی ضد آب و شارژی از برند با اصالت گرین است که با استفاده از تکنولوژی Sonic و در 5 مود مختلف دندان های شما را به بهترین شکل تمیز میکند . این مسواک شارژی از کیفیت بالایی برخوردار است که می توانید به راحتی سری آن را زیر آب بگیرید و شستشو دهید . زمان مسواک زدن با این محصول 2 دقیقه می باشد و با داشتن وزن تنها 80 گرم باعث میشود که دستان شما هنگام مسواک زدن خسته نشود . داخل بسته بندی این محصول 4 سری وجود دارد که میتوانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمایید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی کودک اورال-بی مدل STAR WARS D12 به همراه سری یدکی مجموعه 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با مسواک برقی Oral-B Kids برای کودکان 3 سال به بالا، کودکان می توانند با جنگ ستارگان سرگرم شوند و از تمیز کردن ملایم و موثر مسواک توصیه شده توسط دندانپزشک Oral-B بهره مند شوند. این برس با حالت حساس منحصر به فرد و مناسب برای کودکان، دندان های کودکان را به آرامی تمیز می کند. نسبت به مسواک دستی معمولی پلاک بیشتری را از بین می برد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی مدل PRO CROSS ACTION بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برس یدک مسواک برقی Oral-B Pro CrossAction : سر یدک مسواک برقی Oral-B Pro Cross Action دارای بیش از 2200 برس در یک زاویه عالی طراحی شده است که تا 100٪ پلاک دندان و باکتری های بیشتری را برای داشتن دندان های تمیزتر و لثه های سالم تر در مقایسه با مسواک دستی از بین می برد. سر برس های Oral-B اصلی با موهای جدید X شکل طراحی شده اند که در مکان هایی که موهای گرد به آن دسترسی ندارند تمیز می شوند. به لطف نشانگر استفاده روی سر برس از رنگ سبز به زرد تغییر می کنند تا به شما نشان دهد که چه زمانی باید آن را تعویض کنید تا عملکرد تمیز کنندگی 100٪ حفظ شود. برس یدک مسواک برقی Oral-B Pro CrossAction مناسب برای تمامی مسواک های شارژی Oral-B است به جز مسواک های Pulsonic و iO. مسواک های برقی Oral-B پر استفاده ترین برند مسواک توسط دندانپزشکان در سراسر جهان با نتایج بالینی ثابت شده است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی آکواسونیک مدل Ultra Whitening خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی Aquasonic Black Series یک محصول بسیار محبوب و کارآمد در بازار مسواک‌های برقی است. این محصول با طراحی زیبا و نفیس، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مجهز شده است که به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. این محصول دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با چرخش 40000 دور در دقیقه توان بالایی را برای از بین بردن پلاک ها و جرم دندان ها تولید میکند و این ویژگی سفیدی دندان های شما را به ارمغان خواهد آورد. همچنین این محصول دارای شارژر وایرلس میباشد و از طریق استند شارژ تعبیه شده درون جعبه محصول به راحتی قابل شارژ میباشد. بدنه و سری های این دستگاه به شکل کاملا ارگونومیک طراحی و تولید شده است . همچنین این محصول دارای گواهینامه IPX7 میباشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. مسواک برقی Aquasonic Black Series دارای چندین ویژگی مهم است که عبارتند از: 1. تکنولوژی شارژ سریع: با شارژ کردن مسواک برقی Aquasonic Black Series به مدت حداکثر 4 ساعت ، شما می‌توانید از آن به مدت 45 روز متوالی استفاده کنید. 2.قابل استفاده در 4 حالت : این مسواک برقی دارای چهار حالت مسواک زنی است که شامل حالت‌های تمیزی عمیق، لثه های حساس ، حالت ماساژ و جرم گیری معمولی است. 3. دارای 8 سر ی مسواک : این مسواک برقی Aquasonic Black Series به 8 سری مسواک مجهز شده است که شامل 4 سری معمولی و 4 سری سخت است. 4. صفحه نمایش LED: این مسواک برقی دارای صفحه نمایش LED است که شامل نمایشگر باتری، حالت مسواک زنی و زمان مسواک زنی است. 5. دارای کیف حمل مسافرتی به طور خلاصه ، مسواک برقی Aquasonic Black Series یک محصول بسیار کارآمد و با کیفیت است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید و به بهداشت دهان و دندان‌هایتان توجه کنید. همچنین، طراحی زیبا و نفیس آن، آن را به یک محصول جذاب و لوکس تبدیل کرده است که می‌تواند به عنوان یک هدیه عالی برای عزیزان شما نیز استفاده شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی آکواسونیک مدل Plus به همراه سری یدک بسته 6 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی Aquasonic Black Series Plus یک محصول بسیار محبوب و کارآمد در بازار مسواک‌های برقی است. این محصول با طراحی زیبا و نفیس، بسیار جذاب به نظر می‌رسد و به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مجهز شده است که به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید. همچنین در نظر داشته باشید که بدنه و سری های این دستگاه به شکل کاملا ارگونومیک طراحی و تولید شده است . همچنین این محصول دارای گواهینامه IPX7 میباشد و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. مسواک برقی Aquasonic Black Series Plus دارای چندین ویژگی مهم است که عبارتند از: 1.شارژر وایرلس منحصر به فرد : همراه این مسواک برقی یک لیوان مخصوص وجود دارد که قابلیت وایرلس شارژ را داراست و شما میتوانید پس از اتمام کار خود ، با قرار دادن مسواک درون این لیوان به صورت وایرلس مسواک خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است که همزمان میتوانید درون این لیوان را از آب پر کنید و برای شستشوی دهان خود از آن استفاده کنید. این تکنولوژی که شما را بسیار متمایز میکند ، برای اولین بار در مسواک برقی Aquasonic black series plus اجرا شده است. این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی می باشد و لذت استفاده شما از این محصول را دو چندان خواهد کرد. 2.تکنولوژی شارژ سریع: این محصول دارای ظرفیت باتری بالایی میباشد. با شارژ کردن مسواک برقی Aquasonic Black Series Plus به صورت کامل ، شما می‌توانید از آن به مدت 30 روز متوالی (دو بار استفاده در روز) استفاده کنید. 3.قابل استفاده در 4 حالت : این مسواک برقی دارای چهار حالت مسواک زنی است که شامل حالت‌های تمیزی عمیق، لثه های حساس ، حالت ماساژ و جرم گیری معمولی است. 4.دارای 6 سری مسواک پروفلکس: این مسواک برقی Aquasonic Black Series Plus به 6 عدد سری مسواک پروفلکس به همراه درپوش مجهز شده است. 5.صفحه نمایش LED: این مسواک برقی دارای صفحه نمایش LED است که شامل نمایشگر باتری، حالت مسواک زنی و زمان مسواک زنی است. 6.تایمر هوشمند برای کنترل زمان استاندارد برای مسواک زدن در حالت های مختلف در نهایت باید اشاره کرد که این محصول دارای تاییدیه انجمن دندانپزشکی آمریکا ( ADA ) می باشد و شما بدون نگرانی بابت آسیب به لثه و دندان هایتان میتوانید از این مسواک استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید ماشین اصلاح به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 100 Sensi UltraThin Fenerbahce خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 100 Sensi UltraThin، در مقایسه با مسواک‌های معمولی پلاک و باکتری بیشتری را تمیز می‌کند و قدرت تمیزکنندگی دو بعدی دندان‌ها را دارد. این مسواک با حرکات لرزشی و چرخشی، باقی‌مانده مواد غذایی فواصل میان دندان‌ها را عمیقا پاک می‌کند و از این طریق مانع پوسیدگی و خرابی زود هنگام دندان‌ها می‌شود. بدنه مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 100 Sensi UltraThin، دارای تایمر هشداردهنده 2 دقیقه‌ای است و مدت زمان مناسب برای مسواک زدن دندان‌ها را مشخص می‌کند. به علاوه هر 30 ثانیه یک بار با حرکات لرزشی، هشدار می‌دهد تا به سمت دندان بعدی بروید و از این طریق از التهابات لثه و بیش از حد تمیز کردن دندان‌ها جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای خوب این محصول می‌توان به طراحی ارگونومیک بدنه اشاره کرد که در حین پاکسازی دندان‌ها از اذیت و خسته شدن دست جلوگیری می‌کند. این مسواک بدنه ضد آب دارد و با تمام سری‌های یدک اورال-بی سازگار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل 7000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

محصول معرفی شده مسواک برقی شارژی بلوث دار ، مدل (Oral-B WHITE 7000 / SmartSeries / d36.535.6x / type3757 ) ی باشد . این مسواک دارای 6 عملکرد از جمله‌: شستشوی روزانه، قدرت پاک کنندگی بالا، سفید کننده دندان، ماساژ دهنده لثه، مناسب برای لثه‌های حساس و تمیز کننده زبان می‌باشد. همچنین دارای سنسور فشار است که در هنگام مسواک زدن از فشار بیش از حد دست بر روی دندان ها جلوگیری می‌کند. این مسواک با تکنولوژی جدیدی ساخته شده و بدنه آن از جنس سیلیکون بوده که برای مسافرت کردن براحتی قابل حمل است. همچنین بنا بر ادعای کمپانی سازنده ، دندانپزشکان این مسواک را با این برند جهانی توصیه می‌کنند . ارتباط بلوتوث این امکان را به شما می دهد تا دستگاه با تلفن همراه شما ارتباط برقرار کند تا در مورد عادات مسواک زدن به شما در زمان واقعی بازخورد دهد. این مسواک طوری طراحی شده که هر دندان را با موهای زاویه دار 16 درجه احاطه کرده ، و عمل تمیز کردن سه بعدی کثیفی های روی دندان را انجام دهد.این نکته حائز اهمیت است که اگر خیلی از مسواک استفاده کنید ، حسگر فشار روی آن روشن می شود تا از مسواک زدن بیش از حد مضر جلوگیری کند .یک تایمر هراه دستگاه وجود دارد که به شما کمک می کند تا 2 دقیقه مسواک بزنید. مهر و موم ها و واشرهای طراحی شده ، Oral-B 7000 را ، در برابر فشار 500 میلی بار تحمل آب نگه می دارند.هنگامی که زمان تعویض سر برسش فرا می رسد به طور خودکار اطلاع می دهد تا هرگز تمام نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل SMART 4 4000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال بی مدل اسمارت 4 از سری تولیدات هوشمند این شرکت که به فناوری بلوتوث مجهز شده و به اپلیکشین خود وصل میشود تا با هدایت شما تجربه ی بهتری از مسواک زدن را به شما بدهد. این مدل دارای دو سری از نوع Cross Action می باشد که به همراه یک عدد استند شارژ حرفه ای که دو عدد سری نیز روی آن قرار میگیرد عرضه میشود. این مدل دارای سنسور فشار و هشدار تمام شدن باتری می باشد که چراغ تعبیه شده روی آن نمایان می گردد. سه مدل مسواک روزانه، تمیزکنندگی قوی و سفید کننده این مدل با سر مسواک های جایگزین زیر سازگار است: Cross Action، 3D White، Sensi Ultrathin، Sensitive Clean، Precision Clean، Floss Action، Tri Zone، Dual Clean، Power Tip، Ortho Care همچنین این مسواک سری برق 2 شاخه انگلستان را دارد که به همراه تبدیل برق ارائه می گردد.این مسواک ساخت کشور آلمان به همراه 2 شاخه انگلیسی می باشد که به همراه تبدیل ارائه می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی آکواسونیک مدل Vibe خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی Aquasonic Vibe یک محصول با کیفیت و پیشرفته در زمینه بهداشت دهان و دندان است. این مسواک برقی دارای برس‌هایی نرم و قابل تنظیم بوده که به راحتی با دندان‌های شما سازگاری پیدا میکنند و تمیزی بهتری را برای شما فراهم می‌کنند. این مسواک برقی به تکنولوژی های پیشرفته‌ای مجهز شده است . از جمله مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد : این محصول دارای شارژر وایرلس میباشد و از طریق استند شارژ تعبیه شده درون جعبه محصول به راحتی قابل شارژ میباشد. این مسواک دارای 8 عدد سری متنوع و با کیفیت میباشد که تمامی نیاز های شما را در طولانی مدت پاسخ خواهد داد و برای همه ی افراد از جمله کسانی که دارای لثه های حساس میباشند مناسب میباشد.به همراه داشتن باکس مسافرتی است. این محصول دارای موتور بسیار قدرتمندی است که با چرخش 40000 دور در دقیقه توان بالایی را برای از بین بردن پلاک ها و جرم دندان ها تولید میکند و این ویژگی ، سفیدی دندان های شما را به ارمغان خواهد آورد.مجهز به تایمر هوشمند است.. این مسواک برقی دارای چهار حالت مسواک زنی است که شامل حالت‌های تمیزی عمیق، لثه های حساس ، حالت ماساژ و جرم گیری معمولی است. این محصول دارای گواهینامه IPX7 بوده و مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد. وزن مسواک برقی Aquasonic Vibe کم بوده و سبک بودن محصول ، رضایت بیشتری را حین استفاده برای شما شما فراهم خواهد کرد. بنابراین قطعا این محصول تمامی نیاز های شما برای فراهم کردن بهداشت دهان و دندانهایتان را به بهترین شکل ممکن برآورده میکند. این مسواک برقی با قابلیت شارژدهی سریع، در مدت زمان کوتاهی شارژ شده و برای مدت طولانی قابل استفاده میباشد . همچنین از دیگر دلایلی که خریداران را راغب به خرید این محصول میکند ، طراحی زیبا ، مدرن و ارگونومیک این محصول میباشد. به طور خلاصه ، مسواک برقی Aquasonic Vibe یک محصول بسیار کارآمد و با کیفیت است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، به شما کمک می‌کند دندان‌هایتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید و به بهداشت دهان و دندان‌هایتان توجه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی مدل sg-958 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی برای بزرگسالان با 10 سر برس و 5 حالت مختلف شستشو، ضد آب، با قابلیت نگهداری شارژ به مدت 30 روز و قابل استفاده در مسافرت لبخندی زیبا را به شما هدیه می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality 100 Cross Action خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی Vitality 100 Cross Action پلاک‌های دندان را از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. این مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی است. ویتالیتی 100 کراش اکشن دارای سری برای پاکسازی (عمیق بین دندانی) است که توانایی پاک‌کردن فاصله‌های میان‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت. مسواک برقی Vitality 100 Cross Action با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در لابه‌لا و سطح دندان‌ها باقی بماند. مسواک برقی Vitality 100 Cross Action پلاک‌های دندان را از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. تکنولوژی دوبعدی مسواک اورال-بی هم نوسانی و هم دورانی بوده و قادر است تمام سطوح دندان‌ها را بشوید. مسواک برقی Vitality 100 Cross Action با چرخش زاویه‌ای، دندان‌ها را تمیز می‌کند و دیگر نیازی نیست دست حرکت زیادی داشته باشد. مسواک اورال-بی پایه‌ی شارژ دارد که برای شارژ آن از برق شهری استفاده می‌شود. این مسواک در هربار شارژ کامل 7 روز قابلیت استفاده دارد. مسواک اورال-بی این قابلیت را دارد که پس از دو دقیقه، کافی‌بودن زمان مسواک‌زدن را با پالس ویبره اعلام ‌کند. همچنین با استفاده از مسواک برقی Vitality 100 Cross Action می‌توان دندان‌های عقبی و دور از دسترس را که تمیزکردنشان دشوارتر است، به‌راحتی تمیز کرد. اورال-بی برند شناخته‌شده‌ای است و انتخاب مسواک برقی مدل Vitality 100 Cross Action به‌طور حتم هوشمندانه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Pro 2 2500 Design Edition خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کسانی که دندان‌ها و لثه‌های حساسی دارند، بهتر است شیوه‌ی مسواک ‌زدن خود را تغییر دهند. شیوه‌ی مسواک‌ زدن اهمیت زیادی دارد و فشار بیش از حد مسواک ممکن است موجب از بین‌ رفتن مینای دندان یا تحریک لثه شود. علاوه ‌بر این‌ها مسواک ‌زدن بعضی از نقاط دندان‌ها که دور از دسترس هستند، به دقت بالایی احتیاج دارد و عموما خرابی دندان‌ها از همین قسمت‌ها شروع می‌شود. با استفاده از یک مسواک معمولی و صرف وقت و دقت بیشتر می‌توان به نتیجه‌ی مناسب رسید؛ اما راه راحت‌تر استفاده از مسواک برقی است. سر مسواک برقی با سرعت حرکت بالایی که دارد، بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از حرکت دست، می‌تواند پلاک‌ها و جرم‌های دندان را پاک کند. کمپانی «اورال-بی» (Oral-B) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات مربوط به شست‌وشوی دهان و دندان بوده و مسواک برقی «PRO 2 2500» هم یکی از تولیدات این شرکت است. سر این مسواک برقی جزو پیشرفته ترین سری ها بوده و برای کسانی که به دنبال تمیزی بیشتر و با کیفیت تری هستند بسیار مناسب است و با دو حرکت دورانی و نوسانی به تمیزکردن بهتر دندان‌ها کمک می‌کند. تلفیق این دو حرکت باعث می‌شود که حتی دندان‌های انتهایی و شیارهای بین دندان‌ها که بسیار مستعد تشکیل پلاک هستند، کاملا تمیز شده و از شروع خرابی دندان از این نقاط جلوگیری شود. انرژی مسواک از باتری قابل ‌شارژ آن تأمین می‌شود که با یک بار شارژکردن تا 14 روز شارژدهی دارد. مدت‌زمان مسواک‌زدنی که توسط دندان‌پزشکان توصیه می‌شود، حداقل 2 دقیقه است. مسواک برقی اورال-بی با گذشت 2 دقیقه از شروع مسواک‌زدن، با هشدار لرزشی، زمان موردنظر را اعلام می‌کند. بدنه‌ی مسواک طراحی ارگونومیکی دارد که دردست‌گرفتن آن را آسان‌تر می‌کند. به طور خلاصه Oral-B PRO 2 2500 با قابلیت حرکت دورانی و نوسانی، هشدار زمان و سری قابل‌تعویض، مناسب استفاده‌ی روزمره است و می‌تواند جایگزین مسواک‌های معمولی شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل D150 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال- بی ویتالیتی مدل D150 طرح کراس اکشن از پرفروش ترین مسواک برقی های اورال-بی در سطح جهانی است. این مسواک با سرعت چرخش 5600 دور دندان هایی سفید و براق برای شمابه ارمغان می آورد. هم چنین این مسواک با ایجاد ارتعاش هر سی ثانیه برای تغیر جهت سبب تمیزی کامل و نظافت دهان و دندان می شود. باتری لیتیومی دستگاه به راحتی قابل شارژ بوده و سری یدک دستگاه قابل تعویض می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

داشتن لبخندی زیبا آرزویی دست‌یافتنی است. مراقبت از دندان و حفظ سلامت آن، تنها با استفاده‌ی هرروزه‌ی مسواک و نخ‌ دندان ممکن نخواهد بود. شیوه‌ی مسواک‌زدن اغلب افراد غلط است یا در خرید مسواک برقی یا معمولی به ویژگی‌های مهم و اصلی آن توجه نمی‌کنند. مسواک برقی «پروفشنال کر 3000» از برند معتبر «اورال-بی» یکی از کامل‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که برای استفاده‌ی چندین نفر در خانواده امکان‌پذیر است. مانند مسواک‌های برقی دیگر، نقاط دور از دسترس را تمیز می‌کند؛ علاوه‌براین تا 97 درصد پلاک‌های دندانی را هم از بین می‌برد. فشار بیش از حد مسواک روی دندان و لثه، برای دندان‌ها مضر است؛ اما در این مدل به دلیل وجود سنسور فشار، فرد می‌تواند از این آسیب جلوگیری کند. استفاده‌ی مداوم از این مسواک برقی باعث سفیدشدن دندان‌ها پس از 21 روز می‌شود؛ ضمن اینکه به کاهش التهاب لثه‌های حساس کمک بسیاری می‌کند. این مسواک برای هر بار شارژ‌ به 16 الی 20 ساعت زمان احتیاج دارد. وجود پایه‌ی شارژ‌ که به‌عنوان استند نیز قابل‌استفاده است، نگهداری از را آسان کرده است؛ ضمن اینکه سه سری همراه این مسواک، درون محفظه‌ای قرار دارند که از آلوده‌شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. وجود سنسور فشار، امکان سفیدکنندگی و از بین‌برندگی پلاک دندان از ویژگی‌های بارز این مسواک هستند که به‌راحتی این محصول را در میان گزینه‌های خرید قرار می‌دهند.

معرفی

مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000 نسبت به مسواک‌های معمولی، دندان‌ها را تا حد قابل توجهی بهتر تمیز می‌کند. به ادعای شرکت اورال بی، از روز اول استفاده از این مسواک شاهد سفیدتر شدن دندان‌ها خواهید بود. این مدل همچنین از طریق بلوتوث به اپلیکیشن اورال‌بی متصل می‌شود تا بتوانید برنامه‌ی حفظ سلامت دهان و دندان خود را شخصی‌سازی کرده و زیر نظر داشته باشید. تایمر 30 ثانیه‌ای، سه حالت مسواک زدن و نشانگر فشار بیش‌ازحد، از دیگر قابلیت‌های این مسواک برقی محسوب می‌شوند.

طراحی

دکمه‌ی روشن و خاموش مدل Professional Care 3000 دقیقا جایی که انگشت شست قرار می‌گیرد، تعبیه شده است. بالا و پایین دکمه طوری طراحی شده که انگشت روی آن‌ها محکم شود؛ همچنین جایی که دست قرار می‌گیرد، خاصیت ضد لغزش دارد تا مسواک از دست در نرود. پایین مسواک نشانگرهای شارژ و اتمام باتری قرار دارند. پشت مسواک، زیر سری یک لامپ قرمز تعبیه شده که درواقع نشانگر فشار بیش‌ازحد است. گفتنی است در طراحی این مدل مبانی ارگونومیک کاملا رعایت شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ماساژور برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین

مزایا و قابلیت‌ها

طراحی سری این مدل باعث می‌شود که تمام دندان‌ها تمیز شوند؛ همچنین قسمت میانی آن، مخصوص پلیش‌زدن و سفیدکردن دندان‌ها طراحی شده است. حرکت نوسانی، چرخشی و لرزشی سری هم باعث می‌شود تمام جرم روی دندان‌ها پاک شود. این سری همچنین به آرامی لثه‌ها را تمیز می‌کند و سلامت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. برای کسانی که دندان‌های حساس دارند، یک حالت با سرعت پایین در نظر گرفته شده است. واردکردن فشار زیادی به دندان‌ها هنگام مسواک زدن، می‌تواند به آن‌ها و لثه‌ها آسیب وارد کند. از این رو یک حسگر فشار روی مسواک کار گذاشته شده است که وقتی کاربر زیادی به مسواک فشار وارد می‌کند، دستگاه را خاموش می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های مفید این مسواک تایمر آن است. این تایمر هر 30 ثانیه یک بار به کاربر خبر می‌دهد که باید ناحیه‌ی مسواک زدن را تغییر دهد. این تایمر همچنین پس از دو دقیقه، اتمام زمان استاندارد مسواک زدن را به کاربر اطلاع می‌دهد. مدل Professional Care 3000 همچنین سه سری مختلف برای دندان‌های حساس، تمیز و سفید کردن دندان‌ها دارد.

جمع‌بندی

در پایان می‌توان گفت مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000 یک مسواک تمام‌عیار است. تمام قابلیت‌هایی که می‌توان از یک مسواک برقی انتظار داشت، در این مدل جمع شده‌اند. حسگر فشار بیش‌ازحد، تایمر، شارژدهی عالی، سری‌های مختلف و قدرت سفیدکنندگی بالا، شرایط را برای مسواک زدن استاندارد فراهم کرده‌اند؛ همچنین قابلیت اتصال مسواک به تلفن هوشمند، زیر نظر داشتن و شخصی‌سازی کردن برنامه‌ی حفظ سلامت دهان و دندان را ممکن ساخته است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی موزر مدل Denta Star 1639 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

شست‌وشوی دندان‌ها یکی از کارهای پراهمیت شخصی و بهداشت فردی است. با مراقبت از دندان‌ها و مسواک‌زدن مرتب و صحیح آن‌ها می‌توان ضمن داشتن دهانی سالم و خوش‌بو، ظاهری زیبا و لبخندی دل‌نشین داشت. متاسفانه بسیاری از افراد با وجود رعایت بهداشت فردی و مسواک‌کردن مرتب دندان‌ها، از سلامت کافی برخوردار نیستند و دچار معضلات دندانی می‌شوند. این امر به دلیل روش غلط مسواک‌زدن است. می‌توان با توجه به تولید انواع مسواک‌های برقی از برندهای مختلف این خطر را کاهش داد. برند پرآوازه‌ی «موزر» با سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی تولید ماشین‌های اصلاح و ابزار بهداشتی آقایان، به تولید ماشین جدیدی با عنوان مسواک برقی «دنتا استار» (Denta Star 1639) دست زده است. این مسواک دارای سری از الیاف نرم بوده که برای شست‌وشوی دقیق دندان‌ها بدون آسیب به لثه مناسب است. استفاده از این مسواک می‌تواند جرم‌های قوی و پلاک‌های دندانی را هم از بین ببرد و شست‌وشویی دقیق را ارایه دهد. مسواک برقی موزر با قابلیت ماساژ لثه سبب می‌شود گردش خون به طور منظم صورت بگیرد. این امر به‌مرور باعث محکم‌شدن دندان‌ها می‌شود. این محصول دارای سری قابل‌تعویض بوده و نکته‌ی جالب آن، قابلیت شست‌وشوی پایه‌ی آن در کنار شستن سری است. از این مسواک می‌توان به دو حالت بدون باتری و همراه با باتری استفاده کرد. با خرید مسواک برقی موزر، می‌توانید از داشتن مسواکی مفید با برندی معتبر بهره‌مند شوید.

طراحی و ساخت

دنتال استار، بدنه‌ای تمام‌پلاستیکی‌ و با مقاومت مناسب در برابر آب و ضربه دارد؛ تا حدی که می‌توانید سری و پایه‌ی مسواک را به‌راحتی با آب بشویید. پلاستیک سخت پایه و سر مسواک از جنس مرغوبی ساخته ‌شده است. با توجه به پلاستیکی‌بودن این مسواک می‌توان گفت وزن 120 گرمی آن به موتورش مربوط می‌شود که در مقایسه با سایر مسواک‌های هم‌رده از قدرت و سرعت مناسبی برخوردار است.

در پشت و جلوی قسمت پایه‌‌ی مسواک، بخش‌هایی با لاستیک‌ آبی‌رنگ ساخته‌ شده‌اند. این قسمت‌ها به‌خوبی با بدنه‌ی اصلی، یکپارچه هستند و در نگاه اول، لاستیکی‌بودن آن‌ها اصلا مشخص نیست. هنگامی‌که در حال استفاده از دنتال استار هستید، این لاستیک‌ها مانع سرخوردن مسواک می‌شوند. زیر قسمت پایین پایه، دو برآمدگی کوچک وجود دارند که کمک می‌کنند، مسواک جوری روی سطوح صاف قرار گیرد که در هیچ حالتی سری آن رو به سمت پایین قرار نگیرد. این پایه‌ها مانع برخورد برس‌های سری با هر سطح خارجی  می‌شود. مسواک را به هر سمتی روی زمین رها کنید، این دو برآمدگی به ‌قرارگیری صحیح آن روی سطوح صاف کمک می‌کند.

پرز‌های سری تمیز‌کننده، بلند هستند؛ آن‌قدر بلند که به‌اندازه‌ی کافی بتوانند دندان‌های شما را با سرعت و دقت بالایی تمیز کنند. البته نباید انتظار داشته باشید که دنتال استار  بتواند مانند یک مسواک معمولی میان دندان‌های شما را تمیز کند مثل تمام برس‌های دیگر، این برس‌ هم پرز‌های پلاستیکی آبی‌رنگی دارد که با متمایل‌شدن به رنگ سفید، زمان مناسب تعویض سری را به شما نشان می‌دهند. با تعویض به‌موقع سری علاوه بر کارایی مناسب به دندان‌های خود هم آسیب کمتری می‌رسانید.

برخلاف سایر مسواک‌های‌ برقی، امکان تعویض رنگ لاستیک سری این مسواک وجود ندارد تا هرکسی بتواند با سری خود از پایه‌ی این مسواک استفاده کند. اما در بسته‌ی سری‌های اضافی که به‌صورت جداگانه از دیجی‌کالا قابل تهیه است، دو سری با رنگ‌های مختلف وجود دارد که برای استفاده هم‌زمان دو نفر مناسب هستند.

کارایی

روی بدنه‌ی اصلی مسواک، دو کلید قرار دارد. با یکی می‌توانید مسواک را روشن کرده و با دیگری آن را خاموش ‌کنید. این مورد برای یک مسواک برقی عادی به نظر نمی‌رسد. اگر این مسواک دارای ویژگی خاصی بود که با همان کلید روشن‌شدن، فعال می‌شد؛ استفاده از دو کلید منطقی به نظر می‌رسید؛ اما این مسواک تنها یک حالت دارد و هیچ خصوصیت یا حالت اضافه‌ای  در کار با آن دیده نمی‌شود؛ ازاین‌رو استفاده از دو کلید کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

    بخشی که هنگام کار با مسواک در دست می‌گیرید و به‌عنوان پایه‌ی مسواک از آن یاد می‌شود، اندازه‌ی مناسبی دارد؛ پس نباید نگران رسیدن مسواک به دندان‌های انتهایی خود باشید. همچنین برس مسواک آن‌قدر بلند است که هنگام مسواک‌زدن، شما را با مشکل خاصی مواجه نمی‌کند. از طرفی استفاده از باتری قابل‌تعویض قلمی، در این مسواک مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید، دیگر نیازی به شارژکردن این باتری وجود ندارد و هر زمان احساس کنید، دیگر باتری فعلی نمی‌تواند موتور را به قدرت و سرعت گذشته به حرکت درآورد، به‌راحتی امکان تعویضش با یک باتری جدید وجود دارد. در نتیجه وقتتان را صرف منتظرماندن برای شارژشدن مجدد باتری نمی‌کنید. از طرفی اشاره به این نکته هم ضروری به نظر می‌رسد که این مسواک بیشتر کاربری مسافرتی دارد و می‌تواند علاوه‌بر استفاده‌ی معمولی، در مسافرت هم به‌کارتان بیاید.

جمع‌بندی

درمجموع می‌توان گفت موزر دنتال استار به‌عنوان مسواک برقی تک‌کاره و تک‌نفره امکان برآوردن نیاز‌های ابتدایی شما را دارد و بسته به بازه‌ی قیمتی و کیفیتش، گزینه‌ی بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. بهترین استفاده از این مسواک می‌تواند در زمان مسافرت باشد که نیاز به سری اضافه و باتری قابل‌تعویض بیش از هر امکان دیگری احساس می‌شود. البته استفاده‌ی معمولی از این مسواک هم می‌تواند در نوع خود کاملا مطلوب باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی تریزا سری Sonic Power مدل Pro Interdental با برس نرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی تریزا مدل Pro Interdental از سری Sonic Power به شمار می‌رود. این مسواک از نظر شکل ظاهری بسیار به مسواک‌های معمولی شبیه است و ظاهر عجیب و غریبی ندارد و ممکن است از این بابت برای دسته‌ای از کاربران جذابیت داشته باشد. روی بدنه این مسواک یک کلید کوچک پاور وجود دارد که با فشار آن مسواک شروع به لرزش می‌کند. این لرزش به خوبی سری مسواک را حرکت داده و برس‌های آن را وارد منافذ بین دندان‌ها می‌کند. برس مسواک از دو نوع الیاف ابریشمی بلند برای تمیزی کامل فضای بین دندان‌ها و الیاف محکم‌تر با ارتفاع کمتر برای پاک کردن پلاک‌های روی دندان تشکیل شده است. این مسواک قابل شارژ است و با هر بار شارژ حدودا 120 دقیقه کار می‌کند. بدنه مسواک طراحی خوبی دارد و علاوه بر ظاهر قابل قبول و رنگ بندی جذاب، به خوبی در دست جای گرفته و می‌توان با آن کار کرد. سری مسواک هم قابلیت تعویض آسانی دارد و پس از خراب شدن سری، با عوض کردن آن مسواک شما دوباره نو می‌شود.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی سوکاس مدل V2 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر با محصولات سوکاس آشنایی ندارید باید بگوییم این برند از زیرمجموعه‌های لوکس شیائومی است که به طراحی و تولید محصولات برقی شخصی می‌پردازد. جدیدترین و پیشرفته ترین مسواک برقی این برند Soocas V2 است که برنده چندین جایزه به علت طراحی خلاقانه خود شده است. این محصول برای هدیه دادن انتخاب خیلی خوبی است وهمه از همان ابتدا با دیدن جعبه محصول به وجد خواهند آمد. از طراحی جعبه که بگذریم باید به نگهدارنده مسواک اشاره کنیم که شکل یک لیوان طراحی شده و مسواک و دو سری مخصوص آنرا در خود جای می‌دهد. این محصول در دو رنگ زیبای صورتی و سبز به بازار ارائه شده است. اگر بخواهیم از مشخصات فنی این محصول بگوییم باید به قدرت بسیار خوب آن اشاره کرد که با سرعت 31000 بار در دقیقه هیچ آلودگی را باقی نخواهد گذاشت. حرکت این مسواک برقی، لرزشی است و مثل مسواک‌های چرخشی در طولانی مدت سبب آسیب به لثه نخواهد شد. بدنه مسواک کاملا ضد آب IPX7 بوده و به راحتی قابل شستشو است. باتری قدرتمند این محصول تنها دو بار در سال نیاز به شارژ داشته و هر بار به کمک تکنولوژی Fast charge در عرض 16 ساعت شارژ می‌شود. زمان کافی برای نظافت دهان به کمک این مسواک 2 دقیقه بوده که با ویبره خودکار در هر 30 ثانیه به شما یادآوری می‌شود که ناحیه شستشو را عوض کنید و در پایان زمان کامل خاموش می‌شود. این مسواک دارای سه حالت مختلف بوده که حالت اول برای دفعات اول و یا مناسب افرادی با لثه‌های حساس است. حالت دوم سرعت معمولی برای استفاده روزانه است و حالت سوم حالت استفاده برای پولیش دندان و سفید کنندگی است که توصیه شده از این حالت یکبار در روز و به مدت 4 هفته استفاده کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. شارژ این محصول به کمک یک کابل Type-C و شارژر موبایل به راحتی امکان پذیر بوده. درون جعبه این محصول یک عدد مسواک برقی به همراه دو سری (یک سری با قابلیت سفید کننده و یک سری نرم برای اوایل استفاده از مسواک)، یک عدد نگهدارنده مسواک به شکل لیوان ، یک کابل Type-C و دفترچه راهنما است. اگر شما هم تجربه بدی از خدمات پس از فروش محصولات دارید و همواره دغدغه تامین لوازم مصرفی داشته و به فکر این هستید که چطور بعد از مدتی سری یدک را پیدا کنید باید بگوییم سری یدک این محصول با همه محصولات پرفروش سوکاس یکی بوده و به این سری‌ها Universal یا General می‌گویند.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی مدل 3D White بسته 2 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که مسواک های عادی پس از مدتی نیاز به تعویض دارند، سری مسواک های برقی نیز پس از سه ماه استفاده بایستی تعویض گردند. پک سری مسواک برند «اورال - بی» (Oral-B) حاوی دو عدد سری مسواک است که برای دندان‌های حساس طراحی و ساخته شده‌اند و استفاده از آن به افرادی که دندان‌ها و همچنین لثه‌های حساسی دارند پیشنهاد می‌شود. مدل «3D White» سری مسواک برقی است که برای مسواک‌های برقی اورال – بی قابلیت استفاده دارد. دندانه‌های سری مسواک برقی اورال – بی بسیار لطیف ولی درعین‌حال کارآمد است به‌طوری که باعث حساسیت و اذیت‌شدن دندان و لثه نمی‌شود اما به‌خوبی می‌تواند دندان‌ها را از هرگونه میکروب، آلودگی و مواد غذایی تمیز کند. سری مسواک برقی مدل 3D White مجهز به تکنولوژی نوسانی و چرخشی است که تا حدامکان دندان‌ها را تمیز کرده و هیچ‌گونه مواد غذایی باقی نمی‌گذارد. به‌دلیل وجود تکنولوژی نوسانی و چرخشی‌ای که دارد نیازی نیست دستتان را تکان دهید تا بتوانید همه‌ی قسمت‌های دهان را تمیز کنید بلکه این سری مجهز خود کارها را انجام خواهد داد. الیاف به‌کاربرده‌شده برای دندانه‌های سری مسواک به رنگ بنفش و آبی است و به مدل دایره‌ای قرار گرفته شده است و بدنه‌ی سری سفیدرنگ است. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز واترفلوسر نایس فیل مدل FC 169 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

واترفلوسر چیست؟ واترفلوسر با استفاده از فشار آب دندان هایتان را تمیز کرده و تمامی جرمهای دندان و باکتری های مضری که در اعماق دندان و لثه هایتان مخفی شده اند و با مسواک زدن از بین نمیروند را نابود کند. مسواک های سنتی و معمولی نمیتوانند باقی مانده غذا یا باکتری های مضری که در اعماق دندان هایتان وجود دارد را پاک کنند. نخ دندان نیز فقط با قسمت محدودی از لثه هایتان در تماس است. بنابراین بهترین گزینه برای از بین بردن تمام کثیفی های دندان استفاده از این محصول است. واترفلوسر نایس فیل مدل FC 169 دارای طراحی ارگونومیک با سری چرخان ۳۶۰ درجه بوده، هم‌چنین دارای هفت سری قابل تعویض است. مجهز به ده حالت سرعت قابل تنظیم، فشار خروجی آب قابل تنظیم بین ۳۰ تا ۱۲۵ PSI با ضربان ۱۲۵۰ تا ۱۷۰۰ پالس در دقیقه، دارای تایمر اتوماتیک ۳ دقیقه‌ای و دارای مخزن آب ۶۰۰ میلی لیتری است. هم‌چنین می‌توانید مخزن این دستگاه را با آب یا دهان‌شویه پر کنید. پیشنهادی خوب برای شستشوی دهان در مصارف خانگی به صورت روزانه، استفاده از شستشو دهنده دهان نایس فیل مدل FC 169 است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جرم گیر دندان برقی پاریس استایل مدل TB1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جرم گیر دندان برقی می‌تواند یک وسیله کاربردی برای بسیاری از افراد باشد و شما را در داشتن یک لبخند زیبا کمک کند. جرم گیر دندان برقی پاریس استایل نیز با هدف و کاربرد خانگی و بدون خطر طراحی و تولید شده است. بسیاری از ما این برند را با تولید محصولات مراقبت پوست و سلامت می‌شناسیم. اما این بار با تولید یک جرم گیر دندان برقی اولتراسونیک یک محصول کاملا نوبین و تازه به بازار جهان عرضه کرده است. دندان یک عضو حساس است و باید در مراقبت آن دقت داشت. پاریس استایل در تولید جرم گیر دندان برقی خود از یک سری با آلیاژ رودیوم - ایریدیوم - تیتانیوم استفاده شده است که برای ساخت یک ابزار ساتاندارد دندان بسیار مناسب است. این سری با داشتن فناوری nanodeth هیچ‌گونه اسیبی به مینای دندان نمی‌رساند و تنها اجرام روی آن را به آرامی و بسیار عمیق پاکسازی می‌کند. در قسمت الکتریکی نیز از یک مینی موتور ویبراتور با قدرت 12000 دور در دقیقه برای تولید ارتعاش بسیار قوی و ریز استفاده شده است. در کنار آن از یک دستگاه ایجاد موج فراصوت اولتراسونیک به پاکسازی عمیق اجرام دندان بسیار کمک کرده است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید موس مو به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز واترجت دندان خانگی هارمن مدل ORAL IRRIG1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یک واترفلاشر برقی می‌تواند بهترین وسیله کاربردی برای پاکسازی بین دندان و لثه و حذف بوی بد دهان باشد و شما را در داشتن یک لبخند زیبا و رایحه خوشایند دهان کمک کند. واترفلاشر برقی هارمن مدل ORAL IRRIG1 نیز با هدف و کاربرد خانگی و بدون خطر طراحی و تولید گردیده است. بسیاری از ما برند هارمن را می شناسیم. این برند را با تولید محصولات مراقبت دهان و دندان می‌شناسیم. اما این بار با تولید یک واترفلاشر دندان برقی قدرتمند یک محصول کاملا نوبین و تازه به بازار جهان عرضه کرده است. دندان یک عضو حساس است و باید در مراقبت آن دقت داشت. هارمن در تولید واترجت دندان برقی خود از یک موتور واترشات بسیار قدرتمند استفاده کرده است که برای ساخت یک ابزار ساتاندارد دندان بسیار مناسب است. این محصول با داشتن فناوری WATERSHOT SCOB هیچگونه آسیبی به مینای دندان نمی‌رساند و تنها اجرام روی آن و بین لثه و دندان را به آرامی و بسیار عمیق پاکسازی می‌کند. در قسمت الکتریکی نیز از یک مینی موتور ویبراتور با قدرت پمپ 1000 میلی لیتر بر دقیقه برای تولید پمپاژ بسیار قوی و ریز استفاده گردیده است. واترجت برقی برای پاکسازی جرم چای، قهوه، شیرینی و شکلات، دخانیات، رسوب پشت دندان و ... بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. واترجت هارمن نیز مانند سایر محصولات این برند دارای استانداردهای CE (مجوز فروش در اروپا) و ROHS (استفاده از الاستیک به جای پلاستیک برای فرسایش سریع در طبیعت) و FC ( استفاده از مواد اولیه ایمن برای تماس با پوست) و FDA( تاییدیه بهداشت جهانی) است. برای تولید این محصول از مواد اولیه ایمن استفاده گردیده است و دارای تمام استانداردهای لازم است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی میجیا مدل MBS302 بسته 3 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پک سری مسواک برند میجیا حاوی سه عدد سری مسواک سایز متوسط است که برای دندان‌های حساس و معمولی طراحی و ساخته شده‌اند یدک مسواک برقی میجیا مدل MBS302 با برس فوق العاده نازک، دندانه های بسیار لطیف و در عین حال کارامد، قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی بالایی دارد و پلاک های میکروبی که عامل اصلی التهاب لثه است را ازبین می برد. این سری مجهز به تکنولوژی نوسانی برای حداکثر تمیز کردن می باشد. این مدل سری مسواک برقی میجیا مناسب برای مدلهای Mijia T100 و xiaomi MES603 است که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و با قرار دادن برس بر روی تک تک دندان ها، هر دندان به روشی درست و ملایم تمیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X 20000N خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Oral-B Genius X 20000N دارای حسگرهای حرکتی مجهز به هوش مصنوعی است تا سبک مسواک زدن شما راتشخیص داده و هوش برای تشخیص سبک مسواک زدن شما و راهنمایی شما برای دستیابی به بهترین نتایج. مسواک زدن به روش دندانپزشک برای داشتن یک لثه تمیز و سالم هرگز آسان نبوده است. این مسواک پیشرفته زیبا از لثه های حساس شما محافظت می کند و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می کند: ترکیبی از فناوری انقلابی Gum Guard, 360 Smart Ring و حسگر فشار به شما هشدار می دهند, اگر مسواک بزنید خیلی سریع سرعت را کم کنید و به شما اطلاع می دهیم که برای یک مدت زمان مسواک زدن ملایم تر, در یک مکان برای جلا دادن خیلی طولانی هستید. در آخر ، با یک باتری لیتیوم یون همراه است که با 1 بار شارژ بیش از 2 هفته دوام می آورد. با Oral-B Genius X 20000N نمی توانید اشتباه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی مدل happy rabit خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

1.2.3..... وقت مسواک زدنه! مسواک زدن کودکان یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است که والدین آن‌ها هر شب قبل از خواب باید یک جنگ تن‌به‌تن را با کودکان دلبند خود پشت سر بگذارند تا کودک خود را مجاب به مسواک زدن کنند. اکثریت کودکان کم سن و سال از زدن مسواک فراری هستند و اصولاً مسواک را همچون دشمن قسم خورده خود می‌پندارند. از این جهت، مسواک‌های زیبا با شکل‌های انیمیشن‌های معروف ساخته شده تا شاید کودکان را علاقه‌مند به شست و شوی دندان‌های خود کند. در این میان اما برخی از والدین به جای مسواک معمولی از مسواک‌های برقی استفاده می‌کنند تا هم آنکه پروسه مسواک زدن کودک زود تمام شود و هم آنکه خیالشان از بابت تمیزی دندان‌های دلبندشان راحت شود. مسواک برقی مدل happy rabit یکی از مدل‌های بسیار دوست‌داشتنی و زیبا است که حتماً کودکان با دیدن آن هوس می‌کنند تا در طول روز حداقل 5 یا 6 باری مسواک بزنند! مدل happy rabit دارای طراحی خرگوش‌های خندان و بامزه‌ای است که شاید بزرگ‌سالان را هم به سمت استفاده از آن ترغیب کند! این مدل مناسب کودکان 3 تا 12 سال بوده، دارای سری قابل تعویض و برس معمولی است.

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی فیلیپس مدل HX3215/08 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در طراحی مسواک برقی فیلیپس Philips مدل HX3215/08 از رنگ‌های آبی کمرنگ و سفید استفاده شده است. این مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی است. مسواک برقی «فیلیپس» توانایی پاک‌کردن فاصله‌های میان‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت. مسواک برقی فیلیپس با تمیزکردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از موادغذایی در لابه‌لا و سطح دندان‌ها باقی بماند . مسواک برقی فیلیپس پلاک‌های دندان را تا 3 برابر بهتر از مسواکهای معمولی از بین می‌برد و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد؛ همچنین قادر است به‌طور سه‌بعدی دندان‌ها را سفید و براق ‌کند. سری مسواک دارای الیاف نرم و لطیفی است که حتی برای تمیزکردن لثه‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند برای انواع دندان‌ها حتی دندان‌های حساس استفاده شود. تکنولوژی دوبعدی مسواک فیلیپس هم نوسانی و هم دورانی بوده و قادر است تمام سطوح دندان‌ها را بشوید. مسواک برقی فیلیپس با چرخش زاویه‌ای، دندان‌ها را تمیز می‌کند و دیگر نیازی نیست دست حرکت زیادی داشته باشد. مسواک برقی فیلیپس پایه‌ی شارژ دارد که برای شارژ آن از برق شهری استفاده می‌شود. این مسواک در هربار شارژ کامل تا 14 روز قابلیت استفاده دارد. مسواک برقی «فیلیپس» این قابلیت را دارد که پس از دو دقیقه، کافی‌بودن زمان مسواک‌زدن را با پالس اعلام ‌کند. همچنین با استفاده از مسواک برقی فیلیپس می‌توان دندان‌های عقبی و دور از دسترس را که تمیزکردنشان دشوارتر است، به‌راحتی تمیز کرد.فیلیپس برند شناخته‌شده‌ای است و انتخاب مسواک برقی مدل HX3215/08 به‌طورحتم هوشمندانه خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی سری JUNIOR مدل STAR WARS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی اورال-بی سری سSTAR WARS توسط دندانپزشکان و طراحان برای کودکان بالای 6 سال تهیه شده است که از لثه های نرم کودکان محافظت میکند. این مسواک سنسور محافظت از لثه دارد که در صورت فشار زیاد روشن میشود. علاوه بر این ، سر مسواک گرد دارای برس نرم است. برای مفرح شدن مسواک زدن ، می توان از برنامه رایگان Disney Magic Timer از Oral-B استفاده کرد.در حقیقت ، 90٪ کودکان با استفاده از این نرم افزار مدت زمان طولانی تری مسواک می زنند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی مدل Sonic بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رعایت بهداشت دهان و دندان ، همواره از مهمترین مسائل بهداشت شخصی شمرده می شود. این مدل سری مسواک برقی ، مخصوص مسواک برقی های سری Sonic تولید و عرضه شده است. در طول شبانه روز ، استفاده از مسواک بعنوان یکی از مهم ترین ابزار رعایت بهداشت شخصی ،میتواند مهم ترین عامل در حفظ سلامت دندانها باشد. استفاده از مسواک های برقی راهی مناسب و آسان برای تمیز نگه داشتن دندانها است. دستگاه مسواک برقی قطعه ای همیشه قابل استفاده است ولی سری آن با توجه به میزان کارکرد و با توجه به مسائل بهداشتی ، می بایست حداکثر هر 2 ماه یکبار تعویض گردد. جایگزین نمودن یک سری مسواک مناسب و با کیفیت ، در این موضوع ، از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی تریزا مدل سونیک پاور سنستیو با برس نرم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مسواک برقی نرم سونیک پاور سنسیتیو تریزا محصول بهداشت دهان و دندان از برند سوئیسی تریزا است. این مسواک برقی پس از شارژ کامل می تواند 42 بار به مدت 2 دقیقه استفاده شود و با لرزه نرم و مناسبی که دارد تمامی آلودگی ها را به طور کامل از روی پلاک دندان پاک می نماید. در صورت پاک نشدن آلودگی علاوه بر پوسیدگی دندان زیبایی خود را از دست خواهد داد. الیاف نرم این مسواک برقی برای دندان های حساس و لثه های ملتهب مناسب است. در اثر استفاده مرتب از این مسواک دندان هایی سفید و براق خواهید داشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی اورال-بی مدل GENIUS X خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تمیز کردن حرفه‌ای و سالم‌تر لثه‌ها به لطف تشخیص فناوری تمیز کردن نوآورانه با هوش مصنوعی بیش از 82 درصد از کاربرانی که از Oral-B Genius X استفاده می کنند، بعد از 6 تا 8 هفته بهبودی در سلامت دهان و دندان خود مشاهده می کنند. 6 برنامه تمیز کردن: تمیز کردن روزانه، pro-clean، حساس، روشن کننده، محافظت از لثه و تمیز کردن زبان از لثه ها محافظت می کند: کنترل فشار به رنگ قرمز روشن می شود و اگر خیلی سخت مسواک بزنید سرعت مسواک زدن را کاهش می دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سری یدک مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet بسته 4 عددی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر از مسواک برقی اورال- بی (Oral-B) مدل اکسی‌جت (Oxijet) استفاده می‌کنید حتما پس ازمدتی استفاده از4 سَری آبفشان آن به فکر تعویضشان افتاده اید. سری‌های آبفشان یدک این دستگاه در بسته بندی 4 عددی و به صورت جداگانه هم قابل تهیه هستند. این سری‌ها می‌تواند برای یکنفر و یا برای 4 نفر از اعضای خانواده استفاده شود که به دلیل داشتن حلقه‌های رنگی متفاوت می‌توان آن‌ها را از هم تفکیک کرد. این سری‌ها می‌توانند به انتخاب مصرف‌کننده، آب را به دو صورت به دندان‌ها و فواصل آن بپاشند: مدل متمرکز (افقی) و مدل پاششی که هر دو می‌توانند شیار بین دندانی را پاک کنند و عملکردی مشابه، اما هزاران بار بهتر از استفاده از نخ دندان را برای خالی کردن فاصله‌ی دندان‌ها از مواد غذایی باقی‌مانده انجام دهند. برای تغییر مدل پاشیدن آب، در قسمت پایین هر برس آبفشان، قطعه‌ای وجود دارد که اگر به سمت بالا هل داده شود، پاشش به صورت افقی و اگر به سمت پایین باشد، پاشیدن آب به صورت پاششی و دورانی خواهد بود. با استفاده از دستگاه آبفشان علاوه بر پاک کردن فواصل بین دندان، می‌توان به کاهش التهاب و خونریزی لثه، جرم‌گیری بهتر، تمیز کردن بریج‌ها و دندان‌های ایمپلنت شده کمک کرد. از آبفشان می‌توان هر روز و قبل از مسواک زدن استفاده کرد به همین دلیل مانند خود مسواک اصلی، سَری آن هم نیاز به تعویض خواهد داشت که با خرید بسته 4 عددی تا ماه‌ها نیاز خود را مرتفع کرده‌اید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز مسواک برقی شوسی مدل D1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از ویژگی های این مسواک باید به موارد زیر اشاره کرد: حداکثر ویبره 32000 بار در دقیقه را ایجاد می کند.این مسواک 3 حالت تنظیم استاندارد، ملایم و حالت ماساژ را دارا می باشد و ارتعاش صوتی با فرکانس بالا را مقدور میسازد. توقف در هر 30 ثانیه ، خاموشی خودکار بعد از 2 دقیقه فعالیت و همچنین حافظه آخرین حالت تنظیم شده از نکات مثبت این مسواک برقی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز دستگاه سفید کننده دندان لیو مدل SO56 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

. فرکانس قابل تنظیم 5 درجه برای از بین بردن جرم، و لکه از روی دندان دارد. مجهز به دسته سیلیکونی ضد لغزش، ایمن و راحت. سر تمیز کننده استیل 304 قابل جابجایی، سبک وزن و قابل شستشو است. با سطح ضد آب PX6، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. USB قابل شارژ: شارژ سریع و ایمن از طریق USB. با یک بار شارژ می توان حدود 200 بار استفاده کرد. بدون نگرانی از قطع برق رانندگی کنید. خاموش شدن خودکار پس از شارژ کامل، حفاظت خودکار و صرفه جویی در انرژی دارد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا