ورزش و سفر

نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید زیرانداز سفری باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

اگر عاشق طبیعت گردی و برپایی کمپینگ و همچنین پیک نیک های به یاد ماندنی در کنار اعضای خانواده و دوستان خود هستید، پیش از هر اقدامی باید به فکر تهیه کردن یک زیرانداز مسافرتی باکیفیت برای خودتان باشید. خرید زیرانداز سفری با توجه به انواع و اقسام مدل هایی که امروزه در بازار موجود می باشد، کمی سخت و پیچیده شده است، به همین دلیل هنگام خرید نیازمند اطلاعاتی کافی می باشید. پس در این مطلب از نکته خرید همراهمان باشید تا نکات ارزشمندی را برای خرید زیرانداز سفری در اختیارتان قرار دهیم.

زیرانداز سفری چیست؟

در واقع می توان گفت زیرانداز نوعی پوشش از جنس های متفاوت است که همانند فرش برای نشستن بر روی زمین در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری کرده و می توانید به عنوان زیر سفره و یا زیلو برای داخل چادر مسافرتی از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز سفری

  • نوعی پوشش محافظتی است که از شما در مقابل نفوذ سرما و گرما از زمین جلوگیری می کند.
  • نسبت به فرش وزن کمتری داشته و به راحتی می توان آن ها را جابه‌جا کرد.
  • شستشو آسانی داشته و حتی با یک تکان ساده می توان گرد و غبار را از روی آن‌ها زدود.
  • سطح نسبتا نرم و راحتی را برای نشستن فراهم کرده و مانع از کثیف شدن لباس های شما می شوند.
  • به دلیل ضد آب بودن برخی مدل ها می توان آن ها را در هر شرایط آب و هوایی حتی مناطق خیس و بارانی استفاده کرد.

انواع زیرانداز سفری

زیرانداز سفری حصیری

این نوع زیر انداز از چوب تولید شده و دقیقا همان حصیر سنتی می باشد. از مزایای کاربردی این زیر انداز می توان به وزن کم و عدم گرفتن خار و خاشاک، گرد و خاک به خود اشاره کرد.

زیر انداز سفری حصیر‌‌‌ پلاستیک

این نوع زیر انداز دقیقا از نظر بافت و ظاهر شبیه زیر انداز حصیری بوده و فقط حصیر آن ها به جای چوب از پلاستیک بافته شده است. از مهم ترین ویژگی این نوع زیراندازها می توان به طول عمر بیشتر آن ها در مقایسه با زیراندازهای حصیری چوبی اشاره کرد.

زیرانداز سفری پارچه ای

این نوع زیرانداز از جنس پارچه مقاوم بوده و نسبت به مدل های قبلی فضای کمتری را اشغال می کنند. تنها ایرادی که دارند این است که نشستن روی آن ها چندان راحت نبوده و ناهمواری های روی زمین را به راحتی احساس خواهید کرد.

زیرانداز سفری ضدآب

این نوع از زیر انداز مشابه زیرانداز پارچه‌ای بوده با این تفاوت که مقداری ضخیم تر می باشد. آب را به خود جذب نکرده و مناسب برای استفاده در سطوح خیس و مرطوب می باشد. شما از این زیرانداز می توانید در کنار رودخانه و ساحل دریا استفاده کنید.

زیرانداز بادی

در واقع می توان گفت کم حجم ترین زیرانداز سفری نوع بادی آن می باشد. برای استفاده از این زیراندازها نیاز به یک تلمبه برای باد کردن خواهید داشت. نسبت به نمونه های قبلی نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند. ناگفته نماند که این زیرانداز ها را نمی توان در جاهایی که امکان سوراخ شدن آن ها وجود دارد، استفاده کرد.

زیرانداز فوق فشرده

این زیراندازها از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و باعث می شود میزان هوای بیشتری را در خود حبس کنند. زیراندازهای فوق فشرده برای مکان های سطح خشک که ناهمواری داشته و پر از سنگریزه هستند، استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید زیرانداز سفری

اندازه مناسب

هنگام خرید زیرانداز سفری توجه به اندازه آن از نکات بسیار مهم می باشد. برای این منظور حتما به تعداد نفراتی که در هر پیک نیک همراهتان هستند، توجه نمائید.

وزن محصول

زبرانداز سفری به دلیل جا به جایی مداوم باید دارای وزنی مناسب باشد. یادتان باشد گاهی اوقات شما مجبور هستید زیر انداز خود را زیر بغل زده و یا آن را به کوله مسافرتی خود متصل نمایید؛ پس بهتر است تا جایی که امکان دارد، زیرانداز شما از وزنی کم برخوردار باشد تا جا به جایی آن نیز برایتان راحت تر صورت گیرد.

میزان ضخامت

از پارامتر ضخیم و یا نازک بودن زیرانداز مورد نظر خود نیز غافل نشوید. هرچه محصول انتخابی شما ضخیم تر باشد، یقینا از نرمی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. همچنین ناگفته نماند ضخیم تر بودن زیراندازها جهت انتقال کُندتر سرمای زمین تاثیرگذار خواهد بود.

جنس زیرانداز

همانطور که در بالا اشاره کردیم زیراندازها از جنس های مختلفی نظیر پارچه، پلاستیک، چوب و فوم فشرده تولید می شوند. هر یک از این جنس ها معایب و مزایای خاص خود را دارند که باید با توجه به نوع ناز بهترین نمونه را انتخاب و خریداری نمائید.

ضد آب بودن محصول

به طور حتم هیچ کس دوست ندارد وقتی در محیطی نشسته است، بطور کاملا ناگهانی احساس خیسی و تر شدگی کند. به همین دلیل توصیه می شود زیراندازیی استفاده کنید که از خاصیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. این نمونه از محصولات معمولا هم از لایه رویین و هم از لایه زیرین خود دارای مقاومت مطلوب در برابر مایعات و رطوبت هستند.

انتخاب رنگ و طرح

اینکه زیرانداز سفری شما به چه رنگ و طرحی باشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظرتان خواهد داشت. با این حال توصیه می کنیم با توجه به شرایط خاکی و گِلی اغلب مکان های قابل استفاده از زیراندازها، حتی المقدور به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های تیره نروید. زیرا اینگونه رنگ ها خیلی زود کثیفی موجود بر روی خود را نشان می دهند.

در خصوص طرح نقش بسته شده بر روی محصول انتخابی تان نیز خودتان می توانید تصمیم بگیرید.

حمل و نقل آسان

هنگام خرید بهتر است به سراغ زیراندازهایی بروید که از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار می باشند. این مدل از محصولات عموما دارای کیف و یا کاور مخصوصی جهت ایجاد راحتی هرچه بیشتر در جا به جایی های طولانی و کوتاه مدت خود هستند. چنانچه زیرانداز شما از دو طرف خود دارای دسته هایی باشید که بتوان به هنگام جمع کردن محصول از آن دسته ها برای حمل و نقل آسانتر استفاده کرد، خیلی بهتر است.

شستشوی راحت

زیراندازها به دلیل استفاده در محیط های اصولا غیر بهداشتی نیاز به شستشوی مرتب و منظم دارند. به همین دلیل سعی کنید به سراغ خرید محصولاتی بروید که شستن آنها خیلی نیاز به رعایت نکات ویژه ای نداشته باشد.

بهترین برند زیر انداز سفری و قیمت زیرانداز سفری

با توجه به نکات ذکر شده سعی در خرید بهترین زیراندازسفری که دارای برندی معتبر و شناخته شده مانند تامکس، سومریا، تتیس و … در کنار قیمت مناسب دارد، بروید. زیرا در این صورت زیرانداز سال های سال برایتان ماندگاری داشته و می توانید در شرایط مختلف از آن به خوبی استفاده نمائید.

روش نگهداری از زیرانداز سفری

  • بهتر است زیرانداز را در قسمت هایی که دارای سنگ ریزه و کلوخ هستند، استفاده نکنید. زیرا باعث آسیب دیدن آن می شود.
  • جنس های حصیری که از چوب ساخته شده اند را هرگز شستشو ندهید. زیرا آب به بافت چوب که ماده اصلی سازنده زیرانداز است، آسیب جدی وارد می کند.
  • همیشه بعد از مسافرت بهتر است زیراندازهایی را که قابلیت شستشو دارند به خوبی شستشو داده و به صورت کامل خشک نمائید.
  • از نگهداری طولانی مدت زیرانداز زیر نور مستقیم خورشید خودداری کرده زیرا باعث پوسیدگی و تغییر رنگ آن می شود.

باتوجه به نکاتی که در این نکات خرید زیرانداز سفری گفته شد، می توانید زیرانداز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زیرانداز مسافرتی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری جیلو مدل MT88 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز کیسه خواب معمولا به منظور تجربه خوابی راحت در طبیعت و فضای بیرون از خانه استفاده می شود. وظیفه مهم تر این زیرانداز ها این است که به عنوان عایقی بین شما و زمین عمل کرده و از تبادل دمایی بدن شما و زمین یا فضای زیر شما به هنگام خواب جلوگیری شود زیرا به هنگام خواب، به علت کاهش سوخت و ساز بدن Core Temperature یا دمای هسته بدن شما کاهش می یابد و این اتفاق نه تنها در شرایط آب و هوایی سرد بلکه حتی در آب و هوای گرم نیز اتفاق می افتد لذا استفاده از این زیرانداز برای طبیعت گردی، پیاده روی، کوهنوردان و کمپینگ بسیار ضروری است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا مدل چوپ پنبه ای ATH 6M NEW ضخامت 6 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

زیرانداز یوگا مدل چوب پنبه ای ضخامت 6 میلی‌متر وسیله‌ای مناسب برای انجام تمرینات یوگا بدون سرخوردن و آسیب‌دیدگی است. جنس رویه این زیرانداز از چوب پنبه بوده که علاوه بر گیاهی شدن این محصول و همچنین سازگاری بیشتر با بدن انسان و محیط بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. استفاده از این زیرانداز باعث می‌شود که فشاری به بدن وارد نشود و بتوانید به شکلی بهتر حرکات یوگا را انجام دهید. همچنین به‌راحتی قابل‌حمل است و فضای کمی را بعد از جمع شدن اشغال می‌کند. این زیرانداز برای راحتی بیشتر در زمان حمل کاور دارد.زیرانداز یوگا کرکی شارک مدل چوب پنبه ای ضخامت 6 میلی‌متر بدون مواد سمی میباشد.این زیرانداز مناسب برای انجام تمرینات یوگا است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری مدل Thickened Moisture proof خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز کمپینگ و سفری مدل Thickened Moisture proof ساخته شده از پارچه آکسفورد ضخیم 600D ، ضد آب ، ضد لکه و در برابر ساییدگی ، پارگی و آلودگی مقاوم است و در زیر آن با لایه PU پوشش داده شده است.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در مسیر سفر قصد استراحت دارید اما به دلیل رطوبت داشتن زمین و یا خیس بودن زمین از تصمیم خود منصرف شده اید اینجاست که استفاده از زیر انداز ضد آب یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.وزن این زیرانداز زیر 500 گرم و بسیار سبک و قابل حمل است. طراحی خاص این زیر انداز به صورت کیف دستی است و در حالت جمع شده و به وسیله دستگیره می توانید مانند کیف آن را همراه خود داشته باشید.ابعاد زیر انداز در حالت باز شده 2 متر در 2 متر است.این زیر انداز ساخت کشور چین است و بسیار با کیفیت تر از نمونه های مشابه بازار است. از این زیر انداز می توانید به عنوان سایه بان نیز استفاده کنید.طرح این محصول نوستالژی و دارای بازی لِی لِی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب ترمارست مدل Trail Pro خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

Trail Pro برای راحتی بی‌سابقه در طول ماجراجویی‌های شما ، گرمای تمام سال و پشتیبانی افسانه‌ای Therm-a-Rest را به ارمغان می‌آورد . سه اینچ فوم درجه یک که در پارچه کشباف فوق العاده مخملی پیچیده شده است و ساختار StrataCore را دارد ، طرحی که بهترین نسبت گرما به وزن را در میان هر ساختار فوم خود باد شونده ارائه می دهد . میزان R-value در Trail Pro عدد خارق العاده 4.4 به ماجراجویان اجازه می دهد از کوله پشتی و کمپینگ در تمام طول سال لذت ببرند . پد همه کاره خود باد شونده دارای شیر WingLock با کارایی بالا است که به لطف باز شدن بزرگتر و باد کردن یک طرفه ، سرعت جریان هوای آن سه برابر شیر کلاسیک است . Trail Pro مانند تمام پدهای Therm-a-Rest برای اطمینان از کیفیت و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ساخته شده است . پد شامل یک کیسه وسایل جمع و جور است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز یوگا اِیرکس مدل Corona 200 ضخامت 15 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.corona 200 به دلیل ویژگی های برجسته ای که ارائه میدهد سالها جز محبوب ترین زیر انداز های ورزشی این برند بوده است.این زیر انداز همانطور که در تمرینات ورزشی قابلیت های بیشماری از خود نشان میدهد در پروسه های فیزیو تراپی نیز کاربرد و استاندارد لازم برای استفاده را دارا میباشد.این زیر انداز به دلیل استحکام بالا قابلیت استفاده درشرایط گسترده ای را دارد مانند استفاده باشگاهی,خانگی,درمانی و توانبخشی,ورزش های هوازی,استفاده در محیط آزاد و باز و همچنین استفاده در آب. این زیر انداز در ورزش هایی مانند یوگا,فیتنس,پیلاتس نیز کاربرد دارد.ابعاد بزرگ این زیر انداز باعث استفاده راحت تر از آن میشود.برای استفاده ازاین محصول از پوشیدن کفش باید خودداری کنید.برای نظافت آن میتوان از دستمال مرطوب یا آب و صابون رقیق شده استفاده کرد.این محصول تماما طراحی و ساخته شده در کشور سوئیس میباشند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز یوگا اِیرکس مدل Fitline Studio Slate ضخامت 10 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به دلیل داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.مدل Fitline Studio برای ورزش های فیتنس،پیلاتس،یوگا،ورزش های گروهی،حرکات تعادلی مناسب میباشد.این مدل به دلیل کوتاه تر بودن طول و کم عرض تر بودن نسبت به بقیه مدل های گروه fitline دارای وزن سبک تری میباشد.در حدی که وزن آن زیر 1 کیلو گرم میباشد و تنها 800 گرم وزن دارد.بنابرین گزینه مناسبی برای حمل میباشد.همچنین این زیر انداز قابلیت استفاده در ورزش ژیمناستیک را دارد.تمامی محصولات این برند ساخت سوئیس بوده و دارای عمر مفید طولانی میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری فورکلاز مدل MT500 Air خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک بادی آسان برای محافظت از شما در برابر زمین و خواب راحت در طول کوهنوردی و دوچرخه سواری طراحی شده است.وزن 600 گرم و ابعاد آن 195 x 60 x 5.5 سانتی متر است. تشک بادی که بسیار پهن است، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در کوله شما بسیار سبک و کم حجم است! مناسب برای کاربران قد بلند.مشخصات عایق حرارتی آن R-Value: 1.5. تشک ایده آل برای دمای بالای 8 درجه. (استاندارد ASTM F3340-18).دارای پدهای سیلیکونی ضد لغزش از لیز خوردن کیسه خواب جلوگیری می کند.می توانید آن را با دمیدن درپوش دو طرفه و یک طرفه با قابلیت تنظیم راحت باد کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب فورکلاز مدل MT100 L خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تشک خودبادشو فورکلاز ، این محصول یکی از زیراندازهای کوهنوردی حرفه‌ای است که برای مصارف طبیعت گردی و کمپینگ طراحی شده. این زیرانداز کیسه خواب فورکلاز دارای دو نازل جداگانه برای سهولت در پر و خالی کردن محصول است. این زیرانداز به دلیل استفاده از مموری فوم داخلی، دارای خاصیت خود باد شو بوده که در عرض کمتر از 5دقیقه امکان پر شدن تا 80% ظرفیت خود را دارا است. فورکلاز در طراحی زیرانداز خود همانند سایر محصولات این کمپانی، به کارایی و کاربرد پذیری دقت فراوانی داشته. روی زیرانداز فورکلاز مدل MT100 برامدگی‌های برای حداکثر اصطکاک با سطوح مختلف ایجاد شده که از لغزش زیرانداز روی کف چادر کوهنوردی جلوگیری می‌کند.همچنین دو سری پد مخصوص برای نگهداری کیسه خواب کوهنوردی روی این زیرانداز تعبیه شده است که پارچه‌های پلی‌استری و نایلونی را به خوبی نگهداری می‌کند. بنابراین در طول شب و خصوصا در سطوح شیب‌دار، فرد دچار لغزش از روی زیرانداز نخواهد شد. وزن زیرانداز فورکلاز در حدود 820 گرم بوده و ابعاد بسته شده آن 28 سانتی‌متر ارتفاع با قطر 17 سانتی‌متر است که از یک زیرانداز کیسه خواب معمولی کمپینگ کوچکتر است. بنابراین حمل آن داخل کوله پشتی و انجام پیمایش‌های بلند براحتی ممکن خواهد بود. FORCLAZ برای راحتی حداکثری سطح پارچه این محصول را با پوشش خاص آکوستیک پوشانده که این امر موجب به حداقل رساندن صدای حاصل از تماس سطوح چادر، کیسه خواب و زیرانداز می‌شود. بنابراین حداکثر آسایش با زیرانداز فورکلاز ممکن خواهد بود. این محصول برای استفاده داخل چادر کوهنوردی یا کیسه خواب طراحی شده است. طول آن 180 سانتی‌متر و عرض آن 52 سانتی‌متر در پهنای شانه است. این ابعاد براحتی یک کیسه خواب با قطع مومیایی را در خود جای می‌دهد و بهترین کارایی را برای فرد به همراه خواهد داشت. بنابه استاندارد بین المللی استفاده از این زیرانداز در هواهای سرد تا 5 درجه سانتی‌گراد بدون مشکل و به راحتی ممکن خواهد بود. ضخامت 2.5 سانتی‌متری و فوم داخلی زیرانداز موجب می‌شود تا استفاده از آن در برنامه‌های پاییزه و بهاره ممکن باشد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تشک ژیمناستیک مدل MAT01 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی از محبوب ترین تشک های ژیمناستیک که در سالن های بدنسازی و خانه ها استفاده می شود، تشک تاشو است. تشک تاشو در رنگ ها و اندازه های مختلف ارائه می شود. آنها برای ذخیره سازی آسان تا می شوند تا فضای کمتری را اشغال نموده و به راحتی بتوان آن ها را حمل و جابه جا نمود. تشک های عرضه شده توسط آریاژیم از فوم فشرده باکیفیت مطلوب و روکش یک رو مواد مرغوب تهیه شده است. این تشک ها از سه لت با ابعاد 100 سانتی متر در 70 سانتی متر و با ضخامت 5 سانتی متر تشکیل شده است که بر روی هم تاشده و به صورت یک کیف با دو دسته بندی در می آید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز یوگا اِیرکس مدل Fitline 180 ضخامت 10 میلیمتر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

AIREX® از سال 1952 میلادی کار خود را با تولید فوم آغاز نمود.به جرات این برند را میتوان بهترین و با کیفیت ترین برند دنیا در زمینه ی تولید مَت های ورزشی معرفی نمود.airexهمواره در زمینه استفاده از تکنولوژی های منحصر به فرد برای استفاده در زیرانداز های ورزشی و پد های تعادل خود پیشتاز بوده است.سالها تولید در کشور سوئیس برای این برند خط مشی خاص و منحصر به فرد ایجاد کرده.این راه و روش موجب شده که محصولات این برند جز بهترین، بادوام ترین، قابل اعتمادترین ها در دنیا باشند.به دلیل استفاده از تکنولوژی فوم سلول بسته(Closed Cell Foam)درصد زیادی از حجم محصول را هوا تشکیل داده است.این نوع فوم هوا را در خود به دام می اندازد.خمیر این محصولات دارای فرمول محرمانه ای می باشد که طی مراحلی آماده سازی، قالب ریزی و در نهایت پخته می شوند. این محصول جاذب ضربه بوده وبه همین دلیل از سازمان ستون فقرات آلمان نیز تاییده دارد.زیر انداز ها به هیچ عنوان سر نمیخوردند و لبه های آنها به راحتی شکل نمیگیرند.به همین دلیل شرایط پایداری را برای شما هنگام ورزش فراهم میکنند.همچنین به داشتن لایه آنتی باکتریال بر روی خود این محصول بدون بو بوده و همچنین بو های نا مطبوع محیط را به خود جذب نمیکند.همچنین این محصول دارای خاصیت آبگریزی نیز میبااشد.مدل Fitline 180 برای ورزش های فیتنس،پیلاتس،یوگا،ورزش های گروهی،حرکات تعادلی و ژیمناستیک مناسب میباشد.تمامی محصولات این برند ساخت سوئیس بوده و دارای عمر مفید ظولانی میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز 6 نفره کد CH-33 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک زیراندازو یا روفرشی مشابه با جاجیم های سنتی و صنایع دستی که کم جا و در عین حال سبک و مقاوم باشه هستید که بتوانید از آن بر روی هر سطحی استفاده کنید، به شما زیرانداز مسافرتی کاوردار (کیف بسته بندی و قابل حمل) را پیشنهاد می کنیم ، این محصول دارای یک عدد کیف بسته بندی و حمل است که علاوه بر اینکه آن را به راحتی قابل حمل می کند ، آن را پاکیزه نیز نگه می دارد. این زیرانداز را می توانید همین الان خرید کنید و در مسافرت ها و پیک نیک ها یا در منزل بر روی فرش خود استفاده کنید که در هنگام بازی بچه ها فرش یا منزل کثیف نگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز سفری سومریا طرح اولترا مدل 002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

حمل زیرانداز یکی از مشکلاتی است که معمولا گریبان گیر افراد در پیک‌نیک، کوهنوردی یا طبیعت‌گردی خواهد بود. به همین دلیل استفاده از زیرانداز سفری سومریا طرح اولترا مدل 002 می‌تواند به‌راحتی شما کمک بسیاری کند. زیرانداز سفری سومریا طرح اولترا مدل 002 دارای وزنی معادل 655 گرم است و همچنین با توجه به اینکه برای حمل آن می‌توان از یک کیف استفاده کرد، جمل و نقل آن بسیار ساده و راحت خواهد بود. زمانی که زیرانداز باز می‌شود ابعادی معادل 20 در 150 سانتی‌متر خواهد داشت که برای نشستن یک خانواده دو تا سه نره کاملا کاربردی است. ضخامت آن با توجه به فوم کار شده داخل زیرانداز، برای قرارگیری روی سطح مناسب است و البته باید دقت کرد روی سطح با قابلیت برندگی قرار نگیرد تا دچار پارگی نشود. البته که با زیرانداز سفری سومریا طرح اولترا مدل 002 دارای نرمی خوبی برای نشستن روی سطح چمن یا خاک بدون سنگلاخ خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز ۱۲ نفره هومتکس کد MT6-T خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از وسایلی که در خانه هر ایرانی و هر خودرو می توان آن را یافت زیرانداز است. جنس زیرانداز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اغلب کاربرد آن در سفر و مکان های مرطوب و خاکی است. جنس این زیر انداز با دیگر زیرانداز هایی که تا به حال دیده اید بسیار متفاوت است، زیرا در تولید این محصول از پارچه های بادوام و مقاوم در برابر رطوبت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-H خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

از وسایلی که در خانه هر ایرانی و هر خودرو می توان آن را یافت زیرانداز است. جنس زیرانداز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اغلب کاربرد آن در سفر و مکان های مرطوب و خاکی است. جنس این زیر انداز با دیگر زیرانداز هایی که تا به حال دیده اید بسیار متفاوت است، زیرا در تولید این محصول از پارچه های بادوام و مقاوم در برابر رطوبت استفاده شده است. پارچه‌ای که در دوخت زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-H به کار رفته است شامل سه لایه بوده و لمینت شده است پس برای قرار گیری روی سطح خیس، می‌توان اطمینان داشت که در مقابل رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهد. ابعاد زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-H هنگامی که باز می‌شود معادل 200×300 سانتی‌متر بوده و برای یک خانواده کاملا مناسب خواهد بود. وزن آن نیز برای حمل با توجه به تعداد ظرفیت نفرات، سبک محسوب شده و معادل تقریبا یک کیلوگرم است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز سفری 8 نفره کد 180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیراندازها دارای مدل های متنوع بسیاری هستند. یکی از این مدل ها زیراندازهای جاجیمی میباشد که امروزه جایگاه خوبی را در بین مردم به دلیل ویژگی های خاص خود باز کرده است. زیراندازهای جاجیم به دلیل داشتن طرح های سنتی و اصیل ایران، هر ایرانی را به خود جذب میکند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بودن این زیراندازها محکم و مقاومت بالای آنها میباشد. اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که زیاد به مسافرت میروید یا آخر هفته را در خانه سر نمیکنید و سعی میکنید خود را به دامان طبیعت برسانید توصیه میشود از این نوع زیراندازها استفاده کنید، لازم به ذکر است این نوع زیراندازها دارای مقاومت بالایی در برابر پارگی هستند. ازدیگر ویژگی مقاومت نسبتا خوب در مقابل نفوذ آب میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یک نفره موتال مدل SM2017 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیر انداز سفری موتال با دوختی خوب و با رنگ امیزی متنوع و با وزن سبک وسیله ای مناسب برای حمل در کوله پشتی و یا بهمراه وسایل کمپینگ است. نحوه بسته بندی خاص این محصول جابجایی و حمل آن را آسان می کند. سبک است و عایق رطوبتی و حرارتی و برودتی خوبی است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید نیم تنه ورزشی زنانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-G خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نشستن روی زیرانداز با توجه به اینکه ممکن است سطح زمین خیس یا کثیف باشد، از مهمترین نکات برای راحتی در پیک نیک یا سفر است. به همین دلیل زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-G یکی از ابزار ضروری خواهد بود که در سفر یا طبیعت گردی باید به همراه داشته باشید. زیرانداز 12 نفره هومتکس کد MT6-G دارای جنس ضخیم بوده و همچنین سایز آن برای یک خانواده مناسب است. از طرف دیگر حمل و نقل آن با توجه به کیف حملی که دارد، آسان و راحت خواهد بود. از وسایلی که در خانه هر ایرانی و هر خودرو می توان آن را یافت زیرانداز است. جنس زیرانداز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اغلب کاربرد آن در سفر و مکان های مرطوب و خاکی است. جنس این زیر انداز با دیگر زیرانداز هایی که تا به حال دیده‌اید بسیار متفاوت است، زیرا در تولید این محصول از پارچه های بادوام و مقاوم در برابر رطوبت استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری نکو کد ziz-180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یکی دیگر از محصولات شرکت نکو زیرانداز های چادر میباشد که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل چادر میشود. هرچند لایه های زیرین چادرها ضد آب میباشند ولی برای اطمینان بیشتر از نفوذ رطوبت و ساییده نشدن کف چادر باید از زیرانداز استفاده کرد. همچنین ا این نوع زیرانداز میتوان به عنوان زیرانداز معمولی برای نشستن در سفر استفاده کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز یوگا موها فیتنس مدل TRX ضخامت 7 میلی متر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ضخامت، سبکی و نرمی و اندازه مهمترین ویژگی یک زیر انداز ورزشی میباشد. زیرانداز یا مت یوگا موها فیتنس مدل TRX، دارای خاصیت ارتجاعی و همچنین سبک و نرم با ضخامت 7 میلی متر در ابعاد 178 سانتی متر در 68 سانتی متر میباشد. این مدل دارای روکش پارچه و همچنین دور دوزی کامل میباشد، که این باعث استحکام و طول عمر بیشتر زیر انداز شده است. شما به راحتی میتوانید با کفش ورزشی خود بدون نگرانی از خراب شدن این مت، بر روی آن تمرین نمایید. طراحی زیبا و جدید و همچنین داشتن بند کوله همراه سبب راحتی در حمل این محصول شده است. شما میتوانید بعد از تمرین به راحتی آنرا رول کرده و بر دوش خود حمل کنید. بعلت طول زیاد این محصول شما میتوانید از این زیر انداز به عنوان تشک نیز استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری مدل PJ-108463 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد. زیرانداز 4 نفره، دارای ابعاد 200x147 سانتی متر است و به راحتی، حداقل 4 نفر را در خود جای می‌دهد. این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز کیسه خواب فورکلاز مدل 700Ultra Compact خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این تشک راحتی بادی طوری طراحی شده است تا از شما در برابر زمین محافظت کند و در طول تمرینات پیاده روی، کوهنوردی و دوچرخه سواری راحت بخوابید.(مدل فوق عریض) تشک بادی که بسیار پهن، جمع و جور و بسیار سبک در کوله پیاده‌روی شماست! - دارای پد سیلیکونی ضدلغزش برای داخل چادر - مناسب برای کاربران قد بلند - 600 گرم - 195x60x5.5 سانتی متر میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیرانداز چادر ادونچر مدل 001 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز چادر ادونچر در ابعاد 150 × 200 سانتیمتر تولید شده و برای زیر چادر و یا نشستن در طبیعت قابل استفاده است. این زیرانداز کاملا ضدآب بوده و رطوبت را از خود عبور نمیدهد. همچنین وجود یک کاور بسیار کوچک به شما اجازه جمع کردن زیرانداز را به ابعاد 11 × 24 سانتیمتر می دهد. وزن سبک این زیرانداز از سایر مزیت های آن است که میتوانید به راحتی آن را در کوله خود حمل کنید. همچنین یک بند در انتهای کیف حمل نیز تعبیه شده است تا به خروج راحت تر کاور کمک کند و یا امکان آویز کردن آن را بدهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 12 نفره عسل مدل PJ-109569 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

زیرانداز های مسافرتی در واقع یکی از مهم ترین محصولات و لوازم سفر بوده که هم برای افراد و هم برای قرار دادن چادر های سفری و کوهنوردی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. این زیر اندار، دارای کیف دسته دار است، که حمل آن‌، برای شما راحتر باشد این زیرانداز، ضد آب است و برای کنار ساحل گزینه مناسبی هست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری شانگ ینگ مدل S300 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

استفاده از زیرانداز در زمان سفر، کمپینگ و یا طبیعت گردی و کوهنوردی زیاد دور از ذهن نیست. چه خوب است که این زیرانداز علاوه بر بزرگ بودن کارایی زیادی داشته باشد و حتی بتوان از آن بای کاربردهای دیگر نیز بهره ببریم. اگر حجم کمی هم اشغال کند که دیگر عالی می شود. زیراندازی بهتر است استفاده شود تا بتواند ضمن مقاوم بودن در برابر سایش و رطوبت، به راحتی شستشو شود. زیرانداز مدل S300 این ویژگی ها را دارد. از این زیر انداز به عنوان زیر انداز معمولی، زیر انداز چادر و حتی سایه بان هم می توان استفاده کرد. چهار طرف زیر انداز دارای جلقه های فلزی است تا به راحتی بتوانید زیرانداز را به زمین و یا (با قلاب کردن یا بستن با طناب) آن را به محل مورد نظرتان اتصال داده و محکم کنید. چنس که از جنس پلی استر ساخته شده است. در برابر سایش و آب و زطوبت مقاومت دارد. برای حمل آن به راحتی می توانید آن را در کیسه کوچک مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید. شانگ یانگ S300 برای سفر، کوهنوردی و کمپینگ و استفاده در چادر بسیار مناسب است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز زیر انداز سفری 12 نفره مدل ضد آب خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سایز : 195×335 سانتی متر وزن : 2/7 کیلو گرم قابل استفاده در سفر و کمپینگ قابلیت شستشو سبک ، دارای لایه ضد آب، منعطف و زیبا دارای دسته یکپارچه جهت سهولت در حمل میباشد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا