کتاب، لوازم تحریر و هنر

نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

خرید کردن یکی از لذت هایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. حال اگر خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر مقصد نهایی ما برای خرید کردن باشد، این لذت چندین برابر می شود. مجله اینترنتی نکته خرید قصد دارد در این مطلب به طور مختصر نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. تا بتوانید راحترین و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر

  • در قدم اول نیاز خود را مشخص کنید.
  • میزان بودجه خود را برای خرید در نظر بگیرید.
  • ترجیحا از وسایل با رنگ های شاد خریداری کنید تا روح را جلا دهند.
  • قبل از خرید نظرات دیگران را در مورد آن محصول جویا شده و با دقت بخوانید. این نظرات در انتخاب شما می تواند بسیار تاثیرکذار باشد.
  • ترجیحا خریدی انجام دهید که نظرات مثبت بیشتری داشته است. زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده اند.
  • دقت کنید که محصول مورد نظرتان دارای ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا باشد و در صورت نداشتن شرایط لازم، قابل بازگشت باشدتا با خیال راحت خرید کنید و لذت ببرید.
  • در برخی محصولات انتخاب برند معروف تر می تواند، انتخاب را آسانتر کند. زیرا عموماً تولیدکننده های به نام، اعتبار خود را با توید محصولات بی کیفیت زیر سوال نمی برند.

برای اطلاع از نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه اینجا کلیک نمایید.

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید کتاب، لوازم تحریر و هنر گفته شد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کتاب، لوازم تحریر و هنر باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کتاب کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ انتشارات هیتا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تا به حال به این فکر کرده‌اید که یک انتخاب می‌تواند سرنوشت شما را به کلی تغییر دهد؟ یا اگر این فرصت را داشتید تا دوباره به گذشته‌ی خود سفر کنید، دست به چه انتخاب‌هایی می‌زدید؟ بیشتر ما در زندگی پا روی رویاهایمان گذاشته‌ایم و حسرت انجام دادن کارهای زیادی را داریم. حقیقت این است که ما هرگز قادر نیستیم تمام نسخه‌های موردعلاقه‌مان از زندگی را تجربه کنیم؛ هیچ‌وقت هم نمی‌توانیم تمام مهارت‌های مورد علاقه‌مان را یاد بگیریم. مت هیگ در کتاب کتابخانه نیمه شب به روایت داستان زندگی دختری به نام نورا می‌پردازد که بعد از گذر دورانی پرتنش و مملو از پشیمانی، وارد کتابخانه‌ای جادویی می‌شود و نگاهش به تمام مسائل زندگی تغییر می‌کند. این رمان مسحورکننده و پرفروش که در سال 2020 موفق به دریافت جایزه‌ی گودریدز شد، شما را با تأثیرهایی که تصمیمات بزرگ و کوچک بر زندگی ما می‌گذارند، آشنا می‌کند. همچنین میتوان گفت انتشارات هیتا یکی از بهترین ترجمه های موجود را عرضه کرده است که البته تعداد صفحات کتاب را هم به نسبت نسخه های دیگر کمتر کرده است و دلیل آن کوچکتر بودن فونت و فاصله کمتر خطوط به خاطر کمتر شدن هزینه کتاب می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو خوشنویسی مدل کالیگرافی طرح سوره حمد خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو بوم نقاشیخط طرح سوره حمد کار شده است. رنگ زمینه اکریلیک بوده و بر روی بوم به ابعاد 50x70 و به شکل عمودی اجرا شده است. استفاده از تثبیت کننده باعث دوام بیشتر اثر گردیده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کیبرد میدی کنترلر ام-آدیو مدل Oxygen Pro Mini خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برای سال‌ها، میدی کنترلرهای سری M-Audio Axiom Pro کنترلر انتخابی ما بودند. این سری ترکیبی از قیمت اقتصادی و کیفیت بالا بود و در آن زمان، طراحی تازه و عملکرد مناسبی داشت. با گذشت زمان و قدیمی شدن سری Axiom Pro کمپانی M-Audio این سری را با سری جدید Oxygen جایگزین کرد. این سری آنقدر موفق بوده است که هم اکنون پنجمین نسل میدی کنترلرهای سری Oxygen(MKV) از پرفروش ترین و محبوب ترین میدی کنترلر های اقتصادی موجود در بازار هستند. با این حال، پس از بررسی ویژگی‌ها و طراحی برخی از رقبای سری Oxygen، کمپانی M-Audio تصمیم گرفت سری Oxygen Pro را به عنوان رده حرفه ای تر میدی کنترلرهایش به بازار عرضه کند. سری Oxygen Pro نه به عنوان جایگزین سری Oxygen بلکه به عنوان سری حرفه ای تر و با امکانات بیشتر نسبت به سری Oxygen توسط M-Audio به بازار عرضه شد. اولین تفاوت سری Oxygen Pro با سری Oxygen که در اولین نگاه متوجه آن می شوید، حذف گوشه های گرد و پدهای قرمز رنگ سری Oxygen و جایگزین شدن آنها با پدهای RGB و گوشه های مربعی شکل و به طور کلی طراحی زیباتر سری Oxygen pro است. میدی کنترلر M-Audio Oxygen Pro Mini دارای 8 پد RGB با قابلیت تنظیم رنگ های مختلف برای هر پد، 4 ناب، 4 فیدر، یک صفحه نمایش OLED، مجموعه ای دکمه ها و wheel های pitch و modulation است. در پنل پشتی میدی کنترلر M-Audio Oxygen Pro Mini پورت USB/MIDI و ورودی Sustain pedal، یک پورت MIDI Out نیز وجود دارد که در کنترلرهای سری Oxygen وجود ندارد. میدی کنترلر M-Audio Oxygen Pro Mini یک کنترلر plug-and-play است، به این معنا که شما بدون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی می توانید پس از متصل کردن این کنترلر به سیستم خود از آن استفاده کنید، اما برای تجربه و هماهنگی بیشتر کنترلر با نرم افزار، بهتر است ابتدا طبق مراحل مشخص شده کنترلر خود را به نرم افزار DAW متصل کنید تا از ویژگی هایی مانند auto-mapping, transport control و… بهره مند شوید. کلاویه های مینی نیمه سنگین میدی کنترلر M-Audio Oxygen Pro Mini حساس به velocity و aftertouch هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. قابلیت Aftertouch با اسکن مداوم میزان فشاری که به هر کلاویه پس از فشردن اولیه آن وارد می کنید، شما را قادر می سازد تا بر صدای یک پلاگین Instrument مجازی تاثیر بگذارید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید جامدادی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کتاب Interiors Now اثر جمعی از نویسندگان انتشارات Taschen خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با غنای الهام‌بخش و تنوع سبک‌ها، این خانه‌ها، اقامتگاه‌ها، مخفیگاه‌ها و استودیوها بدون توجه به سلیقه، حیرت‌انگیز و شگفت‌زده خواهند شد. کلبه روستایی روستایی، انباری به سبک نیویورک، یا خانه های ییلاقی غیرمتعارف. این بررسی از طراحی داخلی معاصر به دقت خانه‌هایی را از سراسر جهان - از اوکلند، نیوزلند، تا آوینیون، فرانسه، بررسی می‌کند. این خانه‌های باشکوه که از طریق صدها تصویر توسط عکاسان داخلی مشهور ترسیم شده‌اند، الهام‌بخش و ایده‌هایی برای بازسازی بعدی شما هستند. بسیاری از خانه‌های منتخب متعلق به افراد خلاق - طراحان، فیلم‌سازان و کلکسیونرها - هستند که حداقل می‌گویند ترکیب کامل عناصر داخلی چشمگیر است. خالقان این فضاهای پویا با کنار هم قرار دادن کاغذ دیواری، مبلمان، منسوجات، و اشیاء هنری در حالی که با احتیاط رنگ، بافت و فرم را متعادل می کنند، شکل هنری خود را تمرین می کنند. التقاطی یا مینیمال، عتیقه یا فوق مدرن، این تنوع دکور، سبک معاصر را در تمام جلوه های آن نشان می دهد و امکانات بی پایان و جادوی خانه سازی طراحی داخلی را به نمایش می گذارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میکروفن کندانسر تک استار مدل PCK320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه در دسته بندی میکروفون های استودیویی کمپانی های فراوانی وجود دارند که محصولات مختلفی با تکنولوژی های ساخت نسبتا یکسان با یکدیگر عرضه می نمایند، که تولیدات این محصولات در برخی از کارخانه های مادر، واقع در چین تولید می شوند. یکی از این تولید کنندگان که طیف وسیعی از این میکروفون ها را با نام و نشان برندهای تجاری دیگر شخصی سازی و عرضه می نماید، کمپانی TAKSTAR است. میکروفون کاندنسر PCK320 یکی از محصولات ارزان قیمت از کمپانی تکستار است که با دیافراگم بزرگ و الگوی قطبی کاردیوید خود برای صدابرداری از وکال و ساز طراحی شده است. این میکروفون که به همراه لرزه گیر و سه پایه رومیزی عرضه شده است دارای رنگ های متنوعی است و بدنه ای مقاوم در برابر ضربه دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال محصولی ارزان قیمت و با کیفیت مناسب برای ضبط های خود در خانه میگردید، این گزینه را مد نظر خود قرار دهید، چون تناسب کیفیت به قیمت آن کم نظیر است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست میکروفن بی سیم نیویر مدل Lavalier خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

اگر به دنبال یک میکروفون همه کاره هستید، میکروفون بی سیم CM22 از برند شناخته شده Neewer انتخاب مناسبی خواهد بود. میکروفون Neewer CM22 دارای 2 عدد میکروفون سیمی یقه‌ای، 2 عدد فرستنده و 1 عدد گیرنده بوده و با دوربین‌های DSLR، موبایل (آیفون و اندروید) کامپیوتر، لپ‌تاپ و … سازگار است. برای استفاده از این میکروفون نیازی به نصب برنامه نیست و با اتصال آن به دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ و روشن کردن می‌توانید صدا را ضبط کنید. برد 150 متری این میکروفون بی سیم، امکان استفاده از آن را برای تولید محتوا، اجرای زنده، گزارش خبری و مصاحبه، آموزش آنلاین و … فراهم نموده است.کیس شارژ این میکروفون دارای باتری لیتیومی بوده و بسیار سبک و قابل حمل است. این کیس شارژ قابلیت شارژ همزمان 2 عدد فرستنده و گیرنده، در مدت زمان 2 ساعت را دارد. همچنین هر فرستنده و گیرنده در صورت شارژ کامل، امکان استفاده مداوم تا 7 ساعت را خواهد داشت.از مهم‌ترین ویژگی‌های میکروفون Neewer CM22 می‌توان به وجود کیس شارژ، امکان کاهش نویز و صدای محیط، قابلیت مانیتورینگ صدا و … اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تحریر اسمردیس مدل T134 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لطفا دقت فرمایید: گروه صنعتی اسمردیس، طراح و تولید کننده اصلی این محصول با نام تجاری اسمردیس است. این محصول دارای لیبل اسمردیس می باشد. لطفا قبل از خرید نام فروشنده را بررسی فرمایید. میز تحریر اسمردیس مدل T134 با ظاهری ساده و زیبا، مناسب دکوراسیون منزل یا اداری با طراحی مینیمال است. میز تحریر اسمردیس مدل T134 دارای 4 کشو و 1 قفسه می باشد. میز تحریر اسمردیس مدل T134 دارای ابعادی مناسب است و فضای کمی می گیرد. ابعاد: طول 120 سانتی متر - عرض 60 سانتی متر - ارتفاع 88 سانتی متر جنس محصول ملامینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ویولن آکوستیک اشترونال مدل 29W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ویولن آکوستیک اشترونال مدل 29W، بالاترین مدل از سری ویولن‌های آموزشی این برند است. نسبت به مدل‌های ارزان‌تر، در ساخت 29W از چوب‌های کمیاب‌تر و مرغوب‌تری استفاده شده. صفحه رویی از چوب صنوبر ساخته شده که صدایی شفاف و درخشان دارد. پشت، کناره‌ها و دسته از جنس افرا هستند که به دلیل ظاهر زیبا، مقاومت بالا و خصوصیات آکوستیکی، مناسب‌ترین و مرغوب‌ترین چوب برای ساخت ویولن محسوب می‌گردد. نوع چوب افرای به کار رفته در این مدل دارای اندکی بافت راه راه است که زیبایی این ساز را دوچندان می‌کند. گریف، گوشی‌ها و چانه‌گاه از جنس آبنوس، یکی از مرغوب‌ترین و سخت‌ترین چوب‌ها، ساخته شده است که به شما اطمینان می‌دهد این ساز به خوبی از پس نگه داشتن کوک برآمده و ضمن راحتی هنگام نواختن, دوام بالایی نیز خواهد داشت. در این مدل نیز همانند مدل 16W، سیم‌گیر از جنس آبنوس ساخته شده است تا با سازی، در نوع خود، تمام عیار روبرو باشیم. کمپانی اشترونال در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی سازهای زهی در اروپا است. مقر اصلی اشترونال در شهر لابی واقع در غربی‌ترین بخش جمهوری چک قرار دارد. اشترونال دنباله‌روی سنت غنی ساخت آلات موسیقی در این منطقه است که تاریخچه‌ی آن به نیمه‌ی دوم قرن شانزدهم میلادی برمی‌گردد. ویولن اشترونال مدل 29W یک ویولن آموزشی بسیار مرغوب است که علاوه بر صدای دلنشین، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد. سایز 4/4 این ساز برای سنین 11 سال به بالا مناسب است. ویولن کوچکترین ساز زهی-آرشه‌ای است که چه به صورت جمعی در ارکسترهای بزرگ و چه به صورت تکنوازی، جایگاه بسیار مهمی در فرهنگ موسیقایی اکثر ملل جهان دارد. ویولن در اصل یکی از سازهای موسیقی کلاسیک است که بعدها نوازندگان موسیقی‌های فولکور و پاپ نیز به آن علاقه‌مند شدند. وسعت صدای ویولن حدود 4 اکتاو است و به دلیل نداشتن فرت امکان نواختن تمامی فواصل کروماتیک موسیقی غربی، فواصل موسیقی ایرانی یا هر موسیقی دیگری بر روی این ساز وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید چراغ مطالعه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو طلا کوب دانژه طرح گل نسترن کد TSGG4045205 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

دانژه تولیدکننده و عرضه کننده انواع صنایع دستی با ورق طلا 24 عیار می باشد. در این محصول جنس قاب PVC و رنگ قاب قهوه ای است. نسترن (نام علمی: Rosa canina) یکی از گونه‌های وحشی رز و بومی اروپا، آسیای باختری و شمال خاوری آفریقا است. گونه‌های بسیاری از آن در جنگل‌های شمال، منطقه ارسباران، و ارتفاعات فوقانی مناطق دیگر ایران به صورت خودرو یافت می‌شود. گل‌های آن ریز هستند که به رنگ‌های صورتی، سفید، قرمز و گاهی زرد یافت می‌شوند. بوی آن‌ها ملایم و مطبوع است. نسترن‌ها در طول جنگ جهانی دوم در باغ‌های پیروزی آمریکا کاشته می‌شدند و هنوز هم در نواحی مرطوب و شنی نوار ساحلی خاوری یافت می‌شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تابلو نقاشی ورق طلا طرح دکوراتیو نقش برجسته کد 0158 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تابلو نقاشی رنگ اکریلیک نقش برجسته با طراحی مدرن در ابعاد بوم 70 در 120 با استفاده از ورق طلای جذاب کشیده شده . در دکوراسیون داخلی همیشه تابلو‌ها از اجزای اصلی برای طراحی و چیدمان منازل بوده‌اند. تابلو‌های نقاشی مدرن با ورق طلا یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبا‌سازی دکوراسیون هستند. این نوع تابلو‌ها هرگز قدیمی و از مد‌افتاده نمی‌شوند. کسانی که می‌خواهند دکوراسیون متفاوتی نسبت به دیگران داشته‌ باشند. این تابلو با ورق طلا می‌تواند انتخاب عالی باشد که در سال های اخیر طرح های دکوراتیو بسیار ترند شده اند . این تابلو قابلیت نصب بصورت افقی و عمودی را دارد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سنتور مدل 5 مهر شجریان کد 1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساز 5 مهر مدل شجریان و همراه هارد کیس مضراب و اچار کوک از معتبرترین در شهر اصفهان می باشد که سابقه ای نسبتا طولانی در ساخت ساز سنتور دارد. سازهای 5 مهر استاد تمام گردو(صفحه رویی-صفحه زیرین-کلاف) بوده و کیفیت قابل توجهی دارد.خرک های ساز بسیار زیبا و دقیق ساخته شده ودر انتقال صدای سیم ها به اتاق صدای ساز نقش مهمی دارد.گوشی های ساز بسیار نرم و دقیق است و کوک کردن این ساز بسیار راحت می باشد.پل گذاری است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز هنگ درام مدل تیتانیوم خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

هنگ درام ساخته شده از عنصر تیتانیوم با تزریق رنگ آبی با ظاهری زیبا بالاترین و بهترین مدل می باشد که صدای فوق العاده شفاف و طنین عالی دارد و برای اجرای صحنه ای و سطح حرفه ای مناسب است و دارای کوک دقیق می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ماژول افزایش ورودی زوم مدل EXH-6 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

افزایش دهنده ورودی EXH-6 از سری محصولات کمپانی ZOOM است که برای استفاده در کنار رکوردر های این تولید کننده مطرح طراحی و تولید شده است. این افزایش دهنده ورودی را میتوان به صورت آپشنی مجزا برای انواع دستگاه های عرضه شده توسط کمپانی زووم که دارای درگاه 10 پین انحصاری هستند، بکار برد. این محصول برای افزودن دو ورودی بالانس با کانکشن های کومبو XLR/TRS کاربرد دارد.EXH-6 ایده آل برای افزودن دو لاین مونو بالانس به انواع سخت افزار های کمپانی زوم با پورت 10 پین انحصاری می باشد و روی بدنه آن دو روتاری کنترل سطح برای تعیین میزان صدای هر ورودی استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این آپشن افزایش پورت میتوان به دو سوییچ پد با قابلیت کاهش سیگنال تا 20- دسی بل اشاره نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چراغ مطالعه لمسی گیره ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید دفتر مشق به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

معرفی

این محصول یکی از تولیدات کمپانی ویداسی (WEDASI) است. این چراغ مطالعه گیره دار بوده که می توان به هر جای ممکن مانند میز کار متصل کرد. بدنه ی آن قابل انعطاف بوده و می توان به راحتی آن را خم کرد و در مکان مورد نظر قرار داد. لامپ آن از نوع LED می باشد (16 عدد SMD) و دارای نوردهی مطلوب، مصرف پایین و عمر بالا می باشد. یک باطری قابل شاژ در داخل پایه چراغ قرار دارد که شما را از برق مستقیم شهر بی نیاز می کند. و در مواقعی که برق قطع است شما می توانید به راحتی به مطالعه و انجام کارهای خود ادامه دهید. این چراغ مطالعه دارای یک دکمه لمسی می باشد که توسط آن می توان نور لامپ را به میزان دلخواه تنظیم کرد به این صورت که با لمس این دکمه و نگه داشتن انگشت روی آن نور لامپ کاهش یافته و با لمس مجدد آن نور لامپ افزایش می یابد (دیمر لمسی). از مزیت این چراغ مطالعه علاوه بر کم مصرف بودن آن، طراحی زیبا و وزن کم آن می باشد. که به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز سینی مسی مدل لبه دار SB خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این سینی از جنس مس بوده که داخل آن به رنگ نقره ای و قسمت پشت آن به رنگ مسی میباشد. از این محصول علاوه بر استفاده سینی چای می توان به عنوان دیس جهت شیرینی خوری و پلوخوری و میوه خوری استفاده کرد . قطر این محصول تقریبا30 سانت میباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست 3 تکه گلدان و شکلات خوری مسی مدل پرداز کد st18 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این ست شکلات خوری و گلدان مس و پرداز، هر چشمی را به خود خیره میکند و جلوه هر خانه و کاشانه ای را صد چندان. این ست شکلات خوری و گلدان هدیه ای بی نظیر برای عزیزان و دوستانتان در مناسبت های مختلف است.بر روی زمینه مِسی، پردازهایی زیبا و هنرمندانه به رنگ های آبی، قرمز، نارجی و سفید نقاشی شده است که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. این ست مس و پرداز به سبک جدیدی توسط هنر دست نگارگران و نقاشان طراحی و ساخته شده است.ترکیب فوق العاده رنگ مِسی با رنگ سورمه ای، تعادل رنگی و فرمی این محصولِ زیبا را تداعی می کنند. این محصول می تواند به عنصر کانونی در قلب دکوراسیون داخلی خانه های سنتی و مدرن در نظر گرفته شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل 1049 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این جامدادی زیبا با طراحی رنگ روشن برای دختران دانش آموز و دانشجو طراحی شده است. جنس این جامدادی از پارچه است که قابلیت شست وشو دارد و باعث عمر طولانی تر جامدادی خواهد شد. از طرفی با سایز مناسب این جامدادی برای تمام وسایل تحریر اندازه بوده و قابل استفاده است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز جامدادی مدل کورال 32172 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جامدادی کورال می توانید انواع قلم خود را در یک محفظه جداگانه قرار دهید تا انواع قلم های شما با یکدیگر مخلوط نشوند. فضای داخلی محصول کاملا با پرایمر پوشانده شده است. تمام سطح بیرونی محصول از پارچه PVC ساخته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل دختر کفشدوزکی میرکلوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی با طرح برجسته جذاب شخصیت کارتونی دختر کفشدوزکی می تواند گزینه مناسبی برای دختران عزیز دبستانی و راهنمایی ما باشد . این کوله پشتی دارای یک جیب بیرونی بزرگ زیپ دار برای قرار دادن اشیاء کوچک مثل مداد و خودکار و دفتریادداشت و ساندویچ کودکان دلبند شماست ، ضمنا 2 جیب کناری برای قرار دادن قمقمه یا شیشه آب و لیوان تعبیه شده است. جنس کوله از برزنت ریزبافت با کیفیت و دارای آستر علاست و .ابعاد کوله بدون احتساب دستگیره 12x30x40 سانتی متر می باشد.وزن کوله 430 گرم است.همچنین پشت کوله دارای پد ضد تعریق طبی است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل بن تن کد A23 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این کوله پشتی با طرح برجسته جذاب شخصیت کارتونی بن تن می تواند گزینه مناسبی برای پسران عزیز دبستانی و راهنمایی ما باشد . این کوله پشتی دارای 2 جیب بیرونی زیپ دار برای قرار دادن اشیاء کوچک مثل مداد و خودکار و دفتریادداشت و ساندویچ کودکان دلبند شماست ، ضمنا 2 جیب کناری برای قرار دادن قمقمه یا شیشه آب و لیوان تعبیه شده است. جنس کوله از برزنت ریزبافت با کیفیت است و کوله دارای آستر اعلاء و دو دستگیره یکی ساده برای آویزان کردن و دومی پددار برای حمل دستی است.ابعاد کوله بدون احتساب دستگیره 14x30x38 سانتی متر می باشد.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا