خانه و آشپزخانه

نکات مهم خرید یخچال و فریزر به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید یخچال و فریزر باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

یکی از لوازم خانگی مهم و ضروری در هر خانه ای خرید یخچال و فریزر خوب می باشد. بدون داشتن یخچال و فریزر زندگی برای انسان امکان پذیر نیست. در زمان های گذشته هم، یخچال وجود داشته است اما نه به شکل امروزی. بلکه چاه هایی داخل هر حیاط کنده می شد، این چاه ها برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز خانواده استفاده، و سبدهایی داخل آن ها قرار داشت که مواد غذایی به وسیله آن به درون چاه فرستاده می شد، این سبد نقش یخچال را ایفا می کرد.

فریزر وسیله ای جدید می باشد، که در گذشته تقریبا به شکل امروزی وجود نداشته است. در زمان قدیم در دامنه و ارتفاعات کوه های برف گیر چاه هایی عمیق حفر می کردند، در زمستان به وسیله برف پر می شد. لایه عظیمی از برف روی هم انباشته شده داخل این‌چاه ها وجود داشت. که برف و یخ داخل آن در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گرفت که به آن چال برف یا چاه برف گفته می شد. برف را با عسل طبیعی مخلوط می کردند و بستنی می ساختند.

بنابراین یخچال و فریزر به عنوان یک وسیله برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که با گذشت سال ها از یک جعبه خنک کننده به یک وسیله پیچیده تبدیل شده است که باید توجه ویژه‌ای به ابعاد محصول و عادات خرید که مهمترین ویژگی هنگام خرید یخچال فریزر کاربردی می باشد توجه فراوان نمود.

مهم ترین ویژگی یخچال فریزر در هنگام خرید

ابعاد یخچال فریزر

نکته مهم اول تشخیص فضای موجود برای قرار دادن یخچال و فریزر در آشپزخانه است. زیرا یخچال فریزرها تک سایز نبوده و شما به راحتی می توانید سایز مناسب را خریداری نمائید. نکته های بعدی فضای در دسترس برای باز شدن درب و اندازه ورودی آشپزخانه برای قرار دادن یخچال فریزر در جای خود می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

عادات خرید و آشپزی

سبک زندگی شما در انتخاب یخچال فریزر نقش مهمی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که عادت به ذخیره مواد غذایی دارند یخچال فریزر با ظرفیت بیشتری مورد نیازتان می باشد، در غیر اینصورت یخچال فریزر با ظرفیت کمتر علاوه بر اینکه نیازهای شما را برآورده کرده در مصرف برق صرفه جویی و جای کمتری اشغال می کند.

ظرفیت یخچال فریزر

اندازه یخچال فریزرها بر حسب فوت تعیین می‌شود. هر فوت برابر با28/3168 لیتر می‌باشد. هر لیتر فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ * ۱۰ * ۱۰ را اشغال می‌کند. در نهایت هر فوت برابر است با ۲۸ تا مگعب 10*10*10.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

یخچال فریزر مناسب برای انواع خانواده ها

همانطور که در بالا ذکر شد یخچال فریزرها در ابعاد و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشند که نسبت به اعضای خانواده و عادات خرید مواد غذایی سایز مناسب را خریداری می کنید. خانواده ای که تعداد اعضای آنها 5 نفر یا بیشتر هستند و جزء خانواده های پرجمعیت محسوب می شوند در این صورت هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد به مواد غذایی بیشتری احتیاج دارند.

زوج های جوانی که تازه خانواده تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید یک یخچال فریزر مناسب تهیه نمایند تا در چند سال آینده نیاز به تعویض آن نباشد.

دانشجوها که عموما برایشان قیمت مهم بوده و فوت و اندازه برایشان در اولویت اول نیست یک یخچال ۷ فوت برای مصرفشان  کافی به نظر می رسد.

نکات فنی یخچال فریزر

یخچال فریزرها از 4 قسمت مختلف تشکیل شده اند که شامل compressor، evaporator، condenser، termostat تشکیل شده که طرز کار پیچیده ای دارند. این 4 قسمت طی یک فرایند گاز فریون را خنک کرده و در لوله های یخچال به حرکت در می آورند. گاز فریون گرمای مواد غذایی را جذب کرده و با کمک compressor و condenser خنک می کند.

کمپرسور (compressor)

کمپرسور یا همان موتور یخچال فریزر در واقع قلب یخچال است که وظیفه آن به حرکت در آوردن گاز فریون در لوله‌های یخچال می باشد. این گاز هرچه با سرعت و قدرت بیشتری به گردش در آید، بهتر است. قدرت و میزان سر و صدای یخچال فریزر با کمپرسور ارتباط مستقیمی دارد.کمپرورها در دو نوع خطی و پیستونی می باشند.

کمپرسور پیستونی یا معمولی

این کمپرسورها بر اساس حرکت یک پیستون در سیلندر انجام می‌شود که سر و صدای زیادی داشته و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در یخچال های قدیمی از این کمپرسورها استفاده می‌شده است.

کمپرسور خطی یا compressor linear

این نوع کمپرسور در یخچال فریزرهای LG اولین بار به کار گرفته شده است. این کمپرسورها میزان صدا و مصرف برق کمی دارند. امروزه در اکثر یخچال های جدید از این نوع کمپرسور مورد استفاده می شود.

اواپراتور (evaporator): اواپراتور قطعه ای برای سرما سازی در یخچال فریزر می باشد.

کندانسور (condenser): کندانسور وظیفه خنک کردن گاز مبرد یخچال را به عهده دارد. این گاز در یخچال های قدیمی تر فریون بوده که به دلیل سمی بودن و تأثیر منفی بر لایه اوزون در یخچال های جدید از گاز مبرد استفاده می شود.

ترموستات (termostat): ترموستات یخچال مرکز فرماندهی و تنظیمات یخچال می‌باشد. تنظیم نمودن ترموستات بستگی به فصول سال دارد. دمای معمولی یخچال باید بین 2 تا 5 سانتی گراد باشد. این دما موادغذایی درون یخچال را تازه تر نگه می دارد. در فصول سرد باید دمای یخچال را یک درجه پایین و در فصول گرم دو درجه بالاتر ببریم که هم برای طولانی شدن عمر یخچال و هم برای تازه نگه داشتن مواد غذایی درون آن مناسب می باشد.

در ادامه بخوانید: خرید یخچال و فریزر

ویژگی های کاربردی و مهم در یخچال فریزها

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر

میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر از موارد مهمی است که هنگام خرید حتما باید به آن توجه کرد. برچسب مصرف انرژی از A تا G رتبه بعدی می شود. هرچه میزان مصرف بهینه نزدیک‌تر به A باشد، یعنی میزان انرژی مصرفی کمتر است. رده مصرف انرژی A  را هم در محصولات داخلی و هم در مدل های وارداتی می توان مشاهده کرد. به یاد داشته باشید یخچال های ساید بای ساید انرژی بیشتری نسبت به یخچال های معمولی مصرف می‌کنند. با توجه به اینکه یخچال فریزر یک کالای بادوام محسوب  می شود تا سال‌ها می‌توانید اثر این برچسب را بر روی قبض های برق خود مشاهده نمائید.

اهمیت منطقه جغرافیایی در خرید یخچال فریزر

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید که هوا در تابستان بسیار گرم است، باید یخچال فریزری که موتور قدرتمندی دارد را خریداری نمائید. اما اگر در مناطق سردسیر هستید به دلیل سردی هوا فشار زیادی روی موتور نمی‌آید و نیازی به موتور قدرتمند نیست.

متوسط عمر یخچال فریزر

این وسیله کاربردی عموما بین ۲ تا ۱۴ سال میتواند کار کند که طول عمر آن به دو عامل مهم بدنه و موتور بستگی دارد. بدنه یخچال هایی که رده بالایی دارند از استیل ضد زنگ و مقاومت بسیار بالا ساخته می‌شوند. اما یخچال فریزرهای هم هستند که با پوشش‌های شبیه استیل ساخته می‌شود. بدنه اکثر یخچال ها در آب و هوای مرطوب بیشتر فرسوده و پوسیده می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن نمی‌باشد. از بدنه که بگذریم به موتور یخچال می‌رسیم که هرچه از آن مراقبت بیشتری داشته باشید احتمال آسیب دیدن آن کمتر می‌شود. اما این قسمت از یخچال فریزر حتی در صورتی خرابی هم قابل تعمیر و یا تعویض است.

فیلتر بهداشتی یخچال فریزر

اغلب یخچال ها دارای فیلترهای بهداشتی برای تصفیه هوای در گردش داخل یخچال از هر گونه باکتری و قارچ ها یا بوی بد می باشند. این فیلترها در ماندگاری و تازه تر ماندن مواد غذایی نقش بسیار موثری ایفا می‌کنند.

نفراست یا بدون برفک بودن یخچال فریزر

معمولاً همه یخچال فریزر های جدید سیستم کنترل برفک زدایی و تصفیه هوا دارند. این قابلیت به طول عمر دستگاه کمک کرده و هوای جریان یافته در یخچال را خنک تر می کند. با داشتن این ویژگی دیگر نیازی به کشیدن هر از گاهی یخچال فریزر و ذوب شدن یخ ها نمی باشد.

تعداد طبقات و کشوهای یخچال فریزر

باید بدانید که کشوهای درون یخچال و طبقاتی که بر روی درب تعبیه شده اند، دسترسی به مواد غذایی را راحت تر می‌کنند. اغلب امکان جابجایی و تغییر اندازه در طبقات و کشوها امکان پذیر می باشد. شما به میزان دلخواه تان می توانید آنها را تغییر دهید.

نمایشگر LED و LCD بر روی یخچال فریزر

وجود این نمایشگرها علاوه بر نشان دادن وضعیت و وجود ایراد در خنک کنندگی به خود دستگاه هم جلوه زیباتری می دهد که بسیار کاربردی می باشد.

انواع یخچال فریزرها

حال که با نکات ریز و مهم یخچال فریزرها آشنا شده اید در این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر به انواع یخچال ها می پردازیم.

یخچال های مینی

این یخچال ها با نام‌های مختلف مانند کامپکت، هتلی یا همان مینی شناخته می‌شوند. که مناسب دفاتر اداری، خوابگاه ها و یا اتاق خواب می باشند. این یخچال ها قیمت کمی داشته و فضای کمی را اشغال می کنند. در ساخت این یخچال ها معمولاً از هیچ فناوری جدید و خاصی استفاده نمی‌شود. اکثر یخچال های مینی مصرف انرژی بالا و اغلب کیفیت ساخت پایینی دارند. در قسمت بالایی یخدان وجود دارد که برای انجماد و یا فریز کردن مواد غذایی و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. انجماد این یخچال ها در دماهای نزدیک به صفر درجه صورت می‌گیرد که برای انجماد طولانی مدت مناسب نیست. از معایب اصلی این یخچال ها برفک زدن می باشد. اما در گروه کامپکت دستگاه‌های فریزر به صورت جداگانه تولید می‌شوند که فضای داخل آن با کشورهای کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود.

یخچال فریزر بالا-پایین یا کمبی

این نوع از یخچال فریزر ها رایج ترین نوع این محصول می باشند. فضای بین یخچال و فریزر توسط یک خط افقی از هم جدا می شود که جزء کلاسیک ترین نوع یخچال ها می باشند. این محصول برای خانواده هایی که فضای کمی داشته و می خواهند حداکثر استفاده را داشته باشند، مناسب می باشد. این یخچال فریزر ها در دو نوع یخچال بالای فریزر و یخچال پایین فریزر در بازار موجود می باشند. در نوع فریز بالا، یخچال بزرگتر از قسمت فریزر بوده و برای افرادی که وقت زیادی برای آشپزی نداشته و از غذای منجمد استفاده می‌کنند فریزر در دسترس می‌باشد. در مدل فریزر پایین اندازه یخچال و فریزر یکسان می باشد. اگر معمولا از غذاهای تازه مصرف می کنید یخچال بالا فریزر پایین برای شما مناسب تر می باشد.

یخچال فریزر دوقلو

اگر اعضای خانواده زیادی دارید و یا عادت به خرید مواد غذایی در حجم زیاد را دارید بهترین راه حل خرید یخچال فریزر دوقلو می باشد. این یخچال ها نمونه حجیم ساید بای ساید بوده که دارای دو درب مستقل هستند. هنگام حمل و نقل به دلیل ابعاد کوچکتر از ساید بای ساید روند ساده‌ تری خواهد داشت. طراحی‌های مدرن آشپزخانه ها اندازه استاندارد ساید بای ساید مدنظر است و به همین دلیل امکان استفاده از انواع دوقلو موجود نمی باشد.

یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید نمونه‌های بزرگی می باشند که توسط یک خط عمودی نصف شده و یخچال فریز در کنار یکدیگر قرار می گیرد. این یخچال ها  در بین عموم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. یخچال های ساید بای ساید مخاطبانی هم دارند که نمی‌خواهند دیدشان را به سری جدیداین محصول تغییر دهند. گنجایش در مدل های جدید بسیار زیاد است ولی به دلیل طراحی عمقی این دستگاه‌ها در نگاه اول به نظر نمی‌رسد. این مخالفان دیدگاه منفی و اشتباه دیگری که گذاشتن و برداشتن مواد غذایی در فریزر و یخچال سخت است را اضافه می‌کنند، ولی تجربه کاربرانی که این محصول را مورد استفاده قرار داده اند خلاف آن را نشان می‌دهد. اساساً کسانی که از ساید بای سایدبا استفاده می‌کنند، سبک زندگی مختص خودشان را دارند. این افراد غذاهای کم حجم و متنوع مصرف کرده و نوشیدنی های مختلفی را در یخچال نگهداری و استفاده می‌کنند.

یخچال های درب فرانسوی یا French door

این نمونه از یخچال ها جادارترین اما در عین حال گرانقیمت ترین نمونه از این محصول می باشند. یخچال فریزرهای فرانسوی معمولاً دو درب در بالا و یک یا دو درب کشویی در پایین دارند که از لحاظ جا داری در رتبه ی بالایی بوده و جلوه شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند.

یخچال و فریزر هوشمند

در حال حاضر یخچال های هوشمند به سطحی از  پیشرفت در فناوری رسیده‌ اند که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. این یخچال ها دارای قابلیت‌های کارآمدی نظیر دوربین، دستیار صوتی، اینترنت، سرگرمی، سیستم‌عامل، اطلاع از محتویات داخل و … می باشد. یخچال های هوشمند برای نسل جوان که تمکن مالی خوبی دارند، نمونه ای بسیار جذاب خواهند بود.

سردکننده های ستونی و پیشخوانی

ازنمونه های دیگر سرد کننده ها می توان به عنوان پیش خوانی یا ستونی اشاره کرد که تمام فریزر یا تمام یخچال هستند. در این مدل ها امکان ترکیب و سفارشی سازی  امکان پذیر می باشد. با این حال تنوع این دسته از محصولات سرد کننده در بازار اندک می‌باشد.

تفاوت یخچال دوقلو و ساید بای ساید

یخچال فریزرهای دوقلو و سایدبای ساید هرکدام دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر آنها را توضیح می دهیم.

مزایای یخچال فریزر دوقلو

  • جابجایی آسان
  • حجم داخلی بزرگ
  • دو موتور مجزا
  • طراحی عریض
  • حمل و نقل آسان

معایب یخچال فریزر دوقلو

  • مصرف برق بیش تر
  • طراحی قدیمی

مزایای یخچال های ساید بای ساید

  • مصرف برق کمتر
  • امکانات بیشتر
  • ظاهر زیباتر

معایب یخچال های ساید بای ساید

  • قیمت بالاتر
  • دارای یک موتور
  • حمل و نقل سخت

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی بخریم؟

به عنوان یک ایرانی باید با خرید محصولات ایرانی با کیفیت به چرخه صنعت کشورمان کمک کنیم. جای تعجب است که بین مردم ما باور بر این است که محصولات خارجی بهتر از نوع ایرانی هستند. اگر در مواردی این موضوع صدق می‌کند در موارد بسیار زیادی هم اینگونه نیست. برندهای ایرانی مانند امرسان، الکترواستیل، اسنوا و پارس از نمونه‌ برندهایی هستند که امروزه در بازار ایرانحرفی برای گفتن دارند و می‌شود برای استفاده روی این محصولات حساب ویژه‌ای باز کرد.

قابلیت های مازاد یخچال فریزر های مدرن

از مهم ترین این قابلیت ها به موتور اینورتر خطی و بدنه اصلی می باشد که از نورپردازی داخلی، محفظه روی درب، قفسه های قابل تنظیم، یخ ساز، آبریز و پرکردن خودکار اشاره کرد. هر کدام از این ویژگی ها کارایی را بهتر و آسان تر می کند.

رنگ مناسب برای یخچال فریزر

رنگ یخچال ها یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سپاس گزاریم که تا این قسمت از مقاله راهنمای خرید یخچال و فریزر را با بردباری مطالعه نموده اید.

سفید: بهترین و مناسب ترین رنگ برای یخچال رنگ سفید می باشد. زیرا معمولاً ارزان تر از رنگ های مشکی و نقره ای بوده و در مواقعی حتی اگر خط و خش روی آن بیفتد کمتر دیده می‌شود و به راحتی با هر رنگی ست میشود.

نقره‌ای یا سیلور: این رنگ جلوه بسیار مدرن و شیکی به آشپزخانه می دهد. رنگ سیلور جزء رنگ های خنثی می باشد و با ست کردن رنگ مشکی بسیار شیک و مدرن تر به نظر می آید.

مشکی: اگر رنگ مشکی با وسایل دیگر درست ست شود جلوه مدرن تری نسبت به رنگ سیلور به آشپزخانه می دهند. اما کوچک ترین ایرادی اگر در بدنه باشد، خیلی زود به چشم می‌آید. رد دست با کوچکترین تماسی با یخچال بر روی بدنه باقی می ماند که خیلی از خانم ها بر روی این قضیه حساس هستند.

فانتزی: ست کردن لوازم دیگر آشپزخانه با این رنگ ها بسیار دشوار بوده و بعد از مدتی از چشم می افتند. اگر در هر حال به رنگ های فانتزی علاقه دارید ترجیحا از رنگهای ملایم و شاد را مد نظر داشته باشید. زیرا رنگ های جیغ به مرور زمان بر روی  اعصاب تاثیر گذاشته و عصبیتان می کند.

 DID چیست؟

طراحی جدید و مدرنی است که روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می‌گیرد. داخل درب دوم می توانید بطری انواع نوشیدنی را قرار دهید تا هر زمانی که تمایل به نوشیدن داشتید به جای اینکه درب بزرگ را باز کنید، درب کوچک را باز کنید و نوشیدنیتان را بردارید و میل نمائید. این کار باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می شود. این طرح بیشتر در یخچال های سایدبای ساید و فرانسوی به کار گرفته شده است.

نکات مهم دیگر هنگام خرید یخچال فریزر

  • یخچال فریزر باید دارای چرخ در زیر یخچال باشد تا جابجایی را آسان کند.
  • یخچال فریزر باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنند.
  • بهتر است یخچال دارای محفظه قفل‌دار نگهداری دارو باشد تا دارو به راحتی در دسترس کودکان قرار نگیرد.
  • هنگام تمیز کردن کشوها و سایر محفظه ها به راحتی از جای خود خارج شوند.

نکات مهم نگهداری پس از خرید یخچال فریزر

  • هر چند وقت یکبار گرد و غبار را از روی کویل ها پاک نمائید.
  • نوارهای دور درب را به خوبی تمیز کنید.
  • فیلتر تصفیه آب و هوا را مرتب تعویض نمائید.

هزینه خرید یخچال و فریزر

در نهایت که با تمام ویژگی و انواع یخچال فریزر آشنا شده اید، باید با توجه به میزان هزینه که در توانتان برای خرید می باشد بهترین گزینه را انتخاب نمائید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌و فریزر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از یخچال‌ و فریزر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DT-2720GW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 28 فوت دوو یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل dt-2720gw، ابزاری مهم و حیاتی در هر خانه و محل کار است که برای نگهداری و حفظ طولانی مدت مواد غذایی بکار می‌روند. این دستگاه‌، به واسطه فناوری‌های پیشرفته همانند ویژگی نوفراست یا ضد برفک و metal cooling و دیگر قابلیت‌های متعددی که دارد، تاثیر فراوانی بر راحتی و امنیت زندگی ما خواهد داشت. یخچال و فریزر 28 فوت دوو، یکی از محصولات محبوب و با کیفیت این برند مطرح است. یخچال این دستگاه دارای ظرفیت بالای ‌400 کیلویی برخوردار بوده و از فضای بزرگی برای ذخیره کردن موادغذایی برخوردار است. همچنین، قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیاری را داراست که تجربه استفاده از آن را به یک سطح جدید اعلایی می‌رساند. در ادامه مطلب به ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل dt-2720gw اشاره خواهیم کرد. ویژگی‌های یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل dt-2720 یخچال فریزر بالا دوو مدل DT-2720GW با سیستم‌های پیشرفته و کیفیت ساخت عالی ارائه می‌شود. یکی از فناوری‌های جدید در این مدل، سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا است. این سامانه باعث حفظ دمای ثابت مواد غذایی در یخچال شده و دریچه‌های موجود در نقاط مختلف یخچال، جریان سرد را به داخل یخچال هدایت می‌کنند.؛به همین ترتیب، مواد غذایی به بهترین دما نگهداری شده و طراوت شادابی را همواره دارند. سنسورهای دمایی هم با پردازشگری بسیار پر قدرت و هوشمند، میزان کیفیت سرما را به طور مداوم کنترل می‌کند. این تنظیم منجر به بهبود کارایی کمپرسور و حفظ سرمایش یکنواخت محیط درون یخچال به منظور نگهداری تازه‌ترین حالت موادغذایی می‌شود. میزان توان کمپرسور در 5 سطح تنظیم می‌گردد و از کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی برخوردار است. یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل dt-2720 به علاوه کمپرسور اینورتر در سیستم Inverter Compressor Digital صدایی در حدود 11 درصد کمتر از دیگر مدل‌های معمولی دارد. علاوه بر این، یخچال فریزر دوو مدل DT-2720GW دارای فیلتر دو لایه نانو کربن است که باعث جذب باکتری، رفع بوی نامطبوع و عدم رشد کپک در مواد غذایی می‌شود. سیستم های انجماد سریع و سرمایش به طور قابل توجهی بهبود یافته و به حفظ ارزش غذایی و تازگی مواد پروتئینی، سبزی‌ها و میوه کمک می‌کند. مزایای خرید یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل dt چنانچه اشاره شد در این دستگاه دو بخش اصلی وجود دارد که یخچال و فریزر هستند. بخش یخچال برای نگهداری موادغذایی دارای نیازهای روزانه مانند سبزیجات، میوه‌ها، نان و لبنیات استفاده شده و‌ بدون شک می‌تواند نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند، چرا که با ظرفیتی ۴۰۰ کیلوگرمی همراه است. همچنین، در بخش فریزر با ظرفیت 171 کیلوگرم می‌توانیم مواد غذایی تازه را به‌صورت منجمد نگهداری کنیم و از آن در زمان‌های لازم استفاده کنیم. یخچال فریزر 28 فوت دوو مدل dt دارای رتبه مصرف انرژی A+ است و بدین ترتیب جزو محصولات کم مصرف در میان یخچال فریزرهای دوو به حساب می‌آید. این دستگاه از یخساز پرتابل و آبسرد هم بهره‌مند است که نیاز شما در خصوص تامین آب سرد و یخ تامین می‌کند. خرید یخچال فریزر دوو به طور کلی، یخچال و فریزر 28 فوت دوو با تمامی قابلیت‌هایی که دارد، به راحتی قابلیت کنترل دما، قفل‌گذاری و حفظ بهتر طعم و ارزش غذایی مواد غذایی را به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل، انتخاب این مدل از یخچال فریزر‌ 98 کیلویی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار به نظر می‌رسد. یخچال و فریزر پایین دوو 28 فوت دوو، با برخورداری از فناوری‌های مدرن، کارایی بالا و مصرف انرژی کمتر، منجر به حفظ محیط زیست و اقتصاد خانواده می‌شوند. علاوه بر این، طراحی زیبا و جذاب این دستگاه، به شما امکان می‌دهد که به عنوان یک اثاثیه دکوراتیو در هر فضایی از آن استفاده کنید. گفتنی است که ابعاد یخچال ۲۸ فوت دوو مناسب هر فضایی است و به سادگی در فضای خانه شما قابلیت استفاده دارد. اگر بخواهیم معایب و مزایای یخچال فریزر دوو را مورد بررسی قرار دهیم، این محصول با داشتن کمپرسور دیجیتال اینورتر، آبسردکن و یخساز و سیستم مدیریت هوشمند هیچ جایی برای شک باقی نمی‌گذارد و نیازهای شما را کاملا برطرف می‌کند‌. فروشگاه دیجی کالا همواره با تمرکز بر کیفیت و سلامت محصولات، بهترین گزینه‌ها را برای شما پیشنهاد می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 27فوت اسنوا مدل SN8-2028GW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW از محصولات با کیفیت ساخت عالی می باشد. همانطور که از نامش پیداست این ساید بای ساید جزو سری هارمونی یخچال فریزر های اسنوا می باشد. همچنین طراحی زیبای این محصول از دیگر ویژگی های فیزیکی مهم آن می باشد. ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW دارای یخچساز بسیار باریک بوده و مجهز به کمپرسور Inverter Digital می باشد. که این کمپرسور Inverter Digital از کم مصرف ترین و قدرتمند ترین کمپرسور های موجود در بازار می باشد که بر اساس تغییر دما و کاهش یا افزایش آن سرعت دوران خود را تغییر می‌ دهد و به محض رسیدن دما در حد مطلوب سرعت کمپرسور را در سرعت حداقل حفظ می‌ نماید. این ساید بای ساید اسنوا دارای سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling می باشد. این سامانه دمای یخچال را به صورت هوشمندانه تنظیم می کند و باعث می شود تا دما در یخچال به صورت یکنواخت جریان یابد و در نتیجه باعث می شود تا مواد غذایی در مدت زمان طولانی تازه بماند. همچنین ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی 27 فوت مدل SN8-2028GW مجهز به سیستم بدون برفک می باشد که مانع ایجاد برفک و یخزدگی در یخچال می شود. این ساید بای ساید از فناوری بهینه سازی ساختار مواد بهره می برد. این فناوری کاربری دستگاه را بهتر و عملکرد آن را بالاتر می برد همچنین باعث بیشتر شدن طول عمر دستگاه نیز می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 18 فوت مایدیا مدل HD-546FW(WD) خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌فریزر HD-546FW(WD) با طراحی زیبا از برند «میدیا» (Midea) است که در آن فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایینی قرار گرفته است. رده‌مصرف انرژی این مدل A+ است که برای یخچال‌وفریزر با این امکانات، مقدار مطلوبی به حساب می‌آید. این یخچال با گنجایش 420 لیتری، فضای کافی را برای قراردادن موادغذایی فراهم می‌کند.مانند تمامی یخچال‌های مدرن، این مدل بدون برفک است و کاربران نیازی به خالی‌کردن برفک‌ها نخواهند داشت. این مدل یخچال درای یخساز دستی است.داخل یخچال به کمک لامپ LED روشن شده و باعث می‌شود کاربر قادر به دیدن فضای داخلی یخچال باشد. روی بدنه‌ی HD-546FW(WD) یک پنلLED لمسی طراحی شده است که باعث می‌شود بتوانید تنظیمات دلخواه خود را روی یخچال اعمال کنید. با استفاده از آبریز بیرونی یخچال از آب‌خوردن با دمایی مطلوب برخوردار خواهید شد. همچنین می‌توانید با استفاده از محفظه‌ی مخصوص بطری، آب‌خنک بیشتری در دسترس خودداشته باشید. HD-546FW(WD) مجهز به طبقه‌های شیشه‌ای قابل‌تنظیم است. می‌توانید با جابه‌جا کردن طبقات یخچال، آن را طبق دلخواه خود تنظیم کنید. جریان هوای چندگانه‌ی تعبیه‌شده در این یخچال نیز باعث می‌شود که هوای سرد از چند منبع مختلف تولید شود و تمامی طبقات یخچال از دمای یکسانی بهره‌مند شوند. می‌توانید دمای داخلی این محصول را به‌دلخواه خود تنظیم کنید. درمجموع این یخچال‌فریزر زیبا و کارآمد برای تمامی کاربران محصولی مفید و بادوام است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل P7525W محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 12 فوت ایستکول مدل 296200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 12 فوت ایستکول مدل دو درب ایستاده 296200 از شرکت «ایستکول» دستگاهی خوش‌ساخت و کارآمد است که در گروه یخچال-فریزرهای بالا پایین یا کمبی با گنجایش 12 فوت، قرار می‌گیرد. در این مدل، فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است و هر دو در دستگاه، به سمت راست باز می‌شوند. جنس بدنه‌ یخچال ایستکول مدل 296200، از ورق خود رنگ و ظرفیت آن مجموعا حدود 168 لیتر است. قسمت فریزر دارای دو طبقه است و یخچال سه طبقه دارد. می‌توان ارتفاع طبقات را تغییر داد تا فضای کافی برای جا دادن ظروف یا مواد ­غذایی حجیم وجود داشته باشد. بر روی در یخچال هم 4 طبقه برای نگهداری شیشه­‌های مختلف، بطری، تخم مرغ­ و دارو تعبیه شده است. همچنین در کشوی پایین یخچال نیز فضای کافی برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. طراحی رویه‌ی در به‌­صورت محدب بوده و هنگام باز شدن در، فضای داخلی یخچال توسط یک چراغ پر نور روشن می­شود. نوار پلاستیکی دور در یخچال از PVC مرغوب تهیه شده و به خوبی چفت می­‌شود تا هوا به داخل نفوذ نکند و مواد غذایی برای مدت طولانی، سالم و تازه باقی بماند. پایه‌ی قابل تنظیم زیر یخچال نیز باعث سهولت جا­به­‌جایی و نظافت دستگاه خواهد شد. یخچال-فریزر 12 فوت ایستکول در رده‌ی محصولات با مصرف بهینه‌ی انرژی قرار دارد و برای استفاده خانواده­‌های کم­ جمعیت یا استفاده در محل کار، گزینه بسیار مناسبی است.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید همزن برقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7625BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7625BS با رویکردی همه جانبه سعی بر راضی نگه داشتن خانواده‌هایی با جمعیت متوسط را دارد. طراحی ساده اما زیبا و کیفیت ساخت بالا با ورق فولادی، شرایط نگهداری از این محصول را در هر شرایط آب و هوایی به کاری آسان تبدیل کرده است. ظرفیت کلی 472 لیتر با طراحی چهار طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب و دو کشو در بخش یخچال در دسترس است. بخش فریزر با چهار طبقه فریزر، یک طبقه روی درب و دو کشوی فریزر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نمایشگر و کنترل لمسی در کنار دستگیره‌های عمودی مخفی با وسعت عملکردی از جذابیت‌های بخش طراحی این ساید بای ساید جی پلاس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختاری این محصول باید به آبسردکن با فیلتر تصفیه آب قابل تعویض، یخساز اتوماتیک و امکان سرمایش و انجماد سریع فریزر اشاره کرد. همچنین محفظه مخصوص تازه نگه داشتن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه و حالت مصرف انرژی بهینه از دیگر موارد قابل ذکر است. در بین مشخصات این مدل نباید از سیستم بدون برفک به آسانی گذشت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 15فوت امرسان مدل RH15Dبا ارتفاع تقریبا 2 متر، وسیله‌ای کاربردی برای استفاده در فضاهای کوچک همچون آپارتمان، ادارات، بیمارستان‌ها، خوابگاه‌ها و مکان‌هایی از این قبیل است که به کمک آن می‌توانید انواع مواد غذایی، نوشیدنی، میوه و سبزیجات را تا مدت‌ها تازه و در دمای مطلوب نگهداری نمود. یخچال امرسان مدل RH15D به صورت تک درب طراحی شده است. محفظه داخلی یخچال دارای 7 طبقه، 1کشو و 4 طبقه تعبیه شده در درب آن است. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، طبقابت شیشه‌ای نشکن، جای مخصوص بطری و لبنیات، پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار، لامپ ال‌ای‌دی، کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، قفل کودک و فضای زیاد و مناسب اشاره کرد. گفتنی است که یخچال 15 فوتی امرسان مدل RH15Dدارای آبسردکن هم است. همچنین می‌توان این یخچال را با یک فریزر مشابه ست کرد.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

طراحی و ساخت، هیچی رو زمین نمی‌مونه!

یخچال مدل RH15Dیک دستگاه کاربردی از امرسان است که در دسته‌ی فقط یخچال قرار می‌گیرد. در این مدل همه‌ی فضا به یخچال اختصاص داده شده و دیگر نگران کمبود فضا نخواهید بود. این مدل برای افرادیکه فضای زیادی برای یخچال نیاز دارند مناسب بوده و می‌توان یک ست مشابه فریزر آن را تهیه کرد. یخچال مدل RH15D برای خانواده‌هایی که فضای کمی در اختیار دارند نیز کاربردی است.

فضای داخلی،نگران کمبود جا نباش

    پس از انتخاب مدل و نوع یخچال براساس فضای آشپزخانه یا سبک زندگی، ظرفیت کلی یک یخچال مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک محصول مناسب داشته باشد. گنجایش یخچال را با فوت یا لیتر مشخص می‌کنند. یک یخچال و فریزر فارغ از مدل و طراحی، ممکن است از 5 تا 40 فوت ظرفیت داشته باشد. واضح است که هر چه گنجایش یخچال بیشتر باشد، اندازه و ابعاد آن هم بیشتر می‌شود. البته فراموش نکنید که نمی‌توانید انتظار داشته باشید امکانات و فناوری به کار رفته در یک یخچال 34 فوتی را در یک یخچال کوچک و جمع‌وجور 9 فوتی ببینید. با توجه به ابعاد کوچک یخچال و فریزر امرسان، طبیعتا نمی‌توان انتظار گنجایش خیلی زیادی از آن داشت. این یخچال 15 فوت در مجموع ظرفیت 350 لیتر را برای سرمایش مواد غذایی فراهم کرده است و از این ظرفیت مقدار همه‌ی آن به یخچال اختصاص داده شده است.

    قسمت داخلی یخچال دارای هفت طبقه است و از قفسه‌های شیشه‌ی نشکن و مقاوم تشکیل شده است و در قسمت پایینی آن یک کشوی شفاف بزرگ به چشم می‌خورد. این کشو برای نگه‌داری مواد حساس به رطوبت مثل میوه‌ و سبزی‌های تازه ایدئال هستند. به این ترتیب رطوبت کمتر و سرمای بیشتر کمک می‌کند تازگی میوه و سبزی تا مدت طولانی‌تر حفظ شود. علاوه‌بر این بر روی درِ یخچال چهار طبقه تعبیه شده است که برای قرارگیری موادی مثل تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. یک طبقه‌ی میانی که در قسمت پایین قرار گرفته‌اند برای نگهداری بطری‌های نوشیدنی مناسب هستند ولی گفتنی است ۲ بطری در آن جای می‌گیرد.

عملکرد، برطرف کردن نیاز شما اولویت ماست

    تنظیمات یخچال مدل RH15D از طریق پنل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل روی بدنه انجام می‌شود. این پنل در ارتفاع بالا قرار گرفته و از دسترس کودکان خارج است و علاوه بر این، مجهز به قفل کودک است. پس اگر فرزند کم سن‌وسالی در خانه دارید لازم نیست نگران مشکل دست زدن کودکتان به یخچال باشید.  سیستم عیب‌یابی هوشمند از ویژگی‌های دیگر این یخچال است. با کمک این سیستم می‌توان ایراد دستگاه را متوجه شد و در صورتی که امکان رفع آن توسط شما وجود داشته باشد، قادر به انجام این کار خواهید بود در غیر این صورت به متخصصان جهت یافتن عامل مشکل ساز کمک می‌کند.

    خیلی از یخچال‌های مدرن امروزی به سیستم‌های آب ریز روی در محصول مجهز هستند. دیگر لازم نیست برای برداشتن آب خنک یا یخ از یخچال، مدام در آن را باز و بسته کنید، و این یعنی مصرف بهینه‌تر انرژی. آب‌ریزها معمولا شامل آب سرد کن و یخ‌ساز می‌شود. در یخ‌سازهای اتوماتیک می‌توانید مستقیما آن را به سیستم آب شهری متصل کنید و همیشه آب سرد و یخ آماده داشته باشید. گفتنی است این یخچال امرسان مجهز به آبسردکن است.

مصرف انرژی، نیاز شما برای امرسان مهم است

      میزان مصرف انرژی المان بسیار مهمی برای دستگاه‌های برقی است. این موضوع به خصوص در مورد دستگاه پرکاربردی مثل یخچال و فریزر مهم است که در طول شبانه‌روز و هفت روز هفته به طور مداوم روشن است. روشن‌بودن مداوم یخچال در طول شبانه‌روز باعث‌شده مصرف انرژی این دستگاه تاثیر زیادی روی هزینه‌های برق خانه داشته باشد. یخچال مدل RH15D دارای رده‌ی مصرف انرژی A و از این لحاظ امتیاز متوسطی می‌گیرد.

یخچال مدل BFN20D321در یک نگاه

یخچال مدل RH15D با وجود قابلیت‌های کاربردی مثل کنترلر دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و سیستم عیب‌یاب هوشمند این دستگاه می‌تواند تکمیل‌کننده فضای آشپزخانه شما باشد.  

نگاه کلی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 26 فوت جی پلاس مدل GRF-M5319W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-M5319W یکی دیگر از یخچالهای کمبی برند جی پلاس هست که با موتور اینورتر و طراحی زیبا می تواند گزینه خوبی برای خریداران باشد ظرفیت خالص این محصول 521 لیتر بوده و از ویژگیهای آن میتوان به فناوری سرمایش سریع- Super Cooling ،فناوری انجماد سریع- Super freezing و محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی اشاره کرد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل 4D RDP 530 W یکی از زیباترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت ایرانی پاکشوما است که وارد بازار شده است. این یخچال و فریزر دارای 4 در است که از طراحی بی‌نظیری بهره‌مند است و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌دهد. ساید بای ساید چهار در پاکشوما مدل 4D RDP 530 W مجهز به فناوری های به‌روزی مانند سیستم اکونومی است که در زمانی که شما به سفر می‌روید می‌تواند بسیار مفید واقع شود و مصرف برق را به اندازه چشم‌گیری پایین بیاورد. کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تامین می‌کند. از دیگر فناوری‌های دیگر که می‌توان به آن اشاره داشت سیستم گردش هوای چند گانه بوده که می‌تواند هوای داخل یخچال را تازه‌تر و نگاه دارد و تمامی قسمت‌های یخچال و فریزر با تناسب به نوع کاری که انجام می‌دهد را یکسان نگاه دارد. از جمله ویژگی‌های یخچال های امروزی دارا بودن آبسردکن و یخسازی قدرتمند است. یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل 4D RDP 530 W دارای آبسردکن و یخسازی کارآمد نیمه اتوماتیک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت جی پلاس مدل GRF-P2720W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس P2720 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند.  یخچال دوقلو مدل P2720 علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ ای هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است. یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل P2720 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال و فریزر در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت جی پلاس مدل GRF-M2720S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جشنواره نوروزی از 14 بهمن 1402 به مدت محدود خواهد بود و در این جشنواره مشتریان شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا سقف 200 میلیون ریال را خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. مبلغ قرعه کشی بین از 5.000.000 ریال تا 200.000.000 ریال خواهد بود. یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-M2720S از یک انتخاب عالی برای نیازهای خانه و آشپزخانه شما است. این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت است که به شما فضای کافی برای نگهداری بزرگترین میزان مواد غذایی را می‌دهد. شما می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، نوشابه‌ها، لبنیات و سایر مواد غذایی را به راحتی در آن نگهداری کنید. این محصول یک یخچال و فریزر دوقلو است، به این معنی که می‌توانید از فضای یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد مواد غذایی تازه را در یخچال و مواد یخچالی را در فریزر نگهداری کنید. یخچال GRF-M2720S نمودار مصرف انرژی A++ داشته که سبب می‌شود مصرف انرژی به حداقل برسد. این نه تنها به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق خانه شما کمک می‌کند بلکه به حفظ محیط زیست نیز کمک خواهد کرد. این یخچال و فریزر با طراحی ساده و زیبا و قابلیت انطباق با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای کامل می‌شود. با باز شدن آرام درب‌ها و قفل‌های محافظ، در استفاده روزمره آسودگی و سهولت را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T-M خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T-M یکی از یخچال‌های کلاسیک از شرکت امرسان با طراحی شیک و ساده و مصرفی پایین است. این یخچال فریزر مدل کمبی از بدنه‌ای با طراحی سفید و جنس فولاد برخوردار است. گنجایش مناسب و ایده‌آل یخچال و فریزر به جذابیت آن برای خانواده‌های کم جمعیت و شاید خانواده‌هایی با جمعیت متوسط می‌افزاید. قسمت یخچال علاوه بر کشوی زیرین که ویژه نگهداری میوه و سبزیجات تازه است، دارای تعداد مناسبی از طبقات اصلی است. روی درب نیز طبقات به گونه‌ای طراحی و تعبیه شده تا کاربر بتواند مواد غذایی مربوطه نظیر تخم مرغ، لبنیات، انواع بطری آب، شیشه موادغذایی نظیر شیشه مربا، پارچ، داروجات و... را به راحتی در مکانی مناسب قرار دهد. طبقات با شیشه‌های نشکن از یکدیگر جدا شده‌اند و لامپ یخچال نیز در آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر برخورداری از کنترلر مکانیکی است. یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T-M که با توجه به دوطبقه بودن فضای نسبتاً کمی را اشغال می‌کند، دارای پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار بوده که جابجایی آن را برای قرارگرفتن در محل مناسب آسان‌تر می‌سازد.

امرسان، به رویاهات پرو بال بده

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

قدیمی ولی کلاسیک

یخچال و فریزر « امرسان » مدل «TFH14T-M» دستگاهی ساده و شکیل است. این محصول به رنگ سفید تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای شرکت‌ها یا خانواده‌های کم‌جمعیت است. در کل این دستگاه یک محصول ساده از این گروه کالایی محسوب می‌شود و طراحی آن یادآور محصولات قدیمی است. تنظیمات برودتی را توسط درجه‌ای که داخل یخچال وجود دارد می‌توان انجام داد.

    این محصول امرسان دارای سه طبقه‌ی داخلی است و این طبقات از  همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. یک صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل TFH14T-M دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و ... استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.    

رده مصرف انرژی، همه‌ی آنچه به دنبالش هستید

     مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، رده انرژی این محصول A+ است و در بین محصولات گروه خود کم‌مصرف محسوب می‌شود.

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T-M در یک نگاه

یخچال امرسان مدل TFH14T-M دستگاه ساده و که کاربردی است که کار سردکردن و انجماد را انجام می‌دهد. طراحی این یخچال اگرچه قدیمی به نظر می‌رسد ولی نسبت به ابعادش گنجایش خوبی دارد و دسترسی به موادغذایی راحت است. باید توجه داشت که در طول زمان در محفظه فریزر برفک جمع می‌شود و باید به‌صورت دوره‌ای این محفظه را تمیز کرد. در مجموع با توجه به قیمت محصول و بسته به نوع استفاده کاربر، این دستگاه گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل S8-2322GW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید بسیار محبوب شرکت «اسنوا» (Snowa) است. این محصول علاوه بر طراحی زیبا از امکانات خوبی هم بهره می‌برد. بار خانگی یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه آن است که برای دسترسی آسان و سریع به نوشیدنی‌ها بدون باز کردن درب یخچال طراحی شده است. برای این محصول صفحه‌نمایش لمسی شکیلی در نظر گرفته شده است. گنجایش یخچال برابر با 494 لیتر و گنجایش فریزر آن برابر با 277 لیتر است. داخل یخچال، کشو و طبقات متعدد در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. این طبقات از استحکام بالایی برخوردارند و در برابر وزن مواد غذایی مقاومت زیادی دارند. شرکت اسنوا برای این محصول خود یک محفظه ویژه (Chiller Zone) برای نگهداری مواد پروتئینی در نظر گرفته است. همچنین این محصول دارای قابلیت Smart Cooling به همراه دارای سیستم‌های سرمایش هوشمند، فناوری سرمایش سریع، سرمایش فلزی و سیستم حفظ سرمایش VIP است که با کمک 6 حسگر سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می‌کند تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند. مصرف انرژی برای دستگاه‌هایی مانند یخچال و فریزر که به‌صورت شبانه‌روزی یا 24 ساعته در حال کار هستند، اهمیت زیادی دارد. مصرف انرژی این دستگاه +A است که آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S یکی از زیباترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات شرکت ایرانی پاکشوما است که وارد بازار شده است.این محصول با دارا بودن طبقات شیشه ای مقاوم در برابر سنگینی و همچنین کاهش دما، در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده و قابلیت هماهنگ شدن با هر دکوراسیون و چیدمانی را دارد.آبریز نیمه اتوماتیک در یخچال فریزر دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S به صورت دستی پر می شود و برای دسترسی سریع و راحت به آب خنک، بر روی بدنه این محصول طراحی شده است. اما یخساز آن اتومات بوده و قابلیت اتصال به آب شهر را دارد. نمایشگر LED با طراحی ویژه و به روز خود، زیبایی این محصول را چند برابر کرده و تمام تنظیمات دستگاه از جمله میزان دما، نشانگر زمان تعویض فیلتر و … را در اختیار کاربر می گذارد.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S

این محصول یکی از قدرتمندترین یخچال و فریزرهای برند مشهور پاکشوما است. یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به‌عنوان یک محصول قدرتمند رقیبی سرسخت برای رقبای خود به شمار می‌رود، مخصوصاً زمانی که از حمایت مخاطبینی که علاقه‌مند به حفاظت از محیط‌زیست هستند هم برخوردار شود. برخی از ویژگی‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های فنی و ظاهری

ابعاد یخچال 590*730*1870 میلی‌متر با وزن 71 کیلوگرم و فریزر 590*730*1870  میلی‌متر با وزن 79 کیلوگرم است و در کل حجمی حدود 900 لیتر دارد که این ویژگی آن را از رقیبان خود مستثتی می‌کند. یخچال دارای 5 طبقه و 2 کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. همچنین فریزر 3 طبقه و 4 کشو برای نگهداری مواد غذایی دارد. رتبه انرژی A+ ویژگی دیگری است که این دستگاه را متمایز می‌کند؛ با وجود این ابعاد و گنجایش، مصرف انرژی بسیار بهینه ای دارد که این مسئله به همراه استفاده از گاز R600a سازگار با محیط‌زیست، یخچال و فریزر را در میان محصولات همساز با طبیعت قرار داده است. تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی (ECO) یک رویکرد یا سیستم است که به کمک آن می‌توان مصرف انرژی را کنترل و بهینه کرد. این تکنولوژی به‌منظور حفظ محیط‌زیست، کاهش هزینه‌های انرژی و بهبود کارایی انرژی طراحی شده و یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S از آن بهره می‌برد. استفاده از تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی می‌تواند به ارتقا کارایی انرژی، صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و حفظ محیط‌زیست کمک کند. یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری یخ‌سازهای اتوماتیک که قابلیت اتصال به آب شهری را دارند به کاربر امکان می‌دهد بدون نیاز به پر کردن قالب یخ دستی، همیشه یخ آماده داشته باشد. یخ‌سازهای اتوماتیک به‌صورت خودکار یخ تولید می‌کنند و می‌توانند تا ظرفیت مشخصی یخ تولید کنند و یخ تولید شده در محفظه‌ای ذخیره می‌شود تا هنگام نیاز به استفاده، آماده باشد. این مدل یخچال و فریزر دارای فیلترهای آب است که آب را از ذرات و مواد آلوده پاک می‌کند تا یخ تولید شده تمیز باشد. پنل لمسی LED یا Touch Panel در یخچال‌ها برای کنترل و تنظیم امکانات مختلف به کار می‌رود. این پنل در یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S با یک صفحه لمسی مجهز به دکمه‌ها یا آیکن‌های مختلف همراه است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی تنظیمات مختلف را انجام دهند.  شما می‌توانید دمای یخچال و فریزر را با لمس دکمه‌های مخصوص تنظیم دما تغییر دهید. دمای داخل یخچال و فریزر بر روی نمایشگر LED نشان داده می‌شود و امکان کنترل رطوبت در بخش‌های مختلف هم وجود دارد. در صورت وقوع خطاها یا مشکلات، پنل لمسی اطلاعیه‌ها یا هشدارهای مرتبط را نمایش می‌دهد. سیستم عیب یاب هوشمند توانایی اتصال به Wifi و کنترل از راه دور را دارد که ویژگی بسیار کارآمد به خصوص برای افراد مسن است.

No Frost برای رفع نیاز به یخ‌زدایی دستی طراحی شده است که یک ناراحتی رایج در یخچال‌های سنتی است که می‌تواند در طول زمان یخ را در ابعاد گسترده تجمیع کند. یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S دارای سیستم داخلی است که به طور خودکار سیم پیچ اواپراتور را در فواصل زمانی معین یخ زدایی می‌کند. این امر از تجمع یخ بر روی سیم پیچ و سایر سطوح داخلی جلوگیری می‌کند. این یخچال از یک فن برای اطمینان از گردش هوای یکنواخت در قسمت‌های یخچال و فریزر استفاده کرده که این به حفظ دمای ثابت و جلوگیری از تشکیل یخ کمک می کند. فناوری No Frost شامل ویژگی‌های کنترل رطوبت است که این با تاثیر روی مدیریت سطوح رطوبت داخل دستگاه، احتمال تشکیل یخ زدگی را کاهش می دهد. Power Cool برای خنک‌کردن سریع‌تر محتویات درون یخچال یا فریزر به کار می‌رود. این ویژگی دارای دکمه‌ای روی پنل کنترل است که به آن نیروی سرمایشی یا "Power Cool" هم گفته می‌شود. ویژگی Power Cool به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام قرارگرفتن مواد گرم یا داغ در یخچال، فریزر یا هر دو، سیستم سرمایش را به حالت فعالیت بیشتر درآورید تا محتویات به‌سرعت خنک شوند. این ویژگی زمانی که می‌خواهید مواد تازه‌خریداری‌شده را به‌سرعت خنک کنید یا اگر درون یخچال یا فریزر مقدار زیادی مواد گرم قرار داده‌اید، بسیار مفید است. همچنین این ویژگی به‌صورت خودکار پس از یک‌زمان مشخص غیرفعال می‌شود تا از انرژی زیادی که ممکن است مصرف شود جلوگیری شود. Power Freeze برای انجماد سریع‌تر محتویات درون فریزر به کار می‌رود. این ویژگی دارای دکمه‌ای روی پنل کنترل است که به آن نیروی انجمادی یا "Power Freeze" نیز معروف است. هنگامی که شما از ویژگی Power Freeze استفاده می‌کنید، فریزر به حالت فعالیت بیشتر درآمده و درجه حرارت داخلی فریزر به‌سرعت کاهش می‌یابد. این کار باعث می‌شود مواد درون فریزر به‌سرعت منجمد شوند. Fresh Cooling در یخچال‌ها به‌منظور بهبود حفظ تازگی مواد غذایی و جلوگیری از مزاحمت بویایی در داخل یخچال به کار می‌رود. چند فن برای گردش هوا در داخل فضای یخچال استفاده شده و این فن‌ها به‌منظور توزیع یکنواخت هوا و مساوی کردن دما در تمام فضا به کار می‌روند. همچنین این سیستم با کنترل میزان رطوبت درون یخچال می‌تواند در نگهداری تازگی مواد غذایی، به‌ویژه میوه‌ها و سبزیجات، تأثیرگذار باشد. علاوه بر حفظ تازگی، بوهای ناخواسته هم از هوای درون یخچال حذف می‌شود. تکنولوژی گردش هوای تازه در یخچال‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را در شرایط بهینه نگه دارند و از تداخل بویایی جلوگیری کنند.

جمع بندی

در پایان باید اذعان داشت که یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 S می‌تواند تمام آنچه یک خانواده پرجمعیت توقع دارند را برآورده سازد. این محصول همچنین دارای ویژگی‌های دیگری همچون دستگیره اهرمی، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، قابلیت حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات، تکنولوژی مصرف بهینه انرژی، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، سیستم خنک‌کننده تمام‌وجهی یا All Around Cooling، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض و سیستم کنترل گردش هوای سرد هوشمند است که آن را از یک محصول معمولی تبدیل به یک محصول خاص و شگفت‌انگیز می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 15 فوت امرسان مدل 1416 RH15D-350 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر، ماشین لباس‌شویی یا مایکروویو؟ بین این لوازم خانگی کدام اولویت بیشتری برای‌تان دارد؟ به احتمال زیاد یخچال و فریزر! یخچال و فریزر مانند الماسی در آشپزخانه بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر قدر هم که بخواهید لوازم برقی پرهزینه و کلان خانه را خط بزنید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، باز هم نمی‌توانید یخچال را حذف کنید. یخچال و فریزر امروز دیگر شکل سنتی و کلاسیک سابق خود را ندارد و از تکنولوژی‌های جذاب و کاربردی زیادی در تولید آن استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید جاروبرقی به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 15 فوت امرسان مدل 1416 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به رویاهات پروبال بده. شعاری است که امرسان محصولات خود را براساس آن تولید و روانه بازار می‌کند. فریزر امرسان مدل 1416مشکل شما را از بابت داشتن فریزر رفع کرده و فضای خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. این محصول دارای نمودار مصرف انرژی A است و 80 کیلوگرم وزن دارد. 7 کشو فریزر امرسان مدل 1416در نظر گرفته شده که نگرانی شما را در مورد کمبود جا برطرف می‌کند. اگر فرزند کوچک در خانه دارید نگران نباشید زیرا قفل کودک این محصول نگرانی شما را در مورد این موضوع رفع می‌کند. اخطار باز ماندن در باعث شده اگر فراموش کرده و درب فریزر را بازگذاشته‌اید شما را مطلع کند. اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید و به یک فریزر جدا کنار یخچال خود نیاز دارید این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. ابعاد فریزر امرسان مدل 1416به شکلی است که فضای زیادی را اشغال نکرده و از این بابت شما را به دردسر نخواهد انداخت.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل FN15DRH15D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با توجه به تنوع محصولات برودتی، یخچال فریزر دوقلو مدل FN15DRH15D گزینه مناسبی برای کاربرانی است که نمی‌خواهند برای یخچال و فریزر هزینه زیادی پرداخت کنند. این یخچال و فریزر دو قلو با ظرفیت کلی 529 لیتر، دارای پیکربندی 350 لیتر در بخش یخچال و 179 لیتر در بخش فریزر است. این گنجایش با طراحی هفت طبقه، یک کشو و چهار طبقه روی درب یخچال و هفت کشو فریزر در دسترس شما قرار دارد. قابلیت نوفراست یا رهایی از مشکلات یخچال‌های قدیمی یعنی برفک، از مهم‌ترین ویژگی ساختاری این محصول است. امرسان این یخچال و فریزر را به موتوری کم صدا و توان‌مند مجهز کرده اما کلاس آب و هوایی آن بیشتر برای مناطق معتدل ایده‌آل است. سیستم گردش هوای چندگانه، عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش مصرف انرژی خصوصاً در زمان مسافرت، به هزینه‌های کم انرژی کمک می‌کند. برای راحتی خریداران، آبسردکن و یخساز دستی، نمایشگر و کنترل لمسی مجهز به قفل کودک و در نهایت انجماد سریع فریزر در این مدل به کار گرفته شده‌است.

یخچال فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل FN15DRH15D

با وجود تنوع گسترده و مدل‌های گوناگون موجود در بازار، انتخاب یک یخچال مناسب ممکن است کمی دشوار باشد، خصوصا اینکه در نگاه اول تمام مدل‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند و ویژگی‌های آنها معمولا یکسان است. مدل‌های مختلف یخچال بنا به نیازهای گوناگون طراحی و ساخته شده‌اند و شناخت نیاز و کاربری یخچال، اولین گام انتخاب است. مدل‌های ساید بای ساید، چهاردر معمولی، یخچال‌هایی با درب فرانسوی، دو قلو و مدل‌های مینی هر کدام برای قشر خاص و نیاز ویژه‌ای طراحی شده‌اند و کافی است تا نیاز خود را بسنجید و با توجه به آن یکی از این تیپ‌ها را انتخاب کنید، سپس به بررسی مدل‌های متنوع هر تیپ پرداخته تا به انتخاب درست برسید. یخچال و فریزر «FN15D-RH15D» یکی از مدل‌های دوقلوی شرکت «امرسان» است که طراحی ساده و استانداردی دارد و از گنجایش قابل قبولی برخوردار است. در ادامه به بررسی خصوصیات این محصول می‌پردازیم.

طراحی یخچال فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل FN15DRH15D

دو مکعب مستطیل کشیده به رنگ سفید را تصور کنید که بر روی هر درب، یک نمایشگر کوچک، اطلاعات مفیدی از وضعیت دمای یخچال و فریزر را ارائه می‌کند. تنها تفاوت این دو درب در بخش آبریز است که روی بخش یخچال تعبیه شده و امکان دسترسی آسان به آب سرد را برای کاربر فراهم می‌کند. در باقی موارد، چه در اندازه و چه در ظاهر، همه چیز یکسان است و تنها قرینه دستگیره‌هاست که باعث تنوع اندکی در ظاهر کلی این یخچال فریزر شده است. سمت چپ بدنه یخچال (سمت راست قسمت فریزر) دستگیره ارگونومیک قرار دارد که به کمک اهرم روان آن، باز و بسته شدن درب یخچال (همینطور فریزر) را بسیار آسان کرده‌است. در زیر یخچال، چهار چرخ برای جابجایی آسان یخچال تعبیه شده که تنظیم ارتفاع برای بالانس کردن یخچال نسبت به سطح زمین نیز، روی همین چهار پایه انجام می‌شود. ۷ کشوی جادار و دو جایخی در بخش فریزر با گنجایش ۱۷۹ لیتر، برای انجماد مواد غذایی پروتئینی یک خانواده چهار نفره کافی به نظر می‌رسد. این بخش از دو ویژگی نوفراست (بدون برفک) ، و انجماد سریع بهره می‌برد. در بخش یخچال، ۷ طبقه شیشه‌ای نشکن برای سرد کردن مواد غذایی تعبیه شده که در کنار ۴ طبقه درب یخچال، فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گنجایش بخش یخچال ۳۵۰ لیتر است که کافی به نظر می‌رسد. در پایین یخچال، یک کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات قرار دارد که امکان تنظیم دما و رطوبت بصورت مجزا برای این بخش میسر است. طبقه همراه با 2 کشوی یک‌سره و بزرگ برای نگهداری سبزیجات و میوه‌ها فضای داخلی این یخچال را تشکیل داده‌است. ۴ طبقه موجود روی درب یخچال برای نگهداری انواع شیشه مربا، ترشی، سس و بطری آب مناسب است. این محصول دارای پهنای ۶۰ سانتی‌متر، عمق ۶۹ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۸۱ سانتی‌متر است. گنجایش کلی این یخچال حدود ۵۲۹ لیتر است که بین بخش یخچال و فریزر تقسیم می‌شود. بخش یخچال ۳۵۰ لیتر و بخش فریزر ۱۷۹ لیتر گنجایش دارند. یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌های کم جمعیت است.

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل FN15DRH15D

•کنترل پنل LED: روی هر دو در، یک کنترل پنل LED  قرار دارد که وضعیت هر بخش را بصورت شفاف نشان می‌دهد. این اطلاعات شامل دمای داخل یخچال، دمای انجماد فریزر، وضعیت قفل کودک، و سیستم نوفراست است.

• سیستم بدون برفک: از ویژگی‌های منحصربفرد این یخچال، سیستم بدون برفک آن است. بر روی لوله‌های هدایت‌شونده گرما، یک هیتر تعبیه شده که وظیفه آن بخار کردن برفک است بنابراین نیازی نیست که یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D را بصورت دائمی تمیز کنید.

• آبسرد کن: اگر دسترسی به آب سرد در تابستان یکی از گزینه‌های شما برای انتخاب یخچال فریزر است، یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D حتما می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. این یخچال فریزر مجهز به سیستم آب‌سردکن است که آب مورد نیاز را از طریق اتصال به سیستم آب شهری تامین می‌کند. این پنل آب‌سرد کن، دارای فیلتر تصفیه بوده و اجازه نمی‌دهد ذرات و املاحموجود در آب وارد لوله‌های آب‌سردکن شود و به آن آسیب بزند و یا از عمر آن بکاهد. بنابراین با خیالی راحت و آسوده می‌توانید نوشیدنی خنک‌تان را آماده و سپس میل کنید.

• سیستم عیب یابی هوشمند: یکی از ویژگی‌های یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D 16 سیستم عیب یابی هوشمند است. این ویژگی به شما کمک می‌کند که پیش از رخدادن خرابی، از آن مطلع شوید. سیستم عیب یاب هوشمند بصورت دائمی عملکرد یخچال را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه خرابی یا اختلال، با هشدار به موقع کاربر را مطلع کند تا از ایجاد خسارت‌های جدی و پر هزینه جلوگیری نماید.

• رده مصرف انرژی: میزان مصرف انرژی یخچال بسیار مهم است. در میان تمام لوازم خانه، یخچال فریزر تنها وسیله‌ای است که بصورت دائمی به برق شهری متصل است و بالاترین مصرف انرژی را در میان تمام اسباب موجود در خانه دارد. یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D دارای رتبه A در برچسب مصرف انرژی است. این محصول با محیط زیست سازگار بوده و کمترین میزان مصرف در مقابل بالاترین بازدهی و عملکرد را داراست.

جمع‌بندی

یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D یک یخچال فریزر خانوادگی با گنجایش مناسب و ویژگی‌های کاربردی است که در جدول مصرف انرژی رتبه A را به خود اختصاص داده‌است. این یخچال به رنگ سفید و به ابعاد ۶۰ در ۶۹ در ۱۸۱ سانتی‌متر تولید می‌شود. به کمک سیستم عیب یاب هوشمند این یخچال شما می‌توانید از خرابی‌های سطحی آن مطلع شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید. از خصوصیات بارز یخچال فریزر دو قلو ۳۰ فوت امرسال مدل FN15DRH15D می‌توان به قابلیت ضدبرفک، اخطار باز ماندن درب یخچال و کنترل پنل LED که بصورت مجزا روی درب یخچال و فریزر تعبیه شده اشاره کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

برند جی پلاس با تولید محصولات برتر خود، همواره تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته، نیازهای مشتریان خود را برطرف سازد. یکی از این محصولات برتر، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630S است که با ویژگی‌های برجسته و استثنایی خود، به یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند تبدیل‌شده‌است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس با ظرفیت 28 فوت، فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی شما فراهم می‌کند. این محصول با داشتن دو قسمت جداگانه، امکان استفاده همزمان از یخچال و فریزر را برای شما فراهم می‌آورد. فریزر این محصول با استفاده از فناوری نوفراست، بدون ایجاد یخ روی مواد غذایی، باعث حفظ تازگی و طعم آن‌ها می‌شود. همچنین، با داشتن یخساز اتوماتیک، همیشه می‌توانید از یخ تازه برای نوشیدنی‌های خود استفاده کنید. جی پلاس در طراحی این محصول، به کاهش مصرف انرژی نیز توجه کرده است. بنابراین، با خرید این یخچال و فریزر، می‌توانید از کیفیت بالا بهره مند شوید در حالی که هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید. با توجه به مشخصات فوق، یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت مدل GSS-P7630S از برند جی پلاس، یک انتخاب بسیار مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال یخچال و فریزر با ظرفیت بالا هستند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل P7525S محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/S خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر «سام» مدل ROSSO 3/S از گروه یخچال‌ و فریزرهای سایدبای‌ساید تولیدشده توسط این شرکت معتبر است. این دستگاه با گنجایش کلی 32 فوت مناسب استفاده برای خانواده‌های کم‌جمعیت تا متوسط است. مصرف انرژی A++ این دستگاه آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد. ظاهر زیبای این دستگاه با همراهی دو دسته عمودی ِساده تکمیل می‌شود. پنل کنترلی دستگاه برای انتخاب یخ یا آب‌خنک یا... روی در فریزر نصب ‌شده است. این قسمت دارای یک پدال زیبا و بادوام نیز هست تا دسترسی به آب و یخ راحت‌تر شود. کمپرسور این دستگاه سامسونگ و از نوع Digital Inverter Compressor کمپرسور اینورتر دیجیتال است که باعث افزایش عمر و بهبود راندمان دستگاه می شود.. داخل یخچال طبقات متعدد و کشوهایی در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. سمت داخلی در هم دارای طبقاتی است که مواد غذایی و بطری‌ها را می‌توان در آن‌ها قرار داد. وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر هم باعث منظم‌شدن و کارآمدترشدن فضای فریزر می‌شود. برای تولید یخ و استفاده از آبسردکن دستگاه باید به شیر آب شهری متصل شود. طبقات انعطاف پذیر ROSSO 3/S امکان تغییر فضای ذخیره سازی را برای کاربر فراهم می آورد. این طبقه ها به راحتی جدا شده و به بالا و پایین حرکت می کنند تا با هر سایزی از مواد غذایی و ظروف مختلف هماهنگ شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر 20 فوت مدل DT-2720 از برند دوو که با ارائه یک سری از ویژگی‌های منحصر به فرد، از کیفیت بالا برخوردار است، به شرح زیر است: این محصول با داشتن قابلیت‌های بارزی همچون کم مصرف بودن و بدون برفک بودن، به یکی از محبوب‌ترین یخچال و فریزرهای بازار تبدیل‌ شده‌است. سیستم نوفراست این یخچال فریزر باعث می‌شود تا برفک یخ درون آن تشکیل نشود و به دلیل کم مصرف بودن، در نمودار مصرف انرژی A+ قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های بارز این یخچال و فریزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: گنجایش یخچال 400 لیتر و گنجایش فریز 171 لیتر که فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی را فراهم می‌کند. ارتفاع 1800 سانتی‌متر و عمق 755 سانتی‌متر که باعث می‌شود به راحتی در فضای آشپزخانه جای بگیرد. دارای آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب و یخ ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب که بسیار کاربردی است. طبقات شیشه‌ای بدون قاب این یخچال و فریزر امکان دسترسی آسان به مواد غذایی را فراهم می‌کند و همچنین محفظه نگهداری میوه و سبزیجات باعث حفظ تازگی و طراوت این مواد می‌شود. این یخچال و فریزر با داشتن جالبنیاتی در درب، امکان نگهداری مواد غذایی کوچکتر را به راحتی فراهم می‌کند. در نهایت، این یخچال و فریزر از برند دوو با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد، انتخاب مناسبی برای هر خانواده‌ای است که به دنبال کیفیت، اقتصادی بودن و طراحی مناسب است.

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 یکی از محصولات کاربردی و پرفروش برند دوو است. این محصول از لحاظ ظاهری طراحی ساده‌ای دارد. عدم وجود دستگیره و به عبارتی دستگیره پنهان ظاهر این محصول را مینیمال کرده است. وجود یک آبریز در وسط بدنه و نمایشگر دیجیتال بر روی درب فریزر در بخش بالایی بدنه این یخچال فریزر ظاهر آن را از یکنواختی خارج کرده‌است. این یخچال در رنگ‌های سفید ساده، سفید چرمی و سیلور (استیل) به فروش می‌رسد. بنابراین لازم است شما متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود یکی را انتخاب و خریداری کنید. زمانی‌که درب یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 را باز می‌کنید با حجم و گنجایش قابل توجهی رو به رو می‌شوید. در بخش فریزر که در بالای این محصول قرار دارد دو طبقه بزرگ با قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات رو به رو می‌شوید. که در گوشه‌ای از آن مخزن آب جهت استفاده در آب سردکن نیمه اتوماتیک یخچال قرار دارد. بر روی درب فریزر نیز فضایی برای قرار دادن مواد غذایی منجمد با ابعاد کوچکتر تعبیه ‌شده است. در بخش پایینی که فضای یخچال است، شاهد 4 طبقه همراه با 2 کشویFresh Box   جهت نگه‌داری میوه و سبزی‌جات تازه هستیم. بر روی درب یخچال نیز 3 شلف یک سره جهت قرار دادن انواع بطری و شیشه وجود دارد. بنابراین یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 بسیار جادار بوده و به شما این امکان را می‌دهد که یخچال خود را هر آن‌گونه که می‌پسندید بچینید بدون آن‌که محدودیتی داشته باشید.

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720دارای ارتفاع 180 سانتی‌متر، عمق 75.5 سانتی‌متر و پهنای 86 سانتی‌متر است. گنجایش 571 لیتری این محصول که 171 لیتر آن برای فریزر و 400 لیتر آن ویژه یخچال است استفاده از این محصول را برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار کاربردی کرده‌است.

ویژگی‌های فنی یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است.در اینورترها، سرعت کمپرسور به طور پویا تنظیم می‌شود، به این معنی که می‌توانند با سرعت‌های مختلف کار کنند، از حالت تنظیم سرعت پایین تا حالت سرعت بالا. مزایای اصلی کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال عبارتند از:

• صرفه‌جویی در انرژی: یکی از بزرگ‌ترین مزایای کمپرسور اینورتر دیجیتال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. این کمپرسورها به طور خودکار سرعت خود را تنظیم می‌کنند تا فقط انرژی مورد نیاز برای حفظ دمای مطلوب را تولید کنند.

• کاهش نویز: کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به طور عمده کمتر از کمپرسورهای سنتی نویز تولید می‌کنند. این موضوع به خصوص در محیط‌های آرامش‌طلبی مانند خانه‌ها یا اتاق‌های خواب مهم است.

• حفظ دما: با تنظیم دقیق سرعت کمپرسور، دمای داخل یخچال به طور مداوم و پایدار تر نگه داشته می‌شود.

• عمر طولانی‌تر: کمپرسورهای اینورتر دیجیتال عموماً به دلیل کاهش استرس و سایکل‌های تشغیل و خاموشی کمتر، می‌توانند عمر طولانی‌تری داشته باشند.

• تطابق با بار: اینورترها به طور خودکار به نیازهای سرمایشی تطبیق پیدا می‌کنند. به عبارت دیگر، در صورتی که بار سرمایشی کم باشد، سرعت کمپرسور کاهش می‌یابد و برعکس.

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720برفک نمی‌زند و شما را از تمیز کردن دانه‌های سفید برفک آسوده می‌کند. هوای گرم بدست آمده از مواد غذایی داخل یخچال فریزر، از طریق لوله های انتقال هوای گرم، به پشت یخچال هدایت می‌شوند تا به کانال خنک‌کننده برسند. بر روی کانال خنک‌کننده یک هیتر برقی تعبیه شده که برفک ایجاد شده بر روی کانال را تبخیر می‌کند. به کمک این تکنولوژی یخچال شما هیچ‌گاه برفک نخواهد زد.

تاثیری که یخچال فریزر ها بر روی قبض برق دارند را در کمتر وسیله برقی دیگری می‌توان یافت‌کرد. اما نگران این موضوع نباشید. یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720در جدول میزان مصرف انرژی، رتبه  + Aرا به خود اختصاص داده و این رتبه شما را از نگرانی‌های حاصل از مواجه شدن با قیمت سرسام آور قبض برق آسوده می‌کند.

سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام سفر نگران مصرف انرژی یخچال فریزر خود هستید،  یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 مجهز به سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است و به شما این امکان را می‌دهد تا با فعال کردن وضعیت سفر، یخچال فریزر خود را در حالت نیمه خاموش نگه دارید بدون اینکه مواد غذایی داخل آن خراب شود و بو بگیرد و از طرفی با این کار مصرف انرژی را کاهش می‌دهید.

فیلتر تصفیه هوای داخلی:Powerful Nano deodorize

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 به کمک فیلتر تصفیه هوای داخلی خود مانع از بوگرفتن محتویات داخل یخچال می‌شود. علاوه بر آن این یخچال به کمک گردش هوای سه بعدی این اجازه را می‌دهد تا دمای تمامی طبقات یخچال به یک دمای استاندارد برسد.

جمع بندی

یخچال و فریزر 20 فوت دوو مدل DT-2720 یک یخچال فریزر بالا پایین همراه با آبسردکن نیمه اتوماتیک، مجهز به سیستم خنک کننده دوگانه، نوفراست و کمپرسورهای ویژه است. این یخچال فریزر با توجه به ابعاد و گنجایشی که دارد برای خانواده‌های 2 تا 4 نفره انتخاب مناسبی است. 3 رنگ سفید و نقره‌ای و سفید چرمی این یخچال فریزر دست شما را برای هماهنگی و ست کردن با سایر ملزومات آشپزخانه باز نگه می‌دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622BS با رویکردی همه جانبه سعی بر راضی نگه داشتن خانواده‌هایی با جمعیت متوسط را دارد. طراحی ساده اما زیبا و کیفیت ساخت بالا با ورق فولادی، شرایط نگهداری از این محصول را در هر شرایط آب و هوایی به کاری آسان تبدیل کرده است. ظرفیت کلی 472 لیتر با طراحی چهار طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب و دو کشو در بخش یخچال در دسترس است. بخش فریزر با چهار طبقه فریزر، یک طبقه روی درب و دو کشوی فریزر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نمایشگر و کنترل لمسی در کنار دستگیره‌های عمودی مخفی با وسعت عملکردی از جذابیت‌های بخش طراحی این ساید بای ساید جی پلاس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختاری این محصول باید به آبسردکن با فیلتر تصفیه آب قابل تعویض، یخساز اتوماتیک و امکان سرمایش و انجماد سریع فریزر اشاره کرد. همچنین محفظه مخصوص تازه نگه داشتن مواد غذایی، سیستم جریان هوای چندگانه و حالت مصرف انرژی بهینه از دیگر موارد قابل ذکر است. در بین مشخصات این مدل نباید از سیستم بدون برفک به آسانی گذشت.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622BS

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622BS از دیگر محصولات گلدیران است که با طراحی و زیبایی چشمگیر خود توانسته است جزو محصولات منحصربه‌فرد و ایده‌آل تلقی شود. این محصول تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد و می‌توانید سالیان سال از ویژگی‌های خوب و ایده‌آل آن بهره‌مند شوید. از ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فرد این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی داخلی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس

مدل GSS-M7622BS جی پلاس دارای ظرفیت خالص 472 لیتر است و کل ظرفیت یخچال 520 لیتر است. گفتنی است که این مدل یخچال مناسب برای خانواده‌های بزرگ است. با داشتن ظرفیت بالا و بزرگ می‌توانید به راحتی تمام موادغذایی را جای دهید. همچنین وجود دستگیره درب مخفی جذابیت یخچال و فریزر جی پلاس را چندین برابر کرده است. وجود نمایشگر لمسی و مدرن ال ای دی (LED) قابلیت تنظیم دما مطابق با نیاز شما را برایتان به ارمغان می‌آورد. این محصول دارای ارتفاع 177 سانتی‌متر، عمق 67 سانتی‌متر و پهنای 90 سانتی‌متر است. تعداد طبقات یخچال و تعداد طبقات درب یخچال هر دو دارای 4 طبقه است. همچنین 2 عدد کشو در یخچال تعبیه شده است. جدای از قسمت یخچال این مدل، بخش فریزر آن نیز دارای 4 طبقه، و 1 طبقه در درب و 2 عدد کشو است. تک تک این موارد نشان‌دهنده گنجایش بیشتر و ظرفیت بالای این مدل است که برای جای‌گذاری موادغذایی شما صورت گرفته است.

مشخصات فنی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7622BS

به علت رده مصرف انرژی خوب و منحصربه‌فرد (A+)، این مدل انرژی کمتری را مصرف می‌کند. همچنین از راندمان و کارایی بسیار بالایی برخوردار است. علاوه‌بر مصرف انرژی کم سازگار و هماهنگ با محیط‌زیست نیز است. یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7622BS با بهره‌مندی از کمپرسور هوشمند اینورتر توانسته است سروصدای کمتری را تولید کند. همین عامل به ارزش، کارایی و کاهش مصرف انرژی آن کمک بسیاری کرده است. از همه ویزگی‌های این یخچال که بگذریم از سیستم و تکنولوژی بدون برفک آن نمی‌توان گذشت. چراکه نگرانی از بابت برفک زدن یخچال و فریزر نخواهید داشت. همچنین به علت تعبیه هیتر در یخچال، برف به وجود آمده را تبدیل به بخار می‌کند. تازه نگه داشتن و ماندگاری موادغذایی مختلف از قبیل میوه، سبزیجات، انواع مواد ئروتئینی و غیره از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های یک یخچال عالی است. البته یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622BS از این قائده مستثنی نیست و با داشتن چنین ویژگی بر جذابیت و کارایی آن افزوده شده است. سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Fliw) با پخش دمای یکسان و یکنواخت تازگی موادغذایی را حفظ می‌کند. این مدل محصول جی پلاس دارای آبسرد و یخساز قدرتمندی است که به شما آبی گوارا و لذیذ هدیه می‌کند. همچنین با داشتن یخساز قدرتمند هر زمان بخواهید تکه‌های یخ آماده است. از سایر ویژگی‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622BSمی‌توان به سیستم سرمایش قوی و سریع، فیلتر تصفیه آب، سیستم سرمایش قوی و سریع انجماد آن اشاره کرد.

سخن آخر

وجود یک یخچال همه چیز تمام نیاز هر آشپزخانه‌ای است. از بین یخچال‌های مختلف یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل  GSS-M7622BSجزء گزینه‌های خوب و ایده‌آل محسوب می‌شود. با داشتن ویژگی‌ها و مشخصات مختلف از طراحی و زیبایی محصول گرفته تا تک به تک ویژگی‌ها نظیر آبسردکن، یخساز، نمایشگر ال ای دی و غیره می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با خرید آنلاین این محصول می‌توانید راحتی و آسانی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 12 فوت ایستکول مدل TM-40320 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر صندوقی سفیدرنگ ایستکول در عین سادگی زیباست و در منازل، اماکن تجاری و اداری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول با داشتن چهار سبد نگهدارنده با اندازه‌های متنوع، بسیار جادار و کاربردی است. فریزر صندوقی قابلیت ایجاد و حفظ سرمایش تا دمای 23- درجه‌ی سانتی‌گراد را دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر 20 فوت امرسان مدل FN20D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر 20 فوت امرسان مدل دیاموند FN20D یخچال با 7 کشوی بی‌رنگ است که باتوجه به ابعاد استاندارد آن در هر آشپزخانه‌ای استفاده می‌شود. این محصول پنل تنظیمات دیجیتال، سیستم بدون برفک و قفل کودک دارد که همه انتظارات از فریزر را رفع می‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یکی از محصولات جدید و پیشرفته برند ایکس ویژن است که با طراحی زیبا و کارایی بالا می‌تواند نیازهای شما را در زمینه نگهداری مواد غذایی برطرف کند. این یخچال و فریزر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال یک یخچال و فریزر با کیفیت، ظرفیت بالا و قیمت مناسب هستید، این مقاله را از دست ندهید. معرفی برند ایکس ویژن ایکس ویژن یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و استفاده از مواد با کیفیت، محصولاتی با دوام، کارآمد و زیبا را به بازار عرضه می‌کند. این برند در سال 2009 تاسیس شده و تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی در حوزه صنعت لوازم خانگی شده است. ایکس ویژن با توجه به نیازها و سلیقه‌های مشتریان خود، محصولات متنوعی را در زمینه یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، مایکروویو و … تولید و عرضه می‌کند. کاربردهای یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن یک یخچال و فریزر دو درب است که درب‌های آن در کنار هم قرار دارند و به صورت عمودی باز و بسته می‌شوند. این یخچال و فریزر دارای ظرفیت بالایی است که می‌تواند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد. این یخچال و فریزر مناسب برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که می‌خواهند مواد غذایی متنوعی را در خانه داشته باشند. این یخچال و فریزر علاوه بر نگهداری مواد غذایی، می‌تواند به شما در زمینه تهیه و سرو غذا کمک کند. برخی از کاربردهای این یخچال و فریزر عبارتند از: تهیه یخ و آب سرد: این یخچال و فریزر دارای یک سیستم تهیه یخ و آب سرد است که با فشار دادن یک دکمه، می‌توانید یخ یا آب سرد بگیرید. این سیستم بدون نیاز به وصل کردن به شیر آب کار می‌کند و می‌تواند آب را از داخل یخچال فیلتر کند و خنک کند. نگهداری میوه و سبزیجات: این یخچال و فریزر دارای یک کشوی ویژه برای نگهداری میوه و سبزیجات است که با تنظیم رطوبت و دما، می‌تواند میوه و سبزیجات را تازه و خوشمزه نگه دارد. این کشوی به صورت جداگانه از بخش اصلی یخچال قابل دسترسی است و می‌توانید به راحتی میوه و سبزیجات خود را بردارید و برگردانید.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زودپز به همراه قیمت و خرید آنلاین
نگهداری گوشت و ماهی: این یخچال و فریزر دارای یک بخش ویژه برای نگهداری گوشت و ماهی است که با استفاده از تکنولوژی اینورتر، می‌تواند دما و رطوبت را به صورت خودکار تنظیم کند. این بخش باعث می‌شود که گوشت و ماهی شما بدون از دست دادن طعم و مزه، تازه و سالم بمانند. این بخش همچنین دارای یک سیستم ضد باکتری و بو است که جلوی انتشار بوی نامطبوع را می‌گیرد. نگهداری نوشیدنی و لبنیات: این یخچال و فریزر دارای یک بخش جانبی برای نگهداری نوشیدنی و لبنیات است که با داشتن یک درب مجزا، می‌تواند دسترسی به این مواد را آسان‌تر کند. این بخش با داشتن یک سیستم خنک‌کننده قوی، می‌تواند نوشیدنی و لبنیات شما را در دمای مناسب نگه دارد. این بخش همچنین دارای یک قفسه قابل تنظیم است که می‌توانید بر اساس اندازه و شکل بطری‌ها و قوطی‌های خود، آن را تغییر دهید. ویژگی‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن این یخچال و فریزر علاوه بر کاربردهای متعددی که دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: طراحی زیبا و مدرن: این یخچال و فریزر دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با رنگ سیلور و جنس استیل ضد زنگ، به خانه شما زیبایی و شکوه می‌بخشد. این یخچال و فریزر دارای یک صفحه نمایش لمسی است که با آن می‌توانید تنظیمات مختلف را انجام دهید. این صفحه نمایش همچنین نشان‌دهنده دما، زمان، تاریخ و وضعیت یخچال و فریزر است. کارایی بالا و مصرف کم انرژی: این یخچال و فریزر با استفاده از تکنولوژی اینورتر، می‌تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و عملکرد بهتری داشته باشد. این تکنولوژی باعث می‌شود که موتور یخچال و فریزر با سرعت متغیر کار کند و بر اساس نیاز، دما را تنظیم کند. این کار باعث می‌شود که صدای کمتری ایجاد شود و عمر یخچال و فریزر افزایش یابد. سیستم هوشمند و امن: این یخچال و فریزر دارای یک سیستم هوشمند و امن است که می‌تواند به شما در حفظ سلامتی و ایمنی خود و خانواده‌تان کمک کند. این سیستم شامل موارد زیر است: سیستم ضد یخ‌زدگی: این سیستم باعث می‌شود که یخچال و فریزر شما بدون نیاز به آبکشی و تمیزکاری، از یخ‌زدگی جلوگیری کند. این کار باعث می‌شود که فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی فراهم شود و کیفیت آن‌ها حفظ شود. سیستم ضد نشت آب: این سیستم باعث می‌شود که در صورت بروز هرگونه نشت آب از یخچال و فریزر، شما را با صدای زنگ و نور اخطار مطلع کند. این کار باعث می‌شود که از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود و مشکل را به موقع رفع کنید. سیستم قفل کودک: این سیستم باعث می‌شود که شما بتوانید درب یخچال و فریزر را با یک رمز عبور قفل کنید و از دسترسی کودکان خود به مواد غذایی یا تنظیمات یخچال و فریزر جلوگیری کنید. این کار باعث می‌شود که از بروز حوادث ناخواسته و خرابی یخچال و فریزر از بین برود. خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن از دیجی‌کالا اگر قصد خرید یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس 19580 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس یخچال یکی از وسایل ضروری در هر خانه و دفتر است که نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها دارد. اما گاهی اوقات فضای کافی برای نصب یک یخچال بزرگ وجود ندارد یا نیاز به یک یخچال کوچک و قابل حمل برای استفاده در محل‌های مختلف داریم. در این موارد، یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. در این مقاله به معرفی این یخچال، کاربردهای آن، ویژگی‌های آن، محصولات برند ایستکول و خرید آن از دیجی‌کالا می‌پردازیم. معرفی برند ایستکول ایستکول یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید وسایل برودتی و گرمایشی است که در سال ۱۹۷۵ در ترکیه تاسیس شده است. این برند با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، محصولاتی با کیفیت و اقتصادی را به بازار عرضه می‌کند. ایستکول در حال حاضر در بیش از ۱۴۰ کشور جهان فعالیت دارد و به عنوان یکی از پیشروان صنعت سرمایش و گرمایش شناخته می‌شود. کاربردهای یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس یک یخچال کوچک و سبک است که می‌تواند در فضاهای محدود و متنوعی نصب شود. این یخچال دارای ظرفیت ۱۳۰ لیتر است که می‌تواند نیازهای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های شما را برآورده کند. این یخچال قابلیت اتصال به برق شهری و یا باتری خودرو را دارد که این امکان را می‌دهد تا در مسافرت‌ها، پیک‌نیک‌ها، محل کار، دانشگاه، اتاق خواب و غیره از آن استفاده کنید. این یخچال همچنین دارای یک قفسه شیشه‌ای، یک قفسه دربی، یک کشوی میوه و سبزیجات و یک فریزر کوچک است که به شما امکان مرتب کردن و دسترسی آسان به مواد غذایی و نوشیدنی‌های خود را می‌دهد. ویژگی‌های یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس علاوه بر اندازه کوچک و قابل حمل بودن، دارای ویژگی‌های دیگری نیز است که آن را به یک یخچال هوشمند و کارآمد تبدیل می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: - کم مصرف بودن: این یخچال با استفاده از کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R600a، مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند و در نتیجه هزینه برق شما را کاهش می‌دهد. این یخچال دارای رده انرژی A+ است که نشان‌دهنده کارایی بالا و آلودگی کم آن است. - کم صدا بودن: این یخچال با تولید صدای ۴۲ دسی‌بل، بسیار کم صدا است و از آرامش شما در محیط خانه و دفتر کاسته نمی‌شود. این یخچال با استفاده از سیستم لرزش‌گیر و کمپرسور اینورتر، صدای ناشی از کارکرد آن را کنترل می‌کند. - دارا بودن سیستم خنک‌کننده فوق العاده: این یخچال با استفاده از سیستم خنک‌کننده فوق العاده، دمای مطلوب را در تمام زوایای یخچال حفظ می‌کند و از تشکیل برف و یخ جلوگیری می‌کند. این سیستم باعث می‌شود که مواد غذایی و نوشیدنی‌های شما تازه و خوشمزه بمانند و از هدر رفتن آن‌ها جلوگیری کند. - دارا بودن قفل کودک: این یخچال دارای قفل کودک است که امنیت شما و خانواده‌تان را افزایش می‌دهد. با فعال کردن این قفل، می‌توانید از دسترسی ناخواسته کودکان به یخچال جلوگیری کنید و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری کنید. - دارا بودن نور LED: این یخچال دارای نور LED است که نوردهی عالی و کم مصرف را به شما می‌دهد. این نور با رنگ سفید و طبیعی، به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی و نوشیدنی‌های خود را به راحتی ببینید و انتخاب کنید. محصولات برند ایستکول برند ایستکول علاوه بر یخچال 5 فوت مدل مینی بار شوکیس، محصولات دیگری نیز در زمینه وسایل برودتی و گرمایشی تولید می‌کند. برخی از این محصولات عبارتند از: - یخچال فریزر ایستکول مدل RF ۲۵۰: این یخچال فریزر دارای ظرفیت ۲۵۰ لیتر است که شامل ۱۹۰ لیتر یخچال و ۶۰ لیتر فریزر است. این یخچال فریزر دارای سیستم خنک‌کننده فوق العاده، کمپرسور اینورتر، گاز مبرد R600a، قفل کودک، نور LED و رده انرژی A+ است. این یخچال فریزر مناسب برای خانواده‌های متوسط و بزرگ است. - یخچال ساید بای ساید ایستکول مدل SBS ۶۰۰: این یخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت ۶۰۰ لیتر است که شامل ۳۷۰ لیتر یخچال و ۲۳۰ لیتر فریزر است. این یخچال ساید بای ساید دارای سیستم خنک‌کننده فوق العاده، کمپرسور اینورتر، گاز مبرد R600a، قفل کودک، نور LED، صفحه نمایش لمسی، سیستم تصفیه آب و یخ و رده انرژی A+ است. این یخچال ساید بای ساید مناسب برای خانواده‌های بزرگ و لوکس است. - کولر گازی اسپلیت ایستکول مدل SP ۱۸: این کولر گازی اسپلیت دارای ظرفیت ۱۸۰۰۰ وات است که می‌تواند فضای تا ۳۰ متر مربع را خنک و گرم کند. این کولر گازی اسپلیت دارای کمپرسور اینورتر، گاز مبرد R410a، فیلتر هوا، صفحه نمایش LED، کنترل از راه دور و رده انرژی A++ است. این کولر گازی اسپلیت مناسب برای اتاق‌های خواب، پذیرایی و اداری است. خرید یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس از دیجی‌کالا اگر قصد خرید یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا استفاده کنید. دیجی‌کالا یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که انواع محصولات را با قیمت مناسب و تحویل سریع به شما ارائه می‌دهد. برخی از مزایای خرید از دیجی‌کالا عبارتند از: - قیمت مناسب: دیجی‌کالا با توجه به حجم بالای فروش خود، می‌تواند محصولات را با قیمت پایین‌تر از بازار به شما ارائه دهد. همچنین دیجی‌کالا از طریق کد تخفیف، کارت هدیه، کوپن و امتیاز خرید، امکاناتی را برای خرید ارزان‌تر به شما می‌دهد. - تحویل سریع: دیجی‌کالا با استفاده از شبکه گسترده ارسال خود، می‌تواند محصولات را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد. شما می‌توانید با انتخاب گزینه تحویل اکسپرس، محصول خود را در عرض ۲۴ ساعت دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن دیجی‌کالا، محل و زمان تحویل محصول خود را به صورت آنلاین مشاهده و تغییر دهید. سخن نهایی یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس یک یخچال کوچک و قابل حمل است که می‌تواند نیازهای شما را در نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها برآورده کند. این یخچال دارای ویژگی‌هایی مانند کم مصرف بودن، کم صدا بودن، دارا بودن سیستم خنک‌کننده فوق العاده، دارا بودن قفل کودک و دارا بودن نور LED است که آن را به یک یخچال هوشمند و کارآمد تبدیل می‌کند. این یخچال از برند معتبر ایستکول است که محصولات دیگری نیز در زمینه وسایل برودتی و گرمایشی تولید می‌کند. شما می‌توانید این یخچال را با قیمت مناسب و تحویل سریع از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری کنید و از ضمانت بازگشت و تعویض و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن بهره‌مند شوید. پس اگر به دنبال یک یخچال کوچک و کارآمد هستید، یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار شوکیس را از دست ندهید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل آیس ایج HREN45001 - HFZN38002 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس ایج (Ice Age)، گزینه بسیاری مناسبی است برای خانوادهایی که به دنبال یخچال فریزر با طراحی چشم نواز و عملکرد مطلوب می باشند. این محصول با نوآوری در طراحی دارای حجم مفید زیاد و فضای اشغال شده کمتری در محیط آشپزخانه می باشد و با توجه به سلیقه مصرف کننده شما می توانید نوع یخساز اتومات یا نیمه اتومات آن را انتخاب نمایید. در این محصول، یخچال در سمت راست و فریزر در قسمت چپ آن قرار گرفته است. در یخچال فریزر هیمالیا مدل آیس اج ( Ice Age) ، شما می‌توانید یکی از زیباترین محصولات دو قلوی موجود در بازار را با حجم مناسب و مصرف انرژی بهینه انتخاب نمائید .سایر ویژگی های این محصول شامل : عیب یاب خودکار، محفظه بیگ باکس ( Big Box) ، محفظه ی کنترل رطوبت ، موتور اینورتر، یخساز و غیره ، می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر 19 فوت پاکشوما مدل RCP 495 W BMF خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر پاکشوما مدل RCP-495 که قسمت فریزر آن در پایین یخچال قرار گرفته با رده مصرف انرژی +A که از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار می باشد آن را به یک گزینه مناسب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا تبدیل کرده است. با پنل لمسی که بر روی یخچال تعبیه شده است، می‌توان میزان دما داخلی یخچال، فریزر و همچنین دیگر مشخصات را تنظیم نمود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. در نگاه به داخل این دستگاه، یخچال دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه است، بخش فریزر هم 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد. مدل GSS-L7515 از یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. در مجموع می‌توان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-L7515 یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر اسنوا مدل S3/0275 TI خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر بالا پایین اسنوا مدل S3/0275TI یکی از یخچال های فریزرهای شرکت اسنوا می باشد که بسیار به صرفه و کم مصرف است و با فضای داخلی زیاد خود یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت است. این یخچال اسنوا دارای گنجایش 27 فوت می باشد که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای داده و تازه و خنک نگهداری میکند. رتبه مصرف انرژی این یخچالا +A است که نشان از مصرف انرژی پایین آن می باشد که هزینه های اضافی را برای شما حذف می کند. یخچال S3/0275TI اسنوا دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) است که مواد غذای را بدون کوچکترین برفکی تازه و خنک نگهداری می کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند. این ساید بای ساید یکی از محبوب‌ترین یخچال فریزرهای این شرکت است. محصولات این سری دارای امکانات و قابلیت های قابل توجهی است. طراحی استاندارد این یخچال ها کاملا منطبق با کابینت های مدرن آشپزخانه صورت گرفته و حمل آن آسان است. کمپرسور Inverter Digital در یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS با موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به‌علاوه این روش راه‌اندازی نرم موتور بدون هیچ‌گونه ضربه به قسمت‌های مکانیکی مثل کوپلینگ‌ها، گیربکس‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها اتفاق می‌افتد و در نتیجه طول عمر مفید موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی افزایش می‌یابد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515BS خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. در نگاه به داخل این دستگاه، یخچال دارای 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه است، بخش فریزر هم 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد. مدل GSS-L7515 از یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. در مجموع می‌توان یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل GSS-L7515 یک گزینه ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال‌ و فریزر دوقلوی «سامسونگ» مدل «RR20PN-RZ20PN» مجموعه‌ای کامل و کارآمد به‌شمار می‌رود‍. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته‌اند و نیازهای یک خانواده‌ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می‌سازند؛ البته می‌توان هریک از این دو را به‌تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن‌ها نیست. فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. در قسمت یخچال علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ی Fresh Zone هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است و اصلا شنیده نمی‌شود. نمایشگر و دکمه‌های کنترلی روی در نصب شده‌اند. دستگیره‌ها ساده و به صورت لوله‌ای طراحی شده‌اند. مصرف انرژی این دستگاه‌ها کم بوده و آن‌ها را در رده‌ی مصرف انرژی A+ قرار داده است. روی در یخچال هم یک آبریز بیرونی نصب شده است و به شرط پرکردن منبع آب داخلی توسط کاربر، می‌توان بدون بازکردن در به آب خنک دسترسی داشت. سامسونگ از برندهای شناخته‌شده‌ی محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه‌ی دستگاه‌های باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان را جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال آرابهین کدTm930 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال آرابهین پارس مدل TM-939، یک محصول با طراحی بسیار ساده، کاربردی با ابعاد کوچک است. این محصول با گنجایش کلی 9 فوت (160 لیتر) و نمودار مصرف انرژیA ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 4 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال آرابهین پارس مدل Tm875-5FT خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال آرابهین پارس« مدل TM875، محصولی ساده، کم‌مصرف باکیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (97 لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 2 طبقه در داخل و 2 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. این یخچال ۲۲ کیلوگرم وزن داشته و گنجایشی برابر ۸۰ لیتر دارد. گفتنی است گنجایش فریزر این محصول ۹ لیتر است. درب این محصول به سمت راست باز می‌شود، پس در انتخاب جای مناسب برای آن باید دقت کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال ایستکول مدل TM-642-80-B خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال ایستکول مدل TM-642-80-B محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (97 لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 2 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. یخچال ایستکول مدل TM-642-80-B از محصولات این شرکت است که در ابعاد کوچک به روانه بازار شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز فریزر ایستکول مدل TM-946-4D خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

فریزر ایستکول مدل TM-946-4D محصولی با طراحی بسیار ساده، کاربردی و ابعاد کوچک است که دارای کیفیت مطلوبی هم است. این محصول با گنجایش کلی 160 لیتر، طبقه‌بندی رنگی سیلور و نمودار مصرف انرژی B ساخته ‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به چهار کشو در داخل فریزر، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل‌تنظیم، کشوهای محکم و صدای کم اشاره کرد. ایستکول در اصل برند شرکت صنعتی «تکران‌مبرد» است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌هایی در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. از فریزر ایستکول مدل TM-946-4D می‌توان در هتل‌ها، منازل، مغازه‌ها و بسیاری از مکان‌های مشابه استفاده‌های مفیدی داشت.

ساختار و بدنه

فریزر «ایستکول » (EastCool) مدل «TM-946-4D» دستگاهی کوچک و کاربردی است. ابعاد آن باعث می‌شود تا بتوان آن را در هر مکانی استفاده کرد. دقت داشته باشید که این دستگاه می‌تواند در کنار دستگاه‌های یخچال و فریزر بزرگ در آشپزخانه قرار گیرد و موادغذایی را که بعد از فریز شدن ظرف مدت کوتاهی مصرف می‌شوند را در این فریزر قرار داد. همچنین در آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بسیاری صنوف دیگر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در این شرایط عملکرد آن مهم است نه زیبایی ظاهر و محل قرارگیری آن؛ ابعاد کوچک و وزن کم فریزر محدودیت محل استفاده از آن را برطرف می‌سازد. این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و در زیر آن پایه قرار دارد که استفاده از این دستگاه را در محیط‌های مرطوب نیزممکن می‌سازد. این پایه قابل تنظیم است و استفاده از فریزر را در محیط‌های شیب‌دار آسان‌تر می‌کند.

محفظه داخلی فریزر

  فریزر TM-946-4D دارای 4 کشو داخلی است. کشو‌ها ساخته شده از میله‌های فلزی هستند و قسمت جلوی آن‌ها با یک در پلاستیکی پوشانده شده است. درجه انجماد در این فریز خیلی پایین نیست و موادغذایی را به مدت خیلی طولانی نمی‌توان در این فریزر نگهداری کرد؛ لذا بهتر است این دستگاه را برای فریز کردن موادغذاییی که به‌صورت روزمره مورد استفاده می‌گیرد، قرار داد.

رده مصرف انرژی

   مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A  تا A+++ رقابت می‌کنند، ولی در کل رده مصرف انرژی دریخچال‌های کوچک هتلی کمی متفاوت است و رده انرژی این محصول B است.

بخریم یا نخریم؟

فریزر ایستکول مدل  TM-946-4D دستگاهی ساده و زیباست که کار انجماد  موادغذایی را انجام می‌دهد. دستگاه ابعاد و وزن کم و گنجایش مناسبی (با توجه به ابعاد) دارد. داخل دستگاه برای دسترسی بهتر چهارکشو وجود دارد و در فواصل زمانی کوتاه فریزر باید تمیز شود تا برفک آن پاک شود. درنهایت این دستگاه برای استفاده در محل کار، مصرف کارکنان مغازه‌ها یا مراکز درمانی کوچک کاربرد زیادی دارد؛ البته افرادی مانند دانشجوها و... که به‌صورت موقتی در محلی ساکن هستند نیز از مزایای این دستگاه می‌توانند بهره‌مند شوند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال ایستکول مدل TM-642-80 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال «ایستکول» (EastCool) مدل TM-642-80، محصولی ساده، کم‌مصرف باکیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه است. این یخچال با گنجایش کلی 5 فوت (97 لیتر) و نمودار مصرف انرژی A ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 3 طبقه در داخل و 2 طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. این یخچال ۲۲ کیلوگرم وزن داشته و گنجایشی برابر ۸۰ لیتر دارد. گفتنی است گنجایش فریزر این محصول ۹ لیتر است. درب این محصول به سمت راست باز می‌شود، پس در انتخاب جای مناسب برای آن باید دقت کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7517W خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل L7517W محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن امکان نگهداری اقلام خوراکی و غذایی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول به نمایشگر LED مجهز شده که می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا