خانه و آشپزخانه

نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه قیمت و خرید آنلاین

هنگام خرید میز تلویزیون باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید.

انتخاب میز تلویزیون مناسب می تواند به ارتقای دکوراسیون منزل شما کمک کند و فضایی کاربردی برای تماشای تلویزیون فراهم کند. در این مطلب از نکته خرید چند نکته مهم برای انتخاب میز تلویزیون مناسب آورده شده است. از این رو در ادامه با این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون همراهمان باشید تا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

انواع میز تلویزیون

انواع مختلفی از میزهای تلویزیون وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که کاملاً با نیازها و سبک شما مطابقت داشته باشد. از جمله:

  • میزهای تلویزیون سنتی
  • میزهای تلویزیون مدرن
  • میزهای تلویزیون شناور
  • میزهای تلویزیون گوشه ای
  • میزهای تلویزیون رسانه ای

علاوه بر این سبک ها، میزهای تلویزیون نیز در طیف گسترده ای از رنگ ها و روکش ها موجود هستند. می توانید میزی را پیدا کنید که با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا بیانیه ای جسورانه داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید میز تلویزیون

  • اندازه: میز تلویزیون باید به اندازه ای بلند باشد که از هر طرف 10 تا 20 سانتی متر از تلویزیون بزرگتر باشد. همچنین ارتفاع میز تلویزیون باید به گونه ای باشد که لبه پایینی تلویزیون تقریباً هم سطح با چشم شما باشد. عرض میز تلویزیون هم باید به اندازه ای باشد که به راحتی تمام وسایلی را که می خواهید در زیر یا روی آن قرار دهید، در خود جای دهد.
  • سبک: میز تلویزیون را انتخاب کنید که با سبک کلی دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.
  • جنس: میزهای تلویزیون از مواد مختلفی از جمله چوب، MDF، شیشه و فلز ساخته می شوند.
  • ویژگی ها: برخی از میزهای تلویزیون دارای قفسه یا کشو برای ذخیره سازی هستند. برخی دیگر دارای شومینه داخلی یا روشنایی هستند. میز تلویزیونی را انتخاب کنید که دارای ویژگی هایی باشد که برای شما مفید باشد.
  • قیمت خرید میز تلویزیون: قیمت میز تلویزیون می تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال میز تلویزیونی باشید که در محدوده قیمتی شما باشد.

قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید و نظرات مشتریان را بخوانید.

باتوجه به نکاتی که در این نکات مهم و راهنمای خرید میز تلویزیون گفته شد، می توانید میز مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میز تلویزیون ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیزم مدل TVS-63D94-150BRN خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیزم DZom مدل TVS-63D94-150BRN محصولی سبک، شیک و در عین حال جذاب و کارآمد از سری تولیدات دیزم میباشد. این محصول از پایه های فلزی با مقطع 20x20 میلیمتر و رنگ رویه الکترواستاتیک با ماندگاری و دوام بالا ساخته شده است. همچنین پایه های پیچی، قابلیت تنظیم نسبت به سطح زمین را دارد تا بهترین تراز جهت جلوگیری از تکان خوردن را ایجاد نماید. صفحه میز از جنس MDF درجه یک برجسته طرح چوب به رنگ قهوه ای می باشد. این محصول با طول 150cm، عرض 35cm و ارتفاع 65cm عرضه می شود. به این نکته توجه شود که تنوع رنگ انتخابی کالا تنها مربوط به رنگ پایه های فلزی میباشد و محصول به صورت کاملا مونتاژ شده و آماده استفاده برای مشتریان ارسال می گردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون ررویال.سی.او مدل آکاژو 733180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میزتلویزیون مدل 733 از جنس ام دی اف درجه یک که در رنگ گردویی با روکش طبیعی چوب گردو و در رنگ سفید با رنگ پوششی و پلی یورتان پوشش داده شده است. پایه های محصول فوق به شکل سم آهویی از جنس چوب راش گرجستان که مناسب برای انواع تلویزیون و دارای سه عدد کشو بزرگ ، محصول اختصاصی شرکت رویال چوب که با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک پیشرفته محصولات خود را روانه بازار می‌کند و توانسته دو سال پیاپی کاندید دریافت تندیس برتر نمایشگاه بین‌المللی مبلمان تهران و در سال 98 برنده آن باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل Owens TV W 1500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با نصب میز تلویزیون دیواری دیگر نگران جای آزاد برای استقرار میز تلویزیون خود نخواهید بود.این میز ها از ظاهری مدرنی برخوردار بوده و فضای کمی اشغال میکنند.برای استفاده از این میز تلویزیون میبایست تلویزیون خود را با براکت که معمولا به همراه تلویزیون ارسال میگردد به دیوار نصب کنید.از جمله مزایای نصب تلویزیون به دیواری کنترل ارتفاع دلخواه برای راحتی هر چه بیشتر گردن و چشمها و همچنین تنظیم زاویه دید آن میباشد.برای عبور و سازماندهی بیشتر کابلها جای عبور کابلها در میز ایجاد گردیده است.در ضمن میز دارای قفسه و کمد برای جادادن وسایلی از قبیل رسیور، دستگاه دی وی دی و غیره است.نصب میز تلویزیون دیواری بسیار راحت بوده و بروشور نصب به همراه متعلقات ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون اسمردیس مدل TV136 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون اسمردیس مدل TV136 با ظاهری ساده و زیبا، مناسب دکوراسیون منزل یا اداری با طراحی مینیمال است. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV136 دارای 2 کشو و 2 قفسه کاربردی می باشد. میز تلویزیون اسمردیس مدل TV136 دارای ابعادی مناسب است و در عین سادگی زیباست. ابعاد: طول 130 سانتی متر - عرض35 سانتی متر - ارتفاع 40 سانتی متر جنس محصول ملامینه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل ۱۱۰ خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از نیازهای هر خانه برای قرار گرفتن تلویزیون و وسایل مرتبط با آن بر روی آن می باشد. با توجه به‌ فضای بزرگ طبقات زیرین این میز، از آن می توان برای قرار دادن لوازم دکوری استفاده کرد. طبقات میز از جنس ملامینه با نوار پی وی سی است. پایه های این میز از ام دی اف خام هشت میلیمتری ساخته شده است که با رنگ اکریلیک مشکی رنگ آمیزی شده است. پایه های پلاستیکی کف میز قابلیت تراز کردن میز را می دهد. این میز با 12 پیچ به راحتی مونتاژ می شود. لینک فیلم آموزش مونتاژ در بسته بندی قرار دارد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دکومبل مدل دینا خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از اجزای مهم هر خانه ای است که علاوه بر زیبایی، وظیفه نگهداری و سازمان‌دهی تجهیزات مربوط به تلویزیون و وسایل جانبی را بر عهده دارد. میز تلویزیون دکومبل مدل دینا دارای طراحی مدرن و مینیمالیستی است. لبه‌های میز به شکل منحنی و نرم طراحی شده‌اند که جلوه‌ای زیبا و مدرن به آن می‌بخشد. در ساخت این محصول به کیفیت و قیمت توجه زیادی شده است که یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد میز تلویزیون مدل دینا با رنگ بندی قهوه ای روش و گردویی در عرضه شده است. میز تلویزیون باید با اندازه تلویزیون شما هماهنگ باشد و به گونه‌ای باشد که تلویزیون به خوبی بر روی آن قرار گیرد. همچنین، باید با فضای موجود در اتاق تناسب داشته باشد. میز تلویزیون مدل دینا با طول 160 سانتی متر عمق 34 سانتی متر و در ارتفاع 47 سانت تولید شده است و یکی از گزینه ها برای خانه های آپارتمانی و مناسب تلویزیون های 32 تا 65 اینچ است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل دیواری HOMCOM خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به جای اشغال فضای روی زمین، فضای دیوار را اشغال می کند، که گزینه ای کم مصرف تر است. این کنسول تلویزیونی با قفسه‌های باز دو طبقه، برای ذخیره رسانه‌ها، سی‌دی‌ها، کنترل‌های از راه دور، کنسول‌های بازی یا زیور آلات تزئینی شما عالی است. این میز تلویزیون دیواری دارای دو سوراخ کابل است، می‌توانید به راحتی کابل‌ها را در ردیف‌های منظمی اجرا کنید و فضای نشیمن را مرتب‌تر نشان دهید. این میز تلویزیون دیواری با تحمل وزن 25 کیلوگرم گزینه ی بسیار مناسبی برای تلویزیون های کوچکتر از 60 اینچ می باشد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0122 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0122 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات بالان از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب ، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید دستگاه تصفیه هوا به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل TV 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون TV 200 از ام دی اف با کیفیت تولید شده است. قسمت پشت میز هم از جنس ام دی اف میباشد. در های سمت چپ و راست به صورت کابینتی و در وسط کشو است که از ریل و لولا درجه یک استفاده شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل 180 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل wallnut black 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

متریال مصرفی در این محصول تماما از ام دی اف با بالاترین سطح کیفی است /که برای رویه نهایی آن از روکش چوب طبیعی بلوط استفاده شده است دو عدد کشو برای محصول در نظر گرفته شده است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کد 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون از عناصر جدانشدنی هر خانه‌ای است که در زیبایی دکوراسیون شما تاثیر بسزایی دارد. رنگ میز، نوع پایه، نوع دستگیره و ابعاد میز تلویزیون از جمله ویژگی‌هایی هستند که باید در انتخاب خود به آن‌ها دقت کنید. اگر قصد تهیه یک میز تلویزیون شیک برای منزل خود دارید، میز تلویزیون کد 140، یکی از گزینه‌های مناسب برای شما است. این مدل، با طول 140 سانتی‌متر، عرض 35 سانتی‌متر و ارتفاع 44 سانتی‌متر به بازار عرضه شده است و 20 کیلوگرم وزن دارد. طراحی این میز به صورت یک تکه بوده و برای آن 2 عدد کشو و دو طبقه میانی در نظر گرفته شده است. این کشوها برای قرارگیری لوازم جزئی مناسب هستند. این میز دارای بدنه‌ای از جنس ام دی اف با روکش وکیوم و صفحه‌های ملامینه ضدخش است. پایه‌های فلزی این میز تلویزیون، از بهترین جنس و آبکاری برخوردار هستند. این میز تا تلویزیون 55 اینچ را ساپورت می‌کند و علاوه بر زیبایی، با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، جای زیادی هم اشغال نمی‌کند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل ME140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل ME140 با طول 140 سانتی‌متر یک میز نسبتا بزرگ است. این میز تلویزیون از MDF با روکش وکیوم با طرح چوب ساخته شده شده که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های پلاستیکی هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارند و ارتفاع کلی میز را به 48 سانتی‌متر می رسد . در سمت راست و چپ این میز تلویزیون دو کمد کوچک دستگیره‌دار آینه کاری شده قرار گرفته و در وسط میز نیز دو کشو وجود دارد و تعادل خوبی به میز بخشیده است. یک تکه بودن این میز جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون مدل ME140 طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌های خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون سهیل مدل 133 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون چوبی مدل 133 سهیل یکی دیگر از مدل های مدرن تولید شده توسط برند سهیل در دسته بندی میزهای TV می باشد. این میز تلویزیون با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 133 سهیل که با طول 160، عمق 40 cm و ارتفاع 50 cm تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 60 اینچ به شمار می رود. این میز تلویزیون دارای 2 طبقه و 2 کمد نیز بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد همچنین تمامی یراق آلات و دستگیره های درب های آن نیز از برترین برندهای وارداتی و به صورت آرام بند می باشند. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 133 سهیل، روکش طبیعی و منحصر به فرد چوب درخت بلوط آن بوده که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی روکش های محصولات مشابه می باشد که این روکش نیز در رنگ های مختلف قابل سفارش بوده تا بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود ست بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل شاینا کد 03 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون شاینا 03 از دو قسمت دیواری و زمینی تشکیل شده است و دارای لاین نوری 16 رنگ میباشد . جنس بدنه محصول از ام دی اف و یراق استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار است. ارتفاع نوشته شده در توضیحات ارتفاع هر دو تکه و فاصله بین آنها میباشد( ارتفاع قسمت زمینی 10 سانتی متر و ارتفاع قسمت دیواری 20 سانتی متر میباشد.) با خرید از ما کیفیت و زیبایی را یکجا تجربه کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل s101 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در تولید این محصول از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده ، تمام میز از جنس ملامینه بوده و ضد خش میباشد. در طراحی این محصول به اصل مهم سادگی توجه شده است و با وجود کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل لوتوسا 140 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون، یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد؛ هم‌چنین شما می‌توانید با قرار دادن وسایل دکوری کوچک و دوست‌داشتنی روی میز، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید. امروزه انواع میز تلویزیون در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و در بازار موجود است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل لوتوسا، یک نمونه از میزهای شیک و مدرن است که با طراحی ساده و رنگ‌بندی متنوعی که دارد، به آسانی با دکور اکثر منازل ست می‌شود. جنس قالب و پایه‌های این میز از چوب مقاوم است و به مرور زمان کیفیت آن حفظ خواهد شد. میز تلویزیون لوتوس دارای یک عدد کمد و یک کشو مگنت‌دار است که می‌توانید از آن برای نگهداری وسایل مختلف مانند کنترل تلویزیون و ... استفاده کنید. این میز با طول 140سانتی‌متری خود برای تلویزیون‌ها از 32 تا 55 اینچ مناسب است. میز تلویزیون لوتوس، کیفیت و زیبایی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کارینو مدل EM122 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

امروزه میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌ شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شرکت‌های زیادی اقدام به تولید میز تلویزیون در طرح، جنس و رنگ‌های متنوعی کرده‌اند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون مکان موردنظر خود، بهترین مورد را انتخاب کنید. یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید میز تلویزیون، شرکت کارینو است. میز تلویزیون مدل EM122، یکی از تولیدات شیک این برند است که با طراحی زیبا، ابعاد مناسب و رنگ‌بندی متنوع، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این میز با طول 140 سانتی‌متر، یک میز نسبتا بزرگ است که از MDF ساخته شده است اما روکش پی‌وی‌سی با طرح چوب روی آن اضافه شده که جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده است. پایه‌های چوبی میز در عین سادگی، هماهنگی بسیار خوبی با بدنه دارند و ارتفاع کلی میز را به 45 سانتی‌متر می‌رسانند. در سمت راست این میز، دو کشو دستگیره‌دار قرار گرفته و در سمت چپ به صورت قرینه یک کمد قرا گرفته و تعادل خوبی به میز بخشیده است. یک تکه بودن این میز، جابه‌جایی آن را کمی مشکل کرده اما در عوض استحکام بسیار بالایی دارد و با اطمینان می‌توانید هر نوع تلویزیونی را روی آن قرار دهید. میز تلویزیون کارینو مدل EM122، طراحی بسیار ساده و کلاسیکی دارد و به راحتی با اکثر مبلمان‌ خانگی هماهنگ می‌شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون سهیل مدل 124 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 124 سهیل یکی دیگر از مدل های مدرن تولید شده توسط برند سهیل در دسته بندی میزهای TV می باشد. میز تلویزیون مدل 124 با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 124 سهیل که با عمق 40 cm و ارتفاع 50 cm در 4 طول 160،140،120 و 180 cm تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 70 اینچ به شمار می رود. این میز تلویزیون دارای 3 طبقه و 3 کشو مگنتی نیز بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد(سایز 120 دارای 2 کشو است) همچنین تمامی یراق آلات آن نیز از برترین برندهای وارداتی می باشد. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 124 سهیل، روکش وکیوم مقاوم در برابر آب و خش آن می باشد که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی محصولات مشابه می باشد که این روکش ها نیز در رنگ های مختلف قابل سفارش بوده تا بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون خود ست بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل CLASSIC-140 NEW خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل CLASSIC-140 NEW یکی از محصولات صنایع چوبی اسکندری است که در دو رنگ بندی قهوه ای و سفید تولید شده است. طول این میز 140 سانتیمتر، عرض آن 40 سانتیمتر و ارتفاع آن 50 سانتیمتر است. جنس بدنه این میز ام دی اف وکیوم و جنس پایه های آن فایبرگلاس فشرده ABS است. مدل CLASSIC-140 دارای دو کشوی دستگیره دار است که دستگیره های طلایی بر روی آنها نصب شده است و همچنین دارای دو محفظه جهت قرار دادن دستگاه های سرگرمی در داخل آنها است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 67 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.  آراسک فروشنده اصلی این کالا با xxمتریال درجه 1 xxمی باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 48 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل TV-105 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

لازم نیست اثری گران‌بها باشد تا به دل بنشیند. میز تلویزیون مدل TV103 مثال بارز زییابی در عین سادگی است، این سری از میز ها با هدف قراردادن مفهوم زیبایی در عین سادگی و با رویکرد تولید اقتصادی همگام با کیفیت بالا، انتخابی ایده آل برای فضایی مدرن و دلنشین بوده و نیز جایگزینی زیبا و به صرفه برای میز های تجملاتی و گران قیمت میباشند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 38 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل IKE4619 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل IKE4619 جنس بدنه از فلز با رنگ کوره ای مشکی ثابت با کیفیت و جنس صفحه روی میز تلویزیون از ملامینه درجه یک میباشد و این کالا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در رنگ بندی های زیبا و شکیل میباشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون دیواری مدل DL45V خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون دیواری مدل DL45V ساخته شده از جنس ممبران ام دی اف سی ان سی وکیوم با طرح حکاکی روی درب و روکش کره ای دارای وزن سبک و ابعادی استاندارد از نمایشگر 32 تا 63 اینچ را ساپورت میکند. از آنجا که اتصال به دیوار این سبک میز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است یک قید محکم در پشت میز استفاده شده که توسط پیچ رولپلاک به دیوار اتصال میخورد. جنس این میز ممبران درجه یک است، برای خرید جنس های دیگر یا خرید ابعاد متفاوت می توانید دیگر محصولات دلفان دکور بررسی کنید. همه اکسسوری های قابل تعبیه شدن در میز را می توانید در عکس ها مشاهده بفرمائید، اطلاعات دقیق ابعادی در بین تصاویر محصول وجود دارد. با کوچکتر شدن متراژ خانه ها استفاده از فضای منزل از اهمیت بالایی برخوردار می شود و به جای کف خانه بیشتر از دیوارهای عمودی استفاده، این میز دیواری تلویزیون با داشتن دو درب داشبوردی و طبقات و جای کابل مخصوص، وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد و همین عمر باعث می شود از ریختوپاش اطراف تلویزیون کم و انضباط خاصی را در محدوده نمایشگر ایجاد شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0130 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0130 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات بالان از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان به همراه طبقه دیواری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای است. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد. امروزه انواع میز تلویزیون با مدل و رنگ‌های شیک تولید شده و در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و چیدمان منزل خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. میز تلویزیون راهپود مدل آفتابگردان، با طراحی منحصربه‌فرد تولیده شده و یکی از بهرین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. جهت افزایش زیبایی و کارایی بیشتر، این میز قابلیت تغییر حالت و اندازه در عرض را دارد. در سایز طبیعی، ابعاد این میز 180 سانتی‌متر (عکس اول ) تا سایز 240 (عکس سوم) متناسب با نیاز شما متغییر است. در حالت دوم طبق عکس، محلی برای قرار دادن لپ‌تاپ یا سیستم‌های صوتی و تصویری دیگر در نظر گرفته‌ شده است. در حالت سوم باید تلویزیون به دیوار نصب شود و میز جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کند. طول قسمت قهوه‌ای(صفحه متحرک) که تلویزیون روی آن قرار می‌گیرد، 143 سانتی‌متر و عرض آن 35.5 سانتی‌متر است. (دقت کنید که پهنای پایه تلویزیون شما از عرض 35.5 سانتی‌متر بیشتر نباشد). عرض تمام‌ شده از نوک هرم درب کشو تا پشت‌کار، 38 سانتی‌متر بوده و ارتفاع میز 46 سانتی‌متر است. (ضمنا تلویزیون داخل عکس 60 اینچ است) روکش قسمت قهوه‌ای، ایمیج کره‌ای است که از مرغوب‌ترین روکش‌های موجود در بازار بوده و قسمت سفید زیرین، ورق هایگلاسی است که روکش سفید آن هانوی کره‌ای، مرغوب‌ترین روکش موجود در بازار است. مغر ام دی اف به کار رفته در هر دو قسمت محصول کشور تایوان است. شلف‌های دیواری این محصول، بسیار سبک و البته یکپارچه و مقاوم ساخته شده‌اند تا نصب آن‌ها به‌ راحتی انجام شود. میز به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند سه‌راهی و تمامی کابل‌های اضافی را در خود جای دهد که از دید پنهان شود. وزن این میز مناسب بوده و بنابراین به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کرده یا پشت آن را نظافت کنید. این میز علارغم وزن کم، تحمل وزن بالا و مقاومت زیادی دارد. برای نصب هالوژن جهت نورپردازی، نیاز به ایجاد سوراخ روی شلف‌ها وجود دارد که توضیحات موردنیاز آن در دفترچه راهنما ذکر شده است. طرح ارائه‌شده توسط مجموعه صنعتی راهپود در مرکز مالکیت صنعتی به شماره 33502 به ثبت رسیده است. (آجرنماهای طوسی پشت میز، بخشی از دیوار بوده و جز میز نیستند).

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید بخاری به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون سهیل مدل 132 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون مدل 132 سهیل با توجه به آنکه از کلافی تشکیل شده از ام دی اف ساخته شده است دارای برتری های بسیار زیادی نسبت به کالاهای ساخته شده از نئوپان و ملامینه می باشد که از میان آنها می توان به دوام و استحکام بالاتر اشاره کرد. میز تلویزیون مدل 132 سهیل که با عمق 40 cm و ارتفاع 43 در طول 160 cm، تولید می گردد، یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای آپارتمانی و تلویزیون های تا 60 اینچ به شمار می رود. این میز تلویزیون دارای 2 طبقه و 2 کشو نیز بوده تا فضای مناسبی را برای انواع دستگاه ها و لوازم جانبی تلویزیون فراهم آورد همچنین تمامی یراق آلات و دستگیره های درب های آن نیز از برترین برندهای وارداتی می باشند. پایه های این میز TV نیز از چوب وارداتی راش تولید شده و به همین دلیل تحمل وزن بسیار بالایی دارد و در نهایت برجسته ترین ویژگی میز تلویزیون مدل 132 سهیل، روکش طبیعی و منحصر به فرد چوب درخت بلوط آن بوده که وجه تمایز بی همتای آن برای برتری نسبت به تمامی روکش های محصولات مشابه می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل BL0131 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

نکته مهم درتفاوت ام دی اف با لترون همانگونه که درتصویرمشاهده می کنید درمیزان مقاومت آنهاست وبه دلیل قیمت پایینترلترون نسبت به ام دی اف فروشندگانی که از لترون استفاده میکنند با قیمتی پایینترمحصول را به فروش میرسانند.ورق لترون چون روکشی کاغذی است ازآسیب پذیری بسیاربالایی نسبت به ام دی اف دربرابرکثیفی،ضربه،اجسام تیز،رطوبت وحرارت بالا برخورداراست و این درحالی است که ورق ام دی اف چون به صورت استخوانی درمی آید محکم ترومقاوم تر است و در صورت کثیفی ولک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد درصورتی که با لک شدن یا کثیف شدن ورق لترون تقریباً برگشتن این روکش به صورت اولیه امکانپذیرنیست.اگرچه از نظر قیمت ورق لترون به صرفه به نظر می‌رسد ولی در طول زمان به خاطرکیفیت پایین استفاده ازاین ورق هزینه بیشتری درپی دارد. میز تلویزیون BL0131 یکی از جدیدترین مدل ها می‌باشد. طراحی این میز مدرن به سبک مینیمالیسم است. سبکی که از سادگی درکنار کیفیت پیروی می‌کند. یکی از اهداف این سبک استفاده طولانی مدت از اجسام بدون خستگی بصری می‌باشد که به دلیل سادگی آن است. همچنین طرح های ساده را می‌توانید با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید. محصولات بالان از ام دی اف (MDF) درجه یک برند پاک چوب، روکش PVC ضد خش و همچنین یراق آلات با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر جلوه بسیار عالی، استحکام فوق‌ العاده‌ای دارد. نمونه های ساخته شده از جنس ضعیفترِ لترون قیمت پایینتری دارند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل gray210 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این محصول از دو قطعه مجزا تشکیل شده و به همین خاطر .قابلیت تغییر سایز از 205 سانتیمتر تا 250 سانتیمتر را دارد/متریال مصرفی در این محصول تماما از ام دی اف با بالاترین سطح کیفی است /سه عدد درب برای محصول در نظر گرفته شده است .که به صورت داشبوردی (از بالا به پایین) باز میشوند.محصول را از فروشنده اصلی( میزان دکور) خرید کنید/به لوگو فروشنده روی محصول دقت فرمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل کاکتوز New Side 200 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلوزیون مدل کاکتوز با طرحی مدرن ساده و چشم نواز که با بهترین متریال و روکش مات ضد خش تهیه میشود و با دربهای فشاری استفاده از مگنت و بدون دستگیره جهت زیبایی بیشتر در بهترین بسته بندی با استفاده از نایلکس ،فوم،گوشه محافظ و نایلون حباب دار خدمت عزیزان ارسال میگردد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

در حال حاضر گرایش به میز تلویزیون های سبک کلاسیک بسیار افزایش یافته ،برای رعایت قوانین دکور میبایست تمام عناصر از این سبک تبعیت کنند ، میز تلویزیون یا همان میز LCD یکی از عناصر تاثیر گذار در زیبایی یک اتاق مخصوصا اتاق پذیرایی می باشد ، میز تلویزیون کاج چوب مدل Z111 میزی است که طراحی بسیار ساده و در عین حال جذابی دارد و در سبک کلاسیک قرار می گیرد .جنس این میز MDF با روکش وکیوم بوده و نمای بسیار زیبایی دارد ، این میز از دو کشوی معمولی و دو محفظه کابینتی برخوردار بوده . رنگ این میز آنتیک ( قهوه ای چوبی ) می باشد . همچنین دارای محفظه ای برای قرار دادن لوازم جانبی مانند DVD پلیر و کنسول بازی و مواردی از این قبیل است . طراحی ساده ی این میز باعث می شود با تمام دکوراسیون های کلاسیک و حتی برخی درکور های مدرن هم خوانی زیبایی داشته باشد . طول این میز 140 سانتی متر ، عرض 40 و ارتفاعی برابر با حدود 50 سانتی متر دارد که برای تلویزیون های تا 60 اینچ مناسب است لطفا نظر خود را ارسال کنید .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون اِلِنسی مدل Saaren خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تی وی سارن در اوج سادگی ، کاربردی و چشم نوازست. جذابیت سارن در طراحی ماژولار میز و همچنین ترکیب زیبای رنگ های سفید و قهوه ای است که مینیمال بودن طرح و نقش آن، به نمایش بهتر و نمای این میز تلویزیون مدرن جدید افزوده است. این محصول از دو قسمت تشکیل شده که بخش سفید رنگ آن، دارای سه کشو با بدنه ای جدا بوده و در دل یک یونیت زمینی با طرح چوب تعبیه شده است. بدنه سفید رنگ نقش ستون و محکم کننده واحد قهوه ای را داشته و به کمک بخش c شکل قهوه ای این میز، میتوانید طول میز را تغییر دهید. با تنظیم فاصله کابین سفید در دل کابین قهوه ای، می توانید طول میز را از 200 سانتی متر به 240 سانتی متر تغییر داده و به طول دلخواه برسانید. سارن عمقی 40 سانتی داشته و می توانید انواع اکسسوری گلدان یا مجسمه را روی آن قرار دهید ، چرا که بدنه محصول توسط ام دی اف های ضخیم ساخته شده و کیفیت یراق آلات استفاده شده در آن به حدی بالاست که جای هیچ نگرانی برای وزن بار سوار بر میز نخواهید داشت. بدون شک این محصول یکی از محبوبترین طراحی های مینیمال و بروز برند النسی بوده و قابل مقایسه با محصولات این دسته نیست. مخصوصا برای استفاده زوج های جوان که تفکر طراحی دکوراسیون متفاوت و کاربردی دارند. برای دریافت این محصول می توانید از گزینه اضافه به سبد خرید استفاده نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون آراسک مدل AR 42 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

گروه صنعتی آراسک با برند تولید شدیه آراسک جنس این محصول از ام دی اف درجه 1 می باشد که کاملا ضد خش است و از نوار x2میل xPVC برای لبه های میز tv استفاده شده. این کالا توسط شرکت( آراسک )طراحی و ساخته میشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز میز تلویزیون مدل لوتوس خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

میز تلویزیون، یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می‌بخشد؛ هم‌چنین شما می‌توانید با قرار دادن وسایل دکوری کوچک و دوست‌داشتنی روی میز، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید. امروزه انواع میز تلویزیون در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و در بازار موجود است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید. میز تلویزیون مدل لوتوس، یک نمونه از میزهای شیک و مدرن است که با طراحی ساده و رنگ‌بندی متنوعی که دارد، به آسانی با دکور اکثر منازل ست می‌شود. جنس قالب و پایه‌های این میز از چوب مقاوم است و به مرور زمان کیفیت آن حفظ خواهد شد. میز تلویزیون لوتوس دارای یک عدد کمد و یک کشو مگنت‌دار است که می‌توانید از آن برای نگهداری وسایل مختلف مانند کنترل تلویزیون و ... استفاده کنید. این میز با طول 140سانتی‌متری خود برای تلویزیون‌ها از 32 تا 55 اینچ مناسب است. میز تلویزیون لوتوس، کیفیت و زیبایی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا