مد و پوشاک

نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

هنگام خرید مد و پوشاک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ در ادامه با نکته خرید همراه باشید. (پادکست و ویدئوکست)

با توجه کردن به این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک می توانید لوازم مد و پوشاک مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرده و متناسب با بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید. بنابراین تا انتها نیز در این مطلب با مجله اینترنتی نکته خرید همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید مد و پوشاک

  • اندازه‌ها بسته به برند یا حتی دسته خاصی که محصولات در آن ساخته شده‌اند، متفاوت می‌باشد. بنابراین اندازه های دقیق خود را بدانید.
    قبل از اینکه خرید خود را نهایی کرده و به صفحه پرداخت بروید، اندازه‌های خود را با نمودار سایزبندی سایت چک کرده تا به شما کمک کند تا چیزی را که مطابق میل شما است سفارش دهید.
  • نظرات مشتریان اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند، زیرا آن‌ها دیدگاه واقعی و تجربه خود را در مورد لباس مورد نظر به شما ارائه می‌دهند. نظرات مربوط به سایز، تن‌خور و کیفیت پارچه را بررسی کرده تا ایده بهتری در مورد تناسب یک مورد با اندازه واقعی آن داشته باشید.
  • جنسی که لباس از آن تهیه شده به اندازه سایز آن مهم است. هیچ چیز بدتر از این موضوع نیست که در آخر آن لباسی را که زمان زیادی به آن چشم دوخته‌اید دریافت نموده، و متوجه ‌شوید که پارچه‌اش بی کیفیت است. بنابراین به جنس دقت لازم را داشته باشید.
  • عکس‌ها می‌توانند بسیار فریبنده باشند، پس اگر فرصتی برای دیدن لباسی درحالی که کسی آن را به تن کرده دارید، از آن استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که نحوه نمایش رنگ‌ها روی صفحه ممکن است با واقعیت کمی متفاوت باشد و در حالی که باید آماده باشید تا خریدهای خود را با رنگ کمی متفاوت دریافت کنید، اگر رنگ با انتظارات شما فاصله بسیاری داشت، حتما کالا را پس دهید.
  • و …

باتوجه به مواردی که در این نکات مهم و راهنمای خرید مد و پوشاک گفته شد؛ می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه محصولات مد و پوشاک با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را در این قسمت از نکته خرید جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی مدل z-ar-a-z3645 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

به دنبال کوله پشتی‌ای هستید که هم شیک و هم بادوام باشد؟ کوله پشتی z-ara-z3645 گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. این کوله پشتی از مواد باکیفیت ساخته شده است که می‌تواند در برابر سایش و پارگی مقاومت کند. همچنین دارای طراحی شیک و مدرنی است که آن را برای استفاده روزمره یا سفرهای ماجراجویانه ایده‌آل می‌کند. این کوله پشتی دارای چندین جیب و محفظه برای سازماندهی وسایل شما است. جیب اصلی به اندازه کافی جادار است تا تمام وسایل ضروری شما، از جمله لپ‌تاپ، کتاب و لباس را در خود جای دهد. جیب‌های جلویی و کناری برای نگهداری اقلام کوچک‌تر مانند تلفن، کیف پول و کلیدها مناسب هستند. همچنین دارای یک محفظه بطری آب است تا بتوانید در طول روز هیدراته بمانید. این کوله پشتی با بندهای شانه‌ای قابل تنظیم و پشتی پددار برای راحتی حمل و نقل طراحی شده است. بندهای شانه‌ای به طور مساوی وزن را توزیع می‌کنند تا از درد شانه جلوگیری شود. پشتی پددار از کمر و ستون فقرات شما در برابر فشار محافظت می‌کند. با این کوله پشتی، می‌توانید با خیال راحت به هر کجا که می‌خواهید سفر کنید. این یک انتخاب عالی برای دانشجویان، مسافران و هر کسی است که به دنبال کوله پشتی‌ای بادوام و شیک است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شلوار مردانه مدل ایتالین استایل کد 1103-093 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس این شلوار بزیاق (نوعی فاستونی) و بسیار با کیفیت است. راحت بوده و برای استفاده روزمره و رسمی مناسب است. کمر شلوار همگرد است. این شلوار مناسب استایل های الد مانی و ایتالین استایل و ... می باشد. کیفیت و دوخت شلوار تضمین می شود. بسیاری از پیراهن ها و تی شرت های پنل قابلیت ست شدن با این مدل را دارند. در صورت انتخاب جدول سایز را بررسی بفرمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش مخصوص دویدن هوکا مدل Bondi 8 Wide خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

رویه کفش تماما تنفس پذیر است و از بو گرفتن پا جلوگیری می کند. این کفش صد در صد اورجینال و آکبند است و فاقد جعبه اصلی است از این رو با قیمت پایین تر از قیمت اصلی به فروش می رسد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر طلا 18 عیار زنانه طرح آغوش مدل DRCC12-30d خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر زیبای آغوش را مشاهده می کنید که باظرافت و زیبایی خاصی طراحی شده است و مناسب خاص پسندان می باشد. سنگ گارنت سوارشده به روی این انگشتر زیبایی خاصی به آن بخشیده است که همین امر سبب درخشندگی آن شده است. گارنت یکی از سنگ های گرانبها است این سنگ سنگ متولدین ماه های فروردین ، تیر ، شهریور ، دی و مرداد می باشد.  انگشتر طلا آغوش یکی از طراحی های جدید و زیبایی است که به خاطر نما و ظاهر منحصر به فردی که دارد می توانید آن را به کسی که دوستش دارید هدیه دهید و ماندگار شوید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز شمش طلا 24 عیار پرنیا مدل استاد شجریان خرید
اطلاعات بیشتر . . .
نکته خرید - قیمت روز کفش پیاده روی مردانه مدل KAHANA خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

کتونی مردانه کاهانا 8 ، یکی از محصولات محبوب و معروف برند اسیکس است که به منظور ارائه پشتیبانی و راحتی برای دویدن طولانی‌مدت طراحی شده است. این کتونی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، بهترین تجربه را در زمینه پوشیدن و استفاده در ورزش برای کاربران فراهم می‌کند کتونی اسیکس کایانو 30 از سیستم GEL در بخش کفی استفاده می‌کند. این فناوری با ایجاد واحدهای ژلی در ناحیه‌های استراتژیک کفش، فشار را تسهیل می‌کند و اثر ضربه را به پاها و مفاصل کاهش می‌دهد. این به کاربر اجازه می‌دهد تا به طور راحت و با کمترین خستگی و آسیب، در طولانی‌ترین فاصله‌ها دویده و ورزش کند. با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های مهندسی، این کتونی استحکام و پایداری لازم را برای پا فراهم می‌کند. همچنین، طراحی مناسب و انطباق با پا در ناحیه‌ی بالایی کتونی، به کاربر احساس راحتی و آزادی حرکت را می‌دهد. این کفش همچنین به منظور کنترل حرکت بیشتر و پیشگیری از آسیب‌های مربوط به حرکات نامناسب طراحی شده است. با استفاده از سیستم Dynamic DuoMax و سازگاری با حرکات طبیعی پا، این کتونی به کاربر کمک می‌کند تا وسط پا و پاشنه را در موقعیت صحیح نگه دارد و ثبات و کنترل بیشتری در هنگام دویدن داشته باشد. در کل این کتونی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مناسب، تجربه‌ی بهتری در طول فعالیت‌های ورزشی فراهم می‌کند و به کاربر امکان دویدن به صورت راحت و بدون نگرانی از آسیب و خستگی را می‌دهد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز گردنبند زنانه مدل سنگ آمیترین و یاقوت کد 999 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سنگ آمترین (Ametrine Stone) یک سنگ بسیار خاص است زیرا از بهم پیوستن سنگ آمتیست و سیترین متولد شده است. انرژی مردانه یا زنانه این دو سنگ بسیار قدرتمند می‌باشد و چه بسا هنگامی که بهم دیگر وصل می‌شوند امکان دارد قدرت آ‌ن‌ها بسیار بیشتر شود. هر دو این سنگ‌ها دارای سیستم بلوری مثلثی هستند و مطمئنا آمترین نیز فقط می‌تواند مثلثی باشد. همچنین باید بدانید که این سنگ هنوز هم یک سنگ بسیار نادر است (اغلب انواع این سنگ ها در بازار به صورت تقلیدی هستند، آمتیست تحت عملیات حرارتی قرار می‌گیرد و یک قسمت آن شروع به رنگ زرد شدن می‌کند) و بسیار گران قیمت می‌باشد. برای خرید سنگ آمیترین به بودجه زیادی نیاز دارید و انگشتر آمیترین یکی از جواهرات پرمصرف است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش کوهنوردی مردانه هانواگ مدل OMEGA GTX خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چکمه ای بسیار قوی، عایق و راحت برای کوهنوردی در ارتفاعات کوهستانی با تناسب کامل و سفارشی. Omega GTX® هم روی سنگ و هم روی یخ به یک اندازه در خانه است. کاملاً با کرامپون سازگار است ساخت و ساز سیمانی، آسان برای resole آستر GORE-TEX® ضد آب و قابل تنفس عایق حرارتی تا -15 درجه سانتیگراد (DIN EN 344-1) رند لاستیکی محافظ بالا کفی ویبرام با فنر پنجه بزرگتر به پا اجازه می دهد تا به طور موثر غلت بخورد کفی درجه بندی شده حافظه برای حفظ فرم برتر - همیشه به شکل اولیه خود باز می گردد انطباق حجم قابل تنظیم: بخشی از زبان را می توان برداشت تا فضای بیشتری ایجاد شود. همراه با مجموعه ای از پایه های اضافی برای کاهش حجم در صورت نیاز عرضه می شود Easy Roller: سیستم توری بلبرینگ صاف ناحیه فلکس در پاشنه ساقه تمام طول بین کفی و زیره برای ثبات بیشتر ضربه گیر: کمک فنر اضافی در پاشنه پا امکانات غشای PTFE (پلی تترا فلوئورواتیلن) ​​منبسط شده بسیار سبک و بسیار سبک. با دوام ضد آب و بسیار قابل تنفس. به نام "ویتال برامانی" ایتالیایی. ویبرام احتمالاً شناخته شده ترین تولید کننده زیره های سطح بالا در جهان است. برای کوهنوردی در ارتفاعات کوهستانی در زمین های شدید و برای یخ نوردی طراحی شده است. ایده‌آل برای یخچال‌های طبیعی، یخ و فرن. عایق: عایق اضافی در قسمت بالایی و زیره. یک رند لاستیکی تماماً دور، دست ساز در قسمت پایینی رویه. از چرم در برابر سنگ و سنگ محافظت می کند و پایداری و دوام چکمه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. درزهای کاهش یافته: درزهای

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز طلا گرمی 18 عیار مدل ماربر کد E-1304 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

سکه پلاک طلا پارسیان 18 عیار مدل ماربر دارای کد استاندارد E1304 و هولوگرام اختصاصی از اتحادیه طلا می‌‌باشد. کارت این محصول با طراحی منحصر به فرد طلایی که دارد گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن می‌باشد. این سکه پارسیان توسط طلا و جواهر دارا بهمراه یک پاکت سکه در بسته بندی با بالاترین کیفیت و ایمن تقدیم مشتریان محترم می‌گردد. یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش های خرید و مناسب هدیه و سرمایه گذاری روی طلا می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کوله پشتی دخترانه مدل روباندوزی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

مینی کوله روباندوزی خیلی زیبا و ترند که یک کوله خاص و منحصر بفرد هست و به راحتی در هیچ مغازه و مزونی پیدا نمیشه و صفر تا صد کار دست هست. روبانهای کار ترک مجستیک هستند و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردارند. این کوله زیبا با آب و مایع شوینده قابل شستشو است و روباندوزی کیف به صورت اصولی دوخته شده و هیچگونه تغییری در گلها ایجاد نمیشود. خیالت از هر بابت راحت باشه.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید کمربند مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر نقره مردانه مدل 4گوش قلمزنی سربرنجی با فیروزه نیشابوری خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر ارائه شده از ساخته شده از فلز نقره با عیار 925 می باشد که طراحی و ساخت اولیه این اثر تماما دستساز بوده و فوق العاده با کیفیت می باشد این اثر تماما هنر دست استادان ایرانی می باشد و نمونه دیگری ندارد این اثر مزین به سنگ فیروزه نیشابوری درجه 1 طبیعی اصلی می باشد که دارای تراش فوق العاده زیبایی می باشد سنگ این اثر بر روی پایه مخراجی شده و کاملا سوار شده می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز انگشتر نقره مردانه مدل مزین به آمتیست خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

انگشتر ارائه شده ساخته شده از نقره با عیار 925 میباشد .کار دارای شبکه زنی و قلم زنی با ظرافت بالاست. این اثر تماما دست ساز و اختصاصی ساخته شده است. نگین انگشتر جواهر آمتیست با کیفیت بسیار بالا میباشد گوارسه کاری شده با ظرافت بالا است

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کفش کوهنوردی نورث فیس مدل TEX vent COOLING SYSTEM BRW-129004011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

The North Face یک شرکت پوشاک و کفش در فضای باز است. North Face لباس، کفش و تجهیزات مربوط به فضای باز و کوهنوردی تولید می کند. لوگوی این شرکت که در سال 1968 برای تامین تجهیزات کوهنوردان تاسیس شد، از Half Dome در پارک ملی یوسمیتی الهام گرفته است. در اواخر دهه 1990، این برچسب با تمرکز بر روی لباس خیابانی فراتر از علاقه مندان به فضای باز گسترش یافت و از دهه 2000 به عنوان یک برچسب نماد سبک لباس خیابانی در نظر گرفته شد. کفش های North Face دارای زیره های استاندارد، طبی و راحت هستند و شما میتوانید برای پیاده روی، طبیعت گردی، کوهنوردی و کارهای روزمره از آن استفاده کنید. زیره ها اکثرا دارای یک لایه لاستیک به عنوان ترمز بوده و از لیزخوردن در برف و باران جلوگیری میکند. رویه های آن ها اکثرا از جنس پارچه Gore-Tex یا جیر یا چرم بوده، بسیار قوی و گرم می باشد و مناسب چهارفصل بخصوص فصل پاییز و زمستان است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور زنانه اسمارا مدل DIGI392-2022 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

پلیور فوق 100% پنبه و از برند اسمارا (Esmara) یکی از زیرشاخه های برند لیدل (LIDL) آلمان می باشد که به طور اختصاصی انواع پوشاک و کفش زنانه عرضه می نماید. لیدل که به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال اقتصادی شهرت دارد، علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا، دارای فروشگاه اینترنتی نیز می باشد. این غول بازار خرده فروشی هم اکنون دارای بیش از 10800 فروشگاه در 29 کشور جهان می باشد که به فروش انواع کالاهای خوراکی و غیر خوراکی می پردازد. یکی از بزرگترین افتخارات این برند، عرضه محصولات مرغوب با قیمت مناسب به تمام مشتریان خود می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز پلیور مردانه پاییزان کد P700 رنگ قرمز روشن خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

با کاهش دما و شروع فصل سرما خریدهای پائیزه و زمستانه فرا می‌رسد و باز هم بازار خرید و فروش البسه جان تازه می‌گیرد. مدل «P700» محصولی از شرکت «پاییزان» است و برای افرادی پیشنهاد می‌شود که به پلیوری گرم و نرم و در حین حال باکیفیت هستند. جنس این پلیور مردانه آکریلیک است و در فضای باز می‌توانید آن را به‌همراه کاپشن و در فضای بسته بدون کاپشن بپوشید. طراحی این بافت به‌نحوی بوده که به‌خوبی بر تن فرد می‌نشیند. این مدل رنگ‌های جذاب بسیاری دارد و میتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و با استایل خود ست کنید. این پلیور برای مصارف روزمره است و جیب ندارد. مدل P700 یقه هفت است. در کنار کیفیت، این پلیور مردانه ضخامت نسبتاً نازکی دارد و بسیار کم وزن است؛ وزن کم برای لباس‌های زمستانه یک نقطه‌ی قوت بزرگ محسوب می‌شود چراکه شخص از روی پلیور کاپشن نیز می‌پوشد و وزن زیاد لباس‌ها می‌تواند بسیار خسته و کسل کننده شود؛ بنابراین در خصوص وزن این پلیور مشکلی نخواهید داشت. سر آستین‌ها و قسمت پایین پلیور کشبافت است؛ این طراحی باعث می‌شود تا سرما به‌راحتی راهی برای نفوذ پیدا نکند و حتی گرمای بدن از دست نرود. سمت راست پلیور گلدوزی دارد و طرح را از سادگی کامل خارج کرده است. این پلیور در قسمت آرنج تکه دوزی دارد؛ استفاده از تکه دوزی باعث می‌شود تا آرنج بر اثر ساییدگی، صاف و خم شدن دست آسیب نبیند که تأثیر بسزایی در طول عمر آن دارد. در هنگام شستشوی این پلیور مردانه، به‌ خاطر داشته باشید که حداکثر دما 30 درجه است و بیش از این دما، به پلیور آسیب خواهد زد. همچنین برای شستشو از مایع لباس شویی استفاده کنید و از سفید کننده و پودر آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو آسیبی به رنگ این مدل نمی‌زند و دچار رنگ‌رفتگی نمی‌شود که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به‌شمار می‌رود. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. از دیگر عواملی که به البسه آسیب می‌زند، اتو کشی است. اگر قصد اتو کشی دارید بهتر است پلیور خشک شود و یک پارچه سفید روی پلیور قرار دهید سپس با درجه حرارت کم اقدام کنید و به هیچ عنوان اتو را مستقیما بر روی پلیور قرار ندهید؛ در واقع بهتر است فقط از بخار اتو استفاده نمایید و با دست چروک‌ها را صاف کنید؛ در غیراینصورت بافت‌ها آسیب خواهند دید و پلیور دچار شل شدگی خواهد شد و در نهایت استایلش را از دست خواهد داد.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم خرید تیشرت مردانه به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز ست کلاه و شال گردن و ساق دست بافتنی سام مدل 2P-125 کد 30713 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ست کلاه و شال گردن و ساق دست بافتنی سام مورد استفاده خانم ها است. این نوع شال و کلاه و ساق برای فصل سرما بعنوان عایقی خوب مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. زیبایی و طراحی این مدل کلاه شکیل و بروز بوده و دارای طرح برجسته و بافتی مناسب است. این ست با کیفیت شامل کلاه ، شالگردن است که کلاه آن بصورت کج روی سر می نشیند و از این نمونه کلاه با نام طرح سیب یاد می شود. این محصول با رنگبندی متنوع باعث شده تا با هر سلیقه ایی سازگار باشد. کیفیت بالا به همراه طراحی جدید و مدرن باعث شده تا این محصول یکی از منتخب های خانم ها در فصل زمستان باشد. این محصول شامل یک کلاه بزرگ و بلند بوده که برای هر سری با هر اندازه مناسب بوده و دارای یک شال بلند و یک جفت ساق ست شده با محصول است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز کاپشن مردانه مدل 14 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

جنس رویه مموری کره و لایکو داخل و تمامی خرج کار آن که شامل آستر ،زیپ،کشبافت،دکمه از بهترین نوع موجود در کشور استفاده شده است ضد آب می‌باشد دارای شش جیب است و از سه سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج موجود است کار نسبت به قیمت آن از کیفیت بالایی برخوردارمیباشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل گل ناز سوپر سافت گیاهی کد 81 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز سه بعدی مدل گل ناز با زمینه طوسی روشن و جنسی با الیاف طبیعی گیاهی یک انتخاب بسیار با کیفیت، زیبا و خاص که میتوانید از آن در مجالس و مهمانی ها نیز استفاده کنید. جنس این پارچه بسیار با کیفیت، نرم و لطیف (سوپر سافت) میباشد و روی سر به زیبایی می ایستد. این چادر اصلا بدن نما نیست و قد آن نیز 170 سانتی متر است. از دیگر نکات مثبت این چادر میتوان به طرح جدید، لطافت فوق العاده و عدم چروک پذیری آن نیز اشاره کرد. این چادر با توجه به جنس بسیار با کیفیتی که دارد، از دوام بالایی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید طولانی مدت از این چادر زیبا استفاده کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تونیک زنانه مدل 358426901 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

تونیک زنانه از جنس نخ فلامنت و مدل آستین کلوش دو قلو و یقه کرواتی بوده و دارای مدل آزاد و طرح پارچه بافت زنجیری می باشد. اندازه قد آستین سه ربع بوده و مناسب شستشو و استفاده روزمره است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز تونیک زنانه مدل AZ-s12 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

یقه لباس یکی از مهم‌ترین عوامل لازم برای خرید تونیک است که بهتر است مطابق با فرم اندام شما باشد. یقه لباس تاثیر بسزایی در زیبایی و ظاهر لباس شما دارد. فرم یقه این تونیک برگردان بوده و به زیبایی روی گردن نقش می‌بندد. این نوع یقه برای اکثر افراد با گردن بلند و یا صورت کشیده و مثلثی شکل انتخاب پسندیده‌ای است. تونیک زنانه مدل AZ-s12 از پارچه ای با ترکیب نخ و پلی استر و رنگ جذابی تهیه شده است. لباس‌هایی که در تولید آن‌ها از پارچه نخ و پلی استر استفاده می‌شود موجب شده تا تونیک کمی حالت رسمی‌ یا مجلسی‌تر پیدا کند و برای استفاده در مهمانی و روزمره مناسب باشد. برای سهولت در پوشیدن، چند دکمه‌ در جلو لباس وجود دارد. گفتنی است، آستین‌های تونیک بلند و پارچه‌ی آن ساده است. همچنین داشتن فرم معمولی و قد تا زیرباسن از دیگر مشخصه‌های تونیک به شمار می‌آیند. پس اگر به دنبال تونیک برای استفاده در مهمانی‌های خودمانی و یا روزمره هستید، این مدل گزینه مناسبی است.

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا