ورزش و سفر

نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی تهیه کنید ادامه مطلب را بخوانید. (به همراه پادکست و ویدئوکست)

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در گردش خانوادگی یا گردش تک نفره و یا دوستانه مورد نیاز هر گردشگر و یا طبیعت گردی می باشد، اگر شما هم طبیعت را دوست دارید و مثل من از آن لذت می برید پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمائید. یک چادر مسافرتی خوب باید بتواند در همه شرایط آب هوایی از شما در برابر باد، باران یا هوای سرد و گرم محافظت کند لطفا با مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین با نکته خرید همراه باشید.

هنگام انتخاب چادر مسافرتی خوب باید تمام عوامل تاثیر گذار بر عملکرد آن را با دقت بررسی کنید، از مهم ترین عواملی که باعث می شود شما بهترین چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه نمائید، اغلب جنس چادر مسافرتی، نوع آن و همچنین وزن و اندازه آن می باشد.

از آنجا که چادر مسافرتی از آن دسته از کالایی می باشد که تقریبا هر خانواده یک یا نهایتا دو بار نسبت به خرید آن اقدام می کند باید هنگام تهیه آن به نکات مهم بیشتری دقت نمود تا از خرید خود پشیمان نشوید و ضرر مالی را نیز تحمل نکنید. لطفا نکته خرید را در طول مدت این مقاله همراهی نمائید.

نکته خرید پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر مسافرتی ویدئوکست این مقاله را نیز در ادامه ببینید.

چادر مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد

چادر مسافرتی یا همان خیمه به زبان عربی وسیله مهمی است که هنگام مسافرت های کوتاه مورد نیاز شما می باشد، اغلب از چادر مسافرتی برای استراحت های موقتی در حد چند ساعت یا نهایتا یکی دو شب استفاده می شود، از کاربردهای دیگر چادر های مسافرتی استفاده از آن ها در پیکنیک روزهای جمعه همراه با خانواده می باشد که محل امنی برای استراحت فرزند و همسر شما به شمار می رود، چادرهای مسافرتی برزنتی و نایلونی و پلی استر از مهم ترین انواع چادر های کنونی در بازار می باشند. لطفا دقت کنید بهترین چادر مسافرتی برای شما چادری است که مخصوص آب و هوایی که قصد مسافرت به آن را دارید طرحی شده باشد.

انواع چادرهای مسافرتی از نظر شکل ظاهری

چادرهای مسافرتی  به شکل حرف A انگلیسی (A-Frame) :
این چادر های به شکل حرف A انگلیسی هستند و اغلب برای نهایتا دو نفر یا زوج مناسب هستند، بهترین نوع این چادرها که در بازار کمیاب هم هستند به چادرهای امریکایی معروف هستند.

چادر مسافرتی تونلی (Tunnel Tent) :
این نوع چادر های که در پادکست هم به آنها اشاره شده است برای افراد زیاد بهترین چادر مسافرتی به حساب می آیند

چادر مسافرتی گرده ماهی (Ridge Tent) :
چادری مثلثی با دو تیرک عمودی می باشد که سقف آن آزاد و بسیار مقاوم است. هنگام وزش باد و استفاده طولانی باید با طناب به زمین محکم شوند.

 چادر مسافرتی گنبدی (Dome Tent) :
به خاطرشکل گنبدی سقف آن به این اسم معروف شده است. نصب راحتی دارد و با عبور تیرک قابل انعطاف و سبک از داخل آستین چادر برپا می شود.به علت کم حجم بودن،ارزان بودن،وزن کم و راحتی حمل جزو پرفروش ترین چادرها هستند.ارتفاع گنبد بر آسیب پذیری این چادر هنگام باد موثر است هرچه بلند تر باشد آسیب پذیر تر است.

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی 

ظرفیت چادر
هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.

ارتفاع چادر
چادرها باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. به عنوان مثال چادرهای خانوادگی ارتفاعی بیشتر برای ایستادن و چادرهای کوهنوردی فاقد همچین ارتفاعی می باشند.

وزن چادر
قبل از خرید وزن آن را چک کرده و همیشه در نظر داشته باشید جایی که برای سفر و نصب چادر انتخاب کرده اید نزدیک اتومبیل تان نخواهد بود. بنابراین چادر با مناسب ترین وزن را برای استفاده انتخاب نمائید.

جنس چادر
بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شده‌اند. اما میزان تراکم و کشش بین مولکولی آنها متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها می‌شود. بنابراین به جنس آن دقت کرده و موارد مصرف را در نظر بگیرید.

ضخامت جدار چادر مسافرتی
بسیاری از گردشگران و در رابطه با جنس دیواره های چادر سفر مشکل دارند چون که اکثر چادرهای مسافرتی دارای ضخامتی نازک هستند که در هنگام شب، داخل چادر دیده می شود. بهتر است که دیواره آن دولایه باشد تا حریم خصوصی تان در زمانی که در آن ساکن شده اید، حفظ شود. این موضوع زمانی که چادر مورد استفاده خانواده است از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. می توانید در زمان خرید از فروشنده بخواهید که یک مدل از آن را برای تان باز کند.

سیستم تهویه مناسب چادر مسافرتی
وجود پنجره بر روی چادر الزامیست چون که موجب می شود تا نور کافی به داخل چادر بتابد و موجب تهویه هوا شود. پنجره ها باید دارای محافظ باشند تا از ورود حشرات جلوگیری کنند.

نصب آسان چادر مسافرتی
بیشتر چادرهای مسافرتی خانوادگی دارای لوازم جانبی زیادی مثل میز، صندلی و بخصوص میله‌های نگهدارنده چادر هستند، اما استفاده از این وسایل نیازمند تمرکز یا دانستن قوانین خاصی نیست. با این امتیاز هرچه نصب چادر ساده‌تر باشد شرایط بهتری برای شما فراهم خواهد شد.

مقاومت و کیفیت کف چادر مسافرتی
کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.

بهترین مارک چادرهای مسافرتی ایرانی و خارجی

برندهای ایرانی چادر مسافرتی :
چادر مسافرتی هلال، چادر مسافرتی ساینا، چادر مسافرتی فخر ایران، چادر مسافرتی سافاری

برندهای خارجی چادر مسافرتی :
برند هاسکی – Huski، برند کلمن – Coleman، برند فرینو – Ferinno و…

بهترین کشور سازنده چادر های مسافرتی که در اغلب کالا ها هم نامی بین نام های تولید کننده دارد همان امریکا میباشد، بنابرین این چادر های مسافرتی امریکایی بهترین نوع چادر ها میباشند.


متن پادکست

سلام، به نکته خرید خوش آمدید! نکته خرید مجله اینترنتیه که ما در هر برگ از اون نکات مهم خرید یکی از کالاهای مورد نیاز زندگی کنونی رو برای شما توضیح میدیم.در این برگ از نکته خرید میخواهیم در مورد نکات مهم خرید چادر مسافرتی – نکته خرید با هم دیگر صحبت کنیم

همونطور که میدونین چادر مسافرتی یکی از لوازمیه که در هر سفری اعم از سفر کوتاه یک روزه یا سفر طولانی چند روزه حتما لازممون میشه و چه در هوای بارونی یا هوای گرم میتونه باعث بشه از سفرمون بیشتر لذت ببریم، خب با این تعاریف به نظر شما وقتی که قصد خرید چادر مسافرتی رو داریم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ لطفا این پادکست 5 دقیقه ای رو میهمان من باشید.

نکات مهم یک چادر چیا میتونن باشن :

  • اولین نکته سایز چادر هستش که شما با توجه به تعداد افراد خانوادتون باید مناسب ترینش رو انتخاب کنین. در مورد سایز چادر مسافرتی فقط حواستون باشه که فروشنده ها همیشه برای اینکه بتونن جنسشون رو به من و شما بفروشن یه مقدار سر این قضیه غلو میکنند که شما همیشه تعداد افراد خانوادتون رو بعلاوه دو یا حتی سه کنین و بعدش سایز مناسب رو بخرین.
  • مورد بعدی که باید بهش توجه کنین نوع سفرتونه، اگه خیلی حرفه ای سفر میکنین و به مناطق وحشی چه از لحاظ آب و هوا چه حیات وحش تشریف میبرین بهتره کیفیت رو فدای قیمت نکنین و یه چادر با کیفیت ولو گرون انتخاب کنین.
  • مورد بعدی که خیلی مهمه خب طبیعتا جنس چادر هستش ، که سه نوع جنس داریم : نخی، نایلونی و پلی استر
    • لطفا دقت کنین که جنس نخی چون گردش هوا توشون زیاده برای مناطق گرم مناسب ترن ولی در عوض سنگین تر هستن و حملشون بخصوص در ارتفاعات واقعا سخت هستش.
    • نوع دیگه که نایلونی هست مشکل سنگینی رو نداره ولی در مناطق گرم و آفتابی زیر نور آفتاب عمرش کمتره و زودتر خراب میشه.
    • جنس سوم هم که پلی استره، خوبی که داره اینه هم مقاومه هم سبکه و تازه از نخی هم ارزون تر هستش و میتونه انتخاب مناسبی باشه.
  • آیتم بعدی که باید مورد توجه قرار بگیره شکل چادر هستش که به چند نوع تقسیم میشن: A-Fram ، Modified-Aframe ، Demo-shape ، چادر های تونلی ، هرمی ، چهارفصل و Trap.
    • A-Fram : این شکل از چادرها به شکل حرف A انگلیسی هستنن و برپا کردنشون خیلی راحته البته جا و وسایل کمتری هم توشون میشه گذاشت، اگه بچه ندارین این بهترین نوع چادر برای یه زوج محسوب میشه.
    • Modified-Aframe : این چادر های دقیقا همون قبلی ها هستن اما جادارتر و بزگتر هستن.
    • Demo-shape : این نوع از چادر ها خیلی زودتر و راحت تر از قبلی ها سرپا میشن و برای وقتی که باد می وزه خیلی کاربردی ترن و پیشنهاد ما برای شما در روزهاییی که باد می وزه این نوع هستش.
    • چادر های تونلی : این نوع چادر ها جادار ترین چادرها هستن و چند نفر همزمان میتونن توش سرپا واستن و بالای ده نفر هم توشون به راحتی میخوابن ولی عیبشون اینه که چون شکلشون تونلیه بادگیر هستن و یه مقدار تو هوای بادی نگه داشتنشون سخت تره و برای هوای نامساعد ممکنه اذیتتون کنه، ولی تا دلتون بخواد جا دارن.
    • چادر های هرمی : این نوع از چادرها برای تابستان و زمین خشک مناسبن چون کفی ندارن و برای استفاده نیازمند یه زیر انداز هستن،
    • چادر های چهار فصل : این نوع چادر ها به نظر من بهترین نوع چادر های مسافرتی ان، هم خاصیت آئروداینامیکی دارن(یعنی بادگیر نیستن) هم در هوای نامساعد کاربرد دارن و هم زود سرپا میشن تازه گردش هوای خوبی توشون در جریانه ولی خب طبیعتا گرون تر هستند. اگه حرفه ای به طبیعت سفر میکنین این میتونه بهترین انتخاب تون باشه.
    • یه نوع چادر دیگه هم داریم که به Trap معروفه و بیشتر شبیه سایبان و بارونی عمل میکنن و برای جلوگیری از آفتاب و یا خیس شدن زیر بارون های موقت بهاری یه به قول معروف بارون جرجری ها  استفاده میشن.

خلاصه کلام پیشنهاد این پادکست از نکته خرید به شما عزیزان از لحاظ جنس چادر پلی استر و از لحاظ نوع و شکل هم چادر چهار فصل هستش، چون یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه اینقدر فقیر نیستم که جنس ارزان بخرم.

ماهم به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم هیچوقت کیفیت رو فدای قیمت نکنین. بخصوص برای لوازمی که یکبار میخرینشون.


نکته آخر

کاربر گرامی تیم تحقیقاتی نکته تمام سعی خود را بر آن دارد تا علاوه بر فراهم کردن مجموعه ی کاملی از کالاهای مورد نیاز زندگی روزمره برای شما عزیزان، مقالات کاملی با عنوان نکات مهم هنگام خرید را نیز منتشر نماید.

چقدر ما را دوست دارید؟
ضمن تشکر فراوان از مطالعه ی مقاله چادر مسافرتی،نکات مهم خرید چادر مسافرتی به همراه قیمت و خرید آنلاین لطفا با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی ما را در انتشار مقالات بیشتر یاری دهید و همچنین با گذاشتن نظر در مورد همین مقاله در پایین صفحه ما را به ادامه این راه تحقیقاتی گسترده امیدوارتر کنید.

نکته خرید - قیمت روز چادر حجاب فاطمی مدل سما کد Kan 1049 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر اسراء مدل جده عربی با سنگ کاری مجلسی ( عبای مجلسی ) برند حجاب فاطمی اصیل ترین چادر سبک عربی است.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است.در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد.جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده حجاب فاطمی به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است.امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است.این چادر با گلدوزی اختصاصی و سنگ های اتریشی بر روی شانه تا مچ ها ترئین شده و بسیار کار فاخر و ارزشمند هست این چادر از پارچه کرپ کن کن کره ای تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کن کن تولید شده از منسوجات شرکت yyt کره است ، پارچه کن کن از دسته پارچه های نیمه براقی است که به تازه گی تولید و در رده پارچه های چادری قرار گرفته است این پارچه به دلیل وزن فوق العاده سبک و لطافت خاصی که دارد با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است .تراکم این پارچه 450 است‏.‏ پارچه های کرپ کن کن به دلیل اینکه پشت پارچه بافت کرپ دارد از روی سر سُر نمی خورد و ایستائی خوبی روی سر دارد . .توجه ! جهت تعین سایز دقیق چادر بهتر است از جدول ارائه شده داخل گالری استفاده بفرمائید .کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .با افتخار اعلام می داریم محصولات حجاب فاطمی , انتخاب بانوی ایرانی ؛ تولید ملی است .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره کچوا مدل MH100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر 2 نفره و 2 پوششه به منظور محافظت در برابر شرایط بیرونی طراحی شده است و دارای ساختار گنبدی خود ایستاده می باشد. این چادر مقرون به صرفه تمام آزمایش های دوام و ضد آب را در شرکت کچوا پشت سر گذاشته است و شما می توانید با انتخاب این چادر مناسب ترین اردوگاه را برای خود انتخاب کنید.توصیه می شود از تشک های با حداکثر عرض 65 سانتی متر استفاده کنید. استفاده از تشک بادی ضخیم تر از 6 سانتی متر با این چادر توصیه نمی شود زیرا باعث کاهش فضای قابل زندگی می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری 3 نفره کچوا مدل MH100-542 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این چادر 3 نفره مفید و با قابلیت نصب آسان برای شما طراحی شده تا از شما در برابر شرایط خارجی محافظت کند. این چادر مقرون به صرفه تمام آزمایشات دوام و ضدآب شرکت کچوا را پشت سر گذاشته. می توانید چادر را حرکت دهید تا با ساختار گنبدی و خود ایستاده مناسب ترین منطقه کمپینگ را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره آپکس مدل مکعبی VIP1 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی مدل مکعبی تولید شده از جنس برنو می باشد. این محصول دارای دو درب ، دو پنجره و دو هواکش می باشد نواری کار شده نوار ابریشم هست که مانع صدمه دیدن فنر های چادر می شود تمامی زیپ درب و پنجره ها زیپ دنده ده می باشد کف چادر ضخیم و ضدآب هست درای دوخت دولایه که مانع نفوذ آب به داخل چادر می شود ارتفاع 220 ابعاد کف 290x290 این محصول را تنها با برند A.APEX خریداری نمایید

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری 3 نفره کچوا مدل MH100 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر Fresh&Black ساخت کمپانی کچوا با راه اندازی ساده و آسان برای کمپ 3 نفره طراحی شده است. راحتی بیشتری را برای خوابیدن در محیطی خنک و تاریک به شما ارائه می دهد. با ساختار گنبدی و ایستاده می توانید چادر را جابجا کنید تا مناسب ترین منطقه کمپینگ را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ملی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8028 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه شهر حجاب گشادی مناسب را دارد. این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏ این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8046 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمری حسنا شهر حجاب با استفاده از پارچه های با عرض زیاد تولید شده در نتیجه پشت چادر درز ندارد. این چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش بر روی سر نگاه داشته می شود. این چادر شبیه چادر قجری بوده با این تفاوت که در حسنا ، دستک های چادر از قسمت پایین به کمر دوخته میشود ولی در مدل قجری باز و آویز است، از این جهت در هنگام رو گرفتن ، حسنا به چادر معمولی شبیه تر است. همچنین چادر قجری از پشت دارای درز و دوخت می باشد ولی پشت چادر کمری حسنا یک تکه می باشد. محاسن : - چون به کمر بسته میشود از سنگینی چادر گرفته شده و وزن آن از روی سر برداشته میشود . - پایین چادر ، با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است .(بدلیل بسته شدن به کمر) - در تمام فعالیتها و حرکات ، این چادر آراسته و منظم است . - برای خانمهای چاق و باردار حجابی کامل و راحت است. این چادر از پارچه کرپ کن کن ژرژت تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کرپ کن کن ژرژت استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد که پشت پارچه کرپ و روی آن کن کن می باشد. پارچه کن کن اصولا مقداری بسیار کمی براق و مجلسی و بسیار شیک می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی شهر حجاب مدل جلوه خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جلوه یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی است، چادر جلوه کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی هست با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها مچ هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند، در چادر جلوه امکان استفاده از کیف در زیر و روی چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی است ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم شده و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر حجاب جلابیب کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8006 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر حجاب جلابیب شهر حجاب دارای آستین های زیپ دار، زیپ مخفی جلوی چادر و جیب داخلی آن است. چادر حجاب طوری طراحی شده که نیاز به سرکردن روسری یا مقنعه و پوشیدن مانتو و ساق دست ندارد و خودش به تنهایی حجاب شما را کامل می کند. این چادر دارای یک شبه مقنعه است که شما را از سر کردن روسری بی نیاز می کند. این مقنعه کاملا به چادر دوخته شده و با بغل کردن کودک یا در اثر باد تکان نمی خورد و محکم روی سرتان می ماند و می توانید مقنعه را با توجه به صورت تان تنظیم کنید. آستین چادر جلابیب هم طوری طراحی شده که خودش ساق دست دارد و با یک زیپ مخفی کیپ می شود و نمی گذارد آستین حرکت کند و دست تان پیدا شود. جیب مخفی که در داخل چادر طراحی شده شما را از کیف دست گرفتن بی نیاز می کند. چون می توانید وسایلی مثل کیف پول و موبایلتان را در آنها جا بدهید. این چادر از پارچه کرپ کریستال تایتانیک تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال تایتانیک استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اماراتی مدل 1070 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عبا اصیل ترین چادر سبک عربی می‌باشد.به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر عبا به جده دارد به چادر جده نیز معروف است.در چادر عبا پارچه زیادی بکار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می‌گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به‌همراه دارد.جلوی چادر عبا باز می‌باشد.در چادر های عبا تولید شده در چادر مونا به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبایی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است(فقط در سایز های بزرگ-170و175-یک دوخت ظریف در پایین چادر وجود دارد).امکان استفاده از کیف زیر چادر مقدور است.این چادر از پارچه ابریشم درجه 1 تولید و تقدیم می‌گردد.پارچه ابریشم استفاده شده در مجموعه چادر مونا با تراکم بالا می‌باشد و زیر چادر دیده نمی‌شود و در عین حال بسیار سبک وزن و مشکی و ضخیم می‌باشد و نخ کش و چروک هم نمی‌شود همچنین ریزش بالایی هم دارد و بصورت نیمه مات است.لازم به توضیح است که به طور کلی این چادر شامل6سایز بصورت 150_155_160_165_170_175 سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده،نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت پوشیدن کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر از قد انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل کیسه ای H111 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر نماز تمام نخ کدری و مدل کیسه ای مناسب برای استفاده روزانه بانوان، دارای پوشش مناسب است. آبرفت پارچه محاسبه شده است. مناسب تا قد 165سانتی مترمی باشد. شست و شو به همراه آب سرد انجام شود. قد محصول 2متر و عرض آن 1 متر و 15سانتی متر است. رنگ زمینه محصول سفید و دارای برگ هایی به رنگ سبز و قهوه ایی و آجری و خاکستری است. رنگ کار ثابت است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عبایی شهر حجاب مدل اصیل کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر عربی جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست ‏.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 6 سایز بصورت 150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ایرانی مدل 2020 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ایرانی یا همان چادر سنتی از قدیمی ترین و مرسوم ترین چادرهای مشکی و متداول در بین خانم ها می‌باشد.این نوع چادر یکی از پرطرفدار ترین هاست.بی‌گمان خانم های غیر چادری هم یک چادر معمولی در کمد اتاقشان دارند و در موقعیت های مناسب از آن استفاده خواهند کرد.به اعتقاد اکثر خانم ها این مدل چادر ساده و شیک بوده، حجاب مناسبی دارد و هیچگاه از مد افتاده نمی‌شود.اما بی‌تردید یکی از مهم ترین دلایل علاقه مندی به این مدل چادر ها نمایش متناسب و خوش فرم اندام مصرف کنندگان است.این چادر با پارچه ی کرپ درجه 1 دوخته و تقدیم می‌گردد.پارچه کرپ بسیار مشکی و مات است با تراکم و ضخامت بالا که به هیچ عنوان چروک و نخ‌کش نمی‌شود و بسیار مقاوم است.لازم ب ذکر است که به طور کلی چادر شامل 6سایز بصورت150_155_160_165_170_175سانتیمتر می‌باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می‌شود(توصیه می‌شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بزرگتر انتخاب شود).

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری قجری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8012 خرید
اطلاعات بیشتر . . .
پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید زیرانداز سفری به همراه قیمت و خرید آنلاین (با پادکست، ویدئوکست)

معرفی

چادر کمری قجری یکی از قدیمترین مدلهای چادر در ایران می باشد که در دوران حکومت قاجاریه رواج داشته است و به همین دلیل نام دیگر آنرا چادر قاجاری می نامند‏.‏ این مدل چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش برروی سر نگاه داشته می شود‏. با استفاده از چادر کمری قجری با توجه به آزاد بودن دست ها توانائی انجام کارهای روز مره از قبیل رانندگی، حمل کالسکه نوزاد و حتی بستن آغوش فراهم می باشد‏.‏ نمای جلو چادر ترکیبی از دامن و چادر می باشد که پوشش کاملی برای بانوان فراهم نموده است. پشت این چادر از وسط دارای درز و دو تکه می باشد. این چادر از پارچه کرپ کریستال دبل تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال دبل استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر صدفی شهر حجاب مدل کرپ ناز ایرانی VIP خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی صدفی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که همانند سایر چادرهای عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است‏.‏ چادر لبنانی صدفی دارای کاپ روی سر ‏(‏جایگزین هد‏)‏ جهت عدم خروج موها از زیر چادر و نقاب جایگزینی بجای مقنعه و در حالت دیگر پوشیه می باشد است‏.‏ همچنین جلوی چادر با زیپ مخفی بسته شده تا آزادی عمل ویژه ای برای بانوان فراهم کند‏.‏ امکان استفاده از کیف در زیر چادر فراهم است‏.‏ این چادر از پارچه کرپناز ایرانی تولید و تقدیم می‌گردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه می‌شود: پارچه کرپناز استفاده شده در مجموعه‌ی شهر حجاب از شرکت حجاب شهرکرد است. تار و پود این پارچه با تراکم 550 است و پارچه‌ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست.‏ لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر عربی کد 305 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

این طرح بسیار زیبا و برای مشگل پسندان گزینه مناسبی به شمار میرود . الگوی این چادر ازلباس کیمونوی ژاپنی گرفته شده است وبه همین دلیل به آن چادر کیمونو می گویند. در این طرح آستین های چادر،مانند لباس کیمونو گشاد بوده و جلوه زیبایی به چادر میدهد و باعث شده که به عنوان یک چادرمجلسی شناخته شود. آستین آن دارای یک دکمه است و این چادر عبایی بسیار مناسب برای مجالس و مهمانی ها میباشد. جنس پارچه این چادر جزو بهترین و با کیفیت ترین اجناس موجود در بازار است که اصلا چروک نمیشود پرز نمیگیرد خاک نمیگیرد و در واقع جنس حریرالسود پریسیما است که جنس کاملا ایرانی است.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر ملی اداری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8003 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر ملی برگرفته از چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که دارای آستین هایی بلند برای بیرون آوردن دست ها می باشد و جلوی آن با دکمه های مخفی بسته می شود و نسبت به چادر دانشجویی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چادر به نوعی است که بانوان بتوانند هنگام انجام امور روزمره،آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند. اگر چادر شما به قدری فضا نداشته باشد که کیف دستی را در زیر چادر حمل کنیم و مجبور شویم کیف را روی چادر بر روی شانه بیاندازیم ، برجستگی بدن را نمایان کرده و از حالت حجاب خارج میشود که البته مدل موجود در فروشگاه شهر حجاب گشادی مناسب را دارد. این چادر به دلیل اینکه در بین خانم های کارمند مورد استقبال واقع شده به چادر اداری نیز نامیده می شود‏.‏ این چادر از پارچه کرپ کریستال تایتانیک تولید و تقدیم میگردد. پارچه کرپ کریستال تایتانیک استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 650 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. نکته مهم در هنگام تعیین قد چادر این مهم را در نظر بگیرید: - قبل از سفارش و انتخاب سایز، عکس مربوط به انتخاب سایز را به طور کامل مطالعه و بررسی کنید. لازم بذکر است که اگر چادر آماده از لحاظ قدی بلند باشد، میتوان از پایین آن را کوتاه کرد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی کد 007 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

بدون شک پرفروش ترین مدل ها در بین بانوان جوان و شیک پوش می باشد. دلیلش هم شباهت بسیار زیاد به مدل سنتی ایرانی است. تفاوت آن در راسته بودن برش و قابلیت بیرون اوردن دست ها از طریق مچ های 10 سانتی می باشد لذا بانوانی که دارای عرض شانه کم و یا معمولی هستند از این مدل رضایت بیشتری دارند. جلوی چادر باز است، اگر بخواهید با دکمه یا زیپ میتوانید انرا ببندید . در بالا آوردن دستها به مشکل می خورید زیرا بسته بودن جلوی چادر مانع حرکت دست شماست. در حرکاتی که نیاز به بالا بردن دست ها می باشد کمی ضعیف است مانند بغل گرفتن بچه ها و … دست ها در حالت افتاده به سادگی حرکت دارند و بانوان می توانند بدون برهم زدن فرم چادر بعضی از حرکات لازم دست برای اموراتی مانند حمل کیف و ساک خرید یا گرفتن دست بچه ها و هل دادن کالسکه و … را انجام دهند.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر دانشجویی مدل کرپ تایتانیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مشکی تقریبا اصلی ترین پوشش اسلامی برای بانوان محجبه در کشور های مسلمان محسوب میگردد. چادر مشکی از دسته لباس های زنانه ای است که اغلب بانوانی که چادری نیستند هم، یکی از آن ها را در کمد لباس خود دارند که برای حضور در برخی مراسم مذهبی بنا به سنتی که در ایران از قبل در بین مردم جا افتاده، از آن استفاده نمایند. این چادر دانشجویی کرپ تایتانیک مات کاملا شبیه چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها، شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون بهم زدن فرم چادر ،براحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن دست کودک استفاده نمایند و جلوی چادر نیز باز می باشد. بافت این چادر کرپ مات نیز یک حالت لَختی داشته که سبب خوش فرمی آن میشود؛ همچنین به طور کلی ضخامت چادر های کرپ بسیار خوب و جنس آن نیز بسیار لطیف و نرم است. همچنین سایز بندی کامل این مدل چادر مشکی (155-160-165-170) در موجود میباشد؛ بنابراین میتوانید چادر مشکی مورد نظر را با سایز مناسب خود خریداری نمایید.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر جده عبایی حریرالاسود شهر حجاب مدل 8044 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر جده عبایی شهر حجاب اصیل ترین چادر سبک عربی می باشد و به واسطه شباهت بسیاری که الگوی چادر جده به عبا دارد به چادر عبایی نیز معروف است. در چادر جده پارچه زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. جلوی چادر جده باز می باشد. در چادر های جده تولید شده شهر حجاب به دلیل استفاده از پارچه های عریض در پشت چادر هیچ گونه دوختی در ناحیه کمر وجود ندارد و زیبائی خاصی را به این چادر اصیل عربی داده است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود. 

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمری شهر حجاب مدل حسنا کرپ حریرالاسود کد 8053 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمری حسنا شهر حجاب با استفاده از پارچه های با عرض زیاد تولید شده در نتیجه پشت چادر درز ندارد. این چادر دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به دور کمر، پایین تنه را می پوشاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش بر روی سر نگاه داشته می شود. این چادر شبیه چادر قجری بوده با این تفاوت که در حسنا ، دستک های چادر از قسمت پایین به کمر دوخته میشود ولی در مدل قجری باز و آویز است، از این جهت در هنگام رو گرفتن ، حسنا به چادر معمولی شبیه تر است. همچنین چادر قجری از پشت دارای درز و دوخت می باشد ولی پشت چادر کمری حسنا یک تکه می باشد. محاسن : - چون به کمر بسته میشود از سنگینی چادر گرفته شده و وزن آن از روی سر برداشته میشود . - پایین چادر ، با سطح زمین تماس پیدا نمی کند و همیشه تمیز و مرتب است .(بدلیل بسته شدن به کمر) - در تمام فعالیتها و حرکات ، این چادر آراسته و منظم است . - برای خانمهای چاق و باردار حجابی کامل و راحت است. این چادر از پارچه کرپ حریر اسود تولید و تقدیم میگردد. پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. لازم به توضیح است که بطور کلی این چادر شامل 7 سایز بصورت 145-150-155-160-165-170-175 سانتیمتر می باشد که بر اساس قد داده شده نزدیکترین سایز ارسال می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر نماز مدل سنتی فلامنت خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر سنتی با جنس فلامنت که به چادر زیارتی هم معروف است.این جنس چادر سبک ترین و ارزانترین نوع جنس چادر است و بدون ابرفتگی میباشد.دارای تنوع سایز میباشد این چادر بدون مقنعه می باشد

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مدل دانشجویی مچ نگین کرپ مات خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مدل دانشجویی، مدلی ایرانی بسیار راحت و دم دستی، جزو چادر های پر فروش ما می باشد و در جنس های مختلف کرپ کن کن ژرژت ندا ابریشم موجود میباشد، این مدل همراه مچ نگین دار است و در صورت تمایل می توانید مدل بدون مچ یا مچدار ساده را انتخاب کنید و سفارش بدهید جنس پارچه کرپ مات بسیار مشکی می باشد و نخ کس نمی شود آشغال هم نمی گیرد و چروک نمی شود، البته شستشوی با آب شرد نباید فراموش بشود

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر لبنانی مدل کلاسیک خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر لبنانی کرپ تایتانیک همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که همانند سایر چادرهای عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است‏.‏ چادر لبنانی صدفی دارای کاپ روی سر ‏(‏جایگزین هد‏)‏ جهت عدم خروج موها از زیر چادر و نقاب جایگزینی بجای مقنعه و در حالت دیگر پوشیه می باشد است‏.‏

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر کمپینگ 3 نفره کلمن مدل Sundome 3 کد 2021 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

همانطور که می دانید یکی از وسایل بسیار ضروری در هنگام سفرهای طبیعتگردی به همراه داشتن چادر می باشد تا علاوه بر اینکه بتوانید در داخل آن به استراحت بپردازید، در هنگام باد و باران و نیز در روزهای آفتابی در مقابل اشعه مضر خورشید از خود محافظت کنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان بگذرانید. چادر سه نفره Sundome 3 با نصب و راه اندازی آسان و وزنی مناسب می تواند گزینه ای بسیار ایده آل برای طبیعتگردان باشد. این چادر دارای ساختار گنبدی شکل با فریمی بسیار مقاوم بوده که به مقاومت چادر در برابر وزش باد تا سرعت 56 کیلومتر بر ساعت کمک خواهد کرد. از ویژگی های این چادر می توان به سیستم WeatherTec اشاره کرد که با وجود درزهای کاملا بسته شده، از نفوذ باران به داخل جلوگیری می کند تا در هنگام بارش باران با خیالی آسوده و بدون نگرانی از خیس شدن، به داخل چادر رفته و از تماشای باران لذت ببرید. داشتن Rainfly یا همان پوش دوم مجزا از ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد که باعث محافظت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی سخت می شود. این پوش از جنس پلی استر taffeta 68D و ضدآب تا 600 میلی متر بوده و با نصب آن نه تنها مقاومت چادر در برابر نفوذ باران و رطوبت به داخل افزایش می یابد، بلکه باعث می شود در مقابل اشعه خورشید نیز مقاومت بیشتری ایجاد کند تا در فصول گرم از نفوذ این اشعه به داخل چادر و در نتیجه گرم شدن فضای داخلی جلوگیری شود.

پیشنهاد مطالعه :  نکات مهم و راهنمای خرید ساک و چمدان به همراه قیمت و خرید آنلاین (پادکست، ویدئوکست)
بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 3نفره‌ فورکلاز مدل‌ TREK 500 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر محبوب FORCLAZ مجدد توسط تیم مهندسین شرکت کچوا باز تولید و با امکانات بیشتر تولید گردیده. این چادر 2 پوش با فن آوری های به روز دنیا تولید گردیده و با قابلیت پارچه ای که دارد در آفتاب ظهر هم گرما را به داخل چادر انتقال نمیدهد و از شما در برابر نور خورشید محافظت می کند و خوابی آرام در محیطی خنک را برای شما فراهم می کند. این چادر با داشتن ساختار 2 گنبدی خود امکان این را میدهد که بعد از نصب ،چادر ایستاده را به راحتی به منطقه مناسب کمپین خود انتقال دهید.چادری ساده، کاربردی، سبک و جمع و جور که قابلیت زندگی مناسب را برای 3 نفر ارائه می دهد و در هر 3 فصل به راحتی قابل استفاده میباشد. تمام چادرهای کچوا در آزمایشگاه با غوطه ور شدن به مدت 3 ساعت با سرعت 200 لیتر در ساعت و آزمایش روی زمین تأیید شده اند. (سایبان پلی استر با روکش PU با ضخامت 2000 میلی متر، کفپوش با ضخامت 5000 میلی متر و درزهای ضد آب با آب بندی حرارتی) چادرهای Quechua را روی یک میز گردان در یک تونل باد آزمایش می شوند تا دوام هر طرف را اندازه گیری کنند.این چادر اگر به درستی مونتاژ شده باشد، با باز کردن درست تیرهای اطراف، در برابر باد 70 کیلومتر در ساعت (شدت 8) در جای خود باقی می‌ماند. در نهایت مشخصات چادر مدل TREK 500 بدین صورت است که عرض کیسه خوابی که هر نفر در این چادر استفاده میکنند باید حداکثر 60 سانتیمتر باشد.ارتفاع اتاق 119 سانتی متر،دارای 2 در، 2 گنبد و 3 جیب داخلی است.جنس محفظه 80% پلی استر، 20% ترموپلاستیک پلی اورتان و جنس پارچه اصلی 80% پلی استر، 20% قطب پلی اورتان ترموپلاستیک و ستون بندی ها 100% آلومینیوم هستند. طراحی محیط زیست این چادرها بدین گونه است که یکی از 2 طناب را برای کاهش اثرات زیست محیطی رنگ می کنند. نکاتی که باید توجه کنیم : پس از استفاده یا تمیز کردن، مطمئن شوید که برای جلوگیری از بو یا کپک زدن، کاملا خشک کنید.از سفید کننده،اتو و خشک کن استفاده نشود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر سفری 10 نفره مدل جنگلی خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

- ساخته شده از پارچه ی برنو با استحکام بالا - ضد آب (سقف از رو) - به همراه جیب داخلی(محل قرار دادن سوِیچ و مدارک و...)-8 عدد گیره مهار، برای آب و هوای طوفانی - زیپ درب ورودی دوطرفه و شماره 10(دنده درشت ترین زیپ)-دارای پشه بند برای درب و تمامی پنجره ها - دارای 2 عدد پنجره بزرگ و مجهز به توری محافظ برای جلوگیری از نفوذ حشرات - نوار ابریشم - کفه ی ضخیم و ضد آب - ارتفاع بلند - دارای هواکش برای تهویه هوای داخل چادر- بند سقفی بمنظور آویز نمودن چراغ روشنایی می باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر اضطراری کایلاس مدل G2 II 4-season Tent خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

ساختار تقاطع سه قطبی ثبات فوق العاده ای را ایجاد می کند ترکیبی از آستین قطب و گیره های ستون برای تنظیم آسان و سریع طراحی دو لایه عملکرد عالی ضد باد و ضد آب را ارائه می دهد دریچه های ریشه دارای تهویه عالی هستند دو ورودی و هشتی دسترسی آسان و ذخیره سازی مناسب را برای شرایط سرد فراهم می کند.بر پا کردن تیرکها با استفاده از کلیپهای مخصوص کایلاس بسیار راحت و سریع انجام می شود.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 2 نفره پکینیو مدل k2009 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر کمپینگ ۲ نفره پکینیو PEKYNEW 2009 در برابر باران و طوفان کاملا مقاوم بوده تا شما بتوانید داخل چادر خود به راحتی استراحت کرده و در شرایط جوی بد هیچ نگرانی نداشته باشید. چادر ۲ نفره PEKYNEW 2009 با دارا بودن یک روکش ضد باران شرایطی را فراهم می کند تا در هنگام باران، رطوبت از طریق زمین و رویه چادر به داخل نفوذ نکند. استفاده از ستون بندی آلومینیومی به قطر ۸.۵ میلی متر که با هشت گیره در چهار طرف زمین متصل می شود موجب افزایش مقاومت آن در برابر طوفان شده است . چادر کمپینگ ۲ نفره پکینیو PEKYNEW 2009 دارای دو هواکش است تا شما بتوانید به راحتی هوای داخل آن را عوض کنید و همچنین با استفاده از پشه بند موجود در آن از ورود حشرات به داخل جلوگیری کنید. این محصول دارای یک قلاب در سقف برای آویزان کردن چراغ قوه و دیگر وسایل روشنایی نیز هست که به راحتی می توان چراغ قوه را در سقفش آویزان کرد و همچنین دولایه بودن این چادر به صورتی است که لایه داخلی آن دارای قسمت های توری برای استفاده در فصول گرم بوده و لایه بیرونی اش کاملا ضد آب و عایق است. تمامی دوخت های این چادر پکینیو توسط نوار مخصوص آب بندی شده اند تا کاملا در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم باشد همچنین دو جیب داخل این چادر برای قرار دادن وسایل شما تعبیه شده است. دقت داشته باشید فروشنده های دیگر شاید این چادر را به عنوان سه نفره بفروشند اما این چادر کاملا دونفره می باشد و درون آن فضای کافی برای دوکیسه خواب و کمی فضا هم برای وسایل وجود دارد اما انبارهای این چادر بسیار بزرگ و کار آمد هستند. دارای دو انبار ۶۰ سانتی متری است. چادر Pekynew اصولا دورنگ می باشد و رنگ لایه دورنی عموما زرد می باشد و شما رنگ پوش دوم و کیف را انتخاب می کنید. چادر کمپینگ ۲ نفره پکینیو PEKYNEW 2009 دارای دو درب می باشد که درب پوشش دوم چادر پکینیو دارای ۶۰ سانتی متر فاصله با پوش داخلی است این طراحی در دو سمت چادر باعث ایجاد یک فضای ۶۰ سانتی متری انبار مانند برای قرار دادن کفش ها و کوله پشتی ها و … می شود . اقلام کیف چادر Pekynew قرار دارد شامل: چادر پکینیو٬ پوش دوم چادر پکینیو٬ تیرک های چادر با آرم پکینیو٬ میخ و بند

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره مدل برنو خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 12 نفره طرح برنو محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 12 نفر در حالت نشسته و 6 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 12 نفره مدل آلاچیق کد ch95 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

آلاچیق دو منظوره این محصول تولید شده از جنس تفلون می باشد ، دارای 4 ضلع هست که در سه ضلع آن پنجره قرار دارد و در قسمت پنجره ها تلق ضخیم کار شده است. دارای یک درب بزرگ هست و در قسمت درب توری حریر کار شده است. برای بست درب و پنجره ها زیپ دنده 10 کار شده است. سقف از رو کار شده که مانع جمع شدن آب باران روی سقف می شود این محصول کف ندارد . وقتی پنجره ها را ببندید به چادر تبدیل شده و میتوانید این محصول را هم به عنوان الاچیق و هم به عنوان چادر استفاده کنید. نواری کار شده نوا ...

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی ۵ نفره مدل 5 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی بسیار مستحکم در برابر سرما و گرما و رطوبت ، کاملا ضد آب ، با نصب در 25 ثانیه و جمع کردن در همین تایم ، دارای دریچه تهویه چادر ، پایه های محکم ، بسیار زیبا ، برای مسافرت ، مناسب برای 10 نفره بصورت نشسته و 5 نفر بصورت درازکش ، با توری مخصوص پنجره ها و درب وروی ، با حجم بسته بندی بسیار کوچک و سبک ، قابل حمل آسان ، وزن چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک 7.3 کیلوگرم ، جنس بدنه چادر از پارچه شمعی ضد اب ، این چادر بصورت اتوماتیک بازو بسته میشود و نیازی به آموزش نصب ندارد ، در داخل بسته یا ساک خود 4 عدد میخ فلزی برای مهار کردن چادر روی زمین در هنگام باد و طوفان دارد ، قطعات و لوازم یدکی نیز دارد ، این چادر مسافرتی اتوماتیک نامیده میشود و دارای طناب مهار میباشد ، جهت حمل ساک مخصوص دارد و بسیار کمجا است ، این چادر مسافرتی ابعاد بسیار مناسبی دارد. هنگامی که هنوز آن را برپا نکرده اید بسیار کوچک است ولی هنگامی که آن را برپا می کنید به محصولی شیک و زیبا که ابعاد مناسبی برای جای گیری 10 نفر را داشته باشد مواجه می شوید. کیفیت ان هم فوق العاده خوب است و به همراه قیمت مناسب در برابر کیفیت و امکانات می تواند گزینه فوق العاده ای برای خرید باشد.

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره طرح رنجر خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 8 نفره طرح رنجر محصولی جدید و جذاب می باشد که در ابعاد و ظرفیت بزرگ طراحی و تولید شده و می توانید به بهترین شکل ممکن آن را خریداری نموده و از این محصول نهایت استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی این مزیت را دارا می باشد که 8 نفر در حالت نشسته و 4 نفر در حالت دراز کش به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بهره مندی از بدنه ای با کیفیت بالا و از جنس پلی استر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم. هم چنین این محصول پایه هایی از جنس فایبرگلاس دارد که دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای است و سبب شده تا در هنگام راه اندازی این محصول بتوانید این کار را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین وزن کلی این چادر مسافرتی 8.6 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل این محصول را حمل و نقل نموده و اقدام به راه اندازی این چادر مسافرتی کنی

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 8 نفره مدل G 810 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر 8 نفره‌ مدل «A 810» برای استفاده‌ی جمع دوستانه و خانوادگی هنگام سفر به دل طبیعت مناسب است تا بتوان خستگی زندگی شهری را از تن بدر کرد. ستون‌های بکار رفته در این چادر به صورت اتوماتیک باز می‌شوند؛ در نتیجه باز و بسته‌ کردن آن کار ساده‌ای خواهد بود. این‌ ستون‌ها ساختاری محکم دارند و شرایطی ایجاد می‌کنند تا بتوان با خیالی آسوده در چادر استراحت کرد. همچنین لایه‌ی بیرونی از مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب برخوردار است و کمک می‌کند تا در زمان بارش بتوان در داخل چادر خشک ماند. درزهای این چادر نیز برای جلوگیری از نفوذ آب, آب‌بندی شده‌اند و از ورود آب به داخل چادر جلوگیری میکند. چادر 8 نفره‌ مدل «A 810» با طراحی و ساختاری که دارد، می‌تواند گزینه‌ی خوب و راحتی برای سفرهای طبیعت‌ گردی در بیشتر مواقع سال باشد. بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی یک نفره مدل قایقی کد015 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر تک نفره قایقی آپکس در ابعاد 220x110 در ارتفاع 100 است. این چادر دارای قلاب نگهدارنده درب و پنجره میباشد و نواری کار شده ابریشم است.زیپ کار شده 5 و دوخت های آن دوبار دوخت و محکم است.کف این محصول ضخیم و دارای توری حریر درجه یک میباشد. دارای 4 قلاب D که هنگام وزش باد چادر را محکم نگه میدارد .

بیشتر بدانید . . . !
نکته خرید - قیمت روز چادر مسافرتی 6 نفره مدل کف ضخیم کد 011 خرید
اطلاعات بیشتر . . .

معرفی

چادر مسافرتی 6 نفره مناسب طبیعت گردی و کمپینگ می باشد . این محصول از جنس برنو است که این جنس ضد آب و مقاوم در برابر نورخورشید و باد است . دارای یک در ، سه پنجره است. کف چادر ضداب و ضخیم است .ابعاد چادر 220x220 ارتفاع 210 است

بیشتر بدانید . . . !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا